Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?
9
/
18
Prohlédnout znovu
Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?
Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?
|
acz
Po ujetí 92 km jsme měli dojezd ještě 47 km. Při posledních deseti procentech využitelné energie vůz přechází do nouzového režimu s omezeným výkonem.
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Přístrojová deska neprozrazuje elektrické provedení
|
acz
Otočné kolečko v poloze N jsme také používali při jízdě v mírném klesání
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Sedadlo spolujezdce sklopné na mnoho způsobů zvětšuje nákladový prostor o 0,4 m3
|
acz
Sedadlo spolujezdce sklopné na mnoho způsobů zvětšuje nákladový prostor o 0,4 m3
|
acz
Tepelná izolace přepážky snižuje nároky na topení
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Součást testované výbavy SX tvoří variabilní dvousedadlo spolujezdce a průchod přepážkou
|
acz
Součást testované výbavy SX tvoří variabilní dvousedadlo spolujezdce a průchod přepážkou
|
acz
Elektromotor se na rozdíl od C-Zera nachází nad přední nápravou
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Dobíjení osmi ampéry z běžné zásuvky bylo pomalé
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Akumulátory v podlaze jsou výborně kryté, což způsobuje lepší aerodynamiku vozu
|
acz
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz