Citroën C1 ve čtvrtek 26. června oficiálně vstoupil na český trh. My jsme jej s předstihem vyzkoušeli v rámci mezinárodní prezentace v okolí Amsterdamu.
Obcas tak premyslim (a ted nahlas), co prijmeje cloveka k takove zmene nazoru, o 180 stupnu, a odklon od toho co na zacatku tak obhajoval a misto toho to vsechno zmeni v nasledne ritolezectvi po vsem folksvagnovem.
Budu parafrazovat: Prirovnal bych te k nejake knize, ale to nejde, ta ma aspon nejaky hrbet.
ano, vnucuje se ten příměr s mužem, co přišel k psychologovi.. stáhnul kalhoty.. vystrčil na něj ony půlky a prohlásil: "doktore, a zrovinka takhle jsem rozpolcenej vnitřně."
Za 252 tyček se dá pořídit Fabia v kombu s 1.4kou motorem. Je jasné že tohle je spíše stylovka pro ženskou, stejně si myslím že co se týče běžného používání (popojíždění, nákupy, občas výjezd ven z města) ta Fába poslouží mnohem lépe.
Fabii Combi neseženeš ! Mel jsem o ní zájem,poptával se přímo v salonu a řekli mi že mají poslední skladovku 1.4 červenou za 260 tis. to bylo nějak 10.června ... jinak tsi krátka větší výběr a do výroby už se nedá zadat nic :-(
Mladá generace nechce utrácet za vozy a často úplně marnotratně tak vydělávat pouze na společenský status před hypermarketem. A pokud už za něco své eura vyhodí, pak za styl a individualizaci.
PSA si toho je moc dobře vědom a myslím si, že nová kolínská trojka je krok správným směrem. Na západ budou slavit úspěch, u nás se hraje u auta stále na kufr a délku, zkrátka čím víc auta, tím lepší auto. Je to logické, koupěschopnost mizerná a venkov jednoduše prostor potřebuje. A Praha si prozměnu vydělá na vyšší třídy vozů anebo jednoduše často mají služební ... koncernwágen. Takže na víkendy se domů jezdí služební Oktávkou v dýzlu s áčkem na RZ...
C1 každopádně povedená, i když ustřelené Aygo je podle mě jednoduše zajímavější.
no nevím.. kdybych chtěl stylovku, tak si za 280 tis koupím originál... a nebo teda za cenu víceméně stejnou = do 330 tisíc opravdu kompletně vybavený originál.
Myslím teď 500 s motorem 1.2.
I když tohle asi nebude volba pro ušeření peněz, takže potenciální kupec bude asi zvažovat 0,9 TwinAir.
Dražší.. ale o hodně lepší. Rozhodně stylovější! ;-)
Tyhle tvoje "socioanalýzy" jsou vždycky tak ukrutně mimo, že důvod bude nejspíš velmi prostý, expřítelkyně odjela s nějakým manažírkem v oktávce s pražskou značkou, nebo něco podobně banálního. Hlavu vzhůru, život nekončí, a i ty si třeba jednou vyděláš na nějaké pořádné auto, abys mohl před hypermarketem prezentovat svůj sociální status v něčem jiném než aygu s knírem. ;-)
Já jsem se svým vozem v podstatě spokojený a pokud bych nepošilhával po něčem praktičtějším, tak nemám důvod měnit.
Jen vidím, co sem z Prahy na víkendy jezdí. A to, že Octavia je jedno z nejčastějších služebních vozů u nás, na tom je prosím co úplně mimo? Stejně tak, co je mimo na tom, že Praha má výrazně vyšší průměrné mzdy než zbytek země?
přijde mi to, jak kdyby někdo smrsknul něco roztomile kulatýho a přistál na tom o třídu větší citroen ... tak to nějak dopadlo ... předek je fakt kentus. Aygo má styl zaměřený asi na mladý. Pažout usedlej, připomíná Opel Adam (což je samo o sobě dost prohra :D)
Bože, to je zase fujtajbl. To frantíci nikdy nepochopí, že auto se čtyřmi světly podivných tvarů ve dvou úrovních nad sebou bude vždy vypadat blbě? To neví, že předek vozu vždy evokuje lidskou tvář a tady běžný člověk podvědomě vidí spíše nějaký hmyz, či vetřelce z vesmíru? A o tom zrůdném designu interiéru se snad ani nemá smysl zmiňovat... :no::no::no::no::no::no::no::no::no: To se nedokáží poučit u VW?
může být v klidu. Možná si na to časem zvyknu, ale zatím mi připadá "ksicht" tohoto auta dost nepřijatelný. Ani interiér není nic moc co se týká variability třeba ve srovnání s Twingem. Cena taky dost přestřelená - platit tolik peněz defakto za pár zbytečných cetek, které se honosně nazývají individualizace? No ale stejně - podle toho co potkávám to vypadá, že do města je nejlepší SUV a za ty prachy se dá koupit možná i Duster :-)
Jsem hodne zvedavej a doufam, ze bude toto srovnani, vubec mi ted nejde o design, to je kazdyho vec, za me, mne prijdou ty auta z Kolina dosti takovy plastovy nebo jak to rict, ale jsme zvedavej na jizdni vlastnosti a celkovej dojem z vozu, ktery z nich je dospelejsi....
.. to už překonává i Škodu Roomster 8-s U Citroenu snad všichni trpí nějakou formou kolektivní deformace. To jako fakt věří, že tohle je hezký design ? >:D
Holt tohle asi nebude dizajn pro čecháčky odkojený škodou 105,120,130, kteří zase jen masově kupují šadeho dizajnovky, kde nepozdnáš co to je za model.