Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C4 1.2 e-THP: Tři válce, turbo a 96 kW

Přeplňovaný francouzský tříválec jde již brzy do výroby. Jako první se ho dočká Citroën C4.
Zpět na článek
14. 9. 2013 13:48
14. 9. 2013 14:11
14. 9. 2013 15:00
14. 9. 2013 16:49
27. 9. 2013 23:11
15. 9. 2013 09:24
15. 9. 2013 11:18
14. 9. 2013 16:10
14. 9. 2013 16:52
14. 9. 2013 18:13
17. 9. 2013 09:00
14. 9. 2013 16:59
14. 9. 2013 18:15
14. 9. 2013 20:35
14. 9. 2013 22:16
14. 9. 2013 23:28
15. 9. 2013 08:35
14. 9. 2013 22:18
14. 9. 2013 18:25
14. 9. 2013 22:36
14. 9. 2013 18:26
14. 9. 2013 20:53
14. 9. 2013 13:48
.
Az som sa zasmial ked som zle cital ze 1.2 e-HTP >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
14. 9. 2013 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2013 15:00
Re: .
ved to som sa pozeral,ci uz aj citroen zacal s nejakou elektrickou, resp. eko verziou htp. A nic v zlom.
A znacky ako ktore >:D >:D >:D
Avatar - petrumr
14. 9. 2013 16:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2013 23:11
Re: .
no jo , ale jak říkam cim mednodussi motor tim aj vice vydrzi jsem zvedavej jestli ty trojvalce zvladnou pres 200 000 a dobry 3valec je 1.4TDi samozrejme ve fabii ,nevim proc chcou montovat do velkych aut 3valce to aby male auta mely 2 valce :-) >:D
14. 9. 2013 13:53
drevokocure
1,6 THP asi fakt nebude mit 88kW
Rozbalit vlákno
6
15. 9. 2013 02:12
Re: drevokocure
ta slabší co bude v 308 má 92kw...
15. 9. 2013 07:49
Re: drevokocure
92 neni 88 a unika mi smysl osadit nejake stejne vykone 1,6THP misto 1,6VTi kdyz bude o 50 drazsi.
15. 9. 2013 09:24
Re: drevokocure
Dvě slova: točivý moment.
15. 9. 2013 10:56
Re: drevokocure
Nm jsou jasne ale proste mi to tam jen nestimuje. v C4 je cenovy rozdil mezi 1,6VTi 120 a 1,6THP 150 rozdil 40 tisic. me ten motor pripada moc drahej na tento vykon. musi stat stejne jako ta 150ps tak si rikam proc takovyto vykon. emise?
15. 9. 2013 11:18
Re: drevokocure
Ceny se spíš odvíjí od výkonu. Jestli se jim za takové peníze vyplatí vyrábět složitější motor, to je jiná otázka.
27. 9. 2013 22:54
Re: drevokocure
no to si to radeji koupIm v naft :-)
Avatar - DawQa
14. 9. 2013 16:02
je sice smůtné že
podobné výkony by před 15 lety pomalu dvoulitry záviděli, ale určitě pro ně nebude takový problém 500 000 najetých km :-|
Rozbalit vlákno
11
14. 9. 2013 16:15
Re: je sice smůtné že
Nepotřebuju životnost 500 tisíc, když najedu ročně 20 tisíc. 25 let rozhodně jedno auto nehodlám vlastnit. A že ojetináři by to chtěli dotáhnout na 500, aby ušetřili mne nezajímá (něco jako logika pobíračů dávek, "naco bych pracoval, když na úřadu dostanu skoro to samý a levněji").
Avatar - DawQa
14. 9. 2013 18:13
Re: je sice smůtné že
Ale aby potom ti co si takové auto koupí za 300tis. po pár letech nezabrečeli, protože už to nemá žádnou hodnotu a pro onoho ojetináře bude o to více platit příslový: Nejsem tak bohatý abych jsi mohl dovolit kupovat levné věci...
27. 9. 2013 22:59
Re: je sice smůtné že
to je pravda a ta údržba za ten 3válec výjde draze a vydrží mén podle m zlatý 1,4 1,6 16v 4válec
Avatar - biscuit
15. 9. 2013 00:23
Re: je sice smůtné že
sorry, ty jsi normalni vul. konzumni blb. preju ti, aby ses jednou utopil v odpadu, komunalnim i srotu.
klidne budu mit auto az do smrti, kdyz za to bude stat, ale to je stav, ktery ty se svym pristupem nepoznas.
15. 9. 2013 00:36
Re: je sice smůtné že
Myslis, ze to jeho auto skonci na skladce? Spis bych to videl na recyklaci ;-) , jeste mnohem pravdepodobnejsi je, ze skonci nejdriv v bazaru.
15. 9. 2013 07:52
Re: je sice smůtné že
dnes se vyrabi nejake konzumni auto co za neco stoji?
14. 9. 2013 18:10
Re: je sice smůtné že
Mám dvoulitr z roku 2005 s 85 kW, to je dokonce méně než má 1.0 Ecoboost od Fordu :-)
14. 9. 2013 20:44
Re: je sice smůtné že
Len tie motory boli lepsie nez dnesne turbovysavace.
V prvej Crome sme mali 2.0i.e. 88kW a ten tahal ako divy. Taky kopec 8-9% stupanie 5.ty prevod 130kou nebol problem.
Okamzity zatah na stlacenie plynoveho predalu bol vynikajuci a dalo sa s tym jazdit ako s naftou v cca 1400-2700ot. Malokedy sa to pozrelo cez 4000, lebo nebol dovod. Pritom zvycajna spotreba bola okolo 7.
14. 9. 2013 21:49
Re: je sice smůtné že
Souhlas, zvykl jsem si jezdit úplně stejně.
Dneska už se takové motory nedělají, buď je na výběr nějaký točivý maolobjemový Japonec/Korejec, nebo maolobjemový turbomotor umrtvený dlouhými převody.
17. 9. 2013 08:59
Re: je sice smůtné že
anp, a malo to 5 kvalt a na dialnici to tocilo 4000rpm a zralo 10l. Ale toto uz do svojich kecov nenapises
27. 9. 2013 23:03
Re: je sice smůtné že
a jak jezdí lépe než 1litr nebo hůř ?
Avatar - Big S
14. 9. 2013 16:10
Dotaz
Může mi někdo rozumně vysvětlit, z jakého důvodu se z normálního motoru aputuje jeden válec a následně se ten mrzák zase složitě opravuje prostřednictvím kupy vyvažovacích hřídelů?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
14. 9. 2013 16:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2013 18:13
Re: Dotaz
Větší unifikace motorů (pro tříválec 1.2 se použijí díly z čtyřválce 1.6) a úspora dílů (od jedoho pístu přes 4 ventily až po jeden vstřikovač).
17. 9. 2013 09:00
Re: Dotaz
prekvapenie..... vyvazovacie hriadele uz niesu v mode, uz prichadza do benzinov vymozenost z dizlov v podobe dvojhmoty
14. 9. 2013 16:27
Protože EK , EU
zlý kysličník uhličitý .... bla , bla , bla . Osobně bych za optimum pro auto týhle velikosti a hmotnosti z hlediska výkonu a dostatečně dlouhé životnosti považoval klasický atmosférický dvoulitr s cca. 150HP .
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
14. 9. 2013 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
14. 9. 2013 21:01
Re: Protože EK , EU
benzin je stále levný. Drahý je především stát :-!
(kdybys nechápal - spotřební daň)
14. 9. 2013 21:45
Re: Protože EK , EU
V reálném provozu stejnou jako ten foukanej EU zázrak . Jestli někdo věří na výsledky spotřeby podle nějaké EU normy změřené v laboratoři speciálně podmínkám testu upravenýmu autu , měl by se objednat u Chocholouška . A ono to bývá často ještě horší . Jednou o dovolené ( celkem cca. 3500 Km ) kdy jsme jeli s partou ve dvou vozech měl kámošův Peugeot 206 1.6HDI 110 o víc jak litr a půl vyšší spotřebu než moje 406 2.0HDI 110 . Takže novější lehčí auto s modernějším motorem , obě auta přibližně stejně vytížený navíc v podmínkách kdy on jel vepředu a já ho musel stíhat . On skoro za 8 , já za 6 ....Tak kde byla asi chyba ????
15. 9. 2013 11:05
Re: Protože EK , EU
Pravda to může být, když výkon využíváš. Třeba ve městě bude mít menší přeplňovaná jednotka navrch, pokud za volantem není neandrtálec. Ale míchat do toho diesely, to snad nemyslíš vážně, ne? V téhle diskuzi jablka a hrušky.
16. 9. 2013 17:38
Re: Protože EK , EU
Ale princip je rovnaky u diesela aj benzinu. To iste by platilo ak by si porovnaval trebars 2.0 turbo benzin s 1.2 turbo benzin.
17. 9. 2013 09:03
Re: Protože EK , EU
nepises podmienky trasy, rychlost atd.... urcite ta 206 mala 81kw hdi? nebolo to nahodou 66kw hdi s 5kvaltom?
Ale aj tak, 8l s tymto motorom....vidim to skor na poruchu
14. 9. 2013 18:25
Re: Protože EK , EU
Optimálny výkon pre mnohých tunajších je tak 50HP. A na to stačí aj trojvalec bez turba. ;-)
Avatar - petrumr
14. 9. 2013 16:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
9
14. 9. 2013 18:15
Re: Prskání
Zůstalo v tom seznamu ještě něco ? :-)
14. 9. 2013 20:35
Re: Prskání
Ale samozrejme, ze ano. Rapid HTP >:-[]
Avatar - petrumr
14. 9. 2013 22:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2013 23:28
Re: Prskání
Iste, do jedneho ta nasmerujem, aby si sa aj ty konecne mohol pochvalit vysnivanym autickom >:D
Avatar - petrumr
15. 9. 2013 08:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
14. 9. 2013 22:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xjara
14. 9. 2013 18:25
Re: Prskání
A muze za to automobilka nebo fakt, ze lidi nechapou, ze k motoru s turbem se chova trochu jinak nez k atmosfere?
Avatar - petrumr
14. 9. 2013 22:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2013 18:26
Re: Prskání
Neboj sa, HTP žiadne turbo len tak neprekoná... Stále budeš frajer. >:D
14. 9. 2013 20:53
1.6 THP - 88 kW
Preboha, to je co za turbomotor? :'-(
Rozbalit vlákno
15
Avatar - del42sa
14. 9. 2013 20:56
Re: 1.6 THP - 88 kW
to bude nepřepňovaná 1,6 VTi a ne THP, klasický redakční šotek ;-)
15. 9. 2013 02:16
Re: 1.6 THP - 88 kW
není to šotek, je tam THP 92kw...v mezidobí, než do 308 přijdou tyhle přeplňovaný tříválce ;)
15. 9. 2013 10:22
Re: 1.6 THP - 88 kW
Sondage, sorry, ale nikde na nete som 1,6 THP 88 kW motor pre europske PSA osobaky nenasiel.
Ked vies, tak posli link.
15. 9. 2013 14:44
Re: 1.6 THP - 88 kW
Sontage a pan Vaverka, na www.peugeot.fr ponukaju pre novy P308 motor 1,6 THP s vykonom 92 kW!!!
Avatar - del42sa
15. 9. 2013 11:02
Re: 1.6 THP - 88 kW
4 válcová 1,6 THP s výkonem 88kW neexistuje, není důvod dávat tam (dražší) turbomotor se sníženým výkonem, když mají nepřeplňovanou 1,6 VTi se stejným výkonem. Pokud tam přeplňovaná 1,6 THP půjde, tak spíše s běžným výkonem 115kW než s 88kW a ta tam bude do té doby než i Peugeot dostane nové tříválce 1,2 e-THP
15. 9. 2013 11:24
Re: 1.6 THP - 88 kW
VTi nebude mít 200 Nm.
Avatar - del42sa
15. 9. 2013 15:53
Re: 1.6 THP - 88 kW
samozřejmě že nebude a to je nějaký problém ? taková verze motoru ale neexistuje.

v konfigurátoru Peugeotu se hovoří o verzi s 92kW THP když už ...

Motorisations

Puissance administrative
1598 Cylindrée (cm3)
4 en ligneNombre de cylindres / Disposition
4Nombre de soupapes par cylindre
92/125 ŕ 6000 Puissance maxi en kW CEE / ch CEE ŕ tr/min 200 ŕ 1400Couple maxi en Nm CEE ŕ tr/min
Euro 5Norme de dépollution
DirecteType d'injection
30000 KM ou 1 anIntervalle de maintenance
15. 9. 2013 16:09
Re: 1.6 THP - 88 kW
Znamenalo by to, že jsou tam dvě chyby. Což je méně pravděpodobné, než jedna chyba v podobě špatně uvedeného výkonu.
14. 9. 2013 21:52
Re: 1.6 THP - 88 kW
Seat Exeo měl turbomotory 1.8T20V 88 kW a 1.8 TSI 88 kW :-)
15. 9. 2013 07:56
Re: 1.6 THP - 88 kW
1,8T melo svejch 110kw
15. 9. 2013 10:11
Re: 1.6 THP - 88 kW
To ano, ale kromě toho existovala i 88 kW verze:
[odkaz]
Avatar - petrumr
14. 9. 2013 22:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2013 07:52
Re: 1.6 THP - 88 kW
jo a ve kterym?
Avatar - petrumr
15. 9. 2013 08:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2013 08:54
Re: 1.6 THP - 88 kW
jumpy ani expert nic takovyho nema.