Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Citroën C4 1.2 e-THP: Tři válce, turbo a 96 kW

62 komentářů

mario79sk
Az som sa zasmial ked som zle cital ze 1.2 e-HTP >😁 >😁 >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mario79sk
ved to som sa pozeral,ci uz aj citroen zacal s nejakou elektrickou, resp. eko verziou htp. A nic v zlom.
A znacky ako ktore >😁 >😁 >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
renaultjaczk
no jo , ale jak říkam cim mednodussi motor tim aj vice vydrzi jsem zvedavej jestli ty trojvalce zvladnou pres 200 000 a dobry 3valec je 1.4TDi samozrejme ve fabii ,nevim proc chcou montovat do velkych aut 3valce to aby male auta mely 2 valce 😄 >😁
holden_holden
1,6 THP asi fakt nebude mit 88kW
Sondage
ta slabší co bude v 308 má 92kw...
holden_holden
92 neni 88 a unika mi smysl osadit nejake stejne vykone 1,6THP misto 1,6VTi kdyz bude o 50 drazsi.
_MT_
Dvě slova: točivý moment.
holden_holden
Nm jsou jasne ale proste mi to tam jen nestimuje. v C4 je cenovy rozdil mezi 1,6VTi 120 a 1,6THP 150 rozdil 40 tisic. me ten motor pripada moc drahej na tento vykon. musi stat stejne jako ta 150ps tak si rikam proc takovyto vykon. emise?
_MT_
Ceny se spíš odvíjí od výkonu. Jestli se jim za takové peníze vyplatí vyrábět složitější motor, to je jiná otázka.
renaultjaczk
no to si to radeji koupIm v naft 😄
Avatar - DawQa
DawQa
podobné výkony by před 15 lety pomalu dvoulitry záviděli, ale určitě pro ně nebude takový problém 500 000 najetých km 😐
nebezpecnavosa
Nepotřebuju životnost 500 tisíc, když najedu ročně 20 tisíc. 25 let rozhodně jedno auto nehodlám vlastnit. A že ojetináři by to chtěli dotáhnout na 500, aby ušetřili mne nezajímá (něco jako logika pobíračů dávek, "naco bych pracoval, když na úřadu dostanu skoro to samý a levněji").
Avatar - DawQa
DawQa
Ale aby potom ti co si takové auto koupí za 300tis. po pár letech nezabrečeli, protože už to nemá žádnou hodnotu a pro onoho ojetináře bude o to více platit příslový: Nejsem tak bohatý abych jsi mohl dovolit kupovat levné věci...
renaultjaczk
to je pravda a ta údržba za ten 3válec výjde draze a vydrží mén podle m zlatý 1,4 1,6 16v 4válec
Avatar - biscuit
biscuit
sorry, ty jsi normalni vul. konzumni blb. preju ti, aby ses jednou utopil v odpadu, komunalnim i srotu.
klidne budu mit auto az do smrti, kdyz za to bude stat, ale to je stav, ktery ty se svym pristupem nepoznas.
novice
Myslis, ze to jeho auto skonci na skladce? Spis bych to videl na recyklaci 😉 , jeste mnohem pravdepodobnejsi je, ze skonci nejdriv v bazaru.
holden_holden
dnes se vyrabi nejake konzumni auto co za neco stoji?
Avatar - Anonym
Anonym
Mám dvoulitr z roku 2005 s 85 kW, to je dokonce méně než má 1.0 Ecoboost od Fordu 😄
Makovnik
Len tie motory boli lepsie nez dnesne turbovysavace.
V prvej Crome sme mali 2.0i.e. 88kW a ten tahal ako divy. Taky kopec 8-9% stupanie 5.ty prevod 130kou nebol problem.
Okamzity zatah na stlacenie plynoveho predalu bol vynikajuci a dalo sa s tym jazdit ako s naftou v cca 1400-2700ot. Malokedy sa to pozrelo cez 4000, lebo nebol dovod. Pritom zvycajna spotreba bola okolo 7.
Avatar - Anonym
Anonym
Souhlas, zvykl jsem si jezdit úplně stejně.
Dneska už se takové motory nedělají, buď je na výběr nějaký točivý maolobjemový Japonec/Korejec, nebo maolobjemový turbomotor umrtvený dlouhými převody.
hipisko
anp, a malo to 5 kvalt a na dialnici to tocilo 4000rpm a zralo 10l. Ale toto uz do svojich kecov nenapises
renaultjaczk
a jak jezdí lépe než 1litr nebo hůř ?
Avatar - H. Fuchs
H. Fuchs
Může mi někdo rozumně vysvětlit, z jakého důvodu se z normálního motoru aputuje jeden válec a následně se ten mrzák zase složitě opravuje prostřednictvím kupy vyvažovacích hřídelů?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Větší unifikace motorů (pro tříválec 1.2 se použijí díly z čtyřválce 1.6) a úspora dílů (od jedoho pístu přes 4 ventily až po jeden vstřikovač).
hipisko
prekvapenie..... vyvazovacie hriadele uz niesu v mode, uz prichadza do benzinov vymozenost z dizlov v podobe dvojhmoty
Karel6
zlý kysličník uhličitý .... bla , bla , bla . Osobně bych za optimum pro auto týhle velikosti a hmotnosti z hlediska výkonu a dostatečně dlouhé životnosti považoval klasický atmosférický dvoulitr s cca. 150HP .
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
benzin je stále levný. Drahý je především stát :-!
(kdybys nechápal - spotřební daň)
Karel6
V reálném provozu stejnou jako ten foukanej EU zázrak . Jestli někdo věří na výsledky spotřeby podle nějaké EU normy změřené v laboratoři speciálně podmínkám testu upravenýmu autu , měl by se objednat u Chocholouška . A ono to bývá často ještě horší . Jednou o dovolené ( celkem cca. 3500 Km ) kdy jsme jeli s partou ve dvou vozech měl kámošův Peugeot 206 1.6HDI 110 o víc jak litr a půl vyšší spotřebu než moje 406 2.0HDI 110 . Takže novější lehčí auto s modernějším motorem , obě auta přibližně stejně vytížený navíc v podmínkách kdy on jel vepředu a já ho musel stíhat . On skoro za 8 , já za 6 ....Tak kde byla asi chyba ????
_MT_
Pravda to může být, když výkon využíváš. Třeba ve městě bude mít menší přeplňovaná jednotka navrch, pokud za volantem není neandrtálec. Ale míchat do toho diesely, to snad nemyslíš vážně, ne? V téhle diskuzi jablka a hrušky.
PKSPKS
Ale princip je rovnaky u diesela aj benzinu. To iste by platilo ak by si porovnaval trebars 2.0 turbo benzin s 1.2 turbo benzin.
hipisko
nepises podmienky trasy, rychlost atd.... urcite ta 206 mala 81kw hdi? nebolo to nahodou 66kw hdi s 5kvaltom?
Ale aj tak, 8l s tymto motorom....vidim to skor na poruchu
Klaudius
Optimálny výkon pre mnohých tunajších je tak 50HP. A na to stačí aj trojvalec bez turba. 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Zůstalo v tom seznamu ještě něco ? 😄
Makovnik
Ale samozrejme, ze ano. Rapid HTP >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Makovnik
Iste, do jedneho ta nasmerujem, aby si sa aj ty konecne mohol pochvalit vysnivanym autickom >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xjara
xjara
A muze za to automobilka nebo fakt, ze lidi nechapou, ze k motoru s turbem se chova trochu jinak nez k atmosfere?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Neboj sa, HTP žiadne turbo len tak neprekoná... Stále budeš frajer. >😁
JaMM
Preboha, to je co za turbomotor? 😢
Avatar - del42sa
del42sa
to bude nepřepňovaná 1,6 VTi a ne THP, klasický redakční šotek 😉
Sondage
není to šotek, je tam THP 92kw...v mezidobí, než do 308 přijdou tyhle přeplňovaný tříválce 😉
JaMM
Sondage, sorry, ale nikde na nete som 1,6 THP 88 kW motor pre europske PSA osobaky nenasiel.
Ked vies, tak posli link.
JaMM
Sontage a pan Vaverka, na www.peugeot.fr ponukaju pre novy P308 motor 1,6 THP s vykonom 92 kW!!!
Avatar - del42sa
del42sa
4 válcová 1,6 THP s výkonem 88kW neexistuje, není důvod dávat tam (dražší) turbomotor se sníženým výkonem, když mají nepřeplňovanou 1,6 VTi se stejným výkonem. Pokud tam přeplňovaná 1,6 THP půjde, tak spíše s běžným výkonem 115kW než s 88kW a ta tam bude do té doby než i Peugeot dostane nové tříválce 1,2 e-THP
_MT_
VTi nebude mít 200 Nm.
Avatar - del42sa
del42sa
samozřejmě že nebude a to je nějaký problém ? taková verze motoru ale neexistuje.

v konfigurátoru Peugeotu se hovoří o verzi s 92kW THP když už ...

Motorisations

Puissance administrative
1598 Cylindrée (cm3)
4 en ligneNombre de cylindres / Disposition
4Nombre de soupapes par cylindre
92/125 ŕ 6000 Puissance maxi en kW CEE / ch CEE ŕ tr/min 200 ŕ 1400Couple maxi en Nm CEE ŕ tr/min
Euro 5Norme de dépollution
DirecteType d'injection
30000 KM ou 1 anIntervalle de maintenance
_MT_
Znamenalo by to, že jsou tam dvě chyby. Což je méně pravděpodobné, než jedna chyba v podobě špatně uvedeného výkonu.
Avatar - Anonym
Anonym
Seat Exeo měl turbomotory 1.8T20V 88 kW a 1.8 TSI 88 kW 😄
holden_holden
1,8T melo svejch 110kw
Avatar - Anonym
Anonym
To ano, ale kromě toho existovala i 88 kW verze😒br /> [odkaz]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
holden_holden
jo a ve kterym?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
holden_holden
jumpy ani e😜ert nic takovyho nema.