Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën C4 Cactus: První jízdní dojmy

Příchodu Citroënu C4 Cactus předcházela řada upoutávek. Nyní je automobil tady a my jej poprvé vyzkoušeli na nizozemské půdě, ve městě Andrého Citroëna - Amsterdamu.
Zpět na článek
25. 6. 2014 16:01
25. 6. 2014 16:08
25. 6. 2014 16:29
26. 6. 2014 07:20
26. 6. 2014 09:42
26. 6. 2014 15:26
26. 6. 2014 14:52
25. 6. 2014 16:48
25. 6. 2014 17:13
25. 6. 2014 19:00
26. 6. 2014 07:23
25. 6. 2014 20:10
26. 6. 2014 12:43
26. 6. 2014 18:29
26. 6. 2014 07:22
25. 6. 2014 17:51
25. 6. 2014 19:03
26. 6. 2014 09:56
26. 6. 2014 19:51
26. 6. 2014 23:41
25. 6. 2014 19:34
25. 6. 2014 19:55
25. 6. 2014 23:15
26. 6. 2014 07:57
26. 6. 2014 10:33
26. 6. 2014 12:07
26. 6. 2014 15:02
26. 6. 2014 10:35
27. 6. 2014 11:05
30. 6. 2014 20:01
Avatar - 3_diamanty
25. 6. 2014 15:56
priserny vzhlad
vedla tohto auta je aj koleos pan krasavec :yes:

nech pozeram na auto akokolvek spredu zozadu zboku ci do interieru... tazko najdem nieco prisernejsie ako tento cactus....

PS: ak je toto cesta kam kraca citroen tak skoda namahy.. to je lepsie rovno zabalit a zachranit aspon peugeot :yes:

aj cinan sa musi len smiat ked vidi tuto lacnu parodiu na auto, citroenu skoda nebude... len sa obavam o peugeot
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ozzman
25. 6. 2014 16:20
Re: priserny vzhlad
Když sem viděl exteriér, tak sem čekal, že uvnitř to bude horší, ale bohužel..tohle se mi taky nelíbí :no:
Avatar - xjara
25. 6. 2014 16:37
Re: priserny vzhlad
O Cine bych zrovna nemluvil. Tam ma citroen prodeje vice nez slusne.
Koncept byl trochu dotazenejsi, ale jestli to nebude za nejakou silenou cenu, tak by to byla rozumna volba. Necekam, ze se tu chytne. Ale doufam, ze ozivi tu prisernou sed co vladne na ceskych silnicich.
Avatar - maros
25. 6. 2014 17:03
Re: priserny vzhlad
Ten design je příšerný. K tomu notorická nespolehlivost a máme z toho naprostý propadák. Jen tak dál PSA, mě chybět nebudeš >:-[]
Avatar - petrumr
25. 6. 2014 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
26. 6. 2014 07:15
Re: priserny vzhlad
Citroen zatím potvrzuje, že s čím vyjede z brány závodu, má na poruchy zaděláno už z rýsovacího prkna... ;-)
26. 6. 2014 08:20
Re: priserny vzhlad
Mno já pořídil C4 z poslední verze a obávám se že tyto zažité představy o citroenu nesplňuje - samozřejmě zatím a naštěstí pro mne ;-)
Avatar - romgator
26. 6. 2014 09:50
Re: priserny vzhlad
Jedno z mých aut byl Citoren C1. A úplně poho auto. Můj strejda má už ani nevím kolikátého Citroena a bude další, to vím určitě. Takže, kdyby to nebyla spolehlivá značka, pochybuji, že by své peníze utrácel u značky, která nemá kvalitní vozy. Nebo je jen můj strejda šťastlivec a těch pět Citroenu byla jen volba šťastné ruky.
Pokud vím ,měl dvě generace Xary, potom C4, teď mají v rodině Aircross a bude DS4 (asi).
Avatar - Francuz
26. 6. 2014 15:14
Re: priserny vzhlad
V prvom rade tieto famy a take prispevky indivduii hore roznasaju ludia ktoy sa v citroenoch nikdy neviezli. Ale bo mozno aj viezli ale ziaden nevlastnili.. Maros to nic ten je na mojom hate liste takze ani neviem co pisal. V rodine mame niekolko citroenov a ziaden problem. Mno co dodat.. Neh ziju pisalkovia co sedeli tak vo felicii a vykrikuju vivat VAG :p
Avatar - romgator
26. 6. 2014 23:25
Re: priserny vzhlad
To je právě ono. Já můžu srovnávat. Je pravdou, že C1 není výkřik nejmodernější techniky. Přesto velmi spolehlivé auto, ve kterém jsem toho najezdil zatraceně dost.
Jaké modely Citroenu vlastně v rodině máte?
Avatar - Francuz
27. 6. 2014 07:59
Re: priserny vzhlad
1x C4 r.v 2012 , 2x C3 picasso, a 2x Xsara . Vsetky bezporuchove a ani jeden diesel :p
27. 6. 2014 08:27
Re: priserny vzhlad
No u mě je pouze jeden model C4 rv 2013 - můžu říct že spousta lidí mě odrazovala právě "ze zkušeností" a já jsem na to teda přihlížel při výběru - frantíci=křáp. Být trochu méně samostatně smýšlející možná bych dneska jezdil v něčem jiném... Na druhou stranu upřímně nevypadat nový model tak jak vypadá tak starou verzi v jakémkoliv provedení bych nebral - prostě mi nesedí, naopak tento nový si mě hned získal svým vzezřením, samozřejmě i cenou protože nové auto prostě koupí člověk kolikrát za život že... A já naopak mám diesel a jsem upřímně maximálně spokojený... Začínajíc spotřebou, přes prostornost a vůbec provedení interiéru, velikost kufru ideální, vzhled už jsem zmínil... a k jízdním vlastnostem spousta lidí říkala že to je zlé, ale mě to opravdu tak nepřijde :-) Takže za mě osobně bych klidně můj model doporučil - minimálně vyzkoušet než každý začne kafrat o něčem o čem se akorát dočte... Piece :-!
Avatar - Francuz
27. 6. 2014 10:46
Re: priserny vzhlad
Naprosty suhlas s tym predoslym modelom C4, tiez mi moc nerezal, az po FL to bolo pomerne OK, co sa vonkajsieho dizajnu tyka, interier uz tak moc nie. Na novej C4 si dali dost zalezat :-) Diesel nemam pre to lebo jazdim casto kratke trasy a motor by som skor trapil ako vyuzil jeho potencial tak pre to C4 1,6VTI. A tym dieslom som chcel povedat len tolko ze vsetci rozpravaju o poruchovosti benzinovych PSA motoroch ale ja tie poruchy nebadam.
Avatar - wakantanka
26. 6. 2014 17:16
Re: priserny vzhlad
Vieš to Topper, už som si istý čas myslel, že začínaš nazerať na vec triezvo a rozumne bez predsudkov a zapájaš aj osobnú skúsenosť. Ale čo sledujem v poslednej dobe tvoje príspevky to je od 10 k 5. Takže k tomuto poslednému len toľko, JUKE alebo SOUL sú potom podľa tvojho vnímania krásy čo? Hlavne druhý menovaný model si tu nedávno ospevoval. A podstate neponúka nič naviac oproti štandardnému auto z ktorého techniky vychádza. Len iný design, trochu vylepšený druhou generáciu. A taký JUKE tiež vyzerá všelijako, ale jednoznačne vyčnieva z radu a zaznamenal obrovský úspech. Tento Cactus to robí tiež tak, snaží sa zaujať, byť iný, priniesť nejaké tie inovácie ako zvonka, tak aj vo vnútri, prípadne pod kapotou. Takto bol Citroen úspešný v časoch slávnej DS. Takto si predstavujem moderný pohľad na auto. Ak sa ti to nepáči je iná vec, ale drístať tu čosi o číňanoch a že to prepadne na celj čiare ... Budeš sa veľmi čudovať, ale verím, že sa bude to auto predávať na mraky a počítam, že to bude jeden z modelov, ktoré potiahnu predaje nielen Citroenu ale aj celého PSA. Len tak ďalej Citroen :yes:
Avatar - peter222
25. 6. 2014 16:01
cena ?
Kto hľadá cenu stačí zájsť na stránky slovenského predajcu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Honza Mička
25. 6. 2014 16:07
Re: cena ?
Gratuluji Slovákům :-)
25. 6. 2014 16:08
hodně štěstí
Přeji Citroenu hodně štěstí - už za to jako jeden z mála dokáže občas projevit odvahu udělat něco nekonvenční a mimo konfekci, co si nespletete při letmém pohledu.. Myslím že komerčně úspěšný model by potřeboval víc jak jiní. ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - KANKUNEN
25. 6. 2014 16:17
Re: hodně štěstí
Komerčně úspěšné auto se může vymykat krásným vzhledem ne bizarností tohoto typu.
Třeba krásné auto je pro mně koncept DS9. Krásné tvary bez bizarností.
Avatar - romgator
26. 6. 2014 10:03
Re: hodně štěstí
Koncept DS9 je moc krásný, mě osobně ale fakt přitahuje toto [odkaz]
Avatar - Francuz
26. 6. 2014 15:22
Re: hodně štěstí
Toto, bavil som sa s predajcom a je tu mala moznost ze sa to dostane aj k nam :-) ale len mala. No kazdopadne je to pekne..
Avatar - romgator
26. 6. 2014 23:35
Re: hodně štěstí
No bylo by to fakt úžasné. Budu si to přát a snad se tak i stane. Na obrázku není vidět prcinka, ale dá se najít na googlu. A je fakt sexy.
Avatar - maros
25. 6. 2014 17:09
Re: hodně štěstí
Já ne. Každý národ nemá na to, aby dělal auta. Myšlení francouzů je mě prostě záhadou. Když potřebuji prodávat auta jak housky, tak příjdou s jednou větší bizarností za druhou. To si fakt myslí, že to prodaj 8-s podívali se na to vůbec?
25. 6. 2014 17:59
Re: hodně štěstí
No zrovna od příslušníka od českého národa to sedí. ;-) Myslím že co se týče inovací ve vývoji aut, tak francouzi mají velké zásluhy - viz. hydropneumatika( Citroen), použití turba (Renault), o úspěších ve sportu ani nemluvě.
to Kankunen: V zásadě souhlasím - ona DS9 je krásná. Ale tak to má být - střední a vyšší střední třída má být o eleganci, ale zrovna nižší třídy - i městská SUV - si výstřelky dovolit můžou a v jisté formě i musí. Zrovna francouzská trochu ulítlá MPV jsou oproti německé nudě docela úspěšná...
Avatar - Hittman
26. 6. 2014 07:17
Re: hodně štěstí
My toho máme také dost, co jsme dali světu, jen to hodně lidí ani neví..
25. 6. 2014 20:08
Re: hodně štěstí
Pre teba je akékoľvek myslenie záhadou.
Avatar - Ada je zase tady
25. 6. 2014 16:17
Vzhledová bezradnost.
Ještě by to mělo dostat kola o velikosti alespoň 24 palců... :-! A ty obrysovky by mohly být na tykadlech... 8-s
Rozbalit vlákno
4
Avatar - maros
25. 6. 2014 17:10
Re: Vzhledová bezradnost.
:yes: >:D
25. 6. 2014 17:56
Re: Vzhledová bezradnost.
Tak vy dva jste se hledali...
25. 6. 2014 20:09
Re: Vzhledová bezradnost.
Oni sa o seba potkli, zaiskrilo sa im a zhaslo...
Avatar - Ji/Ri
26. 6. 2014 11:36
Re: Vzhledová bezradnost.
>:-[] :yes:
Avatar - Ozzman
25. 6. 2014 16:22
Tak to bude dál?
Picasso (C4) s podivnými světly jsem jakž takž zkousl, ale i přesto v konkurenci staršího sourozence vypadá jak ze sci-fi z 60tých let, ale tohle bohužel v nastolené tradici pokračuje..... dost se bojím, aby to neodnesla i C5... a přitom odcházející generace (C3, C4 i C5) byly hezké vozy.. škoda jen toho volantu na C5.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Rysguf.
25. 6. 2014 21:25
Re: Tak to bude dál?
Vecna tema volant na C5, je to o zvyku, ja ju mam a ked si sadnem za normalny volant, nadavam a trpim... zvyk, zvyk, zvyk...

No ale preco pisem... C5... kade tade na zahranicnych forach citam ze asi nebude... ze bude v EU nahradena este neznamym DS6 ale bez hydractivu (lebo je tazky a chcu znizovat hmotnost)..... 8-s
Avatar - Hittman
26. 6. 2014 07:19
Re: Tak to bude dál?
Prý se dá u C5 otevřít víko na nádrži pouze klíčem....pokud je to pravda, doufám, že tento nešvar devadesátých let minulého století s novou verzí odstraní ;-)
26. 6. 2014 08:20
Re: Tak to bude dál?
Jezdil jsem C5 pár dnů a ani jednou nenastala situace, kdy by mi volant vadil nebo nějak omezoval ;-) Ani jsem si na nic nemusel zvykat.
Avatar - Ozzman
26. 6. 2014 12:49
Re: Tak to bude dál?
Já věřim, ale mě to nesedlo, nelíbí se mi to :-) Jinak mi to auto přijde fajn, je hezké a narozdíl od I. Generace jentak nestárne :-)
26. 6. 2014 20:47
Re: Tak to bude dál?
Já do toho právě sedal, přiznám se, trochu s předsudkem a mile mě to překvapilo :yes:
25. 6. 2014 16:29
pekne auto
Videl som to auto na vlastne oci a celkom sa mi paci. Ozivuje tu nudnu sed na uliciach v podobe nemeckych aut.

Keby malo porovnatelnu kvalitu a jazdne vlastnosti ako konkurencia a o nieco vacsi kufor tak by som si ho kludne kupil.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hittman
26. 6. 2014 07:20
Re: pekne auto
Raději nudné auto bez problémů a návštěvách servisů než pěst na oko s problémy. Uvidíme...
26. 6. 2014 09:42
Re: pekne auto
preto som napisal ze keby mal cactus porovnatelnu kvalitu ;) Co momentalne nikto nevie posudit, kedze sa iba zacina predavat.
Avatar - Francuz
26. 6. 2014 15:26
Re: pekne auto
musis to iste pisat pod kazdy jeden prispevok?
26. 6. 2014 14:52
Re: pekne auto
Otázka vkusu. Pro mě je zase Cactus exotem roku a já tuze nerad exoty >:D
25. 6. 2014 16:48
pofičí
Mám tušáka: bude úspešné (na citrón).
Rozbalit vlákno
7
Avatar - maros
25. 6. 2014 17:13
Re: pofičí
S takovou pofičí celé PSA >:D ... ale dobře jim tak. Místo aby se zaměřili na kvalitu(která je stále tristní), tak vymýšlí jednu bizardnost za druhou.
Avatar - Skipper
25. 6. 2014 19:00
Re: pofičí
Tak o francouzské kvalitě jsem v posledních letech neslyšel vůbec nic špatného. Spíše némecká žije jen z dob minulých. Jaká je tvá pŕedstava automobilového světa v příštích desetiletích? Up-Polo-Golf-Passat a nic jiného? Pardon, ještě Škodovácké deriváty.
A podobná auta dost oceňuji - hned je to na silnicích zajímavější.
Avatar - Hittman
26. 6. 2014 07:23
Re: pofičí
Ještě jsi zapomněl na dotěrné korejce a brzy se přidá čína a frantíci, pokud se nevzpamatují, tak pudou ke dnu..
25. 6. 2014 20:10
Re: pofičí
Ty už fičíš dávno...podľa toho čo píšeš, asi fajčíš o***e chlpy...
26. 6. 2014 12:43
Re: pofičí
to fakt píšem také haluze? Musím skľudniť hormón, ale podľa mňa to bude najpredávanejší citrón, keby mal šestku manuál, tak by som ho bol schopný kúpiť (pokiaľ by ma neodrovnala skúšobná). Je to vidieť aj tu na ostatných reakciách, že sa páči aj nikom, u ktorých by to človek nečakal.
26. 6. 2014 18:29
Re: pofičí
To nepatrilo Tebe, ale o úroveň nižšie... ;-)
Avatar - Hittman
26. 6. 2014 07:22
Re: pofičí
Neboj, Fratíci nedopustí, aby jejich klenot padl, takže se do toho zapojí opět vláda a pod záštitou "kapitalismu a volného obchodu na základě nabídku a poptávky" budou nuceni firmu koupit a udělat z toho státní podnik se vším všudy, aby pracující frantíci nezkončili na dlažbě, pokud je nekoupí číňané..
25. 6. 2014 16:59
Čerstvej vítr
Přes všechny negativní pohledy se mi kaktus líbí, jednoduchý auto s jednoduchým řešením. Na živý setkání s málokterým levným autem se těším tak jako na tohle... ;-)
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Dinar
25. 6. 2014 17:25
Re: Čerstvej vítr
Čoveče souhlas, mě to taky přijde povedený, asi bych vynechal tu duchnu na boku, ale i tak je to ok, všechny crossovery v tomto segmentu vypadají víceméně stejně, "dynamická" linka zespoda zepředu nahoru dozadu, malé šikmé zadní okénko atd., tohle je jiný, zajímavý a přitom bez obvyklého PSA failu, ta duchna se dá pominout. ;-) :yes:
25. 6. 2014 17:31
Re: Čerstvej vítr
Vidím to stejně, chtěl jsem to už dnes napsat, ale nemohl jsem vymyslet trefné slovo na ty boky, tvoje duchna sedí dokonale :-)

Beru na milost dokonce i to kino uvnitř. Je zajímavé, jak to v přírodních barvách uvnitř pasuje, a to madlo dveří jak od Hermes, paráda.
25. 6. 2014 20:26
Re: Čerstvej vítr
Zrovna od Teba by som také hodnotenie nečakal, šéfe, ale boduješ.
26. 6. 2014 10:06
Re: Čerstvej vítr
Boduje citroen :-)
26. 6. 2014 19:48
Re: Čerstvej vítr
Ten tiež ;-)
26. 6. 2014 07:33
Re: Čerstvej vítr
Duchnu trefil dokonale, stejně jako citrón po dlouhý době auto. Žádný retro, žádný serepetičky...líbí :-)
Avatar - Ji/Ri
26. 6. 2014 10:28
Re: Čerstvej vítr
...říká někdo, kdo vyměnil Jeremy za šalinu..... :-( >:D >:D ;-)
26. 6. 2014 07:32
Re: Čerstvej vítr
Jsem zvědavej na cenovou politiku, ale proti takhle koncipovanýmu autu nemám žádnou připomínku...kromě těch kladných ;-)
26. 6. 2014 12:01
Re: Čerstvej vítr
Slovenský Citroen už ceny zverejnil - a nie sú vôbec zlé.
Avatar - Ji/Ri
26. 6. 2014 10:27
Re: Čerstvej vítr
....to zní hezčeji :-) taky mi ty vankůšiky moc neladí, ale obvykle koukám kolmo na dveře za jízdy směrem dolů krátce, slzí mi oči a nemám přehled před sebou. Proto vankůše zhryznu :-) :yes:
25. 6. 2014 18:07
Re: Čerstvej vítr
Souhlas. Je to takové "funky" a přitom velmi praktické auto. Hlavně mladým se to podle mě trefí do noty, včetně těch tabletů uvnitř.
Avatar - Hittman
26. 6. 2014 07:24
Re: Čerstvej vítr
To máš pravdu, nebýt toho "tabletu", tak by si to asi nikdo nekoupil >:-[]
26. 6. 2014 07:35
Re: Čerstvej vítr
Reklamní song by mohl bejt od Marky Marka "Happy people" ;-)
Avatar - kosmonaut
25. 6. 2014 20:14
Re: Čerstvej vítr
Když to představili, říkal jsem si no bohajeho co je zase tohle za děs a hrůzu.
Teď čtu článek, koukám na ty fotky a myslím si, že Citroen na to jde od lesa, že tohle bude sakra úspěšné. Šetří se tam, kde to mladí ne že nepostřehnou, nýbrž ocení (televize kam se podíváš) a vymýšlí se "levné a zajímavé" prvky.
Takže za sebe otáčím názor a tohle se mi líbí :-!
26. 6. 2014 07:35
Re: Čerstvej vítr
...já mu ani nevěnoval moc pozornosti, teď jsem z toho Rákosníček...zvědavej jako opička :-)
25. 6. 2014 20:26
Re: Čerstvej vítr
Presne ako píšeš, proste fúka nový vietor. Aj keď som našiel pár drobností, ktoré si mohli odpustiť - výsledok by bol lepší:

Podľa fotiek sa zdá, že okná v zadných dverách sú opäť pevné - za mňa dôvod nekúpiť. Zásadná chyba.

Madlá vo dverách - lákavé, ale len vpredu. Vzadu nie sú, dvere treba ťahať za dieru v plastovej výplni, vyzerá to tam na nepeknú a nepríjemnú hranu.

Výduchy klímy - spolujazdcov v strede je väčší - ale vpravo ma okraji palubky ho nevidím. Vyzerá to divne a spolujazdec je, zdá sa, o trochu komfortu ukrátený.

Niektoré chýbajúce prvky výbavy môžu mrzieť - mnimálne kým si človek na to nezvykne.

A teraz plusy:

Nový, neotrelý dizajn.

Nový prístup - ľahká konštrukcia, diétne výbavy, výsledkom je zvlášť priaznivá cena a návrat ku koreňom, teda upriamenie sa na jazdu samotnú.

Dizajn je vecou vkusu každého jednotlivca, isté ale je, že za týmto kaktusom sa obzrie každý.
Avatar - 3_diamanty
25. 6. 2014 20:54
Re: Čerstvej vítr
nazvat gyc neotrelym dizajnom to chce asi hodne ruzove okuliare a myslenie >:D

to auto uz teraz vyzera ako nepodareny artefakt z filmu fantomas ....

a ty mne pises ze si mam dat okuliare a series sa do mna ked sa ta na nic nepytam..... >:D si ty ale vtipalek :yes: vidim ze este mam co dohanat >:D ... nezdas sa .. ale myslim ze sa uz zlepsujem, diskusie s poneiktorymi vami "odbornikmi" mi zacinaju cim dalej tym viac chutit :yes:
25. 6. 2014 21:24
Re: Čerstvej vítr
Počuj, slečinka, prečo reaguješ na moje príspevky, keď vieš vopred, že moja reakcia ti nebude pochuti? Potom sa sťažuješ, jak som na teba vysadený. Vedz, že ma tvoj infantilný názor ani trochu nezaujíma, a určite nebudem o autách diskutovať s tebou. Na to si zatiaľ nedorástol a vyzerá to, že už to ani nezvládneš. Tak skrotni, lebo raz si zadrieš do niekoho ostrejšieho jak som ja, a ten ti zrazí kohútik tak, že ťa to bude mrzieť. Takže sklapni, soplík, o komunikáciu na tvojej úrovni nemám záujem.
Avatar - Francuz
26. 6. 2014 15:33
Re: Čerstvej vítr
Keby si mu to napisal pred par rokmi by ti podakoval za to, ze jeho nazor je infantilny, teraz pouzil gugl a sa urcite urazil >:D
26. 6. 2014 19:39
Re: Čerstvej vítr
V tom prípade to splnilo účel.
Avatar - _Karel_
25. 6. 2014 21:29
Re: Čerstvej vítr
Tebe nechala holka, viď? ;-\
26. 6. 2014 07:31
Re: Čerstvej vítr
Ne...kluk ;-)
26. 6. 2014 07:31
Re: Čerstvej vítr
Uklidni svoje reakce a slovník! Nevšiml jsem si, že by tě Klaudius zmiňoval. Tvoje subjektivní názory měnící se jako vítr na korejském poloostrově sem píšeš bez ladu a skladu i bez hlubší myšlenky natož konzistence. Narozdíl od Klaudia.
26. 6. 2014 12:04
Re: Čerstvej vítr
Ďakujem, pán kolega. ;-) :yes:
26. 6. 2014 08:00
Re: Čerstvej vítr
Pocuvaj Topper, drz uz hubu. Nikto na diskusii mi nelezie na nervy ako ty. Co prispevok to blud, si uplne vymlety.
Mal som to stastie zazit Ta nazivo, a poziciu dementa si suverenne potvrdil. Bez si hodnotit tatkovu ix35-ku, dobre?
26. 6. 2014 07:36
Re: Čerstvej vítr
Souhlas, za rozumnou cenu se mínusy smažou ;-)
Avatar - Ji/Ri
26. 6. 2014 10:25
Re: Čerstvej vítr
...maj pravdu pane Vachmajstr ;-)
26. 6. 2014 10:52
Re: Čerstvej vítr
...a kdy ne? ;-)
25. 6. 2014 17:51
Kaktus
Musim říct, že se mně to líbí. A poměrně hodně.
Zvenku paráda, hlavně v tý žlutý barevný kombinaci.
Vevnitř taky originální, od materiálů po tvary a barvy. Líběj se mně taky ty přední spojený sedadla, to už se moc v normálních autech nevidí.
Celkově respekt citroenu, že něco takovýho prodává. Asi to nebude masovka, ale propadák by to taky bejt nemusel.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Skipper
25. 6. 2014 19:03
Re: Kaktus
Mně se líbí, že je to něco jiného. Nic podobného tady ještě nebylo a rozhodně je to zajímavé :-) Citroen má u mně další plus.
Avatar - romgator
26. 6. 2014 09:56
Re: Kaktus
Není špatný, je nový. To je pro mnoho zdejších diskutérů problém Trochu mi zepředu připomíná nový Jeep Cherokee.
26. 6. 2014 19:51
Re: Kaktus
U mňa sa zase raz opakuje situácia, že postupne mením názor na auto, ktoré ma pri prvých fotkách nijak nenadchlo, skôr naopak.
Avatar - romgator
26. 6. 2014 23:41
Re: Kaktus
Mě se to stává občas taky. Třeba nový Jaguar F-type. Ze začátku mi připadal tak nějak mimo mísu. ale teď je to jinak.
Avatar - _Karel_
25. 6. 2014 19:34
Bomba!!
Za mě zvenku paráda, vnitřek v některých barvách pěkný. Viva Citroen!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
25. 6. 2014 19:55
takto nejako vyzeralo
scifi auto v 60tych rokoch... uz tam chybaju len orandzove tlacitka v interieri .. nejake take ako sme mali vo fantomasovej pevnosti :yes:

ta predna lavica vyzera ako za trest... sediet sa asi bude lepsie vzadu .. o lacne posobiacich tabletoch ktorych zivotnost bdue asi tak 3 roky skoda debat.... zadne svetla tiez zaspali kdesi v 80tych rokoch... a pruzne plasty na bokoch auta? hotova ninja turtles ... aj sam splinter by mal radost z tohto skvostu... a kvalita? predpokladam ze bude francuzska ... teda za 3 roky to auto padne na polovicnu cenu.... pockajme si ale na nejaky trhak to nevidim... hodne nam citroen padol.... pritom kedysi vyrabal velmi podarene auta... bohuzial z cactusu citit lacnost a bezradnost... a kriklava farba a velke kolesa na tom nic nezmenia .. vsadim sa ze ziadny trhak to nebude a dopadne podobne ako C3 pluriel a podobne gyce a la france....
Rozbalit vlákno
6
26. 6. 2014 06:45
Re: takto nejako vyzeralo
To je fakt. Design, světla, karosérie prostě hrůza!. Žádný kubismus dvou na sobě položených krabic, žádné tvary jako by je nakreslilo dítě, žádné hrany jako podle pravítka!!! Prostě děs na kolech, který je sto let za opicemi (škodivkami). Spolehlivost bude jistě stejná špatná jako u ostatních Citroenů (měl jsem BX, pak Xantii, teď mám C5 a u všech jsem musel měnit gumky v zadních stěračích, musel jsem měnit olej a filtry. Nejdražší a nejhorší bylo ale neustálé dolévání nafty, a to v průměru dokonce až 5l na 100 km.
Avatar - Ji/Ri
26. 6. 2014 10:30
Re: takto nejako vyzeralo
...to je hrozný příběh. ...upe mi běhají zimomrávky po patách.... >:D
Avatar - Francuz
26. 6. 2014 15:40
Re: takto nejako vyzeralo
:yes: :yes: :yes: >:D
Avatar - Francuz
26. 6. 2014 15:39
Re: takto nejako vyzeralo
Ked ta prejdem pästou po oku, ty budes mat par dni fialove, a par dni zelene tlacitko, chvilu mozno aj fialovozelene. A nic ides na hatelist neh nemusim citat tie tvoje ubohosti.
26. 6. 2014 19:52
Re: takto nejako vyzeralo
Ale no tak, deti sa biť nesmú.
Avatar - Francuz
27. 6. 2014 08:02
Re: takto nejako vyzeralo
Prepac som sa nehal uniest, obcas sa mi to stane :*)
Avatar - petrumr
25. 6. 2014 19:55
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _Karel_
25. 6. 2014 22:05
Re: vychytávky
stěrače co hýbou rukama nechápe nejen tvé okolí. :-(
Avatar - petrumr
26. 6. 2014 15:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 6. 2014 06:47
Re: vychytávky
A co když je to nafťák, také hýbou stěrače rukama?
Avatar - petrumr
26. 6. 2014 15:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wawawa
25. 6. 2014 23:15
motory
tie motory - to je co za kakavko?
Rozbalit vlákno
0
26. 6. 2014 07:57
klasika
většina lidi stejne koupi klasiku namisto od tohodle kosmickyho vozitka.
myslel jsem, ze se francouzi po propadacich v minulem desetileti dostatecne poucili.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
26. 6. 2014 10:33
spotřeba
.... vymačkat z tohodle prcka 6 litrů, to musí být vytlačený reflektor z kastle ven.... nicméně, díky jezdci víme, že tenhle prcek se i při hovadské jízdě nepodívá přes 6. Jsem přesvědčen, že tohle se bude kolem 4 pohybovat bez problémů, s mírnou snahou kolem 3,5.... s mojí jízdou 2 >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
26. 6. 2014 12:07
Re: spotřeba
A keď sa na úspornú jazdu zvlášť zameriaš, pôjde na nulu, prípadne ešte nejaké deci do nádrže cvrkne... >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
26. 6. 2014 15:02
Re: spotřeba
>:D budu chodit odlívat :-)
Avatar - T613
26. 6. 2014 10:35
Kachní rodinka
Při dobré ceně neotřelé vozítko pro mladé lidi, pro které je klasický lowend designově moc starý nebo drahý. Ten kdo v tom vidí kýč, by si měl sehnat rýč a odházet si bordel z očí.
Po dlouhé době normální auto, které mi dokázalo vyloudit úsměv na tváři :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - jurajos
26. 6. 2014 10:49
Re: Kachní rodinka
Ta cena by mohla byť možno aj trochu problém.
Len tak skusmo som si to nakonfiguroval (automat, klima, vyhrievané sedačky,hmlovky, bez navigácie a diskov) a som cez 17t éčiek.
Plus moja drahá to zaťiaľ tiež nechce moc schváliť! :-)
Ako to nezvyknem robiť, kaktus určite pôjdem vyskúšať.
Avatar - T613
26. 6. 2014 11:08
Re: Kachní rodinka
v sobotu jí to strategicky vysvětlím ;-)
26. 6. 2014 12:10
Re: Kachní rodinka
Si príliš náročný, auto je zamerané na sparťansky založených ľudí, automobilka Ti tak dáva možnosť neplatiť za niečo, čo nechceš. A že s doplatkami ide cena hore, je hádam každímu jasné, to vedia nie len škodováci. ;-)
P.S.Vyhrievanie sedačiek vraj u mužov spôsobuje impotenciu...
Avatar - jurajos
26. 6. 2014 12:35
Re: Kachní rodinka
Kaktus sa mi páči bez ohľadu na to ako je zameraný, resp. možno práve preto.
Automat, disky a navi sú asi "luxus", ale klima a hmlovky sú bežná vec.
Keby v takejto výbave stál cca.14t E, nepoviem ani slovo.
P.S. : to bol jeden z tých výskumov ktorý o rok vyskúma presný opak? ;-) >:-[]
Avatar - T613
26. 6. 2014 12:48
Re: Kachní rodinka
já se dostal na cca 14tisíc i s klímou, byť manuální.. rozmazlenče >:D
Avatar - jurajos
26. 6. 2014 12:51
Re: Kachní rodinka
Ma to stále ťahá k tomu automatu...takže skôr ako rozmazlenec, som lenivec! >:-[]

P.S.: ale s tou FEEL EDITION + klima je to fakt okolo 14t...a to by šlo!
Avatar - Francuz
26. 6. 2014 15:46
Re: Kachní rodinka
A ver tomu ze ti na to daju este nejaku zlavu :-) Mne dali na C4 spolu viac ako 4000€ :-)
26. 6. 2014 18:36
Re: Kachní rodinka
Za 14 automat, klímu a vyhrievanie sedačiek? Hoď do pľacu nejaké alternatívy ku kaktusu. ;-)
Avatar - jurajos
26. 6. 2014 19:26
Re: Kachní rodinka
Veď ja netvrdím že nejaká je. Len by som očakával že keď je Cactus deklarovaný ako lacné auto pre mladých - resp. možno my niečo ušlo a iba ja to tak vnímam, tak by som reálne nižšie ceny aj očakával.
Btw. aktuálne je SOUL v benzíne a automate za cca.15t...bez toho automatu dokonca pod 14t.
26. 6. 2014 19:44
Re: Kachní rodinka
Ja by som to skôr vykladal ako "cenovo výhodné", nie lacné auto.
Soul kúpil kamoš partnerke a podľa jeho skúsenosti je to šrot, pomaly neprejde týždeň, aby sa na ňom niečo nepokazilo...
Avatar - Francuz
27. 6. 2014 08:07
Re: Kachní rodinka
No musim sa zas Soulu zastat exKolegyna to ma, ten starsi model a nestazovala sa :-) mozno len zly kus chytil. Ale Soul nie je dizojnovo tak pekny ako Cactus, a Cactus je teraz novinka, ja predpokladam ze cena pojde dole. A ako som uz pisal zlavy predajcovia vedia dat :-)
27. 6. 2014 11:05
Komenty
Jak tuhle diskuzi čtu,tak je to jen o hádkách a osočování. A takhle je to u každé. A pořád ti samí. Nechcete si to jít vyříkat u piva a nespamovat tuhle stránku nesmyslama? Být adminem, tak to vše vymažu a uživatele zablokuju... Fakt jak malí kluci... :no:

Jinak to auto se povedlo... Jsem zvědav,jak u nás obstojí.
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2014 20:01
Nakup
Tak a ted mi reknete prosim nejaky duvod proc si ho nekoupit ...

Jinak sem slusne v * a pudu ho objednat - prijde mi fakt pekne a neotrele na popojizdeni do mesta, stoji par korun (520k uplne se vsim pri prepoctu z sk cen).

Vubec ho nepotrebuju, ale nemuzu si pomoct.
Rozbalit vlákno
0