Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C4 Cactus: Základ s tříválcem 1,2 l/60 kW od 329.900 Kč

Citroën C4 Cactus, jeden z neočekávanějších modelů francouzské automobilky, zná svou cenu. Na českém trhu jej pořídíte za 330 tisíc korun.
Zpět na článek
25. 8. 2014 12:47
25. 8. 2014 13:19
25. 8. 2014 13:37
25. 8. 2014 19:49
25. 8. 2014 13:55
25. 8. 2014 14:00
25. 8. 2014 14:03
25. 8. 2014 14:26
25. 8. 2014 14:32
25. 8. 2014 16:06
25. 8. 2014 16:14
25. 8. 2014 14:08
25. 8. 2014 14:41
25. 8. 2014 15:24
25. 8. 2014 14:22
25. 8. 2014 20:46
25. 8. 2014 15:04
25. 8. 2014 15:18
25. 8. 2014 15:25
25. 8. 2014 16:07
25. 8. 2014 15:45
25. 8. 2014 16:08
25. 8. 2014 15:59
25. 8. 2014 16:08
25. 8. 2014 18:13
25. 8. 2014 23:00
25. 8. 2014 20:40
25. 8. 2014 23:00
25. 8. 2014 20:54
25. 8. 2014 23:01
25. 8. 2014 21:07
25. 8. 2014 23:02
26. 8. 2014 07:44
26. 8. 2014 07:59
26. 8. 2014 08:09
26. 8. 2014 10:35
26. 8. 2014 08:25
26. 8. 2014 10:45
26. 8. 2014 11:33
26. 8. 2014 14:31
25. 8. 2014 15:43
25. 8. 2014 16:07
25. 8. 2014 17:54
25. 8. 2014 18:00
25. 8. 2014 18:22
25. 8. 2014 23:03
26. 8. 2014 03:35
25. 8. 2014 18:25
25. 8. 2014 23:03
26. 8. 2014 12:35
25. 8. 2014 21:06
25. 8. 2014 23:04
25. 8. 2014 23:02
25. 8. 2014 18:21
25. 8. 2014 18:15
25. 8. 2014 18:21
25. 8. 2014 20:43
25. 8. 2014 20:48
25. 8. 2014 22:32
25. 8. 2014 20:54
26. 8. 2014 03:42
26. 8. 2014 09:42
25. 8. 2014 23:06
25. 8. 2014 23:04
25. 8. 2014 21:18
26. 8. 2014 03:45
25. 8. 2014 21:41
25. 8. 2014 22:23
25. 8. 2014 23:07
26. 8. 2014 08:29
26. 8. 2014 10:17
26. 8. 2014 12:55
26. 8. 2014 13:12
26. 8. 2014 16:37
26. 8. 2014 17:06
26. 8. 2014 20:48
25. 8. 2014 23:27
26. 8. 2014 07:43
26. 8. 2014 08:58
26. 8. 2014 10:35
26. 8. 2014 12:01
25. 8. 2014 23:55
26. 8. 2014 00:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2014 15:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
Avatar - KANKUNEN
25. 8. 2014 11:16
Bizarní design nikdy neuspěl
Sázka na jistotu je klasický design doplněný o hezké detaily. Prostě Captur. Citroen potřebuje prodávat a ne příspěvky typu konečně něco co vybočuje z řady, které se tu za chvíli objeví.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - plzenaak
25. 8. 2014 11:21
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
No nevím. Koukni se na prodejní úspěch Nissanu Juke.
25. 8. 2014 11:25
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
Tak v CR/SK urcite nie. Ale napr Londyn je plny aut ako je Juke, DS3 alebo Honda Jazz a Cactus sa urcite prida k nim
26. 8. 2014 09:54
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
jj
i ten název KAKTUS má zvůčný, spalovák [odkaz] 3válec co se dá dělat musej se dotočit, výkon slušný, spotřeba emise taky VZHLEDEM K KONKURENCI !!!

ALE MOHLO TO BÝT JEŠTĚ LEPŠÍ S RTU !!!
proč že to nemá RTU [odkaz] ??

Dick Kvetňanský říká, že automobilky jsou jediné, s kým slovenská firma RTU nejedná. Má na to vysvětlení: "Rád používám analogii s mobily - nabíjemí si mobil za 40 minut a funguje 50 hodin. Mám v něm HD kameru, přístup na internet, čtyřjádrový procesor, prostě vše, na co jsme v minulosti potřebovali velké počítače. Za deset let nastal ohromný pokrok. Ale to neplatí u spalovacích motorů. Za sto let jsme se posunuli možná o deset procent. Henry Ford měl ve svých autech 15procentní účinnost spalovacího motoru, a to měli dřevěné kola. Nyní mají motory 25procentní účinnost. Za ten čas se všechno neuvěřitelně posunulo, ale motory až tak ne. Jak je to možné? Já si to vysvětluji tak, že každých pět let automobilka představí nový model nějakého auta. Vždy má o nějaké procento vyšší výkon ao chlup nižší spotřebu. Takto to budou v dalších a dalších modelech zlepšovat jen postupně. Kdyby udělali odrazu revoluci a vyrobili by dokonalý motor s výkonem 300 koní a se spotřebou dva litry, narazily by na strop možností spalovacích motorů a více by je už nedokázali zlepšovat. Z marketingového hlediska by to byla pro ně katastrofa. " [odkaz]
25. 8. 2014 11:29
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
Tenhle citron se mi líbí, včetně nastavení ceny. ;-)
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 12:16
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
Navíc i zde v ČR by měl Citroen nabízet operativní leasing pro běžného smrtelníka, jak má např. Škoda, takže jsem na ceny zvědav
Avatar - pumpkin
25. 8. 2014 11:34
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
Captur je podarený, no Cactus má podľa mňa prémiovejší dizajn.
25. 8. 2014 11:39
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
A este jedna vec .. Idealne auto do vozoveho parku napr pre reklamnu/ medialnu firmu alebo agenturu si myslim ;-)
Avatar - pumpkin
25. 8. 2014 11:45
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
Tam ale môže byť pre niekoho mínus ten rozmerný airbumper kvôli reklamnému polepu, ale inak súhlas.
25. 8. 2014 12:39
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
Je to uhozené, ale vypadá dobře. To se třeba o Juke říct nedá.
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 12:55
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
Mě se třeba Juke líbí, ale je to už auto opravdu jen pro dva
25. 8. 2014 13:01
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
I kdyby pro jednoho. Dlouho jsem mu dával šanci, ale mám to s ním snad čím dál tím horší :-)
Avatar - maros
25. 8. 2014 13:59
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
Bizarní je celé PSA
25. 8. 2014 14:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2014 16:32
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
A kdo neni? >:-[]
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 17:10
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
Bizarní jsou jiné značky, třeba Škoda a její Fabia, tam taky auto odlehčili a jak to dopadlo >:D
Avatar - _Karel_
25. 8. 2014 20:44
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
Nepoužívej cizí ternity, když jim nerozumíš.
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 22:36
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
Kušuj, pojmenoval jsem to dobře. Nebo nová Fábia Ti přijde normální, mě ne
Zajímalo by mě v čím jsi jezdil a s čím nyní jezdíš ;-)
Avatar - JohnST
26. 8. 2014 00:35
Re: Bizarní design nikdy neuspěl
Ano niekomu sa pacia aj tlstoprdky. S tym sa treba zmierit >:-[]
Avatar - Kubis001
25. 8. 2014 11:59
Trošku drahé
Škoda, na to že to je uděláno v podstatě jako "Budget auto" ala osekaný Peugeot 2008 ve stylovějším obleku, tak startovací ceny jsou docela vysoko.

Čekal jsem tak 40 000 Kč níže. Což zřejmě brzy spraví nějaká cenová akce. Pokud upraví ceny, tak proč, ne. Stylové auto do města pro ženskou. Na západě bude mít úspěch..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
25. 8. 2014 19:24
Re: Trošku drahé
všude je vidět úspora nákladů (vyklápěčky vzadu) materiály apod...ale kdoví kam spadne cena....tipuju 280
Avatar - Uživatel_5340709
25. 8. 2014 12:05
Dřív si s něčím takovým
hrály ve zmenšeném akorát děti a měly k tomu ještě Kena a Barbie. >:D Dnes se podobný design stává pomalu normou, asi to bude tím, že nám ty děti dorůstají. :-! ;-\ :-)
Rozbalit vlákno
5
25. 8. 2014 12:30
Re: Dřív si s něčím takovým
Je spousta automobilek, který jedou jen seriozní design, tohle je super ;-)
Avatar - maros
25. 8. 2014 14:00
Re: Dřív si s něčím takovým
Tak je to auto pro francouzké eunuchy a nedospělé jedince 8-s
25. 8. 2014 14:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 8. 2014 14:41
Re: Dřív si s něčím takovým
...krásně a hlavně inteligentně jsi to vysvětlil. Tvůj názor má váhu :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2014 16:32
Re: Dřív si s něčím takovým
Jo slušelo by ti >:-[]
25. 8. 2014 12:11
škoda, že len 5
kaktus sa vydaril, mne tam akurát chýbajú normálne 6 stupňovky, s tými by to bola pecka
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 12:12
Ničitel koncernové šedi
Bravo Citroen!
Jsem rád, že Citroen jako jeden z mála výrobců má koule dát na trh tak povedené a extravagantní auto
Během 14 dnů se s ním svezu a budu o něm uvažovat jako o autě na denní ježdění, splňuje všechny mé požadavky co mám
Rozbalit vlákno
20
25. 8. 2014 12:30
Re: Ničitel koncernové šedi
:yes: :-)
Avatar - The Spešl Uan
25. 8. 2014 12:39
Re: Ničitel koncernové šedi
Jo, auto je povedené, design líbivý, tohle bude mít úspěch.
Avatar - fOE
25. 8. 2014 12:56
Re: Ničitel koncernové šedi
Kez by sla i technika ruku v ruce s designem, bohuzel se to u citroenu zatim nesetkalo.
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 13:05
Re: Ničitel koncernové šedi
Jezdil jsem 4 roky s Citroenem C4 coupe, rok 2008 a krom výměny brzdových destiček na předku a zámku kufru (od soli) vše jinak ok :yes: :-)
Jen měnit olej, filtry, čištění klimatizace a doplňovat náplně takže pohoda
Avatar - fOE
25. 8. 2014 13:36
Re: Ničitel koncernové šedi
Nemluvim o spolehlivosti, ale o technice. Davat k 110k motoru petikvalt dnes uz neumi kazdej. Obecne jsem byl po svezeni v Citroenu DS3 s zakladni i silnejsi atmosferou dost smutnej. Design u citroenu umi, ale auto je vec na kazdodenni pouziti, auto je technika a mit jen ten design pro me (mladou) neni cesta.

K cemu susenka v prekrasnem obalu kdyz nechutna dobre?
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 13:40
Re: Ničitel koncernové šedi
Ale Cactus váží tunu, takže bude čipernej i s 110 koňmi
Avatar - maros
25. 8. 2014 13:57
Re: Ničitel koncernové šedi
tak jasně, že váží jenom tunu.. taky se tam šetřilo úplně všude. Ani okno si vzadu neotevřeš. Je tam jenom vyklápěcí. Za to chtějí 330 bez klimy >:D

Tak si ho užij :yes:
25. 8. 2014 13:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 17:08
Re: Ničitel koncernové šedi
Jak jsem psal níže, 4 roky jsem jezdil v Citroenu C4 Coupe a rok jsem jezdil v Mini Cooperu, obě auta mají boční zadní okna pevná. Nikdy jsem za celou dobu neměl potřebu zadní okýnka otvírat. Vždy mě stačilo klasicky otevřít přední okna a ve vedrech použít manuální klimatizaci, která je zde v druhém paketu za směšný peníz
Chápu ale, že nějaké ortodoxní stahovače oken toto může štvát, ale Cactus má zadní okénka otvíravá, takže to zas takový problém není, upřimně v mém okolí nikdo zadní okýnka nestahuje
Avatar - fOE
25. 8. 2014 14:02
Re: Ničitel koncernové šedi
DS3 nemelo problem s dynamikou (ostatne vazi jen o 100kg vic nez Cactus), ale jen 5 stupnu nemnelo zadny pozitivni dopad na spotrebu, kterou bych cekal pod 7-8L. Kdyz clovek preskoci obstarozni manual a chce dat sanci automatu, ktery by pritelkyne obzvlaste rada, tak znovu narazi na limity motorizaci+automat a taky jaky automat.

Pro nekoho kdo chce zakladni cactus, chce manual atd. to treba byt problem nemusi. My se ale vezli v DS3 v cene temer 20tis euro a to jsou chyby ktere clovek autu v cene audi A1 proste neodpusti. A za me je ani nizka cena nevyleci, ne kdyz treba toyota ke sve atmosfere tech 6 stupnu pribalit dokaze.
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 17:12
Re: Ničitel koncernové šedi
Měl jsem možnost jezdit s DS3 1.6 120ps, manuál, pětikvalt, spotřeba 7-7.4l na 100
Můj Mini Cooper 1.6 117ps, manuál, pětikvalt, po roce ježdění průměrná spotřeba 6.4 - 6.8l obě auta kopcovitý terén, okresky, město
S řazením je potřeba se naučit a sžít a jde to
Samozřejmě 6 na dálnici by se hodila o tom žádná
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 19:49
Re: Ničitel koncernové šedi
Není PSA už s BMW nepeče, jsou to nové motory
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 21:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 8. 2014 19:06
Re: Ničitel koncernové šedi
Citroen má koule už spoustu let - aktualně bohužel jen v C5 ;-) A Cactusu ať se daří. :yes:
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 19:50
Re: Ničitel koncernové šedi
DS5 je taky slušnej kočár :-)
Avatar - pallas
26. 8. 2014 02:36
Re: Ničitel koncernové šedi
ale bez hydropneu
Avatar - Martin911Turbo
26. 8. 2014 10:04
Re: Ničitel koncernové šedi
Ano hydro bohužel nemá, není se čemu divit DS5 má podvozek z C4 Gran Picasso.
Aspoň u hybridní verze je vzadu multilink a 4x4, s multilinkem se počítá jako volitelná výbava nově i do nejsilnějšího dieselu
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 15:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 8. 2014 12:41
Za mě krok správným směrem
Už jsem ho na živo viděl a.... prostě se mi líbí.

Vypadá to, že Citroen si sáhl na svědomí a po přešlapech zahleděných do sebe sama tu máme funkční a zajímavou alternativu.

Design rozhodně nepůsobí lacině a za mě má větší grády, než většina DS modelů.

Koncepce air bump je super.

Za mě trochu škoda, že chybí vrcholná verze s 6ti stupňovou převodovkou a 4x4.
Po tom bych skočil asi ihned.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Misanick
25. 8. 2014 12:47
Ceny
Na to, že se původně mělo jednat o levné auto, jsou dost vysoké. Jinak design :yes: .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
25. 8. 2014 12:54
Nádherné auto
Tak toto sa Citroenu naozaj podarilo. Páči sa mi kombinácia high tech a retro prvkov. Možno to chce viac fantázie, ale zadné partie, tvar svetiel trochu pripomínajú 80. roky, taký Peugeot 205. :-)
Cactus je tiež pekným príkladom ako by mali v podobnom segmente vyzerať možnosti individualizácie. Držím palce, toto si zákazníkov nájde. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Snooob
25. 8. 2014 18:47
Re: Nádherné auto
Myslíš?!

[odkaz] :no:

Bez tých plastových "deklov" by to bolo isto lepšie.
Avatar - pumpkin
25. 8. 2014 19:07
Re: Nádherné auto
Podľa mňa nebolo :-) Ale v tom farebnom variante čo si tu dal, by sa mi to veru moc nepáčilo. Našťastie vo väčšine vyzerá dobre.
25. 8. 2014 13:07
Mnohem zajímavější
než P 2008. Tipuju, že v prodejích porazí Captur i P2008.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
25. 8. 2014 13:19
Jak vypadá
ta varianta live s cenou již od..., není někde fotka?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - pumpkin
25. 8. 2014 13:31
Re: Jak vypadá
Menšie kolieska, ale inak to vyzerá stále dobre.
[odkaz]
Avatar - Dinar
25. 8. 2014 13:37
Re: Jak vypadá
Plecháče zřejmě, a chybí ten pěkný střešní nosič. Ale celkově o.k., žádná hrůza, nelakované kliky u těch černých doplňků nevadí... dobré. :yes:
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 15:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - HEMI
25. 8. 2014 19:49
Re: Jak vypadá
na Slovensku nie je a ani nebude (ani v ČR) v ponuke el. park. brzda, pri robote som mal len tú "leteckú" páku medzi spojenými sedadlami, zatiaľ čo všetky manuálne verzie majú klasickú ručnú brzdu medzi sedadlami, ktoré nie sú prepojené.
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 8. 2014 13:38
Re: Jak vypadá
Už funguje konfigurátor, nevypadá zle ani v základu :yes:
25. 8. 2014 13:29
Příjemné osvěžení
Citroën Cactus je nejen extravagantní, ale dokonce i líbivý, což je jeho zásadní výhoda například ve srovnání s Nissanem Juke. Auto se mi fakt líbí, ale cena se mi zdá až příliš sebevědomá, Chtělo by to nějako akcičku, která ceny tak o 40-50 000 srazí, ale jak to tak bývá, něco takového asi brzy příjde ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 13:38
Re: Příjemné osvěžení
tak u dealera Citroenu je sleva 10-15% což už cenu dělá zajímavější ;-)
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 17:41
Re: Příjemné osvěžení
tak tato verze samo platí taky, ale kolik lidí ji využije dát starou Fábii a vzít si Cactus ;-)
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 19:51
Re: Příjemné osvěžení
tak to je ještě lepší :yes:
Avatar - maros
25. 8. 2014 13:55
330
za holátko, bez klimatizace a ve francouzké kvalitě >:D

Vypadá to jako hračka pro děcka. U Citróó už se fakt asi zbláznili >:-[]
Rozbalit vlákno
9
25. 8. 2014 14:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
25. 8. 2014 14:03
Re: 330
Tak ono hlavně to auto nemíří na chudé vrstvy společnosti... A i přesto se není co divit, protože tobě se líbit nebude ani kdyby byl zadarmo ;-)
Avatar - maros
25. 8. 2014 14:26
Re: 330
a pro jaké vrstvy společnosti je mířen Citróó ? >:D
Avatar - grifith
25. 8. 2014 14:32
Re: 330
Na ty, co si jej mohou dovolit, ne chudáky, to už jsem ti napsal ;-)
Avatar - maros
25. 8. 2014 16:06
Re: 330
Tak Citróó ani nemůže cílit na jinou skupinu než na chudáky... protože u jiné by neprodal ani ventilek 8-s
Avatar - grifith
25. 8. 2014 16:14
Re: 330
Vidím, že psaný text ti dělá sakra velké problémy >:D :yes:
Avatar - pumpkin
25. 8. 2014 14:08
Re: 330
Na čom teraz jazdíš? 306-ku ste už zakopali?
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 14:22
srovnávačka
[odkaz]
vs.

[odkaz]

Co s tím, pane vachmajstr?

Kak na živo je prostě úžasný! Čistý, uklizený, detaily v interiéru působí až audiňácky.... hm....
Bravo CACTUS.... :-! :yes:
Rozbalit vlákno
23
25. 8. 2014 14:39
Re: srovnávačka
Maroš ti to vysvětlí >:-[] Kup mu novou 306-tku
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 15:13
Re: srovnávačka
...projel jsem ho,....vzadu něco bouchalo, dělalo rámus.... otevřu kufr a tam maros s gilgitem..... :-O
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 8. 2014 15:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
25. 8. 2014 16:05
Re: srovnávačka
Tak při velikosti kufru téhle parodie na auto asi těžko 8-s
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 16:09
Re: srovnávačka
....ty se vlezeš všude. ;-) jen mi je trošku líto gilgita >:D
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 19:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
25. 8. 2014 16:03
Re: srovnávačka
Právě, že je to šunt. Jenom pozlátko na povrchu. Design, .. tak pro bukvici dobrý ale jinak nepoužitelné. Dále chronické problémy s kvalitou. Všude se šetřilo až na kost. No prostě tragédie.
Avatar - grifith
25. 8. 2014 16:19
Re: srovnávačka
Dva týdny byl pokoj a už zase perlíš >:D :yes: Měli by tě na samotku zavírat častěji ...
Avatar - maros
25. 8. 2014 17:19
Re: srovnávačka
Jsem měl dovolenou :-!
Avatar - grifith
25. 8. 2014 17:34
Re: srovnávačka
Ale nepovídej >:-[]
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 19:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pallas
26. 8. 2014 02:40
Re: srovnávačka
alebo bol hospitalizovany >:-[]
26. 8. 2014 05:43
Re: srovnávačka
Hmmm, to asi Francie nebyla >:-[]
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 17:16
Re: srovnávačka
Ji/Ri přesně tak, obě auta jsou přesný opak - Polo pro dědky, fotry, vidláky, nerudný tchýně a Cactus pro mladé svěží slečny a dámy, pány, singles, umělce, individualisty
Avatar - maros
25. 8. 2014 17:20
Re: srovnávačka
Kaktus je tak dobrý akorát na tankovou střelnici.
Avatar - JDM
25. 8. 2014 20:46
Re: srovnávačka
hned by si svoji felicii za něj vyměnil co?
Avatar - woody-alien
25. 8. 2014 21:03
Re: srovnávačka
Člověče, skoro ti závidím, jak jednoduchej je pro tebe svět. Vidláci a fotrové vs. umělci a individualisti. >:D Nic ve zlým, ale někdy si taky zkontroluj realitu.
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 22:33
Re: srovnávačka
To je realita dneška, to že do ní nezapadáš na věci nic nemění :-)
25. 8. 2014 23:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Martin911Turbo
26. 8. 2014 10:21
Re: srovnávačka
Mluví ten co jím celý život je ;-)
Avatar - miromen
26. 8. 2014 11:00
Re: srovnávačka
Je zajimave jak Polo i po letech vypada velmi dobře a to i přes to že FL exterieru podle mě nedopadl nejlepe. Jinak ja osobně na Polu nemam moc co chvalit. U Cactusu mam ale strach i přes to že podle fotek nevypada zle nebude vubec co chvalit.
Avatar - twistedTSD
26. 8. 2014 14:08
Re: srovnávačka
Interiér mi právě docela vadí. Myslím, že bych se v něm prostě necítil příjemně.
Avatar - 3_diamanty
25. 8. 2014 15:04
saguaro
videl som uz cactus parkrat ... aj v striebornej s tehlovocervenymi air-plastami aj v tejto blaznivej zltej farbe v ke aj v mi ale som sklamany... ten wow efekt trva snad 2 sekundy, pozerat sa kazde rano na tuto ponorku by ma asi preslo po dvoch tyzdnoch.... ten dizajn je hodne zvlastny a zda sa ze to bdue aj rychlo starnut podobne ako c3 pluriel a ine morske potvorky .... neviem.... mna to auto za srdce nechytilo a to je zakladny problem z mojho pohladu, komu sa paci je to ok, kazdemu sa paci nieco ine a to je uplne ok... nikoho nejdem presviedcat o nicom..... len ja som sklamany z tohto auta uz len z toho aky dojem na mna zanechal exterier... interier ma s tymi tabletami pred vodicom taktiez neohuri ... te nani nemusim nazivo vidiet... chcem v aute proste klasicke budiky ktore budu pekne aj o 10 rokov .... a nie len prvy den v showroome... chapem kam mieri cactus ( na mladych invecnych modernych flexibilnych ludi ) a nic proti tomuto autu nemam .... ale mna osobne nezaujalo a som z toho aj sam sklamany nebranim sa tomuto priznaniu.... a cim viac to auto vidim.. tym menej ma uz zaujima... a cas ukaze ako sa toto auto presadi na eu trhu ale myslim ze to ziadny trhak nebude.... a aj cena nie je az taka ludova ako sa cactus snazi tvarit.... za tu cenu mame uz solidne auto ineho cvengu... nic v zlom... prajem cactusu vela poctivych a prijemnych zakaznikov a vela uspechu..... auto je to rozhodne zaujimave a a pre istu skupinu ludi mozno prave to prave orechove ..... drzim palce :yes:
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 15:18
Re: saguaro
Uvařil jsem si nudle....takové normální nudle.... jo jsou na trhu i mašličky, ale to asi oslovuje mladé kreativce...já chci normální nudlu, co bude nudlou i za 10 let...jako neberte to špatně, nic proti mašličkám či kreativním nudlím....normálně osolíš vodu, zavřeš oči a chutná to stejně..... myslím, že by mi chutnala i kolínka.... ale...já chci nudlu.... no a pak ta cena mašliček....nebo kolínek..... to už mám levnější brambory a můžu si k nim dát i maso...když jsou ty nudle třeba plněné...když ne tak si k bramborům dám třeba salát.... ale jak říkám, nic proti nudlím v podobě jakékoliv, je to vlastně úplně stejné....jen já to prostě nechci...nudla je nudla.... chápu, kam kolínkáři míří... kolínkem to začíná, mašličkou končí....myslím, že ale nudle, poctivé klasické nudle, ....to je teprve to pravé ořechové.
Avatar - pumpkin
25. 8. 2014 15:25
Re: saguaro
>:D >:D >:D tak toto ti vyšlo :yes:
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 16:08
Re: saguaro
>:D :yes: díky ;-)
Avatar - fOE
25. 8. 2014 15:59
Re: saguaro
hodne dobre >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 16:08
Re: saguaro
...trošku jsem si zaslzel u psaní.... >:D >:D >:D
25. 8. 2014 18:13
Re: saguaro
Uzasny!!!!!!! :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:-[]
Avatar - Ronault.
25. 8. 2014 20:40
Re: saguaro
>:D >:D >:D ufff... jsi klasik :yes:
Avatar - jazva
25. 8. 2014 20:54
Re: saguaro
>:D >:D >:D super!
25. 8. 2014 21:07
Re: saguaro
Nejsi náhodou reinkarnaci nicku Navtech ? Kdysi sem dával skvěle recepty. Supersport v kastrolu se to tuším jmenovalo. :yes:
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 23:02
Re: saguaro
Milici nejsem.... ale rád bych Navtecha občas zahlíd u "nás"... :-)
26. 8. 2014 07:44
Re: saguaro
Dobřééé >:D >:D >:D
26. 8. 2014 07:59
Re: saguaro
Jedinej kdo nereagoval je Topper ;-)
Avatar - fOE
26. 8. 2014 08:09
Re: saguaro
Ted kdyz se divam ma ten Ji/Riho koment hodnoceni +9/-1, tak asi reagoval bo me nenapada kdo jinej by tomu mohl dat minus >:-[]
26. 8. 2014 08:25
Re: saguaro
Výborné >:D :yes:
Avatar - PicoBello
26. 8. 2014 10:45
Re: saguaro
umrel som! >:D koniec. skvele.
26. 8. 2014 11:33
Re: saguaro
prečítal som to až dnes, ale smiešne to je jak čerstvé
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 17:17
Re: saguaro
Já jakžto velký individualista takové auto jen vítám
26. 8. 2014 14:31
Re: saguaro
"flexibilnych ludi" myslíš jako bezpáteřní? >:D
25. 8. 2014 15:24
Mame ho v rodine.
Moja sestra zije vo FR. Pred 3 tyzdnami bola v SR, sla okolo Citroenu, pozera Cactus v plnke a cena 16.500, sla sa opytat ci je to pravda. Bola, z bankomatu vytiahla zalohu. Kupila ho. U nich stoji 25.000eur. Za tyzden predala svoje C3 HDI rocne, kupene v SR za vyssiu cenu ako nakup. Autam nerozumie vobec, ale vobec. Rocne najazdi 4000km.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pallas
27. 8. 2014 14:46
Re: Mame ho v rodine.
najlacnejšia C4 stojí vo Francúzsku 19.200€
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 17:21
Re: Mame ho v rodine.
Tak ve Francii je celý koncern PSA a i Renault o dost dražší, samozřejmě je tam i jiná kupní síla než zde. Takže tady je cena slušná a z ní ještě sleva, takže potom chápu že koncern PSA brečí že nevydělává...
Avatar - twistedTSD
25. 8. 2014 17:47
Re: Mame ho v rodine.
Tak to vychytala, jen si říkám - koupit C3 HDI při nájezdu 4000 km, to je takové francouzské. >:D
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 8. 2014 19:47
Re: Mame ho v rodine.
Nooo robi 14 km denne, trvá to 60 min a spotreba je 6,2. Meradlo je čo najväčší rozdiel medzi cenami SR a F a ten je práve pri HDI, ktoré je tam veľmi žiadané.
25. 8. 2014 15:43
CCC
Konečně auto, konečně auto za pár švestek, v němž si pro zachování duševní silniční integrity nebudeš muset sebezáchovně na něco hrát. Vytvořit model s předznačeným charakterem, to vyžaduje odvahu, vědomí reality při současné schopnosti designového novátorství. Nevím tak úplně přesně jak odvaha či vědomí reality, ale schopnost umět tvořit nové věci není krajině zrodu tohoto hezkého auta tak úplně cizí. Jistá nepřepálená dravost a zdravý sportovní esprit z toho auta prýští snad do všech vkusných garáží. Suverénně "jiná" kabina, důsledně sledující elektronické auto-trendy a sympatické detaily pak dotváří veskrze pozitivní dojem.

Celé je to korunované jistou cenovou střídmostí. Možná třeba nejde o notoricky známý cenoVWý jemnocit, avšak v širším úvahovém kontextu jde jednoznačně o cenu motivující pozitivně. Jak mladá dívka, tak kluk mohou cactusem vepsat do silničního světa výraznou emotivní stopu, stopu stylu, moderny, a to se cení.

No, dnes třeba trochu nečekaně, avšak o to upřímněji - bravo cactus :yes: :-!
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 16:07
Re: CCC
...vystihl jsi to naprosto přesně! :-! :yes: prostě kaktus umí zaujmout a nadchnout.
Avatar - Dinar
25. 8. 2014 17:54
Re: CCC
Jak jsem tu diskusi přelouskal vč tvé srovnávačky s polem, tak nevím jestli jsem mladý svěží individualista nebo nerudná tchýně, páč mě se líbí jak cactus tak to polo v plastu. >:D ;-)
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 18:00
Re: CCC
Fakt se Ti Polo líbí :-| na mě je to moc usedlí a nudný
25. 8. 2014 18:22
Re: CCC
>:D :yes: Mám to stejný, Poloplast je skvostnej kousek.
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 23:03
Re: CCC
Poloplast >:D >:D :yes:
Avatar - pallas
26. 8. 2014 03:35
Re: CCC
to "poloplastové" Polo mi pripomína dobu pred 1989, kedy sa opravovali staré prehrdzavené Š100, 1000 MB, polské Fiaty systémom - hup pred domom na autokolísku, vyvariť prahy, a aby sa nemuseli meniť a lakovať odspodu hrdzavejúce dvere, tak sa natreli čiernou farbou do polovice výšky plechu. Určite pamätáš tie časy.

príklad: [odkaz]
25. 8. 2014 18:25
Re: CCC
Jsi mlada, svezi, individualisticky nerudna tchyne >:-[]
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 23:03
Re: CCC
vždycky za to můžou dva.... jak manželka tak tkýně >:D
Avatar - woody-alien
25. 8. 2014 21:06
Re: CCC
Koukám, že jsem s přišel o něco výš s křížkem po funuse, ale nechť. Ať každej vidí, že jsem schizofrenní fotr z vidlákova s duší umělce a ...ach můj bože, zjevně i svěží slečny. >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 23:04
Re: CCC
woody? stalo se něco, co bys nám rád sdělil? >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 23:02
Re: CCC
No....kam tě zařadit.... >:D ;-)
Mi se líbí oba... takže kolínkář >:D
25. 8. 2014 18:15
Re: CCC
Hosi, vy dnes jedete! :yes:
Avatar - Ronault.
25. 8. 2014 20:43
Re: CCC
Jednou za čas je fajn, když se tady sejdeme....

Jen teda za mne... Cactus paráda :yes: A je to tak nějak vkusně moderní, bez kudrlinek, bez zbytečností a nezaměnitelné. Po letech přešlapování se Francie budí, držme palce. :yes:
25. 8. 2014 20:48
Re: CCC
Jj vypadá to svěže. Škoda jen, že není 6st převodovky a silnějšího motoru např 1.2THP 96Kw. Jinak pěkná práce :yes:
Avatar - Martin911Turbo
25. 8. 2014 22:32
Re: CCC
Neboj silnější motorizace budou
Avatar - petrumr
25. 8. 2014 20:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pallas
26. 8. 2014 03:42
Re: CCC
to súhlas, aktuálne Picasso tomu dalo smer
Avatar - pumpkin
26. 8. 2014 09:42
Re: CCC
Tu sa chce niekto povoziť v petrumrovom Picasse... >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 23:06
Re: CCC
Dostaveníčko pod .... kaktusem ... >:D není trn jako trn, není pichat jako pichat.... a jak říkal mistr Kodet - není voják jako voják :-)
Kaktus se prostě povedl :yes:
25. 8. 2014 19:50
prvni pohled & 7-lety cyklus
bylo to tu uz tolikrat, Frantici i Taliani umi prekvapit novym designem exterieru i interieru, ja osobne byvam casto nadsenej, nejaky ten mesic ci rok na ty auta nadsene koukam a pak to nejak vysumi. Byt relativne prachaty (=prumerny) Frantik, tak tohle neresim a okoukane auto proste vymenim. Jenze ... bude to auto atraktivni i po 3-4 letech? Kdyby dokazal Citroen nasazovat nove modely dvakrat rychleji nez konkurence, tak by to mohlo fungovat. Jenze to je draha cesta. Takovy Renault to dela sikovneji. No drzim jim palce, protoze kdyby vsichni jezdili jako ja v koncernu, byla by to nuda.
Rozbalit vlákno
3
25. 8. 2014 21:41
Re: prvni pohled & 7-lety cyklus
Nechápu řeči o trvanlivosti designu.

Podle mě je design buď dobrý nebo špatný.
A dobrý design navíc bývá nadčasový.

Jako příklad bych uvedl minulý BMW 5er.

Myslím, že odvolávat se u nudného designu na nadčasovost je nesmysl.
Spíš to znamená, že nudný není hezký ani když je nový :-)

Za mě ke Cactusu: nový, extravagantní a.. pěkný :yes:
Kromě toho praktický a za rozumnou cenu.
Takže auto-ideál :-)
25. 8. 2014 23:09
Re: prvni pohled & 7-lety cyklus
On to spíš myslel tak, že teď je to auto zajímavý, nevídaný, ale za pár let po něm může zůstat jen hořká pachuť. Viz Velsatis, nebo Avantime. Taky to byly na tehdejší dobu designově nadčasová auta a jak to dopadlo....
Avatar - Emel
26. 8. 2014 07:43
Re: prvni pohled & 7-lety cyklus
Já pořád nesouhlasím.

Vel Satis se mi nelíbil nikdy, to auto nemělo ty správné proporce a světla na výšku se mi nelíbí nikdy a nikde. Avantime byl sice hezký, ale samotný koncept MPVKupé byl prostě pochybný. A obě tato auta měla společný ještě jeden rys - byla drahá.

PS: na svou dobu nadčasové... nepřijde ti to spojení zvláštní ;-) ?
Avatar - Poustevnik
25. 8. 2014 21:18
Moc pěkné
Zajímavé autičko, hlavně interiér je nezvykle povedený, evokuje mi to dobré z osmdesátek. S použitelným a i celkem snad nežravým a svižným benzínovým čtyřválcem za 420 tisíc je celkem slušná cena, hlavně dynamicky by mi to stačilo. Podle mě slušná nabídka za neobvyklé hravé autíčko jakkoli prostorem v kufru moc nenabídne. Ještě, jaké to bude na silnici, ale zatím :yes: :yes: :yes: Citroene, šlapeš Lva do země...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pallas
26. 8. 2014 03:45
Re: Moc pěkné
Citroen šlapať Leva do zeme moc nemôže, to platí skôr opačne - a preto nie je napr. C4 Break, C4 kabrio.
Avatar - Vij
25. 8. 2014 21:41
Muj favorit
No ja uz po tom aute koukam delsi dobu, cim vic koukam ti vic se mi libi. Navic si musim sebekriticky priznat, ze mu zacinam odpoustet chyby a nedostatky, ktere by jiny automobil okamzite vyradily z dalsiho vyberu. Nejvic mi vadi ta 5-ti stupnova prevodovka. Ja myslel, ze 6 stupnu je uz standard! Ale to auto ma nejake magicke kouzlo, tak mu to asi odpustim ... Me se to auto proste libi a pro me potreby je tak akorat :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
25. 8. 2014 22:23
Cactus
Cactus recykluje recept naznačený (o třídu výš) Qashqaiem a následně aplikovaný Dusterem a Capturem. Jeho hlavní ingrediencí je pocit, že takové auto muselo stát nejmíň půl mega a vejde se do něj rodina i se psem. Pes z toho pocitu asi rychle vystřízliví, ale jinak... velmi kvalitní design, solidní výbava, vstřícná cena... super práce :yes:

Abych tedy jen nechválil... ty atmo 1.2 vypadají dost uboze a s foukanou už ta cena přece jen šplhá někam jinam, než za kolik se dá koupit větší Duster s 1.6 16V. Ale osobně myslím, že podobně jako u Capturu design rozhodne o úspěchu Cactusu.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2014 23:07
Re: Cactus
ted jsi mě trošku zaheslil.... >:D
Avatar - Emel
26. 8. 2014 08:29
Re: Cactus
Vzpomínáš na Klárksnovu recenzi Qashqaie, jeho nenávist k MPV a naopak kladný vztah k SUV? Cactus nabízí zhruba to co C3 Picasso, jen je to jinak (atraktivněji) zabalené. A to stačí. To auto vypadá cool... a najednou nikomu nevadí, že je dynamika základních benzínů na úrovni HTP v Roomstru a na slušnou převodovku nenarazíš.

Proč propadl Modus a Captur trhá rekordy? Protože Captur vypadá jako dospělejší a více sexy auto, zatímco Modus je taková z nouze ctnost, krabička na kolech... fajn, Modus je prostě ošklivý, ale ani to C3 Picasso myslím rekordy netrhá a přitom je to hezké autíčko.
Avatar - Martin911Turbo
26. 8. 2014 10:10
Re: Cactus
C3 Picasso se prodává dobře a svůj účel splnilo navenek pěkně oproti konkurenčním auto a v dvou posledních výbavách je interier opravdu dobrý s dost vychytávkami pro rodinu
Avatar - Emel
26. 8. 2014 10:17
Re: Cactus
V Evropě 30.000ks za půl roku... Captur je na 86.000.
Avatar - pallas
26. 8. 2014 12:55
Re: Cactus
Captur je iná trieda.

Predaj malých MPV v Európe za 1. polrok 2014
1. Fiat 500L 56.589
2. Nissan Note 37.758
3. Ford B-Max 31.520
4. Opel/Vauxhall Meriva 31.472
5. Citroën C3 Picasso 30.323
6. Hyundai ix20 19.612
7. Kia Venga 13.811
8. Skoda Roomster 13.797
9. Toyota Verso-S 3.476
10. Subaru Trezia 215
11. Ford Fusion 20
12. Lancia Musa 8
13. Renault (Grand) Modus 6
Avatar - Emel
26. 8. 2014 13:12
Re: Cactus
No právě o tom mluvím... že jsou malá SUV více sexy, i když třeba nepřinášejí větší užitnou hodnotu.
Avatar - Emel
26. 8. 2014 17:06
Re: Cactus
A dál? Zajímavé, ale na Cactus to nestačí, navíc se to asi nabízí jen někde (u nás myslím ne).
Avatar - pallas
26. 8. 2014 20:48
Re: Cactus
veď to, predávajú to iba v južnej Amerike. Ja len že aj z C3 Picasso sa dá urobiť kvázi SUV.
25. 8. 2014 23:27
Re: Cactus
To jsou zase bláboly. Podle mě ani ty sám netušíš, co jsi napsal.
Avatar - Emel
26. 8. 2014 07:43
Re: Cactus
Zkusím něco na tvé úrovni... Renault toujours! ;-)
26. 8. 2014 08:58
Re: Cactus
"Cactus recykluje recept naznačený (o třídu výš) Qashqaiem a následně aplikovaný Dusterem a Capturem. Jeho hlavní ingrediencí je pocit, že takové auto muselo stát nejmíň půl mega a vejde se do něj rodina i se psem.."
A jakou máš úroveň ty? Trochu povýšené arogance shrnující úspěch QQ, Dusteru a Capturu do fráze o člověku, který si chtěl koupit auto, které bude vypadat 2x dráž než skutečně stojí. Nejseš první ze zdejší diskusní elity, který tento blábol pořád opakuje. Znáš někoho, kdo si koupil Duster? Opravdu si myslíš, že jde o člověka, který chce dělat ramena se SUV a nemá na něj. Napadlo tě třeba, že lidé, kteří kupují tato auta, je kupují proto, že jsou prostě dobrá? Třeba v dlouhodobém testu Nissanu Qashqai chválili hodně věcí, ale nikdo nic nepsal o tom, že byl odvázaný z toho, že jezdil v autě které vypadá, že je 2x dražší.
[odkaz]
Zkus se smířit s tím, že ta auta se prodávají proto, že jsou dobrá a lidé, kteří si je kupují nejsou hochštapleři, kteří si chcou před barákem honit triko. Tito lidé končí někde jinde než u Dacie nebo Renaultu. Většinou někde u nějaké olítané prémie.
U Cactusu se ukáže, zda stačí jen design. Protože to ostatní je špatné (podvozek, převodovky, variabilita, odhlučnění,..). Osobně moc nevěřím, že jen design bude na dlouhodobé prodeje stačit.
Avatar - Emel
26. 8. 2014 10:35
Re: Cactus
Začnu odzadu - já věřím, že design spolu s přijatelnou cenou a pár vychytávkama stačit bude.

Qashqai není špatné auto.. zároveň ale není pro většinu lepší než třeba Focus (abychom se vyhnuli kontroverzním značkám). Jasně, někdo vezme 4x4, někdo potřebuje vyšší posaz... ale spousta lidí prostě bere pocit většího auta.

Už jsem tu někde psal příklad Modus vs. Captur - za úspěchem Capturu stojí v první řadě design. Ano, krom toho je to taky dobré auto za dobrou cenu.

Já v tom hodnocení vůbec nemám tu negativní pachuť. Pokud se někomu líbí Captur víc než Modus, pak to plně chápu a podporuju, mám to taky tak a nevidím v tom žádné honění trika, touha mít pěkné a hodnotně vypadající auto není nic špatného.
26. 8. 2014 12:01
Re: Cactus
Projeď si Modus a Captur. Jsou to úplně jiná auta a společný mají jen znak na kapotě. Ale nebudu ti brát tvůj názor, že Duster, QQ a Captur si kupují zákazníci kvůli pocitu dražšího a většího auta. Důležité je, proč za ně zaplatí zákazníci. Asi si nemyslí, že Clio nebo Sandero jsou pro ně kromě nějakého pocitu stejná auta.
25. 8. 2014 23:47
Rozhodně zajímavý počin,
jen mi trochu vadí, že nemá jasně definovaný předek - člověk neví, do kterých "očí" se koukat :-) Celkový design je rozhodně inovativní, ale až moc ve stylu "ocumlaný bombon", jako kdyby to celé nebylo ze železa, ale spíš nějaké houbovité hmoty ze které nelze ostrou hranu vytvořit. Osobně vkládám velké naděje do VW Taigun s jeho "macho" vystouplými blatníky a ostrými hranami. Modlím se, aby ho koncern nějak zásadně proporčně nezmršil.
[odkaz]
Btw. co je s tím novým SUV od Fiatu - 500X? Přehlídnul jsem začátek produkce, nebo se s tím ti líní taliáni pořád ještě drbou a nemají hotovo? :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - HEMI
25. 8. 2014 23:55
pichol ma CACTUS
Prispejem svojou troškou do mlyna aj ja. Na rozdiel od niektorých diskutérov, som už nový Cactus aj jazdil. Zatiaľ len v jeden variante: 1,6 HDI 92 ETG6 - teda s robotizovaným manuálom. Farebné kombinácie som už videl žlto/čiernu, bielo/čokoládovú, hnedo/čokoládovú a výnimočne aj sivú/sivú. Favoritom bol žtlo/čierny, ale zvažujem sivý batmobil (fotky nižšie). Biely s čiernymi Airbumpmi nie je zlý, s čokoládovými nie diky.

Predajca mi dal kľúče do ruky a povedal, choďte sa povoziť (vďaka AMM PO) O Cactus som sa zaujímal od jeho premiéry, no aj tak ma naživo prekvapil. Rozmermi sa jedná o drobné auto, avšak veľkosťou interiéru pozitívne zaskočil. Vpredu je dokonca vidieť aj relatívne kolmú kapotu, výhľad do strán je veľmi dobrý. Vzadu je dostatok miesta aj pre 190cm človeka posadeného za 180cm vodiča. Na šírku je to lepšie ako v klasickej C3, na hlavu takisto aj napriek preskelennej streche (Fail 1: BEZ ROLETKY! - napriek zvýšenej nepriepustnosti svetla, je podľa mňa po dlhodobom státí cítiť mierne prehriatý interiér) Kufor je prekvapivo rozmerný, o dosť väčší než na C3,takmer porovnateľný s C4. Sedadlá boli tuhšie ako na C3 alebo C5, porovnateľné s C4, no stále veľmi pohodlné, tak ako aj lakťová opierka rúk a čalúnené výplne dverí s efektným koženým remienkom. Pikoškou je airbag spolujazdca inštalovaný v strope kvôli dizajnérskej priehradke spolujazdca.
Fail 2: ABSENCIA STROPNÝCH MADIEL
Fail 3: NEDELITEĽNÉ ZADNÉ SEDADLÁ, no lavica je sklopná.

Displaye by mohli mať vyššie rozlíšenie a ten hlavný aj rýchlejšiu odozvu (používám iOS) Intuitívny bol dostatočne, konektivita je skvelá. Navi fungovala dobre a cúvacia kamera tak isto.

Prekvapilo odhlučnenie, v dobrom slova zmysle, dokonca aj na 17" to nebolo vôbec zlé.
Vynikajúci je už klasicky motor HDi, kultivovaný, tichý, hladký, príjemný a navyše skoroabstinent... Presný opak prevodovky. Primitívnejšie ovládanie režimov než 3 tlačidlá D/R/N a k tomu klasická ručná brzda nezvyčajného tvaru, navyše pádla pod volantom. Tie sú inak dosť potrebné, pretože to, ako "cloumá" s autom robot pri normálnom štýle jazdy pri prevodoch 1. 2. a 3. je v roku 2014 čosi nepochopiteľné. Pridáte plyn, začnete sa sunúť vpred a zrazu s vami mykne dopredu a dozadu, vtedy sa tam naskladal 2. prevodový stupeň a vy už len čakáte na ten ďalší nepríjemný moment, keď vyzeráte ako človek, ktorý nevie radiť. Hop sem, hop tam, je tam 3. Zrazu však motor hádže bez väčších ťažkostí 4-5-6, už bež nepríjemných zhupnutí. Najlepšie však je pomáhať prevodovke pádlami pod volantom, dať jej pokyn vo vhodných otáčkach, nech sa lomcovanie minimalizuje. Škoda, pretože výborný motor s dostatočným záťahom, zrýchlením a spotrebou(berte v potaz mušiu váhu) v bežnom živote, nie 0-100, nežerie veľa. Predvádzačka mala pri úplne syrovom motore s 200km spotrebu 6litrov.

Najväčším prekvapením bol však pre mňa podvozok, napriek nízkej váhe a šetreniu, sa Citroenu podarilo dať dokopy podvozok, ktorý je tuhší než C3, náklony sú minimalizované (nie minimálne, ale fakt podstatne podtlačené na katégoriu B a k tomu Citroen...) no je stále dostatočne komfortný, ja som s ním bol vzhľadom na triedu a cenu spokojný. Na svedomí to má nie len váha, ale aj realtívne nízke ťažisko, nakoľko je Cactus dosť nízky (svetlá výška vs. nízka strecha)

Poznámka, robot má stupňov 6, ostatné prevodovky 5. Osobne by som šiel cestou HDi 100 s manuálom ovšem. Fotky nejaké mám tu [odkaz]

Na Slovensku sa však údajne neráta so špecifickými formami financovania, ale ostane sa pri klasike... (zatiaľ nie úplné ofiko info)

P.S vyklápateľné zadné okná nepovažujem za fail, práve naopak, vyzerajú fakt krásne.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Poustevnik
26. 8. 2014 02:06
Re: pichol ma CACTUS
Dík za info, v jiné konfiguraci to zní jako velmi vydařené auto :yes:
26. 8. 2014 06:54
Re: pichol ma CACTUS
Díky za podrobnou informaci. Je to tak, jak jsem se bál už při čtení popisu motorizací, robotizovaná převodovka nestojí za nic, ostatně tak tomu bylo zatím vždycky. Snad Frantíci zapracovali na pětikvaltu, protože ten byl v jiných autech také špatný, nepřesný a gumový. V jiných testech ale zatím o převodovce vůbec nemluví, tak nevím...
Podle mě je velká škoda, že nenabízejí alespoň jednu motorizaci s manuálním šestikvaltem, který je už naprosto v pořádku. Jenže to je holt Citroen, vždycky si najdou nějakou cestu, jak s prominutím podělat velmi zajímavé auto. Snad ale časem dorazí i jiné motory z C4.
Ceny jsou vcelku smělé, čekal jsem trošku nižší. Uvidíme ale za pár měsíců, Citroen většinou dokáže nabídnout velmi zajímavé akční nabídky, viz C4.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2014 00:39
Pro Boha svatého...
... TOHLE je co???

[odkaz]

Nic odpornějšího jsem dlouho, předlouho neviděl. Upřímně jsem se toho lekl.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pumpkin
26. 8. 2014 09:46
Re: Pro Boha svatého...
Kvôli tým okrúhlym otvorom v airbumperoch? >:D Hovoril som ti, neprivolávaj si zbytočné fóbie.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2014 15:02
Re: Pro Boha svatého...
Já měl trypofobní stav ještě dřív, než byla tato fobie diagnostikována, takže si zbytečné fobie rozhodně nepřidělávám >:D
Avatar - donPedro
26. 8. 2014 18:20
Kaktusárium live
Tož dneska Cactus poprvé viděn na vlastní oči. Exterier kupodivu mile překvapil, automobil nepůsobí tak macatě jako na fotografiích, anóbrž docela čupr, i to podivné oplastovaní k tomu tak nějak samosebou pasuje - sumasumárum to celé dohromady dává smysl, vhodná alternativa pro ty co chtějí býti viděni. Interiér naopak byť zde [odkaz] vypadá celkem hogofogo luxusně tak to samé live vypadá jak nahonem splácané z Lega někým bez fantazie. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pallas
2. 9. 2014 20:57
Cenová politika v rôznych štátoch
Len tak zo zvedavosti som si prezrel na internete, koľko stojí základná verzia s motorom Pure Tech 82 hp (v niektorých krajinách sú aj verzie so 75 hp motorom), 5-rýchlostnou manuálnou prevodovkou, v rozličných farbách + manuálna klíma

SK: Stile 12,290 € / biela Banquise 0€ / žltá Hello 300€ / čierna perleť Obsidien 500€ / biela perleť Nacré 680€ / AC 900 €
CZ: Stile 329.900 Kč / biela 5.000 Kč / žltá 0 Kč / čp 13.500 Kč /bp 18.000 Kč / AC 20.000 Kč
D: Stile 15.140€ / biela 0€ / žltá 250€ / čp 500€ / bp 700€ / AC 990€
A: Stile 13.490€ / biela 0€ / žltá 258€ / čp 510€ / bp 689€/ AC 984 €
F: Live 15.200€ / biela 0€ / žltá 300€ / čp 550€ / bp 730€ / AC 1000€
E: Live 15.900€ / biela 150€ / žltá 400€ / čp 400€ / bp 550€ / AC + Bluetooth 1200€
P: Live 17.357€ / biela 150€ / žltá 0€ / čp 400€ / bp 600€ / AC + Bluetooth 1070€
NL: Live 16.240€ / biela 0€ / žltá 250€ / čp 590€ / bp nie je / AC 1.300€
I: Feel 17.000€ / biela 300€ / žltá 300€ / čp 600€ / bp 800€ / AC 0€

Celkom sranda, na to že sme vlastne jedna Európa, nie?
Rozbalit vlákno
0