Předchozí generace Citroënu C5 mnoho krásy nepobrala. Prostorné, ale vizuálně neohrabané auto vystřídala nová C5, která se musí naopak líbit snad úplně každému.
Dobrá práce, jako ostatně u každého radlooku! :yes: Jen dvě poznámky:
1) Volant je i pro Citroënáře ze začátku ... ehm.. Ale Jeden den v autě znamená postupné skamarádění :-)
2) Cena. Ta reálná je mnohem níž. Mnohem :-!
Nojo, to produkce nemohla vědět, ty citróňáku! Každopádně je to celkem pěkný auto a narozdíl od Laguny, která má na předku výraz těch dětí, co si i v 50 letech hrajou s panenkama, vypadá dospěle. Na Citroen se mi to celkem líbí. :yes:
Ale abych jen nechválil, ten volant je jak koncept z let, co vynalezli mikrospínače. Úplně na palici.
:-P Jo jo, Laguna vypadá trochu jako deviant, ale nějak mě to neva :-)
Zatímcos´byl na dovolený, minulo tě tohle [odkaz] :yes:
A teď zas potrénuj pravačku ty >:-[]
Je rok 2008 o chvíľu 2009, určite to točíte HD CAM, prosím vás, ja viem, že vám bude vidieť trocha viac vrások ako na WMV alebo DivX, ale skúste sem dávať aspoň k týmto 2 skvelým formátom 720p.
Nech si to môžeme užiť na tých veľkých obrazovkách, čo nám v každej reklame núkajú. Ste predsa pokrokoví, nie?
Pevne verím, že tých par MB navyše váš server ešte zvládne.
Díki.
Tady mi někdo čte myšlenky :-) Jak jsem koukal na to perfektní (jako vždy) video, myslel jsem přesně na to samé. HD by bylo fajn a 720p by bohatě stačilo.
Koncern PCA moc nemusím, ale toto Video ste spravili tak neskutočne profesionálne, že by si naozaj zaslúžilo HD 720p, a že som taký smelý 1080p by potešilo.
Veď tam ukazujete neskutočné detaily new auta a tieto stratové (i keď veľmi kvalitné) formáty strácajú detaily.
Neskúsite prosím upload in HD? ;-\
Kľudne poteší WMV HD formát, cca to bude do 250MB.
Veď sa tu bavím o HD fomráte, nie o TV 480p predsa.
Tieto videá sú cca v rovnakej kvalite ako TV.
Bavím sa o 720p, prípadne 1080p. TV s tým nemá nič spoločného a neviem o tom, že by čt1 vysielal in HD a aj keby, nemám na to čas v sobotu žiaľ.
Pre HD neznalých legálny Terminator 2 in HD 720p
[odkaz]
Jen tak na okraj když už se to tady tak rozebírá... ČT1 pokud vím, vysílá v HD přes O2TV, ale to je takové to šidítko v podobě přepočítaných pixelů z klasického vysílání, takže o reálném HD nemůže být řeč.
Interiér-za jedna! Originální a elegantní design, skloubený s prémiovou kvalitou a útulností. Skvělé sportovní sedačky, které doslova vyrážejí dech. Tohle že jsou sedačky od Citroënu? Ano, už je to tak... :-)
Exteriér-opět za jedna, ovšem tady už nebudu tak jednoznačný jako v případě interiéru. Líbí se mi doslova fenomenální příď. Kam se hrabe jeho sourozenec Peugeot 407 s podivnou a nenadčasovou tlamou. Co mi ale na C5 schází, je čistota linií z profilu. Třeba profil Laguny se mi jeví jako designově čistší a jasnější. Ale to je už subjektivní záležitost, do toho já radši nebudu kafrat. Vím, jaké bych od některých zde přítomných obdržel reakce...
Každopádně předvídám nové C5 spokojený život. Mnohé dostane kombinace designu a jedinečného komfortu. Jsem rád, že se najdou tací, kteří vystoupí z davu a nehoní se za každou cenu po sportovním nastavení podvozku. Místo toho jdou po stopách tradice(i když já proti sportovní jízdě nic nemám... ;-) )
Ja teda neviem, všetci tu nad ňou slintajô, ale to auto ma fakt nijako neoslovilo. Pripadá mi dosť fádne, také nemecké, ani interiér nič moc...
Ale proste asi mám iný vkus...
Keď som si vyberal nové auto, takl som čakal na C5, ako to bude vyzerať a bol som jednpoducho sklamaný. Podľa mna to auto je designovo priemerné, na ulici vyslovene zapadne, ničím nevyniká, chýba mu typická francúska elegenacia...
Proste do môjho vkusu sa netrafili...
Ale to je v pořádku, vkus a estetické cítění má každý (díkybohu) vlastní... Jenže tvrdit zrovna o C5, že na ulici zapadne.. Dokonale s okolím splyne Passat, předchozí Mondeo, úplně se ztratí Avensis... Ale C5 je spíš zjevení. O to víc, že jich tu moc nejezdí. Šest pater pode mnou každý den jedna parkuje. A dnes vedle ní stojí dvě Octavie a jeden černý Focus. Je to, jako by tam ta C5 stála sama.
Určite o Hydractive III nemožno hovoriť ako o športovom podvozku. Aj vo videu je to podčiarknuté. :-|
Ale ani zmienka o tom, že Citroen C5 sa dá kúpiť aj s klasickými pružinami. Nie že by som útočil, ale hocikde čítam test na toto auto, stále je to s Hydractive, nie s pružinami. Nechápem prečo, žeby sa dobrého(podľa mňa aj krásneho) auta na(pravdepodobne) lepšom, teda športovejšom podvozku báli??? :-)