To, že Citroën plánuje tři nové modely s názvy DS3, DS4 a DS5, je už známo. Nyní se odhalují další detaily této strategie, včetně umístění luxusněji laděných modelů proti konkurenci v daných segmentech.
.. že je ten "žluťásek" tak HROZNÝ a "za trest(ný), milý Provocateur(e)?? ;-)
PS: Můžete alespoň "naznačit", v čem jezdíte "dobrovolně/z vlastní vůle"? :-)
Pěkný den (v Citroën DS4 či DS5 :yes:;-) )
Hodnotím design,nic jinýho zatím ani hodnotit nemůžu ;-) A pokud bude DS4 opravdu vypadat jak ten žluťásek,tak předpovídám stejnou "úspěšnost" jako třeba Avantimu...
Máte PRAVDU - lidé jsou DĚSNĚ "konzervativní" až "zkostnatělí", uvidíme JAK bude vůz vypadat/působit "naživo" - MNE osobně NE"uráží" ani takhle na fotografii.. ;-)
PS: Ale já jsem "divná" a navíc BLOND - já si totiž vůz NEkupuji dle DESIGNU ;-)
Pěkný den (a také Dobrou noc :-) )
ty auta vypadaj více než dobře, takhle já si představuju modernu ve francouzském pojetí. Jen si nejsem úplně jistý jak budou sériovky odlišné od bezpochyby zajímavých konceptů. Každopádně za odvahu a design dávám :yes::yes:;-)
Vzhledem k poměrně REVOLUČNíMU patentu, jenž si PSA před časem v této "oblasti" dalo, nás čeká třeba PŘÍJEMNÉ překvapení (a pokud jde o automaty - tam již pár let používá japonský Aisin, který je možná "o dýchnutí" POMALEJŠí než třeba automaty bmw, ale co do "sametovosti" a "přesnosti" řazení je opravý VÝBORNÝ a ve veozech PSA stejně "samozřejmý" jako v LEXUSech ;-) )
Pěkný den :-)
To se ještě vyrábí? ;-)
V čem to je? V té "dojíždějící" C3ce?
PS: Myslela jsem že už se prodává skoro JEN ta novější 16 V verze tohoto LETITÉHO motoru a ve spolupráci s BMW se "finišuje" na nové 1,4ce která bude základním motorem i v příští generaci řady bmw 1 :-)
PPS: A do řady Different Spirit (Déesse/bohyně) se budou asi (skoro určitě) dávat spíše jen ty "lepší/modernější" motory/převodovky (vlastně "vše"(chno) - bych si tak "tipla" ;-)
Pěkný den :-)
Tak já již málem ROHODNUTA "jít" do C5 (3.0 HDi) a oni mi TAKhle připomenou že již za dva roky.. :-)
"Žlutý ďábel" vskutku JE budoucí DS4 (ta ale má přijít z řady DS snad až POSLEDNí), DS3 je také "víceméně jasná" - já jsem HLAVNĚ zvědava, jak moc bude DS5 podobná nedávno celkem PODROBNĚ představenému konceptu Hypnos - v AutoCar dostal cenu "Koncept roku" a byl tam o něm docela HODNĚ pěkný článek.
Pěkný den (s něčím z řady DS :-)
přesně takovéhle směřování od Citroenu očekávám (a myslím, že většina z nás) Teď o víkendu u nás akorát byla rodina, takže vedle sebe parkovali Xsara a C4. Xsara je hezká, i po těch letech moc elegantní, ale na Citroen málo "jiná", málo "extravagantní". C4 bylo myslím vykročení správným směrem, jak exteriérem, tak interiérem. Škoda té hlučné zadní nápravy, jinak je to moc příjemné svezení :yes:
No a DS je další odříznutí od mainstreamu (dizajnově). Moc sice nevěřím, že by mohli konkurovat prémiovým značkám, ale přesto si cením, že se chtějí jasněji vyprofilovat :yes:
DS 3 vypadá velice dobře...je faktem,že má citröen tvůrčí invence na rozdávání a některá automobilky by měly navštívit jeho designové centrum nejen o dni otevřených dveří ;-)
Teda nejdrive jsem si klepal na celo, jak chteji udelat konkurenci pro x6, ale jak vidno, docela se jim ten koncept podaril, nezbyva nez drzet palce, at to vyjde, suv C-crosser nebo jak se jmenuje se taky povedl, takze ocividne umi i jine kategorie. No, na podzim se castecne uvidi!
Jo, jo, nové vize... směřování... někteří vizují a směřují, jiní vyrábí auta, kterých se prodá nejvíce v Evropě. Myslím, že namísto budoucích očekávání by to chtělo něco opravdu na silnici. Prostě v klidu vyrábět auta, čas od času model zmodernizovat, a takhle to může jít desítky let. Automobilky, to nejsou výrobci sezónních triček. Kupci aut chtějí od automobilek stále to stejné, tedy, auta si nekupují podle nálady či počasí.
Zatím tu horní aktivitu vnímám jako velmi potentní v hračkářském světě. Jak to bude za pár let na silnici, to uvidíme, ale už dnes mohu s jistotou napsat, že to bude plus mínus stále (naštěstí) stejné - elita v prémii (BMW, MB, AUDI) pak subprémie, supermainstream, pak mainstream a za nimi na chvostě lowend. Neměj obavu, že to ta horní stylistická rozcvička může změnit. No... jen si představ jaký vůz si dejme tomu za pět let koupíš ty. Jistě... ze sta procent zdejších diskutérů, kteří hodlají koupit auto si kolem 50% koupí škodovku, 20% Volkswagen, 5 procent německou prémii a o zbylých 25% se podělí všichni ostatní... kapiš?
Já jsem jen zvědavej, co se z konceptů "přenese" do sériové verze.
Nicméně ve vztahu k Citroenu musim přiznat, že ze současné francouzké produkce je mi nejsypatičtější. A nemyslím, že by "řadou" DS mířili vyloženě proti německé prémii. Prostě "něco" víc než "běžný" Citroen, ale tak trochu "mimo" německých rivalů. A líbí se mi, že se soustřeďují na vizualitu a šarm, než stavět na "jediné" technické vychytávce....
Je to sice zatím stále ve fázi stylistické rozcvičky, jak říkáš, ale nemyslím, že u ní to skončí. Celé DS je už příliš daleko, navíc, myslím, že tento způsob posunutí image výrobce je schůdnější a proveditelnější než například přebouchávání fiatu na luxusní značku. Dvacet procent cingrlat z toho designerského cvičení odpadne a zůstane tu stylová varianta k obyč. citroenům, jistě nebude to z hlediska techniky ani prodejů nic zásadního, z čeho by se např. zavedené premii měla motat hlava, ale postavení a image citroenu projekt DS (a jeho případný úspěch) jistě posune v rámci vnímání image mainstreamových značek. Podle mě bude nejdůležitější, a v tomto případě extrémně, správné nastavení cen, to rozhodne jestli bude z DS modelů nějaká další avantimestory nebo naopak citroenovská varianta Alpiny.
Takže 70% "místních" kupuje jen a jen škodovwky? ;-)
PS: A co japonská, britská, italská "prémie"?? Tak je TAKÉ v tom "zbytku"? :-)
Pěkný den (v něčem NE"masovém" ;-) )
Nebýt jejího "ukrajinsko-kazašského" PŮVODu, JISTĚ by se Galina "skvěle" uplatnila (a ZAPADLA by mezi "své" :-) ) v české POLITICE ("obubovat" umí na 1* :yes:;-) )
PS: Bohužel zde MUSíM SOUHLASit s "figurkou", že její "hrůůůzný" tip NENí zas tak úplně mimo ;-\ 8-s
Ale jinak:
Pěkný den :-)
Znáš to Kylie. Procento sem, procento tam.
Když se ale rozhlédnu po českém vozovém parku, tak si myslím, že GTI nebude zas tak uplně mimo, i když ten údaj "ostatní" bych upravil tak na 35%, ale víc asi ne (bohužel).
Opět trefa GTI. :yes:
Zdejší diskutéři samozřejmě netvoří statistiky. Každému myslícímu člověku musí být jasné to, co jsi napsal. Statistiky prodejů ať nových či ojetých vozů si každý může dohledat. :-!
kolmar MB je sice premiovy vyrobca, ale ta premia zacina az od C klasse.
A a B klasse tam nepatri, aj, ked aj u tychto aut je vidiet rozdiel oproti klasike, ale premia to nie je. ;-)
Horsie ak niekto bude mat Berettu za opaskom :-O
To ja utekam jedine ak ma nahana pes >:D prave tato sportova aktivita mi nie je pochuti...ono na kondicku je dobra aj Husqvarna 365 special, len keby ta kriza nebola, neni robota a ani kondicka >:D zachranuje to samozrejme posilovanie...
no fešáci, samý športovec to tu je. Hlásím sa do klubu - ja to mám skombinované, chodím behať so psom :-)
prvú polovicu trasy naháňam ja jeho, druhú sa on vlečie za mnou. Prípadne sa zaradí predo mňa a spomaluje tempo, ja ho obehnem, on sa zase zaradí predo mňa atd >:-[]
to mi pripomina majitelov VW passat...oni chcu byt vzdy v predu, impreza neimpreza...ja chcem a ideeem...len skoda, ze za par s. uz ho nevidno...lebo na to nema...
Čti zdejší blogy, tam jsme to již dokonale rozebrali. Měl bys vědět, že prémiovost se vztahuje k automobilce. Prostě "prémii" ze své cečtyřky neuděláš, ani kdyby sis dal na volant kůži z buvola.
Vztaženo k autu, ano, tříleté BMW je stejně tak prémiový vůz jako je tříletá cečtyřka vůz mainstreamový.
Jsem přesvědčen, že se bude jednat o osobité a velmi stylové automobily. Na ty, co jim znáček Citroënu nevoní, se také myslelo. Typograficky nesmírně zdařilé logo "DS" pro ně bude lákavější, než dvojitý šíp.
DS3, luxusní městský model pro dámy, DS4 a vrchol (na který se nejvíce těším), DS5... věřím tomu, že se dočkáme perel mainstreamu :yes:
Jsem (a MOC :-) ) ale "do roka a do dne" mu SKONČí záruka (a má sice zatím "jen" něco přes 100.000 km, ale "mladík" prostě již NEní..) a "jednou" čas "výměny" prostě přijít MUSí ... líbí se mi (a dalo by se snad i říci: MOC :-) ) i současná verze C5, ale "počkat" ještě 2 roky na DS5 by bylo možná JEŠTĚ "lepší" ;-)
Pěkný den :-)
Já ten "příběh" o panu de Gaulle co mu "život" zachránil na 3 kolečkách (díky hydraulice) ujíždějící Citroën DS znám (a je oPRAVDu PRAVDivý :-) )
PS: Já sice autíčka RÁDA, ale přizvávám se BEZ mučení, že věci jako DRIFTování jdou ZCELA "mimo" mne :-|
Dobrou noc :-)
preco pri odoslani prispevku mi vyhodi nove okno reklamne programy google a dokonca raz nejaky feetware ci co!!!!!! a prispevok nie a nie uverejnit!!!! mal s tymto niekto problem alebo som "v tom" sam?
Tohle se mi velmi zamlouvá. 3008 je ve své třídě podle mě číslo jedna a přechod na DS4 by mohl být snad ještě větší trhák. Už takhle je 3008 už velmi povedená, zejména interiér a nové technologie jsou jasně lepší než konkurence..jak by se vám líbilo Peugeot 3008=DS4=C-Sportlounge?