Diskuse

Citroën odhaluje budoucnost svých kompaktů. C4 a C4 Cactus nahradí jediný model

13.2.2018

Společný nástupce modelů C4 a C4 Cactus dorazí za tři roky. O jeho podobě rozhodne úspěch modernizovaného Cactusu.

 
  • « 71 Reagovat !

    foto frite

    frite 13.02.  18:40

    « Re: Re: Lenost na lenost

    Tak zrovna to bych jim navyčítal, 1,2 puretech patří podle testů i podle uživatelů k nejlepším tříválcům co se dají koupit a ve třídě kompaktů jsou 3 válce skoro standart - on 4 válec jako takový taky není sám o sobě nějaká výhra.
  • « 61 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 13.02.  18:30

    « Re: Re: počet

    Tohle nějak nevim, ale třeba nova C3 musi byt pro ženske designova trefa.
  • « 62 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 13.02.  19:46

    « Re: Re: Lenost na lenost

    Tři válce nejsou závada.
  • « 51 Reagovat !

    foto frite

    frite 13.02.  20:06

    « Re: Re: Re: Hmm...

    Můžu se tě zeptat v čem je pevný střed špatně? Mám totiž takovou zkušenost že kdo si zkoušel řídit C5 tak na to kolikrát přišel až za pár minut...
    Ergonomicky se nic nemění - máš před sebou volant, ten je kulatý, ty ho držíš a kam s ním otočíš tam to zatočí...
  • 51 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 13.02.  18:57

    « Hmm...

    Tak možná se ten nový Citroën nižší střední třídy už dopracuje i k otáčkoměru a stahovacím oknům v zadních dveřích! >:D
  • « 53 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 13.02.  17:51

    « Re: počet

    Vidíš, mně se to třeba zrovna líbí, jako víceméně všechny současné citroëny.
  • « 41 Reagovat !

    foto frite

    frite 13.02.  20:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm...

    Tak to se mi za 3,5 roku dennodenního ježdění nestalo, abych si při prudších manévrech odřel prsty. To bych asi musel mít ruce úplně natažené, zápěstí ohnutí do pravého úhlu a k tomu ještě natažené prsty.. Navíc pevný střed se odehrává jen od volantu směre k řidiči, za volantem kam by mohly zasahovat prsty je už klasický sloupek jako v každém jiném autě. Opravdu nevím jak bych toho vůbec mohl dosáhnout, ale zítra to můžu zkusit.
    Tlačítek na volantu má víc, ale není v tom sám. Když si za volant sedne člověk co v něm sedí poprvé, tak se musí polohu tlačítek naučit, ale to v každém autě ve kterém nejsi zvyklý. Někomu zase nevyhovuje VW koncernové ovládání tepmonatu páčkou za volantem na kterou nevidí, u Citroenu to máš na volantu před očima - a omezovač k tomu jako bonus. Jeden ani druhý způsob není špatně, je to jen otázka zvyku. A zvykat si musíš u každého auta - pokud teda nejezdíš celý život jen u jednoho koncernu například..
  • « 41 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 13.02.  19:52

    « Re: Hmm...

    ale to by potom uz nebol citron keby vzdy nieco nepo.ral .. alebo reno pezo .. ;-) ... tieto znacky su v tomto proste ukazkove
  • « 42 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 13.02.  19:48

    « Re: Re: Hmm...

    Jako že Cactus nemá dělené sedačky? A na to jsi přišel kde? Nechceš se třeba konečně propracovat k rozumu?
  • 42 Reagovat !

    foto frite

    frite 13.02.  18:21

    « Lenost na lenost

    a ještě jednou lenost.
    Jinak si nedokážu vysvětlit proč si Citroen nechává ujít prodeje v jednotlivých segmentech. C4 je na trhu 7 let. A nástupce nikde. Takže C4 končí, a Citroen uvolní segment kompaktů konkurenci. Jediné co jim mohu pochválit že slušně zabodovali s Cactusem ve třídě malých SUV což je celkem atraktivní segment trhu.(vím, pro někoho to SUV není, ale pro většinu kupujících prostě je)
    To samé - a ještě v horším - udělali s C5 - jakkoliv to bylo dobré auto, tak ji nechali na trhu 9 let, aniž by pracovali na novém modelu. Nakonec se rozhodli že tedy nová C5 bude, ale dřív jak 2020 to nebude. Takže opustí střední třídu na 3 roky, aby se zákazníci mezitím mohli stát zákazníky konkurence.
  • « 30 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 13.02.  20:02

    « Re: Re: Re: Re: počet

    Jednoduše mi tak připada, respektive bych se v tom jako chlap necitil, ale jak jsem zjistil nejen mě se hodně libi a u ženskych vyloženě boduje.
  • « 30 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 13.02.  19:43

    « Re: Re: Re: počet

    Proč nutně jen pro ženské?
  • « 31 Reagovat !

    foto sachs800

    sachs800 14.02.  08:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Lenost na lenost

    Neví, nikdy neviděl, nikdy nevyzkoušel, ale hodně slyšel...
  • « 31 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 14.02.  00:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm...

    Kombinace tradičního francouzského inovátorství a katování kostů je vražedná.
  • « 35 Reagovat !

    foto Jaromir1311

    Jaromír1311 13.02.  17:35

    « Re: počet

    Vypadá to jako dětská hračka-špatně provedená ;-\
  • 20 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 14.02.  13:51

    « Málo předních světel

    Já bych tam ještě tak dvoje přidal, ať to má grády >:D

    Ten předek je dost překombinovaný. Dost pochybuji, že to přesvědčí konzervativní klientelu klasické C4, spíš půjdou jinam pro auto. Tohle se nepovedlo, původní Cactus měl šmrnc - byl jiný, tak jak Citroen dřív býval... :-(
  • « 21 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 13.02.  23:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm...

    Jestli si ho použil víc jak jednou = tak neni problém = což i tady napsalo víc majitelů

    Počet tvejch příspěvků k tématu hodně neodpovídá realitě toho volantu = takhle vymyšlenýmu kvůli větší bezpečnosti ;-)

    U novějších modelů se neobjevilo = protože žádný nejsou >:-[]

    A problém bezpečnosti = teda správně nastavenýmu airbagu = se mezitim vyřešil jinak

  • « 21 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 13.02.  23:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm...

    Chlape ty si nějakej mentál? >:D
    Co neumí koordinovat pohyb rukou? >:-[]

    Nebo prostě jen lžeš = úmyslně lžeš? :-)
  • « 21 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 13.02.  22:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm...

    Protože zrovna o tomhle autě maličko vim = jediná otázka je proč tak kecáš kecáš a kecáš? >:D

    Před 10ti let s V6 za tu cenu fakt hodně příjemná jízda :yes: :-)

    [odkaz] >:-[]
  • « 21 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 13.02.  19:52

    « Re: Re: Re: Re: Hmm...

    Přesně tak, první rok či dva roky výroby se zadní lavice dodávala jen vcelku (!!!), teprve po lavině kritiky z celé Evropy se Citroën uráčil udělat dělené provedení. Přitom při uvádění modelu se P.R. manageři chlubili, že při konstrukci Cactusu konstruktéři v autě nechali pouze to, co zákazníci skutečně potřebují, jinak bylo hlavní maximálnií snížení hmotnosti a ceny (takže například střešní okno nedostalo vnitřní zatahovatelnou clonu atd.! ;-\
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Steamu klesají online hráči. Viníkem je nejspíše obrovský úspěch multiplayerové hry Fortnite

Steamu klesají online hráči. Viníkem je nejspíše…

Pokud jde o počet hráčů, kteří přes konkrétní platformu hrají nějakou multiplayerovou hru online, Steam je stále…

Žralok připlul ke břehům dalšího dovolenkového ráje Čechů. Vyděsil turisty na Krétě

Žralok připlul ke břehům dalšího dovolenkového ráje…

Žralok připlaval až k pobřeží řecké pláže Plakias, která se nachází u turisty oblíbeného města Rethymnon na…

 

iSport.cz

Přežil tragickou nehodu Humboldtu a vrací se. Mladík chce zlato z olympiády

Přežil tragickou nehodu Humboldtu a vrací se. Mladík…

Už více než čtyři měsíce utekly ode dne tragické nehody autobusu kanadského hokejového týmu Humboldt Broncos.…

Fanoušci Zbrojovky volají po konci Pivarníka. Klub raději řeší posily

Fanoušci Zbrojovky volají po konci Pivarníka. Klub…

Největší soupeři vesele sčítají body, Zbrojovka inkasované góly. Favorit FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY vstoupil do nové…

 

Reflex.cz

Vzpomínky na Srpen 68: Táta musel odjet vysílat zprávy, byl redaktor televize, cítil to jako povinnost

Vzpomínky na Srpen 68: Táta musel odjet vysílat…

Ta noc z úterka 20. na středu 21. srpna 1968 skutečně nebyla krátká.  Čtenáři Reflexu se podělili o své…

Vyskočí z letadla a řítí se vpřed rychlostí formule 1. Podívejte se, jak se létá na wingsuitu

Vyskočí z letadla a řítí se vpřed rychlostí formule…

Wingsuit se dá nejjednodušeji popsat tak, že v něm parašutista při letu ve vzduchu připomíná vakoveverku. Nebo…