Dáva to logiku ale Touareg môže byť aj tereňák s uzávierkami všeličoho a tak by som Rubis prirovnal k najakému fashon suv -
Toto ma napadlo prvé [odkaz]
1) v česku je "exot" (snad) VŠECHNO (krom škodoVWky, nemáte /někdy/ pocit? :-)
2) (myslím že) Rozměrové srovnání NENÍ možné = takový "poměr rozměrů" NEnabízí NIKDO na trhu.. ..bez legrace! ;-)
PS: Nicméně "ideově/pojetím" je to (tu v diskuzi již zmíněné) Infiniti DS Wild Rubis MNOHEM blíž.. (než jeho tak trochu spíš "designový protipól", VW Touareg
Srovnání s Touaregem se, myslím, týká velikosti a očekávatelného zařazení v příslušné cenové hladině.
Tento výtvor Citröenu se mi opravdu líbí. Nevidím přeplácanost, vidím eleganci, vhodné proporce, odlišující řešení která nehyzdí ale podporují eleganci. Když vidím každý nový citröen (s výjimkou zákl. C1 a C3) vždycky si vzpomenu na známého, který je naprostým fandou značky. A myslím, že mu značka opravdu dělá radost, modelovou politikou, cenami (i servisu) a projekty pro blízkou budoucnost. Jen nevím nic o kvalitě a spolehlivosti...
Srovnání (zrovna) s TOUAREGem vidím jako "problematické" - pojetím vozu jde o ZCELA odlišné vozy, DS Wild Rubis je "stylovka", MNOHEM blíž jí má (např.) Infiniti FX :-)
No to už tak u vozů, jejichž výroba je naplánovanána až od konce roku STÁVÁ (že na jaře se ještě "NEvyrábí" ;-)
Jestli půjde o "podobné prachy" zatím "těžko říci" a "stejná dodávka" to NAŠTĚSTÍ právě NEbude (viz ty ROZMĚRY, které jsou VÝRAZNĚ JINÉ, aneb rozvor a šířka odpovídající tomu "velkému" SUV (což je "správně"), délka ale odpovídající spíše "střednímu" SUV (v poměru k šířce a rozvoru PARÁDA) + výška (výrazně) NIŽŠí než mívají "běžné krabice/vozy SUV" = VELKÁ PARÁDA :yes::-)
Tolik k těm ROZDÍLům ;-)
Za mňa :yes:
V sérii snáď trochu uberú chrómu (čínsky národný cirkus na západ od Uralu moc parády nenarobí), a myslím že to bude OK. Základné tvary sú vyvážené a dizajnovo čisté. Otázka je, akú techniku použijú? Do takto nadimenzovaného auta, treba aj adekvátny motor a prevodovku. PSA, podľa mňa momentálne nedisponuje slušným automatom vlastnej produkcie, a motor myslím tiež majú max. 2.2 HDI (snáď nejaké úpravy v zmysle biturba?). Hybrid asi predaje nepotiahne (osobne by som do hybridu v tejto kategórii nešiel).
Citroen ako taký, mi je osobne sympatický, pretože ponúka trochu "iné" autá, za rozumné peniaze.
Takže good luck!.
Za sebe muzu rict, ze zrovna ten pristresek z toho dela velmi zajimave auto. Jednoznacne palec nahoru :yes:
Design rady DS je paradni
[odkaz] :yes:
[odkaz] :yes:
Podľa mňa tento typ karosérie prístrešok* - to že je hrubý C stĺpik hneď za dverami sa podaril len Mercedesu ML predošlej generácie .
Viem že DSX je ideovo úplne inde a išlo im o to vytvoriť X4/X6 svojským novátorským spôsobom ale ...
[odkaz]
[odkaz]
Ano - jisté "paralely" tam evidentně LZE najít - - - jsou tam.. :-)
(byť splynu střešních lyžin do C sloupku, to bude možná nejspíš /také/ ORIGINÁL)
..nicméně VÝRAZNĚ jiným "poměrem rozměrů" (a velmi nízkou výškou - oproti všem konkurentům) jde DS-X (jak se Wild Rubis nejspíš bude jmenovat v sérii) jednoznačně SVOU cestou (a je RYZÍ ORIGINÁL - nebo já alespoň nevím/nevybavuji si vůz těchto "rozměrů/poměrů rozvoru/délky/šířky/výšky ;-)
PS: Vzdáleně (svým "stylem") lze snad srovnat s Infiniti FX
Za sebe říkám moc hezké a dál bych místní netové žvanily ignoroval a nic jim nevysvětloval, je to zcela zbytečné.....lidé, kteří sem denně píší desítky "názorů" na cokoliv jezdí leda ve virtuálním autě :-! Hezký den ;-)
Souhlasím. Podlě mě by se ty rohy na rámu mřížky měly schovat do světel pod "sklo". Ztenčit to zakončení střešních lyžin vzadu, nebo ho zcela eliminovat. Prostřední část předního nárazníku v barvě karoserie.
Tedy udělat z RUBÍNu (francouzsky "rubis") "rubish" - to asi autory NEnapadlo.. ;-)
..ale on se bude v reálu stejně jmenovat (na 99%) JINAK - nejspíš DS-X :yes::-)
PS: Už jsem to říkala, ale (zveřejněný) "poměr velikostí" je VÝBORNÝ (a ORIGINÁLní - nemýlím-li se = ŽÁDNÝ vw touareg ;-)
Uz len letmy pohlad a krajina vzniku Rubisa je znama. Neviem ako to robia ale tu Cinu v tom nejako vzdy najdem. Nechcem povedat ze smer kt sa ubera tento koncept je zly, prave naopak. Som prekvapeny ako dalej transformuju tvary z DS9. Len na franciu mi to pride az zbytocne premodelovane. Skor by som cakal haute couture a francuzsku zmyselnost ale namiesto toho tu mame celkom priemerny koncept s trochou chromu. Snad do serie sa vycisti predna cast a uceli sa ako celok. V tom pripade palec hore
Klid, zatím neházej flintu do žita, tohle je jen "štúdia", reál bude naštěstí jistě tradičně o řád uměřenější. Avšak... kup si ho. A po večerech si připomínej, že jsi údajně prémiovej eurodrzek, co to má všechno dokonale v garáži a v hrsti, a ostatní, že se holt musí trápit v Cayenech a Macanech.
Avšak dosti pošťuchování, jeden signál je zřejmý - segment crossoverů nabývá na síle. Silniční razance je nezvratná a nezpomalitelná. Jdeme do plnejch, hoši. Tak si alespoň zapamatuj slogan - Bez crossky, bez esuvečka jsi jak nahej v garáži. A to je pravda...
Klídek, Volkswagen tenhle doslovný silniční skvost [odkaz] vyrábí v desetitisícových sériích. Jdou na dračku. Citroen zatím nevyrobil ani jednoho... Wildu ;-)
....ale až to dodělaj tak to bude teprve prda! .... Čížku ptáčku zeleného peří... peří měří věří.... >:D >:D >:D ....tohle bys mohl znát... tak schválně ;-)
(své doby) v Japonsku NEJprodávanější SUV (Mitsubishi Outlander) se vám NE"libí"? :-)
PS: A NErozdělovat mezi vozy/modely Citroën a řady DS - to je jako říkat že VWaaudi "jednoatotéžjsou" ;-)
Pěkný den :-)
Když VY na MNE zkoušíte (že) "silniční skvost" (je) VW Touareg (skvost je LaFerrari - NE Volkswagen, jakýkoli! :-) ) proč já bych NEupozornila na to že "sériový" název od PODZIMU (letošního roku) vyráběného modelu bude (velmi pravděpodobně) "trochu jiný"? ;-)
PS: Klika že VW má na vývoj TOUAREGu (inženýry a know-how) Porsche, že? :-)
A smůla že někoho neměli i na design vozu.. ;-)
Dost dobrý koncept..
Design v DS řadě je pěkný jako obvykle..
Jen by mne odradila ta francouzská technika a jejich kvalita..
Srovnávat ho s Touaregem? Toje pro auto co vyhrálo Dakar urážka..snad jen ty rozměry..
Nicméně ho hodnotím :yes::yes:
Raději bych ale něco jako SUV Alfa Romeo.. ;-)
Nebo alespon' nový Jeep Cherokee..
SUV od Maserati bude pecka..
Pokud se ho dočkáme.
Jak víme , koncern Fiat se nyní víc angažuje v Chrysleru než v Evropě..
Ale je zase v zisku..tak po novém Jeepu je na řadě Itálie..snad. ;-)
Ps. vím , že special VW Touareg není seriová verze..přesto je to asi jedno z nejlepších takových aut na světě.. :yes:
A k francouzské technice : kvalita francouzů je mizerná. Bohužel jsme tři roky měli Renault
Již nikdy více!!
Jedině Itala nebo Němce. :-!
S Fiatem nebo VW jsme nikdy nic špatného nezažili.. :yes:
Auto bolo predstavene v Cine, kde sa modely DS3,DS4,DS5 predavaju pod znackou DS, Wild Rubis takisto nikde nema logo ani nazov Citroen, tak aky Citroen preboha!?????????? Je to koncept znacky DS, predavanej v Cine. To si nikto nevsimne, ze to ako Citroen ani nevyzera???? Preco nie rovno Peugeot????
designem ten je podle mě tak trochu krokem zpět v oblasti designu předních partii..
co mě ale dostává tak to video. Z toho děje jsem byl tak zmatenej, že jsem ani nevnímal to auto. divná ženská, asiat, pak přeměna na docela fajn ženskou, ale jednou v černé kůži, pak v bílé košilce, bílí kůň, mazlení se sním, stále s prostřihy na to jak auto jede po horské silnici, ale ne po horách a polňačky se ani nedotkl.