Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C4 Picasso: Na vzduchovém polštáři

Citroën rozšiřuje nabídku velkoprostorových modelů o další Picasso
Zpět na článek
3. 8. 2006 19:28
neregistrovaný "empi"
3. 8. 2006 19:53
neregistrovaný "KaMo"
3. 8. 2006 20:16
neregistrovaný "Skvost"
3. 8. 2006 20:27
neregistrovaný "Dzosua"
3. 8. 2006 20:37
neregistrovaný "ericn"
3. 8. 2006 20:43
neregistrovaný "LOEB"
3. 8. 2006 20:53
neregistrovaný "b@bi"
3. 8. 2006 20:57
neregistrovaný "Kota"
3. 8. 2006 21:03
3. 8. 2006 21:20
neregistrovaný "xganga"
4. 8. 2006 08:50
neregistrovaný "Vasek"
4. 8. 2006 14:22
neregistrovaný "xganga"
4. 8. 2006 13:42
neregistrovaný "Ghostyx"
4. 8. 2006 18:39
neregistrovaný "Vasek"
3. 8. 2006 21:37
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 22:09
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 22:10
neregistrovaný "VDC"
4. 8. 2006 13:45
neregistrovaný "Ghostyx"
5. 8. 2006 11:25
neregistrovaný "aliks"
3. 8. 2006 22:09
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 22:36
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 23:54
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 22:12
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 22:34
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 22:35
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 22:44
neregistrovaný "b@bi"
3. 8. 2006 23:54
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 23:53
neregistrovaný "Alessio"
4. 8. 2006 12:10
neregistrovaný "GTI"
4. 8. 2006 08:57
neregistrovaný "Paja"
3. 8. 2006 21:50
neregistrovaný "fan"
3. 8. 2006 22:59
neregistrovaný "JJ"
4. 8. 2006 07:56
neregistrovaný "fan"
4. 8. 2006 12:09
neregistrovaný "Dudu"
4. 8. 2006 09:00
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 11:00
neregistrovaný "fan"
4. 8. 2006 12:34
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 10:45
neregistrovaný "PETER"
4. 8. 2006 16:34
neregistrovaný "brzda"
3. 8. 2006 23:02
neregistrovaný "misoo"
3. 8. 2006 23:13
4. 8. 2006 05:59
neregistrovaný "misoo"
4. 8. 2006 08:17
neregistrovaný "Pierro"
4. 8. 2006 10:42
neregistrovaný "DanDare"
4. 8. 2006 08:51
neregistrovaný "mari"
4. 8. 2006 09:00
neregistrovaný "Dalik"
4. 8. 2006 09:09
neregistrovaný "Pierro"
4. 8. 2006 09:16
neregistrovaný "Dalik"
4. 8. 2006 09:28
neregistrovaný "Pierro"
4. 8. 2006 09:40
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 10:28
neregistrovaný "Dalik"
4. 8. 2006 10:53
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 11:13
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2006 11:54
neregistrovaný "Jur"
6. 8. 2006 18:56
neregistrovaný "Ondore"
6. 8. 2006 18:58
neregistrovaný "Ondore"
4. 8. 2006 09:09
neregistrovaný "Perun"
4. 8. 2006 11:07
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2006 12:06
neregistrovaný "GTI"
4. 8. 2006 12:24
neregistrovaný "Perun"
4. 8. 2006 12:58
neregistrovaný "Skyline"
4. 8. 2006 13:10
neregistrovaný "Perun"
4. 8. 2006 17:06
neregistrovaný "fan"
4. 8. 2006 11:45
neregistrovaný "anonym"
4. 8. 2006 11:54
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2006 13:47
neregistrovaný "sr"
4. 8. 2006 17:33
neregistrovaný "don Pedro"
4. 8. 2006 17:43
neregistrovaný "GTI"
4. 8. 2006 17:54
neregistrovaný "don Pedro"
neregistrovaný "empi"
3. 8. 2006 19:28
Nove Picasso
Musim rict, ze vzhled tohoto auta si konecne zaslouzi sve jmeno "Picasso". Po designove strance opravdu povedene, ikdyz skarohlidi v tom urcite budou hledat prvky S-Maxu a V70. Doufam, ze technicky nebude za svym zevnejskem moc zaostavat. Kazdopadne davam :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaMo"
3. 8. 2006 19:53
Paráda
Tak tenhle Citroen se velmi naramne povedl, hlavne exterier, interier typicky citroenovsky, ale celkem se mi hodne libi. Dostal svemu jmenu :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skvost"
3. 8. 2006 20:16
Radek
Tak ten je fakt cool >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dzosua"
3. 8. 2006 20:27
MPV
pekne auto, libi se mi a moc :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ericn"
3. 8. 2006 20:37
pěknej citrón...
Jo tohle se jim povedlo :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LOEB"
3. 8. 2006 20:43
HMMM....CITRÓN JE CITRÓN !
FAKT NÁDHERA !! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "b@bi"
3. 8. 2006 20:53
Rodinnej autobus
5 dětí. Tvůj zlej sen. Ale manželka je neodbytná. Naštěstí ode dneška můžeš bejt klidnej. Víš kam je naskládat. Všecky. I s manželkou. Jí se určitě bude líbit, vždyť se to auto usmívá. A děti, děti ani nebudou vědět, že jedou po čekejch silnicích, tak moc je ten podovzek dobrej. A tvoje závodnický choutky? Ty nech v garáži ve svým starým CRX, to tě nikdy nezklame. Takže mazej do ložnice pracovat na prvním prckovi. A od zítra začni makat v práci mnohem víc, nebo ještě líp, najdi si druhou. Práci samozřejmě. Musíš přece nějak uživit těch pět hladovejch krků a tenhle autobus. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kota"
3. 8. 2006 20:57
Ufff
Docela bomba. To skoro nema konkurenci, uvidime co cena
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2006 21:03
ANKETA
Bravo redakce :yes: Anketa je vynikají stimul... k tomu, abych se zamyslel. A pak... každému je hned jasné, jakej je vkus čtenářů. Moc chválím... a C4 P? krásná barva... Krásně nafouklá C4ka... volant a vůbec vnitřek... no... tohle tedy můj panák skotský není...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xganga"
3. 8. 2006 21:20
Francouz
I když bych si francouzské auto nikdy nekoupil(hlavně kvůli spolehlivosti), tak Citroëny považuji za jedny z nejhezčích evropských aut. Nová C6 je toho důkazem. Zvlášť od typu C4 se jejich design zvednul, facelift C5 je velmi povedený, starší Picasso je pěkné ještě dnes. Ono se stačí kouknout do minulosti, kdy měl Citroën krásné modely, hlavně DS, to je klasika všech klasik. Fantomas věděl, proč si ho vybral ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Vasek"
4. 8. 2006 08:50
Re: Francouz
Nojo opet narazky na spolehlivost, kdyz uz konecne pochopite ze je to kus od kusu....treba az si koupis svoje vysnene nemecke auto zrovna se ti bude sypat....
neregistrovaný "xganga"
4. 8. 2006 14:22
Re: Francouz
Každá automobilka čas od času vyrobí auto, který je šmejd, jen těm francouzům se to daří docela často. Stačí se jen zeptat některých majitelů, zejména Peugeotů, které jsou na tom se spolehlivostí hodně blědě. Citroëny mám rád, ale když už bych si za svoje težce naspořený peníze měl koupit nový auto, tak nikdy francouze. Německé auto bych si koupil maximálně tak Audi a výš, VW také není záruka kvality.
neregistrovaný "Ghostyx"
4. 8. 2006 13:42
Re: Francouz
S tou spolehlivosti nemas pravdu... Ja jsem mel jiz docela hodne aut, ale ta francouzska bych rekl z toho vseho vychazela jako ta lepsi... C4 Picasso bude jiste hitem na trhu, Bravo... :yes:
neregistrovaný "Vasek"
4. 8. 2006 18:39
Re: Francouz
No a to je presne ono !! Protoze jsi narazil na ty dobre kusy, kdyby jsi mel spatne kusy zase by jsi rikal ze jsou francouzky auta desny........a takhle to prave funguje, kazdy ma jinou zkusenost !! To si uvedomte !!! Proto pak kazdy haji neco jineho a pravda je mozna nekde uprostred.....
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 21:37
JE TO TADY - KRÁL MPV
Hahahahaha, musím se jen smát. Citroën tímto počinem vypálí rybník. V porovnání s novým Picassem jsou všechny S-Maxy, Tourany apod. jen prosklenou dodávkou. Nikdo nemůže pochybovat o opět dokonalém nadčasovém designu, který se perfektně identifikuje do firemní nabídky. Tohle auto dohání v lecčems legendární Espace, ale pořád si zachovává kompaktní vnější rozměry. Lidé ho budou milovat. Prognozuji, že to bude velký hit. V prodejích předčí svého předchůdce, o tom není žádná. Tohle je auto na dokonalé nenápadné cestování. Obklopen nejmodernějšími revolučními technologiemi, skvělým komfortem, úchvatným designem... Podívej se na ta křesla! Bere ti to vůbec hlava? 4-zónová klima v téhle třídě? Vidíš toho prostoru všude? Hahahahaha - to je řacha!!! Citroën jde pěkně nahoru :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
22
3. 8. 2006 22:03
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
Doufejme, že nebudeš, jako šofér, muset seřizovat klimu u spolujezdce tak, že když pojedeš sám, budeš muset obejít auto... Auto je to široké a jsou milá ta tři regulerní sedadla v druhé řadě... Třetí řadu nikdy... k tomu by mě nikdo nedonutil. Citroen hlavně dobře těží (oproti tomi čínasedanu) z dobrých (dobrých...) tvarů C4. A jedno si dovolím napsat už teď - S-Max utrpěl tvrdej zásah na solar.
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 22:09
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
Jasně že třetí řadu nikdy. Kam bys pak dal přepážku, kovboji. >:-[]
3. 8. 2006 22:10
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
Právě ta třetí řada by ji vezla na kolenou >:-[]
neregistrovaný "VDC"
3. 8. 2006 22:10
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
A krabice Touran je uz par tejdnu po drtivym K.O.
neregistrovaný "Ghostyx"
4. 8. 2006 13:45
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
S tim S-Maxem souhals...
neregistrovaný "aliks"
5. 8. 2006 11:25
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
S tou klimou asi nemáš pravdu, podle fotky je vidět, že řidič nastavuje i spolujezdci a spolujezdec jenom sobě. Jinak to auto je super, ale uvidíme při prvním živím setkání. Protože mám takovej pocit, že na předních sedadlech bude překážet spodní strana palubní desky(jak jde kolmo dolů) nohám...
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 22:09
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
citrón jede! Souhlas předsedo! Kdybych měl velkou rodinu a neměl na tribecu, jdu do tohodle ;-) :yes: :yes:
3. 8. 2006 22:12
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
No... Tribeca a tenhle Píkaso... to máš zajímavej rozptyl tužeb ;-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 22:36
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
tužby jsou jinde...tohle je chladný rodinný kalkul s "diesel inside" :-|
3. 8. 2006 22:46
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
Neboj... bude mít dobrej zvuk...
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 23:54
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
možná..ale sport bude v prčici
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 22:12
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
K Tribece bys ale musel nafasovat i bílou hůl.. jinak mi neříkej, že bys to fakt koupil...
3. 8. 2006 22:24
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
Bílou hůl... >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 22:34
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
...asi ne. nechci mít moc dětí. Vlastně teda zatím nechci žádný. Budeme mít štěnátko, to na příštích 0 let myslím bude stačit. A to prdnu do kufru jakéhokoliv Subaru, takže nemá strach. PS: tribeca z venku...mno. tribeca zevnitř: suppa!
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 22:35
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
místo 0 let je tam 10...mít psa na 0 let, to bych si ho moc neužil >:D
neregistrovaný "b@bi"
3. 8. 2006 22:44
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
psa du kufru Imprezy STi >:D chtěl bych ho vidět po pár kilometrech >:-[] :yes:
3. 8. 2006 22:45
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
>:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 23:54
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
no co...tak kousek nepojedu jako Loeb >:D . PS: a nejsem masochista, abych zavíral čokla do kufru sedanu >:-[]
3. 8. 2006 22:45
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
Neboj, pes nepes... tvá žena ti vysvětlí, co je život... už můžeš zjišťovat nabídku kučárků ;-)
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 23:53
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
žena taky není v plánu ;-) .
neregistrovaný "GTI"
4. 8. 2006 12:10
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
To si jen myslíš >:D
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 08:57
Re: JE TO TADY - KRÁL MPV
Souhlas! :yes:
neregistrovaný "fan"
3. 8. 2006 21:50
Co ja se s Picassem HDI najezdil...
Po me zkusenosti mohu rict, i kdyby bylo zdarma, dekuji nechciii. Bude to stejny sunt jako jeho predchudce. Jediny co tomu bude sluset, bude to F na SPZ, co je to vlastne za zkratku ? >:-[] Multivan rulez.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "JJ"
3. 8. 2006 22:59
Re: Co ja se s Picassem HDI najezdil...
Jen se nedelej ;-) Bral bys vsema deseti :-) A jestli ne, tak napis proc, kdyz teda ne eee >:D
neregistrovaný "fan"
4. 8. 2006 07:56
Re: Co ja se s Picassem HDI najezdil...
Fakt ne, mel jsem ho zapujceny ve Francii, klima nedostacujici-sklenik, nejede to, zere to, spatne se v tom sedi, kolega ho mel v benzinu, zralo to olej a navic ho nechal v Italii na dovolene, nenastartoval 3 lety vuz, tak si pro nej jel s odtahovkou...
U toho novyho se ty sedacky napadne podobaj tem puvodnim, brrrr. A jak je dimenzovana klima? :no:
neregistrovaný "Dudu"
4. 8. 2006 12:09
Re: Co ja se s Picassem HDI najezdil...
Já měl Picasso půjčený na půl roku u nás a nemůžu si ho vynachválit.
Sedačky bezva a klimča fungovala jako z praku.
Motor HDi bez žádných problémů a baštil přiměřeně. :yes:
Záleží holt na každým autě a na na tom, co člověku vyhovuje.
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 09:00
Re: Co ja se s Picassem HDI najezdil...
Podle ceho se pozna kvalita modelu z par fotek...povidej prosim!!! Musis mit skvely job! ;-)
neregistrovaný "fan"
4. 8. 2006 11:00
Re: Co ja se s Picassem HDI najezdil...
Delam zaver na zaklade minule generace, anebo myslis ze pro tenhle kram postavili novou fabriku? Je to muj nazor, nenutím Ti ho. A job mam slusny. ;-)
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 12:34
Re: Co ja se s Picassem HDI najezdil...
Kazdy novy projekt ma na pocatku naprosto vyrovnane sance na pripadny uspech, ci neuspech. Tudiz soudit na zaklade zkusenosti s projektem minulym neni uplne stastne. Kdybych soudil dle toho, bylo by Picasso I., konkretne s motorem 2,0HDI jednim z nejlepsich. Pouzival jsem ho na dovolenou v jiznich statech a byl jsem spokojen. ;-)
neregistrovaný "PETER"
4. 8. 2006 10:45
Re: Co ja se s Picassem HDI najezdil...
Opravte ma ak sa mylim, statistiky spolahlivosti hovoria ze Picasso je v triede MPV jedno z najspolahlivejsich aut.
neregistrovaný "brzda"
4. 8. 2006 16:34
Re: Co ja se s Picassem HDI najezdil...
Je to tak. Je to jedno z nejspolehlivejsich MPV a vzhledem k tomu jak dlouho se uz vyrabi a hlavne PRODAVA v podstate nezmenene podobe, tak klobouk dolu. Sam mam 2.0HDI a jsem naprosto spokojen :yes: (klima dostacujici, prum. spotreba 5,5 nafty :-! ). V uvodnim clanku je napsano ze auto vzniklo na cistem papire, tak taky nechapu jak ho muze fan hodnotit dopredu a jeste podle puvodni generace se kterou ma spolecne jen jmeno.
neregistrovaný "misoo"
3. 8. 2006 23:02
hmm
musim priznat, ze toto vyzera velmi nadejne, paci sa mi... vyzera stylovo a svojsky ! :yes: ved aj do servisu treba chodit stylovo... ;-)
Rozbalit vlákno
2
3. 8. 2006 23:13
Re: hmm
>:D >:D :yes: :yes: Tohle se ti povedlo, to je věta kvartálu >:D :yes:
neregistrovaný "misoo"
4. 8. 2006 05:59
Re: hmm
>:-[] :yes:
neregistrovaný "Pierro"
4. 8. 2006 08:17
bez titulku
Tak pánové, tohle bude pecka. Nové Piacasso má velkou šanci stát se nejlepším MPV své třídy. Alespoň po designérské stránce. Víte dobře že jsem fordofil, ale tady říkám, kam se hrabou Galaxina a S-Max. Mě se líbila i ta původní generace Picassa, nicméně byla dost extravagantní a spoustě lidem se nezamlouvala kastle, kde předek připomínal zadek. Tenhle krasavec je sice konzervativnější, ale o to víc vyniká jeho elegance a typický citroenovský šarm. A kdo chce trochu extravagance, stačí sednout za volant. Interiér rozdává originalitu plnými hrstmi. Scénic je OUT a o Touranu bych se ani nezmiňoval. Jestli Citroen nepřestřelí cenu jako u C6 a zamaká na spolehlivosti, máme tu nového krále MPV. Bravo Citroen! :yes: :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DanDare"
4. 8. 2006 10:42
Re: bez titulku
Ale na to že předek nešlo rozeznat od zadku je nutno pohlížet jako na výhodu, můžeš parkovat v protisměru a policajt nepozná že jsi udělal přestupek. :-)
neregistrovaný "mari"
4. 8. 2006 08:51
TAK ELEKTRICKY OVLÁDANÁ...
...převodovka :-) . No... :-) uvidíme :-) jak dlouho :-) :-) . Jinak zvenčí proti předchůdci jednoznačně pokrok. Nelibě nesu docela výrazný nárust délky, kdo chce 7 míst má možnost C8... Interiér je Citroenovsky novátorský, ale dal bych přednost jinému řešení: podle mě je příliš předispleyovaný. Bohužel se velmi obávám o spolehlivost oné elektromotory ovládané "mechanické" převodovky, elektrické "ruční" brzdy se už skvěle "osvědčily" např v Lagunách a VelS... Prostě Citroen se všemi klady a zápory: vysoký komfort a kompikovaná elektronika. Celkově se mi ale líbí víc než předchozí. Celkový dojem 2-
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dalik"
4. 8. 2006 09:00
Srovnáváte aniž byste okusili
Nerad vám ruším vaše kruhy, ale anžto jsem absolvoval od začátku tohoto roku dosti pečlivý výběr MPV, myslím, že k tomu taky mohu něco říci. Nemyslím, že by S-max utrpěl úder, jeden se na mě culí v mojí garáži a nevypadá, že by se trápil. Ano, nové Picasso je hezké, ale to asi tak vše co o něm zatím můžete říci, že. Nechám stranou, že francouze už bych asi nekoupil (z manželčiny C3 jsem nebyl příliš nadšený a bratrův P807 není právě vzorem kvality). Podvozek Picassa jistě bude komfortní, ovšem svezení s S-maxem je něco co je OPRAVDU skvělý kompromis mezi sportovní a pohodlnou jízdou. Zkoušel jsem staré Picasso, Scenic, Mazdu5 a Micinu Grandis. První tři sice patří do nižší třídy ale o to více potom vynikne převaha větších MPV. Chválím Citroen, že Picasso je nyní větší, nyní to je opravdu MULTIPURPOSE vehicle. Před S-maxem jsem měl Toyotu Corollu Verso a i když udělala kus práce, je to v podstatě jen zvýšený hatchback a nezmůže více než kombi nižší třídy, proto jsem šel o třídu výše. Než tedy budete volit nového krále MPV, počkejte až budete moci srovnat všechny parametry.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Pierro"
4. 8. 2006 09:09
Re: Srovnáváte aniž byste okusili
Dalíku, pro mě je zatím králem po vizuální stránce. O čemkoliv ostatním budeme moci polemizovat, až se tohle auto objeví na trhu.
neregistrovaný "Dalik"
4. 8. 2006 09:16
Re: Srovnáváte aniž byste okusili
OK, každý má to svoje a design je jedna z nejošemetnějších disciplín, vím to, protože se jím sám živím :-)
neregistrovaný "Pierro"
4. 8. 2006 09:28
Re: Srovnáváte aniž byste okusili
Dalíku, no že máš vkus dokazuje i to, že jsi zvolil tak bezvadný auto, jako je S-Max. Pokud já bych měl brát MPV podle tříd, pak je u mě vítězem mezi malými MPV Roomster, mezi nižší střední tohle Picasso, mezi střední S-Max. Tož tak. Ostatně jakým designem se zabýváš?? Auta, nábytek, užitný design??
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 09:40
Re: Srovnáváte aniž byste okusili
Picasso a S-Max...to je rozptyl mezi absolut komfortema mrtvych ridicskych zazitcich a pravym opakem...neni to divne? Nebo je to uz nove Picacchu? :-)
neregistrovaný "Dalik"
4. 8. 2006 10:28
Re: Srovnáváte aniž byste okusili
Jé, čtu o Picassu a píši Picasso, pardon, bylo to FR-Včko, staré Picasso jsem si před lety taky okusil, ale byl jsem, pokud si dobře vzpomínám dost rozpačitý. Co se týče oboru, dělám užitý design, ale ono je to jedno, ve všech odvětvích designu jde o to mít cit pro vzájemný vztah ploch a křivek. Kdysi, ještě na základce (to to letí!) jsem chtěl dělat automobilový design, poněvadž jsem trpěl utkvělou představou, že jedni navrhují vzhled a druzí domyslí jak tam vrazit motor. Tenkrát ovšem byla jen dopravka v Teplicích a záhy jsem zjistil, že je to samá matematika a fyzika, o designu to vůbec nebylo, to se patrně dalo jen na školách v zahraničí. Takže jsem svoje skicáky plné návrhů aut strčil do krabice, nechal svůj sen odplynout a přiznal jsem si, že Václav Král holt ze mne nebude.
neregistrovaný "Paja"
4. 8. 2006 10:53
Re: Srovnáváte aniž byste okusili
Designerska skola byla a zrejme stale je i v Blave...mne se v roce 1988 podarilo vyhrat soutez v Cine (ve sve kategorii a nejednalo se o design jako takovy, ale o soutez mladych vytvarniku)...a dvere mi to taky neotevrelo... ;-) Nastesti mam deti, takze sve predstavy muze legalne cmarat na papir, aniz by mne kdokoli povazoval za blazna.
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2006 11:13
Re: Srovnáváte aniž byste okusili
škoda... tito blázni se mají nejlíp... >:D teda pokud najdou někoho na celým šírým světě, kdo ty jejich výtvory koupí... >:D Ale v současnosti se už podobný zaměření objevuje na více univerzitách i v CZ.. nicméně stále velmi okrajově krom snad dvou... :yes: ;-)
neregistrovaný "Jur"
4. 8. 2006 11:54
Re: Srovnáváte aniž byste okusili
Vysoka Skola Vytvarnych Umeni v Blave stale stoji... Ja som promoval v 2003-om. Ako absolventi Transport Designu sme sa slusne rozliezli po svete automotive designu.{v rocniku nas ale bolo iba + - 3 ks} Hlavne Deutche VW,Ford,BMW a aj Skoda. So zotrvanim v tychto firmach uz je to dost horsie.
neregistrovaný "Ondore"
6. 8. 2006 18:56
Re: Srovnáváte aniž byste okusili
Pls mohol by si sa mi ozvať na mail, rád by som získal nejaké Tvoje postrehy o S-Maxe, ďakujem.
neregistrovaný "Ondore"
6. 8. 2006 18:58
Re: Srovnáváte aniž byste okusili
Správa je akosi ďaleko, to bolo pre Dalika, dikes :-)
neregistrovaný "Perun"
4. 8. 2006 09:09
HORS DE CONCOURS
Nedávno jsem psal, abyste si honem běželi vyzkoušet Scénica a Zafiru... Jako jediné konkurenty tohoto velkoprostorového snu. Je mi stydno, že jsem byl tak malověrný, protože Citroen si vydobyl pozici "HORS DE CONCOURS". Bezkonkureční počin i pro škarohlídy a sýčky na AC ;-)
Moc se těším na první rande naživo, protože můj nový "Voiture de services" ( >:D ) už se někde vyrábí >:-[] :yes:
Slyším takovej zvláštní skřípavej zvuk... "zuby" konkurence? ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2006 11:07
Re: HORS DE CONCOURS
nene... to nejsou zuby konkurence, ale interier a přepážka... >:-[] >:-[] >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
4. 8. 2006 12:06
Re: HORS DE CONCOURS
>:D >:D
neregistrovaný "Perun"
4. 8. 2006 12:24
Re: HORS DE CONCOURS
No, když bude alespoň z poloviny méně skřípat než nedávno mnou "testovaná" XC90 T6 z 1,6M, tak to rád skousnu >:-[]
neregistrovaný "Skyline"
4. 8. 2006 12:58
Re: HORS DE CONCOURS
Jestli bude ale min, nez o 200% lepsi, nez ta hruza HDI, kterou obcas jezdim, tak to zase neskousnu ja...
neregistrovaný "Perun"
4. 8. 2006 13:10
Re: Hodně Dobrá Inovace
Mezi předchozí generací motorů HDI a současnými agregáty "druhé" generace je skok vpravdě sedmimílový. 1,6 HDI je absolutní špička své třídy ve všech třech výkonových provedeních (ok, jsou i výkonnější, ale o tom to není). Dvoulitr ostudu taky neudělá a nová 2,2 HDI... tak to je mazlík k pohledání. Takže jinak - počkejte si, zkuste si to... O hrůze nemůže být žádná řeč :-!
neregistrovaný "fan"
4. 8. 2006 17:06
Re: Hodně Dobrá Inovace
>:D :yes:
neregistrovaný "anonym"
4. 8. 2006 11:45
bez titulku
Ford C-Max, Mazda 5, Renault Scenic a Zafira traste sa tak toto je riadny konkurent ak to este potvrdi jazdnymi vlastnostami tak to bude novy hit. Vyzera super.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2006 11:54
Re: bez titulku
to se ale o C4 říkalo také... ;-\
neregistrovaný "sr"
4. 8. 2006 13:47
citoren
najezdil jsem s C4 neco pres 1500 km za 12 dni. Kdyz jsem auto bral z pujcovny, tak melo najeto kolem 6700, v podstate nove auto. Nebyla to sice verze Picasso, ale predpokladam, ze si ty vozy budou podobne. Muzu s cistym svedomim rict, ze jsem byl s tim autem spokojeny. Vytkl bych akorat mene presnou prevodovku (tady maji co dohanet) a pak me jeste takova malickost: vadi mi, ze se neotaci stred volantu. Kdyz jsem chtel zmenit hlasitost hudby nebo zmenit rychlost na tempomatu a mel jsem trosku pootoceny volant (i v mirne zatacce), tak jsem nedosahnul palcem na tlacitka, protoze zustavaji na miste a neotaci se s volantem. Ale jinak je to auto opravdu v pohode. Mit na to prachy, tak bych do Picassa urcite sel :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
4. 8. 2006 17:33
Tak zas maj trpajzlíci smůlu .......
zas se vlezou do auta jen bez Sněhurky!!! Ale vážně: v anketě (dobrej vynález, Reakce :yes:-) jsem dal za 2. Exteriér za 1, tam snad ani není co vytknout :yes: A interiér za 3, fakt mne neberou středově umístěné panely přístrojovky - to snad aby se spolujezdec na zadním středním sedadle za jízdy nenudil (i to foto by tomu napovídalo, byť je jinač vyvedené pěkně, pohled do nebe a mraků - jako startující letadlo :yes:-). Taky si dovolím oponovati názoru (byť si tím pěkně nabíhám na ... však vy víte na co) že Ford S-Max dostal ránu na solar plexus, a dokonce ještě tvrdou. Možná snad tak Galaxy. Ale S-Max a C4-Picasso jsou auta tak jiného/odlišného naturelu (a přitom obě pjekný) že velice silně pochybuji, že by se snad vůbec našel člověk který by při koupi MPV uvažoval jestli S-Max či Picasso (já bych tedy rozhodně volil S-Max). Tyto dvě auta tedy mohou na trhu existovati současně, aniž by si nějak extrazvlášt lezla do zelí. A mohu-li trochen obecně k MPV: kdysi, cca před 10ti lety, jsem ve slabé chvilce uvažoval o koupi MPV (=nárůst rodiny) a zkúšal jsem tehdy Xaru Picaso vs. Megan Scenic - a ten Rencek se mi páčil víc, hezčí exteriér, učelnější interiér. U Citróna byl navíc docela dost problematický výhled z místa řidiče šikmo vpřed jak vpravo, tak hlavně vlevo. A jěště trochen OT k MPV: mám teď čas od času co do činění s Oplem Meriva, a jsem docela dost překvapen, a to příjemně :yes: A to je asi tak vše co jsem vám chtěl říct o MPV. Tož tak.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
4. 8. 2006 17:43
Re: Tak zas maj trpajzlíci smůlu .......
Za sněhurku :-) :yes: a za prostředního v řadě, aby se nenudil :-) :yes: Na solar dostal S-max ode mně... já myslím, že MPV nemá aspirovat na účast v rally Akropolis... nýbrž, že tomá být milý, rozvážný auto. Tož, pěkněj víkend, done Pedro ;-) :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
4. 8. 2006 17:54
Re: Tak zas maj trpajzlíci smůlu .......
:yes: :-) No rally snad zrovna ne, ale proč by nemohlo být jedno z MPVček na trhu tak trochen draveček? A navíc, kdo jiný by ho měl vyrobit než Ford? Já bych ho před těmi deseti lety bral všema deseti. A kdo ho nechce nechť nechá na hlavě a bere třeba Galaxy či nové Picasso. A tobě taky hezkej víkend (igdyž mně ten můj následující dá asi docela zabrat - je třeba se přešaltovati se z řeckého vína zpět na české pivo). :yes: