Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C6 2,2 HDi (125 kW): čtyřválec snížil cenu C6 pod 1,2 milionu

První čtyřválcový motor pod kapotou vlajkové lodi značky Citroën je již nějakou dobu v ceníku českého dovozce. Podobně jako celá modelová řada zůstává i přírůstek v motorové nabídce bez výraznější marketingové podpory.
Zpět na článek
28. 2. 2007 09:23
anonym
28. 2. 2007 10:04
28. 2. 2007 15:47
neregistrovaný "IT"
28. 2. 2007 10:05
neregistrovaný "dochtor"
28. 2. 2007 11:13
neregistrovaný "Pipo"
28. 2. 2007 12:31
neregistrovaný "Michal"
28. 2. 2007 21:34
neregistrovaný "Kuba"
28. 2. 2007 22:17
neregistrovaný "Ubiq"
1. 3. 2007 06:54
anonym
7. 3. 2007 14:31
neregistrovaný "Dan"
1. 3. 2007 06:51
anonym
1. 3. 2007 23:49
neregistrovaný "Vita"
7. 3. 2007 14:21
neregistrovaný "Dan"
1. 3. 2007 06:50
anonym
28. 2. 2007 11:59
neregistrovaný "Kocur"
28. 2. 2007 14:31
neregistrovaný "huml"
28. 2. 2007 17:59
neregistrovaný "C5kar"
28. 2. 2007 19:41
anonym
28. 2. 2007 20:31
neregistrovaný "dochtor"
1. 3. 2007 13:01
neregistrovaný "C5kar"
1. 3. 2007 18:35
neregistrovaný "dochtor"
28. 2. 2007 21:47
neregistrovaný "lukeeno"
7. 3. 2007 14:32
anonym
19. 3. 2007 04:49
anonym
9. 5. 2007 00:12
anonym
22. 5. 2007 12:00
neregistrovaný "tv"
anonym
28. 2. 2007 09:23
pokus
:-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - freeman
28. 2. 2007 10:04
Citroen
Novinári o tomto aute skoro vždy písali len pozitívne ale na konci vždy pridali, že až na tú cenu. A tak nevidím dôvod na úspech tohoto modelu. Alebo sme všetci o predsudkoch ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
28. 2. 2007 15:47
Re: Citroen
Jaké předsudky myslíš?To jsem nepochopil....V čem spočívá budoucí neúspěch C6-tky? V ČR asi masovkou nebude,jsou země,kde si ji lidé v pohodičce koupí.Nebo si myslíš, že tohle auto Citroen udělal primárně pro Česko?To sotva :-!
neregistrovaný "dochtor"
28. 2. 2007 10:05
Cielova skupina?
Myslim ze majitelia C6 neriešia spotrebu nafty +/- liter :-)
a zrejme ani 100.000,- "zľavu" za štvorvalec.
Škoda straty 6-valcovej exkluzivity...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Pipo"
28. 2. 2007 11:13
Re: Cielova skupina?
Myslim, ze ani znizenie ceny by tomuto autu nepridalo na masovosti. Toto auto nema konkurovat premiantom z nemecka na to nema. A preto citroen nepostavil klasicky sedan ale postavil auto ktore je tak odlisne a netradicne aby si naslo inych zakaznikov, ktory tuzia sa odlisit a preto si kupia tuto avangardu na kolesach podla mna je to nadherne auto sice by som don asi nesiel ale toto je auto pre odvaznych auto pre ludi co sa neboja odlisit a dostojne reprezentuje citroen a jeho nesporen krasny design je to imagove auto a nie auto pre konzervatyvych manazerov. Je to proste nadhera :-!
neregistrovaný "Michal"
28. 2. 2007 12:31
Re: Cielova skupina?
:yes: Přesné...
neregistrovaný "Kuba"
28. 2. 2007 21:34
Re: Cielova skupina?
Možná pro Vás čechy nemůže CITROEN konkurovat německému odpadu a asi jste v životě nebyli ve Francii kde je pro toto auto trh rozhodující a nějací šmudlové kteří si berou Fabii na leasing tím nechci nikoho urazit je to pouze přirovnaní a nikomu tímto nenadávám jestli se to někoho dotklo tak se omlouvám,nejsou rozhodující a líbit se německé auto mohou líbit ........ >:D
neregistrovaný "Ubiq"
28. 2. 2007 22:17
Re: Cielova skupina?
Ty budeš zřejmě Čech jak poleno. Tak za prvé, jakožto příslušníci národa se označujeme velkým písmenem, což dost kontrastuje s tím, jak si vypsal značku Citroen ryze velkými písmeny. Podíval jsem se na podíl C6 na francouzském trhu a žádný zázrak se nekoná, je to propadák. Pokud jde o německý odpad, tak ten se krom ČR velmi dobře prodává ve všech možných končinách světa, ne tak už C6. Na francouzském trhu se mnohem lépe drží Peugeoty, dokonce i dlouhé roky známá a okoukaná 607 se prodává daleko lépe než tento "výtvor" jménem C6. A tím nechci jedinečnost toho automobilu nijak snižovat, ale mně osobně se vůbec nelíbí. Jsou i jiné značky tvořící méně konvenční cestou podobně jako Citroen a jde jim to podle mého mnohem lépe. A mohly bychom zůstat ve Francii...
anonym
1. 3. 2007 06:54
Re: Cielova skupina?
Mně se sice líbí, ale přesto v zásadě souhlasím
neregistrovaný "Dan"
7. 3. 2007 14:31
Re: Cielova skupina?
Také souhlasím s pokáráním. Jinak ale si myslím, že C6 se zatím méně prodávala právě díky absenci manuální převodovky a úspornějšího motoru s dostačujícím výkonem, což 2.2 hdi je. Já ještě přepovídám do dvou let snížení ceny pod milion korun, ketrá by byla přiměřenější. Jako XM 2,1 Td v roce 1995 stálo kolem 850tkč. No pak uvidíme...
anonym
1. 3. 2007 06:51
Re: Cielova skupina?
Typický "Kuba". Trochu analfabet.
neregistrovaný "Vita"
1. 3. 2007 23:49
Re: Cielova skupina?
Já bych to upřesnil .Šmudlové co berou C6 na leasing a po 3 letech za ni dostanou 300k kč. >:-[]
neregistrovaný "Dan"
7. 3. 2007 14:21
Re: Cielova skupina?
Já má Citroen XM 1998, tedy předchůdce C6, ale vůbec se mi nelíbí, že píšeš Čech s malým "č" a že hovoříš o "německém odpadu". Já také nejsem příznivcem německých aut, ale netvrdím, že jsou špatná. Jinak si myslím, že těmito výpady děláš nám citroenářů ostudu.
anonym
1. 3. 2007 06:50
Re: Cielova skupina?
Výstižné
neregistrovaný "Kocur"
28. 2. 2007 11:59
Hodně zavádějící tvrzení autora
"místo adaptivních tlumičů jsou ve voze jen konvenční"
Vzhledem k tomu, že C6 (podobně jako C5) využívá hydropneumatické pérování, konvenční tlumiče v autě určitě nejsou...
Jedná se o Hydroactive a Hydroactive+, kde Hydroactive je kompromisně nastavený podvozek a Hydroactive+ využívá další pružící jednotku ("kouli") na každé nápravě pro aktivní "přitvrzení" nebo naopak změkčení podvozku. V případě Hydroactive+ má řidič možnost ovlivnit toto nastavení.
Tento systém (Hydroactive+) se používá už od modelu XM a je vždy dostupný jen pro nejvyšší výbavy.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "huml"
28. 2. 2007 14:31
Re: Hodně zavádějící tvrzení autora
presne tak, autor je zjevne mimo. ;-\
neregistrovaný "C5kar"
28. 2. 2007 17:59
Citroen
To auto je něco jako Avantime od Renaultu. Mnoho povyku o tom, jaký je to designový počin a nakonec si to skoro nikdo nekoupí a náklady na vývoj se ne a ne vrátit... Nakonec přestanou C6 vyrábět a nahradí jej novým modelem C5, jako to uděleli s XMkou v roce 2001. Ta aspoň měla pořádný kufr, do tohoto mělkého u C6 se nic nevejde, zvláště pak s výbavou longue bez sklopných sedadel (C6ku z předváděčky v Chebu už rok marně na webu nabízejí, jen občas změní datum přidání do nabídky, aby to tak blbě nevypadalo). Osobně si za ty peníze raději koupím německé nebo švédské auto, s těmi jsem nesponzoroval servis ani z poloviny tak, jak jsem na tom s C5kou.
Rozbalit vlákno
1
anonym
28. 2. 2007 19:41
Re: Citroen
To zase ja mam dobre skusenosti so Citroenom...Do toho auta by som aj siel, len neviem, naco by mi bolo ;).
neregistrovaný "dochtor"
28. 2. 2007 20:31
C5
C5kar: Nerad Ti beriem ilúzie, ale C5 nie je nástupcom XM. Je fakt, že bola istý čas "najvyšším" modelom Citroenu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "C5kar"
1. 3. 2007 13:01
Re: C5
Dochtore, máš naprostou pravdu. Chtěl jsem jen poukázat na to, že vyrobit velký vůz není až takový problém, jako jej na trhu udat.
neregistrovaný "dochtor"
1. 3. 2007 18:35
Re: C5
OK.
neregistrovaný "lukeeno"
28. 2. 2007 21:47
Nevím, nevím. . .
Já bych taky asi spíše koupil němce nebo švéda, nová S80 je sexy, ale proti C6 nic nemám. Pokuď to uvidím projíždět městem, rád se podívám. Je to originální kousek, ale mě osobně nebere.
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2007 13:24
Nechapu Ford?!?
PROC neni v predbeznych uvahach un noveho Mondea ani 2,2 TDCi (totez co zde v C6) nebo i ten 2,7 V6??? Frantici tyhle motory vesele nabizeji uz ted a Ford je ignoruje ve svem "Aute roku" S-maxu a bude ignorovat i Mondeu??? Snad se nakonec do tech aut dostanou, ale proc je pro tak velka auta nenabizeji od zacatku to nechapu. Verim ze by o ne zajem byl. S-max je na 2.0 TDCi proste uz tezky!! :'-(
Rozbalit vlákno
4
1. 3. 2007 13:39
Re: Nechapu Ford?!?
Já myslím (doufám) že tyhle motory do Mondea přijdou, jenom to výrobce udělá později než při představení modelu. Všimni si, že motorizace se v průběhu života určitého typu vždycky rozšiřují, kdyby výrobce hned od začátku nabídl i všechny varianty motorizace, pak by později neměl co nabídnout jako novinku.
1. 3. 2007 13:46
Re: Nechapu Ford?!?
Ja chapu marketingovy duvody, ale jako majitel pomerne ojeteho mondea s 2.0 TDCi chci nove s necim vykonejsim. A jelikoz to u stavajiciho modelu v nabidce je a jelikoz diky velke vaze je to kategorie kde se silnejsi motor ocekava, tak to nedava moc smysl. Ptal jsem se uz i na S-maxe a bylo mi receno, ze nejsem prvni kdo chce silnejsi motor a ze prodejce citi zajem o silnejsi motory.
1. 3. 2007 14:04
Re: Nechapu Ford?!?
vzpomeň jak dlouhá doba uplynula od představení aktuální generace Mondea do doby prvního TDCi a později výkonnějšího 2.2 TDCi... Podle jistých spekulací údajně Ford počítá i s 2.7 V6 TDCi (HDI), jenom to holt asi nějaký čas potrvá. Každopádně z předběžné nabídky motorů u Mondea mě nejvíce zarazila nabídka benzínové jednašestky ve dvou výkonových verzích, což pokládám za marketingový omyl, neboť tak malý motor se absolutně nehodí k vlajkové lodi Fordu. Chybí jak silnější diesel, tak i šestiválec v nabídce, byť 2.5 Turbo od Volva bude jistě dostatečně výkonné. Naopak chválím "reinkarnaci" Fordova čtyřválce 2.3 :yes:
Avatar - Perun
1. 3. 2007 14:09
Re: Nechapu Ford?!?
Proč? Protoč. Je to politická dohoda. Všechny dieselové motory do osobních vozů jsou od PSA (Ford si některé z nich v vyrábí v rámci obchodních dohod v licenci). Jedinou výjimkou je 2,7 HDI, který pochází z konstrukční kanceláře Jaguaru. Ale platí co už bylo řečeno, strategii v jejich nasazení v osobních vozech se řídí smluvními podmínkami mezi PSA a Fordem. Svět výrobců aut je velmi provázaný. Diesely v užitkových vozech PSA jsou zase od Fordu :-) O tom se ale z dobře pochopitelných důvodů nikde nemluví, dokonce i na importech má k téhle informaci přístup jen omezený počet lidí.
1. 3. 2007 13:24
Nechapu Ford?!?
PROC neni v predbeznych uvahach un noveho Mondea ani 2,2 TDCi (totez co zde v C6) nebo i ten 2,7 V6??? Frantici tyhle motory vesele nabizeji uz ted a Ford je ignoruje ve svem "Aute roku" S-maxu a bude ignorovat i Mondeu??? Snad se nakonec do tech aut dostanou, ale proc je pro tak velka auta nenabizeji od zacatku to nechapu. Verim ze by o ne zajem byl. S-max je na 2.0 TDCi proste uz tezky!! :-(
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2007 13:52
Re: Nechapu Ford?!?
... sorry ... ukliknuti
anonym
7. 3. 2007 14:32
Nechapu Ford?!?
Také souhlasím s pokáráním. Jinak ale si myslím, že C6 se zatím méně prodávala právě díky absenci manuální převodovky a úspornějšího motoru s dostačujícím výkonem, což 2.2 hdi je. Já ještě přepovídám do dvou let snížení ceny pod milion korun, ketrá by byla přiměřenější. Jako XM 2,1 Td v roce 1995 stálo kolem 850tkč. No pak uvidíme...
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 3. 2007 04:49
dotaz
co znamená HDI ?
Rozbalit vlákno
2
anonym
9. 5. 2007 00:12
Re: dotaz
francouzskej diesel s comonrailem vole :)
neregistrovaný "tv"
22. 5. 2007 12:00
Re: dotaz
High-pressure Diesel Injection. Podobne inicialy ma aj francuzsky nazov, treba iba zamenit High za Haute.