První čtyřválcový motor pod kapotou vlajkové lodi značky Citroën je již nějakou dobu v ceníku českého dovozce. Podobně jako celá modelová řada zůstává i přírůstek v motorové nabídce bez výraznější marketingové podpory.
Novinári o tomto aute skoro vždy písali len pozitívne ale na konci vždy pridali, že až na tú cenu. A tak nevidím dôvod na úspech tohoto modelu. Alebo sme všetci o predsudkoch ?
Jaké předsudky myslíš?To jsem nepochopil....V čem spočívá budoucí neúspěch C6-tky? V ČR asi masovkou nebude,jsou země,kde si ji lidé v pohodičce koupí.Nebo si myslíš, že tohle auto Citroen udělal primárně pro Česko?To sotva :-!
Myslim, ze ani znizenie ceny by tomuto autu nepridalo na masovosti. Toto auto nema konkurovat premiantom z nemecka na to nema. A preto citroen nepostavil klasicky sedan ale postavil auto ktore je tak odlisne a netradicne aby si naslo inych zakaznikov, ktory tuzia sa odlisit a preto si kupia tuto avangardu na kolesach podla mna je to nadherne auto sice by som don asi nesiel ale toto je auto pre odvaznych auto pre ludi co sa neboja odlisit a dostojne reprezentuje citroen a jeho nesporen krasny design je to imagove auto a nie auto pre konzervatyvych manazerov. Je to proste nadhera :-!
Možná pro Vás čechy nemůže CITROEN konkurovat německému odpadu a asi jste v životě nebyli ve Francii kde je pro toto auto trh rozhodující a nějací šmudlové kteří si berou Fabii na leasing tím nechci nikoho urazit je to pouze přirovnaní a nikomu tímto nenadávám jestli se to někoho dotklo tak se omlouvám,nejsou rozhodující a líbit se německé auto mohou líbit ........ >:D
Ty budeš zřejmě Čech jak poleno. Tak za prvé, jakožto příslušníci národa se označujeme velkým písmenem, což dost kontrastuje s tím, jak si vypsal značku Citroen ryze velkými písmeny. Podíval jsem se na podíl C6 na francouzském trhu a žádný zázrak se nekoná, je to propadák. Pokud jde o německý odpad, tak ten se krom ČR velmi dobře prodává ve všech možných končinách světa, ne tak už C6. Na francouzském trhu se mnohem lépe drží Peugeoty, dokonce i dlouhé roky známá a okoukaná 607 se prodává daleko lépe než tento "výtvor" jménem C6. A tím nechci jedinečnost toho automobilu nijak snižovat, ale mně osobně se vůbec nelíbí. Jsou i jiné značky tvořící méně konvenční cestou podobně jako Citroen a jde jim to podle mého mnohem lépe. A mohly bychom zůstat ve Francii...
Také souhlasím s pokáráním. Jinak ale si myslím, že C6 se zatím méně prodávala právě díky absenci manuální převodovky a úspornějšího motoru s dostačujícím výkonem, což 2.2 hdi je. Já ještě přepovídám do dvou let snížení ceny pod milion korun, ketrá by byla přiměřenější. Jako XM 2,1 Td v roce 1995 stálo kolem 850tkč. No pak uvidíme...
Já má Citroen XM 1998, tedy předchůdce C6, ale vůbec se mi nelíbí, že píšeš Čech s malým "č" a že hovoříš o "německém odpadu". Já také nejsem příznivcem německých aut, ale netvrdím, že jsou špatná. Jinak si myslím, že těmito výpady děláš nám citroenářů ostudu.
"místo adaptivních tlumičů jsou ve voze jen konvenční"
Vzhledem k tomu, že C6 (podobně jako C5) využívá hydropneumatické pérování, konvenční tlumiče v autě určitě nejsou...
Jedná se o Hydroactive a Hydroactive+, kde Hydroactive je kompromisně nastavený podvozek a Hydroactive+ využívá další pružící jednotku ("kouli") na každé nápravě pro aktivní "přitvrzení" nebo naopak změkčení podvozku. V případě Hydroactive+ má řidič možnost ovlivnit toto nastavení.
Tento systém (Hydroactive+) se používá už od modelu XM a je vždy dostupný jen pro nejvyšší výbavy.
To auto je něco jako Avantime od Renaultu. Mnoho povyku o tom, jaký je to designový počin a nakonec si to skoro nikdo nekoupí a náklady na vývoj se ne a ne vrátit... Nakonec přestanou C6 vyrábět a nahradí jej novým modelem C5, jako to uděleli s XMkou v roce 2001. Ta aspoň měla pořádný kufr, do tohoto mělkého u C6 se nic nevejde, zvláště pak s výbavou longue bez sklopných sedadel (C6ku z předváděčky v Chebu už rok marně na webu nabízejí, jen občas změní datum přidání do nabídky, aby to tak blbě nevypadalo). Osobně si za ty peníze raději koupím německé nebo švédské auto, s těmi jsem nesponzoroval servis ani z poloviny tak, jak jsem na tom s C5kou.
Já bych taky asi spíše koupil němce nebo švéda, nová S80 je sexy, ale proti C6 nic nemám. Pokuď to uvidím projíždět městem, rád se podívám. Je to originální kousek, ale mě osobně nebere.
PROC neni v predbeznych uvahach un noveho Mondea ani 2,2 TDCi (totez co zde v C6) nebo i ten 2,7 V6??? Frantici tyhle motory vesele nabizeji uz ted a Ford je ignoruje ve svem "Aute roku" S-maxu a bude ignorovat i Mondeu??? Snad se nakonec do tech aut dostanou, ale proc je pro tak velka auta nenabizeji od zacatku to nechapu. Verim ze by o ne zajem byl. S-max je na 2.0 TDCi proste uz tezky!! :'-(
Já myslím (doufám) že tyhle motory do Mondea přijdou, jenom to výrobce udělá později než při představení modelu. Všimni si, že motorizace se v průběhu života určitého typu vždycky rozšiřují, kdyby výrobce hned od začátku nabídl i všechny varianty motorizace, pak by později neměl co nabídnout jako novinku.
Ja chapu marketingovy duvody, ale jako majitel pomerne ojeteho mondea s 2.0 TDCi chci nove s necim vykonejsim. A jelikoz to u stavajiciho modelu v nabidce je a jelikoz diky velke vaze je to kategorie kde se silnejsi motor ocekava, tak to nedava moc smysl. Ptal jsem se uz i na S-maxe a bylo mi receno, ze nejsem prvni kdo chce silnejsi motor a ze prodejce citi zajem o silnejsi motory.
vzpomeň jak dlouhá doba uplynula od představení aktuální generace Mondea do doby prvního TDCi a později výkonnějšího 2.2 TDCi... Podle jistých spekulací údajně Ford počítá i s 2.7 V6 TDCi (HDI), jenom to holt asi nějaký čas potrvá. Každopádně z předběžné nabídky motorů u Mondea mě nejvíce zarazila nabídka benzínové jednašestky ve dvou výkonových verzích, což pokládám za marketingový omyl, neboť tak malý motor se absolutně nehodí k vlajkové lodi Fordu. Chybí jak silnější diesel, tak i šestiválec v nabídce, byť 2.5 Turbo od Volva bude jistě dostatečně výkonné. Naopak chválím "reinkarnaci" Fordova čtyřválce 2.3 :yes:
Proč? Protoč. Je to politická dohoda. Všechny dieselové motory do osobních vozů jsou od PSA (Ford si některé z nich v vyrábí v rámci obchodních dohod v licenci). Jedinou výjimkou je 2,7 HDI, který pochází z konstrukční kanceláře Jaguaru. Ale platí co už bylo řečeno, strategii v jejich nasazení v osobních vozech se řídí smluvními podmínkami mezi PSA a Fordem. Svět výrobců aut je velmi provázaný. Diesely v užitkových vozech PSA jsou zase od Fordu :-) O tom se ale z dobře pochopitelných důvodů nikde nemluví, dokonce i na importech má k téhle informaci přístup jen omezený počet lidí.
PROC neni v predbeznych uvahach un noveho Mondea ani 2,2 TDCi (totez co zde v C6) nebo i ten 2,7 V6??? Frantici tyhle motory vesele nabizeji uz ted a Ford je ignoruje ve svem "Aute roku" S-maxu a bude ignorovat i Mondeu??? Snad se nakonec do tech aut dostanou, ale proc je pro tak velka auta nenabizeji od zacatku to nechapu. Verim ze by o ne zajem byl. S-max je na 2.0 TDCi proste uz tezky!! :-(
Také souhlasím s pokáráním. Jinak ale si myslím, že C6 se zatím méně prodávala právě díky absenci manuální převodovky a úspornějšího motoru s dostačujícím výkonem, což 2.2 hdi je. Já ještě přepovídám do dvou let snížení ceny pod milion korun, ketrá by byla přiměřenější. Jako XM 2,1 Td v roce 1995 stálo kolem 850tkč. No pak uvidíme...