Tak už tu máme ceny <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
... a jsou celkem příznivé, tedy pokud někomu stačí holátko. Škoda, že jediná použitelná kombinace s ohlednem na výbavu už takový hit neni a to 1,5dCi Prestige 16500EUR, tedy 407000Kč včetně doplňků za 17750EUR, tedy 437000 Kč.To už je celkem dost na Dacii, za ty peníze už se můžeme koukat na skladovky Renaultu, Peugeotu a Citroen s podobnou výbavou ;-)
Re: Tak už tu máme ceny <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Jenžed počítej taky s tím, že pro velikost potřebuješ minimálně grand scénic a taky tohle je "domácí" trh Francie, kde i ten Scénic nezačíná na stejné ceně jako u nás
Re: Tak už tu máme ceny <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
jj já vím, ale my nekupujeme auta ve Francii, že ne? ;-) Tedy alespoň já ne, já ho koupil tady a velmi dobře >:D (a nemyslím tím ani Rencka a ani Dacii)..
Re: Tak už tu máme ceny <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
No však... pokud u nás je Scénic levnější než ve Francii, tak se dá předpokládat, že i Lodgy bude levnější než ve Francii. Totéž samozřejmě platí i pro Peugeot, který se mimo ceníky dá koupit ještě výhodněji než Renault, hlavně v naftě.
Re: Tak už tu máme ceny <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Lodgy nemíří na český trh. Tady kouzlo jeho nízkých cen moc fungovat nebude. Přece jenom konkurence je tady hodně levná. Pokud se však podíváš třeba na Francii, tak Scénic s 1.5dCi v nejnižší výbavě Authentique začíná na 630 000,- Kč. A cena nižší o 200 - 300 000,- Kč už může být pro někoho zajímavá. :-)
větší blbost sem dlouho nečetl......soudit podle manuální klimatizace příbytek....kdyby sis radsi priplatil misto aut. klimatizace na lepsi motor v tvojí fabce..... ;-\
Píšu já něco o HTP? Nepíšu a ty neumíš číst. To, že sis koupil špatný motor do svýho auta, je jen a jen tvůj problém. Dost nechápu, že si koupíš Fabii combi v Eleganci a místo motoru zvolíš vysavač? ;-) Takže o blbosti bychom si mohli povídat hodně dlouho >:D
V jednom příspěvku tady píšeš o tom, jak někdo dle tvé "logiky" týrá děti a hned v druhém, že má někdo jiný dát dítěti preventivně přes čumák.
Tak doufám, že ty děti nemáš, byli by to chudáci, i když s takovými genetickými predispozicemi, které bys jim dal, by si to beztak ani neuvědomovaly. ;-)
To mi je celkem jedno, že nejezdíš do Německa, tvůj mínus......dále, první kdo řekl to "magické slovo" HTP" si byl ty za třetí nevím proč píšeš bazén bez ohřevu, když manuální klima je to samé jako automatická, akorát musíš časteji točit kolečkem a za čtvrté moje děcka neuvidíš, protože zatím žádné nemám :-) Jsi dobrej jouda :-)
mal som uz tri auta a ani v jednom mi nechybala klima ;-) , momentalne tiez klimu nemam a nechyba mi a jazdim v relativne novom aute, klima je vhodna pre dedkov aby im prostata neprechladla v zime a aj vsetko v elektrike aby ich klby neboleli
Ty Toppere nemáš to v tý hlavně tak trochu převrácený? Auto bez klimy je v dnešní době skoro neprodejný, asi ten prodejce, co ti auto prodával, chytil pěknou kavku >:D
Tak do Felície byl velký příplatek za klimatizaci, takže se ti nedivím.
Jen nechápu, že minimálně 11 let starému autu říkáš "relativně nové auto" :-O >:-[] >:D
Nechápem kto si dnes kúpi auto bez klímy... A nehovorím o kúpe rodinného MPV s toľkými kubíkmi vzduchu bez klímy. :no:
Je to aj o bezpečnosti, skrátka človek musí šoférovať s chladnou hlavou. ;-)
NIc proti, ale u auta vždy vyžaduji klimu-málo co je tak protivný, jako 4 vařený děti v autě-a že ty 6-7 místný auta jsou slušný skleníky i fóliema. V podstatě to byl hlavní důvod, proč jsem kupoval novějšího space wagona-u starýho jsem o klimu přišel při srážce se srnou a nechtěl jsem cpát hromadu peněz do rozchození. Navíc aut bez klimy je dnes prodejný pouze hodně pod cenou.
utekaj si kupit di fiatu pandu s dvojvalcom - to vsetko v ramci pokrku. Proti htp nic nemam, ale dnes mas stvorvalce so spotrebou htp a este k tomu dostanes gratis aj nejaku kulturu a normalny zvuk :-!
Teda nezastávám se tvého názoru, ale jedno musím přiznat. Kvůli aut. klimatizaci jsem si teď připlatil 300kč/měs. a oželel nějakou výbavu. Strašně rychle si ji člověk zamiluje, ale jsou i případy, kdo ji pak používá stejně jako manuál.
Za to ty reaguješ na každý žblept o HTP, ale důvod, proč tak zavrhuješ manuální klimu jsi pro jistotu nevysvětlil. Protože já používám prakticky denně dvě auta - malé s manuální klimou a jiné větší s automatikou, a nebudeš tomu věřit, z obou jde to samé - studený vzduch... :yes:
Chlapci ste ako malé deti.Osobne mám manuálnu klímu a je to v pohode. Hodne som jazdil na Omege s automatom a zas tak lepšie mi to neprišlo. Čo tak prebrať názor kto z vás by si Loggy kúpil alebo kúpili by ste si to keby sa dala do základnej výbvavy dokúpiť klíma za cca 500 eur?
Dobrý nápad... Upřímě? První otázka, koupil bych ji jen kdyby vypadala trošku víc k světu, design je až moc jednoduchý. Nemám předsudky odhledně značky, za posledních pár let jsem pár značek vyzkoušel. Otázka číslo 2 - ne, vybírám většinou prostřední výbavu + pár doplňků nebo vyšší ;-)
Požadovat ten prostor, pak to klidně koupím. S klimou bez ní - se*e pes ;-) Víc než klima pomůže výběr světlé barvy. Takže bílá uni bez příplatku a je klid. V tomhle segmentu si nemá smysl na něco hrát :-!
Je to takové ošklivé kačátko, ale ryze praktické a za málo. Přitom vzhled ač ošklivý, tak poměrně akceptovatelný a víceméně nemám se vzhledem problém. Takže já se na Lodgy těším :yes: Navíc mám takhle pojaté auta rád.
Vlastně nejhorší na celém voze mi přijde ... ten název. LODŽIE ... kdo tohle vymyslel 8-s
Mám manuální klimatizaci a stejně ji mám vyplou neustále. Nepoužívám. Pouze pro odmlžení skel krátkodobě a zapínám ji, aby kompresor nezatuhl...
Klimatizace mi prostě VADÍ. Jedinou, kterou jsem schopen ustát, je automatický Climatronic, a ani tam to není sláva.
Tak proč bych do nového auta měl chtít klimu??? Uznávám, stejně bych si za ni zřejmě připlatil nebo zvolil stupeň výbavy, kde je, ale to jen z důvodu následného prodeje...
Navíc ti nedocvakává, že záleží na režimu užití? Pokud máš popojížďky ve městě na krátké vzdálenosti, tak je klima beztak sebevražda.
Takže v A a B segmentu a low-budget autech nevidím vůbec žádný problém, když chybí.
Navíc upřímně - manuální klima je stejně na p-r-d a pokud má smysl o něčem uvažovat, tak je to automatická klima, nejlépe 2-zónová.
A že tahle Dacka je rodinné auto? Kolik tropických dní, kdy je to bez klimy opravdu "únavné", máme? 3/4 roku se bez klimy obejdeš naprosto v pohodě a je to jen zhýčkanost.
Je to úplně stejné jako napsat, kdo nemá doma tepelné čerpadlo, vzduchotechniku a klimatizovanou trojgaráž, nechtěl bych vidět jeho auto... 8-s
Skoro mě až napadá nový aforismus
Jsi jen to co tvoje garáž... Chceš poznat sám sebe? Tak jdi a podívej se na svoji garáž >:D
Svatá pravda.Ja mám klímu zapnutú len na dlhšie cesty (ktorých zas tak moc nie je) a aj to musím byť bez manželky.Ale aj tak by som si auto bez klímy nekúpil >:-[] Trebárs aj kvôli tomu jednému tropickému týždňu v roku.
Aj ten kvalitný motor je relatívna vec.Pokiaľ je motor spoľahlivý a v daných podmienkach použitia aj povedzme úsporný a jediné čo mu chýba je výkon nemusí to znamenať zlý výber pre každého. Mj dedo má Fábiu MPI-40kw a je to pre neho ideálne auto čo do spotreby, údržby aj výkonu. Rozhodne by som ale také to auto nekúpil s najazdenými 150t km.Narozdiel tomu, dobrému trojlitru by som sa nebránil ani keby mal na tachometri 300.Všetko je len a len otázka využitia auta...
Nesnažím sa Fábiu obhajovať pretože sám by som si ju nikdy nekúpil, len tvrdím že určitej skupine ľudí môže vyhovovať aj základná motorizácia bez výbavy. ;-) Oproti tomu sme mali v bývalej práci Fábiu 1,9 SDi(základná motorizácia) a k dnešnému dňu má cca 400tkm a v tom aute nič nevŕže, všetko funguje, nehrdzavie,...Je to teda zlé auto?Čo z toho, že má 10ročné ML-ko parádne motory keď ho v každom záhybe žerie hrdza.
Ne, zcela s tebou souhlasím :yes:
Jen s dodatkem - Fabia 1 byla až na nevydařený výběr motorizací revoluční, na svoji dobu téměř bezkonkurenční. Bohužel, Fabia 2 prakticky nulový přínos a v rámci konkurence vyniká jen TSI motory. A to jí taky nevydrží moc dlouho.
Jak jsem psal výše-MPV co je prosklený kolem dokola je bez klimy dost nepohodlné a to i když je zafóliované(jezdim MPV již 5 let). Ideálně když je i šíbr-rychle vyvětrat, zavřít a pustit klimu. Květen až září. Jinak jestly manuál, nebo automatickou je myslím šumák fuk, to už je o lenosti otočit čudlíkem-účel, tedy ochlazení interiéru splní obě.
Omezovač rychlosti je funkce, která hlídá, aby člověk nejel víc, než kolik si nastaví. Třeba přes město si řidič nastaví 55. Dokud jede míň, nedělá to nic. Jak při pětapadesátce chce přidat, zapnutý omezovač to nedovolí.
Dik za vysvetleni, ale to jsme jiste oba pochopili :-)
Jde mi ale o to, k cemu je v takovemto aute takovato funkce..?
Ja si treba muzu nastavit v menu palubniho pocitace ton, ktery se ozve pri dosazeni urcite rychlosti, ale nijak mne to v jizde neomezuje.
Co kdyz se dostanu do krizove situace, kterou potrebuji vyresit pridanim plynu?
Tohle je normální vlastnost Renaultů od samotného počátku montování tempomatu.
A právě pro tuto zvláštnost si Renault vydobyl i několik krtitik novinářů, kteří jaksi nepochopili.
Jde o tom, že tempomat zapneš kolébkovým tlačítkem, které často není moc vidět, to ano, ale na jedné straně máš tempomat a na druhé omezovač rychlosti. Pokud chceš jen tempomat, tak jej můžeš mít zapmnutý pořád a ovládáš jej na volantu, takže je úplně jedno, kde je tlačítko pro celou aktivaci či deaktivaci. Ale pokud chceš omezovač, třeba abys ve městě nepřekročil padesátku, tak jej jen přepneš a funguje to stejně jako tempomat a funkci popsal Pogo. Reálně je to pak podle mě asi nejlepší ovládání tempomatu na trhu a to, co nabízí třeba koncern na páčce směrovek je proti tomu bída.
rekl bych ze kolegove z Rumunska si tedy hodne fandi, jsem zvedav na predvadfecku, nicmene pokud to bude jako s poslednim Loganem, kde po jizde s MCV jsem mel pocit ze jsem prave vylezl z zigulika, za ktery chteli silenych 250k, tak jim drzim palce...
Ma to uz pozinek? Nepredpokladam, cili je to spis facelift a obcas jiny motor.... V dobe, kdy lze koupit kombika skladovku Octavie anebo Megana za 250, fakt nevidim duvod pro tyto predrazeny experimetny.... A potrebuje-li nekdo auto pro 7, pak nevim jak je Loggy na tom s bezpecnosti, ale v ten okamzik uz se zameruji na bezpecnost, pokud vozim 7 lidi... Cenovku holatka bych videl na 180, cenovku v plny palbe kolem 230, ale tohle.....
tvoje zrovnanie s octaviou a meganom je uplne mimo. Ak potrebujes auto, ktore je velke (je jedno co v nom vozis), tak tvoji kandidati to skratka nesplnaju ;-)