Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia Dokker vs. Berlingo, Partner a Roomster: Co koupit?

Na český trh vstoupila nová Dacia Dokker, která nastoluje vlastní cenová pravidla. Jak si stojí ve srovnání s konkurencí?
Zpět na článek
6. 6. 2013 12:35
6. 6. 2013 12:47
17. 11. 2013 20:25
6. 6. 2013 13:07
6. 6. 2013 13:17
6. 6. 2013 15:13
6. 6. 2013 15:18
7. 6. 2013 08:09
6. 6. 2013 13:30
6. 6. 2013 13:40
6. 6. 2013 14:00
6. 6. 2013 15:17
6. 6. 2013 16:42
6. 6. 2013 17:24
6. 6. 2013 18:17
6. 6. 2013 19:38
6. 6. 2013 20:13
6. 6. 2013 21:15
Avatar - KANKUNEN
6. 6. 2013 09:57
Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Rum 4,2m, Dok 4,36m, P+B 4,38
Rumunster má tak poloviční užitnou velikost. Je to krabice navařená na Fabku. Zbytek jsou malé dodávky.
Příště si dáme Cigo Praktik x Bipper
Rozbalit vlákno
40
Avatar - Jaros71
6. 6. 2013 10:32
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
:yes: to se srovnávat fakt nedá..a asi nikdo ani nebude!!
Škoda takové auto nenabízí..možná by měla.
Rozhodně by předčilo tu Dacii kvalitou a vyšší cenou.. ;-)
6. 6. 2013 10:43
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Jsou to naprosto jiné auta. To všichni snad ví. Velikostí (prostorem) Roomster nemá co nabídnout, jízdně ovšem všechny převyšuje.
6. 6. 2013 11:01
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Treba takovy Roomster 1,2, ten prevysuje jizdne vsechny o tridu, teda pokud se vubec rozjede, coz pri obsazeji 4 lidi je opravdu uz problem :))

No trochu jsem nepochopil proc je skodovka do tohoto srovnani zarazena, kdyz je o tridu mensi, v tomhle srovnani nema sanci :-)
6. 6. 2013 11:43
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Nepřeháněj. ;-)
6. 6. 2013 13:33
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
1,2 HTP ve čtyřech a s tím naroubovaným batohem je opravdu hodně líné auto, použitelné snad jen po městě. Do vetších akcí bych se s tímto strojem nepouštěl.
6. 6. 2013 13:35
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Hele, pamatuji doby, kdy se celá rodina naskládala do stodvacítky, či stovky, které měly výkon cca 35-45kW a taky se s tím zcela běžně jezdilo. ;-)
6. 6. 2013 13:43
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Ano poláci jeli ve čtyřech Maluchem k Balatonu, ale to bylo v době kdy nic jinýho nebylo. Naštěstí je tá doba pryč a vozy jako Roomster HTP jsou vhodné tak akorát jako připomínka těch hrozných časů. Bez legrace Roomster HTP je co se dynamických jízdních vlastností týče opravdu mizerným vozem. Ve čtyřech s klimou nejela pořádně ani ta atmosféra 1,4. Jediná rozumná volba jsou TSI a Naftova chrochtadla.
6. 6. 2013 13:52
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Tak znovu, zatímco tehdy jiná volba nebyla, do Roomstra si můžeš dokonce, světe div se, nakonfigurovat daleko výkonější motory. Takže nechápu to skuhrání nad základní motorizací. Není povinná, není jediná, a jsou tu i lidé, kterým opravdu může stačit. :-!
6. 6. 2013 13:58
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Neříkám, že nemůže stačit nakonec píšu, že na rozvoz po městě to bohatě stačí ;-)
Vywern má pravdu. Všechny užitkové vozy výše Roomstera v užitkovosti dalece předčí. Co na tom, že je Roomster při jízdě jistější v kramflecích. To není nejpodstatnější atribut u podobného vozu. Jednoduše ve společnosti výše uvedených tří vozů nemá Roomster co dělat.
6. 6. 2013 14:00
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Jé, a tos tu tak sáhodlouze vysvětloval?
To samé jsem napsal už před jedenáctou. 8-s
6. 6. 2013 14:50
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Omlouvám se že nedosahuji tvé velkoúžasnoleposti... budu na sobě makat. ;-)
Avatar - Bristol
6. 6. 2013 21:51
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
to že to bylo kdysi normální ovšem neznamená že je to normální dnes...ano i tehdy lidi žili a přežily...ale dnes už je díkybohu na výběr nebo se snad mýlím...

tohle byl hodně bídnej argument...promiň, Roomster je auto trochu jiného ražení a svůj účel jistě splní, srovnávat ho s dodávkou typu Berlingo je prostě blbost
6. 6. 2013 23:13
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Než začneš reagovat, měl by ses ujistit, že nebudeš psát to samé, co jsem psal již před drahnou dobou já. ;-)
6. 6. 2013 10:48
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Jo kvalitou. Za 5 let si pak bude nešťastný majitel rozpadající se Dacie nebo frantíka rvát vlasy z hlavy. Pak by měla otázka znít spíš co jsem si neměl koupit >:D
6. 6. 2013 10:52
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
To jsou dodávky, ty mají jezdit a vydělávat. Za pět let by měly být zaplacený, když se tedy rozpadnou, nemělo by to až tak vadit.
Avatar - Tomas_2002
6. 6. 2013 11:31
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
A tady jsi narazil právě na jádro pudla. Za pět let v podnikání auto odepíšu a bude zaplacený. Kolik dostanu za Dacii a kolik za Roomstera ? Tam jsou právě ty prachy. Je tedy rozdíl, jestli se to po pěti letech rozpadne, nebo to za slušnej peníz prodám z firmy pryč.
6. 6. 2013 11:39
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Pokud potřebuješ v podnikání dodávku, tak na Roomstera zapomeň. Užitkově na ni nemá.
6. 6. 2013 21:30
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
presne tak
6. 6. 2013 12:01
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
To je pravda. To ovšem tou dobou musí mít na tachometru tak 250-300tkm. Pak ať se klidně rozpadnou.
Avatar - biscuit
6. 6. 2013 10:55
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
nevim, mam v praci k dispozici partnera, kterej uz bude tech pet let starej, a ze by se rozpadal, o tom nic nevim. je to ta nejslabsi motorizace i vybava a auto je uplne v pohode... samozrejme mluvim o funkcnosti - jizdne je to pro me tragedie. ale na druhou stranu na to, ze je to bouda na kolech, to zas tak spatny neni a s konkurenci ve stejnym segmentu je to urcite srovnatelny.
6. 6. 2013 15:31
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Jízdně to přece nelze srovnávat. Dodávka je udělaná na to, aby toho hodně uvezla a hlavně to dovezla v pořádku. Proto má taky houpavej podvozek, což mi taky přišlo nejdříve divný, ale když člověk veze něco křehkýho, tak pochopí proč. V normálním autě to drncá jako v motokáře, ale dodávka se hezky pohupuje a náklad se tolik nenatřásá. Prostě ta auta jsou udělaná na něco jiného a jízdně je nelze srovnávat.

Rovněž to člověk pozná při naložení těžkých věcí. Do osobáku, což Roomster vlastně je, jsem dal 10 pytlů štuku (250kg) a byl téměř na dně, do Dobla jsem dal 25 pytlů (625kg) a zase nějak strašně to nepociťoval. Nebo jsem vezl 800kg cihel (to už sklopený sedačky a dost váhy mezi nápravami) a taky to nebylo nic staršnýho, spíš to člověk cítí na značně zvětšené setrvačnosti toho auta.
Avatar - Misanick
6. 6. 2013 11:19
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Přesně tak. Kámoš si rve vlasy už teď a netrpělivě čeká, až splatí 4letý leasing na Roomstera. Za první 3 roky a 30 tkm byl nejméně 10× v servise, výměna vstřiků, problémy s vůlí přední nápravy a nevím, co ještě. Tou kvalitou made in Škoda bych si nebyl až tak jist :no: .
6. 6. 2013 11:38
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Můj známý má Roomstera, používá to jako auto pro sebe, protože je malíř i jako rodinné auto. Po 4 letech a najetých 45 000km byl v servise jednou. Je nanejvýš spokojený a zatím nemá důvod ani uvažovat o změně.
Takže spíš záleží kus od kusu a nevím, co ještě.
6. 6. 2013 12:08
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Hele to je nějaký divný. Ty vstřiky dejme tomu. VW se teď motorově moc nedaří dělat spolehlivý motory, ale vůle v přední nápravě?? To jsem už Škodovek teda ještě neslyšel. Specielně Škodovky jsou nerozbitností podvozku docela pověstný.
Avatar - Ozzman
6. 6. 2013 12:50
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Mě se to stalo u koncernového Seatu Cordoba ( poslední generace) cca v 30 tisících najeto od nova.
Avatar - Misanick
6. 6. 2013 14:59
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Píšu jen to, co vím. Má auto jen na ježdění na "chalupu", cca 10 km po kvalitní silnici.
Že má auto znak Škoda, ještě neznamená, že je nerozbitné. Myslím si, že dnes u auta záleží spíš na kusu, než na tom, jaký znak vozí na kapotě.
6. 6. 2013 15:51
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Myslím, že dnes kdy automobilky bombardují své dodavatele různými normami a požadavky na výkresech a dodržováním ISO TS, záleží na konkrétním kusu čím dál tím méně. Když je auto mizerně zkonstruované projevuje se závada prakticky u všech kusů.
Avatar - Ozzman
6. 6. 2013 17:02
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Napříč všemi výrobci si zapoměl dodat >:-[]
Avatar - Misanick
6. 6. 2013 19:02
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Možná bych se měl opravit a napsat na konkrétním řidiči >:D .
7. 6. 2013 08:19
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Jo to máš pravdu. U některých aut víc u některých míň. Podle toho jak to na vývoji odflákli.
6. 6. 2013 20:37
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
cikanstr ma predni z FI a to je total *
6. 6. 2013 20:59
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Když opomenu že to nejsou úplně stejné nápravy tak co je na nápravě FI špatného a poruchového?
6. 6. 2013 22:04
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
ulozeni, spodni cepy, loziska, stabilizacni tycky. no proste srac*ka
6. 6. 2013 22:12
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Co je špatného třeba na spodním čepu?
Které auto je na tom lépe?
6. 6. 2013 23:15
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Chlapče, ty zde píšeš naprostý tvý konce věty.

Nepamatuji se, že by někdo měl problémy s čepy na Fabii. To je tvůj prachsprostý výmysl a lež. 8-s :no:
7. 6. 2013 06:58
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
tebe se nekdo blbecku na neco ptal?
7. 6. 2013 09:34
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Divím se, cosworte, že sem pořád lezeš, když tě zabanujou. Hledej chybu u sebe. :-!
7. 6. 2013 08:24
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
Nevím o tom, že by přední náprava na Fabce byla nějak chatrná. To si možná pleteš s nějakým francouzem ne? >:D
6. 6. 2013 21:29
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
mam skusenost s kangoom minulej generacie a berlingom minulej a sucasnej generacie, ziaden z nich sa po 5 rokoch nerozpadaval ;-)
Avatar - Bristol
6. 6. 2013 21:55
Re: Rumunster je skoro tak velký jako Dokker
dodávky(i francouzské světe div se) jsou relativně technicky jednoduché a tudíž spolehlivé(relativně)-dělané na bezproblémovou údržbu a celkem solidní nájezd, prodat po pěti letech třeba s 200tkm by nemusel být velký problém, problém je spíš pro auto podobného ražení najít kupce-firmy to kupujou jako fungl a fyzická osoba zpravidla podobná auta nepotřebuje
Avatar - nalimer
6. 6. 2013 10:00
Porovnanie od stola
Príjemný a ničím nerušený deň p. Veverka.
Som rád, že ste si našli čas na porovnanie áut, ktoré sa dajú označiť za porovnateľné (jemnú ironickú poznámku dám k Škode Roomster, ktorá dlhý čas bola označovaná ako MPV a nie ako "auto pre živnostníkov".
Osobne si myslím, že k presnejšiemu porovnaniu je dôležité dať pár ďalších údajov. A to záruka pri všetkých autách, predpokladané náklady (stačí orientačne z ceny nafty a priemernej spotreby po cca 50.000 resp. 100.000 km).
Málo kritický budem aj k zvoleniu dvojíčiek Partner/Berlingo. Uvítal by som radšej porovnanie zástupcu iných z dvojíčiek a to Doblo/Combo či dokonca Citan/Kangoo (odvážnejší sem dajú prémiový VW Caddy).
A najhlavnejší problém "porovnania" - čo je kritériom porovnania? Úžitkový priestor, využitie auta pre rodinu či podnikanie? Alebo len cenovka najlacnejšej verzie?
Rozbalit vlákno
6
6. 6. 2013 10:56
Re: Porovnanie od stola
Proč tolik slov, z článku je jasné: cena 4 konkrétních aut, v co nejshodnější výbavě.
6. 6. 2013 10:58
Re: Porovnanie od stola
cilem testu bylo nam sdělit, že nejlepší dodávka je vlastně roomster >:D
Avatar - Misanick
6. 6. 2013 11:20
Re: Porovnanie od stola
>:D >:D >:D
Avatar - nalimer
6. 6. 2013 11:50
Re: Porovnanie od stola
>:D :yes:
žiaľ, mám ten istý pocit.
a na nezaplatenie je SVK verzia škoda-auto a konfigurátor Roomstera
[odkaz]
6. 6. 2013 12:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - flyboyeda
6. 6. 2013 11:12
Jako vejce vejci
jsou si tahle vozítka podobná,nebrat Francouze, Dáčie spolehlivostí zrovna neoplívá,takže zůstal Němec s nálepkou od Škody
Rozbalit vlákno
12
Avatar - pallas
6. 6. 2013 11:29
Re: Jako vejce vejci
Roomstery maju u nas mestski policajti, cim to asi je, ze ich stale menej stretavam v aute a o to viac pesi?
6. 6. 2013 11:33
Re: Jako vejce vejci
Zkrácený rozpočet na benzín? Pěkné počasí?
Avatar - Tomas_2002
6. 6. 2013 11:35
Re: Jako vejce vejci
Aaa, byl jsi o dvě minuty rychlejší >:D
6. 6. 2013 11:41
Re: Jako vejce vejci
Je neskutečné, jaké asociace dokáže něčí mozek vytvořit a následně z nich udělat dechberoucí závěr. >:D ;-) :-!
Avatar - Choochoo
6. 6. 2013 12:38
Re: Jako vejce vejci
Neplyne z toho tedy ze to neni nadprumerny strep, ale zrout, kdyz to takova organizace jako cajti nedokaze uzivit? >:D ;-)
6. 6. 2013 12:45
Re: Jako vejce vejci
Pokračuješ v blbosti. ;-)
Avatar - Choochoo
6. 6. 2013 13:03
Re: Jako vejce vejci
Tak to bylo i mysleno, si nepochopil neco na zasmati, takovej cyhtrej kluk ;-) >:D
6. 6. 2013 13:36
Re: Jako vejce vejci
Přijde mi zbytečné se v tom dále vrtat.
Avatar - Choochoo
6. 6. 2013 14:22
Re: Jako vejce vejci
na tomto serveru nejde o zbytecne veci, ale o zabavu preci ;-) Nevaz se, odvaz se >:D
Avatar - Tomas_2002
6. 6. 2013 11:35
Re: Jako vejce vejci
Tím, že nemají prachy na PHM. Stejně jako u nás.
Avatar - Individualita
6. 6. 2013 12:26
Re: Jako vejce vejci
S Berlingem jen dobré zkušenosti, Roomster bych sem vůbec netahal...
7. 6. 2013 08:04
Re: Jako vejce vejci
Ty zase neoplyvas spolehlivosti v psani i/y >:D
Skoda nebrat, takze zbyvaji jen francouzi >:-[]
Hodnota meho prispevku je podobne miziva jako u toho tveho, ale u mne to je umysl :-)
6. 6. 2013 11:31
Roomster Praktik?
Když už dodávku (dodávečku), tak spíš Roomster Praktik, protože klasický Roomster do toho srovnání není zrovna konkurent. Ten Praktik se dá za rozumně vybavený za 300 000 pořídit, ale pokud vím, tak vzadu nejsou vůbec sedadla a v motorech 1.2 HTP, 1.2 TSI a 1.6 TDI nenajdeme zrovna vhodnou konkurenci pro ty další auta.
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2013 11:32
Vwavwerkovske PR
na zdochynajuci Romster.
Stacilo napisat, ze najlepsia na svete je dodavka Romster. Sice najmensia, s najmensim priestorom a kufrom, najhorsimi sedackami, ale ta cena!

No nekup to; rovno 2, ak by sa jedna rozpadla. >:-[]
Rozbalit vlákno
2
6. 6. 2013 12:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 6. 2013 14:08
Re: Vwavwerkovske PR
Skor to vidim, ze to ma ako ulohu. Napisat denne aspon 1 clanok. Nech je to cokolvek.
Avatar - sendador
6. 6. 2013 12:15
Nesmyslny vyber
Tady se shodneme snad vsichni (asi jen s vyjimkou A.N.), ze zarazeni Roomsteru do teto srovnavacky je uplny nesmysl. Dale mi ale prijde na hlavu, ze k tomu pridaji dve totozna auta s ruznymi logy - Partner/Berlingo. Spis by mi prislo logicke misto jednoho z nich zaradit Doblo a z koncernu misto skodovky Caddyho a melo by to nejakou vypovidajici hodnotu.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Individualita
6. 6. 2013 12:27
Re: Nesmyslny vyber
Naprosto přesně :yes:
6. 6. 2013 12:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 6. 2013 12:47
Re: Nesmyslny vyber
Naopak, oni velmi dobře ví, jak tím vydělat peníze. A ty se budeš zajisté divit, ale tohle je ten první a nejdůležitější záměr. :-!
6. 6. 2013 13:37
Re: Nesmyslny vyber
Ano udělat ze sebe vola a rýžovat na tom prachy je také cesta ke zbohatnutí...
6. 6. 2013 13:45
Re: Nesmyslny vyber
Co to tu proboha meleš? Podívej se na vlastníka webu.
6. 6. 2013 13:50
Re: Nesmyslny vyber
Co má vlastník webu společného s tím, že p. Vaverka píše neustále totálni nesmysly. Jasně rýžovat se dá i na tom a dost možná víc než kdyby psal opravdu odborné články, jen člověk musí mít naprostou absenci studu. Já bych se za podobný článek styděl.
6. 6. 2013 13:54
Re: Nesmyslny vyber
Protože to je obyčejný zaměstnanec.

Gratuluji ti, že ty si v práci můžeš dělat, co chceš. 8-s
6. 6. 2013 14:52
Re: Nesmyslny vyber
Naštěstí dělám práci kterou chci a ne tu co musím. :-)

EDIT: kdyby po mě někdo chtěl ať ze sebe dělám vola asi bych ihned rozvázal pracovní poměr.
Avatar - Stefič
6. 6. 2013 16:12
Re: Nesmyslny vyber
přesně tak. Vaverka se pod ty bláboly podepisuje. Je tedy zřejmé, že pro hrst dukátů šoupne svoje jméno pod cokoliv. Nějaká čest ustupuje do pozadí...A podle toho to také vypadá
6. 6. 2013 18:00
Re: Nesmyslny vyber
Nevím, jestli je vůl ten, který umně a s pozitivní finanční bilancí manipuluje s lidmi, nebo ten, který se tu zbytečně a zadarmo rozkřikuje. :-!
6. 6. 2013 18:59
Re: Nesmyslny vyber
Člověk který je manipulovaný pod příslibem platu a nabádaný aby manipuloval jinými lidmi je finančně zajištěný... a teď si doplň co uznaš za vhodné, ale rozhodně to není objektivní automobilový novinář. Je to jen poskok který na povel zalže. Peníze nebo charakter? Vyber si.
6. 6. 2013 19:01
Re: Nesmyslny vyber
A co teprv až poznáš, že ten svět venku je táááák nespravedlivý... :-O
7. 6. 2013 01:44
Re: Nesmyslny vyber
Snažím se takovým nebýt... osobně pořád věřím v jisté hodnoty. Raději chudý než být lhář.
7. 6. 2013 09:38
Re: Nesmyslny vyber
Ale ale, když ti řeknu, že podle zjištění vědecké studie, lže úplně každý, a tím myslím i tebe, tak se ti snad bude i hodně špatně usínat.

Je třeba umět rozlišovat, než někoho označíš za lháře. Víš, i já vím, že spousta lidí zde neumí číst resp. chápat psaný text, nerozlišuje mezi drobnými nuancemi v textu a pak prskají a mají plnou hubu keců o lžích apod. ;-)
6. 6. 2013 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 6. 2013 18:03
Re: Nesmyslny vyber
Tak když víš, čti ty zahraniční média a těmto "neobjektivním darmožroutům" již nenechej vydělat ani korunu tím, že sem nebudeš chodit a nebudeš klikat.

Poté, když nebudou mít prachy, upraví upraví obsah tak, aby jim opět vydělával.

Příčina, důsledek... víš jak to je, ne? :-!
6. 6. 2013 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 6. 2013 23:18
Re: Nesmyslny vyber
No, chápu vás, je to tak strašně složité nečíst články, které mě nezajímají... 8-s

Já to tak dělám a žiju...
Člověk musí v prvé řadě začít u sebe a ne se vymlouvat na ostatní.
7. 6. 2013 03:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 6. 2013 12:35
škoda
Ta Dacia je docela pěkná , cena je nastavená taky dobře ,určitě berte s 1,5 dCi ,klima a hotovo.Jo a rádio stačí obyč.Pro řemeslníka co jezdí kolem komína ideál a ještě řekněte ,že ne :yes:
EDIT : ta škoda je tu záměrně ,pochopitelně je tu kvůli hromadě zde diskutujících ,neb největší haló je ŠKODA ,co klik to bod reklamě :-)
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2013 12:47
Dokker VAN
je jasná volba...

Na podzim jdu do něj. S 1.6 v LPG... za pár kaček :yes:
Naftu už nechci ani vidět, člověk do toho jen sype prachy a furt se něco s**e.

Doufám, že ten pravěký motor od Rencka ten záhul od LPG bude snášet dobře.

Každopádně na takovou dodávku jsem čekal. DACIA :yes:
Rozbalit vlákno
4
6. 6. 2013 12:55
Re: Dokker VAN
Nemáš na Růmsteráááááááááá >:-[] O tom to je >:D
6. 6. 2013 14:20
Re: Dokker VAN
Jak jinak >:D

Pořád si říkám, že sem asi nepatřím... (pssst: je to tu samej vaťák se Škodárnou v HTPéčku, TSíčku a nebo volítanou Octávou f Tdíčku 8-s )

Roomster je jen pro "vyvolené" v zaměstnaneckém poměru ;-)
17. 11. 2013 20:25
Re: Dokker VAN
Mám Daciu Logan, zať Roomstera. Ja dam do kufra 6 sudov piva, zať 4. Dokker je ešte väčší, takže porovnavať tieto dve auta ohľadom veľkosti sa nedá.
Čo sa týka spoľahlivosti.......na to čo robím som pred tým mal Felíciu. 60 tis. km som menil čapy riadenia, brzdy, tlmiče. 90tis. som už mal vymenene ložiska. Na Dacii mam najazdene 110tis km, 3 x servis výmena oleja a filtrov.....brzdy OK, tlmiče OK, zatiaľ žiadne závady. U Roomstera si myslím že by to bolo podobne ako s Feldou. Treba pozrieť užitočné nosnosti.
Čo sa týka ostatkovej hodnoty tak ak bude treba do auta vrážať väčšie peniaze na opravy dám ho do šrotu a zas kúpim čím najlacnejšie auto s čo najväčším kufrom a čo najväčšou užitočnou nosnosťou.
7. 6. 2013 22:10
Re: Dokker VAN
Pred euro5 tento motor tahal ovela lepsie. Takze si zisti, ci sa do euro4 motoriv montoval iny katalyzator, ak nie, tak uprava bude iba v softe, potom ti radim ist na ciptuning
6. 6. 2013 13:04
Toto je co za clanok?
Tak toto uz nie je snad ani mozne, takto tendencne napisany clanok... Videl som tu uz vela PR clankov o skodovke a p. Vaverka je absolutny rekordman... Toto je neuveritelne, ze sa toto vobec moze diat...

Tak za prve, porovnavate neporovnatelne, Roomster medzi tieto auta ani nepatri. Za druhe, porovnavate len cenu? Priestor nic? To najdolezitejsie co treba porovnat v clanku nie je? O com to teda je?

Normalne som sa nas.al... S auto.cz je to ide silno dolu vodou, dufam, ze sa vam niekedy otvoria uz konecne oci, pretoze toto nema s poctivou novinarcinou nic spolocne...
Rozbalit vlákno
1
6. 6. 2013 14:07
Re: Toto je co za clanok?
Tady je jasně vidět, že se na ACZ v testech hodnotí podle toho, co se zrovna hodí.
1) Pak vyleze, že rodinný auto, kde asi hlavně rozhodne cena a výbava, tam vždycky vyhraje Octavie, protože má velkej kufr.
2) A u užitkových aut, kde rozhoduje nákladovej prostor a užitná hodnota, rozhoduje cena... Jooo pan Vwavwerka, ten ví, jak na testy. >:D
6. 6. 2013 13:07
?
Kolik vleze do Růmstaráka europalet? :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rimow11
6. 6. 2013 13:17
Re: ?
Ja to tu čítam rád :-). Práve vďaka tejto stránke je môj odpor k značke škoda čoraz väčší. >:D
6. 6. 2013 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 6. 2013 08:09
Re: ?
Tak nejak to mam podobne a navic se casto dost pobavim na diskusi >:D
6. 6. 2013 13:19
Jasná volba...
...je ŠKODA ROOMSTER
BRAVWO ŠKODA!!! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
15
6. 6. 2013 13:22
Re: Jasná volba...
Ty si tak vymeteny ako malokto...
Avatar - R32
6. 6. 2013 13:37
Re: Jasná volba...
zabudol si pridať obligátny link na konfigurátor.... :no: a potom si ešte skoč dať prášky, si opäť ráno zabudol! >:D
6. 6. 2013 16:57
Re: Jasná volba...
Dobře. Má volba by byla [odkaz]
6. 6. 2013 18:26
Re: Jasná volba...
Půl míče za roomstera si upad, evidentně peníze nemáš a si jenom konfigurátorový šerif.
6. 6. 2013 20:11
Re: Jasná volba...
Dobře, v tom případě vol [odkaz] za fascinujících 239 900 KČ.
6. 6. 2013 20:33
Re: Jasná volba...
Si upad na hlavičku s htp.To v dnešní době není slušný motor do vozu.
Avatar - KANKUNEN
6. 6. 2013 13:56
Re: Jasná volba...
Koupil jsem ti na slevomatu výlet na chalupu s Dahlgrenem.
6. 6. 2013 14:16
Re: Jasná volba...
Počkej on to řekne mamince jako že mu vyhrožuješ smrtí >:D .
6. 6. 2013 14:21
Re: Jasná volba...
Ideální v HTPéčku... :yes:
6. 6. 2013 16:58
Re: Jasná volba...
Tak HTP je skvělý motor, ale TDI, to je jiná ;-)
6. 6. 2013 18:24
Re: Jasná volba...
To bě bych dal s radostí přepisovat jeden dlouhej článek o tom jak je HTP jeden z nejhorších motorů.Nemyslím jízdními vlastnostmi a výkonem které jsou taky z roku nula ale kvalitou, co taky chtít od uraženého čtyřválce.Ale tobě je to zbytečně vysvětlovat.
6. 6. 2013 23:18
Re: Jasná volba...
Škoda jen, že ten článek platí možná tak pro první HTP motory a nikoliv pro ty současné, již asi 4x inovované. :-!
7. 6. 2013 08:11
Re: Jasná volba...
Tzn. htp skvely a tdi na ho...uby? >:-[]
6. 6. 2013 14:54
Re: Jasná volba...
V tomto výběru s tebou poprvé souhlasím. Rozhodoval bych se mezi Dacií nebo Škodovkou.
6. 6. 2013 13:30
TO JE VTIP?
Pan Vaverka si jistě dělá jen legraci, jinak si nedokážu vysvětlit co v této společnosti dělá Roomster. Roomster který je jako užitkový vůz naprosto nepoužitelný! V článku žádný popis úložného prostoru, varibility, nakládací hraně... a jiných věcí dost zásadních při výběru užitkového vozu. Ale naopak se dozvíme, že u Roomsteru nemusíme připlácet za metalízu a malý kožrný paket. Prosím pane Vaverko napište, že je to celé jen jeden nepovedený vtip... jinak o Vás začnu pochybovat.
Ale ceníky opisovat umíte báječně to se musí nechat :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - R32
6. 6. 2013 13:40
Re: TO JE VTIP?
Si tu dosť dlho nato aby si vedel o čom ten článok je... skrátka dať tu nejaké nezmysly, ideálne do toho zamiešať škodu a kliky len tak fičia.... >:D čo natom, že odborná úroveň je na úrovni bodu mrazu, objektivita je pojem prevzatý asi z čínštiny a zatiaľ do auto.cz slovník nedorazil, škoda platí, kliky sa rátajú a život ide ďalej... :no:
6. 6. 2013 13:53
Re: TO JE VTIP?
Jak už zde někdo napsal tak takové Caddy a Dobló by zde bylo právem... a co například Kangoo? Ale Roomster? >:D
Avatar - R32
6. 6. 2013 14:00
Re: TO JE VTIP?
Keď sa tu dá porovnávať Rapid a Fluence tak prečo nie Roomster... >:-[] Samozrejme, že test by bol OK ak by sa porovnávali Berligo, Partner, Dokker, Caddy, Kangoo, Doblo a ich deriváty (Citan) v porovnateľnej motorizácii a výbave no bez Škody tu testy nemajú zmysel, kliky kliky kliky + masáž mozgov že Škoda a jedine Škoda... aj keď si myslím, že mnohým už tým presadzovaním škodovky za každú cenu túto značku skôr zhnusili... :no:
6. 6. 2013 14:18
Re: TO JE VTIP?
Pro ně nejsou důležití notoričtí diskutéři. Tady se hraje o solventní zákazníky.
6. 6. 2013 14:49
Re: TO JE VTIP?
nene, tady se hraje o prokliky. Protože tady bylo docela mrtvo, tak se vyplácne nějaký nesmysl a hned je živo. A pan Vaverka je sype z rukávů poměrně často... A podívej diskuze jak hrom, přesně podle přání ringier a.s.
Avatar - R32
6. 6. 2013 15:17
Re: TO JE VTIP?
Tak osobne si myslím, že minimálne 50% tu diskutujúcich nejaké auto vlastní, takže tvrdiť, že sú nedôležitý je... :no: Čo je podľa teba solventný zákazník? Ten čo si kupuje Mercedes alebo inú prémiu? Takých tu často nestretneš, takže si vedľa... pokiaľ si nepredstavuješ pod pojmom solventný každého kto plánuje kúpu nového auta (hoc aj Daciu) - čo podľa mňa z časti platí. ;-)
Avatar - Stefič
6. 6. 2013 16:16
Re: TO JE VTIP?
čím více kliků, tím větší měřítko návštěvnosti a tím dražší reklama. To je celé. O majetnosti to není. To zase Jelito píše bláboly. Jelito, drž se svého kopyta. Nebo snad raději železa (nereznoucího) >:-[]
6. 6. 2013 18:05
Re: TO JE VTIP?
Solventní zákazník je ten, kterému zde prodáš reklamu.
7. 6. 2013 08:21
Re: TO JE VTIP?
Tim chces rict, ze my nic nekupujeme? >:D
Ja treba naposled pred 7 dny koupil auto a od te doby spoustu mensich veci, ale clanky redakce mi casto po chuti nejsou. 8-s
Asi jsi mimo :no:
7. 6. 2013 09:39
Re: TO JE VTIP?
Vzhledem k tomu, že nejsem dnešní (chodím sem několik let) a vím jaké poměry zde panují, mimo rozhodně nejsem. ;-)
7. 6. 2013 10:44
Re: TO JE VTIP?
Kdyz neco clovek dela dlouhodobe, neznamena to automaticky, ze to dela dobre ;-)
Myslel jsem to konkretne na ten prispevek, ne cele tve ucinkovani tady, to mozna zhodnotim nekde jinde, nekdy jindy anebo treba nikdy :-)
Jen takove popichnuti...nejsi dnesni, tzn. jsi vcerejsi? >:-[]
6. 6. 2013 22:06
Re: TO JE VTIP?
veverka je pomateny blazen
6. 6. 2013 16:42
nakládka
No k tomu koncernu..mrknete jak parádně se do caddyho nakládá europaleta :-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
6. 6. 2013 17:24
Re: nakládka
Caddy se snad nabízí i s křídlovýma vratama ne?
6. 6. 2013 18:10
Re: nakládka
Ano...

U Francouzů to ostatně taky tak vždy bylo, dvě verze zadních dveří.
6. 6. 2013 18:17
Re: nakládka
To jsem rad ze tady je v zakladu ta lepsi varianta :-)
Avatar - Pepa_007
6. 6. 2013 19:38
Legrace???
Porovnejme velká auta: Dacia Dokker, Citroën Berlingo, Peugeot Partner a MALÉ auto: Škoda Roomster. Co nam vyjde?
Zase se míchají hrušky a jablka. Uffff. :'-( :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2013 19:52
Tohle nemůže být myšleno vážně
Už jsem to psal u jiného článku, kde někdo psal, že Roomster je jasná volba pro pětičlennou rodinu.

Tak tedy znovu :-)

Dokker má o 19cm delší rozvor než Roomster, je o 16cm delší a kufr má o 350l větší (450l vs 800l !!). Roomster sice je rozhodně jízdně lepší, ale kategorie užitkových vozů je především o užitné hodnotě samozřejmě. Tu má Roomster oproti Dokkeru mizernou, takže kdo chce prostornou dodávku do 300t Kč, Dokker je jasná volba nemající konkurenci :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
6. 6. 2013 20:13
Když
Když vám všem tyhle články tak vadí, neklikejte na ně, nepište do diskusí k nim, nedávejte tím zdejšímu bulváru vydělat peníze... a třeba se zase za rok dočkáme změny.
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2013 21:15
Co koupit?
To záleží hlavně na prioritách každého zájemce o kterýkoliv vůz z dané čtyřky.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
6. 6. 2013 21:59
Re: Co koupit?
tak první trojka je jasná a bude to zřejmě litý boj, Roomster cílí trochu jinam
7. 6. 2013 03:38
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
7. 6. 2013 08:23
Re: Vavwerka a Chocholousek
Stejne jako pro Adama Novaka alias troubu, ze by podobnost ciste nahodna? >:-[]
7. 6. 2013 09:41
Re: Vavwerka a Chocholousek
A nebo taky pro vás, co? Když se takhle necháte tahat za fusekli. >:D
7. 6. 2013 10:55
Re: Vavwerka a Chocholousek
Za fusekli se nechaji tahat hlavne ti, co koupi predrazene produkty (nemusi jit nutne o auto), zvlast pokud nejde o mimoradne exemplare, at uz exkluzivitou ci kvalitou. Pripadne ti, kteri "zerou" p. Vwavwerkovi jeho "objektivni" testy. :no:
7. 6. 2013 11:46
Re: Vavwerka a Chocholousek
A není to každého věc, za co utrácí své peníze? Nemyslíš si, že ti nepřísluší, to vůbec posuzovat?

Podívej, čtyřicet let tu vládli komunisti, kteří přesbě věděli, co mají lidi kupovat, co se za kolik bude prodávat, co kdo bude nosit a kde bude pracovat. Tohle je naštěští pryč, ale vidím, že v někom je to zakořeněno stále dosti hluboko. ;-)

Vaverka píše z vlané části na objednávku, objednávají ti, co tu klikají. Pro něho je ta "smůla", že píše z většinou o koncernových produktech, které se zde teší tak velkému "zájmu". ;-)
7. 6. 2013 12:16
Re: Vavwerka a Chocholousek
Vsak ja nevim, proc sem tahas tahani (za fusekli) >:D
A pokud se budu drzet slova posuzovani...ty snad nic/nikoho neposuzujes?
Nech si toho poucovani, vubec ti to neprislusi mne poucovat :-)
7. 6. 2013 12:32
Re: Vavwerka a Chocholousek
Já tě nepoučuji, já ti jen nastavuji zrcadlo. Jestli si z toho něco vezmeš, to je čistě tvoje věc. ;-)
7. 6. 2013 12:39
Re: Vavwerka a Chocholousek
Nech toho koukani na Vesnicko ma strediskova... >:D