Diskuse

Dacia Logan MCV Stepway míří do Ženevy. Sazí na vzhled a větší světlou výšku

22.2.2017

Pro Dacii Logan MCV bude rozbitá polňačka procházkou růžovým sadem. Představí již zanedlouho na autosalonu v Ženevě.

 

  • 141 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 22.02.  16:07

    potreba pseudo SUV

    Jak jde videt, pseudo SUV vetsinou netreba. Staci se opet vratit ke klasickym automobilum. Ktere meli normalni svetlou vysku a nejaky zdvih perovani. Za srdce to zrovna netrha, sex appeal neznamy pojem, ale vaznejsi chyby asi nema. Za me :yes:
    • 30 Reagovat !

      foto mariov8

      mariov8 22.02.  16:19

      « Re: potreba pseudo SUV

      Plný souhlas. A cílová skupina si na designové úlety a stříkající sex appeal stejně nepotrpí (nebo si za ty prachy stejně nemůže vymýšlet).

      Možná by to sneslo i 1,2TCe 85kW a 1,5dCi 81kW, ale to by už asi mateřský Renault mohl vnímat jako útok na spodní část segmentu Megane.
      • 11 Reagovat !

        foto MDK

        MDK 22.02.  17:31

        « Re: Re: potreba pseudo SUV

        Tohle auto si přeci kupují lidé co mají spoustu dětí, takže ten sex appeal už asi bude v (nečí) pr*eli.
        • 70 Reagovat !

          foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

          T.E.S.L.A už na ACZ serie 22.02.  17:34

          « Re: Re: Re: potreba pseudo SUV

          To nevadí, podľa obsahu niektorých tvojich príspevkov je vidno, že ty máš v tej prd€li asi hlavu. :-!
      • 70 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 22.02.  18:12

        « Re: Re: potreba pseudo SUV

        Tak s tím souhlasím, auto vypadá velmi dobře, dokonce líp než Sandero Stepway. Aby se to slušně prodávalo, chybí tomu slušný motor. Úplně by stačil motor, co už Dacia má a to 1.2TCe s 85 nebo 92kW. S cenou kolem 280k by pro Čechy nestíhali vyrábět a Škodovka s Fábií Combi a Rapidem Spaceback by se mohla jít bodnout ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto adamzprahy

          adamzprahy 23.02.  09:47

          « Re: Re: Re: potreba pseudo SUV

          Souhlas, mám k tomu úplně stejnou výhradu. Mít 1.2 TCE tak je to pecka.
        • 00 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 23.02.  10:27

          « Re: Re: Re: potreba pseudo SUV

          Oni to nestíhajú vyrábať už teraz, ale s tým silnejším motorom sa dá súhlasiť
        • 00 Reagovat !

          foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

          T.E.S.L.A už na ACZ serie 23.02.  12:01

          « Re: Re: Re: potreba pseudo SUV

          Súhlas, ale potom by sa Dacia mohla dobre predávať na úkor niektoréhoz Renaultov a tomu sa chcú určite vyhnúť.
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 23.02.  21:00

            « Re: Re: Re: Re: potreba pseudo SUV

            Pak by měl Renault nad svým portfoliem přemýšlet, když by lowendý Logan MCV převálcoval povězme Clio Grandtour, což není mimojiné žádná hitparáda. Nejspíš by na to stačila i atmo 1.6. Megane asi ne, ten je jinde...
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 23.02.  21:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: potreba pseudo SUV

              Cliu prospěl facelift, technicky i vzhledově... jak to myslíš, není žádná hitparáda? Je to asi nejsilnější model Renaultu...

              Dacia... bude zajímavé sledovat, jestli zůstanou u osvědčeného receptu, nebo se pokusí pozicovat svoje auta trošku směrem nahoru. Zatím Dacia drží ceny dost statečně...
  • 53 Reagovat !

    foto marvyskocil

    marvyskocil 22.02.  16:14

    Motory

    Mě tam chybí rozumně dimenzovaný motor. Nejsem příznivec dieselů (na krátké trasy po městě se studeným motorem to stejně není dobrý), atmosféra 1,2 je slabá (s tou jsem jel) a 0,9 turbo nevypadá jako motor, který by tu karoserii měl přežít. Atmosférická benzinová 1,6 by tomu slušela a pak by to asi za ty prachy byla pecka.
    • 20 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 22.02.  23:41

      « Re: Motory

      letitá atmo 1.6 jako má C-Elysée nebo Peugeot 301 a k tomu s fabrickým LPG...českej sen :-)
  • 50 Reagovat !

    foto Flai

    Flai 22.02.  16:37

    MCV Stapway

    Tahle varianta tady měla být už dávno! Pokud dají dobrou cenu tak by to mohl být trhák. Tohle je jeden z kandidátů na moje nové auto. Ta 1,2 je sice slabá ale dá se s ní jezdit,problém nastává až když se to auto opravdu naloží a využije se velký kufr a nosnost 600 kg >:D máme v rodině 1,2 LPG a na naše cesty kde stejně všude jsou rychlostní limity 30 50 70 90 je to bez problému na dálnici nejezdím 130 :-)
  • 24 Reagovat !

    foto pcwifi

    pcwifi 22.02.  16:37

    0,9

    0,9T, no co bude dal...0,5 a 4 turba ? 66kW je proste malo... tohle je vyslovene mrzaceni aut
    • 11 Reagovat !

      foto Flai

      Flai 22.02.  16:45

      « Re: 0,9

      ty motory jsou smutné no,proto uvažuji vzít raději Dacia Lodgy 1,6 LPG než Logan 0,9 LPG
    • 90 Reagovat !

      foto Tiburon

      Tiburon 22.02.  16:46

      « Re: 0,9

      66kW je málo, ale v jedničkový octě to byla raketa, nedej bože 81kW, to už bylo polozávodní auto.
      • 50 Reagovat !

        foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

        T.E.S.L.A už na ACZ serie 22.02.  17:36

        « Re: Re: 0,9

        Veľmi presný postreh. ;-) Kto nevie jazdiť s malým výkonom, silnejšie auto by ani do rúk nemal dostať. Logan neváži dve tony, aby bolo maximum 66 kW nejak zvlášť málo.
        • 21 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 22.02.  19:57

          « Re: Re: Re: 0,9

          To není trefný postřeh. Stejný výkon z (skoro) dvoulitru a z 0,9l není totéž. A je pravda, že ty motory v O1 docela jely. Samozřejmě ne jako raketa nebo polozávodní auto.
          • 10 Reagovat !

            foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

            T.E.S.L.A už na ACZ serie 23.02.  11:59

            « Re: Re: Re: Re: 0,9

            Ani vtedajšia Octavia a súčasný Logan nie je to isté. 66 kW na praktický lowendový kombík, navyše s krútiacim momentom s celkom solídne plochým priebehom, je ako štandard slušná hodnota. Kto chce športovejšie jazdiť, logicky si Logana nekúpi, nie?
            Okrem toho, aký je rozdiel medzi litrovým a 0,9-litrovým turbom? Litrové sa dnes už prezentuje ako dobrý základ do Octavie, že by to chýbajúce deci motor tak deklasovalo a na kombík o triedu menší a o cenovú skupinu dole ?
            Teda nie že by Loganu silnejší motor nesvedčal, ale s 0,9 Tce to nie zlé.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 23.02.  14:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: 0,9

              On je ale rozdíl, jestli má ten motor 66kW a 140Nm, nebo 85kW a 200Nm, to je skoro +50% krouťáku. Ne že by se to nedalo, dá se... ale u zvýšeného kombíku, který může jezdit občas i naložený a už taky úplně nestojí pár korun... prostě vidím ten motor jako největší slabinu.
              • 00 Reagovat !

                foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

                T.E.S.L.A už na ACZ serie 23.02.  15:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 0,9

                Ten motor nie je slabinou, beztak bude tvoriť väčšinu v počte predaných kusov. Slabinou je nemožnosť objednať si niečo silnejšie. Možno sa im to nevyplatí, bežný zákazník Dacie nemusí uvažovať ako Ty, ktorý na ňu alebo podobné značky nie si odkázaný. ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto narona

        narona 22.02.  19:29

        « Re: Re: 0,9

        Jenže ono zdaleka nejde jen o výkon a poměr výkonu a hmotnosti. Musíme brát v úvahu reakce na plyn, rozvržení krouťáku v otáčkách... proto mám rád velké atmosféry bez turboefektu - šlápnu a hned jedu.

        Mám v jednom autě 26 koní a zdá se mi občas i že má výkonu přebytek >:D Ve druhém 200 a obvykle se mi někam rozutečou že je pak marně hledám.
        • 10 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 23.02.  10:24

          « Re: Re: Re: 0,9

          Emisné limity a naháňanie CO2 poslali atmosferické motory do automobilového neba. Ono je pekne vidieť ak máš rovnaký motor upravovaný od EU2 - 3 po EU 5-6 ako sa zmenila reakcia na plynový pedál a ako išla do kopru spotreba.
    • 10 Reagovat !

      foto bez-prislusnosti

      bez_prislusnosti 22.02.  21:52

      « Re: 0,9

      V tabulkách to má 0-100Km za 11s, což není na lowcost model špatné.. Osobně bych si 3 válec nekoupil, ale předpokládám, že cílovka - tj. třeba řemeslníci, nebo větší rodiny budou mít nájezd do 20.ooo km/rok, tak to těch 10-12 let vydrží...
  • 50 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 22.02.  17:11

    Přesně do dnešní doby

    Divím se, že MCVčko ve verzi Spepway nenabízejí již dávno. Rozhodně v té modré metalíze to auto vypadá velmi dobře! Za ty peníze to určitě je zajímavá volba, ovšem nabídka benzinových motorizací je bohužel tragická... :'-( :'-( :'-( Proč do Loganu nemontují tu novou atmosférickou 1.6, kterou začíná nabídka motirzací nového Mégana?!! 8-s
    • 11 Reagovat !

      foto MDK

      MDK 22.02.  17:27

      « Re: Přesně do dnešní doby

      Ty vášně bych trochu krotil, není to k poblití jako obyč verze, ale ta taky nestojí 300 litrů jako ta na té fotce v plný palbě, nebo kolik vlastně tydle auta stojí.
  • 60 Reagovat !

    foto kyklop

    kyklop 22.02.  17:58

    Neťahá to brucho

    po zemi, má to ručnú brzdu a ciferník na tachometri otočený normálne, nie dole hlavou .D .už len do toho nacpať poriadny dízel a Áďa ide zložiť zálohu, predsta len nebude kupovať auto so zastaralým benzínovým motorom pod kapotou. Zároveň toto je budúcnosť , SUV sú na ústupe :-)

    A teraz trochu vážne, vyzerá to o dosť lep%sie ako klasický logan mcv
    • 50 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 22.02.  20:14

      « Re: Neťahá to brucho

      Vždyť je tam v podstatě nafťák z Mercedesu. Co by ještě Áda chtěl. >:-[] ;-)
  • 40 Reagovat !

    foto Radek111111

    Radek111111 22.02.  19:28

    0.9Tce

    0.9 Tce 66kW je nahrada za starou 1.6 od Renaultu a myslim,ze to neni az tak spatny motor.Spotrebu mam 6.5 a diky preplnovani ma vykon uz skoro od zacatku.Ale tady do toho by se mi libila ta 1.2Tce nebo 1.5dci
    • 11 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 22.02.  21:36

      « Re: 0.9Tce

      0,9 je náhradou za menšie motory, nie za 1,6. Aktuálna 1,6 sce je o hodne lepšia ako minulá 16 16v a na ani jeden z nich reálne nestíha
    • 10 Reagovat !

      foto ras100a

      ras100a 22.02.  22:10

      « Re: 0.9Tce

      0,9TCe je náhradou za 1,6.
  • 30 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 22.02.  21:26

    Pekne

    Musim povedat, ze pekne auto.
    • 11 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 22.02.  22:18

      « Re: Pekne

      Souhlasím s většinou... auto pěkné, přesně to, co si český venkov žádá... až na tu 0,9TCe. Osobně bych možná problém neměl, ale cílovka by mnohem víc ocenila nějakou "pořádnou atmosféru" :-)
      • 11 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 22.02.  22:35

        « Re: Re: Pekne

        To ma byt jediny benzin ? Pozeram na Renault strankach, ze to je TCe90 z Clia, mohli tam radsej hodit ako volbu aj TCe120.
        Podla mna sa tomuto auto hodi aj ten dechtomet, zrejme to bude casto pracovne auto pod zatazou a mohol by to byt idealny motor.
        A na fotke ma mojmu srdcu blizku farbu, to su plusove body :-)
        Edit: slepy som, uz to hore ktosi napisal o tych motoroch
      • 20 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 23.02.  06:50

        « Re: Re: Pekne

        Mít to auto v benzínu kombinaci 1.6 SCe (LPG) a 1.2 TCe jako Dokker, tak je to ideál a věřím, že venkov by byl do roka plnej "Les Bleus". ;-)

        Cenově to přitom není žádná utopie, u toho Dokkera je 1.2 TCe za +30t oproti 1.6 atmo a přitom pořád ještě -30t (66 kW), případně -15t (55 kW) oproti 1.5 dCi. MCV je zhruba o 100 kg lehčí než Dokker, zkrátka by to bylo dobré.

        Takhle auto sice hezký (Stepway vylepšuje vzhled opravdu výrazně), oceňuji, že se nevybodli na světlou výšku ale pohon bych si prostě nevybral.
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 23.02.  06:54

          « Re: Re: Re: Pekne

          Tak tady na diskuzi minimálně Japonskej atmo dvoulitr, nebo V6 z USA, pak by to bylo teprve to pravé diskuzní porno >:D

          Čistě teoreticky, jak jsem psal níže - odolný motor a pohon 4x4 z Dustera
  • 11 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 22.02.  22:51

    krasne auto

    ale k takemuto kombiku sa uz doslova pyta to 1,2tce... akoze kde je problem? zaujem by iste bol a iste vacsi ako o 0,9tce ktore je v takomto kombiku vazne asi k nicomu..... horko tazko sa to rozbehne.. a vo vysledku to stejne bude zrat ako 1,6 z dustera...
    • 10 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 23.02.  07:11

      « krasne auto

      Predpokladám, že si spočítali záujem o väčší motor a tým aj zmysluplnosť vývoja, čím netvrdím, že vrcholná motorizácia by sa hodila. Na strane druhej, prednedávnom tu bol test 0,9 s lpg vrátane testu na brzde a dopadlo to dosť dobre...
  • 30 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 23.02.  06:51

    Kde je problém?

    Odprostím-li se od faktu, že se jedná o Dacii, tak tohle prostě funguje !

    Nešokuje, má vyvážené proporce vozu kombi, sice zapadne na parkovišti, jenže o to jde a kvůli tomu i třeba VW tolik prodává ne?

    Pokud se na to podívám jako na zvýšený kombik, působí na mne na takovýchto promofotkách dotaženěji, než renomovaná konkurence a vůbec né jako lowend. Stejně je to i s Dusterem. Není potřeba mít divné kly z led světel (Megane), nebo 4 světla jako hmyz (Oktávka), podivné stříbrné linky na zádi (Astra), Rozteklé šílené vlnovky (I30)....

    Tohle auto je obyčejné a neurazí, v tom je jeho síla. Plasty a zvednutí mu sluší. Vím, že pro Dacii to není vyhrazeno, pouze pro Duster, ale pohon 4x4 a k tomu odolný motor - SorryJako, tohle by úspěch mělo.
    • 10 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 23.02.  07:12

      « Re: Kde je problém?

      Alero to síce není , ale dá sa >:D >:-[]
      • 02 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 23.02.  07:22

        « Re: Re: Kde je problém?

        >:-[] Tak, jasný, určitě to nedá kruháč rychlejc, než 30 let starý americký sedan, který se vyznačují především perfektním sportovním podvozek a agilitou v zatáčkách >:-[]
        • 02 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 23.02.  07:42

          « Re: Re: Re: Kde je problém?

          Po kúpe tejto dacie si dolietal, nezostane ti na letenku a ženu aj s deťmi si budeš do talianska k moru, alebo do rakúskych álp voziť pekne so sebou. Občas dostaneš na * od nejakej americkej hustokáry >:D >:-[]
          • 01 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 23.02.  08:08

            « Re: Re: Re: Re: Kde je problém?

            Letenka mne netrápí, nerad lítám >:D Ale dlouhý táhlý nepřežiju :/ Ještě to doma musíme probrat >:D

            [odkaz]

            Podívej - Tady je jedno krásný, za cenu dovolený u moře pro 2 ! A je i v té správné zelené barvě :D
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 23.02.  10:42

          « Re: Re: Re: Kde je problém?

          Hele, s Dacií na kruháči mám čerstvou veselou historku, nechci s tím tady prudit...SZ. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 23.02.  10:50

            « Re: Re: Re: Re: Kde je problém?

            Jestli v tom figuruje i zelené Alero, tak dělej ! Piš a neváhej >:D
          • 00 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 23.02.  12:20

            « Re: Re: Re: Re: Kde je problém?

            Historky diskutérov na auto.cz sú furt na jedno kopyto. Jeden odťahuje nespoľahlivé francúzske kreatúry svojim autlendrom s načipovaným tédéíčkom, druhý začína historku tým, ako dobehol pomalší dymiaci dízel a už kilometer za ním si musel prepnúť ventiláciu na vnútorný okruh, prípadne ho rýchlo podbehne na diaľnici zprava. Tretí to nakladá na kruháčoch hlava nehlava všetkým čo nechápu, že on sa s nimi chce pretekať a oni len vezú deti do školy, na zimých gumách samozrejme :-! >:-[]
  • 03 Reagovat !

    foto Martin

    Martin 23.02.  08:04

    nemám rád

    Věci co si hrajou na něco víc než jsou.

    O kolik tohle v "terénu" dojede dál než obyč MCV? O rozdíl světlé výšky, nic víc.
    • 20 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 23.02.  08:08

      « Re: nemám rád

      A nic víc navíc si ani nekupuješ ne? :-)
      • 02 Reagovat !

        foto Martin

        Martin 23.02.  08:24

        « Re: Re: nemám rád

        no já ne, já nepotřebuju hromadu plastů navíc aby to vypadalo jakoby odolnějc
        • 20 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 23.02.  08:31

          « Re: Re: Re: nemám rád

          Někdy jsou ty plasty praktické, na parkovišti, při průjezdu nějaké polní cesty , kde jsou kolem cesty křoviny.... navíc trochu zvedlá výška se na tohle hodí.
          • 02 Reagovat !

            foto Martin

            Martin 23.02.  08:47

            « Re: Re: Re: Re: nemám rád

            Takže když líznu křoví, tak ho líznu jen tam kde je plast? Co dveře?

            Beru plast blatníky/prahy když je dobře připevněný a nezanáší se mezi něj a plech jemný prach co akorát brousí lak.

            Kdysi dávno jsem po oplastování prahnul, ale kupodivu mi to bylo rozmluveno, právě kvůli zanášení spoje dordelem.
            • 30 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 23.02.  09:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: nemám rád

              Tak já třeba už hodněkrát "ojebal" místa tam, kde jsou právě ty plasty. Takže pro někoho na venkov mi to nepřijde špatné + světlá výška na polňačku. Smysl to má :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Martin

                Martin 23.02.  14:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemám rád

                kdyby to raději mělo vypínač protiskluzu, aby se člověk nezahrabal na blátíčku

                světlá výška plus, plasty víc na efekt, když už jedu chroštím, tak mě lemy blatníku fakt nezachrání od poškrábání dveří
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 23.02.  09:29

      « Re: nemám rád

      To není málo.

      A jde i o design... jak se mi nové Dacie celkem líbí, tak zrovna MCV vypadá hodně fádně, tohle je o level lepší.
    • 10 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 23.02.  10:38

      « Re: nemám rád

      "O rozdíl světlé výšky, nic víc."

      V době, kdy se hodně velké procento SUV prodává jako 4x2, začíná být světlá výška zřejmě tím největším rozdílem mezi "city" a "outdoor". A řekněme si na rovinu, co by některá SUV za 19 cm dala. Jen pro příklad CR-V 16,5 cm, Tucson 17 cm, Sportage dtto....a třeba i Grand Vitara měla jen o centimetr víc. Za této situace je nárůst světlé výšky oproti standardnímu MCV o 5 centimetrů vlastně docela masakr, který bych ani nečekal. Smysl to rozhodně má.

      A co se týká oplastování, já tvůj názor respektuju, ale pro mě je provedení Stepway už u Sandera či Dokkera natolik zdařilé a za tak citlivý příplatek, že bych ani o základním modelu neuvažoval. Navíc přináší vylepšení i uvnitř. Hezčí sedačky, volant...proč ne ?
      • 01 Reagovat !

        foto Martin

        Martin 23.02.  15:03

        « Re: nemám rád

        4x2....člověk jako já by si myslel, že SUV má být primárně určeno pro provoz za horších adhezních podmínek, nakonec se ukázalo, že SUV 4x2 mnohdy vůbec do sněhu/bláta nevjede, za to dobře psychologicky ochrání posádku při rozvozu do školek + dobrá volba pro stárnoucí generaci (nastupování), ale bez 4x4 to prostě není ono.
  • 01 Reagovat !

    foto RS

    RS 23.02.  11:34

    Stepway

    Musím uznat, že z ucházejícího Sandera je jeho derivát Stepway hezké auto.
    Logan je trochu disproporční a lacinost z něj bije na sto metrů, ale i tady se to povedlo. Slušná proměna :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto chetoos

    chetoos 23.02.  19:30

    Dacia Stepway

    Moc se mí líbí logan ve variantě Stepway. Vypadá moc dobře, Vyšší světlá výška a oplastovaná karoserie vypadá k světu. Navíc cena bude určitě lákává.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Padesát odstínů temnoty: Tohle vám v kině neukázali!

Padesát odstínů temnoty: Tohle vám v kině neukázali!

Mysleli jste, že vám filmová podoba bestselleru Padesát odstínů ukázala vše? Doma si ale můžete užít ještě o…

Smrt zpěváka Linkin Park: Děsivý hovor na policii, když našli jeho tělo

Smrt zpěváka Linkin Park: Děsivý hovor na policii,…

Rodinu, přátele i fanoušky nu-metalu po celém světě zdrtila zpráva o smrti frontmana skupiny Linkin Park.…

 

iSport.cz

Berbr mě napadl, tvrdí jeho kritik Černý. Bojí se, že ho někdo zmydlí

Berbr mě napadl, tvrdí jeho kritik Černý. Bojí se,…

Strach, výhružky. Otakar Černý, bývalý šéf sportu České televize, popsal šokující jednání Romana Berbra a…

Jágr nevyloučil extraligu. Mohl by ho lákat Růžička, zájem má Třinec

Jágr nevyloučil extraligu. Mohl by ho lákat Růžička,…

Vlasy smotané do culíku, na hlavě zastaralá „skořápka“. Na ní nezaměnitelné číslo 68. Jaromír Jágr se včera…

 

Reflex.cz

Arabská modelka se prošla na veřejnosti v minisukni a vzbudila obrovský rozruch

Arabská modelka se prošla na veřejnosti v minisukni…

Orgány náboženské policie v Saúdské Arábii vyšetřují mladou ženu, která na videu ukazuje, jak na veřejnosti…

Příběh nejbohatší ženy světa: Vybudovala L'Oréal, nyní žije v ústraní a dcera ji nechala zbavit svéprávnosti

Příběh nejbohatší ženy světa: Vybudovala L'Oréal,…

Každá rodina má svá tajemství, vnitřní sváry a neshody, které se snaží držet za každou cenu za zavřenými dveřmi.…