Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai Tucson po faceliftu má české ceny. Pod kapotu vrací diesel a rozšiřuje výbavu

Daniel Fuglevič
Diskuze (38)

Tucson si po modernizaci nechává rozmanitou paletu motorizací, ve které jsou k mání konvenční benzinové i naftové jednotky, ale taky celkem tři druhy hybridních ústrojí.

Modernizaci populárního SUV Tucson nám Hyundai podrobněji ukázal zhruba před měsícem a nyní už české zastoupení značky zveřejňuje také aktualizované ceny. Využití jednotek o objemu 1,6 litru v rámci různých konfigurací zůstává. Benzinový čtyřválec T-GDi teď nabízí výchozích 118 kW (160 koní), a to rovněž v mild-hybridní formě. Do nabídky se přitom vrací i základní diesel 1,6 CRDi (85 kW/115 k), v případě mild-hybridu produkující 100 kW (136 koní).

Video se připravuje ...

S klasickým motorem 1,6 T-GDi (118 kW/160 k), šestistupňovou manuální převodovkou a v nejnižší výbavě Comfort začíná vylepšený Tucson od akční ceny 649.990 Kč. Po modernizaci nicméně Hyundai dále rozšiřuje standardní výbavu SUV, takže nyní nabízí v ceně taky Bi-LED reflektorové přední světlomety, přední a zadní parkovací senzory se zadní kamerou, bezklíčový přístup nebo navigaci s 12,3palcovým dotykovým displejem.

V případě volby zmíněného dieselu 1,6 CRDi (85 kW/115 k) s manuální šestistupňovou převodovkou začíná Tucson od 769.990 Kč, a to ve druhém stupni výbavy Smart, který zajistí i dvouzónovou automatickou klimatizaci, bezdrátové nabíjení telefonu, aktivní sledování mrtvého úhlu nebo upozornění na projíždějící vozidla při couvání. Vyšší úroveň Style pak přidá například vyhřívaná přední sedadla a volant, kdežto Premium nabídne i matrix-LED světlomety.  

Tucsonu dále nechybí sportovněji vypadající výbavy N Line a N Line Style, které lze dále rozšířit i paketem Luxury, respektive Premium (obojí 70.000 Kč), se kterými přichází i head-up displej, odvětrávané přední sedačky nebo 360° kamerovým systém.

Mild-hybridy jde nadále kombinovat s pohonem všech kol či sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, obecně představující vyšší cenu o 50.000 Kč, respektive 70.000 Kč.

Full-hybridní a plug-in hybridní motorizace jsou poté dostupné od druhého výbavového stupně smart – full-hybrid 1,6 T-GDI HEV (158 kW/215 k) začíná s pohonem předních kol a šestistupňovým automatem od 869.990 Kč, zatímco plug-in hybrid 1,6 T-GDI PHEV (185 kW/252 k) startuje vůbec poprvé také s pohonem předních kol od 999.990 Kč. V obou případech lze ale samozřejmě zvolit i pohon všech kol.

Hyundai Tucson facelift 2024: technické údaje a české ceny
Výbava Comfort
Motor Pohon a převodovka Cena
1.6 T-GDI/118 kW 4x2/6M 649.990 Kč
Výbava Smart
1.6 T-GDI/118 kW 4x2/6M 699.990 Kč
1.6 T-GDI MHEV/118 kW 4x2/7DCT 769.990 Kč
1.6 CRDi/85 kW 4x2/6M 769.990 Kč
1.6 T-GDI HEV/158 kW 4x2/6A 869.990 Kč
1.6 T-GDI PHEV/185 kW 4x2/6A 999.990 Kč
Style
1.6 T-GDI/118 kW 4x2/6M 719.990 Kč
1.6 T-GDI MHEV/118 kW 4x2/7DCT 799.990 Kč
1.6 T-GDI MHEV/118 kW 4x4/7DCT 849.990 Kč
1.6 CRDi/85 kW 4x2/6M 789.990 Kč
1.6 CRDi MHEV/100 kW 4x2/6M 829.990 Kč
1.6 CRDi MHEV/100 kW 4x2/7DCT 879.990 Kč
1.6 CRDi MHEV/100 kW 4x4/7DCT 929.999 Kč
1.6 T-GDI HEV/158 kW 4x2/6A 889.990 Kč
1.6 T-GDI HEV/158 kW 4x4/6A 939.990 Kč
1.6 T-GDI PHEV/185 kW 4x2/6A 1.019.990 Kč
1.6 T-GDI PHEV/185 kW 4x4/6A 1.069.990 Kč
Výbava Premium
1.6 T-GDI/118 kW 4x2/6M 809.990 Kč
1.6 T-GDI MHEV/118 kW 4x2/7DCT 889.990 Kč
1.6 T-GDI MHEV/118 kW 4x4/7DCT 939.990 Kč
1.6 CRDi MHEV/100 kW 4x2/6M 919.990 Kč
1.6 CRDi MHEV/100 kW 4x2/7DCT 969.990 Kč
1.6 CRDi MHEV/100 kW 4x4/7DCT 1.019.990 Kč
1.6 T-GDI HEV/158 kW 4x2/6A 979.990 Kč
1.6 T-GDI HEV/158 kW 4x4/6A 1.029.990 Kč
1.6 T-GDI PHEV/185 kW 4x2/6A 1.109.990 Kč
1.6 T-GDI PHEV/185 kW 4x4/6A 1.159.990 Kč
Výbava N Line
1.6 T-GDI/118 kW 4x2/6M 759.990 Kč
1.6 T-GDI MHEV/118 kW 4x2/7DCT 829.990 Kč
1.6 T-GDI MHEV/118 kW 4x4/7DCT 879.990 Kč
1.6 CRDi MHEV/100 kW 4x2/6M 869.990 Kč
1.6 CRDi MHEV/100 kW 4x2/7DCT 919.990 Kč
1.6 CRDi MHEV/100 kW 4x4/7DCT 969.990 Kč
1.6 T-GDI HEV/158 kW 4x2/6A 929.990 Kč
1.6 T-GDI HEV/158 kW 4x4/6A 979.990 Kč
1.6 T-GDI PHEV/185 kW 4x2/6A 1.059.990 Kč
1.6 T-GDI PHEV/185 kW 4x4/6A 1.109.990 Kč
Výbava N Line Style
1.6 T-GDI/118 kW 4x2/6M 839.990 Kč
1.6 T-GDI MHEV/118 kW 4x2/7DCT 909.990 Kč
1.6 T-GDI MHEV/118 kW 4x4/7DCT 959.990 Kč
1.6 CRDi MHEV/100 kW 4x2/6M 949.990 Kč
1.6 CRDi MHEV/100 kW 4x2/7DCT 999.990 Kč
1.6 CRDi MHEV/100 kW 4x4/7DCT 1.049.990 Kč
1.6 T-GDI HEV/158 kW 4x2/6A 1.009.990 Kč
1.6 T-GDI HEV/158 kW 4x4/6A 1.059.990 Kč
1.6 T-GDI PHEV/185 kW 4x2/6A 1.139.990 Kč
1.6 T-GDI PHEV/185 kW 4x4/6A 1.189.990 Kč
Daniel Fuglevič
Diskuze (38)

Doporučujeme

18. 5. 2024 20:05
Re: Hyu DCT
Četl jsem, že už má mít mokré spojky. Na druhou stranu po zkušenostech s DSG (jak 6Q, tak 7Q) tak to smrdí i mokré spojky pekelně a to i bez větší zátěže. Mimochodem 7Q v O4, kterou právě vracím už začíná na sudé spojce klouzat a řadí podivně (obojí hlavně v chladnu). Ale za to může taky prodloužený interval výměny oleje. Já už se na svůj Tucson těším - mají mi ho předat 29.5. Konečně se zbavím nočním můry zvané Škoda...
16. 5. 2024 16:21
Re: FL za mě velmi povedený
Jasný, proto je to jedno z nejprodávanějších SUV, protože je hnusný 😁
10. 5. 2024 08:15
Re: FL za mě velmi povedený
Hybrid od Toyoty v levém nemá co dělat ;-)
9. 5. 2024 10:06
Re: Už se naučili?
Hele to auto jezdí prakticky jen po městě a okolí a má to 180 tis a není s motorem jediný problém. Spíš než motor auto trápí koroze podvozkových částí a brutálně nekvalitní interiér. To teda Hyundai moc neumí. Za ty jejich mizerný plasty a nekvalitní potahy sedaček bych těm konstruktérům nafackoval. Podivuje mě, že v tom s ohledem na profil použití nezlobí ani ucpané DPF.
8. 5. 2024 23:01
Hezký facelift
Moc hezký facelift, prospělo to zejména interiéru. Velká škoda, že zařízli 132kW motor a jedou už jen 118kW. No a ten diesel, to snad nemůžou myslet vážně. To je motorček tak do Ria nebo Ceedu 8-s