Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault: Sandero a Logan ve speciální verzi F1

Dacia Sandero a Logan se v Jižní Americe převlékne do "závodního" kabátku.
Zpět na článek
26. 10. 2008 09:50
26. 10. 2008 12:37
29. 10. 2008 07:54
neregistrovaný "babo"
26. 10. 2008 10:03
26. 10. 2008 10:04
26. 10. 2008 10:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 10. 2008 22:50
neregistrovaný "daVedette"
27. 10. 2008 10:42
neregistrovaný "535i"
27. 10. 2008 14:12
neregistrovaný "repec"
27. 10. 2008 16:11
27. 10. 2008 17:49
neregistrovaný "nrV"
28. 10. 2008 15:15
neregistrovaný "repec"
27. 10. 2008 20:23
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
28. 10. 2008 15:45
neregistrovaný "repec"
5. 11. 2008 23:36
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
28. 10. 2008 00:13
neregistrovaný "daVedette"
27. 10. 2008 20:14
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
27. 10. 2008 21:01
27. 10. 2008 23:54
neregistrovaný "daVedette"
5. 11. 2008 23:40
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
28. 10. 2008 10:28
26. 10. 2008 09:50
Docela ftipný
a rozhodně přitažlivější než variace na Focus. Co tím ale u Rendlu chtějí říct? Že Alíka sponzoruje Dacia? Nebo?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - gld
26. 10. 2008 12:37
Re: Docela ftipný
niečo povedať tým renault chcel zrejme iba na juhoamerickom trhu..v európe by totiž dacia F1 edícia nemala význam..teda to sandero je pekné ale u nás je to dacia, teda nemá žiadnu spojitosť s ef jednotkou
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 07:54
Re: Docela ftipný
ak si sa neskor docital me2d, tak vase vtipky na Focus Zetec boli trosku mimo. Sice ten optipack je podla mna tiez dost zly, ale lepsi podvozok a brdy to ma.
Daca F1 verzia znie naozaj husto, ale je to proste pre uplne iny trh, takze by som ti nejak moc neriesil
26. 10. 2008 10:03
Taxi
Ten Logan je parodie, ale Sandero nevypadá úplně nejhůř (zázrak)
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2008 10:04
Hezký
Celkem pěkný. Určitě lepší než 1,2HTP se sport paketem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 10. 2008 10:29
Re: Hezký
Moje řeč. A pokud možno v Roomsteru... >:D
neregistrovaný "daVedette"
26. 10. 2008 22:50
no to je síla
Vůbec jezdit v takové hrůze a ještě to upravovat. Nemám slov.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "535i"
27. 10. 2008 10:42
Re: no to je síla
Zas taková hrůza to auto není. Je třeba brát v úvahu, kdo si tohle auto kupuje. Většinou to bývají lidé, kteří přesedají z favoritů nebo ještě hůř ze 120tek, tak pro ně je to kosmická loď. Ale souhlasím, že lepit na tohle auto f1 paket má smysl asi jako dvacítky na felicii.
27. 10. 2008 11:58
Re: no to je síla
Hej jako nevím co máš proti favu. Hej tohle auto si kupují všeci co nepotřebují auto na machrování. My máme favo a teď kupujem nové. Sice bazarovku, ale i tak. Mondeo. Tak tady neval kraviny.
neregistrovaný "repec"
27. 10. 2008 14:12
Re: no to je síla
Zapoměl si dodat, že Favo je auto nejen pro ty, co nechtějí machrovat, ale taky pro ty, co nepotřebují dobré jízdní vlastnosti, bezpečnost a komfort (spolehlivost raději nezmiňuji vůbec). >:D
Na druhou stranu souhlasím s tím, že je lepší si koupit za 20 tis ojetého fazola, než za 200 tis novou Dacii, která se od fáčka liší vlastně jen datem výroby... ;-)
Avatar - gld
27. 10. 2008 16:11
Re: no to je síla
povedal veľký odborník na autá a nakopol svojho šľapacieho tátoša..
neregistrovaný "nrV"
27. 10. 2008 17:49
Re: no to je síla
Nevím jak Ty ale já jsem Loganem jel a spíš mi to připomínalo Felícii (materiály a kvalita). Co se týká vnitřního prostoru tak tady válcuje i Octavii. No a co se týká motorů, tak benzín je lepší než např. HTP a moderní diesel s Common railem u Škodovky zatím nenajdeš ani pod lupou. Co se týká bezpečnosti, tak ta je někde mezi Felícií (tu se Škodovka ani neodvážila pustit proti zdi u ENCAP) a Fábií (4 hvězdy)- Logan má 3 hvězdy ENCAP.
[odkaz]

Tak nevím, nevím???
neregistrovaný "repec"
28. 10. 2008 15:15
Re: no to je síla
To, co jsem napsal, jsem samozřejmě myslel trošku nadneseně. Ale už to, že tady porovnáváme Logana s autem, které je o téměř 20 let starší a které už ve své době bylo téměř nekonkurenceschopné, mluví za vše... :-)
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
27. 10. 2008 20:23
Re: no to je síla
Lepší nový Sandero, než laciná ojetina z AAAček. Nedejbože aby ta ojetina byla "reprezentativní" několikalitrový otesánek. To utratíš majlant nejen za benzín, ale i za opravy.
Sandero jsem koupil manželce a ukaž mi jediný nový auto, který má tak velký vnitřní prostor, velký kufr na svoji třídu, 3 roky záruku, mimo klimatizace a s metalízou stojí na ´´ kolech 239.000,- Kč. A to za hotové. ???
Jsi mlád a až dozraješ, pochopíš.
neregistrovaný "repec"
28. 10. 2008 15:45
Re: no to je síla
Myslím, že o věku to nebude. Začátkem roku budu přítelkyni kupovat pravděpodobně lehce jetý Jazz a také bych se rád vešel do 250 ti tis. Souhlasím, že u nekvalitních aut je záruka velmi důležitá. ;-) Není však lepší koupit pořádné auto v plné výbavě, které je spolehlivé, komfortní, má výborné jízdní vlastnosti (a tím i dobrou aktivní bezpečnost) a najeto třeba jen 20-40 tis. km? A hlavně, ať už s ním bude parkovat u zaměstnání, nebo s ním pojede za svými přáteli, nikdo se za ní neušklíbne. Možná to zní povrchně, ale pro mne a mou práci je image velmi důležitým faktorem a proto vím, že v naší rodině Dacie mít nikdy místo nebude. :-)
Ps: s těma Áčkama s Tebou plně souhlasím. Také bych měl strach tam cokoliv kupovat, ikdyž mně spousta lidí přesvědčuje o opaku.
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
5. 11. 2008 23:36
Re: no to je síla
Za Sanderem se každej otočí a když zaparkuješ, tak se lidi chodí ptát a mají zájem se něco od uživatele dovědět. Jeden si pak připadá jako dealer. Co se image týče, tak ani Honda Jazz si myslím není to pravý, to spíš Mercedes třídy A. Pokud chceš koupit ojetinu se 40 tis. na tachometru, pak je to Tvoje věc a peníze, ale ten pocit z novýho auta, který si sám zajedeš atd. to je něco jinýho. Osobně mám Logana a moje image je výsledek mé práce. Mám IT firmičku, která se stará o X klientů a nikomu ze zákazníků nevadí, že "nemám reprezentativní" auto. Pokud budu majitelem PPF, pak si koupím Majbacha. >:D
neregistrovaný "daVedette"
28. 10. 2008 00:13
Re: no to je síla
máš 100% pravdu, svýho dědu uvidím mnohem raději v Sanderu, nebo v Loganu než ve 120cce. Co mě ale dost rozesmálo, tak to, že na auto, který má nejvýkonější motor 1.6ku s 64kw dávají imitaci difuzoru, polepy jak na Skylina a kola v barvě grafitu. To je absurdní
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
27. 10. 2008 20:14
Re: no to je síla
By mne zajímalo v čem jezdíš Ty? Při Tvém věku 20-ti let bych to odhadoval na městskou hromadnou dopravu. Tvoje mládí Tě omlouvá, takže Tě nechám být.
Avatar - gld
27. 10. 2008 21:01
Re: no to je síla
nechaj ich, remcať na dáciu je cool a máš z toho veľký RESPECT..jou jou brother
neregistrovaný "daVedette"
27. 10. 2008 23:54
Re: no to je síla
No nechávat mě být nemusíš, hromadnou dobravou jezdím mimojiné taky a určitě se za to nestidím Jinak jezdím v AR 33 rok výroby 92, je to moje druhý auto a první byl favoš. Cenově stáli stejně, Alfička je akorát mnohem spolehlivější a zážitek z jízdy je nesrovnatelnej. Chápu, že Logan není auto pro mojí věkovou skupinu, ale spíše pro důchodce a na nákupy do Tesca a už rozhodně to není auto ze kterýho když vysedneš, tak máš úsměv na tváři a těšíš se, až se v něm budeš moct zase projet.
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
5. 11. 2008 23:40
Re: no to je síla
Tak se v tom "nepohodlným" Loganu svez. I po 1.000 km v jednom zátahu z toho vylezeš v pohodě a na jednu nádrž. Zkus to ve Fobii. Ta je tvrdá jak nádražní lavice. O Alfě toho moc nevím, jediný italský auto co se mi líbí je Lambo, ale sportku jsem zatím nevyhrál.
28. 10. 2008 10:28
Uf
Tak nie že by to bolo vyslovene škaredé, ale pripadá mi to tak nejak podobne, akoby si dedo na rebriňák nahodil 22" elektróny a nízkoprofilové Pirelli...a potom švihol kravku, aby pridala do kroku... :-)
Rozbalit vlákno
0