Ten blábol o Sebringu 01-06 jste vzali kde? Kabriolet téhle generace byl v USA nejprodávanějším kabrioletem bez rozdílu značky, propadákem byla následující generace 07-10, což byl hegeš s plastovým interiérem , pochybými jízdními vlastnostmi a šílleným designem, bohužel to tuž vzniklo pvlně v režii DaimlerChrysler.
Vše zachránil až facelift Chrysler 200, v roce 2010, na kterém už začal pracoval Cerberus.
Úpsěchu, kterého dosáhl Sebring 01-06 už nový Sebring ani 200 nikdy nedosáhl, v kabriletech už vůbec až byla výroba kabrioletů slavnostně ukončena a zákazníci přešli k GM (Cascada a Camaro) a Fordu (Mustang)
Dále v době fúze, v roce 1998 byl Chrysler Corporation v zisku, v černých čísel, do ztráty ho přivedla právě až ta fůze s Mercesedem, který šetřil kde mohl, vyházel lidi co dělali výstupní kontrolu, rval do aut šílené plastové inteririéry a neinvestoval do modernizace, takže už někdy od roku 2006 začínalo GM dával Chrysleru naprosto těžce na p*del
Ceny už moc padat nebudou, ameriky poslední 2-3 roky jsou spíš nahoru, je to krásně vidt na 300C. To co stálo v roce 2010 300 táců stojí dnes 250. Má to menší problém v tom, že to samé auto mělo v roce 2010 najeto 140 tis km za těch 300 a dnes za těch 250 má najeto 290 000 km >:D
A když náhodou ne, stojí to 280 :-)
Nejsem zaujatý, ten 01-06 je normální pěkný midsize sedan či kabriolet, proti generaci 07-10 navíc s luxusním interiérem.
Navíc sem ho měl 3 roky, tak vím že jezdí úplně v pohodě. A to moje auto jezdí dodnes.
Moderní koncepce cab forward, DOHC 2,7 V6, víceprvková zadní náprava :-)
Vidíš, to moje stará toyota Corolla 97-99 má taky víceprvek, měl jsem ji 6 let a taky jezdí dodnes. Mimo termostatu bez závady. A o čem to vypovídá? O ničem :-!
Ono to má všechno trochu jiné pozadí. Celý smysl fůze byl v to, že Němci potřebovali finančně vyčerpat Chrsler, získat jeho technologie, a poté se jej, jako ztrátové divize zbavit. Povedlo se!!! Následný bankrot byl tím pravým výsledkem. Němci zredukovali počty modelů Chysleru a jeho značek na minimum, získali techniku (hlavně Jeep) a zbavili si konkurenta, přičemž se snadno dostali na americký trh.
To sis popletl s Fiatem >:D >:D Na ten to sedí přesně.
Za němců naopak modelů přibylo, nicméně náklady byly osekané jak to šlo a na nesprávných místech, proto se ty auta neprodávala tak dobře jak mohla, M?ercedes odmítl sdílet moderní techniku a cpal tam jen výběhové věci, neb se bál že mu budou chryslery a jeepy konkurovat vůbec byla tam špatná komunikace atd.
len u Fiatu je jeden veľký rozdiel, v dobe keď Chrysler kupoval bol ten pomaly pred krachom, čo je presne opačný prípad ako v prípade keď ho kupoval Daimler.
Jenže právě Fiat zrušil řadu modelů, to co vyvinuli nově byl prodpadák nebo radši nepšřišli vůbec s něčím novým, značka Chrysler aktuálně vyrábí 2 modely, to je směšné, za Mercedesu jich měli 6-7 >:D
Z toho z čím přišli už aktuálně funguje pouze Renegade, jich všechno po krátkém boomu bud bylo ukončeno (Dart, 200 ) nebo prodeje vytvrale klesaj dolů (Cherokee, přelepené dodváky Fiat). Akorát skoro zadarmo přišli k přístupu k US trhu a vydojili co šlo z toho, co vyvinul a připravil DaimlerChrysler a Cerberus.
Modely osekali, ale na druhej strane je americká časť FCA v čiernych číslach. Ja si naopak od mnohých iných myslím, že Marchione veľmi dobre vie čo robí.
chrysler crossfire s 3,2L motorom od MB... tato kombinacia bola zaujimava ... aj ked neviem ci to defakto nebolo kupatko na podvozku SLK... len tam slahli MB motor a nejaku tu chryslerovsku kasnu uz k tomu vymysleli.... kazdopadne paci sa mi to auto dodnes... ;-) .. zaujimavy dnes uz aj mozno ako zberatelsky alebo tunersky kusok.... povedzme ze taka tigra pre narocnejsich ;-)
u nas ich par vidim sem tam ..... zrejme dovozove kusky... ale dodnes vyzera moc pekne... rozhodne lepsie ako nejake to prve TTcko.... navyse posobi stale velmi moderne a aktualne vizazou ... k tomu na rozdiel od nejakeho toho ( az pomaly damsky posobiaceho ) TT mas tam aj 6 valec... co v takomto aute je proste nevyhnutnost ;-)
hlavne tie zadne partie a cely ten prechod kabiny do zadnej casti ... toto ma crossfire poriesene neskutocne.... dodnes pecka :yes:
mne paci prave to ze je tak kompaktne.... nemam rad 5m lode ktore sa hraju na sportiaky... a maju 2 tony ... ved to je smiesne... taky lotus elise je z mojho pohladu ideal sportoveho auta.. pripadne evora alebo mazda MX5 :yes:
ono uz ani carrera nie je to co byvala... velka tazka... s megavykonmi ... jasne ... je rychla.. je legenda.... ale uz to nema tu podstatu tej povodnej carrery co je podla mna skoda ... uz dnes nahana skor ine veci... a este k tomu bez mech. rucnej.... ten odklon od povodnych priorit je tam uz citelny... ved carrera bola kedysi pekna lahka kompaktna... zivelna... spartanska... nepotrebovala tony vybavy... dnes uz jedine snad lotus umi ozajstne sportove auto :yes:
Lidi chtěj aby i ty sportáky byly pohodlné, měly bezpečnostní a komfortní výbavu. Pak jsou těžké no.
Prostě jiná doba.
A pětimetrový auto nutně 2 tuny mít nemusí, moje Camaro váží jen 1500 a má 200 HP. skoro jako ten Crosffire, za mě teda radši to Camaro než Cross :-) Ale každýmu se líbí něco jinýho.