Kanystr. To je tady ikona. To je grál. Kapišto bracho? Kámoš dělá na bagru.... miluju naftu... prostě ji miluju levnou naftu... akorát jsem musel vyhodit všechna zrcadla... holím se potmě. Ale před ostatníma jsem in... P.S. neříkej mi rafťák, brácho, říkej mi nafťák. Kanystrovej kovboj. P.S. Tohle v Japonsku zatím nevymyslel nikdo.
Nepochopí :-) - Známý emigroval v 80 létech do Německa a dostal práci na odloučeném pracovišti na nějaké stavbě, kde měli také nádrž na naftu pro pracovní stroje. Říkal mi, že první co vymyslel bylo, si koupit nafťáka a také to udělal. Všichni spolupracovníci se mu divili, že si nekoupil benzín... a jezdí v chrochtadle a nikoho z nich nenapadlo, proč vlastně toho nafťáka koupil... to je historka z roku 1986...
v hybridech neni zadna budoucnost je to jen docasny modni hit. Jejich vyroba je velmi nakladna a draha, vysledek dost slaby. Ten mlykarensky vuz nazvem Prius stoji 30tisic$ a ma realni spotrebu 6litru. Kde a kdy se mi ma vratit ta investice? moderni diesly z filtrami jsou pro zivotni prostredi stejne skodlive jak benzinak a ve vysokych rychlostech spotrebuji o 40%min jak hybrid.
Budoucnost je mozno ve vodiku, ale urcite ne v hybridech
V Japonsku jsou totiz (podle slov kamose japonce) naftaky zakazany. Kdyz jsem se ptal na nakladaky, tak ty pry musi mit specialni filtr, ktery dodava Mitsubishi.
No to som rad, pretoze naftak je nechutna s*acka a japonci to vedia. Myslim si ze aj preto uspeli aj v USA. Predavaju jednoducho ekonomicke nikospotrebne benzinaky a teraz uz aj s hybridnim pohonom. To len v europe tu mame masu milovnikov traktoroveho zvuku a nechutnych emisii. Je to podmienene hlavne poplatkami a ich systemom. V japonsku sa hlavne jazdia male auta s malymi benzinovimy motormi. A hlavne cistota je podmienka, takze hybrid vyhrava. Len sa vratim k tomu EU mysleniu- nebol by som rad aby to vliezlo do hlav ostatnych, pretoze tu touto chorobu trpia uz aj ludia ktory vazne nepotrebuju setrit a myslim si ze k*k*tiny typu BMW 7, alebo AUdi A8 s Dieslami by stacily, a uz nepotrebujem dostavat soky pri vtipoch o dieslovych RR,alebo Ferrari.(teda dufam ze to zostane len v humornej rovine)
No s*acka jak s*acka, ale rikal neco o emisich. Taky vetsina aut tam zdaleka nejsou prcky. To spis vetsina jsou sedany a male MPV (jestli to tak jde nazvat). U nas se taky prohani par tech Daihatsu, jejichz styl je tak silene popularni (v Asii). Offroady zastupuji Suzuki Jimny a Vitara + Honda CRV. Jinak je tam taky spousta "Medouru".
No jo, zrovna včera jsem jel za Golfem II. Teda že je to Golf jsem zjistil, až když jsem ho přejížděl. Do té doby jsem jel jen za velkým černým mrakem... Takovej humus černej jsem ještě neviděl. :no: Ale chápu, je to guru, guru čmoudu. Nebo čmoudů?
Opakovany vtip prestava byt vtipem. Az budou benzinaky jezdit tak dobre jako naftaky, budou mit stejny zatah a pruznost, mozna, ze se V Evrope take zvysi kupovanost benzinovych aut, ktera je v nekterych pokrocilejsich zemich uz v mensine.
Dnes jsem v servisu namisto sveho TDI obdrzel benzinove VW. Otresny zazitek:
a) vubec to nejede a neda se s tim predjizdet
b) auto vubec nesedi na silnici a klepe se jak ratlik
c) pri kazdym prerazeni to ridicem zaclouma jako tramvaj, nez ten motor zase trochu zabere
Ten, kdo si jednou zvyknul na poradny diesel, uz by takovou sunku nechtel. O spotrebe ani nemluve - protoze benzinak mnohem vic zere, mela by se z kadeho benzinoveho auta platit specialni ekologicka dan za zneuzivani prirodnich zdroju.
Rád bych vypíchnul některé nejskostnější body: "Az budou benzinaky jezdit tak dobre jako naftaky", "klepe se jak ratlik"(benzín!). >:D Takže, já myslím, že komentář je zbytečný. >:-[]