Dálniční poplatky schválené německou vládou jsou diskriminační a Evropská komise by neměla Berlínu v této otázce ustupovat. Při debatě se na tom shodli evropští poslanci z většiny stran zastoupených v Evropském parlamentu.
Ti pánbíčkáři jsou všude stejní. "Co se změnilo od doby, kdy byla komise proti? Já řídím stejné auto, ale mám platit více," Němec zaplatí poplatek např. 100 EUR, Rakušák 100 EUR. Němec nezaplatí daň z auta (popř. se mu sníží). 100=100
přesně..ať jdou všichni někam. Kdyby si radši ti I...... v europarlamentu vytáhli hlavu z patřičných míst a vymysleli něco pořádnýho.
Proč třeba neudělat jednu společnou "evropskou" známku za stejné peníze a výnos rozdělovat podle počtu dálničních KM.
kdo má nejíc dostane nejvíc.
pravo na dalnicni poplatky ma kazda zeme ne? i CR je ma .... tak proc to vadi?
navic koupit jde na internetu, nemusi se lepit, a me na auto vyjde za zlomek ceske dalnicni znamky takze si nemeckou rocni koupim (jezdim tam casto na dovolenou) .... tady by se CR mohla priucit
jinak dalsim krokem by mela byt EU dalnicni znamka, stejne elektornicka .... klidne za 5000 rocni s tim, ze se rozdeli 50% domovsky stat, 40% okolni staty, 10% zbyle sttay .... podle me takhle lide skutecne jezdi po evrope tak co ...
hlavne konec lepeni milionu znamek na sklo ....
dalsi spolecna by mela byt EU znamka o ekologicke strance auta .... aby kvuli vjezdu do mesta byl jednotny pristup v tom, ktera tam smi a ktera ne ... tu klidne lepme na sklo protoze je spjata s zivotem auta a neni nutne ji kazdej rok menit
Podle mě nikomu nijak zvlášť nevadí zadvedení poplatku, to je všude okolo, ale výpočet jeho výše podle CO2 (blbost) a hlavně zvýhodnění Německých řidičů oproti ostatním. Ať stojí pro všechny stejně, jako je to ve všech zemích Evropy.
Krok č.2 zavedení EU dálniční známky, tedy spíš registrace, by pak mělo smysl.
na imigraci dají Němci 21 mld € ... tady vyberou 0,5 mld ... vždyť je to k smíchu je to jen předvolební vábnička ... Němci nepotřebují 21 mld € tak nepotřebují ani ubohých 0,5 mld €
Mě nevadí, že chtějí zavést poplatky ani to, že by je měli platit jenom cizinci, ale opravdu mi velmi vadí způsob výpočtu, kdo má kolik platit. Proč má mít dvouválec žeroucí na dálnici 15/100 menší poplatek(protože je prý ekologičtější) než normální motor, žeroucí při stejné rychlosti 7/100 :-! A úplně nejvíc na hlavu je, že pokud máte o týden starší auto než soused tak i při stejně výkoném motru zaplatí každý jinou částku... co vymyslí příště, když jim tohle dovolíme? 8-s