Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: DAMD připravil kit BlackXMetal pro Subaru Legacy Tourer

Japonská ladičská firma DAMD nabízí karosářské doplňky pro Subaru Legacy ve verzi kombi.
Zpět na článek
2. 3. 2007 11:12
neregistrovaný "RadiM3"
2. 3. 2007 11:22
2. 3. 2007 11:52
neregistrovaný "Driano"
2. 3. 2007 12:30
anonym
2. 3. 2007 13:00
neregistrovaný "murka"
2. 3. 2007 13:07
anonym
2. 3. 2007 11:51
anonym
2. 3. 2007 13:01
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2007 13:07
anonym
3. 3. 2007 22:20
17. 3. 2007 17:03
neregistrovaný "Harry Ventil"
2. 3. 2007 13:02
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2007 13:54
2. 3. 2007 13:56
neregistrovaný "Seremed"
2. 3. 2007 16:19
neregistrovaný "magus"
2. 3. 2007 17:45
anonym
2. 3. 2007 19:24
anonym
3. 3. 2007 22:22
2. 3. 2007 20:13
2. 3. 2007 21:02
neregistrovaný "pohodar"
3. 3. 2007 13:40
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2007 21:04
3. 3. 2007 22:43
anonym
4. 3. 2007 17:34
anonym
4. 3. 2007 17:37
neregistrovaný "Scooby"
5. 3. 2007 08:21
anonym
3. 3. 2007 17:51
anonym
3. 3. 2007 21:07
9. 3. 2007 11:07
neregistrovaný "paver"
3. 3. 2007 21:00
2. 3. 2007 21:28
anonym
3. 3. 2007 21:11
3. 3. 2007 22:24
3. 3. 2007 23:31
3. 3. 2007 23:35
anonym
3. 3. 2007 23:40
3. 3. 2007 23:43
anonym
3. 3. 2007 23:40
3. 3. 2007 22:41
anonym
3. 3. 2007 23:22
3. 3. 2007 23:30
anonym
3. 3. 2007 23:43
3. 3. 2007 23:48
anonym
3. 3. 2007 23:59
4. 3. 2007 00:06
anonym
4. 3. 2007 00:13
4. 3. 2007 17:47
neregistrovaný "Scooby"
5. 3. 2007 21:21
anonym
3. 3. 2007 23:49
3. 3. 2007 23:43
3. 3. 2007 23:50
3. 3. 2007 23:52
anonym
4. 3. 2007 00:11
3. 3. 2007 23:57
4. 3. 2007 00:21
4. 3. 2007 00:33
anonym
4. 3. 2007 00:41
4. 3. 2007 00:57
3. 3. 2007 22:48
neregistrovaný "abr"
3. 3. 2007 23:16
anonym
3. 3. 2007 23:34
anonym
3. 3. 2007 23:51
anonym
4. 3. 2007 00:02
anonym
4. 3. 2007 00:16
anonym
4. 3. 2007 00:24
anonym
4. 3. 2007 00:45
anonym
4. 3. 2007 01:04
anonym
4. 3. 2007 17:52
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2007 23:45
neregistrovaný "Coulin"
4. 3. 2007 00:35
anonym
5. 3. 2007 15:42
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
4. 3. 2007 01:07
neregistrovaný "pohodář"
4. 3. 2007 13:46
neregistrovaný "abr"
5. 3. 2007 15:37
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
5. 3. 2007 20:00
anonym
5. 3. 2007 20:01
neregistrovaný "Stydlin z domova"
4. 3. 2007 11:19
neregistrovaný "Eddy"
4. 3. 2007 11:33
anonym
5. 3. 2007 14:58
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
5. 3. 2007 15:05
anonym
6. 3. 2007 01:45
neregistrovaný "pepik"
6. 3. 2007 08:50
neregistrovaný "Donald"
8. 3. 2007 15:51
neregistrovaný "Dan"
14. 3. 2007 14:32
neregistrovaný "kacer"
15. 3. 2007 07:56
neregistrovaný "Peter"
17. 3. 2007 17:05
anonym
17. 3. 2007 17:06
neregistrovaný "Harry Ventil"
neregistrovaný "RadiM3"
2. 3. 2007 11:12
krasavec
pěkné, decentní, povedené
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2007 11:22
Samuraj
Nadherny samuraj, az na ten audi-gril vpredu. To fakt nemuseli :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Driano"
2. 3. 2007 11:52
Re: Samuraj
Přesně tak..! Nicméně lidem, kteří se v ostatních autech moc neorientují, to bude jedno :-)
anonym
2. 3. 2007 12:30
Re: Samuraj
ti, kteří se moc neorientují, to považují za audi-gril (nic ve zlém, občas jsem hnidopich)
neregistrovaný "murka"
2. 3. 2007 13:00
Re: Samuraj
nechapu proc se snazi dat subaru audi look... mam presne stejne legacy black edition a musim rict ze seriovy gril mi pripada podstatne hezci... ostatni doplnky jsou cool, nicmene zustavam u "civilniho" face a tesim se az prezuju na letni 17" :-)
anonym
2. 3. 2007 13:07
Re: Samuraj
mě se ještě hodně líbí ta příplatková mřížka... ;-)
anonym
2. 3. 2007 11:51
tuning?
Mno...já chápu, že jsou lidé, terým se to líbí, ale takový nový outback vypadá výborně už z továrny...a za ty peníze bych si koupil jen ty kola (no jo...to je vidět, že v jpn. mají trošku jiné ceny - u nás by to stálo minimálně 2x tolik)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tibby"
2. 3. 2007 13:01
Re: tuning?
Jo, ty kola by šli. Ale za zbytek bych jim usekal palce ;-)
anonym
2. 3. 2007 13:07
Re: tuning?
nebo stylově...malíčky >:-[]
Avatar - VDC
3. 3. 2007 22:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Harry Ventil"
17. 3. 2007 17:03
Re: tuning?
Já bych mu nestylově nakopal koule! :no: Jsi příliš tolerantní! ;-\
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2007 13:02
Dacani
Nejdříve jsem myslel, že to je nějaký německý tuning, jak udělat ze Subaru Audi... No, jsou to Japonci. Je to vcelku jedno. Odporně nevkusné prznění krásného Legacy to je tak jako tak. Fakt špaténka :no: :no: ;-\
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2007 13:54
Vo co go?
Audi je Audi,Subaru je Subaru...Tohle si Subaru nezaslouží,takhle zmrvit ten předek.Subaru Legacy je pohledné i bez nějakých "plastických operací",takže u mě :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Seremed"
2. 3. 2007 13:56
BLACK METAL
a budou tim jezdit treba Canibal Corpse? :-O
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "magus"
2. 3. 2007 16:19
Re: BLACK METAL
Nene, todle si koupí Attila z MAYHEM >:-[] >:D >:D
Avatar - honzaHK
2. 3. 2007 16:59
Re: BLACK METAL
cannibal je death...do toho sedne jen ihsahn z emperor a dozadu narve kamose z enslaved >:D
anonym
2. 3. 2007 17:45
vykon
Výkon to asi nezvysuje co??? inac pekne uvazujem o kupe outbecka ale tento je krása len keby aj zvysili vykon na nejakych 300 koní a krútiaci moment zvysili bo tu je dost slaby
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 3. 2007 19:24
AUDI
Kdo v tom nevidi Audi je slepej.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
3. 3. 2007 22:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 3. 2007 20:13
KONEČNĚ
Tohle je nutno ocenit. Konečně budou jezdci Subaru spokojení. Za mlhy a z dálky budou moci sami sebe i sousedy ( a to je hlavní) přesvědčovat, že maj konečně auto, po kterém touží, tedy AUDI A6 AUATTRO... Ovšem zblízka... zblízka souhlasím s kolegy, je to trága. P.S. Až příliš pravdivá výpověď o tom, co jsou jezdci Subaru... (to víš, tuningové firmy, ty znají své zákazníky). Samotné Subaru je v tom bez viny. Podle mého by tu o to byla rvačka.
Rozbalit vlákno
39
neregistrovaný "pohodar"
2. 3. 2007 21:02
Re: KONEČNĚ
jestli jsi tím chtěl říci, že dělat tím podivným oválem z hliníku AUDI Look je pro Subaru nevkusné, tak souhlas.
Ale že by Subaristé toužili po A6 AUATTRO (co to je???) tak to tě ujišťuji, že opravdu netouží. Nepotřebují penilní protézu, Subaru drivers vědí, a to nám stačí.
neregistrovaný "Scooby"
3. 3. 2007 13:40
Re: KONEČNĚ
:yes: >:-[] soráč GTI, zase jsi mimo, tvoje nazory jsou lehce imbecilní. Leda že bys trpěl nějakou psychickou poruchou a do Subaristů se trefoval jen tak ze sportu. Audi je plečka. Subaru rules !!!
3. 3. 2007 21:04
Re: KONEČNĚ
Neměl by ses spíše strefovat do subaristů?... vždyť de facto, oni si to objednali. Nebo se domníváš, že ten úpravce to vyrábí na sklad. Scooby, nepochybně to jde na dračku. Známe to ostatně i z Česka. Už několikrát jsem viděl na stodvacítce dvě tolik známé ledvinky na přední masce... No, a tohle je přesně to samé, jen je to profesionálně udělané. Dokonale to odráží to, po čem tam subaruboys touží... ano, nepochybně je jejich ikonou AUDI. Ostatně proč ne. Je vidět, že prestiž se nedá koupit, tu musí automobilka vybudovat. Třeba, jako AUDI.
anonym
3. 3. 2007 22:43
Re: KONEČNĚ
jo, výrobce zkrachuje. sázím boty :-) . A ty tvoje písničky si strč...no...za klobouk ;-)
anonym
4. 3. 2007 17:34
Re: KONEČNĚ
Pokud mohu mluvit za sebe, pak mou ikonou není AUDI, ale Subaru. Pkud by jí bylo Audi, jezdím v Audi, nemyslíš? A mimochodem, nejsem si tak jistý co japonská tuningová firma měla za cíl, ale nevím kde bereš tu jistotu, že se designově chtěla přiblížit Audi? třeba je to náhoda. Prostě odsuď tuningovou firmu, ne lidi co jezdí v Subaru jen proto že ten tuning udělali na Subaru. Chápeš co ti chci sdělit nebo ne?
neregistrovaný "Scooby"
4. 3. 2007 17:37
Re: KONEČNĚ
To jsem byl já ;-)
anonym
5. 3. 2007 08:21
Re: KONEČNĚ
GTI ty si fakt * :)))) znam teda nemalo subaristov, ale aby ktokolvek z nich tuzil po audi? si na smich :))))))
anonym
3. 3. 2007 17:51
Re: KONEČNĚ
Bylo by lepsi na prispevky GTI nereagovat. Za chvili da pokoj, ty svoje vytvory si bude psat jen do denicku >:D
3. 3. 2007 21:07
Re: KONEČNĚ
Zvykej si, stydlíne, že na světě neexistuje jeden univerzální názor. a nauč se argumentovat. Nebo se snad domníváš, že ten úpravce chtěl, aby se Legacy podobalo Puntu? Nikoliv. Udělal to, oč jej trh žádá. Tedy připravil kit, aby Legacy vypadalo zdálky jako AUDI A6 AVANT. Pokud se domníváš, že ne, zkus silnější brejle. Já tam prostě to AUDI vnímám velmi silně. Ty ne?
neregistrovaný "paver"
9. 3. 2007 11:07
Re: KONEČNĚ
Problém není v tom, že to vypadá jako Audi, je to desigenový trend. Automobilka Audi udělala to co ostatní považovali za přílišné porušení desigenového podpisu nejdůležitější části - face vozu. To že se jim to povedlo s úspěchem je dobře, za to jí náleží gratulace. Doporučuji sledovat desigenerské časopisy zaměřené na techniku, ne výlučně na auta. Pak zjistíš, GTI, že se tu chvástáš se "zrnkem máku, na poli plném různého obilí".
3. 3. 2007 21:00
Re: KONEČNĚ
No, proč myslíš, že tenhle úpravce vytvořil co vytvořil? No přece proto, že to prodá. A komu asi tak myslíš, že to prodá? No přeci těm, kdo vlastní Legacy. Nebo se snad domníváš, že to ten úpravce vytvořil s tím, že nepředpokládá, že to bude mít úspěch? Podle mého je to sice smutné... ale odráží to dokonale realitu. V tomhle bych tomu úpravci věřil více, než tobě. Fakt.
anonym
2. 3. 2007 21:28
Re: KONEČNĚ
>:D :no:
3. 3. 2007 21:11
Re: KONEČNĚ
Bouchačka, co. No, vidíš... zatím jsme tu neměli úpravce, co by připodobňoval AUDI k Subaru >:D Co je ovšem důležité - nepochybně je to tam trhák. To je potřeba uvážit a nějak trávit. Můj tip je, že i zde, kdyby se to dodávalo, by to šlo na dračku. Tady vidíš, jaké je v japonsku vnímání Subaru a jeké AUDI... podle mého to přesně odráží postoje takových těch, co uznávají jen "cizokrajná auta" Ostatně... A4 AVANT QUATTRO... znáš snad lepší vůz v prémiové střední třídě? Tak ty japonce pochopme...
Avatar - VDC
3. 3. 2007 22:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 3. 2007 23:31
Re: KONEČNĚ
V pořádku... ovšem přední masku BMW roubovat na Legacy >:-[] to už by byla asi silná káva i pro japonce >:-[] >:-[] :yes:
anonym
3. 3. 2007 23:35
Re: KONEČNĚ
konečně pěkné Bangleovské BMW >:-[]
Avatar - VDC
3. 3. 2007 23:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
3. 3. 2007 23:43
Re: KONEČNĚ
>:D ;-)
Avatar - VDC
3. 3. 2007 23:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
3. 3. 2007 22:41
Re: KONEČNĚ
prodá se kde co. Kýčovité tuningové úpravy jsou všude po světě...a tohle se bohužel podobá audi ;-)
3. 3. 2007 23:22
Re: KONEČNĚ
Až na to, že je to technicky výborně provedené. Tohle není přední maska z igelitu, Alessio. To je vypiplaný design na základě objednávky japonských jezdců Subaru. Co je důležité - tam, v japonsku nejlépě ví, jak chápat Subaru. A proto ten kit na, jaksi "pvýšení" Legacy do vyšší ligy. Odráží se v tom dokonale postavení Legacy na japonském trhu ale zejména postavení AUDI. Souhlasím, že je to trapné, ale je to... ze života. A garantuju ti, že by tu o to byl zájem. Je to přirozené, AUDI je prémiovej segment, tedy sen, být diamantovej kovboj, jak vidíš, je přitažlivej a subaristi tímhle získavají (by't falešný) pocit, že patří do ligy vyvolených. P.S. Všimni, to, že Allroad je vynikající auto se zde na diskuzích nerozporuje, nikdo ani moc nemá potřebu to sdělovat. Je to prostě kláda, která stojí, dobře vybavená, ke dvěma miliönům, a to samozřejmě, vypovídá o všem. Jo, a pak jsou subaruboys, kteří z driftů na louce maj lehký silniční komplex a neustále mají potřebu druhým sdělovat, jaké, že to je báječné auto... a že boxer... a že 4x4... jako by nevěděli, že my diskutéři také jezdíme po silnicích a vidíme, co subaruboys na silnici znamenají, jak jezdí... Tedy, jezdí úplně stejně, jako ti v OCTAVII 4x4. Vím, že ty často píšeš, že Subaru se projeví v mezním okamžiku. Alessio, v mezním okamžiku máme všichni akorát tak letnu v kalhotách :-) takže spíš potřebujeme pořádnou pračku. Věř, že kdo koupí dnes v Česku OCTAVII SCOUT, získá dokonalé auto. A nic víc vlastně nepotřebuje. To je nevyvratitelná pravda.
anonym
3. 3. 2007 23:30
Re: KONEČNĚ
tak já se těším jak si jí koupíš a pošleš obrázky...fakt se těším! ;-) PS: Jestli to auto zvládne nebo ne je pro mě podstatné (když už já jsem se svými reakcemi v háji) - proč máš problém uznat, že permanent je lepší než haldex? (V nějakých případech o málo, v nějakých více a jsou i testy, kde může haldex těsně vyhrát - to je klidně možné). Jo, ještě PPS: kde jsi četl, že ta maska má být "audistyl"? Kolik se ročně prodá v japonsku vozů audi?
3. 3. 2007 23:43
Re: KONEČNĚ
V podmínkách našich jízd je úplně jedno, jestli jedeš na permanentu od Subaru, či na Haldexu v Octavii. Permanent není lepší než haldex, než X-Drive, než X-Matic. Pro jízdu nezávodní je úplně jedno, v čem jedeš. Ty přece nemáš šanci zvládnout problém na silnici, kterej nezvládne připojitelná náprava a Quattro ano... jak bys mohl? Nebo ty máš snad jezdecké umění vyšší, než jsou schopnosti haldexu či X-drivu? Tam, kde, dobře teď čti - tedy tam, kde selže ten nejhorší systém z užívaných, tam ty už dávno ležíš na ARU :-) Až tohle pochopíš, pochopíš také, že kupovat štyřkolku s ohledem na typ pohonu je absolutní nesmysl. Kup si auto, na které máš. A jestli to je OCTAVIA, mám pro tebe dobrou zprávu - pojedeš úplně stejně (všude, ano všude na silnici) stejně, jako ten v Subaru. Jinak, jsem ochoten připustit, že zasněženou severní smyčku NRBG by možná Loeb zajel v Subaru o pár vteřin rychleji než ve Scoutu >:D Jo,jo, tak kvůli tomu si nekupuj Octavii >:-[] Ale hlevně bys měl vědět, že až pojede Loeb ve Scoutu a ty v Legacy na tom sněhu, tak tě natře, že na to nikdy nezapomeneš. Závěr - kašli na druhy pohonů 4x4, kup si zásadně to, co se ti líbí. A nehraj si na Loeba. A když už, tak maximálně v posteli. Myslím, jako, když v ní ležíš sám ;-)
anonym
3. 3. 2007 23:48
Re: KONEČNĚ
zasněženou by dal tak o minutu rychlejc než v octavii, ale to je jedno >:D ;-). Jde o to, že já chci mít pod zadkem to NEJLEPŠÍ co můžu mít. U subaru to je Active AWD s VDC, u BMW X-drive a u audi QUATTRO. haldex je jiná třída a i kdyby jsi se stokrát stavěl na hlavu tak to nezměníš. V autě rozhodují leckdy maličkosti mezi "pouhou" krizovkou a nehodou a já jsem přivraven si vždycky připlatit za lepší systém. stejně jako za lepší kur...sakra, to sem se nechal unést >:D >:D ;-)
3. 3. 2007 23:59
Re: KONEČNĚ
Alessio, teoretické pohádky, na to nemám čas. Fakt se směji, jak mi tu líčíš ty své krizovky na silnici. Kolik jsi jich zažil? Já mám najeto přes 800tisíc a zažil jsem asi tak tři a ani na jednu jsem nepotřeboval čtyřkolku. Víš, kdyby sis našel alespoň nějaké životné důvody pro to Subaru (existují-li, proti Octavii) ale omílat tu donekonečna, že se valíš silnicí na kraji propasti života o od smrti tě dělí jen permenent od Sunaru, to je dobré opravdu leda tak do klubovny na vaší schůzi... :-) Haldex, X-Drive a X-Matic není jiná třída - jsou to pohony. A ty nemáš šanci rozeznat rozdíl. Až tohle pochopíš, a vidím, že tvé mládí se tomu brání :-) bude to dobře zejména pro... Subaru. Závěr? Rozlišování druhů pohonů 4x4 jsou pro tvé životní potřeby důležité asi tak, jako rozlišování toho, jaký máš motorek na stěračích. Na to nemáš ruce, Alessio, na to nemáš nohy a už vůbec nemáš na to, abys řešil krizové situace, které by lépe zvládl permanent od Subaru. Sakra... uvažuj.
anonym
4. 3. 2007 00:06
Re: KONEČNĚ
já to povídání o vyšší aktivní bezpečnosti (právě kvůli těm mým nezávodnickým rukám) asi pojmu jako divadlo s ponožkovými maňásky, protože už nevím, jak jinak tě přesvědčit...tedy, pokud přesvědčen být můžeš. ;-) Nechme toho, tohle je dobré téma do hospody... >:D ;-)
neregistrovaný "Scooby"
4. 3. 2007 17:47
Re: KONEČNĚ
Alessio obdivuji tvou výdrž diskutovat, GTI ty jsi najdu na www.youtube.com pod heslem subaru první dvě videa, jsou tam testy subaru s konkurencí. Po shlédnutí pak napiš. Jo a s tou ochcávkou 4X4 haldex, kamarád ji měl a přešel k subaru, protože v ní několikrát nevyjel po zaparkování ve sněhu a museli ho tahat. Haldex ti prostě zadní nápravu nepřipojí za určitých podmínek, např když parkuješ ve sněhu a chceš vyjet, točí se jen jedna náprava, a druhá aby se připojila, potřebuje se také pootočit minimálně o čtvrt otáčky. Docela to pak nasere, říkáš si mám 4x4 o ono nic. K Subaru říkám jen toto - chci to nejlepší. Neříkám nejdražší, nejluxusnější, říkám nejlepší.
anonym
5. 3. 2007 21:21
Re: KONEČNĚ
Scooby...máme štěně, mám dobrou výdrž :-)
Avatar - VDC
3. 3. 2007 23:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - VDC
3. 3. 2007 23:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 3. 2007 23:50
Re: KONEČNĚ
To nevím a není to ani rozhodné. Je to to samé, asi kolik se v Evropě prodá Infiniti... a podívej na ten kredit.
anonym
3. 3. 2007 23:52
Re: KONEČNĚ
mám paušál >:-[] >:D
Avatar - VDC
3. 3. 2007 23:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 3. 2007 00:21
Re: KONEČNĚ
Neměj strach, že v Japonsku neznaj fandové Subaru AUDI... to je stejné, jako u nás, když ti řeknu - MUSTANG... také se ti orosí čelo :-) ;-)
anonym
4. 3. 2007 00:33
Re: KONEČNĚ
mě taky :yes: . představím si, jak v něm jedu a blíží se zatáčka >:D ;-)
Avatar - VDC
4. 3. 2007 00:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "abr"
3. 3. 2007 22:48
Audi vs Subaru
Tenhle kit vnikl prave v Japonsku a ne v Evrope, protoze japonci sou ve vyberu zbozi az extremne nacionalisticti. Ale evidentne se i v Japonsku najdou lide, kterym se libi design Audi, tak jim ta firma da presne co chteji - japonsky vuz s nemeckym designem. Design je ale jen neco navic, to hlavni - vuz, je porad japonsky. Pro lidi, kteri vsak nevybiraji auto podle tvaru karoserie a typu klimatizace je Outback porad nad Allroadem, kterej jeste navic marketing Audi utlumil kvuli uvedeni toho novyho SUV nesmyslu. (i kdyz clanek neni o Outbacku ale Legacy kombi - to jen reaguju na diskuzi)
Rozbalit vlákno
36
3. 3. 2007 23:10
Re: Audi vs Subaru
Pozor, abre, Legacy přece nemůžeš porovnávatz s Allroadem. To je jiná liga. Jednak je AUDI prémiový segment, jednak je Allroad o třídu větší auto. Technickému vybavení AUDI samozřejmě odpovídá cena. A ta je o cca 500 tisíc vyšší než-li u Legacy. Za těch 500 samozřejmě získáváš jinou dimenzi. P.S. Každý, abre, vybirá auto nejen podle podvozku... tedy pokud není přisleplý. Ty jízdní vlastnosti Subaru (dokonalá trakce, nízké těžiště) to tě nemusí vůbec brát, tohle nemáš stejně šanci na silnici poznat. Když si sedneš do Octavie 4x4, pojedeš všude takřka stejně, jako s Legacy. To jen draví jezdci půlnočních postelových masturbačních seancí se domnívají, že kdyby se posadili do Octavie, ani se nerozjedou a kdyby se posadili do Legacy, vyjedou i na Lomnickej štít :-) Dobře to píše na blogu Alessio - se Subaru se báječně vyřádíš někde na louce, s tím souhlasím, pouze bych na té louce nikdy nejezdil. Já totiž jezdím na silnicích a zpravidla dopředu. Ještě jsem nezažil, že by mě někdo v Subaru předjel na mokré či zasněžené vozovce. Mimo toho, co máš pod nohou, je totiž důležité, co máš v rukách... a v tomhle jsem velmi, velmi klidný. Většinou jezdíme všichni stejně rychle, tedy pětadevadesátkou. Ale co se dá doporučit, je nějaký pohon na obě nápravy. Tedy vzhledem k zimní údržbě našich silnic. Je úplně jedno, jestli je ten pohon trvalý či připojitelný. Dnes je technika tak vyspělá, že nemáme šanci vybrat lepší či horší, na to namáme dost jezdeckého umění. Jako referenční v Česku můžeme dnes vzít OCTAVII SCOUT 4x4, jede na Haldexu poslední generace a když tě do ní posadí, budeš nadšenej. Pokud potřebuješ o trochu větší prostor, ber Legacy, ale podle pohonů 4x4 auto zásadně nevybírej. Rozděluj jen na předokolky, zadokolky a 4x4. Nejlepší je zadokolka s motorem vzadu... takovejch ale moc není (Zeptej se devátého listopadu u Porsche), pak je zadokolka s motorem vpředu. S tímhle se dokonale vyřádíš. Neutrální vlastnosti má čtyřkolka, jenže z roho pramení právě i ta její potíž, když totiž utrhneš v zatáčce čtyřkolku, je to zpravidla špatný. No, a nejméně zábavy skýtá předokolka... tedy pohon, na němž jezdí 98% řidičů. No, vidíš, a pláčou, nepláčou, jezdí. Všichni. I do kopců. Tak klid.
anonym
3. 3. 2007 23:16
Re: Audi vs Subaru
Argumenty AutoBildu i moje tě nechaly klidnými, o já už se ničemu nedivím :-). A - mimochodem - vždycky se zajímej, na čem jedeš. teda pokud nejsi typ řidiče co umí jen dolít ostřikovačům tekutinu ;-) . Quattro i sawd od subaru JSOU obecně technicky lepší než haldex a to z důvodů pro tebe naprosto irelevantních (stále si dokola čtu tvoje věty o tom, že těžiště nemá vliv na chování auta a stále se bavím)...důvodů fyzikálních ;-)
3. 3. 2007 23:30
Re: Audi vs Subaru
Obecně samozřejmě má, ale... divím se, že to ostatní výrobci, zejména BMW a Mercedes a obdobní techničtí nýmandi nezabalí a nvyrábí v licenci Subaru Legacy >:D Alessio, nech písní o nízkém těžišti, nebo si kvůli tobě nedám zejtra oběd >:D abych měl na výletě těžiště nízko... :-) Samozřejmě, že technická vyspělost trvalých pohonů je lepší, ale ty si musíš uvědomit pro koho. Pro tobe rozhodně ne. Pro mne také ne. Ta je výhodnější pro závodní jezdce, pro tally, pro šotolinu. Ty neše Delvitové drifty, Alessio, buď trochu soudný... Ty nechápeš, že ten, kdo koupí třeba A6 Allroad, si ho nekupuje zejména kvůli způsobu pohonu. Koupil by ho i na haldexu, nebo si koupí od BMW X-Drive, či od Mercedesu 4Matic... on kupuje především luxus jízdy, který mu samozřejmě Subaru přece nemůže nabídnout. Tvé evergreeny o nízkém těžišti boxer motorů jsou v kontextu, kde a jak jezdíš, jezdíme, opravdu směšné.
anonym
3. 3. 2007 23:34
Re: Audi vs Subaru
Já to pořád opakuji protože ty to dokola odmítáš. podívej se někdy na podvozek s motorem boxer a podvozek s motorem třeba řadovým, mohlo by to být zajímavé ;-) . Technická vyspělost pohonů je lepší pro tebe i pro mě - vzdyť ty popíráš smysl SH-AWD, X-drive nabo quattra (proč to teda v BMW s vývojem X-drive nezabalili a nekoupili relativně levný haldex? he?). PS: ty motory boxer - jsou nákladnější na výrobu a mají o něco vyšší spotřebu. zase mají nižší těžiště a pěkný zvuk (toť odpověď na tvůj dotázek)
3. 3. 2007 23:48
Re: Audi vs Subaru
Jo,jo, to mě strašně zajímá. Až si půjdeš koupit auto, napiš mi, půjdu s tebou, tohle bych chtěl zažít, až budem převažovat auta >:D ;-) :yes: Víš, problém je, že tys mladej zapálenej kluk a hodnotíš to víc pocitově a snově, než prakticky. Prot ti píši - pokud milujeme jaksi přírodu, 4x4, atd... berme zde za logickou referenci tu OCTAVII SCOUT - je to vlastně dokonalá kára za cca 750. Všechno, co je cenově nad je jen směrování k diamantovému kovboji a k luxusu jízdy. Ale na podmínky, v nichž se pohybujeme, s odkazem i na cenu, je Octavia dnes v tomto segmentu nejuváženější koupě, jkou můžeš učinit. Mimochodem, dnešní její test na Primě, jsi doufám viděl?
anonym
3. 3. 2007 23:51
Re: Audi vs Subaru
jistě, když "levnou" nižší střední tak octávii, to je snad jasné ;-) :yes: . Až si půjdu koupit nové auto? Hmmm...GTI...máš dobrou zdravotní péči? Abys vydržel než našetřím první milion >:D ;-) Rád tě vezmu :-! ;-)
4. 3. 2007 00:01
Re: Audi vs Subaru
>:D No, hoď sebou... prvního melouna bys měl mít v kapse tak kolem třiceti ;-)
anonym
4. 3. 2007 00:02
Re: Audi vs Subaru
tak to snad vydržíš, těch pár let, ne? ;-) PS: dobré nedělní ráno
4. 3. 2007 00:10
Re: Audi vs Subaru
:-) Tobě také. Doufám, že vydržím. Já si ty nákupy dokonale užívám. Když jsem kupoval manželce poslední auto, dohodl jsem s prodejcem, aby mu na předku udělali velkou mašli a koupili velkou kytici. Vešli jsme dovnitř, tam mašle, šéf přicházel s obrovskou kyticí... no, žena byla na slzičky... Dokonalá akce.
anonym
4. 3. 2007 00:16
Re: Audi vs Subaru
Jo...ty bych se taky dojal :yes:
anonym
4. 3. 2007 00:24
Re: Audi vs Subaru
mimochodem...Znáš to video "Thriller"? Tak tohle je takový "Thriller-haldex" >:D (snad pochopíš nadsázku). je to i s titulky, protože text je velmi výživný.
[odkaz]
4. 3. 2007 00:35
Re: Audi vs Subaru
>:D Thriller... Tak někdy kolem roku 1985 dole na Václaváku ve Zlaté huse (tehdy jedna z nejprestižnějších diskoték východního bloku) vystupoval s kulturní vložkou začínající Hes se svou skupinou UNO... a s Thrillerem... Tak to byla jízda... Za čas se pak dosali do televize a i jinak udělal velkou karieru... Takže my, mladí bejčci váleli na ten Thriller... já to měl zmakaný i včetně grimas, ani jsem nepotřeboval masku >:D Dnes bych potřeboval na parketu ovšem už permanent na všechny 4 :-)
anonym
4. 3. 2007 00:45
Re: Audi vs Subaru
Původní Michaelův byl vpravdě přelomový - první "pořádný" klip ;-) . Hese a thriller jsem nezažil, ale jestli byl alespoň z poloviny tak dobrej jako ten ind v červeném latexu tak to musela bejt fakt síla >:-[] . PS: ten text není překlad ale blbost v angličtině, co se podobá indické předloze (girly man=goliman v originále apod) :-) :-!
anonym
4. 3. 2007 01:04
Re: Audi vs Subaru
dám ještě jednoho golimana a jdu spát :-!
Avatar - VDC
3. 3. 2007 23:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 3. 2007 00:02
Re: Audi vs Subaru
? Merunka nic. Nerozumím. Byl to standardní výbornej test. Lehce kritickej, a myslím, že velmi objektivní.
Avatar - VDC
4. 3. 2007 00:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 3. 2007 00:18
Re: Audi vs Subaru
Dělá, ale ty testy čte nějakej neviděnej hlas... oni dva dělají předěly. Pusť si to na počítači, je to fakt dobrej test. I poměrně dost kritickej.
Avatar - VDC
4. 3. 2007 00:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 3. 2007 00:26
Re: Audi vs Subaru
AMR je tragedie. Prima se snaží a přejdeme-li tu dvojku (která to ale dělá velmi profesionálně), je tam i dost dobrých informací.
Avatar - VDC
4. 3. 2007 00:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Scooby"
4. 3. 2007 17:52
Re: Audi vs Subaru
Dobrá beru tvou argumentaci ohledně delvitových driftů, možná většinu času je jezdci jako jsi ty jedna s jakém vozem a jakým systémem pohonu 4x4 jezdí, protože se svým stylem rozdíl nepoznáš. Tato argumentace ale nevylučuje fakt, že subaru systém Symetrical AWD je prostě špička. Tohle prostě popřít nemůžeš, a ani jsem to od tebe nikde nečetl, proti tomu se prostě nedá nic říct. Jo, že ty bys to nevyužil, jó to je "delviťáčku" tvoje mínus :-)
neregistrovaný "Coulin"
3. 3. 2007 23:45
Re: Audi vs Subaru
Hele GTI,zůstaň u bajek a pohádek o evropských vozech,hlavně koncernovejch. tam ti fandím :-! Ale jak začneš vrtat do reality a techniky ,jsi mimo. To opravdu nem;užeš srovnávat Ochcávku a SUBI... Jen se ztrapníš. Veř mi jako příteli. A k tě prémiovce- jo AUDI bude stát o půl mega víc,ale při koupi daj takovou slevu,že budou na ceně Subiho,u kterýho slevovat nemusej.. >:D >:-[] A víš u koho bude fungovat čtyřkolka po půl milionu km- U TOYOTY a SUBARU... Audi bylo čtyřkolka před lety,když to bylo Quattro s velkým Q.Teď je to jen hra na Quattro,koncernová spleskanina,ale i já mám pro ni slabost,i když mne teď fakt zlamala ta A3,při testování s Aurisem.
4. 3. 2007 00:24
Re: Audi vs Subaru
Registruji větu - "QUATTRO je jen splácanina". Na to nemá cenu ani reagovat. Takovej nesmysl tu nepíší ani subruboys, a že jim bych to možná prominul. Tebe omlouvá tvůj zaměstnavatel, ale přeháníš to.
anonym
4. 3. 2007 00:35
Re: Audi vs Subaru
hele,hele...právě subaruboys pohony znají a ví(teď je na klubové nástěnce dlooouhý článek o jednom typu pohonu) ;-)
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
5. 3. 2007 15:42
Re: Audi vs Subaru
hehe rad se hadam ale quttro je svaty jak awd u subaru :-/ achjo proc to zni tak divne vuci Subu... dobre jinak i když jsou skoro stejny tak subu je subu >:D
neregistrovaný "pohodář"
4. 3. 2007 01:07
Re: Audi vs Subaru
teda GTI tys mě dnes po ránu zase rozesmál, nebereš ty náhodou starýho Piëcha z boku?????????? >:D >:D >:D >:D
prndáš tady o Koncernu, o Subě víš úplný kulový, a vydáváš to za všeobecně závazný fakta.
V garáži mám obojí (koncernový haldexový 4x4 a AWD od Subaru) a ujišťuji tě, že rozdíl poznám v první mokré zatáčce (ty asi až v druhý.. >:-[] bohužel). Prostě Haldex je šidítko, který pomůže, AWD je prevence, která nezklame.
Fakt, že si pár tunerů vymručelo lichoběžník a lá AUDI neznamená, že všichni Subaristi touží po AUDIně.
SOrry všem, že na toho pošetilce z Vlčího hradu reaguji, ale je to fakt trouba a mě to nedalo......
Být omilovanej v bezduchejch, mastodontních bazmeků, co se stále kazí a ještě se navážet do Suby to chce opradvu terapii.
neregistrovaný "abr"
4. 3. 2007 13:46
Re: Audi vs Subaru
Je to bohuzel tak GTI, jak uz stihlo rict par lidi tady prede mnou. Allraoad je pretechnizovanej, sam delam v IT tak bohuzel denne vidim jak indiani ty drivery a SW obecne pisou - proto mam slabost pro ciste mechanicka reseni. Sou totiz jasne citelna a spolehliva. Myslim ze Allroad ani 1/2 milionu km neujede. Jedina soucasna slabina subaru, je absence skutecne efektivniho benzinovyho motoru, jako TSI od VW - subaru nemusi mit diesel - nevim jak by to na zadni naprave vyvazovali, to uz nebude subaru. A k Octavii Scout, Volvu X.. A3 a podobnym - sou to predokolky u kterych nejak pokoutne vytahnou kroutici moment dozadu - to z ni ale skutecny 4x4 nedela. Jinak ale souhlasim ze tech 98% lidi se svymi vozy projede v 98% situaci.
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
5. 3. 2007 15:37
Re: Audi vs Subaru
hehe GTI si celkem suchar, nebo audi fakt ma blbej podvozek..., ale když utrhnes Subaru staci pootocit kola podradit o jeden a zacit se smat jak * >:D , jezdim obcas v Legacy a krizovku jsem nikdy neresil, pac Subu ji vzdy vyresilo za me:) a pokud si myslis ze musis byt zavodnik aby si byl rechlejsi v Leg než v ochte, tak se zamysli problem to neni. a ze te nikdo nepredjel na snehu asi znamena ze jezdis jak prase asi:))
5. 3. 2007 16:27
Re: Audi vs Subaru
Jako prase nejezdím, ale když tě tak čtu, napadá mě, že by mohli prémiovky, tedy BMW, Mercedes, AUDI a tak, ukončit výrobu těch svějch šunek a vyrábět v koprodukci se Subaru sen snů - Legacy, co? 8-s >:D >:-[]
anonym
5. 3. 2007 20:00
Re: Audi vs Subaru
to mas pravdu >:D
neregistrovaný "Stydlin z domova"
5. 3. 2007 20:01
Re: Audi vs Subaru
pardon zapomel jsem se podrejpnout :))) Stydlin z prace
neregistrovaný "Eddy"
4. 3. 2007 11:19
Kola Sparco???
Kola Sparco vidím poprvý v životě... Ale tak proč ne?:-) Hezký kousky no:-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 3. 2007 11:33
moc pekny
moc pekny
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stydlin z Prace"
5. 3. 2007 14:58
asi to nekdo už napsal
fuj to je humus!!!!!! Legay je krasny a mam ho desne rad.... a vždy když v nem jedu tak je to neco jineho, ale tohle je HUMUS chudak Subaru:((((
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 3. 2007 15:05
Humus
Jsem fanouškem Subaru a tohle fakt sprasili. Proč převlíkají výborný auto, za jiný dobrý auto, když to neni potřeba? Proč bych měl chtít, aby si lidi pletli moje Subaru s nějakým Audi?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pepik"
6. 3. 2007 01:45
Re: Humus
to uz je tak japonci se vzdy snazi podobat evropskym konkurentum. Lexus se taky dlouho podobal MB. toyota z mr2 totalne zkopirovala boxter, toyota, subaru, montuji blinkry do zrcatek jak VW do lexusu ted strkaji zraloci antenu alá bmw coz je uplne trapne atd..
ABS, ESP, Airbag, quattro ukradli z evropy dokonce hybrid mel audi prvni seriove v roce 1994 (audi duo) jen pro nezajem v nemecku (po dnesni den) ho prestali vyrabet. japonci umi delat super marketing v anglii vsude kecaji o hybridu ale kdyz se clovek podiva na hole data tak zjisti ze ho to auto daleko vic stoji, spotreba je na dalnici dokonce vyssi + ma kufr plny baterek. Super reseni! radeji moje auto predelam na plyn!
Asii budu vzdy odmitat, jedno jestli to prijde z ciny, koreii, japonska ti lide neumi kreativne premyslet tak vsechno kradou a strakaji nam za polovicni cenu. Yen ma taky super vyhodu ze je vuci dolaru a euro umele slaby a tak ziskavaji na prodanem aute dalsich 3000tisice dolaru, jak jsem se dneska docetl ve financial times
neregistrovaný "Donald"
6. 3. 2007 08:50
Tribeca
No nevim,spíš mi ten mohutnej stříbrnej rámeček připomíná střed masky na B9 tribeca.
to GTI: Jestli při běžný jízdě nevidíš rozdíl mezi scoutem a legacy,tak snad už radši ani nepiš.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dan"
8. 3. 2007 15:51
Tribeca
K tve teorii o dokonalosti Octavii 4x4 jen jednu poznamku - 27 bodu v crashtestu, kde jiny auta bezne dosahuji o 5 vic, ma k dokonalosti daleko. A predchozi Octavka mela 25. Bidny jsou u obou hlavne vysledky celniho narazu, to proste ve Skodovce neumi nebo na tom setri (Superb: 26b, z toho celni naraz jen 9 - Hlinka mel smulu). Jinak ty auta treba nejsou spatny, ale tahle informace me sama o sobe odradi od koupe jakykoli skodovky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kacer"
14. 3. 2007 14:32
toto?!
Toto auto a tento clanok-strata casu!!! :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter"
15. 3. 2007 07:56
hm
cela je nadherna ale ten kto videl legacy vie ze vyzera dobre aj bez mriezky od audi, nepekne riesenie, inek nema chybu
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 3. 2007 17:05
hm
Já bych mu nestylově nakopal koule! :no: Jsi příliš tolerantní! ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Harry Ventil"
17. 3. 2007 17:06
hm
Já bych mu nestylově nakopal koule! :no: Jsi příliš tolerantní! ;-\
Rozbalit vlákno
0