Japonská společnost Denso, jedna z největších firem produkujících součástky pro automobilový průmysl, ohlásila, že na autosalonu ve Frankfurtu představí nový systém časování ventilů, vyvinutý společně s Toyotou.
mno, myslim, ze doteraz vsetky motory, ktore maju vvti, vtec, vanos a ine varianty variabilneho casovania su ovladane elektronicky, teda pomocou ECU... samozrejme v sucinnosti s tlakom oleja cez solenoidy atd...
toto je novy, cisto elektronicky system, kde odpadne ta mechanicka cesta...pracu namiesto oleja bude vykonavat nejaky servomotorcek...ten vsak bude nadalej dostavat signaly z ECU
Aaaa,tady asi jeste nikdo neslysel o znacce Mercedes-Benz,ze ano?Nebo spise ze ne?Audi se jen chlubi,ale od doby kdy prorazilo se ctyrkolkou v rally,vlastne nic nedokazalo.To Mercedes zkousel ctyrkolku jiz ve dvacatych letech.Jo,co se tyce Toyoty,ta sice vzdy mela vyborne motory se kterymi mohla prekvapit,ale rozhodne ne ohromit. >:D
mercedes je urcite krasny a dobry auto,ale vedle Lexus vypada jak shitmobile.mel sem vzdycky rad mercedes,ale co bolo to bolo.ted nejlepsi a nejhezci auta dela lexus!!ja bych si ho asi nekoupil protoze na nej nemam a taky mam rad manual,takze HONDA!!!!!
Nechtěl bych šířit poplach, ale nezávislé časování ventilů na mechanickém spojení s vačkovým hřídelem má již LEXUS LS600 tj 5.0 V8 motor (jak je to u 4.6 V8 v LS460 nevím). Dokonce se to dá najít v jejich prezentacích.