Zhruba 30.000 zaměstnanců a odborářů, včetně českých, se dnes sešlo k jedné z největších demonstrací v dějinách automobilky Volkswagen před jejím sídlem v německém Wolfsburgu.
Re: budou vyrábět novou Social Edition, v ČR socko-line
no to já vím taky, a tomu právě fandím, však ja tím myslel Sasíky a IGM = v okamžiky kdy je potřeba 80% většina, má ten jejich podíl váhu = za to stávkují
Re: budou vyrábět novou Social Edition, v ČR socko-line
Ve 14 letech máš na takový názor samozřejmě nárok. O fakta (jako např. kondice posledního samostatného výrobce sportovních vozů) se zatím zajímat nemusíš.
Ekonomicke ochranarstvo najhrubsieho zrna. Predpokladam ale, ze VW bude bez akychkolvek skrupuli ziadat Europsku komisiu, aby zakrocila, ak v USA odklepnu $50 miliardovu "pozicku" pre Velku trojku, pretoze je to v rozpore s duchom volneho trhu.
Pokud se nemylim a to mohu, tak Dolni Sasko se boji Porsche aby po vetsinovem podilu neoznamila prevedeni hlavniho sidla VW do Sttutgardu "setreni financnich prostredku a restruktalizace ve vedeni atd.", a tim vedeni firmy jez tam sedi desitky let a bydli by bud prisli o praci a rada z nich b yse musela stehovat, a to nejdulezitejsi hlavne dane z vynosu by nesly Dolnimu Sasku by razem zmizeli do Sttudgardu a at to tak nevypada to je nesmirne provazana spoluprace mezi Dolnim Saskem a VW. Pro mistni by to byla neunosna financni ztrata jako pro lokalitu.
Proč kupuje Porsche VW a ne obráceně? Protože VW je tímto polostástní podnik, a vede si jako polostátní podnik. Tj. platy neodpovídající produktivitě, pracovní doba odpovídající vládě odborů atd. To žádný soukromý vlastník nepřipustí.
Verim, ze platy neodpovidaji produktivite v Nemecku ale nechce se mi verit, ze v Cechach a jinych z byvaleho vychodniho bloku zemich je tenhle problem.
Mám taký dojem, že tu dopisujú len samí kapitalistickí akcionári, ktorí nedokážu pochopiť, ako dopadá reštrukturalizácia a prepúšťanie na osudy ľudí, doprial by som im ten dobrý pocit, hlavne Xjmeno363 a Me2d, možno sú ešte mladí a nezrelí.
To jsou ale blbiny. S podobnou rétorikou v minulém století dělníci rozbíjeli v továrnách stroje. Nebýt strojů, mohlo by Porsche i VAG zaměstnat 10x více dělníků.
Bez stroju by jsi nikdy v aute nejezdil a ve staji by jsi mel kone pokud by jsi na to mel. Jen diky strojum a jedoucim linkam mohl H.Ford rozjed velkovyrobu v roce 1908 a tim padam snizit naklady. Tim padam zbav se mob. telefon,PC,televizi,pracku jelikoz je vse delano pomoci stroju. >:D >:D >:D