Auta i fotky jsou parádní. Jen - byl by velký problém přidat popisky? Nebo je nevíte?
Je to škoda, všichni nejsme automobiloví historici. Tak třeba příště, díky.
Jakoby platilo pravidlo: čím větší organizace, tím obtížnější jsou jednoduché úkony. Je dobře, že se redakce věnuje veteránům, a že fotografie jsou opravdu výborné, ale popisky jsou taky velmi důležité. Připadám si, jako bych znal nyní jen půlku toho, co bych znát mohl.
Je pravda, že jsem jel pouze v Escaladu 6,2 V8 Hybrid, mělo to odpojování válců jako Golf, akorát že to odpojovalo 4 válce >:D Jinak to byla hrozná mašina, max. rychlost prej jen 180, ale prej tam je omezovač. Je pravda, že z takových 250 by to brzdilo několik kilometrů >:D To ovšem nic nemění na tom, že i když samozřejmě je lepší Bentley, superkvwalita koncernu vw, tak stejně musím, před Cadillacem, smeknout :yes::yes::yes:
Drobne upresneni: Chrysler 300C to nemel, mel to motor 5.7V8 Hemi. Tj. vsechna auta vybavena timto motorem a jenom ty 300C, ktere ho mely. Pokud si koupis 300C s 3.5V6 nebo dokonce 3.0CRD, tak to auto rozhodne valce vypinat nebude.
Druha vec, ze to vypinani valcu bylo celkem naprd a realny efekt nula nula nic.
Jenze auto nejezdi na studie, ale na benzin a ten to nesetrilo. >:D Pri porovnani s konkurencnim Northstarem se stejnym poctem valcu a podobnym vykonem bez vypinani valcu nebyl patrny zadny rozdil ve spotrebe a to ani pri popojizdeni ve meste, kde melo vypinani valcu benzin setrit nejvice.