Design
Přihlásit pro přidání komentáře
Pekelná Micinka
Starlight je nádherný auto. Zejména zezadu je to úplná esence první poloviny 60. let, bez toho, aby to působilo příliš futuristicky. :yes: :yes: :yes:
Adam Novák
Je pravda, že jsem jel pouze v Escaladu 6,2 V8 Hybrid, mělo to odpojování válců jako Golf, akorát že to odpojovalo 4 válce >😁 Jinak to byla hrozná mašina, max. rychlost prej jen 180, ale prej tam je omezovač. Je pravda, že z takových 250 by to brzdilo několik kilometrů >😁 To ovšem nic nemění na tom, že i když samozřejmě je lepší Bentley, superkvwalita koncernu vw, tak stejně musím, před Cadillacem, smeknout :yes: :yes: :yes:
odpojování válců sem měl i v 300C.
Jinak první s tím přišel právě Cadillac v 70. letech....
Jinak první s tím přišel právě Cadillac v 70. letech....
Drobne upresneni: Chrysler 300C to nemel, mel to motor 5.7V8 Hemi. Tj. vsechna auta vybavena timto motorem a jenom ty 300C, ktere ho mely. Pokud si koupis 300C s 3.5V6 nebo dokonce 3.0CRD, tak to auto rozhodne valce vypinat nebude.
Druha vec, ze to vypinani valcu bylo celkem naprd a realny efekt nula nula nic.
Druha vec, ze to vypinani valcu bylo celkem naprd a realny efekt nula nula nic.
Jenže jako 300C se ten model s motorem jiným jenž 5,7 V8 nazýcal pouze v Evropě.
V usa bylo 300C výhradně jako 5,7 HEMi, zatímco servez s V6 se jmenovaly jen 300
Vypínání válců naprd nebylo, sníživalo to spotřebu dle studií o 10-15%
V usa bylo 300C výhradně jako 5,7 HEMi, zatímco servez s V6 se jmenovaly jen 300
Vypínání válců naprd nebylo, sníživalo to spotřebu dle studií o 10-15%
Jenze auto nejezdi na studie, ale na benzin a ten to nesetrilo. >😁 Pri porovnani s konkurencnim Northstarem se stejnym poctem valcu a podobnym vykonem bez vypinani valcu nebyl patrny zadny rozdil ve spotrebe a to ani pri popojizdeni ve meste, kde melo vypinani valcu benzin setrit nejvice.
Je to škoda, všichni nejsme automobiloví historici. Tak třeba příště, díky.