Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Design vozidel Cadillac: Oploutvení průkopníci

Cadillac – to jsou automobily snů, práce významných designérů, ale také nápadité tvarové inovace či ostře řezané studie budoucnosti.
Zpět na článek
23. 6. 2013 12:19
23. 6. 2013 12:51
23. 6. 2013 13:08
23. 6. 2013 14:26
23. 6. 2013 13:48
24. 6. 2013 15:38
23. 6. 2013 17:05
23. 6. 2013 19:49
24. 6. 2013 09:16
24. 6. 2013 15:30
1. 7. 2013 16:50
24. 6. 2013 02:12
24. 6. 2013 09:16
23. 6. 2013 12:19
Popisky
Auta i fotky jsou parádní. Jen - byl by velký problém přidat popisky? Nebo je nevíte?
Je to škoda, všichni nejsme automobiloví historici. Tak třeba příště, díky.
Rozbalit vlákno
5
23. 6. 2013 12:51
Re: Popisky
Keby si vedel, koľkokrát som už tento nedostatok redakcii vytýkal...
23. 6. 2013 13:08
Re: Popisky
Redakce sice neni zodpovedna za obrazky a za galerii, ale je pravda, ze zodpovedna osoba by to poresit mohla.
23. 6. 2013 14:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bubáq
24. 6. 2013 15:38
Re: Popisky
Jakoby platilo pravidlo: čím větší organizace, tím obtížnější jsou jednoduché úkony. Je dobře, že se redakce věnuje veteránům, a že fotografie jsou opravdu výborné, ale popisky jsou taky velmi důležité. Připadám si, jako bych znal nyní jen půlku toho, co bych znát mohl.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 6. 2013 14:14
Good morning, starshine...
Starlight je nádherný auto. Zejména zezadu je to úplná esence první poloviny 60. let, bez toho, aby to působilo příliš futuristicky. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 6. 2013 17:05
Krása
Je pravda, že jsem jel pouze v Escaladu 6,2 V8 Hybrid, mělo to odpojování válců jako Golf, akorát že to odpojovalo 4 válce >:D Jinak to byla hrozná mašina, max. rychlost prej jen 180, ale prej tam je omezovač. Je pravda, že z takových 250 by to brzdilo několik kilometrů >:D To ovšem nic nemění na tom, že i když samozřejmě je lepší Bentley, superkvwalita koncernu vw, tak stejně musím, před Cadillacem, smeknout :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
23. 6. 2013 19:49
Re: Krása
odpojování válců sem měl i v 300C.

Jinak první s tím přišel právě Cadillac v 70. letech....
24. 6. 2013 09:16
Re: Krása
Drobne upresneni: Chrysler 300C to nemel, mel to motor 5.7V8 Hemi. Tj. vsechna auta vybavena timto motorem a jenom ty 300C, ktere ho mely. Pokud si koupis 300C s 3.5V6 nebo dokonce 3.0CRD, tak to auto rozhodne valce vypinat nebude.

Druha vec, ze to vypinani valcu bylo celkem naprd a realny efekt nula nula nic.
Avatar - Barrichello
24. 6. 2013 15:30
Re: Krása
Jenže jako 300C se ten model s motorem jiným jenž 5,7 V8 nazýcal pouze v Evropě.

V usa bylo 300C výhradně jako 5,7 HEMi, zatímco servez s V6 se jmenovaly jen 300

Vypínání válců naprd nebylo, sníživalo to spotřebu dle studií o 10-15%
1. 7. 2013 16:50
Re: Krása
Jenze auto nejezdi na studie, ale na benzin a ten to nesetrilo. >:D Pri porovnani s konkurencnim Northstarem se stejnym poctem valcu a podobnym vykonem bez vypinani valcu nebyl patrny zadny rozdil ve spotrebe a to ani pri popojizdeni ve meste, kde melo vypinani valcu benzin setrit nejvice.
Avatar - Ozzman
24. 6. 2013 02:12
Re: Krása
No né, to je snad první normální příspěvek:D Bravwo Adame >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku