Privátní "tramvaj" je nedomyšlená. Kolísání napětí a vjíždění do dráhy tramvaji atd. To barevné ani omylem, nemá to vůbec pražskej feeling... Ale to černé bych bral, má to takový "kafkovský" nádech odosobnění, nicméně i tak pod jednou podmínkou - žádné reklamy. Světelných zdrojů a dalších kýčů pro reklamní d*vky máme už v Praze dost.
Uz vidim, jak to se svetlou vyskou asi 3,2 cm krosi po dlazbe a pres koleje...
A taky mne zajima, co asi uvidi ridic pres ten megalomansky pojaty predni sloupek...Ze se muzou cestujici za jizdy postavit je fakt super, zejmena s poukazem na to, ze by meli byt pripoutani... Takhle to zkratka dopadne, kdyz nekdo navrhuje neco, cemu ale vubec nerozumi.
Nemuzu jinak :no:
Mimochodem je zajimave, ze se tyhle kostkovite zrudicky navrhuji jako taxiky uz snad od sedesatych let, ale jak taxikari, tak jejich zakaznici to (jako obvykle) vidi uplne jinak (Passat, MB E, Sharan, u nas pripadne Octavia...).
Jenže to je pohled na český taxík, čili zakouřená oktávka s poněkud zvláštně účtujícím taxametrem.
Vem si londýnské taxi. To je daleko prostornější a více odděluje pasažéra od řidiče, také je dostupnější. A to jei cíolem těhle studií. A je to opravdu výhoda, že se v autě dá stát, hlevně pro nastupová¨ní a vystupování hůře pohyblivých osob je to velká výhoda.
než tyto podivný kreatury co nemá nic společného s automobolismem...spíš mi to připomíná starej minibus od ikarusu >:D >:D
copak superby, passaty a mondea u 1.1.1 a AAA nefungují dostatečně dobře...?? nebo at raději nakoupí vysloužilý fordy crown victorie nebo chevy caprice od new yorskejch...ty se jich budou za pár let zbavovat ve prospěch nissanu evalia...