K dokonalosti to má hodně daleko, je to obyčejný průměr, bez nápadu a ochotu něco nového udělat, no spíše než neochota to je neum!!!!!! Všechny německé vozy vycházý z 30let starých základů, jenom linky se posouvají z hora dolů a pak naopak, to je ten posun v desingu jak tu někdo již dříve napsal o jiném voze a zde je to OK!!!!! A už jenom proto že v tom jezdějí samé ozlacené ovce bych to nekoupil, Tímto to ztráci IMAGIE
Vsadim prave varle, ze kdyby ti nekdo nabidl fungl nove Cecko vymenou za tvuj "vlastni servis fyjat", menil bys tak rychle, az by se ti z toho zaparilo ve spodarech.
Myslím, že pitomci se nemění. Mluvit takto o nejúspěšnější současné značce vypovídá o tom, že jste v takovém autě nikdy nejel. Design je věcí subjektivní.
Máte smůlu měl sem možnost několikrát řídit Mercedes, W 124 hrůza již Fiat uno mělo 5 kvalt a W124 4kvalt, a volant jak v Tatře 148, Pak v C další hrůza vevnitř neprostorné, a jsem pamětník i tak zvaného Piána také žádný zázrak. Jsem starý kozák tak že mám trochu přehled a hlavně něco za sebou a nátlaku Německých falešných reklam odolávám na rozdíl od Vás, mám za sebou dobu když každý kolotočář měl Měďáka a ovjenčený zlatem a myslel si že je geroi, ale byl to jenom namyšlený idiot. Opravoval jsem jim ty ŠUMKY
Konstrukce náhonu o tom nerozhoduje, konzumní zákazníkl nepozná jestli má náhon na zadek a nebo na předek možná až v zimě. Ale určitě pozná jestli má prostor pro lokty, a nebo v zádu pro nohy. A znám mnohem starší a možná menší Alfa 75 a ta měla v zádu i převodovku a byla prostorná
A ještě něco k tomu nejůspěšnějšímu, je to jen velká nafouknutá mediální bublia, stejně tak jako olej Castrol je pro každého pojem a přitom je to jen průměr, to samé Mercedes
Promiň ale to nemá cenu, uhýbáš a to Punto je nadčasové a ještě dlouho bude Design nemá chybu, než se kněmu Němci posunou to bude 20let.
Tebe naprosto ovládla Hitlerova a Geblsova Ideologie.Absolutně neuznáváš fakta, tak že jenom němci jsou ti úžasný :-!
I v Ostravě měl při předváděčce Alfy Romeo prodejce a majitel stejné kecy o fašistech :-) , přitom Italové byli fašisty dříve než Němci. Hloupé. Italská auta jsme v rodině měli a byly problémové, i když na srdíčko. Nejpikantnější asi když v 166 Alfě kožená sedadla začala pouštět barvu a reklamace nebyla uznána. Mercedesy jsou materiály, kvalitou a technikou úplně jinde. Mám zkušenosti osobní i řidičské s třídami od A do E 63 AMG. Ale to je každému jasné :-) .
Prosimte proc sem motas Hitlera a Geblse?? Ja tohle uplne nesnasim, takovyhle vykriky do tmy. Evidentne si Fiat maniak a s takovymi se neda bavit o necem jinym. Kup si mercedes novej mercedes, chvili s nim jezdi a pak si popovidame ;-)
A čo by sa na základnom tvare malo meniť? Máš pocit že pri iných značkách je to inak? (Toledo vynechajme...). Práveže na tomto prehľade vidno ako šiel Mercedes s dobou a vždy bol "in". A áno, posúva sa niekam. Je to dynamická evolúcia ktorá príde vždy s niečim kompletne novým a nepotrebuje facelift nazývať novou generáciou...
Neviem ako vy ale mne sa tie staršie C-čka páčili viac ako to nové , neviem si pomôcť ale stále tam vidím na svetlometoch tu hnusnú Octáviu :-( , myslím že pred faceliftom to bolo lepšie 8-s
Exteriér poslední generace C je velmi vyvážený a je to jeden z nejhezčích sedanů ve střední třídě, řekl bych velmi rozumné využití hran (nikoliv přehranatěno jako třeba GLK) a proti bublinofluidním designům některých konkurentů je to balzám pro oči, hlavně boční silueta s čumákem opticky tlačeným k zemi je velmi hezká.
Před faceliftem byla Oktávka v poho, ale teď, když postavíš vedle ní tu po faceliftu, je ta stará jak ubožáček. Zaplaťpánbu za to vylepšení, hlavně typ RS vypadá podstatně lépe. [odkaz]
Ani ten facelift a nic jiného tomu nemůže pomoct, protože tvar to má jak auta z 85let. Mél jsem starou Themu r.v. 86 a ten předek první Octávka měla naprosto stejný, a Fiat Croma r.v.91= Předek Pasatu r.v 2000 možná i 99 ale to ovce nevidí
Jelikož už něco pamatuju vzpomínám si na společný projekt tehdy ještě samostatných firem Fiat, Lancia, Alfa Romeo a Saab na auto střední třídy ze kterého vzešly modely Fiat Croma, Alfa 164, Lancia Thema a Saab 9000. Jedinou společnou věc s Oktávkou mají čtyři kola a volant. Jinak je Oktávka o 100 let vepředu.
Asi už máš v hlavě něnce když to to napíšeš, škoda že neumím sem vložit fotky najednou abys ses rozpoměl, protože ta Škoda tyto vozy ještě nedohnala, a dohnad v podání němců ani nemůže i když se snaží ale podvodama, tak jako se vším co němci dělají je samá lež a podvod
Nejdříve se otíráte o krásný a povedený Mercedes a teď o nejlepší a nejprodávanější české auto ve své třídě - o Octavii. To může snad jen zákazník Hyujdaje. :-)
Ne Ne to může jenom rozumný člověk, protože oba tyto vozy opravdu nic nenabízejí, z bodu A do bodu B mě doveze i Trabant jenom zaslepení německýma žvástama (viz tento článek ) mohou být tak otupený že nevnímají krásu, kvalita neexistuje vše je již globální, ale krása ano
Teda nevím, co to mám v hlavě za něnce, ale až bude příležitost, tak si ten příspěvek nechám někým přeložit. Jinak fakt, Oktávka je vedle Cromy z poloviny osumdesátých let úplně nanic >:D
Promiň jestli jsem se překlepl ale ta nemoc co napadá mozek má Německé jméno, a já jsem reagoval na ten předek Octávie I že je stejná jako Thema, A když teda nedáš ta úchvatná Octávka měla motor TDI který Němci ukradi Fiatu právě tebou zmiňovaná Croma byl první vůz kde tento motor byl použit,v roce 86, Tak opravdu 100let ale obráceně
Jo, tenhle je normální, ale s AMG paketem mu to seklo více. Mě se líbí C-classe i teď, hlavně v bílé a kupodivu mu sekne i černá střecha... a to platí i pro kombi... joj, to je kus auta, který mě z německa asi tahá nejvíce.
Souhlas. Velmi pěkné auto, i když pro mě osobně trochu "jiný" mercedes než staré éčko, které jsem měl velmi rád. Dnes jsem byl na prezentaci nové řady 3 a je to trochu jinak, než jsem si domýšlel z fotek, takže cé má velmi zdatného konkurenta. Nové BMW 3 je z venku velké a docela hezké :-)
Nemyslím si, že jsi o něco přišel. Uvnitř zase malé jako normálně ;-) . Nízký posaz a člověk se musí dost sehnout, aby se dovnitř dostal. Když sedíš je to fajn. Oni tam měli samé dobře vybavené verze, takže nevím, jak to bude vypadat v základu.
Neměl ste na mysli náhodou vytažená světla nedávno ukonceneho Sl, které mělo ta vytažená svetla? Cl sice bylo mirne upraveno ale formulace odpovídá těm světlum Sl (r230).
Hezky den.
Mercedes....to byl po revoluci sen! A nadešla chvíle,kdy si ho žena,coby sen koupila.Sice jen A 170,ale Mercedes! Po půlročním ježdění s prosíkem přišla,neb očekávání bylo nenaplněné.Snad jen ten zaměřovač na kapotě a závist sousedů byla "fajn".Nepohodlné,špatné materiály v kabině a celková úroveň by se dala srovnat místy i s Fiatem!! Šel z domu tak rychle,jak jen to šlo.Běžela doba a já si splnil sen-Mercedes-Benz třídy E. Na německé dálnici jsem během dvou let byl třikráte potupně naložen a odtažen.Sen se rozplynul,ale stále si říkám jednou........ Snad to byla jen náhoda,ale moji důvěru jsem ztratil.U BMW není ta aureola "úspěšného člověka",jenž jej řídí tak vidět,ale o to lepší je výsledná služba této značky.(bohužel veksláci a rumuni za volantem mě.....vadí) :-! Za svůj život jsem vlastnil vše možné a tak si myslím,že nejdůležitější je jezdit v pohodě,chovat se na silnici lidsky a mít auto bez nutnosti odtahu.
To je smutná zkušenost, ale i pozitivní. Mercedes asistenční služba = auto na své náklady odtáhnou, opraví, dají náhradní vůz, zaplatí hotel nebo i letenku domů. A žvást to není, náhradní vůz jsem měl a to i když jsem s poruchou dojel do servisu sám.