Musí být po celou dobu své životnosti schopno ujet trasu min 800km bez přerušení a tankování. Pokud se zde představuje vozidlo, které má dojezd 80 az 100km a potom se musí 4 hodiny nabíjet, je to výsměch pro reálného uživatele. ;-\ :no:
Konkrétní číslo obhajovat nebudu, ale tak vysoce účinný pohon by měl být schopen v NEDC ujet tak 1000 km. To aby při té ostřejší jízdě vydržel do sousedního okresu. :-) Málokdo by potřeboval najet tolik na jedno nabití, pointa je, že mezi klidnou jízdou relativně nízkými rychlostmi a různými druhy extrémů je velký rozdíl.
Velmi rádi diskutujeme s ostatními o tom, zda je lepší do auta benzínových motorů a silně :yes: .
Nafta patří do kamen, dodávek a náklaďáků! Pod kapotou mají menší úsporné diesely s DPF, plnící co do emisí i hluku přísné normy EU. >:-[] >:-[]
ano tohle je spravnej pristup, nejdrive si to ladit na sportakach kde je zakaznik ochoten platit vice, sak ono jednou ta kapacita "baterii" bude dostatecna aby bezne auto dokazalo na jedno nabiti ujet nejen stovky, ale i tisice km :-) (Tesla ma dojezd okolo 400km, tedy nikterak daleko od dojezdu vetsiny podobnych sportaku, soucasny Exige ma dojezd okolo 350-400km, pri ostrejsi jizde tak do 100km)