Servisní zásah bude trvat asi 30 minut a bude nepovinný a bezplatný. Dopisy bude rozesílat organizace Centrum služeb v silniční dopravě, která podléhá ministerstvu dopravy.
jj [odkaz]
JAK JINAK NEŽ TEN DÍZLSAJRAJT [odkaz] co bude leda taksrrr [odkaz] VYŠROTOVAT :-)
No vemte rozum do hrsti co s popelnicí co získala GLEJT PODVODEM ?? :-) Takový kšáp nemá ve státě slušných lidí co jezdit idkyby byl z BOULESLAVI :-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D:yes:
PS: tudle novinu už ste slyšleli loni vodemě coooo že se budou kát a ještě rádi [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
"Cílem opatření je, aby po jejich zavedení zůstala spotřeba paliva, výkonové parametry i hodnoty emisí CO2 beze změny." :-)
Je otázka zda se podaří tohoto cíle dosáhnout. Je to hlavně, podle mě, sázka na obtížné prokázání jak původních, tak nových parametrů.
Pokud by tento cíl byl takto jednoduše dosažitelný, nabízí se další otázka, proč to tedy neudělali už při výrobě rovnou a neušetřili si ten zbytečný software navíc, celou aféru, pokřivené jméno, peníze a tyto dodatečné zásahy.
Také by mě zajímalo číslo alespoň v %, které by vyjadřovalo poměr obeslaných a realizovaných, když je to u nás nepovinné. To je ale víc námět pro redakci na shrnutí akce po nějakém čase, ale i průběžně. Po měsíci už čísla mohou něco vypovídat.
No, hezkej moc nebyl... ale nebylo to špatný auto.
Zvlášť v kombíku docela šel.
Věčná škoda, že "koncern" neměl jedinej slušnej bezínovej motor... a patrně pořád nemá.
"Cílem opatření je, aby po jejich zavedení zůstala spotřeba
a teď tu o Červené Karkulce... ;-\
Kdyby VW pokračoval ve vývoji TDI PD, nemusel takhle blbnout.
BTW: a když tam nepojedete, nahrají vám nowý firmware při nejbližší návštěvě servisu i proti vaší vůli. Alternativou bude ztráta záruky a garance mobility. Pojede to sice furt víceméně stejně, ale spotřeba stoupne tak o půl litru. A sání motoru i DPF filtr se budou víc zanášet sazemi.
Re: "Cílem opatření je, aby po jejich zavedení zůstala spotř
Za prvé - Červená Karkulka - souhlas.
Za druhé - PD se od CR liší pouze ve způsobu generování vstřikovacího tlaku paliva. Jinak oba systémy dokáží dnes vyvinout +/- podobné tlaky, oba systémy používají piezoelektrické vstřikovače, elektronicky řízené, s možností několikanásobných předvstřiků, vstřiků a postvstřiků během jednoho vznícení. Žádný rozdíl, který by ovlivňoval tvorbu emisí - nesouhlas.
Za třetí - jestli přehrají proti vůli nevím. Spíš si myslím, že ne. Zatím o ztrátě záruky a garanci mobility nikdo nehovořil, ale možné to může do budoucna i být. Opět nevím.
Za čtvrté - "Pojede to sice furt víceméně stejně, ale spotřeba stoupne tak o půl litru. A sání motoru i DPF filtr se budou víc zanášet sazemi." - Rámcově opět souhlas, i když ten půllitr beru jako orientační hodnotu a může to, v některých režimech, jet i malinko hůř. No a hnojem se budou zanášet víc asi i spalovací prostory a kroužky. S tím vyšším zanášením DPF přijdou i častější regenerace, opět s důsledkem vyšší spotřeby při nich a z častějších regenerací i vyplývající snížená životnost DPF. Zároveň se i zrychlí (i když hodně málo) degradace motorového oleje.
Re: "Cílem opatření je, aby po jejich zavedení zůstala spotř
Ano, je to jen rozvitá myšlenka, kterou jsem lapidárně vyjádřil výše. Co se týká TDI PD, tak vývojáři v okamžiku opuštění tohoto projektu vydali zprávu, že pokrok, kterého se jim podařilo dosáhnout, byl velice slibný a motor výrazně předčil TDI CRI. Já jsem si tenkrát z toho přečetl, že systém tlakování nezávislého vstřikování do každého válce byl zachován, ale jeho způsob se oproti PD výrazně změnil.
Jinak: nemyslím si, že by se kvůli tomu výrazně víc karbonem zanášely písty a pístní kroužky. S ostatním souhlasím. Skutečným řešením by byla jen výměna výfuku a vstřikování močoviny. To ostatně měly i první motory Euro5 v Superbu.
by redakce tedy odzkoušet některý s vozů (raději větší, třeba ten Superb) před a po úpravě na stejné trase, jak se projeví změny v reálu, tedy hlavně spotřeba, výkon, rekace na plyn? Emise mne nezajímají. Díky