Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dieselgate: Odpovídáme na vaše dotazy!

Jak se pozná auto postižené kauzou Dieselgate? A bude se možné vyhnout chystané aktualizaci softwaru vozů VW Group? A co vlastně jsou ty oxidy dusíku? Zodpovídáme vaše časté dotazy.
Zpět na článek
7. 10. 2015 15:07
7. 10. 2015 15:09
7. 10. 2015 15:21
7. 10. 2015 15:33
7. 10. 2015 15:53
7. 10. 2015 15:55
7. 10. 2015 16:06
7. 10. 2015 17:19
10. 10. 2015 17:25
Avatar - Hittman
7. 10. 2015 15:07
Použiji
hlášku střeštěné ženské z jednoho filmu: "A všichni tu zemřeme!!" >:-[]
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Jenik3
7. 10. 2015 15:09
Re: Použiji
Mám za to, že nejrelevantnější otázkou je. "Co se stane, když si toho mediálního humbuku nebudu všímat a s autem do servisu nedorazím?"
7. 10. 2015 15:21
Re: Použiji
Možná bude lepší, než začneš o článku diskutovat, když si ho před tím přečteš. ;-\
edit: To se týká jak Jenik3, tak J@W.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2015 15:27
Re: Použiji
Článek jsem četl, po světě jezdí již spousta aut, která už záruku nemají, takže nic.
7. 10. 2015 15:33
Re: Použiji
Ano, když bez záruky, tak nic. Zatím nic. Pokud ale někdy auto náhodou nezajede do autorizovaného servisu k opravě, která by se týkala nějaké oblasti související se SW. Pak, podle článku, ho automaticky přehrají.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2015 15:44
Re: Použiji
Navíc z dostupných informací je patrno, že kauza se týká aut od r.v. 2009, tj. hodně jich musí splňovat maximálně normu Euro5, kterou tady projde většina s i bez úpravy sw, respektive stačí když smažou ten "čistší" jen pro měření emisí.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 15:51
Re: Použiji
Nevěřil bych ze po tolika článcích a diskuzích bude někdo furt totálně mimo >:D >:-[]
7. 10. 2015 15:53
Re: Použiji
Mám vážné obavy, že varianta pouhého odstranění toho měřícího SW, jak píšeš, nebude oficiálně existovat.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 15:57
Re: Použiji
Dyť je to blbost. Odstranění fejkovýho SW by stalo peníze a hlavně by nic nepřineslo ;-)
Avatar - KANKUNEN
7. 10. 2015 15:55
Re: Použiji
Mam za to, ze motory plni euro 5 pouze v cistem rezimu .
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 15:58
Re: Použiji
Ty motory neplní ani Euro3. O tom ta aféra přece je >:D
Avatar - KANKUNEN
7. 10. 2015 16:06
Re: Použiji
Asi by mel byt vepsan clanek, ze v jakemkoliv jinem rezimu nez je merici, nesmi motor vypoustet emise NOx vice nez 20x.

>:D
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 16:14
Re: Použiji
Na 20ti násobek Euro5 se dostal zase jen ten jedinej motor = TDI EA189 ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 17:09
Re: Použiji
Skoro v každym článku o Dieselgate? >:D
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2015 17:47
Re: Použiji
Asi čteme každej jiné články, když to budu měřit pod plynem ve 4 tis. při předjíždění, tak věřím to překročí i 300x, a navíc us norma není co evropská.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 18:23
Re: Použiji
Viz nedávný měření Světa motorů měří se v běžnym provozu. Pod plynem ve 4 t. ot. to až takovej problém neni tam se NOx docela dobře oxiduje a zmizí v atmosféře
Naopak průser je to v teplym počasí v městskym provozu, tam NO2 a 3 leptá sliznice váže se na hemoglobin atd. Jako hnojivo dobrý v nás dost průser

11 milionů motorů TDI E189 nejen že nesplňuje Euro 5 pod kterym byly prodávaný. Ony nesplňujou ani letitý Euro 3. Je to o to smutnější že předchozí generace Euro 4 plní i po letech při aktuálně prováděnym měření

Vedení firmy to prostě někdy v tom roce 2008 strašně přehnalo. Neměli dostatečně schopnej motor. Jejich technici jim řekli že normy splněj jen s adBlue. Což kvůli ceně nechtěli
Dalšim řešenim by bylo snížení výkonu a točivýho momentu. To tak nechtěli = tak stvořili Dieselgate
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2015 15:19
Tady je takový malý nástřel,
o co by mohl majitel TDi přijít po úpravě SW ;-) :
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hittman
7. 10. 2015 15:27
Re: Tady je takový malý nástřel,
Se mi libí ten borec, jak pobýhá kolem auto s maskou... >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - iudex
7. 10. 2015 16:26
Re: Tady je takový malý nástřel,
Nie úplne precízne, ale na predstavu postačujúce.
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2015 16:41
Re: Tady je takový malý nástřel,
Takže žádný majitel s mozkem v hlavě si nenechá úpravu udělat .....
7. 10. 2015 16:50
Re: Tady je takový malý nástřel,
to co si napsal nedava smysl. majitej s mozkem v hlave nemuze vlastnit VW a tim padem se ho to netyka >:-[]
Avatar - JGucci
7. 10. 2015 22:02
Re: Tady je takový malý nástřel,
Ty budes asi pekný chytrák :-!
7. 10. 2015 16:20
Tady přaci primárně nejd eo nějké emise, ale o to,
že VAG LHAL a podváděl úřady - lže a podvádí se stejnou gracií i své zákazníky? Nebo kde jsou hranice amorálnosti koncernu?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2015 16:44
Re: Tady přaci primárně nejd eo nějké emise, ale o to,
VAG svým zákazníkům nelhal. Slíbil jim výkon a nízkou spotřebu a to splnil. Emise zajímají jen enviromentalisty a melouňáky (navrch zelený, vespod rudý) - a tito diesely nekupují, kupují Priusy a podobné hrůzy.
Re: Tady přaci primárně nejd eo nějké emise, ale o to,
Zdá se ze más opet závažné psychické problémy.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 17:15
Re: Tady přaci primárně nejd eo nějké emise, ale o to,
Sorry ale VAG lhal a lže jak když tiskne >:D >:D >:D

O CleanDiesel o emisích 11 milionů aut i o tom že vedení celou dobu nic neví :yes: >:D >:-[]

Je to jako kdyby nabízeli nízkokalorický müsli tyčinky který by měly kalorií víc než Salko >:D

Shrnutí: Motor EA189 neni schopnej plnit emise. Snížit výkon a zvýšit spotřebu je prodejně nepřijatelný. Verdikt inženýrů že jediný řešení je adBlue je z důvodu nákladů respektive malejch marží nepřijatelný pro vedení firmy¨
Tak po slušnym motoru plnícim Euro4 přichází verze pro Euro5 která má chytrej SW kterej rozpozná test. Tam sníží výkon a krouťák a v tu chvíli motor emise plní. Když je nepřiškrcenej nezvládne ani Euro 3

U americký Jetty kterou to začalo je nutný výkon snížit o 15 koní a krouťák o 43 Nm. Pak auto emise zvládne
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2015 16:49
Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Když s tím nepřijde ani Áda, musím já >:D .
Koncern sliboval nízkou spotřebu a vysoký výkon, tedy to samé co dělá kdejaká čiptuningová dílna. Na tu nikdo nesáhne ale na koncernu si smlsne.
Nemám rád VW ale myslím že se jen snažili nějak ustát ten strašný ekoteroristický tlak EC a EU (olez is klár, herr EU komisár) na snižování emisí, jako CO2 tak NOx a dalších.
A samozřejmě chtěli být nejlepší, kdo by nechtěl?
TOYOTA SE PARÁDNĚ ŽIVÍ PRODEJEM HILUXŮ TERORISTŮM VŠEHO DRUHU, v Iráku jen za 1 rok 18 000 kusů .......... všichni na to zírají v TV a je jim to putna.
a ................................ teď do mne !!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
23
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Takze to ze más problémy se nezdá, ty tvoje kecy jsou fakt síla. A od kdy jsou USA v EU?

"A samozřejmě chtěli být nejlepší, kdo by nechtěl?" - tím se dá omluvit kazdý podvod.

Zajímavé co si místní vypatlanci dokázou vymyslet. >:D
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2015 17:14
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Nadávej sám sobě blbečku. Neumíš něco jiného? Podle sebe soudím tebe viď?
Napůl to bylo míněno jako nadsázka, napůl vážně ale hned jsem vypatlanec co? Vypatlanec je ten který místo diskuze jiným nadává.
7. 10. 2015 17:17
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
myslis VWypatlanec >:-[]
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2015 17:38
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Ale nakonec co jsem čekal od chudých duchem ....... Ty jsi také nepřekvapil.
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Ja ti nenadávám. Je to reakce na to "napůl vážně" i na drívejsí príspevky. Nevím jakou diskusi si na základe tvých príspevku predstavujes.
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2015 17:36
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
No s Tebou nemá cenu diskutovat, faktický obsah Tvých příspěvků je nula.
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
To vís ze jo. Zálezí na tématu clánku.

Takze se ptám jeste jednou: Jakou diskusi si na základe tvých príspevku predstavujes?
Avatar - Dylan McKay
7. 10. 2015 17:11
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Obávám se, že Toyota poze vyrobila...
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2015 17:12
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
A hrozně nerada to prodávala.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 17:20
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Jasně de o limitovanou edici Toyota for Terorist >:D >:-[]
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2015 17:36
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
>:D
7. 10. 2015 17:21
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Ty znáš nějakého dealera který je zaměstnancem automobilky? OMG
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2015 17:41
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Dobře - nezávislí iráčtí dealeři značky Toyota splňující všechny standardy pro prodej teroristům velice neradi prodávali vozy značky Toyota IS, Talibanu a miliónu dalších středovýchodních teroristických organizací.
Jsi nyní spokojen ? >:D
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 17:43
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Podívej se na to obráceně. Co by sis jako středněvýchodní terorista koupil? >:-[]
Nebo eště: Co jinýho by sis jako středněvýchodní terorista koupil? >:D
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Americké kecy, Viz muj príspevek z 17:56.
Avatar - Dylan McKay
7. 10. 2015 17:47
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Snad zítra tady budeš mít článek...
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Jak to myslís? To ze by jako Bures, Micka nebo dokonce velký séf Machala odjeli do Sýrie udelat rozhovor s fleetovým managerem IS?

To by nebylo tak jednoduché jako rozhovory s Vlčkem.

Jinak Volkswagen by ted mel dost vozu které by mohl výhodne dodat, ale IS by se asi modelová skladba nehodila. A buhví jaký je podle zákonu IS trest za manipulovaný software? Být Winterkornem & spol. tak do tech koncin pro jistoru ani nepáchnu.
7. 10. 2015 17:52
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
a jak rad by tam xindlwagn nacpal amarouna. predstav si tu reklamu bojove vozidlo s aktivni kourovou clonou >:-[]
Avatar - _Karel_
7. 10. 2015 19:01
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Jak se v Iráku pozná terorista od běžného Iráčana? Já bych dokázal rozeznat leda okupanta od běžného Iráčana. Možná bychom měli zkusit zjistit, jestli v Iráku prodává např. Nestle. Pokud ano, doporučuji bojkot této značky, protože si její výrobky určitě koupí i někdo, koho bys ty označil za teroristu.
Těžko říct, jestli by se nestal "terorista" i ze mě, kdyby k nám např. v r.1980 vpadli amící, s tím, a v rámci boje za naši svobodu zabili našeho presidenta a řádili tu tak, že by byly desetitisíce mrtvých čechů a statisíce by ze strachu o život opustilo domovy.
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Obvyklé plácání Americanu. Místo navázení se do Toyoty by spís meli vysvetlit proc nechali IS 2.300 vozu Humvee.
7. 10. 2015 22:21
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Protože už je potřebovali nahradit?
Avatar - Ja Prvni 123
7. 10. 2015 19:43
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Nesmysly....

Koncern lhal a podváděl... konec filmu.

:-(
7. 10. 2015 22:19
Re: Dost už bylo očerňování koncernu VAG !!!
Máš pravdu, WinDiesele :yes:

Jediný rozdíl mezi Toyotou a VW je, že Toyota zabíjí, až když na ní přimontuješ kulomet ;-)
Avatar - Anonym
7. 10. 2015 17:19
Nepodložené sliby VW
Podle mě je tento článek jen chlácholení na objednávku VW, aby co nejvíc ušetřil na případných soudech a slibování něčeho, k čemu se zatím nevyjádřil žádný příslušný institut (příslušná ministerstva, či EU) a opět opakuji, co jsem již psal v předchozí diskuzi.

A) VW se může těšit a mnout si ruce, že Češi (i zde přispívající) jsou stádo tupců, kterým vlastně žádná škoda nevznikla. To uspoří spustu peněz, když si tento každý Čech nechá kálet na hlavu a místo toho, aby požadoval výměnu auta nebo vrácení peněz(jako běžný západní občan), si dojezdí tu svou škodovčičku.

Příklad k zamyšlení:
Koupím si barevnou televizi a doma zjistim, že je černobílá.
Řešení:
-američan, němec atd - jde a nechá si jí vyměnit za barevnou
- čech- nechá si tu černobílou, vždyť ordinaci v růžový zahradě přece taky zkoukne a vlastně se nic nestalo

B) ministerstvo ŽP, dopravy nebo EU může klidně vydat po roce 2016 befel (například vyhláškou), že ty VIN, který neprošly úpravou, automaticky nedostanou STK. Pak jsem na majitele zvědav, až jim VW řekne v roce 2017, pane vy jste ale propásl svolávačku, teď si úpravu zaplaťte!!!

Ti, co si myslí, že jen plácám, vzpomeňte si, co se dělo v ČR například se solárními elektrárnami (POVINNÉ dodatečné zdanění, odjímání licencí, POVINNÉ zpětné doplácení recyklačních poplatků atd.).
Rozbalit vlákno
79
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 17:43
Re: Nepodložené sliby VW
Pepku plácáš blbosti.

A) EU5 to nespíš plní, protože v té normě není nic o reálném provozu, a to že to neplní nějakou AMERICKOU normu ti v EU žádnou škodu nezpůsobilo.

B) žádný svolávačky u koncernu nikdy nebyly časově omezený. A i kdyby ministerstvo ŽP, dopravy nebo EU chtěli vydat po roce nějaký befel tak je to naprosto nevymahatelné. I kdyby si měl registr VIN kterým bys nechtěl dát STK tak co? Před svolávačkou si zálohuji starý sw, po svolávačce ho tam naleju zpět a ještě to nechám řádně načipovat....

Nehledě na to že kdo ví jak se v reálu měří emise tak se tomu musí jenom smát. Do tý doby co se alespoň lepila známka na značku tak ty auta museli dovnitř, ted je míň práce s otvíráním vrat >:D
Avatar - Anonym
7. 10. 2015 17:57
Re: Nepodložené sliby VW
Možná plácám, možná ne. Uvidíme.
K tvému příspěvku:
A) já nemluvím o nějakých emisních normách v EU nebo USA, ale o tom, že bych se cítil podveden tím, že jsem platil za něco, co jsem nedostal (viz. ten příklad s televizí).
B) praktiky, který tady popisuješ jsou bohužel smutnou realitou ČR a nemožné ve vyspělých zemích. Ale to už patří bohužel k naší povaze ČR, stejně jako názor na věc, že se vlastně nic nestalo. Z toho je mi .......... 8-s

A podle záporných palců u mých příspěvků se jen potvrzuje, jaký jsme národ tupců, co se nechá ukecat na vařenou nudli.
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 19:20
Re: Nepodložené sliby VW
A) Za co si platil co si nedostal? Pokud tedy to auto splňuje legislativu v té zemi kdes ho koupil tak tě nějaká americká norma může zajímat asi jako to jestli má homologaci v KLDR, tudíž pořád nevidím tu škodu která ti vznikla.
B) Bohužel v ČR je realita měření tak jak jsem napsal. Každopádně to co si psal v původním příspěvku je nesmysl, protože svolávačky u VW nebyly nikdy časově omezené.
Avatar - Anonym
7. 10. 2015 20:06
Re: Nepodložené sliby VW
Pro ty s dlouhým vedením ..... tudíž pořád nevidím tu škodu která ti vznikla?
Příklad : Objednám si oktávku 2.0 TSI a zaplatím za ní 700 000,-Kč. Doma kouknu pod kapotu a najdu tam 1.2 HTP v ceně 400 000,-Kč. Pořád nevidíš tu škodu??????????????? ;-)
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 20:15
Re: Nepodložené sliby VW
Vedení máš dlouhý akorát ty
Tobě ale nikdo nedodal místo 2.0TSI jen 1.2 HTP že? Pokud ano tak to reklamuj. Dáváš příklad o úplně něčem jiným. Dodali ti přesně to co máš ve smlouvě. Jo, v Americe je to jinak, tam dodali něco co nesplňuje JEJICH limit, tam věřím že bude případná žaloba úspěšná.
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 20:27
Re: Nepodložené sliby VW
Vedení máš dlouhý akorát ty a ještě jednou bych tě poprosil o odpověd na to na co jsem se tě ptal.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 18:37
Re: Nepodložené sliby VW
A) Naměřený hodnoty z USA sou známý. Myslíš že těch zbylejch 10 a půl milionu aut má lepší emise nebo co? :-)
Americký nároky na emise konkrétně NOx sou stejný jako evropský, jen tehdy byly eště o polovinu přísnější. Princip je ale furt stejnej! ;-)
Dle měření má předchozí generace TDI Euro 4 nižší emise než vozy Dieselgate. Stačí snížit výkon a i EA189 se vejde do homologačních dat. U tý americký Jetty o mínus 15 koní a 43 Nm

B) Je to víc než snadno vymahatelný výrobek nesplňuje základní homologační parametry s kterejma byl schválenej do provozu
Avatar - Anonym
7. 10. 2015 19:29
Re: Nepodložené sliby VW
Tady je shrnuto, vše o čem mluvím, včetně toho o ČR :-!
[odkaz]
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 19:32
Re: Nepodložené sliby VW
A)Samozřejmě že hodnoty jsou známý a auta v EU je mají nejspíš stejný jako v Americe :-) Americký nároky na emise konkrétně NOx nejsou stejný jako evropský, ta americká norma byla 0,044, zatím co EU5 byla 0,18. Jestli si prošel všech 8 tříd základky tak myslím že ti to nemusím počítat abys viděl že to rozhodně není o polovinu přísnější, ale že to je 4násobek. Princip je furt stejnej, to máš pravdu, ale v těch EU není narozdíl od Amerických ani slovo o reálném provozu. Tudíž pokud to splnilo EU5(jakkoliv třeba i tím sw) tak to auto splnil homologaci a fertig, tobě žádná škoda nevznikla, kupoval sis ho podle normy(která je sice blbě definovaná)kterou splňuje..
B) Tak jak bys to chtěl vymáhat? Postavit na silnici hlídky a kontrolovat? Nebo jak? Já tvrdím že reálně je to neproveditelné a kdo nebude chtít tak nemáš páku ho k tomu nutit.
Avatar - Anonym
7. 10. 2015 19:44
Re: Nepodložené sliby VW
Ty zjevně jezdíš v TDI (ten dým ignoruj) podle toho, jak furt hledáš argumenty, že se nic nemusí a nevymůže.
Koukni na tohle video, jak se chovají civilizované země a pak tu mudruj.
[odkaz]
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 20:02
Re: Nepodložené sliby VW
Jestli nevadí tak jsem přeskočil tu reklamu na KFC. Dozvěděl jsem se že v tom není jen VW ale i jiné automobilky. Jinak video naprosto o ničem a nechápu to co to má společného s tím co jsem psal já. Místo toho abys mi odpověděl
A) kde vzal Hammunasakra:Americký nároky na emise konkrétně NOx sou stejný jako evropský
B)Kde ty si vzal že svolávačky VW jsou časově omezený
C)aby si mi odpověděl jak chceš vymáhat přehrání SW
D)Za co si platil co si nedostal

Místo toho abys mi odpověděl tak sem dáš nějaký video o tom že ČR nevyšetřuje VW. Dyt jen ať to vyšetřujou! Já argumenty mám, to ty mi na ně nedokážeš odpovědět... já tady od tebe chtěl nějakou odpověd, a ty nemáš na to aby sis obhájil co si napsal, tak vytáhneš TDI >:D
Avatar - Anonym
7. 10. 2015 20:14
Re: Nepodložené sliby VW
Pro ty s dlouhým vedením:
A) to video říká, že celý civilizovaný svět to VW nedá zadarmo (a podle mě VW zvoní hrana a za 5 let po všech pokutách a soudech zkrachuje)
B) ..... tudíž pořád nevidím tu škodu která ti vznikla?
Příklad : Objednám si oktávku 2.0 TSI a zaplatím za ní 700 000,-Kč. Doma kouknu pod kapotu a najdu tam 1.2 HTP v ceně 400 000,-Kč. Pořád nevidíš tu škodu???????????????
C) o zbytku se s tebou nebudu dohadovat, protože žiješ v utkvělý představě, že na tebe nikdo nic nemůže (co třeba to, že to auto prostě nesplňuje požadavky homologace na základě který byl schválen jeho provoz na pozemní komunikaci a to může každej policajt vyhodnotit už teď jako nezpůsobilé vozidlo k provozu)

P.S. už končím tuhle nikam nevedoucí diskuzi
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 20:18
Re: Nepodložené sliby VW
A)To video říká s porminutím kulový...
B) Tobě ale nikdo nedodal místo 2.0TSI jen 1.2 HTP že? Pokud ano tak to reklamuj. Dáváš příklad o úplně něčem jiným.
C)o zbytku se nebudeš dohadovat protože na to nemáš rozumnou odpověď
Avatar - Anonym
7. 10. 2015 20:25
Re: Nepodložené sliby VW
Komu není rady, tomu není pomoci :-! :-! :-!
Běž si čuchnout do garáže NOx z TDI, ať udržíš dávku.
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 20:31
Re: Nepodložené sliby VW
Jdi si dát cígo ať to rozdejcháš >:D >:D >:D
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 20:44
Re: Nepodložené sliby VW
„ auto prostě nesplňuje požadavky homologace na základě který byl schválen jeho provoz na pozemní komunikaci a to může každej policajt vyhodnotit už teď jako nezpůsobilé vozidlo k provozu“ >:D
To je hodně slušnej matroš, to sis do toh cigára přidal asi i nějakou trávu ne? Na základě čeho to podle tebe nesplňuje? Tady nejsi v Americe hochu, tady tě porušení nějaké Americké normy vůbec nemusí zajímat. Taky tady snad nemáme elektrické křeslo i když Amerických zákonech to je....
Avatar - Anonym
7. 10. 2015 20:59
Re: Nepodložené sliby VW
...Na základě čeho to podle tebe nesplňuje?
To ty asi hulíš moc NOxu. Celá aféra je od začátku o tom, že TDI bez software nesplňuje nějaký výrobcem slibovaný normy. Už to chápeš?????
A když nejsme v Americe, tak proč ostatní státy v Evropě to tedy řeší, když podle tebe nejsou v Americe?????

Prosím tě, už na mě nereaguj, protože ze sebe děláš jen .......
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 21:14
Re: Nepodložené sliby VW
Ty vole ty si fakt natvrdlej. Nesplňuje to Americkou normu a tady nejseš v Americe, co z toho nechápeš? :-(
Některé státy v Evropě to řeší, ale ani jeden se zatím nedobral nějakého výsledku, že by to v EU něco nesplnilo. To se tak dělá, od toho to je vyšetřování, proto říkám klidně ať to vyšetří i ČR, otázka je co najdou, zatím nic, tak mi tu laskavě nevyhrožuj nějakým policajtem co mě zastaví...

Nebudu na tebe reagovat když nebudeš psát lži o tom jak někdo bude za svolávačku platit a podobný nesmysly, kterýma tady krmíš celý večer a děláš ze sebe akorát ......
7. 10. 2015 21:14
Re: Nepodložené sliby VW
Nikde ale zatím nepadlo, že EA189 nesplňí Euro 5 normu. A to je právě ten problém, protože ta norma neříká, že emise musí být za všech okolnosti takový nebo makový. Je tam hromada podmínek, třeba pro plnej plyn atd. Je to otázka zatížení a jízdního stavu motoru.

Další věc je, že podle USA parametrů muselo auto splňovat parametry do ujetí nějakým majlí, pak se parametry uvolňovaly. Tohle je v EU jiný, tady musí motor projít homologací pomocí testu po alespoň 3tkm. Nikde není psaný, co se má stát po 150tis. mil.

Proto je to takovej problém v EU, protože tady je to o slovíčkaření a je to na právníky. Průser je, že tam ten soft je a že záměrně podváděli...
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 21:22
Re: Nepodložené sliby VW
To je asi jako výklad podle litery zákona, takže kličkování mezi slovama nebo výklad podle smyslu zákona.
Z naměřenejch čísel je jasný že EU5 všech těch 11 milionů aut neplní. Že by vozy pro Evropu byly čistší než ty pro ameriku je blbost na který se asi shodnem nebo?
7. 10. 2015 21:33
Re: Nepodložené sliby VW
Takhle to není,
zjednodušeně řečeno, USA norma říká, že tuším po prvních 50t mil musí mít auto do 0,045 g/km při americkým cyklu provozu, který má svá specifika. Je všem ale jasný, že pokud se budu pohybovat v poslední třetině polohy plynovýho pedálu, budou hodnoty o několik řádů horší.

Eu norma 5 říká, že se musí auto v normovaným cyklu vejít do 0,18 g/km. Tzn je minimálně 4krát tolerantnější, ale klidně je možný, že ten motor se do něj vejde. Protože ten cyklus je úplně jinej a není to jen o spotřebě ale hlavně o stavech v motoru a požadavcích na výkon/čas/dynamika atd. A celý je to vidět i na výsledcích tzn novýho EU cyklu ve srovnání s měření tý univerzity v Grazu, kde vychází, že žádnej diesel nedá v krajnejších podmínkách parametry ani benzínovýho Euro 2 motoru.

Prostě diesel nikdy nebude tak "čistej" jako benzín nebo plyn. Nikdo, podotýkám nikdo, nikde na světe negarantuje parametry motoru napříč jízdnímy stavy. Proto je v některých EU zemích takovej boj proti dieselu.
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 21:22
Re: Nepodložené sliby VW
Já myslím že si to pro něj napsal moc složitě, dostaneš odpověd že maminka říkala že to neplní tak jí to prostě neplní ne a ne a ne a počkej až tě chytne četník, ten ti to auto sebere a sešrotuje vlastnoručně hned na místě >:D a pak žalář a nucený práce v Jáchymově, lámání kostí, drcení hlavy zvané „budík“, tantalova muka atd. >:D >:D >:D
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 07:08
Re: Nepodložené sliby VW
1. jsou to reakce na tvůj příspěvek >:D
2. napsali to naopak moc hezky, jen ty v tom pořád nevidíš, to o čem je řeč a omíláš si tu svou básničku (my o voze, ty o koze) >:D
3. přestaň už s těma tvejma reakcema, dokaž, ukaž. počkejme rok, dva, možná budeš mít pravdu ty, možná já
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 08:31
Re: Nepodložené sliby VW
To byla reakce pro tebe a opravdu to kesumb napsal moc hezky, jen Ty si to dle očekávání zase nepochopil. A než zase začneš psát blbosti tak se podivej na čí příspěvek to byla reakce ju. Tak znova a lépe >:-[] >:D >:D >:D
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 08:35
Re: Nepodložené sliby VW
Pepku, dle tvých příspěvků víme, že ani do těch pěti počítat neumíš, tak buď tak laskav a nepiš sem ty tvoje bláboly jo >:-[]
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 08:47
Re: Nepodložené sliby VW
Zato ty reaguješ na správný příspěvky >:D
Už sis udělal ty fotky a zavolal do toho VW? >:D

Prosím tě, reaguj, až to uděláš. Protože diskuze s tebou mě začíná urážet. Jsi jak malej kluk, co mu berou hračku. :-!
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 08:55
Re: Nepodložené sliby VW
Hele tak abys neřekl že jsem na tebe zlej tak já ti poradím. Zkus si dát diskusi chronologicky, pak dojeď na ten příspěvek a pak klikni na tu červenou šipečku vedle palcování, pak snad už pochopíš i ty. >:-[] >:-[]

A jestli máš nějaký problém s foťákem a neumíš s tím tak tu seš na špatném foru, to musíš jinam, nebo řekni doma rodičům až se vrátíš ze školy. >:D
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 09:00
Re: Nepodložené sliby VW
Aha a proč teda TY reaguješ s počítáním do 5 u úplně jinýho příspěvku??? >:D
A hlavně ho nezapomeň zeditovat, aby si nebyl za tupce. >:D
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 09:05
Re: Nepodložené sliby VW
Za tupce budeš jedině zase ty, pokud si vložil reakci tak nic EDITOVAT nejde >:-[] Máš ještě nějaký dotaz se kterým si nevíš rady a potřebuješ pomoct? >:D >:D >:D Dej mi sem kdyžtak odkaz kde to mám podle tebe špatně >:-[]
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 09:04
Re: Nepodložené sliby VW
Neboj, já už absolvoval 3 školy (a proto mi dochází souvislosti v aféře), ale podle tvýho pravopisu (čárek ve větách) a vyjadřování typuju, že ty jsi asi neabsolvoval ani ZŠ >:D
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 09:07
Re: Nepodložené sliby VW
No je vidět že někomu holt nestačí ani 3 školy >:-[]O moje čárky se nestarej, starej se o sebe aby si sem zase nepsal lži který ti dokáže i takovej nevzdělanec jako já hned omlátit o hlavu >:-[]
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 09:10
Re: Nepodložené sliby VW
Ty jsi fakt [odkaz]
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 09:13
Re: Nepodložené sliby VW
Dík že sem dáváš odkaz na stránky o tobě, hned víme s kým máme tu čest >:D Jiné argumenty už nejsou viď >:D
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 09:19
Re: Nepodložené sliby VW
Jak už jsem psal, KOMU NENÍ RADY, TOMU NENÍ POMOCI.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 21:18
Re: Nepodložené sliby VW
Hele ty to hraješ protože seš ultrafanda VW nebo fakt doteď nechápeš o co vúbec de a proč ty oškliví zlí ubližujou hodnýmu koncernu ? >:D >:-[]
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 21:24
Re: Nepodložené sliby VW
Hele ty hodnej krasavče, kde si teda vzal že Americký nároky na emise konkrétně NOx sou stejný jako evropský? Když to někam napíšeš tak by sis to měl taky obhájit...
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 21:28
Re: Nepodložené sliby VW
Pro zvlášť extrémně natvrdlý: Emise NOx sou stejný v Evropě americe i austrálii ;-)
Tehdejší americká norma vyžadovala přesně polovinu NOx co evropská. Americkou motory EA189 překračujou 40x. Jestli máš dodělanou základku zbytek by ti měl dojít
Dřív nebo pozdějš >:-[]
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 21:36
Re: Nepodložené sliby VW
Zvlášť pro tebe, protože natvrdlý je u tebe dost slabé slovo. EU5 která pro ty motory platila NOx 0,18. Norma kterou to překročilo v USA NOx 0,044. Jestli si myslíš že to je polovina, tak asi nemáš tu základku ani ve zvláštním provedení >:-[] Klidně se nestyď a vem si na to kalkulačku >:-[] nebo si zavolej nějakýmu kamarádovi nebo rodičům ať ti to spočítaj >:-[]
No jestli tohle má volební právo tak to už je fakt konec, založte s Pepkem nějakou firmu, on žije v Americe, ty si matematický génius, dohromady Vám to bude šlapat >:D
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 22:04
Re: Nepodložené sliby VW
Ty si o Winterkornovi a vedení VW musíš myslet že sou totální de bilové žejo? >:-[]

Nikde se nic nestalo a oni odstupujou, vyhazuje lidi od techniky, mluvěj o krachu koncernu. Ty bys jim to vysvětlil viď? >:D
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2015 22:13
Re: Nepodložené sliby VW
To spíš ty bys tam měl jít, kdyby se použila tvoje matematická genialita tak jsme tu už dávno mohli mít EU8 který by s prstem v nose splňovaly komůrkový diesely i bez potřeby katalizátoru >:-[]

To víš že se stalo, použily podvodnej sw aby splnili Americkou normu, což je průser jako kráva. Ale pro natvrdlý: to ovšem neznamená že neplní EU5, a už vůbec to neznamená že 0,044 je polovina z 0,18. Už ti to někdo spočítal když to sám nezvládneš? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 22:30
Re: Nepodložené sliby VW
No já bych se spis přiklonil k názoru Marina Vaculíka než k tvýmu co říkáš? ;-)
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 00:00
Re: Nepodložené sliby VW
Co ti na to mám říct? Je mi tak nějak jedno k čímu názoru se přiklání někdo kdo neumí ani počítat >:-[]
8. 10. 2015 08:14
Re: Nepodložené sliby VW
ty furt nechapes ze vozidlo, neplnici podminky homologace se kterymi bylo schvaleno muze byt vyrazeno z provozu.
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 08:39
Re: Nepodložené sliby VW
Neboj, to chápu moc dobře ;-) jen si nepleť homologaci v USA a homologaci dle EU, jednoho takovýho exprta Pepka co se ani nevyzná v tom co je reakce na jeho příspěvek tu už máme >:D
8. 10. 2015 10:24
Re: Nepodložené sliby VW
nemicham homologaci us a eu. cili pokud se prokaze ze uvedene motorizace nebudou plnit eu5 a mozna ani eu4 tak jsi pro jejich vyrazeni?
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 10:27
Re: Nepodložené sliby VW
Ano, pak jsem pro jejich opravu, nebo vyřazení na náklady výrobce ;-)
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 10:33
Re: Nepodložené sliby VW
Konečně podle fotky tvýho nicku už víme i v čem jezdíš a proč tu obhajuješ emisní normy >:D
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 10:39
Re: Nepodložené sliby VW
Taky bys chtě vid? Ale k tomuhle potřebuješ řidičák D a psychotesty, takže Ty máš asi smolíka >:-[] >:-[]
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 10:42
Re: Nepodložené sliby VW
Neboj, mám a nechlubím s tím na fórech ;-). Měj se Jirko 123456. ;-)
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 10:45
Re: Nepodložené sliby VW
JJ, ty se chlubíš jen tím že máš tři školy vid >:D >:D >:D Měj se Pepku ;-)
8. 10. 2015 10:45
Re: Nepodložené sliby VW
podle masky to je nejaka audina >:-[]
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 10:47
Re: Nepodložené sliby VW
A plní minimálně čínský EU300 nebo je to dokonce elektromobil ;-) .
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 10:51
Re: Nepodložené sliby VW
Plní EU0 a všechny ČSN >:D >:-[] Až se někde potkáme tak ukaž že si jednička, dám ti nažrat trochu sazí, můžeš to pak doma vysmrkat, nasušit a používat jako brikety ;-) :-!
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 11:01
Re: Nepodložené sliby VW
Dík, mně stačí, že musím čichat v garáži NOx ze služební YETI, za což jsem VW hrozně vděčnej!!!! >:-[]
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 11:04
Re: Nepodložené sliby VW
Z toho pořádný brikety neusušíš, to má houby výhřevnost. Nesmíš ten život brát tak vážně, jinak tě z toho klepne pepek, pardon pepka >:D
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 11:10
Re: Nepodložené sliby VW
Už kvůli dětem to beru vážně. A kdyby, to byla má YETI, tak bych se nenechal rozhodně odrbat VW a naférovku bych odstoupil od smlouvy.
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 11:14
Re: Nepodložené sliby VW
Tak můžeš dát v práci výpověď, ty to máš ještě jednodušší než majitele ;-) Nebo v práci nadhoď, že chceš jezdit MHD, případně na kole, že je to ekologičtější >:-[]
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 11:17
Re: Nepodložené sliby VW
Ukaž mi v ČR nějakou jinou firmu, kde není služební flotila od VW v TDI a já tam půjdu hned pracovat :-) .
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 11:29
Re: Nepodložené sliby VW
Tak třeba teď městapo v Praze vyškráblo nějaký I30, dokonce benzínový... tak můžeš k nim ;-)
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 10:50
Re: Nepodložené sliby VW
Neee čistokrevnej Jelcz, audina je jen levná kopie >:D
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 07:29
Re: Nepodložené sliby VW
Jirko 12345, my podle tvýho nicku leda víme, že umíš do pěti >:D .

Auto prostě nesplňuje to, k čemu bylo homologováno (v americe stejně jako v EU) a je mi úplně jedno, podle čeho a kde se to měří a O TOM CELÁ TA AFÉRA JE a taky o PODVODU. Jen ty to furt NECHÁPEŠ a píšeš sem nějaký číslíčka a pleteš EU5 s EU6.

Poradím ti, když si tak chytrej, zavolej do VW s těma číslíčkama a nabídni jim, že je budeš obhajovat ve sporech, že se vlastně nemají čeho bát.

Už mi prosím neargumentuj těma tvýma číslama a radši si běž udělat foto před showroom ŠKODA,VW,AUDI a SEAT, protože za pár let tam bude nejspíš showroom Hyundai nebo TATA-vw Motors
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 08:52
Re: Nepodložené sliby VW
Pepku, dle tvých příspěvků víme, že ani do těch pěti počítat neumíš.

„Auto prostě nesplňuje to, k čemu bylo homologováno (v americe stejně jako v EU) a je mi úplně jedno, podle čeho a kde se to měří a O TOM CELÁ TA AFÉRA JE“
Nesmysl, zkus třeba z USA dovést auto který nemá EU homologaci, NIKDY ho tu nepřihlásíš, tak buď tak laskav a přestaň plést jablka s hruškami

„pleteš EU5 s EU6“ promiň, ale mohl bys dát odkaz kde píšu o EU6, to sem pleteš akorát ty...

zbytek nebudu komentovat, nehodlám se snižovat na tvoji úroveň nicméně si myslím že někdo s tvojema schopnostma a intelektem by to ani s tím foťákem moc nezvládl >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 09:07
Re: Nepodložené sliby VW
Škoda slov......
ta aféra je o EU6, ty LOJZO!!!!
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 09:10
Re: Nepodložené sliby VW
Tak určitě, o EU6, tím si to dovršit ty Lojzo >:D >:D >:D ty seš tak vypatlanej že těm svým blábolům snad věříš. Jen takový detail, který EA189 splňuje EU6 když je to o EU6? >:-[] >:D
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 09:13
Re: Nepodložené sliby VW
Prosím tě, tak mi teda vysvětli, o čem ta aféra je a hlavně sem zas nepiš nějaký porovnávání EU 5, AMERIKU a EU. To je zcela mimo mísu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 09:17
Re: Nepodložené sliby VW
Máš tu dost článků na samostudium, když máš ty 3 školy jak si o sobě prohlásil, tak si to přečti vše od začátku, snad to i ty pochopíš abys nebyl zcela mimo mísu >:D
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 09:15
Re: Nepodložené sliby VW
Tak tuhle větu :"Jen takový detail, který EA189 splňuje EU6 když je to o EU6?" jsem fakt nepochopil ;-\
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 09:20
Re: Nepodložené sliby VW
Tys toho nepochopil víc, EA189 je řada motorů, který neplní tu USA normu a kvůli kterým celá aféra vznikla. Proto se ptám když tu meleš o EU6 ;-)
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 09:24
Re: Nepodložené sliby VW
Vím, co je EA 189 (řada motorů, který musí podvádět). Prosím tě, co teda měřili v tom USA?? A už konečně zavolej do toho VW, protože na tebe tam čekají!!!!
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 09:33
Re: Nepodložené sliby VW
Měřili NOx a rozhodně to neměřili podle normy EU6 kterou si sem začal tahat. Já nehledám práci jako ty, tak tam zavolej, třeba by tě vzali když máš ty tři školy jak píšeš >:-[] >:-[] >:-[] Jen mě tak napadá jestli sis to nespletl. Třída není to samé co škola a já bych řekl že ty máš spíš tři třídy než školy :-!
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 09:37
Re: Nepodložené sliby VW
Jenže je to o splnitelnosti x nesplnitelnosti EU 6 a o tom já 100x píšu, víš???
Měj se hezky a žij si dál ve svém ideálním světě. :-!

P.S. Argumentuješ jak můj syn, když mu vezmem hračku (v tvém případě autíčko VW). >:D
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 09:45
Re: Nepodložené sliby VW
Problém v tvé jinak zcela logické argumentaci je že 100x píšeš blbost.
Motory EA189 vůbec EU6 plnit nemusí protože je to stará generace která se v Evropě prodávala s EU5. Ještě nějaké dotazy?

P.S. je smutné když přiznáš že i tvůj syn má lepší argumenty a inteligenci než ty >:-[] Možná si raději nech udělat testy na otcovství protože po tobě asi nebude >:-[] >:-[]
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 09:54
Re: Nepodložené sliby VW
Prosím tě tady máš jeden z mnoha vygooglovaných článků na téma EU6:

"Po emisní normě EURO 5, která vešla v účinnost v září 2009, přichází nová norma EURO 6. Její platnost začíná 1. září 2014 pro schvalování nových vozů a od 1. září 2015 pro jejich registrace a prodeje. Všechna vozidla vybavená naftovým motorem budou muset splňovat požadavek na významné snížení emisí oxidů dusíku. Pokles přípustných limitů je ze současných 0,18 g/km na 0,08 g/km. Mezní hodnota emisí osobních vozů a ostatních vozidel určených k přepravě bude 80 mg/km, což představuje snížení o více než 50 % v porovnání s normou Euro 5. Mezní hodnoty kombinovaných emisí uhlovodíků a oxidů dusíku naftových osobních vozidel budou rovněž sníženy, konkrétně na 170 mg/km. "

Tak a teď mi, prosím, odpověz, od kdy v EU platí EU6?????? Nápověda pro LOJZU, je to věta č.2 a všimni si slovíčka "SCHVALOVÁNÍ", Už ti konečně stačí tato odpověď (nebo jak ty říkáš argument)?????? :-!

A přestaň se navážet do mýho syna, protože to akorát ukazuje na tvou ubohost argumentů, srabe.
Jestli chceš, tak ti v každým tvým příspěvku taky budu počítat chybějící čárky, chceš? >:D
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 10:01
Re: Nepodložené sliby VW
Ty máš opravdu dlouhý vedení, přečti sis co si vygooglil.
„EURO 6. Její platnost začíná 1. září 2014 pro schvalování nových vozů a od 1. září 2015 pro jejich registrace a prodeje“

Co to má společného s EA189? Ten se vyráběl 2009-2014 a prodej v Evropě skončil právě kvůli tomu že neplní EU6 a nastoupily novější motory. Bože co na tom nechápeš?

Nápověda pro LOJZU, je to věta č.2 a všimni si slovíčka "NOVÝCH", Už ti konečně stačí tato odpověď (nebo jak ty říkáš argument)?????

P.S. Tvého syna si sem začal tahat ty tak se zase uklidni jo srabe. Možná lepší psát bez editoru a někde zapomenout čárku, než nechápat psaný text jako ty >:-[]
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 10:14
Re: Nepodložené sliby VW
Končím s tebou, jako když hrách na stěnu házíš.

Neboj, já chápu že EA 189 maj EU 5, ale ty mi prosím pošli nějaký odkaz, kde mám jako zákazník, jistotu, že podvodný software není i v nové řadě motorů plnících EU6. Já totiž celou dobu píšu o budoucnosti EU6, a vůbec mě nezajímá nějaký měření EU5, který tady furt omíláš.

Děkuji.
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 10:19
Re: Nepodložené sliby VW
No podle toho co si psal to chápeš bohužel až teď. Jistotu nemáš nikdy v ničem...
Celá aféra je o motorech EA189 které nikdy plnit EU6 neměly, proto nevím proč to motáš dohromady. Pokud ti nevyhovuje metodika měření EU6 tak kontaktuj nějakého svého poslance kterého si volil a dej mu nějaký návrh na zlepšení.

P.S. jsem rád že končíš, protože debata s tebou už začala být dost únavná ;-)
Avatar - Anonym
8. 10. 2015 10:29
Re: Nepodložené sliby VW
Konečně ti to docvaklo a řekl jsi, co jsem chtěl od tebe slyšet. HURÁ!!
Avatar - Jirka.12345
8. 10. 2015 10:40
Re: Nepodložené sliby VW
Kéž by se dalo to samé říct i o tobě ;-)
7. 10. 2015 21:38
Re: Nepodložené sliby VW
Polovina to není, od roku 2005 je to tuším 1 ku 4...
A navíc to překročení až 40x bylo v kopcovatým terénu, nikdo nikde negarantuje, že to splní! Pokud dám cihlu na plyn v kopcovatým terénu, vyjde sebečistší auto extra mizerně!

Takže doporučuju po základce trošku prostudovat spalovací prostor..

Proto taky bmw tlačí vizi spalovacího motoru běžícího v ideálních otáčkách a zatížení jakožto generátor elektřiny pro pohon...
7. 10. 2015 17:19
docela drsně
se začíná causa VW probírat.
Cituji:
"Za prvé, Enron poškodil úspory dlouhé řady lidí, ale Volkswagen ohrozil zdraví milionů. Zplodiny, které motory mohly díky podvodnému zařízení emitovat, jsou vysoce škodlivé, a to zejména pro děti a lidi trpící dýchacími chorobami. Za druhé, Volkswagen tvrdě loboval za to, aby se dieselové motory staly součástí strategie za snižování emisí. V USA mají naftové motory asi 5% podíl na trhu, v Evropě ale drží přibližně 50% podíl. Podvod byl přitom odhalen v USA a ne v Evropě, kde se naftové motory těší podporám ze strany vlád. Za třetí, pokuty a náklady, kterým bude Volkswagen čelit, pravděpodobně převýší náklady, kterým čelil Enron. Půjde jak o pokuty ze strany federálních úřadů, tak ze strany všech 50 států USA. K tomu se přidají žaloby od majitelů aut a jejich prodejců, kterým přes noc klesla hodnota vozů na skladě i hodnota jejich vlastní firmy.

Žádný soud v USA nebude mít velké pochopení pro zahraniční automobilku, která prosazovala „čisté naftové motory“ a přitom skrývala jejich skutečné množství emisí. A to ještě nevíme, jak dopadnou znalecké posudky týkající se vlivu těchto emisí na děti s astmatem. Ke Spojeným státům se navíc přidává vyšetřování v Evropě, Jižní Koreji a dalších zemích. Hovoříme tu o celosvětovém skandálu. Za čtvrté, Enron padl poté, co se ukázalo, že účetní machinace maskovaly hluboké ztráty. Volkswagen může padnout i přesto, že je finančně silný.
...
Volkswagen ale poškodil široké snahy o prosazení technologického pokroku jako nástroje v boji se znečišťováním životního prostředí. Ukazuje se, že „čistý diesel“ je stejná lež jako „čisté uhlí“. A zde se dostáváme asi k největší tragédii: Volkswagen dal za pravdu cynikům, a to v době, kdy potřebujeme, aby se firmy co nejvíce snažily o záchranu planety. "
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 17:23
Re: docela drsně
Už sem to párkrát psal: Jen u nás umře na souvislost se smogem asi 5 tisíc lidí ročně
Na následky autonehod pár stovek

Rozdíl bude asi v tom že ty mrtvý v autech si dovede každej představit a spojit. Spojit si mnohanásobky mrtvejch na něco neviditelnýho z vejfuku už je asi složitý >:-[]
7. 10. 2015 17:29
Re: docela drsně
Být Babišem, přehodnocuji daňové příjmy státu v následujících 5 letech. To může docela smrdět.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 17:45
Re: docela drsně
Neděs že Babiš bude ministrem financí eště dalších 5 let >:-[]

A neřikej že tou dobou by moh bejt taky premiér >:D
Avatar - Blue Sun
8. 10. 2015 08:43
Re: docela drsně
Přečti si poslední volební průzkumy... ANO v čele, ČR padá do prĐ€le.
7. 10. 2015 17:48
Re: docela drsně
Zajímaly by mě myšlenkové pochody lidí, kteří dali :no:
Co je pro ně důležité a co ne.
10. 10. 2015 17:25
Re: docela drsně
Je to pravda. Všetci sme sa klamali. Tak, ako sa klamu tí, čo kúpia v bazare plne naložené auto , 3 ročné za 9 tisíc EUR, a veria, že má naozaj najzdených 115 tisíc km, tak sa klamali tí, čo chceli "čistý" diesel" , výbornú ekonomiku a nízku spotrebu. Lenže ľudia sú sprostí, oni sa radi nechajú klamať. A tak nabudúce kúpte zlatý prsteň od Rumunského Róma na diaľnici na odpočívadle za 50 EUR, určite bude zlatý....
7. 10. 2015 17:44
Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Dnes to mám černé na bílem. Dle mého VINu je Octavi Combi 2.0TDI 103kW cinknutá. Co to pro mě nyní reálně znamená? Překvapivě téměř nic. Auto jede. Spotřeba i akcelerace jsou dle údajů výrobce a na emise nejezdím. V současné době se cítím sice podveden a Škoda u mě ztratila velmi mnoho ze svého kreditu, ale necítím se být ošizen a nepřemýšlím reálně nad kompenzací od automobilky. Moje pocity se mohou, ale velice rychle změnit a to zejména v těchto dvou případech. Kde oba se mi zdají velice reálné:

1.) Automobilka přistoupí k úpravě softwaru aby docílila slibovaných emisí: Reálně je to možné udělat snad jen zvýšením spotřeby nebo omezením výkonu (případně kombinací). Po této úravě, kterou musím podstoupit během následujících sevisu bude vůz línější a žravější = nebude odpovídat specifikaci kterou jsem si zakoupil. V tomto případě bych byl velice naštvaný a chtěl bych po automobilce výraznou kompenzaci, ideálně výměnu vozu!

2.) Automobilka upraví software aby nepodváděl při testech ale nechá stávající (vysoké) emise. Po této úravě budu stále spokojený řidič co se jízdních vlastností týče. Předpokádal bych, ale tvrdé zakročení vlády, EU, nebo alespoň některých více zelených států, kde by přehodnotili homologaci tohoto vozu dle reálných měření emisí. Zde by mohla nastat situace, že by se vůz posunou do horší kategorizace EURO, měl bych problém při prodeji, ale mnohem důležitější by pro mě byl problematický přístup do některých "zelených" měst v evropě. V tomto případě bych se nespokojil s kompenzací, ale se 100% náhradou vozu!

Buď jak buď, zdá se mi, že se ze mě brzo stane nešťastný zákazník, který se bude připravovat na soudní tahanice. Tím se můj postoj ke koncernu změní na status "nikdy znova".

Čekají mě těžké časy.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 17:47
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
:yes: :yes:
7. 10. 2015 17:47
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
mě by asi štvalo nejvíce toto:

"Zplodiny, které motory mohly díky podvodnému zařízení emitovat, jsou vysoce škodlivé, a to zejména pro děti a lidi trpící dýchacími chorobami."
7. 10. 2015 18:20
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Stále mají tyto vozy emise lepší než velká část starých dieslů, kterých je na našich silnicích stále dost. A jak jsem psal, při koupi vozu jsou emise pro mě osobně nezajímavé. Stejně nejezdím stylem EKO abych vyprodukoval minimum emisí.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 18:32
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Ověřeno testem Světa motorů vozy Dieselgate maj horší emise než předchozí generace plnící Euro 4 ;-)

A dle všeho pokud nemaj zapnutej omezovací SW tak nesplňujou ani Euro 3
7. 10. 2015 19:08
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Tak to jsem nevěděl. Takže ty dva výše popsané kroky budou muset být velice radikální a určitě to poznám. O důvod víc se připravit na tahanice se Škodou ;-\

Průser jako hrom. EU by měla přehodnotit daňový přístup k naftě a přesedlat na benzin jako v USA.
7. 10. 2015 19:31
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Svět motorů žádný motor EA189 s EU5 na emise NOx neměřil. Měřil pouze 1.9 TDI PD 103 kW EU4 a to navíc jen poměrovou metodou, tedy neměřil absolutní g/km ale jenom procenta NOx ve výfukových plynech. Takže jeho měření s homologačními zkouškami nemají prakticky nic společného.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 21:25
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
No Vaculík to vyhodnotil jinak než ty >:-[]

A řiká to samý co kdysi technici VW svýmu vedení: Aby ty motory splňovaly emise potřebujou adBlue ;-)

Což je samozřejmě u 11 milionů finančně nemožný
7. 10. 2015 22:20
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Vaculík žádný motor EA189 s EU5 na emise NOx netestoval. Takže si nevymýšlej báchorky. To, že pro splnění norem potřebují diesely SCR je zcela jiné téma.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 22:28
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Vaculík se k tématu docela důkladně v Hyde Parku vyjadřoval. Včetně závěru ze jen úprava SW se mu je ví nedostatečná. Stejně jako kdysi technici koncernu jako jediný pořádný řešení vidí doinstalaci adBlue
Mě z toho vychází že všechny ty motory neplněj Euro5 ani omylem. Ale třeba to vidíš jinak než on
7. 10. 2015 22:46
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Napsal jsi
"Ověřeno testem Světa motorů vozy Dieselgate maj horší emise než předchozí generace plnící Euro 4"
a to je prostě tvůj výmysl, který se nezakládá na skutečnosti, Svět motoru potažmo Vaculík žádný test motorů z diesegate na emise nedělal. Pouze se vyjadřoval k tomu, co se s těmi motory bude moci pravděpodobně dělat. To s nějakým měřením ani vzdáleně nesouvisí. On testoval dva dieselové motory EU6 (jeden PSA a druhý Subaru) na emise NOx a porovnával je se zmíněným TDI PD 103 kW EU4 a s jedním benzínovým motorem.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:05
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Takže v přesnejch číslech: Jettě TDI naměřili 0,34-0,67 g/km. Passatu 0,61-1,5 g/km. Americká norma požaduje 0,043. Euro 5 0,18 g/km, Historický Euro 3 0,5 g/km

Motory Dieselgate nesplňujou žádný normy včetně Euro 3

Proto je to takovej průser, proto vedení VW mluví o možnosti krachu koncernu, proto se Winterkorn omluvil za 11 milionu vozů a odstoupil

Vaculík mluví o všech těch TDI že potřebujou úpravu. Narozdíl od místních diskutujících nerozlišuje americký a evropský
Myslim že už se prozradilo víceméně všechno. Vedení to vědělo ale doinstalace adBlue jim přišla drahá = zvolili tuhle cestu aby ušetřili. Docela dlouho to vycházelo..

Ušetřili asi 350 euro x 11 milionů. Uvidíme na kolik je ta úspora přijde
7. 10. 2015 23:11
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Vaculík žádnou Jettu ani Passat neměřil, v 18:32 jsi prostě lhal.
A žádná homologace podle NEDC, která by potvrdila, že EA 189 neplní normu EU3 nikdy neproběhla.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:11
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Styď se! >:D

Narozdíl od tebe Vaculík i já beru naměřený výsledky kvůli kterej aféra vypukla za fakt. Ostatně ani Winterkorn a vedení VW to nepopírá >:D

I když ti to hlava nebere s vysokou pravděpodobností 11 milionů motorů Dieselgate fakt neplní ani normu Euro 3

Proto je to takovej průser a proto padaj tak extrémní vyjádření jako krach koncernu VW
7. 10. 2015 23:20
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Naměřené výsledky ICCT v provozu, které neuměl VW vysvětlit a nakonec přiznal SW s detekcí měření při homologaci a kvůli kterému vznikla aféra nijak nesouvisí ani s EU3 ani EU4 ani EU5. Stydět by ses měl ty, protože zde lžeš o tom, že Vaculík měřil motor EA189 a zjistil, že neplní ani EU4, to je prostě tvoje lež jak věž.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:24
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
No ty naměřený hodnoty s EU 3 i 5 docela souvisej žejo ;-)

Minimálně v tom že víme že motory EA189 je ani vzdáleně neplněj >:-[]

Aspoň my co si nezakrejváme oči, nezacpáváme uši a nestrkáme hlavu do písku to víme >:D
7. 10. 2015 23:38
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Vaculík nebo Svět motorů neměřil emise EA189. Vaculík se dokonce ani nikde nevyjádřil, jestli EA189 plní či neplní EU3 nebo EU4. To je prostě tvoje lež a s tím to můžeme uzavřít.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:42
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Ty seš fakt komik :yes: >:D >:D

Ne ale narozdíl od tebe stejně jako já bere naměřený výsledky z ameriky jako fakt

Otázka je proč ty ne ;-)

A fór je že ta stará ojetá okta co měřil víceméně splňuje svý emise i dneska. 11 mio vozů Dieselgate je nespňovaly ani 1. den provozu
7. 10. 2015 23:47
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Já jsem možná komik, ovšem ty jsi lhář, naměřené výsledky v USA nic nemění na skutečnosti, že Svět motorů potažmo Vaculík nikdy neměřili emise EA189.
7. 10. 2015 23:14
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Ten test není stejnej, pochop to už konečně!!
Pokud dáš cihlu na plyn nevejde se žádnej diesel ani do mnohonásobku normy, viz tenhle graf:
[odkaz]

Takže ikdyž to nechápeš, tak ty auta tu normu možná klidně plní. Nikde se nepíše, že to tak musí být ve všech cyklech, který si navymýšlím
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:16
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Sorry sem o level dál ;-)

Už dávno proběhly různý testy měřící emise v běžnym provozu. Ať v americe nebo Německu.

Co se konkrétních čísel týče viz já 23:05
7. 10. 2015 23:21
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Výborně, všichni víme, že v reálným prostředí ten motor nedá limitní hodnoty ani náhodou, ale to přeci neznamená, že neplní normu EURO. Tu může klidně plnit, ikdyž v "reálnějším" světle to několikrát přestřelí.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:26
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Aha ty mluvíš o teoretickym plnění nesmyslnýho měřícího cyklu? :-)

Jo papírově to je něco jinýho. Bohužel tvoje i moje sliznice nebo plíce maj nějaký papírování u p.dele. Ty zajímá jenom realita
7. 10. 2015 23:32
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
To je ale problém, protože Euro norma se týká měřícího cyklu. Nikde se nepíše, jaký parametry to má mít na podlaze, při tažení karavanu a nebo při každodenním dojíždění studeným autem do práce a nebo v jiných případech. Protože celej ten cyklus je prostě blbost a není možný udělat ze spalovacího auta bezemisní stroj. Proto vznikl ten blábol se spotřebou a emisemi.

VW udělal podvod na nařízení, který je samo o sobě v důsledcích nesplnitelný. Problém je, že se to nechalo takhle vyhnít a ohromná loby kolem ropy, spotřebních daní a dph, výrobců aut a všeho co s tím souvisí neumožňuje nějaký lepší řešení než tuhle boudu na obyčejný lidi.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:36
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Měřící cyklus je špatnej o tom žádná. Proto je už taky připravenej novej. To je ale jinej příběh

Proběhly už měření v běžnym provozu a sou auta co si stojej docela dobře některý dokonce výborně. A to mluvim i o EU6. Když emise v provozu může zvládnout drahý BMW X5 nebo 550xd nebo naopak levnej Citroen C4 mohly to zvládat i vozy Dieselgate

Vedení prostě chtělo ušetřit. Vypadá to že to až tak úplně nevyšlo

Komický mi přišly v poslední dny zprávy že Piech se snaží vrátit k moci. Myslim že o tom co se děje na 100% věděl jak on tak Winterkorn
7. 10. 2015 23:42
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
To rozhodně věděli oba. Kdyť to i tady v diskuzích zaznělo mockrát, že to auto má spešl soft na cyklus měření.

Já jen doufám, že to povede k celkovým změnám a chápání problematiky. Doufám, že se dočkáme narovnání spotřební daně benzínu na úroveň nafty (ikdyž toho se s Babišem dočkat nemůžem). Zřízení nízkoemisních zon s preferencí elektromobilů a hlavně snížení nesmyslných požadavků na CO2. Pak bychom mohli zase v klidu jezdit v benzínech, hybridech a doufejme i elektromobilech.
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:43
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
To bych podepsal :-)

Balim zdar
7. 10. 2015 19:20
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Já mám stejnej motor ve VW a udělám všechno pro to, abych se žádné akce nezúčastnil a dokud to auto budu mít, nenechám ho napíchnout na počítač jinde, než u známýho. Protože stejnak to auto nesplní v reálným provozu normu ani pro benzín Euro 2, natož pak vyšší. Jestli si někdo myslí, že úpravou programu to ze smrdutýho dieselu udělá voňavou kytičku, tak neudělá. Pořád to budou kamna..
Navíc úpravou může dojít ke zvýšení spotřeby (to bych neřešil), snížení výkonu ve středních otáčkách (na podlaze to jede stejnak mimo) a ke snížení životnosti katu a dpf.

Příště si klidně koupím znovu VW (mám to v plánu), ale rozhodně benzín a ideálně hybrid.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 10. 2015 21:45
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
No.. to jseš teda ale fakt docela "hodnej"... koncern vědomě lhal a podváděl.
A prakticky ve všem, co řekl, napsal...

Ti ti fakt nevadí?

To je mi tě líto.

;-)
7. 10. 2015 21:52
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Spíš než ten podvod mi vadí, že to nechali prasknout. To, že to naohejbali mi sice zrovna nevoní, ale svět není spravedlivej. Jedni berou dotace na takzvaně čistý elektromobily a jiní zase na obnovení elektráren a kogenerací na spalování všeho možnýho..

Vadí mi, že jsem takovej vůl, že jsem si po všech benzínech koupil diesel ikdyž vím, že to prostě za studena (nejen) příšerně smrdí, zvlášť, když to má najeto víc než 100tkm. A dělá to úplně stejně poslední BMW jako tohle prokletý TDI. Tohle má dusičnany, zatímco každá jiná dieselová poplenice kouří jak darebný kamna. Jet za starším dieselem v kabriu (nebo na kole) bych přál každýmu, kdo ten motor chválí..
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 22:01
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Já ti nevim podle měření ADACu je mezi tímhle TDI a třeba BMW 550xd nebo X5 30d sakrální velkej rozdíl. To X5 ostatně proti Jetty a Passat vzali i američani a naměřili to samý. Jetta i Passat naprostém průser, X5 celkem ok :yes:
7. 10. 2015 22:18
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Počkej, až to bude mít 250+ tkm...
Já se VW nechci zastávat, je to průser, podváděli, budou potrestaní. To je jedině správně.

Poučení ale je pro všechny a to to, že není možný mít čistej spalovací motor, co nebude žrát a vydrží věčně. Takže já osobně doufám, že se dočkám aspoň ve městech tiše jedoucích bezemisních elektromobilů..
A na dálnici ať si každej páli co chce, ve výsledku je to možná lepší než uhelná elektrárna..
7. 10. 2015 19:43
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Já ho mám zase v superbu (125kw), který je ovšem naštěstí firemní :-) Ovšem až tak černě bych to neviděl, VW nemůže udělat nic, s čím by zákazníci byli zásadně nespokojeni.
7. 10. 2015 22:43
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Já si myslel, že už VW něco udělal, s čím jsou zákazníci nespokojeni :-)
7. 10. 2015 22:38
Re: Jsem "hrdým" řidičem vozu s cinknutým SW
Podle dnešních info by u 2.0TDI měla být pouze možná změna SW.
Ale uživatelsky důležité parametry se tím určitě nezlepší :-)

Jinak o výměně za nový vůz se již uvažuje.

Nicméně jak znám VW, stejně si výměnu nechá zaplatit :-(
Už vidím ty nabídky: připlatíte pouze 100 000 Kč a vyměníme Vám vůz za nový..
Ale třeba se mýlím.

Alespoň se konečně se mluví o firemní kultuře a morálce u VW. A že je nutná změna (která už ve vedení proběhla). Pak se ze mě možná stane fanoušek VW :yes:
7. 10. 2015 18:01
přijede borec dieselem
a pak přeje k narozeninám: "vše nejlepší a hodně zdraví".
Pokrytec jeden ;-)
Rozbalit vlákno
0
7. 10. 2015 22:41
to mi hlava nebere
...Jako nejpravděpodobnější řešení se jeví přehrání stávajícího softwaru řídicí jednotky novým, který už nebude rozeznávat testování na emise...

jasně, ten motor uměl požadované emise, a jen tak z plezíru si tam nainstalovali software, který zbytečně blbnul při měření homologačního cyklu, teď ho za 20 € odinstalují, ale skoro si kvůli tomu položí firmu, to mi nějak smrdí, tohle asi nebude skutečné řešení.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:07
Re: to mi hlava nebere
Naopak aby ty auta plnily homologační parametry ten fejkovej software musí fungovat trvale = i v běžnym provozu. Sníží to výkon i krouťák, asi zvýší spotřebu ale emise by to tak mělo plnit
7. 10. 2015 23:14
Re: to mi hlava nebere
pokud toto bude řešení, tak musí software zmenšit předvstřik tedy méně NOx na úkor více pevných částic, což se projeví nejen zvýšením spotřeby, ale taky zkrácením životnosti filtru pevných částic.
7. 10. 2015 23:17
Re: to mi hlava nebere
To se pravděpodobně taky stane, maximální výkon bude stejný, průběh se pozmění, životnost dpf sníží..
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:22
Re: to mi hlava nebere
Změna krouťáku rsp jeho křivky může a nejspíš bude mít zásadní vliv na chování auta
7. 10. 2015 23:34
Re: to mi hlava nebere
nepochybně, ale stejnak z toho ty parametry nakonec nedostanou. V reálným zatížení ani náhodou...
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:37
Re: to mi hlava nebere
I tady zopakuju co Vaculík: Myslim že jen SW řešení nestačí a na koncernem připravený řešení sem zvědavej
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:21
Re: to mi hlava nebere
Jo to jo. Proto souhlasim s Vaculíkovym názorem že SW to neřeší, jediný opravdový řešení by byla doinstalace adBlue. Teda řešení který kdysi navrhovali technici VW. Vedení firmy se to zdálo drahý

Vzhledem k tomu že de o naprosto šílený množství aut tohle řešení prostě nepřijde na řadu, to by koncern včetně pokut fakt položilo. Jak to tak vypadá nejdůslednějš to budou řešit v americe, tam budou nabízet i výměny aut. Hodně asi zaplatěj i v západní části Evropy
U nás to moc optimisticky nevidim, možná se sem dokonce ve velkym začnou dovážet ze západu vozy Dieselgate protože zřejmě budou za babku
Nás by zachránilo jedině nějaký centrální evropský řešení ale zatim furt nejsme Spojené státy evropské takže ten dovoz NOx chrlících vraků vypadá o dost pravděpodobnějš ;-\
7. 10. 2015 23:29
Re: to mi hlava nebere
já jen doufám, že než se sem ty auta začnou jako voňavky tahat, že se někomu z MDČR podaří zaříznout všechny ty jelita co z toho budou následně demontovat DPF ;-\
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:31
Re: to mi hlava nebere
Vsadíme se? Vo co? ;-)
7. 10. 2015 23:34
Re: to mi hlava nebere
jako jestli se sem ty auta budou tahat? Tak to si taky myslím že jo, tam se není o čem sázet.
7. 10. 2015 23:37
Re: to mi hlava nebere
No a tady to nějakej lojza načipuje aby to táhlo vodspodu, vyndá z toho dpf, protože to nedá to množství sazí a co se stane s nějakým NOx je ve hvězdách. Hlavně že to pojezdí sousedovic oktávku..

Nezbývá než doufat, že pak se to rozpadne a další generace bude "čistší" i v reálu..
7. 10. 2015 23:40
Re: to mi hlava nebere
jo, tak tahle přesně to vidím taky.
7. 10. 2015 23:42
Re: to mi hlava nebere
jinak po takovým zásahu nebudou v háji jenom NOx ale taky saze, CO a vůbec vše co se dá na autě podělat nám bude dopřáváno plnými doušky :-O
Avatar - Hammunasakra
7. 10. 2015 23:39
Re: to mi hlava nebere
Tak to je blbý. Jednak nic nevyhraju a hlavně je fakt možný že se sem dovezou možná i desítky tisíc brzy v západoevropskejch bazarech hodně levnejch Dieselgate modelů :-|
Avatar - Jaros71
8. 10. 2015 01:41
Ztráta záruky??
Co to tam pletete? Jde přeci o několik let staré motory.
Záruka je u VW jen 2 roky...takže její ztráta nepřipadá pro většinu aut v úvahu..
Myslím , že většina majitelů nikam na přehrání řídící jednotky nepojede.
Menší výkon a vyšší spotřeba je jednoznačně odradí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
8. 10. 2015 08:47
Re: Ztráta záruky??
Ty motory se prodávaly ještě loni.
Kolik zákazníků si připlácí za prodloužené záruky? Poměrně dost.
8. 10. 2015 12:17
prej uz s tim v roce 2016 prestaneme
>:D >:D >:D [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
8. 10. 2015 17:26
Zkoušky emisí
"...probíhá se na válcích se zařazeným nutrálem."? To je překlep.
Rozbalit vlákno
0