Jak se pozná auto postižené kauzou Dieselgate? A bude se možné vyhnout chystané aktualizaci softwaru vozů VW Group? A co vlastně jsou ty oxidy dusíku? Zodpovídáme vaše časté dotazy.
Ano, když bez záruky, tak nic. Zatím nic. Pokud ale někdy auto náhodou nezajede do autorizovaného servisu k opravě, která by se týkala nějaké oblasti související se SW. Pak, podle článku, ho automaticky přehrají.
Navíc z dostupných informací je patrno, že kauza se týká aut od r.v. 2009, tj. hodně jich musí splňovat maximálně normu Euro5, kterou tady projde většina s i bez úpravy sw, respektive stačí když smažou ten "čistší" jen pro měření emisí.
Asi čteme každej jiné články, když to budu měřit pod plynem ve 4 tis. při předjíždění, tak věřím to překročí i 300x, a navíc us norma není co evropská.
Viz nedávný měření Světa motorů měří se v běžnym provozu. Pod plynem ve 4 t. ot. to až takovej problém neni tam se NOx docela dobře oxiduje a zmizí v atmosféře
Naopak průser je to v teplym počasí v městskym provozu, tam NO2 a 3 leptá sliznice váže se na hemoglobin atd. Jako hnojivo dobrý v nás dost průser
11 milionů motorů TDI E189 nejen že nesplňuje Euro 5 pod kterym byly prodávaný. Ony nesplňujou ani letitý Euro 3. Je to o to smutnější že předchozí generace Euro 4 plní i po letech při aktuálně prováděnym měření
Vedení firmy to prostě někdy v tom roce 2008 strašně přehnalo. Neměli dostatečně schopnej motor. Jejich technici jim řekli že normy splněj jen s adBlue. Což kvůli ceně nechtěli
Dalšim řešenim by bylo snížení výkonu a točivýho momentu. To tak nechtěli = tak stvořili Dieselgate
Re: Tady přaci primárně nejd eo nějké emise, ale o to,
VAG svým zákazníkům nelhal. Slíbil jim výkon a nízkou spotřebu a to splnil. Emise zajímají jen enviromentalisty a melouňáky (navrch zelený, vespod rudý) - a tito diesely nekupují, kupují Priusy a podobné hrůzy.
Re: Tady přaci primárně nejd eo nějké emise, ale o to,
Sorry ale VAG lhal a lže jak když tiskne >:D >:D >:D
O CleanDiesel o emisích 11 milionů aut i o tom že vedení celou dobu nic neví :yes: >:D >:-[]
Je to jako kdyby nabízeli nízkokalorický müsli tyčinky který by měly kalorií víc než Salko >:D
Shrnutí: Motor EA189 neni schopnej plnit emise. Snížit výkon a zvýšit spotřebu je prodejně nepřijatelný. Verdikt inženýrů že jediný řešení je adBlue je z důvodu nákladů respektive malejch marží nepřijatelný pro vedení firmy¨
Tak po slušnym motoru plnícim Euro4 přichází verze pro Euro5 která má chytrej SW kterej rozpozná test. Tam sníží výkon a krouťák a v tu chvíli motor emise plní. Když je nepřiškrcenej nezvládne ani Euro 3
U americký Jetty kterou to začalo je nutný výkon snížit o 15 koní a krouťák o 43 Nm. Pak auto emise zvládne
Když s tím nepřijde ani Áda, musím já >:D .
Koncern sliboval nízkou spotřebu a vysoký výkon, tedy to samé co dělá kdejaká čiptuningová dílna. Na tu nikdo nesáhne ale na koncernu si smlsne.
Nemám rád VW ale myslím že se jen snažili nějak ustát ten strašný ekoteroristický tlak EC a EU (olez is klár, herr EU komisár) na snižování emisí, jako CO2 tak NOx a dalších.
A samozřejmě chtěli být nejlepší, kdo by nechtěl?
TOYOTA SE PARÁDNĚ ŽIVÍ PRODEJEM HILUXŮ TERORISTŮM VŠEHO DRUHU, v Iráku jen za 1 rok 18 000 kusů .......... všichni na to zírají v TV a je jim to putna.
a ................................ teď do mne !!!!!!!!!!!!
Nadávej sám sobě blbečku. Neumíš něco jiného? Podle sebe soudím tebe viď?
Napůl to bylo míněno jako nadsázka, napůl vážně ale hned jsem vypatlanec co? Vypatlanec je ten který místo diskuze jiným nadává.
Dobře - nezávislí iráčtí dealeři značky Toyota splňující všechny standardy pro prodej teroristům velice neradi prodávali vozy značky Toyota IS, Talibanu a miliónu dalších středovýchodních teroristických organizací.
Jsi nyní spokojen ? >:D
Podívej se na to obráceně. Co by sis jako středněvýchodní terorista koupil? >:-[]
Nebo eště: Co jinýho by sis jako středněvýchodní terorista koupil? >:D
Jak to myslís? To ze by jako Bures, Micka nebo dokonce velký séf Machala odjeli do Sýrie udelat rozhovor s fleetovým managerem IS?
To by nebylo tak jednoduché jako rozhovory s Vlčkem.
Jinak Volkswagen by ted mel dost vozu které by mohl výhodne dodat, ale IS by se asi modelová skladba nehodila. A buhví jaký je podle zákonu IS trest za manipulovaný software? Být Winterkornem & spol. tak do tech koncin pro jistoru ani nepáchnu.
Jak se v Iráku pozná terorista od běžného Iráčana? Já bych dokázal rozeznat leda okupanta od běžného Iráčana. Možná bychom měli zkusit zjistit, jestli v Iráku prodává např. Nestle. Pokud ano, doporučuji bojkot této značky, protože si její výrobky určitě koupí i někdo, koho bys ty označil za teroristu.
Těžko říct, jestli by se nestal "terorista" i ze mě, kdyby k nám např. v r.1980 vpadli amící, s tím, a v rámci boje za naši svobodu zabili našeho presidenta a řádili tu tak, že by byly desetitisíce mrtvých čechů a statisíce by ze strachu o život opustilo domovy.
Podle mě je tento článek jen chlácholení na objednávku VW, aby co nejvíc ušetřil na případných soudech a slibování něčeho, k čemu se zatím nevyjádřil žádný příslušný institut (příslušná ministerstva, či EU) a opět opakuji, co jsem již psal v předchozí diskuzi.
A) VW se může těšit a mnout si ruce, že Češi (i zde přispívající) jsou stádo tupců, kterým vlastně žádná škoda nevznikla. To uspoří spustu peněz, když si tento každý Čech nechá kálet na hlavu a místo toho, aby požadoval výměnu auta nebo vrácení peněz(jako běžný západní občan), si dojezdí tu svou škodovčičku.
Příklad k zamyšlení:
Koupím si barevnou televizi a doma zjistim, že je černobílá.
Řešení:
-američan, němec atd - jde a nechá si jí vyměnit za barevnou
- čech- nechá si tu černobílou, vždyť ordinaci v růžový zahradě přece taky zkoukne a vlastně se nic nestalo
B) ministerstvo ŽP, dopravy nebo EU může klidně vydat po roce 2016 befel (například vyhláškou), že ty VIN, který neprošly úpravou, automaticky nedostanou STK. Pak jsem na majitele zvědav, až jim VW řekne v roce 2017, pane vy jste ale propásl svolávačku, teď si úpravu zaplaťte!!!
Ti, co si myslí, že jen plácám, vzpomeňte si, co se dělo v ČR například se solárními elektrárnami (POVINNÉ dodatečné zdanění, odjímání licencí, POVINNÉ zpětné doplácení recyklačních poplatků atd.).
A) EU5 to nespíš plní, protože v té normě není nic o reálném provozu, a to že to neplní nějakou AMERICKOU normu ti v EU žádnou škodu nezpůsobilo.
B) žádný svolávačky u koncernu nikdy nebyly časově omezený. A i kdyby ministerstvo ŽP, dopravy nebo EU chtěli vydat po roce nějaký befel tak je to naprosto nevymahatelné. I kdyby si měl registr VIN kterým bys nechtěl dát STK tak co? Před svolávačkou si zálohuji starý sw, po svolávačce ho tam naleju zpět a ještě to nechám řádně načipovat....
Nehledě na to že kdo ví jak se v reálu měří emise tak se tomu musí jenom smát. Do tý doby co se alespoň lepila známka na značku tak ty auta museli dovnitř, ted je míň práce s otvíráním vrat >:D
Možná plácám, možná ne. Uvidíme.
K tvému příspěvku:
A) já nemluvím o nějakých emisních normách v EU nebo USA, ale o tom, že bych se cítil podveden tím, že jsem platil za něco, co jsem nedostal (viz. ten příklad s televizí).
B) praktiky, který tady popisuješ jsou bohužel smutnou realitou ČR a nemožné ve vyspělých zemích. Ale to už patří bohužel k naší povaze ČR, stejně jako názor na věc, že se vlastně nic nestalo. Z toho je mi .......... 8-s
A podle záporných palců u mých příspěvků se jen potvrzuje, jaký jsme národ tupců, co se nechá ukecat na vařenou nudli.
A) Za co si platil co si nedostal? Pokud tedy to auto splňuje legislativu v té zemi kdes ho koupil tak tě nějaká americká norma může zajímat asi jako to jestli má homologaci v KLDR, tudíž pořád nevidím tu škodu která ti vznikla.
B) Bohužel v ČR je realita měření tak jak jsem napsal. Každopádně to co si psal v původním příspěvku je nesmysl, protože svolávačky u VW nebyly nikdy časově omezené.
Pro ty s dlouhým vedením ..... tudíž pořád nevidím tu škodu která ti vznikla?
Příklad : Objednám si oktávku 2.0 TSI a zaplatím za ní 700 000,-Kč. Doma kouknu pod kapotu a najdu tam 1.2 HTP v ceně 400 000,-Kč. Pořád nevidíš tu škodu??????????????? ;-)
Vedení máš dlouhý akorát ty
Tobě ale nikdo nedodal místo 2.0TSI jen 1.2 HTP že? Pokud ano tak to reklamuj. Dáváš příklad o úplně něčem jiným. Dodali ti přesně to co máš ve smlouvě. Jo, v Americe je to jinak, tam dodali něco co nesplňuje JEJICH limit, tam věřím že bude případná žaloba úspěšná.
A) Naměřený hodnoty z USA sou známý. Myslíš že těch zbylejch 10 a půl milionu aut má lepší emise nebo co? :-)
Americký nároky na emise konkrétně NOx sou stejný jako evropský, jen tehdy byly eště o polovinu přísnější. Princip je ale furt stejnej! ;-)
Dle měření má předchozí generace TDI Euro 4 nižší emise než vozy Dieselgate. Stačí snížit výkon a i EA189 se vejde do homologačních dat. U tý americký Jetty o mínus 15 koní a 43 Nm
B) Je to víc než snadno vymahatelný výrobek nesplňuje základní homologační parametry s kterejma byl schválenej do provozu
A)Samozřejmě že hodnoty jsou známý a auta v EU je mají nejspíš stejný jako v Americe :-) Americký nároky na emise konkrétně NOx nejsou stejný jako evropský, ta americká norma byla 0,044, zatím co EU5 byla 0,18. Jestli si prošel všech 8 tříd základky tak myslím že ti to nemusím počítat abys viděl že to rozhodně není o polovinu přísnější, ale že to je 4násobek. Princip je furt stejnej, to máš pravdu, ale v těch EU není narozdíl od Amerických ani slovo o reálném provozu. Tudíž pokud to splnilo EU5(jakkoliv třeba i tím sw) tak to auto splnil homologaci a fertig, tobě žádná škoda nevznikla, kupoval sis ho podle normy(která je sice blbě definovaná)kterou splňuje..
B) Tak jak bys to chtěl vymáhat? Postavit na silnici hlídky a kontrolovat? Nebo jak? Já tvrdím že reálně je to neproveditelné a kdo nebude chtít tak nemáš páku ho k tomu nutit.
Ty zjevně jezdíš v TDI (ten dým ignoruj) podle toho, jak furt hledáš argumenty, že se nic nemusí a nevymůže.
Koukni na tohle video, jak se chovají civilizované země a pak tu mudruj.
[odkaz]
Jestli nevadí tak jsem přeskočil tu reklamu na KFC. Dozvěděl jsem se že v tom není jen VW ale i jiné automobilky. Jinak video naprosto o ničem a nechápu to co to má společného s tím co jsem psal já. Místo toho abys mi odpověděl
A) kde vzal Hammunasakra:Americký nároky na emise konkrétně NOx sou stejný jako evropský
B)Kde ty si vzal že svolávačky VW jsou časově omezený
C)aby si mi odpověděl jak chceš vymáhat přehrání SW
D)Za co si platil co si nedostal
Místo toho abys mi odpověděl tak sem dáš nějaký video o tom že ČR nevyšetřuje VW. Dyt jen ať to vyšetřujou! Já argumenty mám, to ty mi na ně nedokážeš odpovědět... já tady od tebe chtěl nějakou odpověd, a ty nemáš na to aby sis obhájil co si napsal, tak vytáhneš TDI >:D
Pro ty s dlouhým vedením:
A) to video říká, že celý civilizovaný svět to VW nedá zadarmo (a podle mě VW zvoní hrana a za 5 let po všech pokutách a soudech zkrachuje)
B) ..... tudíž pořád nevidím tu škodu která ti vznikla?
Příklad : Objednám si oktávku 2.0 TSI a zaplatím za ní 700 000,-Kč. Doma kouknu pod kapotu a najdu tam 1.2 HTP v ceně 400 000,-Kč. Pořád nevidíš tu škodu???????????????
C) o zbytku se s tebou nebudu dohadovat, protože žiješ v utkvělý představě, že na tebe nikdo nic nemůže (co třeba to, že to auto prostě nesplňuje požadavky homologace na základě který byl schválen jeho provoz na pozemní komunikaci a to může každej policajt vyhodnotit už teď jako nezpůsobilé vozidlo k provozu)
A)To video říká s porminutím kulový...
B) Tobě ale nikdo nedodal místo 2.0TSI jen 1.2 HTP že? Pokud ano tak to reklamuj. Dáváš příklad o úplně něčem jiným.
C)o zbytku se nebudeš dohadovat protože na to nemáš rozumnou odpověď
„ auto prostě nesplňuje požadavky homologace na základě který byl schválen jeho provoz na pozemní komunikaci a to může každej policajt vyhodnotit už teď jako nezpůsobilé vozidlo k provozu“ >:D
To je hodně slušnej matroš, to sis do toh cigára přidal asi i nějakou trávu ne? Na základě čeho to podle tebe nesplňuje? Tady nejsi v Americe hochu, tady tě porušení nějaké Americké normy vůbec nemusí zajímat. Taky tady snad nemáme elektrické křeslo i když Amerických zákonech to je....
...Na základě čeho to podle tebe nesplňuje?
To ty asi hulíš moc NOxu. Celá aféra je od začátku o tom, že TDI bez software nesplňuje nějaký výrobcem slibovaný normy. Už to chápeš?????
A když nejsme v Americe, tak proč ostatní státy v Evropě to tedy řeší, když podle tebe nejsou v Americe?????
Prosím tě, už na mě nereaguj, protože ze sebe děláš jen .......
Ty vole ty si fakt natvrdlej. Nesplňuje to Americkou normu a tady nejseš v Americe, co z toho nechápeš? :-(
Některé státy v Evropě to řeší, ale ani jeden se zatím nedobral nějakého výsledku, že by to v EU něco nesplnilo. To se tak dělá, od toho to je vyšetřování, proto říkám klidně ať to vyšetří i ČR, otázka je co najdou, zatím nic, tak mi tu laskavě nevyhrožuj nějakým policajtem co mě zastaví...
Nebudu na tebe reagovat když nebudeš psát lži o tom jak někdo bude za svolávačku platit a podobný nesmysly, kterýma tady krmíš celý večer a děláš ze sebe akorát ......
Nikde ale zatím nepadlo, že EA189 nesplňí Euro 5 normu. A to je právě ten problém, protože ta norma neříká, že emise musí být za všech okolnosti takový nebo makový. Je tam hromada podmínek, třeba pro plnej plyn atd. Je to otázka zatížení a jízdního stavu motoru.
Další věc je, že podle USA parametrů muselo auto splňovat parametry do ujetí nějakým majlí, pak se parametry uvolňovaly. Tohle je v EU jiný, tady musí motor projít homologací pomocí testu po alespoň 3tkm. Nikde není psaný, co se má stát po 150tis. mil.
Proto je to takovej problém v EU, protože tady je to o slovíčkaření a je to na právníky. Průser je, že tam ten soft je a že záměrně podváděli...
To je asi jako výklad podle litery zákona, takže kličkování mezi slovama nebo výklad podle smyslu zákona.
Z naměřenejch čísel je jasný že EU5 všech těch 11 milionů aut neplní. Že by vozy pro Evropu byly čistší než ty pro ameriku je blbost na který se asi shodnem nebo?
Takhle to není,
zjednodušeně řečeno, USA norma říká, že tuším po prvních 50t mil musí mít auto do 0,045 g/km při americkým cyklu provozu, který má svá specifika. Je všem ale jasný, že pokud se budu pohybovat v poslední třetině polohy plynovýho pedálu, budou hodnoty o několik řádů horší.
Eu norma 5 říká, že se musí auto v normovaným cyklu vejít do 0,18 g/km. Tzn je minimálně 4krát tolerantnější, ale klidně je možný, že ten motor se do něj vejde. Protože ten cyklus je úplně jinej a není to jen o spotřebě ale hlavně o stavech v motoru a požadavcích na výkon/čas/dynamika atd. A celý je to vidět i na výsledcích tzn novýho EU cyklu ve srovnání s měření tý univerzity v Grazu, kde vychází, že žádnej diesel nedá v krajnejších podmínkách parametry ani benzínovýho Euro 2 motoru.
Prostě diesel nikdy nebude tak "čistej" jako benzín nebo plyn. Nikdo, podotýkám nikdo, nikde na světe negarantuje parametry motoru napříč jízdnímy stavy. Proto je v některých EU zemích takovej boj proti dieselu.
Já myslím že si to pro něj napsal moc složitě, dostaneš odpověd že maminka říkala že to neplní tak jí to prostě neplní ne a ne a ne a počkej až tě chytne četník, ten ti to auto sebere a sešrotuje vlastnoručně hned na místě >:D a pak žalář a nucený práce v Jáchymově, lámání kostí, drcení hlavy zvané „budík“, tantalova muka atd. >:D >:D >:D
1. jsou to reakce na tvůj příspěvek >:D
2. napsali to naopak moc hezky, jen ty v tom pořád nevidíš, to o čem je řeč a omíláš si tu svou básničku (my o voze, ty o koze) >:D
3. přestaň už s těma tvejma reakcema, dokaž, ukaž. počkejme rok, dva, možná budeš mít pravdu ty, možná já
To byla reakce pro tebe a opravdu to kesumb napsal moc hezky, jen Ty si to dle očekávání zase nepochopil. A než zase začneš psát blbosti tak se podivej na čí příspěvek to byla reakce ju. Tak znova a lépe >:-[] >:D >:D >:D
Hele tak abys neřekl že jsem na tebe zlej tak já ti poradím. Zkus si dát diskusi chronologicky, pak dojeď na ten příspěvek a pak klikni na tu červenou šipečku vedle palcování, pak snad už pochopíš i ty. >:-[] >:-[]
A jestli máš nějaký problém s foťákem a neumíš s tím tak tu seš na špatném foru, to musíš jinam, nebo řekni doma rodičům až se vrátíš ze školy. >:D
Za tupce budeš jedině zase ty, pokud si vložil reakci tak nic EDITOVAT nejde >:-[] Máš ještě nějaký dotaz se kterým si nevíš rady a potřebuješ pomoct? >:D >:D >:D Dej mi sem kdyžtak odkaz kde to mám podle tebe špatně >:-[]
Neboj, já už absolvoval 3 školy (a proto mi dochází souvislosti v aféře), ale podle tvýho pravopisu (čárek ve větách) a vyjadřování typuju, že ty jsi asi neabsolvoval ani ZŠ >:D
No je vidět že někomu holt nestačí ani 3 školy >:-[]O moje čárky se nestarej, starej se o sebe aby si sem zase nepsal lži který ti dokáže i takovej nevzdělanec jako já hned omlátit o hlavu >:-[]
Hele ty hodnej krasavče, kde si teda vzal že Americký nároky na emise konkrétně NOx sou stejný jako evropský? Když to někam napíšeš tak by sis to měl taky obhájit...
Pro zvlášť extrémně natvrdlý: Emise NOx sou stejný v Evropě americe i austrálii ;-)
Tehdejší americká norma vyžadovala přesně polovinu NOx co evropská. Americkou motory EA189 překračujou 40x. Jestli máš dodělanou základku zbytek by ti měl dojít
Dřív nebo pozdějš >:-[]
Zvlášť pro tebe, protože natvrdlý je u tebe dost slabé slovo. EU5 která pro ty motory platila NOx 0,18. Norma kterou to překročilo v USA NOx 0,044. Jestli si myslíš že to je polovina, tak asi nemáš tu základku ani ve zvláštním provedení >:-[] Klidně se nestyď a vem si na to kalkulačku >:-[] nebo si zavolej nějakýmu kamarádovi nebo rodičům ať ti to spočítaj >:-[]
No jestli tohle má volební právo tak to už je fakt konec, založte s Pepkem nějakou firmu, on žije v Americe, ty si matematický génius, dohromady Vám to bude šlapat >:D
To spíš ty bys tam měl jít, kdyby se použila tvoje matematická genialita tak jsme tu už dávno mohli mít EU8 který by s prstem v nose splňovaly komůrkový diesely i bez potřeby katalizátoru >:-[]
To víš že se stalo, použily podvodnej sw aby splnili Americkou normu, což je průser jako kráva. Ale pro natvrdlý: to ovšem neznamená že neplní EU5, a už vůbec to neznamená že 0,044 je polovina z 0,18. Už ti to někdo spočítal když to sám nezvládneš? >:-[]
Neboj, to chápu moc dobře ;-) jen si nepleť homologaci v USA a homologaci dle EU, jednoho takovýho exprta Pepka co se ani nevyzná v tom co je reakce na jeho příspěvek tu už máme >:D
Plní EU0 a všechny ČSN >:D >:-[] Až se někde potkáme tak ukaž že si jednička, dám ti nažrat trochu sazí, můžeš to pak doma vysmrkat, nasušit a používat jako brikety ;-):-!
Tak můžeš dát v práci výpověď, ty to máš ještě jednodušší než majitele ;-) Nebo v práci nadhoď, že chceš jezdit MHD, případně na kole, že je to ekologičtější >:-[]
Jirko 12345, my podle tvýho nicku leda víme, že umíš do pěti >:D .
Auto prostě nesplňuje to, k čemu bylo homologováno (v americe stejně jako v EU) a je mi úplně jedno, podle čeho a kde se to měří a O TOM CELÁ TA AFÉRA JE a taky o PODVODU. Jen ty to furt NECHÁPEŠ a píšeš sem nějaký číslíčka a pleteš EU5 s EU6.
Poradím ti, když si tak chytrej, zavolej do VW s těma číslíčkama a nabídni jim, že je budeš obhajovat ve sporech, že se vlastně nemají čeho bát.
Už mi prosím neargumentuj těma tvýma číslama a radši si běž udělat foto před showroom ŠKODA,VW,AUDI a SEAT, protože za pár let tam bude nejspíš showroom Hyundai nebo TATA-vw Motors
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
Pepku, dle tvých příspěvků víme, že ani do těch pěti počítat neumíš.
„Auto prostě nesplňuje to, k čemu bylo homologováno (v americe stejně jako v EU) a je mi úplně jedno, podle čeho a kde se to měří a O TOM CELÁ TA AFÉRA JE“
Nesmysl, zkus třeba z USA dovést auto který nemá EU homologaci, NIKDY ho tu nepřihlásíš, tak buď tak laskav a přestaň plést jablka s hruškami
„pleteš EU5 s EU6“ promiň, ale mohl bys dát odkaz kde píšu o EU6, to sem pleteš akorát ty...
zbytek nebudu komentovat, nehodlám se snižovat na tvoji úroveň nicméně si myslím že někdo s tvojema schopnostma a intelektem by to ani s tím foťákem moc nezvládl >:-[] >:-[] >:-[]
Tak určitě, o EU6, tím si to dovršit ty Lojzo >:D >:D >:D ty seš tak vypatlanej že těm svým blábolům snad věříš. Jen takový detail, který EA189 splňuje EU6 když je to o EU6? >:-[] >:D
Prosím tě, tak mi teda vysvětli, o čem ta aféra je a hlavně sem zas nepiš nějaký porovnávání EU 5, AMERIKU a EU. To je zcela mimo mísu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Máš tu dost článků na samostudium, když máš ty 3 školy jak si o sobě prohlásil, tak si to přečti vše od začátku, snad to i ty pochopíš abys nebyl zcela mimo mísu >:D
Vím, co je EA 189 (řada motorů, který musí podvádět). Prosím tě, co teda měřili v tom USA?? A už konečně zavolej do toho VW, protože na tebe tam čekají!!!!
Měřili NOx a rozhodně to neměřili podle normy EU6 kterou si sem začal tahat. Já nehledám práci jako ty, tak tam zavolej, třeba by tě vzali když máš ty tři školy jak píšeš >:-[] >:-[] >:-[] Jen mě tak napadá jestli sis to nespletl. Třída není to samé co škola a já bych řekl že ty máš spíš tři třídy než školy :-!
Problém v tvé jinak zcela logické argumentaci je že 100x píšeš blbost.
Motory EA189 vůbec EU6 plnit nemusí protože je to stará generace která se v Evropě prodávala s EU5. Ještě nějaké dotazy?
P.S. je smutné když přiznáš že i tvůj syn má lepší argumenty a inteligenci než ty >:-[] Možná si raději nech udělat testy na otcovství protože po tobě asi nebude >:-[] >:-[]
Prosím tě tady máš jeden z mnoha vygooglovaných článků na téma EU6:
"Po emisní normě EURO 5, která vešla v účinnost v září 2009, přichází nová norma EURO 6. Její platnost začíná 1. září 2014 pro schvalování nových vozů a od 1. září 2015 pro jejich registrace a prodeje. Všechna vozidla vybavená naftovým motorem budou muset splňovat požadavek na významné snížení emisí oxidů dusíku. Pokles přípustných limitů je ze současných 0,18 g/km na 0,08 g/km. Mezní hodnota emisí osobních vozů a ostatních vozidel určených k přepravě bude 80 mg/km, což představuje snížení o více než 50 % v porovnání s normou Euro 5. Mezní hodnoty kombinovaných emisí uhlovodíků a oxidů dusíku naftových osobních vozidel budou rovněž sníženy, konkrétně na 170 mg/km. "
Tak a teď mi, prosím, odpověz, od kdy v EU platí EU6?????? Nápověda pro LOJZU, je to věta č.2 a všimni si slovíčka "SCHVALOVÁNÍ", Už ti konečně stačí tato odpověď (nebo jak ty říkáš argument)?????? :-!
A přestaň se navážet do mýho syna, protože to akorát ukazuje na tvou ubohost argumentů, srabe.
Jestli chceš, tak ti v každým tvým příspěvku taky budu počítat chybějící čárky, chceš? >:D
Ty máš opravdu dlouhý vedení, přečti sis co si vygooglil.
„EURO 6. Její platnost začíná 1. září 2014 pro schvalování nových vozů a od 1. září 2015 pro jejich registrace a prodeje“
Co to má společného s EA189? Ten se vyráběl 2009-2014 a prodej v Evropě skončil právě kvůli tomu že neplní EU6 a nastoupily novější motory. Bože co na tom nechápeš?
Nápověda pro LOJZU, je to věta č.2 a všimni si slovíčka "NOVÝCH", Už ti konečně stačí tato odpověď (nebo jak ty říkáš argument)?????
P.S. Tvého syna si sem začal tahat ty tak se zase uklidni jo srabe. Možná lepší psát bez editoru a někde zapomenout čárku, než nechápat psaný text jako ty >:-[]
Neboj, já chápu že EA 189 maj EU 5, ale ty mi prosím pošli nějaký odkaz, kde mám jako zákazník, jistotu, že podvodný software není i v nové řadě motorů plnících EU6. Já totiž celou dobu píšu o budoucnosti EU6, a vůbec mě nezajímá nějaký měření EU5, který tady furt omíláš.
No podle toho co si psal to chápeš bohužel až teď. Jistotu nemáš nikdy v ničem...
Celá aféra je o motorech EA189 které nikdy plnit EU6 neměly, proto nevím proč to motáš dohromady. Pokud ti nevyhovuje metodika měření EU6 tak kontaktuj nějakého svého poslance kterého si volil a dej mu nějaký návrh na zlepšení.
P.S. jsem rád že končíš, protože debata s tebou už začala být dost únavná ;-)
Polovina to není, od roku 2005 je to tuším 1 ku 4...
A navíc to překročení až 40x bylo v kopcovatým terénu, nikdo nikde negarantuje, že to splní! Pokud dám cihlu na plyn v kopcovatým terénu, vyjde sebečistší auto extra mizerně!
Takže doporučuju po základce trošku prostudovat spalovací prostor..
Proto taky bmw tlačí vizi spalovacího motoru běžícího v ideálních otáčkách a zatížení jakožto generátor elektřiny pro pohon...
se začíná causa VW probírat.
Cituji:
"Za prvé, Enron poškodil úspory dlouhé řady lidí, ale Volkswagen ohrozil zdraví milionů. Zplodiny, které motory mohly díky podvodnému zařízení emitovat, jsou vysoce škodlivé, a to zejména pro děti a lidi trpící dýchacími chorobami. Za druhé, Volkswagen tvrdě loboval za to, aby se dieselové motory staly součástí strategie za snižování emisí. V USA mají naftové motory asi 5% podíl na trhu, v Evropě ale drží přibližně 50% podíl. Podvod byl přitom odhalen v USA a ne v Evropě, kde se naftové motory těší podporám ze strany vlád. Za třetí, pokuty a náklady, kterým bude Volkswagen čelit, pravděpodobně převýší náklady, kterým čelil Enron. Půjde jak o pokuty ze strany federálních úřadů, tak ze strany všech 50 států USA. K tomu se přidají žaloby od majitelů aut a jejich prodejců, kterým přes noc klesla hodnota vozů na skladě i hodnota jejich vlastní firmy.
Žádný soud v USA nebude mít velké pochopení pro zahraniční automobilku, která prosazovala „čisté naftové motory“ a přitom skrývala jejich skutečné množství emisí. A to ještě nevíme, jak dopadnou znalecké posudky týkající se vlivu těchto emisí na děti s astmatem. Ke Spojeným státům se navíc přidává vyšetřování v Evropě, Jižní Koreji a dalších zemích. Hovoříme tu o celosvětovém skandálu. Za čtvrté, Enron padl poté, co se ukázalo, že účetní machinace maskovaly hluboké ztráty. Volkswagen může padnout i přesto, že je finančně silný.
...
Volkswagen ale poškodil široké snahy o prosazení technologického pokroku jako nástroje v boji se znečišťováním životního prostředí. Ukazuje se, že „čistý diesel“ je stejná lež jako „čisté uhlí“. A zde se dostáváme asi k největší tragédii: Volkswagen dal za pravdu cynikům, a to v době, kdy potřebujeme, aby se firmy co nejvíce snažily o záchranu planety. "
[odkaz]
Už sem to párkrát psal: Jen u nás umře na souvislost se smogem asi 5 tisíc lidí ročně
Na následky autonehod pár stovek
Rozdíl bude asi v tom že ty mrtvý v autech si dovede každej představit a spojit. Spojit si mnohanásobky mrtvejch na něco neviditelnýho z vejfuku už je asi složitý >:-[]
Je to pravda. Všetci sme sa klamali. Tak, ako sa klamu tí, čo kúpia v bazare plne naložené auto , 3 ročné za 9 tisíc EUR, a veria, že má naozaj najzdených 115 tisíc km, tak sa klamali tí, čo chceli "čistý" diesel" , výbornú ekonomiku a nízku spotrebu. Lenže ľudia sú sprostí, oni sa radi nechajú klamať. A tak nabudúce kúpte zlatý prsteň od Rumunského Róma na diaľnici na odpočívadle za 50 EUR, určite bude zlatý....
Dnes to mám černé na bílem. Dle mého VINu je Octavi Combi 2.0TDI 103kW cinknutá. Co to pro mě nyní reálně znamená? Překvapivě téměř nic. Auto jede. Spotřeba i akcelerace jsou dle údajů výrobce a na emise nejezdím. V současné době se cítím sice podveden a Škoda u mě ztratila velmi mnoho ze svého kreditu, ale necítím se být ošizen a nepřemýšlím reálně nad kompenzací od automobilky. Moje pocity se mohou, ale velice rychle změnit a to zejména v těchto dvou případech. Kde oba se mi zdají velice reálné:
1.) Automobilka přistoupí k úpravě softwaru aby docílila slibovaných emisí: Reálně je to možné udělat snad jen zvýšením spotřeby nebo omezením výkonu (případně kombinací). Po této úravě, kterou musím podstoupit během následujících sevisu bude vůz línější a žravější = nebude odpovídat specifikaci kterou jsem si zakoupil. V tomto případě bych byl velice naštvaný a chtěl bych po automobilce výraznou kompenzaci, ideálně výměnu vozu!
2.) Automobilka upraví software aby nepodváděl při testech ale nechá stávající (vysoké) emise. Po této úravě budu stále spokojený řidič co se jízdních vlastností týče. Předpokádal bych, ale tvrdé zakročení vlády, EU, nebo alespoň některých více zelených států, kde by přehodnotili homologaci tohoto vozu dle reálných měření emisí. Zde by mohla nastat situace, že by se vůz posunou do horší kategorizace EURO, měl bych problém při prodeji, ale mnohem důležitější by pro mě byl problematický přístup do některých "zelených" měst v evropě. V tomto případě bych se nespokojil s kompenzací, ale se 100% náhradou vozu!
Buď jak buď, zdá se mi, že se ze mě brzo stane nešťastný zákazník, který se bude připravovat na soudní tahanice. Tím se můj postoj ke koncernu změní na status "nikdy znova".
Stále mají tyto vozy emise lepší než velká část starých dieslů, kterých je na našich silnicích stále dost. A jak jsem psal, při koupi vozu jsou emise pro mě osobně nezajímavé. Stejně nejezdím stylem EKO abych vyprodukoval minimum emisí.
Tak to jsem nevěděl. Takže ty dva výše popsané kroky budou muset být velice radikální a určitě to poznám. O důvod víc se připravit na tahanice se Škodou ;-\
Průser jako hrom. EU by měla přehodnotit daňový přístup k naftě a přesedlat na benzin jako v USA.
Svět motorů žádný motor EA189 s EU5 na emise NOx neměřil. Měřil pouze 1.9 TDI PD 103 kW EU4 a to navíc jen poměrovou metodou, tedy neměřil absolutní g/km ale jenom procenta NOx ve výfukových plynech. Takže jeho měření s homologačními zkouškami nemají prakticky nic společného.
Vaculík žádný motor EA189 s EU5 na emise NOx netestoval. Takže si nevymýšlej báchorky. To, že pro splnění norem potřebují diesely SCR je zcela jiné téma.
Vaculík se k tématu docela důkladně v Hyde Parku vyjadřoval. Včetně závěru ze jen úprava SW se mu je ví nedostatečná. Stejně jako kdysi technici koncernu jako jediný pořádný řešení vidí doinstalaci adBlue
Mě z toho vychází že všechny ty motory neplněj Euro5 ani omylem. Ale třeba to vidíš jinak než on
Napsal jsi
"Ověřeno testem Světa motorů vozy Dieselgate maj horší emise než předchozí generace plnící Euro 4"
a to je prostě tvůj výmysl, který se nezakládá na skutečnosti, Svět motoru potažmo Vaculík žádný test motorů z diesegate na emise nedělal. Pouze se vyjadřoval k tomu, co se s těmi motory bude moci pravděpodobně dělat. To s nějakým měřením ani vzdáleně nesouvisí. On testoval dva dieselové motory EU6 (jeden PSA a druhý Subaru) na emise NOx a porovnával je se zmíněným TDI PD 103 kW EU4 a s jedním benzínovým motorem.
Takže v přesnejch číslech: Jettě TDI naměřili 0,34-0,67 g/km. Passatu 0,61-1,5 g/km. Americká norma požaduje 0,043. Euro 5 0,18 g/km, Historický Euro 3 0,5 g/km
Motory Dieselgate nesplňujou žádný normy včetně Euro 3
Proto je to takovej průser, proto vedení VW mluví o možnosti krachu koncernu, proto se Winterkorn omluvil za 11 milionu vozů a odstoupil
Vaculík mluví o všech těch TDI že potřebujou úpravu. Narozdíl od místních diskutujících nerozlišuje americký a evropský
Myslim že už se prozradilo víceméně všechno. Vedení to vědělo ale doinstalace adBlue jim přišla drahá = zvolili tuhle cestu aby ušetřili. Docela dlouho to vycházelo..
Ušetřili asi 350 euro x 11 milionů. Uvidíme na kolik je ta úspora přijde
Vaculík žádnou Jettu ani Passat neměřil, v 18:32 jsi prostě lhal.
A žádná homologace podle NEDC, která by potvrdila, že EA 189 neplní normu EU3 nikdy neproběhla.
Naměřené výsledky ICCT v provozu, které neuměl VW vysvětlit a nakonec přiznal SW s detekcí měření při homologaci a kvůli kterému vznikla aféra nijak nesouvisí ani s EU3 ani EU4 ani EU5. Stydět by ses měl ty, protože zde lžeš o tom, že Vaculík měřil motor EA189 a zjistil, že neplní ani EU4, to je prostě tvoje lež jak věž.
Vaculík nebo Svět motorů neměřil emise EA189. Vaculík se dokonce ani nikde nevyjádřil, jestli EA189 plní či neplní EU3 nebo EU4. To je prostě tvoje lež a s tím to můžeme uzavřít.
Výborně, všichni víme, že v reálným prostředí ten motor nedá limitní hodnoty ani náhodou, ale to přeci neznamená, že neplní normu EURO. Tu může klidně plnit, ikdyž v "reálnějším" světle to několikrát přestřelí.
To je ale problém, protože Euro norma se týká měřícího cyklu. Nikde se nepíše, jaký parametry to má mít na podlaze, při tažení karavanu a nebo při každodenním dojíždění studeným autem do práce a nebo v jiných případech. Protože celej ten cyklus je prostě blbost a není možný udělat ze spalovacího auta bezemisní stroj. Proto vznikl ten blábol se spotřebou a emisemi.
VW udělal podvod na nařízení, který je samo o sobě v důsledcích nesplnitelný. Problém je, že se to nechalo takhle vyhnít a ohromná loby kolem ropy, spotřebních daní a dph, výrobců aut a všeho co s tím souvisí neumožňuje nějaký lepší řešení než tuhle boudu na obyčejný lidi.
Měřící cyklus je špatnej o tom žádná. Proto je už taky připravenej novej. To je ale jinej příběh
Proběhly už měření v běžnym provozu a sou auta co si stojej docela dobře některý dokonce výborně. A to mluvim i o EU6. Když emise v provozu může zvládnout drahý BMW X5 nebo 550xd nebo naopak levnej Citroen C4 mohly to zvládat i vozy Dieselgate
Vedení prostě chtělo ušetřit. Vypadá to že to až tak úplně nevyšlo
Komický mi přišly v poslední dny zprávy že Piech se snaží vrátit k moci. Myslim že o tom co se děje na 100% věděl jak on tak Winterkorn
To rozhodně věděli oba. Kdyť to i tady v diskuzích zaznělo mockrát, že to auto má spešl soft na cyklus měření.
Já jen doufám, že to povede k celkovým změnám a chápání problematiky. Doufám, že se dočkáme narovnání spotřební daně benzínu na úroveň nafty (ikdyž toho se s Babišem dočkat nemůžem). Zřízení nízkoemisních zon s preferencí elektromobilů a hlavně snížení nesmyslných požadavků na CO2. Pak bychom mohli zase v klidu jezdit v benzínech, hybridech a doufejme i elektromobilech.
Já mám stejnej motor ve VW a udělám všechno pro to, abych se žádné akce nezúčastnil a dokud to auto budu mít, nenechám ho napíchnout na počítač jinde, než u známýho. Protože stejnak to auto nesplní v reálným provozu normu ani pro benzín Euro 2, natož pak vyšší. Jestli si někdo myslí, že úpravou programu to ze smrdutýho dieselu udělá voňavou kytičku, tak neudělá. Pořád to budou kamna..
Navíc úpravou může dojít ke zvýšení spotřeby (to bych neřešil), snížení výkonu ve středních otáčkách (na podlaze to jede stejnak mimo) a ke snížení životnosti katu a dpf.
Příště si klidně koupím znovu VW (mám to v plánu), ale rozhodně benzín a ideálně hybrid.
Spíš než ten podvod mi vadí, že to nechali prasknout. To, že to naohejbali mi sice zrovna nevoní, ale svět není spravedlivej. Jedni berou dotace na takzvaně čistý elektromobily a jiní zase na obnovení elektráren a kogenerací na spalování všeho možnýho..
Vadí mi, že jsem takovej vůl, že jsem si po všech benzínech koupil diesel ikdyž vím, že to prostě za studena (nejen) příšerně smrdí, zvlášť, když to má najeto víc než 100tkm. A dělá to úplně stejně poslední BMW jako tohle prokletý TDI. Tohle má dusičnany, zatímco každá jiná dieselová poplenice kouří jak darebný kamna. Jet za starším dieselem v kabriu (nebo na kole) bych přál každýmu, kdo ten motor chválí..
Já ti nevim podle měření ADACu je mezi tímhle TDI a třeba BMW 550xd nebo X5 30d sakrální velkej rozdíl. To X5 ostatně proti Jetty a Passat vzali i američani a naměřili to samý. Jetta i Passat naprostém průser, X5 celkem ok :yes:
Počkej, až to bude mít 250+ tkm...
Já se VW nechci zastávat, je to průser, podváděli, budou potrestaní. To je jedině správně.
Poučení ale je pro všechny a to to, že není možný mít čistej spalovací motor, co nebude žrát a vydrží věčně. Takže já osobně doufám, že se dočkám aspoň ve městech tiše jedoucích bezemisních elektromobilů..
A na dálnici ať si každej páli co chce, ve výsledku je to možná lepší než uhelná elektrárna..
Já ho mám zase v superbu (125kw), který je ovšem naštěstí firemní :-) Ovšem až tak černě bych to neviděl, VW nemůže udělat nic, s čím by zákazníci byli zásadně nespokojeni.
Podle dnešních info by u 2.0TDI měla být pouze možná změna SW.
Ale uživatelsky důležité parametry se tím určitě nezlepší :-)
Jinak o výměně za nový vůz se již uvažuje.
Nicméně jak znám VW, stejně si výměnu nechá zaplatit :-(
Už vidím ty nabídky: připlatíte pouze 100 000 Kč a vyměníme Vám vůz za nový..
Ale třeba se mýlím.
Alespoň se konečně se mluví o firemní kultuře a morálce u VW. A že je nutná změna (která už ve vedení proběhla). Pak se ze mě možná stane fanoušek VW :yes:
...Jako nejpravděpodobnější řešení se jeví přehrání stávajícího softwaru řídicí jednotky novým, který už nebude rozeznávat testování na emise...
jasně, ten motor uměl požadované emise, a jen tak z plezíru si tam nainstalovali software, který zbytečně blbnul při měření homologačního cyklu, teď ho za 20 € odinstalují, ale skoro si kvůli tomu položí firmu, to mi nějak smrdí, tohle asi nebude skutečné řešení.
Naopak aby ty auta plnily homologační parametry ten fejkovej software musí fungovat trvale = i v běžnym provozu. Sníží to výkon i krouťák, asi zvýší spotřebu ale emise by to tak mělo plnit
pokud toto bude řešení, tak musí software zmenšit předvstřik tedy méně NOx na úkor více pevných částic, což se projeví nejen zvýšením spotřeby, ale taky zkrácením životnosti filtru pevných částic.
Jo to jo. Proto souhlasim s Vaculíkovym názorem že SW to neřeší, jediný opravdový řešení by byla doinstalace adBlue. Teda řešení který kdysi navrhovali technici VW. Vedení firmy se to zdálo drahý
Vzhledem k tomu že de o naprosto šílený množství aut tohle řešení prostě nepřijde na řadu, to by koncern včetně pokut fakt položilo. Jak to tak vypadá nejdůslednějš to budou řešit v americe, tam budou nabízet i výměny aut. Hodně asi zaplatěj i v západní části Evropy
U nás to moc optimisticky nevidim, možná se sem dokonce ve velkym začnou dovážet ze západu vozy Dieselgate protože zřejmě budou za babku
Nás by zachránilo jedině nějaký centrální evropský řešení ale zatim furt nejsme Spojené státy evropské takže ten dovoz NOx chrlících vraků vypadá o dost pravděpodobnějš ;-\
já jen doufám, že než se sem ty auta začnou jako voňavky tahat, že se někomu z MDČR podaří zaříznout všechny ty jelita co z toho budou následně demontovat DPF ;-\
No a tady to nějakej lojza načipuje aby to táhlo vodspodu, vyndá z toho dpf, protože to nedá to množství sazí a co se stane s nějakým NOx je ve hvězdách. Hlavně že to pojezdí sousedovic oktávku..
Nezbývá než doufat, že pak se to rozpadne a další generace bude "čistší" i v reálu..
Tak to je blbý. Jednak nic nevyhraju a hlavně je fakt možný že se sem dovezou možná i desítky tisíc brzy v západoevropskejch bazarech hodně levnejch Dieselgate modelů :-|
Co to tam pletete? Jde přeci o několik let staré motory.
Záruka je u VW jen 2 roky...takže její ztráta nepřipadá pro většinu aut v úvahu..
Myslím , že většina majitelů nikam na přehrání řídící jednotky nepojede.
Menší výkon a vyšší spotřeba je jednoznačně odradí.