Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Diskuse: Už jste dostali nějaké body? A za co?

Na bodový systém už jezdíme dva měsíce a za tuto dobu zahynulo při dopravních nehodách o 76 lidí méně než ve stejném období loni. Máte už na kontě první body? Nebo vaši známí? A za co?
Zpět na článek
2. 9. 2006 15:32
neregistrovaný "Vzorový občan"
2. 9. 2006 15:49
neregistrovaný "jozef77"
2. 9. 2006 15:49
neregistrovaný "MitsuX"
2. 9. 2006 17:07
neregistrovaný "anonym"
2. 9. 2006 18:43
neregistrovaný "Trophy"
2. 9. 2006 21:20
neregistrovaný "Rudokožec"
2. 9. 2006 22:53
neregistrovaný "Pepsin"
3. 9. 2006 09:35
neregistrovaný "ZZ"
3. 9. 2006 14:59
neregistrovaný "Vzorový občan"
2. 9. 2006 23:10
neregistrovaný "tdi"
2. 9. 2006 20:30
neregistrovaný "xerk"
2. 9. 2006 17:41
neregistrovaný "OpravuMagor"
2. 9. 2006 18:33
neregistrovaný "Feniks"
2. 9. 2006 19:14
neregistrovaný "Mike"
2. 9. 2006 19:49
neregistrovaný "O.J."
3. 9. 2006 19:15
neregistrovaný "anonym"
3. 9. 2006 19:30
neregistrovaný "OpravduMagor"
2. 9. 2006 18:19
neregistrovaný "Marián"
2. 9. 2006 19:22
neregistrovaný "audiwoman"
2. 9. 2006 23:32
neregistrovaný "RS"
3. 9. 2006 10:14
neregistrovaný "Simkanič"
3. 9. 2006 18:28
neregistrovaný "Dasty"
4. 9. 2006 09:16
neregistrovaný "STI"
4. 9. 2006 19:18
neregistrovaný "kimi"
4. 9. 2006 08:28
neregistrovaný "petriik"
2. 9. 2006 19:33
neregistrovaný "Mirro"
2. 9. 2006 21:54
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
3. 9. 2006 11:00
neregistrovaný "Tibby"
3. 9. 2006 13:48
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
6. 9. 2006 14:23
neregistrovaný "Tibby"
3. 9. 2006 18:29
neregistrovaný "Dasty"
2. 9. 2006 23:06
neregistrovaný "Bajker"
2. 9. 2006 23:36
neregistrovaný "RS"
3. 9. 2006 13:46
neregistrovaný "misogsk"
3. 9. 2006 16:14
neregistrovaný "kouba"
4. 9. 2006 16:22
neregistrovaný "McMac"
4. 9. 2006 16:49
neregistrovaný "VJ"
5. 9. 2006 21:35
neregistrovaný "McMac"
3. 9. 2006 18:53
neregistrovaný "Dasty"
3. 9. 2006 21:09
neregistrovaný "misogsk"
4. 9. 2006 16:24
neregistrovaný "McMac"
4. 9. 2006 00:15
neregistrovaný "Honza"
3. 9. 2006 06:50
neregistrovaný "Skibob"
3. 9. 2006 10:15
neregistrovaný "Fox"
3. 9. 2006 19:34
neregistrovaný "OpravduMagor"
4. 9. 2006 16:26
neregistrovaný "McMac"
4. 9. 2006 22:10
neregistrovaný "VDC"
3. 9. 2006 10:59
neregistrovaný "CRX"
11. 11. 2006 22:28
neregistrovaný "Ondra S. z Brna"
3. 9. 2006 11:20
neregistrovaný "Twilite"
3. 9. 2006 11:42
neregistrovaný "vw r32"
3. 9. 2006 13:10
neregistrovaný "davy"
11. 11. 2006 22:39
neregistrovaný "Ondra S. z Brna"
3. 9. 2006 17:19
neregistrovaný "Twilite911"
4. 9. 2006 09:20
neregistrovaný "STI"
3. 9. 2006 12:33
neregistrovaný "David"
3. 9. 2006 14:37
neregistrovaný "Peugeotak"
3. 9. 2006 16:58
neregistrovaný "Giorgio"
4. 9. 2006 06:44
neregistrovaný "commodus"
4. 9. 2006 09:31
neregistrovaný "CRX"
5. 9. 2006 06:36
neregistrovaný "commodus"
6. 9. 2006 03:50
neregistrovaný "CRX"
11. 9. 2006 08:33
neregistrovaný "commodus"
11. 9. 2006 10:14
neregistrovaný "CRX"
12. 9. 2006 08:02
neregistrovaný "commodus"
12. 9. 2006 10:43
neregistrovaný "CRX"
13. 9. 2006 10:23
neregistrovaný "commodus"
13. 9. 2006 16:48
neregistrovaný "CRX"
14. 9. 2006 07:26
neregistrovaný "commodus"
14. 9. 2006 10:29
neregistrovaný "CRX"
11. 11. 2006 23:28
neregistrovaný "Ondra S. z Brna"
11. 9. 2006 15:13
neregistrovaný "mondeo"
12. 9. 2006 07:47
neregistrovaný "commodus"
23. 9. 2006 23:16
neregistrovaný "mondeo"
11. 9. 2006 14:48
neregistrovaný "mondeo"
11. 9. 2006 15:01
neregistrovaný "CRX"
11. 11. 2006 23:19
neregistrovaný "Ondra S. z Brna"
3. 9. 2006 18:18
neregistrovaný "forester"
3. 9. 2006 18:32
neregistrovaný "Alu"
4. 9. 2006 15:46
neregistrovaný "forester"
3. 9. 2006 18:35
neregistrovaný "Essesant"
3. 9. 2006 19:37
neregistrovaný "CRX"
4. 9. 2006 00:30
neregistrovaný "Essesant"
4. 9. 2006 09:14
neregistrovaný "CRX"
4. 9. 2006 15:30
neregistrovaný "David"
3. 9. 2006 19:34
neregistrovaný "vw r32"
3. 9. 2006 20:13
4. 9. 2006 11:05
neregistrovaný "RS"
3. 9. 2006 20:08
neregistrovaný "buja"
3. 9. 2006 20:32
neregistrovaný "tommy05"
4. 9. 2006 08:01
neregistrovaný "Michal 528"
4. 9. 2006 08:25
neregistrovaný "Paja"
4. 9. 2006 08:26
neregistrovaný "Buggy"
4. 9. 2006 09:26
neregistrovaný "STI"
4. 9. 2006 10:43
neregistrovaný "Buggy"
4. 9. 2006 12:01
neregistrovaný "STI"
4. 9. 2006 12:29
neregistrovaný "Buggy"
4. 9. 2006 09:56
neregistrovaný "dou"
4. 9. 2006 11:15
neregistrovaný "Baron"
4. 9. 2006 11:46
neregistrovaný "dou"
4. 9. 2006 16:30
neregistrovaný "McMac"
4. 9. 2006 12:18
neregistrovaný "Ozzy"
4. 9. 2006 19:01
neregistrovaný "CRX"
4. 9. 2006 19:23
neregistrovaný "kimi"
neregistrovaný "Vzorový občan"
2. 9. 2006 15:32
Žádné body
Žádné body jsem nedostal... počínaje prvním červencem jsem se totiž na silnicích začal chovat a ukázněně, a přestože několikráte jsem se již přestupkového jednání dopustil, nikdy jsem nebyl přistižen a narozdíl od policejního prezidenta si sám trest uložit nemohu.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "jozef77"
2. 9. 2006 15:49
Re: Žádné body
>:D :yes:
neregistrovaný "MitsuX"
2. 9. 2006 15:49
Re: Žádné body
Já taky nic :-( Ujedu všemu a všude HTP rulez >:D >:D
neregistrovaný "anonym"
2. 9. 2006 17:07
Re: Žádné body
jo jako když policie má HTP...tak to jo to pak ujedeš všem >:D Jen škoda že dálniční (to jsou Ti co vykrádají benzínky) mají Mondea ST :yes:
neregistrovaný "Trophy"
2. 9. 2006 18:43
Re: Žádné body
Dálniční mají možná ST, ale ještě jsem je na dálnici neviděl, spíš v Praze :no:
neregistrovaný "Rudokožec"
2. 9. 2006 21:20
Re: Žádné body
Ja videl v Praze nekolikrat policejni Audi A6 posledni generace. Bohuzel vzadu nemaji oznaceni motorizace. Byla to policie CR, ne mestska. Nevi nekdo co to znamena??? Kolik jich jezdi, nebo co maji za motor? Ja to nikde nenasel.
neregistrovaný "Pepsin"
2. 9. 2006 22:53
Re: Žádné body
Pokud se nepletu tak sem takhle jednou Audinu v barvách státni policie a měla motor myslim 3.2 v benzínu. Myslim že to sou auta pro doprovázeni kolon s hlavounama.
neregistrovaný "ZZ"
3. 9. 2006 09:35
Re: Žádné body
Tak tak, je to 3.2 a viděl jsem ji taky vždy jako doprovod "vládním" kolonám... :-!
neregistrovaný "Vzorový občan"
3. 9. 2006 14:59
Re: Žádné body
ja tuhle audinu vidim většinou u vlády, taky se ale divim, že se tolik rozebiraj ty mondea a o audinach ani muk... osobne ani nejsem proti, akorat i premier by mel jezdit v nejnovejsi generaci, osobne bych bral radsi novou a6ku nez starou a8ku... topolankovi to asi nevyjde (ten by si možná nové auto vydupal), tak sem zvědavej, jestli si potom paroubek (nebo jemu někdo z jeho kanceláře - podle rozhovoru na auto.idnes.cz ani neví, co má za auto) zařídí nové auto... přece jenom by měl reprezentovat a je nepřijatelné, byť jenom v nějakém ohledu, aby měl horší auto, než policejní auto, které ho v koloně doprovází... jo, nedávno sem viděl favorita městsky policie, už nevim jaký a to zrovna potom, co sem si říkal, že je docela dobrý, že policajti už v ničem horším než ve feldách nejezdí
neregistrovaný "tdi"
2. 9. 2006 23:10
Re: Žádné body
ja je videl za Rokycanama
neregistrovaný "xerk"
2. 9. 2006 20:30
Re: Žádné body
Ja bych tam poslal Kobru 11..
neregistrovaný "OpravuMagor"
2. 9. 2006 17:41
Já jo
Jel jsem 170km/hod, přitom jsem o 5km zpět způsobil nehodu a po dopadení sem nafoukal 3,6 promile - jenom rok bez řidičáku :-! ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Feniks"
2. 9. 2006 18:33
Re: Já jo
tak to je hustý :-)
neregistrovaný "Mike"
2. 9. 2006 19:14
Re: Já jo
Co je na tom hustý?? To je asi velký *když nasedne do auta se 3,6 promilemi..bych mu vzal řidičák aspoň na 10 let..
neregistrovaný "O.J."
2. 9. 2006 19:49
Re: Já jo
vsak to nie je pravda.... ;-)
len zartoval,nie?! >:D
neregistrovaný "anonym"
3. 9. 2006 19:15
Re: Já jo
ty buziku měl jsi se osmkrát otočit kolem stromu. :no:
neregistrovaný "OpravduMagor"
3. 9. 2006 19:30
Re: Já jo
Jo bohužel je to pravda buzíku... ;-\ Bylo *mejdlo a to byl mazec **
neregistrovaný "Marián"
2. 9. 2006 18:19
Body
Za ty dva měsíce jsem najel asi 4000km a o žádné body jsem nepřišel >:D Možná jeto tím, že jsem četníky potkal akorát párkrát, kromě těch Městských kariéristů, kteří si zvedají sebevědomí buzerací naších drahých poloviček :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audiwoman"
2. 9. 2006 19:22
vzorná řidička
Já mám zatím všechny body a doufám že dlouho budu mít je to otazka toho naučit se dodržovat určitý pravidla.A nejvíce mě štve např jednou zapomenu zapnout světla a hned dostanu 2 body za takovou blbost.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "RS"
2. 9. 2006 23:32
Re: Já mám zatím všechny body
To máš blbý chlape ... já jsem nedostal ještě ani jeden ;-) :yes:
neregistrovaný "Simkanič"
3. 9. 2006 10:14
Re: Já mám zatím všechny body
Já mám taky všechny body... jenom doma jsem je ztratil,bo sem přijel pozdě k tý svý nadržený Mařeně... JE to pruda nuda,když se jezdí po dálnicích max. 130... Za dob favoritů a stodvacítek to bylo logický,ale dneska ?! :-/
neregistrovaný "Dasty"
3. 9. 2006 18:28
Re: Já mám zatím všechny body
Auta jsou sice lepší, ale dálnice D1 je totálně rozbombardovaná a ten povrch je ostuda. Jet po ní víc jak 130 je hazard se životem. To by si měl každý soudný člověk uvědomit.
neregistrovaný "STI"
4. 9. 2006 09:16
Re: Já mám zatím všechny body
To jsou akorát kecy. Možná s autem, co má maximální konstrukční rychlost 110. D1 jde klidně celá 200km/h. Když je odpovídající provoz. Ne, že bych to pravidelně dělal, ale jde to. A docela bezpečně...
neregistrovaný "kimi"
4. 9. 2006 19:18
Re: Já mám zatím všechny body
pravda. 2kila fpohode i s octavkou. na snehu tak 150. ale ted uz to asi bude chtit antiradar...
neregistrovaný "petriik"
4. 9. 2006 08:28
Re: Já mám zatím všechny body
jasne body by ti meli vzit az tvoje neosvetlene auto v kolone osvetlenych prehlidne treba cyklista a vjede ti pod auto
neregistrovaný "Mirro"
2. 9. 2006 19:33
zdarec harryjoe :)
Jezdim skoro kazdy den 70 km do prace, po ranu jsou silnice sice naplnene par auty, ale cepickari nikde. Takze nekdy mi usne noha na plynu a nekdy jezdim i vice nez povoluje zakon. Je to tim, ze maji vzdy radary na stejnych mistech a vim kde se ma pribrzdit. Body mam zatim vsechny. Kdyz jedu z prace tak jsem vetsinou unaveny a tak jedu dle predpisu. Policajtum uz jenom salutuju. Po tom co predvedl Husak a Bublan ve me opravdu policiste nevzbuzuji respekt. Ve meste jezdim dle predpisu, ale pokud je volna silnice, tak se rad dostanu tam kam chci vzdy o neco drive. Salut. :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
2. 9. 2006 21:54
Re: zdarec harryjoe :)
Zdarec ;-)
neregistrovaný "Tibby"
3. 9. 2006 11:00
Re: zdarec harryjoe :)
harryjoe? Ten harryjoe, kterému jsem na xku nakonec nenapsal ten článek o 911tkách? :-!
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
3. 9. 2006 13:48
Re: zdarec harryjoe :)
Ano, přesně ten. Zdravím tě! Jak jde život, Tibby? ;-)
neregistrovaný "Tibby"
6. 9. 2006 14:23
Re: zdarec harryjoe :)
Pomalu, člověče. Žádné velké a zárověň pozitivní změny. To víš, jeden stárne, zdraví jde od deset k pěti.. ;-)
neregistrovaný "Dasty"
3. 9. 2006 18:29
Re: zdarec harryjoe :)
:yes: Bublan je *.
neregistrovaný "Bajker"
2. 9. 2006 23:06
dnes 270km/h:o).
Dneska jsem jel po státovce 270 s motorkou...nedovedu si představit co by mě čekalo kdyby mě změřili policajit. Vlastně nic protože mám zalepanou značku >:-[] . Znám spousta kámošů co jezdí pod vlivem alkoholu tak proč já bych nemohl jezdit takovou rychlostí po silnici??? politici taky jezdí rychle po dálnici s majákem!! mě nezajímá že mají imunitu. Když oni tak ani já nebudu dodržovat předpisy!!!
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "RS"
2. 9. 2006 23:36
Re: dnes 270km/h:o).
Také mám pár kamarádů, dárců orgánů, pro které není problém cestovat 3stovkou. Není to nic ke chlubení, protože polovina už má křížky podél "tratě". Na motorkáře byli, jsou a budou policisté vždycky krátcí.
neregistrovaný "misogsk"
3. 9. 2006 13:46
Re: dnes 270km/h:o).
A takymto * daju vodicak a dovolia kupit motorku. Aspon sa zamysli nad logikou toho co si napisal:"politici taky jezdí rychle po dálnici s majákem" nato tam ten majak je. Az raz ty budes mat majak aj ty mozes tak jazdit. Bez majaku ani oni nemozu, teda u nas u nie >:D. Takym ako ty by som dal napisat do papierov"nesvojpravny". A potom, ze preco su motorkari taky "oblubeni".
neregistrovaný "kouba"
3. 9. 2006 16:14
Re: dnes 270km/h:o).
kolik je 270 mínus devadesát? ;-\ slušná pecka...
neregistrovaný "McMac"
4. 9. 2006 16:22
Re: dnes 270km/h:o).
270-90? proč? jestli jsem to dobře pochopil tak jsi chtěl popsat čelní náraz s vozem jedoucí 90 - pak to je ovšem 270 PLUS 90.... ;-)
neregistrovaný "VJ"
4. 9. 2006 16:49
Re: dnes 270km/h:o).
:-) No von asi myslel 270-90 když do auta narazíš ze zadu a ne jako čelní střet... jako bys narazil do stojícího auta ve 180km rychlosti... To de... :-|
neregistrovaný "McMac"
5. 9. 2006 21:35
Re: dnes 270km/h:o).
:yes: ;-) souhlasim
neregistrovaný "Dasty"
3. 9. 2006 18:53
Re: dnes 270km/h:o).
Jde vidět, že pohrdáš životem. Vlastním i životy druhých. Možní by ti prospělo poležet si pár dnů na intenzivce s jednou hadicí v hubě, jednou v nose a jednou v ptákovi. Možná bys potom přehodnotil svoje hodnoty. Jednou se rozstřelíš a potom daruješ společnosti alespoň něco cenného: svoje orgány. Jen doufám, že při tom nesebereš nějakého nevinného sebou. Pokud se chseš zabít prosím, ale udělej to pořádně, protože co fakt nesnáším je, když slušní lidé musí platit ze svých daní léčení takovému * jako jsi ty :no:
neregistrovaný "misogsk"
3. 9. 2006 21:09
Re: dnes 270km/h:o).
Moja rec, presne si to vystihol. A este tu s tym aj frajeri, *.
neregistrovaný "McMac"
4. 9. 2006 16:24
Re: dnes 270km/h:o).
:yes: , nejvíc mě štve když sebou nějakej blázen vezme někoho nevinnýho... s tim placenim nemocenský taky souhlasim...-ty dny v tý nnemocnici na JIPce jsou sakra drahý...
neregistrovaný "Honza"
4. 9. 2006 00:15
Re: dnes 270km/h:o).
Člověče nemohl by jsi prosím jezdit tak o padesát míň? Oni se pak ty orgány utrhají a pak nám nejseš k ničemu... :'-(
neregistrovaný "Skibob"
3. 9. 2006 06:50
12 bodů
Dostal jsem 12 bodů,a za co?Dostal jsem je do vínku,jako každý řidič!Otázka do diskuse měla znít- Odebrali Vám již nějaké body?A za co?Jinak,za "dobré chování po celý rok,bychom si zasloužili 3 bodíky k těm stávajícím 12 přidat"!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Fox"
3. 9. 2006 10:15
Re: 12 bodů
Konečně někdo kdo pochopil otázku.
neregistrovaný "OpravduMagor"
3. 9. 2006 19:34
Re: 12 bodů
Ale pytel ho*en, ty nic nevíš.... Nikdo nemá 12 bodů. Všichni maj 0 a ten kdo má 12 nemá papíry. Voe
neregistrovaný "McMac"
4. 9. 2006 16:26
Re: 12 bodů
o tom by se dalo diskutovat - jde to pochopit tak i tak...
neregistrovaný "VDC"
4. 9. 2006 22:10
Re: 12 bodů
Presne tak. Viz clanky v novinach "Policiste ROZDALI xxx bodu". A ne SEBRALI. Takze sedni na skibob a nebud "vtipnej".
neregistrovaný "CRX"
3. 9. 2006 10:59
všechny body
Me zatím taky policajti nechytli (vlastne nikdy jen bezny kontroly) a to sem nezpomalil ani 1.7. 2006. Jezdím za dobrých podmínek 120- 140 km/h v obcích tak do 80, ale zase jen když mám rozhled a predjíždím když je to mozné. Na plnou čáru kašlu když je na rovným úseku bez horizontů jen se podívám daleko před sebe a daleko do zrcátka jestli tam nejsou švestky. Ale když tam jsou tak jedu vzorově předpisově to samý kolem radarů. Svítil jsem a poutal se vždycky ale je stupidní dostat pokutu za světla - měla by být jen symbolická nebo by nás policajt měl zastavit: ,,Rozsvitte si a jedte". Taky jsem někdy přes den zapomněl, jako každej, třeba jen kousek přes město, ale kdyby mě chlupatý viděli...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondra S. z Brna"
11. 11. 2006 22:28
Re: všechny body
Také jezdím tak, jak popisuješ. Také mě zatím nechytli ani nekontrolovali. Ostatní tam u nás takoví ale nejsou. Citelně zpomalili, bojí se policie a já musím furt předjíždět. Je to hrozný, protože na severu Brna je hodně hustej provoz (ve špičce je to jedna pomalá kolona). Myslím zde silnici na Svitavy a občas i na Tišnov. Je to peklo! Tak to musím objíždět po silnicích nižšších tříd, ale pomalí jsou všude. 8-s Před 1.7. to bylo lepší, všichni jezdili svižněji!
neregistrovaný "Twilite"
3. 9. 2006 11:20
detektor
řeknu vám, bez radarového detektoru už bych měl o pár bodů míň... za ty dva měsíce mě změřili asi 5x, samozřejmě vždy už řádně dobržděného :-) příklad nesmyslného měření MP - magistrála v Praze, půlnoc, fakt nikde nikdo, úplně rovný úsek a ty jebky měšťáci tam měří 70kmh... (bylo to ještě před zavedením stovky). no prostě na hlavu.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "vw r32"
3. 9. 2006 11:42
Re: detektor
Funguje detektor i na laserovy radary?? Kolik muzu jet abych stacil zabrzdit?? Prosiim poradte me pac je me z toho silnicniho zakona opravdu na bliti....videli ste nekdy radar u skoly?....sou snad je u vjezdech a vyjezdech z obce :'-( ...Dik za odpoved
neregistrovaný "davy"
3. 9. 2006 13:10
Re: detektor
Mam posledni verzi BEL a slitosti musim rici, ze na laserovou pistol min 3x nezareagoval. Ale nemusi to byt jeho disfunkci, spise tipuji prilis uzky paprsek, ktery mestsky policista namiri na RZ a tudiz na detektor nezasviti. Na radary statni policie reaguje perfektne, ale to je dano sirenim vlneni 34GHz. Pak jsou tu ale tusim infra radary, byvaji casto na krizovatkach, ale nejen tam , kdy anoi BEL jej nezachyti. Frekvenci netusim, nevite nekdo?
neregistrovaný "Ondra S. z Brna"
11. 11. 2006 22:39
Re: detektor
Ten antiradar už jsem si chtěl koupit dávno, ale moc jsem nejezdil, takže se mi kámoši smáli. Teď když je ten sprostej bodovej systém se to pro mě stalo opět aktuální. Na internetu už jsem to hledal vícekrát, ale bohužel není to tak snadný, jako koupit třeba foťák na www.fotoexpert.cz a ještě horší je to sehnat za rozumnou cenu. Jak nakupovat? Poraďte mi prosím třeba na e-mail Properitus@atlas.cz jak se to shání. Dík
neregistrovaný "Twilite911"
3. 9. 2006 17:19
Re: detektor
pokud vím, tak se používají pouze 2 typy - mikrovlnné a laserové, o infra nic nevím. mikrovlnné jsou naprosto v pohodě, to vám dá vědět dostatečně dopředu - podle možnosti odrazu tak 150 - 300m. ale na lasery je to krátký, protože to se zřejmě neodráží, neboť vám detektor jen oznámí, že jste byl změřen... nejlepší příklad je radlická v praze, tam jich je celkem 6, z toho 5 laserů. dopředu nemáte šanci... pistoli jsem zatím nezažil, takže nevím. osobně jezdím v praze o necelých 40kmh víc a mimo město o 50kmh víc než limit - i když by mě změřili laserem, tak to není ihned o řidičák... a zatím v poho.
neregistrovaný "STI"
4. 9. 2006 09:20
Re: detektor
Na Radlický, žádnej laser neni. Jde o optický poměrový měření. To, co ti bere tvůj Bel je jen infra přisvícení.
neregistrovaný "David"
3. 9. 2006 12:33
2 body za 57km/h
10.července mě naměřili v obci 57 km/h a přišel jsem o 2 boy a 1000 Kč.Podobný přestupek jsem měl o dva měsíce dříve a pokuta přišla na 200 Kč.Pro řidiče jako jsem já, kteří najedou více než 4000km měsíčně je to velká buzerace. :no: Bodový systém ano, ale za alkohol a razantní přestupky a né za prkotiny.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peugeotak"
3. 9. 2006 14:37
Zatim 0...
...asi je to jenom nahoda, jezdim porad stejne, jenom se vic divam...nejvic me desi az me jednou zmeri na radlicky, pac od novy CSOB nebo co to je je nahoru kus 70 (=90 >:-[] ) a pak je prechod a pred nim 50 az skoro nahoru k Jinonicicm...samozrejme ze tam drzim porad kilo a koukam jestli zeshora jede nekdo taky rychle :-) Jinak se to asi neda. Jinak spojka 120-130 i ve dne, verim ze mi nekdo z protismeru blikne. Jinak merit sem je prakticky jeste nevidel. Klep klep klep :-) A tady na severu to neresim vubec.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Giorgio"
3. 9. 2006 16:58
Re: Zatim 0...
Ještě vloni jsem blikal, jel jsem v obci OK rychlostí, ale měřili a vybírali oběma směry a za to blikání jsem dostal pokutu, takže bych to teď ohrál. Jěště pořád blikám na ty, co zapomněli rozsvítit, ale taky mě to přestává bavit, když Ti, kterým to nedošlo, se ještě na mě koukají jak na *. Nevděk světem vládne. :no:
neregistrovaný "commodus"
4. 9. 2006 06:44
Re: Zatim 0...
* jako ty ještě budu blikat, jasně. Jenom ať tě chytí a napaří ti pokutu a seberou body, nic jinýho si podobný frajírci nezaslouží, když si myslí, že pro ně zákony neplatí.
neregistrovaný "CRX"
4. 9. 2006 09:31
Re: Zatim 0...
Je vidět že seš typická nepřející moralistická mrcha. Oni taky existujou jiný zákony než ty psaný(na silnici zvlášt). Třeba zákon zdravýho mozku. TO znamená že kdo podle tohoto zákona jezdí sice nedodržuje předpisy když nemaj smysl ale jedou bezpečně protože u toho používaj mozek. Znám několik chorobných dodržovačů předpisů co přesně dodržujou rychlost atd. ale pak vjedou do křižovatky a ohrozej auto jedoucí po hlavní protože už nikde nemaj napsaný že tam to auto může jet rychle když je to třeba mimo obec a pak si este myslej co je to za vola co tam za nima tak brzdí. ALe myslej si o sobě jak jsou skvělý řidiči když do puntíku dodržujou psaný, protože si myslej že už za ne nekdo myslel a že to dělal dobře a to jak víme aspon na silnicích často není pravda, že. Těším se až na tebe někdo nezabliká a změřej tě na zbytečně umístěný 30, to pak budeš blikat na všechny estě 5 km od radaru až budeš o nákou tu tisícovku lehčí.
neregistrovaný "commodus"
5. 9. 2006 06:36
Re: Zatim 0...
Na tobě je zase vidět, že ten mozek, o kterym píšeš, moc nepoužíváš. Co že jsi mi to chtěl sdělit? Nepovedlo se ti zrovna srozumitelně poskládat tvoje určitě zajímavý myšlenky. Ať už si myslíš o předpisech a zákonech cokoliv, tak platí pro všechny. Já si třeba taky myslim, že platim vysoký daně, ale nic s tim nenadělám a musim se podřídit. Takže dokud něco platí a je to schválený, mělo by se to dodržovat, ať už je to podle tebe blbost nebo ne. Jestli podle tebe ježdění 130 na silnici, kde je 90, znamená zdravej mozek, tak si běž ten mozek nechat vyšetřit. Blikat na nikoho nebudu, protože takovým frajerům, který si myslí, že když mají silný auto, tak si budou jezdit podle sebe, přeju policajty s radarem na každym rohu. To je jako kdybych přehlížel, že někdo něco krade a ještě ho upozornil, že jsem viděl za rohem policajta, aby si dal pozor. Měj se, ty zdravej mozku.
neregistrovaný "CRX"
6. 9. 2006 03:50
Re: Zatim 0...
Za prvé nevím co je nebezpečnýho jet třeba těch 130 třeba na silnici první třídy pokud není provoz-ráno, v podvečer či v noci. Ale to používání mozku není jen o rychlosti, ale prostě o řešení všech situací, který tě při řízení potkaj (pro nechápající jmenuji: Nikdy nepředjíždět nebo nevjíždět do křižovatky pokud si nejsem jistej že nikoho neomezím a hlavně neohrozím, stavět se správně do křižovatek abych nepřekážel např. odbočujícímu kamionu, dávání blinkrů včas a ne dupnout na brzdu a po otočení volantem vyhodit blinkr, na náledí jet tak abych si nerozbil sosák i když podle předpisů můžu rychleji atd atd.A k tomu příkladu se zlodějem a policistou. Ten se sem malinko nehodí,protože zloděj působí lidem škodu a tudíž bych šel za policistou, abych toho okrádaného uchránil od ujmy, ale jakou škodu způsobuju když jedu rychleji ale nikoho přitom ani neohrožuju natož abych mu způsoboval nějakou ujmu (no možná tím že mám to rychlé auto a on ne, ale silné auto není jen o motoru, ale i o jízdních vlastnostech a brzdných schopnostech to tedy znamená že umožnuje jet rychleji ale přitom bezpečněji, že.) A na závěr ještě jedna zajímavá myšlenka: Ono když někdo jezdí hodně a to třeba jako profesionál (a tak třeba spěchá s tím kamionem, protože musí ne proto, že by to byla zábava)tak ti bude určitě vděčnej když mu umožníš že to povolání bude moct vykonávat i nadále. No tak kdyby to bylo náhodou moc složitý tak si to přečti víckrát
neregistrovaný "commodus"
11. 9. 2006 08:33
Re: Zatim 0...
Ten příklad se zlodějem byl naopak na místě, porušuje zákony stejně tak jako člověk jedoucí rychle. Nevim, proč sem pleteš nějaký křižovatky, o těch se tu nikdo nebaví. A jestli si myslíš, že při 130 nejsi nebezpečnej, tak se hodně pleteš, schválně si někde zjisti, o kolik se prodlouží brzdná dráha proti 90 (a zvlášť u kamionu, o kterém se zmiňuješ). Ty kamiony nemají vzadu nalepenou maximálku jen tak pro nic za nic. Jenže to prostě nikoho nezajímá a jezdí si podle sebe, proč bych měl dodržovat nějaký zákony, když pospíchám, že? A kdyby náhodou někde stáli hnusný policajti a chtěli mě v tom omezovat, tak mi někdo blikne, já na chvilku zpomalím a potom budu dál ohrožovat nebezpečným předjížděním ostatní, co jedou podle předpisů a jenom na tý silnici zdržujou. Takhle je to podle tebe správně? Tak se prober.
neregistrovaný "CRX"
11. 9. 2006 10:14
Re: Zatim 0...
TY seš asi vážně trochu přibržděnej. Proč myslíš že jsem ti tam psal ty příklady o křižovatkách, přizpůsobení rychlosti povaze a stavu vozovky a hlavně nikdy nepředjíždět pokud tam nevidím abych nikoho neomezil nebo neohrozil, tak co tady žvaníš o nějakým nebezpečným předjíždění?! Viz přívpěvky o zákonu zdravýho mozku! A nevím kde si jako mám zjistit o kolik se prodlouží brzdná dráha s narůstající rychlostí? V tabulkách? Jestli máš už řidičák tak jistě víš kolik faktorů tu brzdnou dráhu ovlivnuje- Kromě stavu vozovky to je jestli je suchá, mokrá atd. je to i hmotnost tvýho auta a vyspělost jeho podvozku, druh asfaltu, směs a stav tvých pneu, stav tvých brzd, rychlost reakce, prodleva brzd, stav tlumičů... A ono mě hlavně vůbec nezajímá o kolik m se b. dráha změní, prostě musím jet tak abych byl schopnej to auto ubrzdit před případnou překážkou, ale to je nejen v zákonu zdr. mozku ale i tom silničním. Rychlost sama o sobě nebezpečná není jen v kombinaci s debilitou.
A ohledně těch kamionů - už si někdy viděl jet kamion 130? TO je kravina protože maj na 90 omezovač a ty který je nemaj na to zas nemaj výkon. A jejich řidiči nejezděj rychle protože by je to bavilo ale proto, že musej být někde v tolik a tolik hodin. A když je nějakej trouba zdržuje nesmyslně pomalou jízdou tak to musej někde dohnat. A někde se jim taky dívaj na spotřebu a to coj maj nad limit jim strhnou z platu- to je další věc proč nemůžou zpomalit v každý vesnici na 50 i kdyby chtěli.
A na závěr: Policajti jsou v této republice jen na vybírání peněz. Kdyby měřili na místech kde to má smysl nedovolil bych si proti nim napsat ani čárku. TAkže jsem rád že na mě všichni blikaj ještě 5 km před radarem, takže když ty to neuděláš já se o nich stejně dozvím a pak budu zas já na všechny blikat až do bezvědomí.
neregistrovaný "commodus"
12. 9. 2006 08:02
Re: Zatim 0...
Tim nebezpečnym předjížděnim jsem myslel to, že když zezadu přiletí nějakej * 150, tak se na mě doslova nalepí a čeká na první možnou příležitost, jak se dostat přede mě a jakmile je v protisměru chvilku volno, vecpe se tam a pak se těsně před protijedoucim autem zařadí zpátky. Takových je plno. Že musíš jet tak, abys byl schopnej ubrzdit auto před překážkou, ty snad víš, kde ta překážka bude nebo co? Někdo před tebou uvidí díru, nebo mu tam něco skočí a přibrzdí a schválně, co myslíš, je větší pravděpodobnost, že do do něj naboříš v 90 nebo ve 130? Ach jo, některým lidem prostě nejde nic vysvětlit. A opravdu si myslíš, že kamiony jezdí maximálně 90, protože jim to víc nejede? >:D To je dobrej vtip teda, už hodněkrát se mi stalo, že mě při 90 předjel kamion jedoucí o dost rychleji. A jestli si myslíš, že jízda devadesátkou je zdržování nesmyslně pomalou jízdou, tak už ti fakt pomůže asi jenom hospitalizace na psychiatrii, protože to je naopak nejvyšší povolená rychlost. "to je další věc proč nemůžou zpomalit v každý vesnici na 50 i kdyby chtěli" - chudáčkové, oni chtějí zpomalit, ale nejde to, taky dobrý, tak radši proletí vesnici s rizikem, že někdo přijde o život. Jestli jsi ještě neměl tu čest to zjistit, tak plno nehod kamionů je právě kvůli vysoký rychlosti, přece jenom má trochu větší hmotnost a zastavit nebo zpomalit takový auto trvá trochu dýl (a při vysoký rychlosti je BRZDNÁ DRÁHA, to je to, co jsi nedokázal pochopit, ještě delší). A k tomu tvýmu závěru: kde má teda podle tebe měření rychlosti smysl? Asi někde, kde by tě neotravovali a nemusel bys snižovat rychlost, třeba na polní cestě, ne? Ale jinak mě tvoje názory docela baví, aspoň se nenudim.
neregistrovaný "CRX"
12. 9. 2006 10:43
Re: Zatim 0...
Mě zase baví sledovat jak tady ze sebe děláš blba a přitom se tváříš jako bezchybný a vševědoucí moralista, ale přitom už jsi po třetí nepochopil co ti tady píšu. Já jsem snad psal že někoho předjíždím když se nemám kam zařadit a proti jede auto?! Myslím že jsem psal spíš opak, že. A taky nevím jak víš že ten, kdo jede rychlejc je *? Lepí se na tebe protože když pojede 50 m za tebou, těžko tě předjede když bude protisměr volnej. A taky nevím co ti na tom jeho předjíždění tak vadí? Nejspíš že si dovolí porušit ty bohem daný, vždy smysl dávající předpisy a ty ne. Kdybys byl co k čemu, tak mu uhneš at může jet a nebudeš dělat problémy a ty si pak můžeš jet jak chceš ty a on to samý. Taky sem to tak dřív dělal když jsem měl pomalejší auto, protože je to způsob jízdy který přináší nejmín rizik. A nebezpečí v provozu není daný rychlostí samotnou, ale tím, že se na silnicích potkávaj rychlíci se zdržovačema. Kdyby jeli všichni téměř stejně rychle tak se nebudou pořád předjíždět, zrychlovat, dobrždovat, tvořit se kolony pomalu jedoucích, pak tam přijede někdo koho to už se.. za nima se ploužit a nebezpečí je na světě. Taky se mi hodněkrát stalo, že já (* a psychopat- jo mimochodem nepamatuju si že by se se mnou někdo v autě bál, když jsem takovej magor podle tebe) jsem někoho dojel, jel jsem za ním a ten slušný, předpisy dodržující pan dokonalý dupnul na brzdu- asi mu taky nějak vadilo že jedu za ním, (Buhví jestli jsme se na silnici už nepotkali) nebo když jsem ho předjížděl tak šlápnul na plyn. TAk nevím jestli je nebezpečnější dělat takovýhle prasárny nebo jet o něco, rychlejc, ale plynule a nikoho neohrožovat (no já vím já už na tu psychiatrii jedu vždyt přeci porušuju předpisy).
A ted nějaká zajímavá myšlenka o překážce: Tak bylo, nebylo. Jede si takhle jeden magor autem a jede rychlejc než 90. ALe jelikož tak jezdí celkem běžně, tak ví na jaký dráze dokáže zatavit z té a té rychlosti na tom a tom povrchu. (Pro pomalu chápající to znám jako z praxe ne z tabulek a tudíž to dokážu odhadnout). A žila, byla, visela na stromě nalomená větev a tu večer vítr před bouřkou shodil přímo na silnici. Jede, jede, magor jeden, předpisy nedodržuje, takhle v noci po bouřce a blíží se k zatáčce, která sic prudká není,ale vidět za ní též není. A protože ten případ pro psychiatra je si vědom, že když předpisy, které mu vždy a všude zaručí bezpečný dojezd, nedodžuje, musí použít mozek a říká si: ,,Blíží se zatáčka, je mokro (brzdná dráha se prodlužuje), musím zpomalit. A tak číní. Náhle se v záři reflektorů zjevuje nám již známá větev a náš hrdina, jelikož jak mu mozek velí, jede tak rychle aby stačil vozidlo zastavit na vzdálenost na kterou vidí v pohodě přibržduje a větvi se vyhýbá. A zazvonil zvonec ale pohádky ještě není konec.
A k tomu že někdo začne brzdit kvůli díře nebo tak, o tom je ta pohádka o dodržení bezpečné vzdálenosti. ALe to ty asi neznáš, ty jen tu o 50 a 90ce, vid.
A až příště pojedeš 90 a bude tě předlítávat kamion tak se podívej na tachometr nebo na ten kamion jestli je to kamion. Já jsem ještě nepotkal žadnej co by jel rychlejc než 95. A to může i při omezovači může se rozjet z kopce. Jo a hlavně nevím jak posoudíš jízdu rychleji než 90 a nechat se předjíždět asi 18 m dlouhým kamionem. CO je asi nebezpečnější? Mě se nestalo snad ani kdysi v autoškole, že bych nějakej zdržoval (pravda je že jsem byl taky napomínanej kvůli rychlosti- holt už to mám asi vrozený).
Kamiony ve vesnicích: Myslíš že jsou to všechno nevzdělaný magoři co nemaj na práci nic jinýho než jezdit se 40 tunama za zadkem jako prasata? ALe o tom už jsem psal včera tak si to párkrát přečti.
A nakonec jedna zajímavá myšlenka o tý kravině cos napsal o policajtech. Měření rychlosti, chlapče, má smysl na nebezpečných místech (to jest třeba před školou kde nerozvážné děti rády líbají chladiče projíždějících aut). ALe ne měření stylem že si policajt vleze za křoví kde není vidět a pak se to o kus dál vybírá. ALe tak že ty policajti budou sloužit jako prevence- to znamená že budou před tím nebezpečným místem vidět a zpomalí provoz jen jejich přítomností a ten kdo to neudělá tak holt zaplatí. Jestli už máš vůbec řidičák tak víš že tady se měří jen na přehledných usecích, za pěkného počasí, kdy je je jistota že někoho vyberou. V našem městě byly na jedný hlavní dopravní tepně umístěný z obou stran 30 a práce na silnici (nic nebylo rozkopaný ani tam nikdo nebyl) a hádej kdo tam byl každej den schovanej za stromem? Městský policista a měřil až se mu podlamovaly kolena aby měl větší prémie. A takový policajti maj mít u takových ,,magorů" jako sem já(a že jich na silnicích je) respekt? haha
P.S. další argument pro rychlost je že se víc koncentruju na řízení. V 90 na rovný silnici bych pozdě v noci usnul asi hodně rychle.
Těším se na další duchaplnou odpověd v brzké době
neregistrovaný "commodus"
13. 9. 2006 10:23
Re: Zatim 0...
Ale já jsem to nepsal o tobě, že ty někoho předjíždíš :-) Já tě neznám, tak nemůžu asi vědět, kde a jak předjíždíš, ty chytrej. Já jenom že to takhle dělá plno blbů a myslim si, že se na mě nemá co lepit a předjíždět, když jedu 90. A abych mu uhýbal? Kam? Že bych zajel do škarpy, nebo bych třeba měl rovnou zastavit? To nemyslíš vážně, ne? Já ale nemám pomalejší auto, abych nemohl jet víc, jenom jsem si nenakradl tolik peněz jako ty frajírci ve vytuněných autech, abych mohl platit pořád pokuty, takže jezdim, kolik je dovoleno. Fakt je takovej problém to pochopit? A můžu ti říct, že takovýmu hovadu mám taky sto chutí dupnout na brzdu, ať si tam vzadu potom dělá co chce. "Kdyby jeli všichni téměř stejně rychle", to jsi napsal dobře, kdyby některý nejeli 90 a jiný 150, tak je klid. A co kdybys, ty mozku, před tou tvojí zatáčkou nezpomalil a na tu větev najel v tý 150, asi ti je * platný, že víš, na jaký vzdálenosti zastavíš, vždycky bude delší než při 90. Jestli jsi neviděl kamion jet víc než 90, tak jsi asi ještě nebyl na silnici :-) A s těma policajtama, kdyby stáli jenom před školama, tak to všude jinde bude vypadat ještě hůř, to je fakt dobrej nápad :-) A že by stáli tak, aby byli vidět? Taky dobrý, nechceš, aby ještě kilometr před tím místem postavili ceduli, že tam budou stát a měřit? A ta tvoje poslední perla je nejlepší, víc se koncentruješ na řízení při vysoký rychlosti :-))) Tak co kdybysme jezdili 250 a brali zatáčky smykem? To bys snad neusnul, ne? Hele, tohle nemá cenu, chtít po někom, jako jsi ty, rozumnej názor. Klidně si na silnici dělej závody dál, ale až se vysekáš, tak to doufám odskáčeš sám a nesmeteš někoho nevinnýho. Měj se a piš si co chceš, já už končim, to by bylo do nekonečna.
neregistrovaný "CRX"
13. 9. 2006 16:48
Re: Zatim 0...
CHlape ty si zase nic nepochopil, ale to je jedno já to rozepíšu víc, ale chci na tobě vědět vlastně jen to, kvůli čemu jsme tu diskuzi začali. Jak víš že všichni ti co jedou rychlejc než ty jsou * a měli by na psychiatrii? Já bych je charakterizoval jen tím že porušujou předpisy (sám se totiž mezi ně řadím). ALe nemůžeš je srovnávat se zlodějema. Tím že jedeš rychlejc se může stát (může ne musí) že když to nezvládneš tak ta nehoda má horší následky. Srovnej, že když tě normálně předjedu a pojedu si dál svojí ryclostí, tak ti to vůbec nemusí vadit, ale když ti přes noc ukradnu auto... Jinak já nic nekradu a nikdy jsem neukrad protože ctím soukromý vlastnictví, ne proto že mi to přikazuje zákon (když budu chtít něco ukrást tak mi jsou zákony ukradený), ale spíš podle přísloví- nedělej ostatním to co nechceš aby oni dělali tobě- je to zas jen moje rozhodnotí (zásada, která je jak jistě souhlasíš dobrá a je pro mě víc než zákon) ale to jsem odbočil. SAmozřejmě že uhnout můžeš jen za krajnici nebo ke krajnici pokud je silnice dost široká ale máš stejný právo užívat silnice jako všichni ostatní a nikdo ti to nemůže přikazovat, je to spíš jen ze slušnosti že nebudeš omezovat někoho, kdo jde rychlejc pokud je možný uhnout, ale není to omezení jako je ve vyhlášce. Prostě jen respektuješ jeho rozhodnutí jet rychlejc. Jo a vůbec jsem nepochopil proč máš chut dupat na brzdu když někdo jede za tebou? To mi nějak nedává logiku. Když nedodržuje bezpečnou vzdálenost je to jeho problém a když to tebe napálí když budeš brzdit před překážkou je to na něj a on to zaplatí ale nevím proč bys měl takovým manévrem zbytečně nebezpečí nehody zvyšovat. A ted k tý větvi. Pokud bych tam jel třeba těch 150 nebo prostě tak rychle že z tý rychlosti že bych nedokázal zabrzdit na vzdálenost co vidim tak nejsem mozek ale bezmozek. To že jedu 150 jsem napsal jen za dobrých podmínek ono za mokra moc lidí rycle nejede pokud nejsou na dálnici. Pokud dodržuješ tu zásadu kam nevidim tak neletím tak se ti téměř nemůže nic stát. Je zajímavý že i když jsem nikdy předpisy nedodržoval, tak jsem auto nikdy ani neškráb (oděrky při parkování nepočítám ale ty už se řízení samotnýho netýkaj). Jo a já jsem na silnici téměř denně a ujedu za měsíc 1500-2500 km takže na silnici už jsem z rychliku viděl. Jo a já mám vlastně na autě taky pár tuningových doplnku takže jsem vlastně frajírek, že jo. Ono totož bud koupíš auto drahý a je všechno OK nebo levnější ale je na něm spousta práce. Já jsem ta druhá varianta. Mám sportovní auto a ještě v tuningu ale myslím že ten tuning ti na plyn nešlape a když si s tím autem dá někdo dost práce a ztráví v dílně spoustu dní a týdnů tak je na něj potom dost opatrnej, takže pust z hlavy myšlenku že každej kdo má vytuněný auto musí jezdit jako * a musí mít nakradeno na pokuty. Já třeba limity porušuje skoro pořád a za rychlost nebo jinej přestupek jsem nikdy neplatil, oni ti policajti jsou totiž na typických místech a to jen někdy. A měli by být na všech nebezpečných místech ne jen před školama a tu ceduli tam klidně taky můžou dát. Jde snad o to zklidnit provoz a ne vybrat co nejvíc peněz (s tím musíš souhlasit pokud nejseš sám švestka). A to o tý koncetraci a rychlosti tak k tomu jen všeho s mírou. Tzn. že kdybych měl dodržovat 90 na přehledným dlouhým useku nebo každou nesmyslně umístěnou 30 takl fakt usnu ale já na silnici a dalších 99 procent řidičů žádný závody nedělá. Jo a smyslem tohodle dialogu nebylo tě přesvědčit abys jezdil jako já ale jen jsem chtěl pochopit některý věci co se na silnici dějou a z druhý strany. Nedávno jsem jel za pánem co měl moderní auto zdánlivě bylo i v pořádku a jel ve vesnici 30 a za ní 60 (bylo pěkně žádná průtrž mračen) já jel v pohodě za ním a o kus dál jsem ho chtěl předjet ale v poslední chvíli jsem si radši rozmyslel (blížil se horizont a já bych to asi stih ale co kdyby tam někdo vylít) no a jak jsem přidal tak jsem se k němu přiblížil tak on dup na brzdu. Nevím co jsem mu udělal ale holt jsem ten blbej frajírek s vytuněným autem a k tomu se asi může chovat jako k trestancům. No a když tohle párkrát někomu bez varování uděláš, tak se pak nediv že ten dotyčnej je z toho vyjukanej a pak každýho potenciálního blba co jede pomalu při první příležitosti předjíždí. Já sice jezdím rychlejc než se smí ale snažím se jezdit slušně a divil by ses kolik blbů, když vidí vytuněný auto se začne chovat jak bezmozci. Stalo se mi že i přes můj poměr výkon/váha se mnou ,,závodil" blb ve škodě 1000 MB (s rodinou uvnitř a rozjel to z kopce asi na 120 a dole pod kopce je STOPka. Nebo děda se žígulikem plným dětí když se chtěl předvíst před vnoučatama. A kolik volů mi přidalo když jsem je v klidu předjížděl a já to pak nestih nebo jsem jeste musel podradit a poradne zatopit. Nebo jsem je ani nepredjížděl tak schvalně dupali na brzdu aby mě vyprovokovali? SE pak nediv že když denně pak takových volů potkáž,vidiš, že předpisy tady jsou jen pro smích - viz jízdy Bublana a Husáka (i když já proti tomu nic nemám jeli na dálnici v nových a bezpečných autech ale stve mě kázaní vody a pití vína) a většiny policejních aut- bez světel, rychle, stání kde chtěj.... Já jen jedu rychle ale vždy jen když to není nebezpečný ale někoho tohle naučí jezdit jako *. Jestli nejseš srab tak odepiš, koneckonců jsem asi jedinej kdo ti nepíše že seš idiot nebo a hele, BRZDIČ. Tak neurážej já taky píšu slušně a to jsem ten vymatlanej frajírek ve vytuněným autě s kapsama přeplněnýma prachama:-)
neregistrovaný "commodus"
14. 9. 2006 07:26
Re: Zatim 0...
Hele, vypadáš jako inteligentní a rozumnej člověk, z tvýho pohledu můžeš jezdit rychle a přesto bezpečně, ale opravdu nikdy nevíš, co se kde může stát a potom budou následky horší i když si myslíš, že jezdíš rychle jenom tehdy, kdy to neni nebezpečný. A já jsem nikdy nepsal, že jezdim všude pomalu a každej mě musí předjíždět, ale přesto je plno aut, který kolem mě proletí a nebo na mě zezadu blikají, abych uhnul, když třeba předjíždim někoho jinýho. Nedávno mě jeden takovej * zrovna předjížděl a když kolem mě projel, tak jsem jenom zakroutil hlavou, on potom přede mnou zpomalil tak na 60, nejdřív jsem zpomalil taky, ale po chvíli jsem ho chtěl předjet zpátky a on najednou zase zrychlil a jak jsem zrychloval já, tak on taky, až jsem se zase musel zařadit za něj a v tom on zase zpomalil a mával na mě, ať ho předjedu. Takovýmu hovadu jsem fakt v tý chvíli přál, ať ho potkám omotanýho kolem stromu. A právě takovým nebudu blikat, že jsou někde policajti (to byl ten původní důvod naší diskuze). A takových namachrovaných prasat jezdí dost, akorát ty s nima asi nepřijdeš do styku, když jedeš rychle taky. Takže bych to fakt skončil, mohli bysme si tu psát hodně dlouho a nikdy bysme se asi neshodli, ale jak jsem psal, vypadáš jinak jako celkem rozumnej člověk, takže nic proti tobě a měj se.
neregistrovaný "CRX"
14. 9. 2006 10:29
Re: Zatim 0...
NO samozřejmě že takový magory potkávám a častějc než je mi příjemný při porci km co najezdím. ALe ted už mi tolik nevaděj protože už mám dost rychlý a dobře ovladatelný auto se suprovým podvozkem a brzdy takový že se bez pásů při krizovým brždění volantu neudržím. Má totiž jen asi 9 metráků. Takže když někdo začne dělat kraviny tak podřadím, předjedu, chvíli letím abych mu ujel a když vidím že za mnou nejede nebo mi nestačí tak si zpomalím na to svoje a tak pokračuju. SIce je ta jízda chvíli trochu nebezpečnější ale je to lepší než se třeba tím blbem nechat vytlačit ze silnice. Ono totiž když začne blb závodit tak u toho zapomene že je na silnici. A překvapilo mě že to jsou většinou chlapi tak 30 až 50 let ne žádný mladíci s mokrým řidičákem. Možná těch blbů potkám ještě víc než ty protože když jedu rychlejc tak potkám víc aut a tam se vždycky nějakej najde a třeba do mýho příjezdu jede i normálně a pak mu hrábne. A největší *jsou ti co předjížděj, nestíhaj ale jedou dál místo aby to zbrzdili a zařadili se. Potkal jsem jich už 100vky a ten poslední předjížděl kamion a já jel proti němu asi 140. Měl ještě dost času to v pohodě zbrzdit ale ne jel dál tak jsem jel dál ve svým pruhu nijak jsem neuhýbal doufaje že se mu rozvítí (byla tak široká krajnice jinak bych brzdil až by se mi pás zadíral do hrudníku) ale nestalo se tak jsem ve 140 udělal myšku asi 20 m před ním jsem trhnul volantem coš v tý rychlosti vypadlo pro něj jako že už jsme v sobě. No tím chci říct že až jezdíš rychle nebo podle předpisů, * budeš potkávat vždycky a policajti s tím nikdy nic neudělaj a když ho chytěj a bude to známá firma tak se s nima domluví protože se třeba i znaj. Mě policajti vždycky jen buzerovali kvůli kravinám a nikdy se mě nezastali ani když nějakýho takovýho chytráka viděli nebo i je dokonce přímo ohrozil. Z toho plyne ponaučení na silnici si pomoz sám a na policajty zapomen ti jsou někde za radarem nebo seděj na pumpě a tlachaj. Taky si vem že ne každej co jezdí rychle nemusí bejt tak uplnej * což jsem se ti tady snažil dokázat. A nečekal jsem vůbec že se shodnem. Naopak pokud se na rychlou jízdu necítíš tak jezdi na kolik se cítíš tak to má být. Já jsem s každým autem musel najet tak 10 až 15 tisíc km než jsem ho ,,dostal do ruky" a zkoušel jsem to dlouho někde na parkovištích, letištích a loukách abych věděl jak se chová a co s ním můžu dovolit než jsem si s nim dovolil jet rychlejc. A s tím blikánim- vždyt přece blikáš těm do protisměru tak těžko poznáš jestli je to magor nebo řidič třeba jako ty co (jak aspon píšeš) dodržuje předpisy. ALe když se švestky schovaj hned za ceduli začátek obce tak je ti to k ničemu že je dodržuješ a i tobě se to někdy může hodit že to na ně někdo napráší že tam grilujou. Jinak aby odradili prasata od prasení museli by na silnicích být vidět a ani by nemuseli měřit. Já osobně bych byl pro aby byli na křížovatkách a pustili se za hovadama co někoho ohrozej nedáním přednosti než zbaběle měřit za za křovím. Ale to se asi nezmění protože to nic mestojí a hodně se tak ,,vydělá". A poslední nevím jestli si to psal ty někde nebo někdo jinej ale to že někdo jede rychlejc než se smí není záležitost nabubřelelého ega nebo potěšení z porušování předpisů. Naopak mě i trochu vadí že pořád porušuju a musím koukat po bengách. BYlo by lepší kdyby to bylo legální jet tam kde silnice dovoluje rychlejc ale to se taky nezmění. Někdy mám chut emigrovat když pořád orgáni tvrděj že čím pomalejc tím bezpečnějc ale ono je to v tý plynulosti a malých rozdílech v rychlosti na tom jsem se v jedný z mála věcech shodli. Tak jestli už nebuděš psát tak dík za názory a čau a už prosímtě nikoho nenazývej * jen když něco napíše na netu zní to docela blbě když ho neznáš a blbů je a bude vždycky dost tak proč se přidávat?
neregistrovaný "Ondra S. z Brna"
11. 11. 2006 23:28
Re: Zatim 0...
S tím omezovačem to není u těch kamionů tak horký. Ještě před bodovým systémem mě jeden proháněl na silnici ze Svitav do Brna a jel tak kolem 130. Taky jsem nechápal, jakto že tolik udělá, ale bylo to tak.
neregistrovaný "mondeo"
11. 9. 2006 15:13
Re: Zatim 0...
to že to nemas v makovici v pořadku platilo tobe,nevím kolik km v kamionu jsi najezdil ty,já asi 4miliony.to bez nehody.V tom kamionu se neprojíždím jen tak proto že chci a nemam jinak do čeho píchnout a navíc musím dodržovat mnohem víc předpisu než jen přiblble cučet na rucičku tach.navíc AETR,masli ponětí co to vubec je mi kontroluje policie v celé unii a je jim krom Cz putna,jetli jsem nahodou nejel nekde o 3km víc.A nikdo me nedokáže unavit víc než nemyslící idioti tvého smýslení.
neregistrovaný "commodus"
12. 9. 2006 07:47
Re: Zatim 0...
Tak promiň, že tě unavuju >:D Kdyby ses líp učil, nemusel bys jezdit kamiónem, ty nemyslíci *** >:D Nazdar.
neregistrovaný "mondeo"
23. 9. 2006 23:16
Re: Zatim 0...
vole,nejezdim s kamionem kvuli tomu,ze bych se blbe ucil,možna jsem na tom se vzdeláním líp než ty,ale z jiného duvodu,pokud si chces o tom popovidat,vystup z anonymity a sejdeme se osobne.rád se na tebou uvedenou adresu dostavím
neregistrovaný "mondeo"
11. 9. 2006 14:48
Re: Zatim 0...
tak ses blbej
neregistrovaný "CRX"
11. 9. 2006 15:01
Re: Zatim 0...
Kdo je blbej?
neregistrovaný "Ondra S. z Brna"
11. 11. 2006 23:19
Re: Zatim 0...
Jsi hnusná nepřející hyena. Takovým jako ty přeji jen to nejhorší. Zákon je pouze shoda té sebranky co nám vládne a že je to vláda diletantů nový silniční zákon jen dokazuje. Proto k němu žádnou úctu nechovám. Základem slušného chování na silnici by měla být ohleduplnost, kolegialita a vzájemný respekt mezi řidiči, (což jsou pro takový * jako ty jen prázná slova) nikoliv doslovné dodržování toho paskvilu. Ne oni, ale ty jsi pro mě ten zlý pirát silnic!!
neregistrovaný "forester"
3. 9. 2006 18:18
Městská - Brno
Dostal jsem dva bodíky a pokutu za to že jsem při vyjíždění z garáže na svoji příjezdovou cestu, existuje snad někdo kdo má pokudu za blbější důvod?

PS: jdu do správního řízení, čert vem peníze ale bodíků je mi líto
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alu"
3. 9. 2006 18:32
Re: Městská - Brno
Za co zes to dostal?? ;-)
neregistrovaný "forester"
4. 9. 2006 15:46
Re: Městská - Brno
papírově za nesvícení ...
neregistrovaný "Essesant"
3. 9. 2006 18:35
Zatim nic...
Bohuzel :-( Zajimalo by me, jestli se da za ty nazbirane body da neco vyhrat >:D Nebo jestli clovek dostane neco zadarmo jako promo nebo tak ;-) Jinak bodum zdar. Na me to ma ostatne vliv predevsim v tom, ze dusledneji odhaduji kde se schovava policejni hlidka. Panicke brzdeni nekterych ridicu pred znackou obce je prinejmensim stejne nebezpecne ne-li nebezpecnejsi nez najezd do nejake obce pri 70 a normalni zpomaleni na pozadovanych cca 50... Problem neni v prekroceni rychlosti o 10 - 20 km/h, ale v nebezpecne jizde. Pri postihovani nebezpecne jizdy maji body v kazdem pripade sve misto. Horsi je, ze budou taky casto slouzit k buzeraci slusnych ridicu. Protoze oni ani policiste, ani dopravni znaceni a reseni nejsou casto idealni...
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2006 19:06
12 BODŮ, JAKO V SARAJEVU
Vnitřně se prostě nedokážu ztotožniit s tím, že je ideální jet na státní 88... pro sichra, kdyby jim špatně měřil radar... Celý život jezdím na státní kolem 110 a na dálnici kolem 150, to vyhovuje mým reflexům. Ani nemusím kontrolovat očima rychloměr. Pod těmito rychlostmi se nudím, jsem nervózní, neustále vykukuju, abych mohl předjet, do toho mě od července sráží studenej pot v zádech, jestli někde na stromě není místo větve maskovanej můj osud... je to hrozné i z psychologického hlediska... 90, ta číslovka, to je zoufalost... jakmile můžeš 100... je to lepší... pocitově důstojná rychlost. Miluju teď jízdu těsně před setměním a nad ránem, kdy ostraha našich životů polevuje v kontrolách... to si jedu svou rychlostí a jsem spokojenej. Jinak je to na silnicích zoufalé... Tempo dnes udávaj tiráci a Avie. P.S. Zatím jsem čistej jak pana. Tohle je vykoupeno ovšem tím, že jedu třicet kilometrů za Picantem... při tom dumám, proč jsem vyhodil prachy za svou káru, a uvažuju o tom, že by nebylo od věci zakázat předjíždění absolutně... vždyť bez porušení předpisů dnes můžeš předjet leda tak traktor.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "CRX"
3. 9. 2006 19:37
Re: 12 BODŮ, JAKO V SARAJEVU
Drív jsem jezdil nejrychlejc na silnicích 1. třídy a ted spíš na druhých nebo tretích když mě díry nenutěj jet slalom abych tam nenechal kolo nebo aspon pak nescháněl novou gumu a ráfek. Jinak jezdím jako dřív. Asi 2 týdny po začatku novely sem nějak začínal mít strach o řidičák když jsem si uvědomil jak často bych se o něj mohl připravit tak jsem se snažil předpisy dodržovat a nepředjíždět třeba na zákazu blby zbytečně jedoucí 30 v obci a 50-60 mimo (i když by to zcela bezpečně šlo) ze strachu že by o kousek dál mohl být policajt s dalekohledem. Pak jsem ze strachu už začal blbnout že jsem dupnul na brzdu když mi vlít pták před auto (myslím ten okřídlenej) a poprvé v životě se mi stalo že jsem zůstal stát jak trubka na zelenou a dával přednost chodci. A pak sem s tím rychle přestal, protože jsem se začal se sebou bát jezdit. Ted mám sice taky někdy studenej pot na zádech ale jedu v pohodě a nedorážim nervozně na pomalu jedoucí přede mnou a tím je nenervuju tak co je potom bezpečnější?
3. 9. 2006 20:12
Re: 12 BODŮ, JAKO V SARAJEVU
:-) - bál jsem se se sebou jezdit :-) :-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Essesant"
4. 9. 2006 00:30
Re: nenechat se zpsychacit...
Jo presne o to jde. Jak jsem jiz psal vyse: Body by mely slouzit predevsim k trestani nebezpecne jizdy. Jak to tak vypada, nakonec jejich prevladajici uziti bude terorizace normalnich ridicu. Odebirani bodu za 60 v obci je zprasecilost. Ale myslim, ze existuje reseni: v pripade, ze mi vezmou cesky ridicak, poradim se s pravnikem a jestli to tak pujde, udelam si v zahranici jiny a budu jezdit na ten...
neregistrovaný "CRX"
4. 9. 2006 09:14
Re: nenechat se zpsychacit...
Podle mýho názoru ti zahraniční řidičák bude v ČR k ničemu, protože máš zákaz řízení motorových vozidel, ale aspon budeš moct jezdit v zahraničí. Taky nevím jak by to dopadlo kdyby ti sebrali B A ty by sis udelal papíry na nákladák, ale myslím, že stejně. Uvidí se jak to bude fungovat až to někdo zkusí. A k těm bodům, myslím, že je to jen teatrální gesto od tvůrců novely aby bylo vidět že něco dělaj, protože už dřív něco co trestá řidiče za opakované spáhání ,,velkého" přestupku bylo- viz tohle:
Přestupky proti bezpečnosti a plynulosti silničního provozu

(1) Přestupku se dopustí ten, kdo
a) jako řidič motorového vozidla překročí nejvyšší dovolenou rychlost stanovenou zvláštním zákonem nebo dopravní značkou o více než 30 km/h v obci nebo o 50 km/h mimo obec,
b) jako řidič motorového vozidla poruší nesprávným způsobem jízdy zvláštní zákon tím, že
1. nezastaví vozidlo na příkaz světelného signálu s červeným světlem "Stůj" světelného signalizačního zařízení nebo pokynu policisty "Stůj" při řízení provozu na pozemních komunikacích,
2. předjíždí vozidlo na přechodu pro chodce nebo bezprostředně před ním nebo předjíždí vozidlo způsobem, který ohrozí protijedoucí řidiče nebo jiné účastníky silničního provozu, nebo předjíždí, jestliže se nemůže bezpečně zařadit před vozidlo nebo vozidla, která hodlá předjet, nebo předjíždí, aniž má před sebou rozhled na vzdálenost, která je nutná k bezpečnému předjetí,
3. nedá při jízdě z vedlejší pozemní komunikace označené dopravní značkou "Dej přednost v jízdě" nebo "Stůj, dej přednost v jízdě" na křižovatku přednost v jízdě vozidlům přejíždějícím po hlavní pozemní komunikaci nebo vozidlům přijíždějícím zprava, nevyplývá-li přednost v jízdě z dopravní značky,
4. vjíždí na železniční přejezd v případech, kdy je to zvláštním zákonem zakázáno,
c) porušením zvláštního zákona způsobí dopravní nehodu, kterou je povinen podle zvláštního zákona neprodleně ohlásit policistovi,
d) se dopustí jednání uvedeného pod písmenem c) jako řidič vozidla hromadné dopravy osob,
e) jiným jednáním, než které je uvedeno pod písmeny a), b), c) a d), poruší zvláštní zákon.
(2) Za přestupek podle odstavce 1 písm. e) lze uložit pokutu do 2 000 Kč, za přestupek podle odstavce 1 písm. a) a b) pokutu do 3 000 Kč, za přestupek podle odstavce 1 písm. c) pokutu do 7 000 Kč, za přestupek podle odstavce 1 písm. d) pokutu do 10 000 Kč.
(3) Zákaz činnosti do šesti měsíců lze uložit tomu, kdo se v období dvanácti po sobě následujících kalendářních měsíců dopustí přestupku podle odstavce 1 písm. a) a b) více než dvakrát.
(4) Zákaz činnosti do jednoho roku lze uložit tomu, kdo se dopustí přestupku podle odstavce 1 písm. c).
(5) Zákaz činnosti do dvou let lze uložit tomu, kdo se dopustí přestupků podle odstavce 1 písm. d).
(6) V blokovém řízení lze za přestupek podle odstavce 1 písm. e) uložit pokutu do 1 000 Kč, za přestupek podle odstavce 1 písm. a) a b) pokutu do 2 000 Kč a za přestupek podle odstavce 1 písm. c) a d) pokutu do 5 000 Kč.

Takže když někdo udělá 3 výše uvedený přestupky, MUŽE ale nemusí přijít o řidičák. Je určitě dobrý že může a že o něj nepřijde vždycky pac se muže zhodnotit jak byly ty přestupky opravdu nebezpečný a ne řidičáky brát paušálně jako ted. A ty pokuty taky nebyly zase tak symbolický aby se musely několikanásobně zvýšit.
neregistrovaný "David"
4. 9. 2006 15:30
Re: nenechat se zpsychacit...
:yes:
neregistrovaný "vw r32"
3. 9. 2006 19:34
bez titulku
muzu se nak chranit proti laserovym radarum?? dik za odpoved... :-)
Rozbalit vlákno
2
3. 9. 2006 20:13
Re: bez titulku
Jo - 50/90/130. Funguje to dokonale ;-)
neregistrovaný "RS"
4. 9. 2006 11:05
Re: bez titulku
BEL Pro RX75 a verze RX75 Plus - s
neregistrovaný "buja"
3. 9. 2006 20:08
bez titulku
Dneska 290 km/h :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tommy05"
3. 9. 2006 20:32
Ukecávání
dobrý den, u baráku mám stopku, která je na přehledném místě. Když jsem tudy v noci projížděl, tak nic nejelo, pouze jsem podřadila už jsem měl doprovod s efektním osvětlením. Za nezastavení je jeden bod a 2000kč, nejprve jsem ukecal částku na 1000kč a poté důvod uvalení sankce jsem jim navrhl, at tam napíší, že nemám lékarničku, což je bez bodu..takže nyní jezdím s čistým štítem...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal 528"
4. 9. 2006 08:01
Už nemám všech 12
Bohužel patřím k těm lidem, kteří už body dostali. 7.7.06 jsem se dopustil toho nejhoršího přestupku jaký existuje. Jel jsem přes vesnici, jejíž starosta si vyvzdoroval snížení rychlosti na 30km/h. A já, pirát silnic, jsem tam jel rychlostí 41km/h. Městská policie byla na správném místě (v křoví) a přistihla mě při činu. Takže 1000Kč a 2 body. Chovali se ke mě málem jak k masovýmu vrahovi. Od tý doby nic. Ale sám na sobě pozoruji, že už zase zrychluji. Takže jsem zvědavej, kdy se to vše vrátí do starejch kolejí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
4. 9. 2006 08:25
Dostali???
Tak zatim jsem zadny bod nedostal ;-) (asi ani nikdo jiny) a zaroven mi zatim zadny nebyl odebran...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Buggy"
4. 9. 2006 08:26
4 B
Zdáreček ja dostal 4 za to že sem jel vzadu bez SPZky - vubec sem si nevšim že tam není >:-[]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "STI"
4. 9. 2006 09:26
Re: 4 B
Pokud vim, za chybějící SPZ žádný body nejsou...
neregistrovaný "Buggy"
4. 9. 2006 10:43
Re: 4 B
Mno možná gdyž ti chybí vepředu - ale ja ji neměl vzadu a moje auto bylo označeno jako technicky nezpůsobilé provozu
neregistrovaný "STI"
4. 9. 2006 12:01
Re: 4 B
No dobře, ale když se podívám do "tabulky bodů", tak tam nic jako body za technickou nezpůbilost nevidim...
neregistrovaný "Buggy"
4. 9. 2006 12:29
Re: 4 B
TAxem se asi stal obětí policejního státu
neregistrovaný "dou"
4. 9. 2006 09:56
radar
nevite jestli se muze i nadale pouzivat pasivni radar? Neco jsem zaslechl, ze uz ani ten nesmi byt.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Baron"
4. 9. 2006 11:15
Re: radar
Pasivny moze byt. Aj ked si to policia nechce pripustit. Zakon zakazuje len aktivny.
neregistrovaný "dou"
4. 9. 2006 11:46
Re: radar
da se poznat rozdil mezi aktvnim a pasivnim? Koupil jsem ho totiz z "druhy ruky" a jediny popis je tento: Uniden-3-band-laser-radar-detector
neregistrovaný "McMac"
4. 9. 2006 16:30
Re: radar
rozdíl je v tom že pasívní pouze zjiš´tuje přítomnost radaru ale aktivní ho RUŠÍ! (podle toho co píšeš bych řekl, že je poze pasivní)
neregistrovaný "Ozzy"
4. 9. 2006 12:18
-3 body
Na 30 63km/h :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "CRX"
4. 9. 2006 19:01
Kamarádi vs. body
moji 2 kamarádi mají 2 body za světla a další má 3 body za rychlost. Známej známýho jezdí, teda jezdil jako dieler zboží a s dodávkou se táhnul několik km za V3Skou. NAjednou rovinka i když dvojitá čára, tak se rozhod předjet ale ta vejtřaska byla nalepená na policejní felicii, takže dojezdil.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kimi"
4. 9. 2006 19:23
66
dostal sem litr za 66kmh a asi i nakej bodik. jeli kvuli tomu zamnou pres pul mesta. dif se jim ten shnitej pasos nerozpad jak to predeme rizli.
Rozbalit vlákno
0