Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volvo S60 D3 – Švédská trojka

Švédsko dalo automobilovému světu další duchem velké auto. Má švédské know-how, švédský design a dokonce i švédský motor. Co na tom, že u jeho zrodu asistovala čínská porodní asistentka…
Zpět na článek
13. 9. 2010 12:57
neregistrovaný "krusty79"
13. 9. 2010 14:11
13. 9. 2010 15:06
13. 9. 2010 15:27
13. 9. 2010 15:44
13. 9. 2010 16:02
13. 9. 2010 16:53
13. 9. 2010 20:59
13. 9. 2010 21:51
13. 9. 2010 22:47
14. 9. 2010 09:30
14. 9. 2010 10:37
14. 9. 2010 13:50
16. 9. 2010 13:58
21. 4. 2011 11:58
neregistrovaný "krusty79"
13. 9. 2010 12:57
nice
Tak toto auto sa mi velmi páči.Keby boli peniaze siel by som do neho. >:D
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2010 13:38
Nejvíc se mi líbí fotky
Pěkně kreslí ten foťáček! Je to jak z katalogu a ještě víc vidím, že se mi to auto čím dál tím méně líbí. Je sice téměř celé nové, jak se píše v článku, ale uvnitř vidím ovládací prvky a další věci z deset let starýho volva.
Rozbalit vlákno
3
13. 9. 2010 15:24
Re: Nejvíc se mi líbí fotky
Vadí mi část okolo výdechu nad středovým tunelem, vypadá to trochu jako kyklop ;-)
Avatar - Dinar
14. 9. 2010 07:39
Re: Nejvíc se mi líbí fotky
Líbí nelíbí, to je o.k., ale ty prvky z deset let starého volva by mě docela zajímaly.
Avatar - element5
14. 9. 2010 19:28
Re: Nejvíc se mi líbí fotky
V tomhle případě bych naopak šel klidně dál než pouhých deset let. Konkrétně volant, ten má i kamarádův Amazon a to je podstatně starší auto... ;-)
13. 9. 2010 14:11
Krása
Nádherný autíčko. Škoda, že to samé se nedá říci o novém designu auto.cz ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
13. 9. 2010 15:06
Mazlik
Opravdu povedene auto, moc se mi libi. :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2010 15:27
Video Recenzia
Velmi pekna recenzia S60 na Auto.cz, na ktoru som sa tesil. Osobne sa mi este viac paci pred nedavnom predstavene V60.

Odporucam pozriet test City safety na nemenovanom slovenskom webe. [odkaz] :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - tommy_LV
13. 9. 2010 15:44
Off road :-D
Z niektorých pohľadov krásne, z iných nie...Ale tie off road-ové strieborné prvky na nárazníkoch a prahoch ma dostali...úplne hrozné... ;-\
Rozbalit vlákno
2
13. 9. 2010 16:02
Re: Off road :-D
Zalezi od vkusu (a farby auta). :-) Na takom cervenom S60 vyzeraju podla mna perfektne. :-) Vid link: [odkaz]
14. 9. 2010 14:09
Re: Off road :-D
Kdyby si zjistili v redakci torchu informací, tak by věděli, že tyto "off roadové" stříbrné prvky tzv. exterior styling paket jsou dodávány jako příslušenství na přání k jakékoliv výbavě ;-)
13. 9. 2010 16:53
60 TESTŮ
Tedy ten absentující zadní pytel, to je trefa jak z bazuky :yes: Listuju katalogem a opravdu, je to tak.

Osobně mi ten "malý" displej nijak nepřirozeně nepřipadal, naopak, dobře se v tom orientovalo a přes volant se to i dobře ovládalo.

Za činskou porodní bábu :-) palec :yes: Osobně jsem z nové šedesátky nadšen a velmi nadrženě očekávám jak posoudíte tešestku. Ta sice vyžaduje poměrně masívn investici, ale těch 300 koní tam bude určitě k nezaplacení...

P.S. Plakátovcům (dnes včetně paji) vzkaz - kyklop se naživo nekoná. Velké překvapení, usedneš a oněmíš harmonií. Dnes večer je to ve třídě absolutně nejlepší kabina.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ji/Ri
13. 9. 2010 20:59
Re: 60 TESTŮ
:yes: :yes: :yes: k pajovi přidávám navtecha.... viděl jsem naživo - byl jsem okouzlen, zaskočen, zkoumal jsem.... sedl jsem - a přesně jak píšeš.... wooow....
Avatar - element5
13. 9. 2010 21:51
Re: 60 TESTŮ
Okouzlen jsem byl také, ale hlavně interiérem, který je v reálu opravdu o mnoho lepší než jak vypadá na fotkách. Ohledně exteriéru ale s Navtechem opatrně souhlasím, zvlášť ta ***ka... Asi stačí napsat, že na zadnice mám trochu jiný vkus ;-)
13. 9. 2010 22:47
Re: 60 TESTŮ
Já ale píšu o něčem úplně jiným. Že si z toho někdo sedne na zadek, je jeho věc. ;-)
14. 9. 2010 09:30
Re: 60 TESTŮ
Jo, je to paráda.
Avatar - Dinar
14. 9. 2010 07:32
severský žolík
Říkám si, proč mě v poslední době opouští schopnost nadchnout se pro nějaké auto, a myslím, že hlavním důvodem bude velmi vyrovnaná úroveň novinek v rámci prakticky každé třídy. S novou S60 je to podobné, dokáže splnit očekávání, nic jiného bychom ani čekat neměli, ale při podrobnějším pohledu mi dochází, že to opravdu není tak málo, a nakonec bych dokonce řekl, že tahle nová generace S60 je po původní S80, pro Volvo, opět dalším skutečně přelomovým autem.

A nejde o design, ten jen rozvíjí směry volvem dávno načaté, tedy je nutno brát s rezervou novinářské blábolení ve smyslu, ...volva máme zažita jako krabice, to se teď ale změnilo, nová S60... totiž oni si jaksi nestačili všimnout, že tohle neplatí dobrých patnáct let, protože už předchozí generaci S80 s velmi elegantním designem těžko označit za krabici, a o ve své době nejdynamičtěji (co do designu karoserie) střiženému sedanu střední třídy S60 ani nemluvě.

Přelom přichází jinde, v celkově jiném jízdním zaměření S60, zatímco i u modelů, které přišly v posledních letech, S80, XC60 je nutno jízdní kvality hledat, resp. jsou cítit přes filtr některých méně povedených záležitostí (řízení, odpružení), S60 je prvním volvem, které má vše dotaženo do celku už jaksi v základu a bez ústupků.

Jinými slovy, opět zapomeňte na novinářská klišé o volvu jako autě pro mírné povahy a klidnou jízdu, S60 je auto, které se může v jízdních vlastnostech podívat naprosto směle do očí čemukoliv, co považujete za špičku ve střední třídě. A jak jsem předeslal výše, není to už ani s povzdechem o pitomě vyváženém řízení s pomalým převodem a volantem o průměru kormidla, nebo s pláčem nad americkým odpružením s dlouhými pružinami a natvrdle hopsavými tlumiči. Stručně řečeno, tohle auto je agilní jako nejlepší předokolky, nabízí kvalitu jízdy mercedesu C, a odhlučněním stanovuje nový standard třídy. Perfektní podvozek je doplněn skvěle rozvrženou škálou víceméně špičkových motorizací a nádavkem je tu severský designový bonus. (pozn. ke kritice displeje, doporučuji autorovi článku prohlédnout si základní displeje céčka nebo áčtyřky, nemluvé o 3er, která v základu žádný nemá, a pak větu přepsat).

Měl-li bych se zamyslet nad tím, kam se volvo s S60kou tlačí, pak bych řekl, že svou špičkovou kombinací pohodlí a mrštnosti došláplo přesně do toho zbytku volného prostoru ve střední, který je "vyhrazen" pro neněmeckou premii, a kde by se rády viděly značky jako lancia, alfa romeo, jaguar či saab, které ale momentálně nemají do toho prostoru co nastrčit. Myslím, že ať přijdou dřív nebo později, budou mít problém tuhle povedenou generaci S60 z tohoto plácku vystrčit. ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - King
14. 9. 2010 14:28
Re: severský žolík
Není překvapující, že v tvých očích v posledních několika měsících produkty Volva postoupily výrazně v žebříčku, ale nadhled a objektivita dostává v tvém podání na frak čím dál víc. Nesleduji to tedy úplně pravidelně, ale CR-Z je "na úrovni běžných hatchů", Mito "nic extra", "kritika podvozku S80 je klišé" a S60 "směle hledí do očí prémii střední třídy", to naznačuje, že je cosi shnilého nejen ve státě dánském. ;-) Ale proč se namáhám, lepší už to asi nebude, že? Takže bys možná měl alespoň trochu ubrat na ofenzivní rétorice. :-!
Avatar - Dinar
14. 9. 2010 14:38
Re: severský žolík
A ty by ses měl tím autem projet, než začneš blábolit. Bývalo to dobrým zvykem, "...ale lepší už to nebude, že? Takže bys možná měl alespoň trochu ubrat na ofenzivní rétorice." :-!

Pozn: pokud se potřebuješ vybrečet, najdi si jiný klín. ;-)
Avatar - King
14. 9. 2010 15:08
Re: severský žolík
Už to opravdu není, co to bývalo. Zapomněl jsi už dokonce i to, že mám ze zásady co říct pouze k autům, která jsem řídil.

Vybrečet? No, spíš je mi trošku smutno z toho, že je tu o jednoho člověka, s nímž se dalo věcně (a slušně) diskutovat, méně. Termíny jako "blábolení", vyskytující se zde v kvantitě 1x na příspěvek budiž toho důkazem. Jiné city v tom nehledej. :-)
Avatar - Dinar
14. 9. 2010 15:18
Re: severský žolík
Ta falešná lítost je zbytečná, mohl bych se tu stejně plačtivě rozepisovat jak kdysi... ale popravdě, je mi to jedno. Nemám důvod se s tebou přít o údajných výjimečných jízdních vlastnostech mita nebo crz, nebo naopak "šitovitosti" volva, vidíš věci po svém, já jsem svůj názor také napsal. Jen to posuzování mojí objektivity mluvčím hondaklubu je, promiň, ale minimálně velmi úsměvné. ;-)
Avatar - King
14. 9. 2010 15:30
Re: severský žolík
Falešná lítost? Podle sebe soudím tebe? Tak to je škoda, že je ti to jedno, považoval jsem za přínosné, že je na největším autoportálu v ČR někdo, kdo sjezdil spoustu aut nejen katalogově a bylo možné s ním diskutovat. Je opravdu bad luck, že jsi z toho tak zmachrovatěl. :-O

To s HC je hodně laciné. To bylo pro diváky, nebo tomu sám věříš? A úsměvnost? Minimálně stejná jako tvé "volvoprohlédnutí" po pořízení Volva. >:D Už se na tu filipiku radši vykašli. ;-)
Avatar - Dinar
16. 9. 2010 06:44
Re: severský žolík
Těžko může být "podle sebe soudím tebe", pokud říkám, že žádnou, tedy ani falešnou, lítost tu projevovat nebudu. To jen k logice argumentu, co se týká machrování, měl by ses vrátit na začátek tohoto vlákna, dal jsem svůj názor na dané auto, tvou reakcí bylo ironické poznámkování... kdo tady machruje?

Pokud jde o HC, ano jsem přesvědčen o tom, že nikdo, kdo se sdružuje v klubech nějaké značky, není tím pravým pro posuzování objektivity (v diskusích o autech) kohokoliv jiného, právě z podstaty dané fanouškovstvím, co se týká fanoušků Hondy tam možná ještě násobeno pěti, klapkami na očích a způsobem diskuse ve stylu kamikadze jsou proslulí. Tím nijak nezpochybňuju tvé zkušenosti ani množství projetých aut, jen říkám, že nejsi tím, kdo by mi tu měl něco vykládat o objektivitě.
Avatar - Bubáq
14. 9. 2010 08:51
Nepřesnost a dodatky
Nepřesnost se týká výsledného průměru hodnocení vlastností: dříve používaný průměr na 2 desetinná místa je výstižnější! S60 má průměr 7,81, což je výstižnější, než 8!!!
Dodatek 1: bez možnosti objednat zadní boční airbagy asi nebude 5 hvězdiček v EuroNCAP. Proto bych neskloňoval bezpečnost v každé druhé větě!
Dodatek 2: výška předních opěradel je NEDOSTATEČNÁ - vyzkoušel jsem si to v show-roomu a byl jsem opravdu hodně zklamán. Takhle NEMAJÍ vypadat a podpírat ortopedická sedadla. Protože jde o Volvo, jsem těmito dvěma neostatky opravdu hodně rozčarován. I když jinak je to hodně atraktivní auto a NEpotřebuje 4,9 m na délku....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jazva
14. 9. 2010 10:37
OT: Diskusia
Nie že by to tu cez leto bolo nejaké diskusné terno, ale teraz tu už úplne "zdochol pes"... ;-\
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2010 11:10
ad nepřesnosti a dodatky
Milý pako, když už někoho opravuješ, aspoň si zjisti, jak to ve skutečnosti je - EuroNCAP testuje vozy v podstatě základní výbavy (pokud podle tebe 90% produkce neodpovídá něčemu jinému). Pochybuji, že např. Renault, který obvykle získává maximální počet hvězd používá v základní výbavě takovéto technologie (samozřejmě nejde o "roletu", která chrání zadní boční okna).
Pro ilustraci úryvek z FAQ na stránkách EuroNCAP:
Why are some cars tested with certain safety features when others are not?

Euro NCAP tests cars with those safety features which are fitted as standard in the great majority of sales. In 2009, a safety item must be standard in 85 percent of European sales, and must be optional on all variants in a model range, in order to be fitted to the test vehicle. In 2010, the requirement will be 90 percent of sales; in 2011, 95 percent. By 2012, Euro NCAP will only be testing cars with equipment which is fitted as standard in all European sales. Whether or not a particular item is fitted to a test vehicle depends on the extent to which the manufacturer has made it standard equipment in the model range across Europe.

Manufacturers may fund additional tests to demonstrate the effectiveness of items of safety equipment which do not fulfil our requirements. However, Euro NCAP’s star rating is based on the ‘base’ vehicle and no rating is given to the better equipped car.
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2010 13:50
re
niektore detaily auta su neskutocne lacne a nedotiahnute...
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2010 13:58
rozpaky
pohlad spredu mi pripomina prekvapenu rybu. denne svietenie sice na originalnom mieste ale znacne opticky narusuje prednu masku. ceresnicka na torte su vsak tie strieborne plasty. akceptujem ich na sandere stepway ale tu posobia velmi tuzingovym dojmom. ale mozno to ide objednat aj v ciernej farbe. kokpit je urcite z kvalitnych materialov, ale vrzganie v tejto cenovej hladine zarazi. navyse zabit najlepsie pristupne miesto na stredovom panely vyduchom vzduchu mi nepride velmi neergonomicke. hlavne ak niektore tlacidla treba lovit za radiacou pakou + vcelku nezvycajne miesto na elektricku rucnu brzdu. nejako sa mi tu vytratil svedsky zmysel pre nekomplikovane riesenia. mal som rad tu chladnu jednoduchost - teraz zial nahradenu lacnymi pozlatkami...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Krispos
5. 11. 2010 21:17
Me se to nelibi....
.... mam rad klasicke sedany S40 a S80, ale tenhle wannabe hatch mi proste nesedi....
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2011 11:58
Zrychlení
Mohli byste, prosím, opět přidávat do technických údajů zrychlení 0-100? Jistě, mohu si to najít i jinde, ale vzhledem k tomu, že je to poměrně důležitý údaj při porovnávání dynamiky vozu, nechce se mi u každého druhého článku složitě vyhledávat údaje v cenících výrobců. Děkuji.
Rozbalit vlákno
0