To vypada, ze marketing Volva Libora trochu rozlitil :-) . Ale za me palec nahoru, mam rad kdyz ma test naboj a tomuhle rozhodne nechybel v podobe Liborovych mirne nas.... emoci. Zajimalo by me co na to nase zatoupeni Volva...
Naopak, je to veľmi dobré. Mám rád, keď sa testér neskrýva za eufemizmami typu "lepší priemer v triede" alebo "porovnateľná konkurencia", ale otvorene vysloví, že v tom a v tom je S60 horšia ako 3er alebo lepšia ako A4. Tak je to správne. A i keď Zezulka si to u mňa ako človek pos.al nezvládnutým riešením situácie okolo MACZ, za toto má u mňa :yes:
Napr. na muj dotaz ohledne Diksuze LIVE mi po trech urgencich dodnes NIKDO neodpovedel.... pekna featura, na kterou se s prichodem noveho designu uplne vykakali: [odkaz] Nebo ti tenhle HTML 1994 design prijde cool?
Hele to jestli nekdo reagoval, nebo nereagoval na nejakou otazku, ja nejsem schopen hodnotit. Zmena designu resp. novy web vzdycky prinese spoustu emoci, me se treba treba hur prechazelo na ten design, ktery ted skoncil. Vzdycky je potreba tomu dat nejaky cas. Pozy nekterych diskuteru a jejich vyhrozovani odchodem byli zkratka neadekvatni... Tech par urazenych se dneska stejne pomalu vraci, ale pro jistotu pod jinymi nicky...
Dobré auto a... dobrá (předsilvestrovská) slova. Reklama na nové Volvo v pozici jaksi "apriori" však nedůstojná jak Volva samotného, tak především jeho fanoušků. Doba si údajně žádá razantnější reklamu, tak jsme se holt nedávno dozvěděli, že áčtyřka je "především" sportovním" sedanem a dnes nás pouliční plakátovací plochy dopředu ujišťují, že když Volvo, tak jedině chilli S60... Chyba. volvo jistě může být ostré, avšak dominantní akcent (a tedy i reklama) má a musí směřovat především k bezpečnosti, ostatně právě ta je hlavní zbraní (i) tohoto Volva.
Přeskočme však reklamaci reklamy a věnujme se autu samotnému. Design, na rozdíl od jinak brilantního testéra s tím správným vokem, nevnímám jako lehce prvoplánový, naopak, vnímám S60 jako velmi efektní odpověď na prémiovou designovou lajnu.
Vnitřek je doslova (povolvovsku) úchvatný, zmínit je potřeba především značnou šířku vozu, která vlastně dobíhá větší S80.
Tak jaký je ten připepřený seveřan? Je takový jaké je Volvo. A to je dobře. Jízdní nuance odsledované testérem a konfrontované především s nedomyšlenou reklamou jsou natolik vzdálené rozlišovacím schopnostem drtivé většiny jezdců, že se právě oni nemusí obávat, že by se snad i v té téšestce unudili či snad, že by za jízdy usínali.
Koneckonců, je tam v záloze dvoulitr na dvě stě koních s dvouspojkou, je tam na přes dvě stě koních depětka na haldexu... a to jsou jistě ta pravá severská loďstva, která tě dovezou opravdu až do ráje. A za velmi, velmi příznivé finance, na to nezapomeň...
Vnitrek je sice uchvatny, ale ta stredova konzola mi nesedi.
Pripomina MiTo cloveka, ktery ma misto normalni tvare jen jedno velke oko uprostred nad nosem. Musim na to porad koukat, i kdyz se MiTo nelibi... Mozna je to jen konzervativni reflex. Sedadla, volant, radicka a (az na ten osamoceny vetrak) konzola jsou na jednicku, to je opravdu parada, stejne jako budiky a displeje v nich...
A tech 300 koniku je tresnicka na dortu, je super, ze se Volvo neboji delat i takove top modely.
Je zajimave, ze v dobe, kdy se ostrilenym matadorum nejak nedari delat nic lepsiho nez HB, muzeme sledovat prerod Volva od hranatych tanku smerem k temto opravdu peknym a celkove hodne povedenym vozum.
V podstate - snad krome image - nema Volvo proti nemecke trojce zadnou vyraznou slabinu. :yes:
......ale očividně Volvo nepochopil pan Libor. Tohle Volvo je opravdu ostré - rozpustilé, nezbedné ve smyslu Volva.... takhle asi. Ach jo, takový amaterismus bych nečekal od redaktora, je to až trapné. Nevšiml jsem si, že by Volvo kdekoliv zbrojila proti BMW nebo Audi.... Volvo si stojí samo o sobě. Auto je to parádní - ale díky všem těm serepetičkám je pro mě až pře - krásné a mi sedí spíše vozy jednoduššího designu. Už se těším na novou XC90ku....
Trefa, problemem auta neni ze je malo ostre, ale ze tester nepochopil, jak je ona ostrost myslena - tzn. v kontextu jinych vozu Volvo. Volvo si nikdy nehralo na konkurenta pro nejostrejsi vozy nemecke trojky a ani v tomto pripade se o neco podobneho nesnazi. S60 T6 je proste rychly pohodlny vuz pro bezpecne a komfortni dalnicni presuny, ktery dokaze poskytout i nejakou tu zabavu mimo dalnice.
Za mne ma Vovlo :yes: za design i techniku - moc povedeny vuz.
Zkus na nej nekoukat, ale taky se v nem svezt. Ja mel dva dny pujcenou jako nahradni vuz S80 a tak jak se mi vzhledove libi, tak se mi s ni blbe jezdilo. A presne to co me vadilo na S80 popisuje Libor i tady, takze ve Volvu se zkratka nejaky veci proste nemeni...
tenhle typ a todle volvo presne predstavuje vsechny vlastnosti proc je na tom volvo jak je a presne ukazuje duvody pro ktere se ho ford zbavil a prodal ho chinanum .
Interier prumerny a divny- uzitkova hodnota diky kufru nulova-nebudou si vsihni kupovat jen3.o turbo a velikostne o nicem.
A propo cena jak pro lux znacku .........
Hodne uspechu ale stale stejna pisnicka jak saab...
3.o dat napric k jedne strane pred napravu kdo s timto chce nejak sportovat??
.....jsi vedle.... prodej chinanum byl o něčem jiném.... prostě dobrý obchod.
Jinak Volvo JE prémiová značka.
Jde vidět, že jsi ve Volvu ani neseděl, protože pak bys nemohl napsat to , cos tu napsal. Užitková hodnota nula kvůli malému kufru.....ach jo..... Golden Ventilek.
Libore, jeste jednou si precti muj prispevek. Takhle se tady snazis obhajit sam sebe za kazdou cenu, ale unika ti nejen smysl toho auta, coz se potvrdilo v testu, ale take smysl prispevku, na ktere reagujes.
PS: ve Volvu jsem najezdil cca 80 tis. km, coz je myslim dost k tomu, abych poznal charakter vozu
Dobre tak to rozvyneme, za prve minimalne poslednich deset let se Volvo rozhodne stavi jako konkurence nemecke premiove trojky to ad 1. Krome zminky o S5 Libor prirovnava S60 k nejsilnejsim verzim A4,3ky, a Ccka, coz jsou primi konkurenti a ja na tomhle srovnavani nevidim nic nefer. Nikde tam neni zminka ani o RS4, M3, nebo AMG ty uz jsou opravdu nekde jinde.
Ja osobne vidim problem v tom, ze dneska vsichni delaji jenom "sportovni" auta. Slovo pohodli, uz jsem nevidel ani nepamatuju. sveho casu bylo tusim i nove Ccko nejsportovnejsi ve sve tride. A kdyz uz ani mercedes nehraje na pohodli, tak je podle me neco spatne.
A na konec co se tyce meho porovnavavani s S80, tam jsem nehodnotil sportovnost auta, ale spis "typicke" problemy. Problem se nalezenim vhodne polohy za volantem, sedadla ze kterych me po necele hodine bolely zada, tragicke chovani automaticke prevodovky...
poznámka k autorem zmíněnému chrastícímu třílitru od audi. nebude to taky trochu tím, že má, narozdíl od volva (?), přímé vstřikování? a to se většinou projevuje jaksi hrubším chodem... :-O
....pokud je filozofií značky bezpečnost, tak hádej: Na co bude dáván akcent při vývoji? Takže, moment, beru lopatu ať ti to můžu naservírovat polopatě:
Prioritou Volva je bezpečnost. Ale rozumím tomu, že nerozumíš, co znamená filozofie firmy. Chceš další příklad nebo ti to stačí jako bazální východisko pro zamyšlení? ;-) >:D >:D
Pánové divím se, jak pranýřujete recenzenta za jeho kritický text....
1) vás baví číst testy, kde se nekritizuje? Poslední dobou jsou testy aut korektní až hrůza.... Skoro to vypadá, že všechny auta jsou vlastně výborné liší se jen v detailech, materiálech a ergonomii. Opravdu je to tak? No, neřekl bych....
2) Pokud Volvo samo tenhle model prezentuje jako "ostrý", event. "naughty", tak prostě musí být srovnáváno s jinými ostrými modely v dané třídě. Tedy s tím BMW a Audi a spol. Argument, že je "ostré" na poměry Volva je absurdní. To je jak kdyby značka se špatnou pověstí ohledně zpracování psala, že nový model má zpracování "špičkové", tester zjistil že tomu tak není a vy jste tvrdili, že to zpracování je "špičkové" v kontextu značky.... Ne, prostě vždycky se musí srovnávat vrámci různých aut.....
Jinak test zajímavý, ta kritika není o tom, že auto je špatné, ale že spíš nesplňuje naděje, které samo vyvolává....
Závěrem bych se podivil nad tím, že ještě nezazněla kritika sudého počtu paprsků na litých kolech ( ;-) ) a zkritizoval ty plastové nástavce prahů a spolierů vyvedené ve stříbrné barvě ála SUV.... To je podle mě k vínové metle pěst na oko.... 8-s
Jo a dočíst se, že u auta této třídy a velikosti mají cestující vzadu s výškou nad 180cm problém s místem je docela smutné, ne....?
presne tak kdyby to byl vuz na cenove hladine napr opel insignia tak se to da vzit ale ne te kde se stale uplatnuje nebo se snazi uplatnit volvo..
A propo ta palubka a velikost toho displey ukazuje nenapovida to neco o technologicke urovni volva??
Kde je dalsi smrst new modelu kdyz to byl tak dobry obchod?
nove xc-90?
to se asi lide nedockaji....
ford se tohoto dinosaura zbavil za 5 minut 12
Dinosaure nebo spíše brontosaure vzhledem k myslivně >:D
1. xc90 - konec tohoto roku/počátek příštího
2. proč smršť modelů? - přijde ti to málo?
3. palubka a velikost displeje napovídá o technologické úrovni? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D jsi komik nebo úplný maňas......
a prostor ? - vs. cena? Seděl jsi někdy ve Volvu, pak A4 nebo bmw 3? Asi ne, protože bys tu tak neplác játrem...... ach jo..... dickyne, :no::no::no::no::no::no::no:
Murphy - očividně jsi to nepobral vůbec. S plasty souhlas, to se krapet bije s barvou ale ne uplně to co píšeš, spíše ty průduchy.....
K poslednímu odstavci - ty budeš asi vystupovat s Dicky jako bavič, že?
Sedni si do trojky nebo a4 dozadu..... Vygůgluj si co je to naughty.....
a co se týká testu - ten je zaměřený, hodnotí spíše marketing než vůz samotný. V tomhle se žežulka vyonanoval až až, bohužel. Vím, je znám svým kladným přístupem k němcům, ale tohle prostě nezvládl. Pamatuji si jak v nějakém testu vrzal střed tunelem v Insignii. Vyviň stejnou sílu na tunel ve kterémkoliv autě a bez zvuku to nebude.
Marfy, mažeš se v tom docela obstojně...... :no::-(
no hlavně se v tom maže Volvo, které nám oficielně cpe něco o ostrém voze, který ale bohužel ve srovnání s jinými ostrýmy vozy prohrává.... nemyslím, že by to bylo tak složité k pochopení ;-)