Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volvo S60 T6 AWD – Ostré? A proto jej řídíte?

Radujme se, veselme se, je tu nové Volvo S60. Podle centrály má být „naughty“, podle českého zastoupení „ostré“. Je nebo není?
Zpět na článek
30. 12. 2010 10:12
30. 12. 2010 14:02
30. 12. 2010 10:59
neregistrovaný "RayBan"
30. 12. 2010 11:14
30. 12. 2010 11:42
30. 12. 2010 12:19
30. 12. 2010 13:00
30. 12. 2010 22:21
30. 12. 2010 12:27
30. 12. 2010 13:00
30. 12. 2010 14:47
30. 12. 2010 15:57
30. 12. 2010 22:18
30. 12. 2010 22:19
30. 12. 2010 22:35
2. 1. 2011 13:01
neregistrovaný "Kajfik"
2. 1. 2011 22:30
3. 1. 2011 11:16
3. 1. 2011 11:52
30. 12. 2010 22:16
30. 12. 2010 21:20
30. 12. 2010 21:47
30. 12. 2010 22:20
2. 1. 2011 13:04
neregistrovaný "Kajfik"
2. 1. 2011 17:05
14. 1. 2011 10:11
neregistrovaný "Kamzík"
Avatar - petrumr
30. 12. 2010 10:12
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
30. 12. 2010 14:02
Re: ?
To by se sice (čistě technicky vzato) mohlo dodat, ale nedávalo by to žádný smysl, takže se to naštěstí nedodalo :-)
30. 12. 2010 10:29
To vypada, ze Libora nekdo nastval...
To vypada, ze marketing Volva Libora trochu rozlitil :-) . Ale za me palec nahoru, mam rad kdyz ma test naboj a tomuhle rozhodne nechybel v podobe Liborovych mirne nas.... emoci. Zajimalo by me co na to nase zatoupeni Volva...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RayBan"
30. 12. 2010 10:59
Chápeš ho ?
Volvo S60 je v pohodě, ale pseudo test se dá charakterizovat jedním slovem. Strašné.
Rozbalit vlákno
9
30. 12. 2010 11:02
Re: Chápeš ho ?
Ja ho chapu...
Avatar - iudex
30. 12. 2010 11:14
Re: Chápeš ho ?
Naopak, je to veľmi dobré. Mám rád, keď sa testér neskrýva za eufemizmami typu "lepší priemer v triede" alebo "porovnateľná konkurencia", ale otvorene vysloví, že v tom a v tom je S60 horšia ako 3er alebo lepšia ako A4. Tak je to správne. A i keď Zezulka si to u mňa ako človek pos.al nezvládnutým riešením situácie okolo MACZ, za toto má u mňa :yes:
30. 12. 2010 14:48
Re: Chápeš ho ?
A co tam nezvladnul?? Ja myslim, ze jeho reakce byla primerena chovani diskuteru...
Avatar - Katikakus
30. 12. 2010 22:29
Re: Chápeš ho ?
Libore, tohle je hodne pruhledne :no:
3. 1. 2011 11:29
Re: Chápeš ho ?
Sorry, ale ja se nejmenuju Libor...
Avatar - Krispos
1. 1. 2011 01:40
Re: Chápeš ho ?
Napr. na muj dotaz ohledne Diksuze LIVE mi po trech urgencich dodnes NIKDO neodpovedel.... pekna featura, na kterou se s prichodem noveho designu uplne vykakali: [odkaz] Nebo ti tenhle HTML 1994 design prijde cool?
3. 1. 2011 11:35
Re: Chápeš ho ?
Hele to jestli nekdo reagoval, nebo nereagoval na nejakou otazku, ja nejsem schopen hodnotit. Zmena designu resp. novy web vzdycky prinese spoustu emoci, me se treba treba hur prechazelo na ten design, ktery ted skoncil. Vzdycky je potreba tomu dat nejaky cas. Pozy nekterych diskuteru a jejich vyhrozovani odchodem byli zkratka neadekvatni... Tech par urazenych se dneska stejne pomalu vraci, ale pro jistotu pod jinymi nicky...
Avatar - iudex
3. 1. 2011 14:30
Re: Chápeš ho ?
Kto napríklad? Pretože dosť veľká časť komunity MACZ skončila tuto (ak si ešte spomínaš na tie nicky): [odkaz]
3. 1. 2011 16:40
Re: Chápeš ho ?
Napriklad Kysky a Svihak, mozna i ostatni zase tak moc to nesleduju...
30. 12. 2010 11:42
palubka
Divná palubka s krásnym volantem
Rozbalit vlákno
0
30. 12. 2010 12:19
T6 APRIORI
Dobré auto a... dobrá (předsilvestrovská) slova. Reklama na nové Volvo v pozici jaksi "apriori" však nedůstojná jak Volva samotného, tak především jeho fanoušků. Doba si údajně žádá razantnější reklamu, tak jsme se holt nedávno dozvěděli, že áčtyřka je "především" sportovním" sedanem a dnes nás pouliční plakátovací plochy dopředu ujišťují, že když Volvo, tak jedině chilli S60... Chyba. volvo jistě může být ostré, avšak dominantní akcent (a tedy i reklama) má a musí směřovat především k bezpečnosti, ostatně právě ta je hlavní zbraní (i) tohoto Volva.

Přeskočme však reklamaci reklamy a věnujme se autu samotnému. Design, na rozdíl od jinak brilantního testéra s tím správným vokem, nevnímám jako lehce prvoplánový, naopak, vnímám S60 jako velmi efektní odpověď na prémiovou designovou lajnu.

Vnitřek je doslova (povolvovsku) úchvatný, zmínit je potřeba především značnou šířku vozu, která vlastně dobíhá větší S80.

Tak jaký je ten připepřený seveřan? Je takový jaké je Volvo. A to je dobře. Jízdní nuance odsledované testérem a konfrontované především s nedomyšlenou reklamou jsou natolik vzdálené rozlišovacím schopnostem drtivé většiny jezdců, že se právě oni nemusí obávat, že by se snad i v té téšestce unudili či snad, že by za jízdy usínali.

Koneckonců, je tam v záloze dvoulitr na dvě stě koních s dvouspojkou, je tam na přes dvě stě koních depětka na haldexu... a to jsou jistě ta pravá severská loďstva, která tě dovezou opravdu až do ráje. A za velmi, velmi příznivé finance, na to nezapomeň...

BRAVO TEST, BRAVO TESTÉR, BRAVOLVO :yes:
Rozbalit vlákno
2
30. 12. 2010 13:00
Re: T6 APRIORI
Vnitrek je sice uchvatny, ale ta stredova konzola mi nesedi.
Pripomina MiTo cloveka, ktery ma misto normalni tvare jen jedno velke oko uprostred nad nosem. Musim na to porad koukat, i kdyz se MiTo nelibi... Mozna je to jen konzervativni reflex. Sedadla, volant, radicka a (az na ten osamoceny vetrak) konzola jsou na jednicku, to je opravdu parada, stejne jako budiky a displeje v nich...

A tech 300 koniku je tresnicka na dortu, je super, ze se Volvo neboji delat i takove top modely.

Je zajimave, ze v dobe, kdy se ostrilenym matadorum nejak nedari delat nic lepsiho nez HB, muzeme sledovat prerod Volva od hranatych tanku smerem k temto opravdu peknym a celkove hodne povedenym vozum.
V podstate - snad krome image - nema Volvo proti nemecke trojce zadnou vyraznou slabinu.
:yes:
Avatar - Ji/Ri
30. 12. 2010 22:21
Re: T6 APRIORI
ano. :yes:
Výborná Vol(b)a - auto od Vol(v)a...... :yes:
Avatar - Ji/Ri
30. 12. 2010 12:27
Chápu
......ale očividně Volvo nepochopil pan Libor. Tohle Volvo je opravdu ostré - rozpustilé, nezbedné ve smyslu Volva.... takhle asi. Ach jo, takový amaterismus bych nečekal od redaktora, je to až trapné. Nevšiml jsem si, že by Volvo kdekoliv zbrojila proti BMW nebo Audi.... Volvo si stojí samo o sobě. Auto je to parádní - ale díky všem těm serepetičkám je pro mě až pře - krásné a mi sedí spíše vozy jednoduššího designu. Už se těším na novou XC90ku....
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Katikakus
30. 12. 2010 13:00
Re: Chápu
Trefa, problemem auta neni ze je malo ostre, ale ze tester nepochopil, jak je ona ostrost myslena - tzn. v kontextu jinych vozu Volvo. Volvo si nikdy nehralo na konkurenta pro nejostrejsi vozy nemecke trojky a ani v tomto pripade se o neco podobneho nesnazi. S60 T6 je proste rychly pohodlny vuz pro bezpecne a komfortni dalnicni presuny, ktery dokaze poskytout i nejakou tu zabavu mimo dalnice.

Za mne ma Vovlo :yes: za design i techniku - moc povedeny vuz.
30. 12. 2010 14:47
Re: Chápu
Zkus na nej nekoukat, ale taky se v nem svezt. Ja mel dva dny pujcenou jako nahradni vuz S80 a tak jak se mi vzhledove libi, tak se mi s ni blbe jezdilo. A presne to co me vadilo na S80 popisuje Libor i tady, takze ve Volvu se zkratka nejaky veci proste nemeni...
Avatar - dicky
30. 12. 2010 15:57
Re: Chápu
tenhle typ a todle volvo presne predstavuje vsechny vlastnosti proc je na tom volvo jak je a presne ukazuje duvody pro ktere se ho ford zbavil a prodal ho chinanum .
Interier prumerny a divny- uzitkova hodnota diky kufru nulova-nebudou si vsihni kupovat jen3.o turbo a velikostne o nicem.
A propo cena jak pro lux znacku .........
Hodne uspechu ale stale stejna pisnicka jak saab...
3.o dat napric k jedne strane pred napravu kdo s timto chce nejak sportovat??
Avatar - Ji/Ri
30. 12. 2010 22:18
Re: Chápu
.....jsi vedle.... prodej chinanum byl o něčem jiném.... prostě dobrý obchod.
Jinak Volvo JE prémiová značka.
Jde vidět, že jsi ve Volvu ani neseděl, protože pak bys nemohl napsat to , cos tu napsal. Užitková hodnota nula kvůli malému kufru.....ach jo..... Golden Ventilek.
Avatar - Ji/Ri
30. 12. 2010 22:19
Re: Chápu
....můžu se zeptat, čím jezdíš teď?
Avatar - Katikakus
30. 12. 2010 22:35
Re: Chápu
Libore, jeste jednou si precti muj prispevek. Takhle se tady snazis obhajit sam sebe za kazdou cenu, ale unika ti nejen smysl toho auta, coz se potvrdilo v testu, ale take smysl prispevku, na ktere reagujes.

PS: ve Volvu jsem najezdil cca 80 tis. km, coz je myslim dost k tomu, abych poznal charakter vozu
neregistrovaný "Kajfik"
2. 1. 2011 13:01
Re: Chápu
Pokud tech 80tkm nebylo v S60 T6 tak je to relevantni asi jako mé presso s mlíkem ke snídani...

Vaše argumentace proti Liborovi je dle mého názoru mimo.

Za sebe píši: Dobrý test :yes:
Avatar - Katikakus
2. 1. 2011 22:30
Re: Chápu
No, "relevantne" argumentoval Lucky11 Volvem 80, takze asi tak. Chapeme?
3. 1. 2011 11:16
Re: Chápu
Staci kliknout na muj profil... ;)
3. 1. 2011 11:52
Re: Chápu
Dobre tak to rozvyneme, za prve minimalne poslednich deset let se Volvo rozhodne stavi jako konkurence nemecke premiove trojky to ad 1. Krome zminky o S5 Libor prirovnava S60 k nejsilnejsim verzim A4,3ky, a Ccka, coz jsou primi konkurenti a ja na tomhle srovnavani nevidim nic nefer. Nikde tam neni zminka ani o RS4, M3, nebo AMG ty uz jsou opravdu nekde jinde.
Ja osobne vidim problem v tom, ze dneska vsichni delaji jenom "sportovni" auta. Slovo pohodli, uz jsem nevidel ani nepamatuju. sveho casu bylo tusim i nove Ccko nejsportovnejsi ve sve tride. A kdyz uz ani mercedes nehraje na pohodli, tak je podle me neco spatne.
A na konec co se tyce meho porovnavavani s S80, tam jsem nehodnotil sportovnost auta, ale spis "typicke" problemy. Problem se nalezenim vhodne polohy za volantem, sedadla ze kterych me po necele hodine bolely zada, tragicke chovani automaticke prevodovky...
Avatar - Ji/Ri
30. 12. 2010 22:16
Re: Chápu
Přesně.... za mě Volvo taky :yes:
Avatar - ryman
30. 12. 2010 21:20
Jen na okraj
poznámka k autorem zmíněnému chrastícímu třílitru od audi. nebude to taky trochu tím, že má, narozdíl od volva (?), přímé vstřikování? a to se většinou projevuje jaksi hrubším chodem... :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Flai
30. 12. 2010 21:47
Bezpečnost
V čem je toto auto bezpečnější oproti konkurenci?Jsou to jen zažité předsudky...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
30. 12. 2010 22:20
Re: Bezpečnost
....svou koncepcí a filozofií značky jako takové, ty předsudku jeden ;-) >:D
neregistrovaný "Kajfik"
2. 1. 2011 13:04
Re: Bezpečnost
>:D ale ta filosofie sama o sobě ti život nezachrání komediante :-)
Avatar - Ji/Ri
2. 1. 2011 17:05
Re: Bezpečnost
....pokud je filozofií značky bezpečnost, tak hádej: Na co bude dáván akcent při vývoji? Takže, moment, beru lopatu ať ti to můžu naservírovat polopatě:
Prioritou Volva je bezpečnost. Ale rozumím tomu, že nerozumíš, co znamená filozofie firmy. Chceš další příklad nebo ti to stačí jako bazální východisko pro zamyšlení? ;-) >:D >:D
31. 12. 2010 02:00
Nebol by to Zezulka...
... a jeho orgie nad Be eM We... Opat sa nad tym len pousmievam :-)
Rozbalit vlákno
0
31. 12. 2010 09:24
Jak hodnotit auta?
Pánové divím se, jak pranýřujete recenzenta za jeho kritický text....

1) vás baví číst testy, kde se nekritizuje? Poslední dobou jsou testy aut korektní až hrůza.... Skoro to vypadá, že všechny auta jsou vlastně výborné liší se jen v detailech, materiálech a ergonomii. Opravdu je to tak? No, neřekl bych....

2) Pokud Volvo samo tenhle model prezentuje jako "ostrý", event. "naughty", tak prostě musí být srovnáváno s jinými ostrými modely v dané třídě. Tedy s tím BMW a Audi a spol. Argument, že je "ostré" na poměry Volva je absurdní. To je jak kdyby značka se špatnou pověstí ohledně zpracování psala, že nový model má zpracování "špičkové", tester zjistil že tomu tak není a vy jste tvrdili, že to zpracování je "špičkové" v kontextu značky.... Ne, prostě vždycky se musí srovnávat vrámci různých aut.....

Jinak test zajímavý, ta kritika není o tom, že auto je špatné, ale že spíš nesplňuje naděje, které samo vyvolává....

Závěrem bych se podivil nad tím, že ještě nezazněla kritika sudého počtu paprsků na litých kolech ( ;-) ) a zkritizoval ty plastové nástavce prahů a spolierů vyvedené ve stříbrné barvě ála SUV.... To je podle mě k vínové metle pěst na oko.... 8-s
Jo a dočíst se, že u auta této třídy a velikosti mají cestující vzadu s výškou nad 180cm problém s místem je docela smutné, ne....?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - dicky
31. 12. 2010 10:27
Re: Jak hodnotit auta?
presne tak kdyby to byl vuz na cenove hladine napr opel insignia tak se to da vzit ale ne te kde se stale uplatnuje nebo se snazi uplatnit volvo..
A propo ta palubka a velikost toho displey ukazuje nenapovida to neco o technologicke urovni volva??
Kde je dalsi smrst new modelu kdyz to byl tak dobry obchod?
nove xc-90?
to se asi lide nedockaji....
ford se tohoto dinosaura zbavil za 5 minut 12
Avatar - Ji/Ri
31. 12. 2010 16:05
Re: Jak hodnotit auta?
Dinosaure nebo spíše brontosaure vzhledem k myslivně >:D
1. xc90 - konec tohoto roku/počátek příštího
2. proč smršť modelů? - přijde ti to málo?
3. palubka a velikost displeje napovídá o technologické úrovni? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D jsi komik nebo úplný maňas......
a prostor ? - vs. cena? Seděl jsi někdy ve Volvu, pak A4 nebo bmw 3? Asi ne, protože bys tu tak neplác játrem...... ach jo..... dickyne, :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - Ji/Ri
31. 12. 2010 16:14
Re: Jak hodnotit auta?
Murphy - očividně jsi to nepobral vůbec. S plasty souhlas, to se krapet bije s barvou ale ne uplně to co píšeš, spíše ty průduchy.....
K poslednímu odstavci - ty budeš asi vystupovat s Dicky jako bavič, že?
Sedni si do trojky nebo a4 dozadu..... Vygůgluj si co je to naughty.....
a co se týká testu - ten je zaměřený, hodnotí spíše marketing než vůz samotný. V tomhle se žežulka vyonanoval až až, bohužel. Vím, je znám svým kladným přístupem k němcům, ale tohle prostě nezvládl. Pamatuji si jak v nějakém testu vrzal střed tunelem v Insignii. Vyviň stejnou sílu na tunel ve kterémkoliv autě a bez zvuku to nebude.
Marfy, mažeš se v tom docela obstojně...... :no: :-(
1. 1. 2011 20:01
Re: Jak hodnotit auta?
no hlavně se v tom maže Volvo, které nám oficielně cpe něco o ostrém voze, který ale bohužel ve srovnání s jinými ostrýmy vozy prohrává.... nemyslím, že by to bylo tak složité k pochopení ;-)
neregistrovaný "Kamzík"
14. 1. 2011 10:11
Volvo vers. BMW
Tento článek je všechno jen ne nezaujatý.
Pochopil jsem z něj, že autor má rád bavoráky a ostatní auta jsou pro něj šrot... ;-\
Rozbalit vlákno
0