Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 740d xDrive – Aktovka X

BMW má poprvé zbraň na oblíbené čtyřkolkové verze konkurenčních modelů.
Zpět na článek
6. 2. 2011 10:09
6. 2. 2011 10:46
6. 2. 2011 12:19
6. 2. 2011 17:23
6. 2. 2011 17:35
6. 2. 2011 18:35
6. 2. 2011 23:19
7. 2. 2011 10:58
neregistrovaný "Typek123"
6. 2. 2011 18:46
6. 2. 2011 23:19
9. 2. 2011 03:18
6. 2. 2011 18:24
6. 2. 2011 18:53
6. 2. 2011 19:25
neregistrovaný "Kajfik"
6. 2. 2011 20:17
9. 2. 2011 03:20
6. 2. 2011 21:25
neregistrovaný "Kajfik"
6. 2. 2011 23:02
7. 2. 2011 01:38
neregistrovaný "Kajfik"
7. 2. 2011 12:04
8. 2. 2011 08:53
23. 12. 2011 23:09
7. 2. 2011 11:05
neregistrovaný "Typek123"
7. 2. 2011 11:59
neregistrovaný "Typek123"
7. 2. 2011 12:26
neregistrovaný "Typek123"
6. 2. 2011 21:16
7. 2. 2011 12:29
neregistrovaný "Typek123"
6. 2. 2011 10:09
Perfect
Co dodat? Kdo umí, ten umí. BMW!
Nádhera :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 2. 2011 10:46
SSSSEDUUUM
Test jede v exklusivních kolejích přesně, jako bavorák. A tak to má byt. Akcent dávám na poslední slovo testu. Jedno slovo, a jakou hlubokou pravdu skrývá...

BRAVO 7 :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - dicky
6. 2. 2011 12:19
Re: SSSSEDUUUM
snad bych jen dodal ze honit snad ego nebo buhvi jaky zamer se znacenim 740 nema bmw potreba ..
motor je 3.0 tak by snad trochu pokory a tradice neskodilo a 730 napis nevypada o nic hure.....
auto je to pekne interier je opravdu vydareny a vkusny a odpovida hodnote penez do vozu pri koupi vlozene.
Motor nekomentuji muj nazor je jasny zvuk 8valec ebo 12 je v teto tride zvukove a vjemove nenahraditelny a ti kteri se o to samy dobrovolne pripravuji -jejich vec a jejich volba.
Snad jim ta uspora tech par stovek na 100km za to stoji snad ano divne nevim........
6. 2. 2011 15:07
Re: SSSSEDUUUM
no pár stovek...

osmiválcovej benzín 750i je o 430 tisíc dražší než testovaný model (taky se čtyřkolkou). ujetí 100 tisíc km vyjde odhadem minimálně o 200 tisíc dráž než s naftou.
docela velká cena za "zvuk osmiválce a 75 kw (necelej 30%) navíc.

dvanáctiválec (400kw) je proti testovanému modelu dražší o jeden a čtvrt milionu a to nemá pohon všech kol.

myslim, že ani bohatí lidé a bohaté firmy nemilují zvuk osmi a dvanáctiválce tak moc, aby za něj tak moc platili.
Avatar - dicky
6. 2. 2011 17:23
Re: SSSSEDUUUM
promin ja zapomnel kolik u vas ta verze stoji v americe stoji zakladni verze 750li x drive 1 570 000v prepoctu tady u vas je o rovny milion drazsi sic nevim v cem je lepsi eu verze stejneho modelu nez us aby to opodstatnovalo ten milion ale budiz.......
jinak predstava ze budu prepocitavat pri koupy rady 7 ze usetrim 200 tisic na nafte po jeti 100t. km tak to plati pro ty kteri chteri chteji byt tam ale jeste tam nejsou >:D
jinak snad vetsina majitelu si palivo dava do nakladu ne mimo soukromych kupcu ...........
ale kazdeho vec
Avatar - Loptos
6. 2. 2011 17:35
Re: SSSSEDUUUM
Nuz vzhladom na to ze v tej amerike zijes by si mohol vediet podstatne rozdiely v cenach a spracovani oproti EU.

@Fahrenaufderautobahn / Ludia za to zaplatia. Nie u nas, ale napr v UK urcite. Ide o postavenie a hoci motor nikdy poriadne nepocuju stitok V12 na palubovke za to stoji. Ostatne, inak by automobilky tieto modely nepredavali. A moj osobny nazor je, ze kupovat do takehoto auta V6 je netaktne.
Avatar - dicky
6. 2. 2011 18:35
Re: SSSSEDUUUM
to mas pravdu to 730 d te cejchuje ze uz si bohaty ale jeste ne tolik >:D ne to rikam en jako humornou vlozku nic proti lidem co to chteji

osobne mimo evropsky kontinent stale panuje stara dobra moralka a nahled na tyto veci.....V8 nebo V12 jako je to po desitky let.
je vzdy zajimave cestovat mezi kontinenty a pri navratu do evropy sledovat ten zvlastni svet v pohonech aut ktery si tu evropa a evropane buduji..
Mrskaji se emisnimi normami snizuji objem motoru a davaji dve truba do motoru aby vubec nejak jel a zrikaji se starych tradic napr. v znaceni aby auto bylo pry vykonove odlisne znaceno..pro ty dve turba...a naftak v limuzine kdit je treba setriti..
Az tam za 5 let daji 2.0 se tremi turby take to budete znacit 740 d??
6. 2. 2011 23:19
Re: SSSSEDUUUM
Vždy je dobré zaškrtnou položku "bez označení modelu a motorizace" :-) Nikoho nemusí zajímat, co v tom mám...
neregistrovaný "Typek123"
7. 2. 2011 10:58
Re: SSSSEDUUUM
No myslim, ze ti z pozirani hamburgru nejak vymekl mozek, ne? U nas se da 750xi koupit za 1 713 000, coz myslim neni zas takovej rozdil ty chytroline :-!
7. 2. 2011 11:00
Re: SSSSEDUUUM
Kde? Bez příplatků je to téměř 2,5mio
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 2. 2011 18:04
Re: SSSSEDUUUM
Nikdo si ego nehoní. Nápis 730d existuje samozřejmě také. Je třeba vzít v potaz, že jinak značit dnes motory nelze. Mají totiž shodný objem, takže značení neudává objem, ale výkonovou řadu. Tak je třeba se na to dívat. Obdobně je to dnes i u Mercedesů.
6. 2. 2011 18:46
Re: SSSSEDUUUM
myslím, že ľuďom ktorý siahnu po naftovej motorizácii v tejto triede ani tak nejde o spotrebu (či je to 10, alebo 14 l/100) ale skôr o dojazd na nádrž. Je dosť veľký rozdiel stáť na pumpe po 400-500 km alebo po 700-800 km. Tým neobhajujem diesle, len poukazujem na ich prednosť. Sám by som mal dilemu či zobrať 750Li alebo 740d (pochopiteľne obe s xdrive :-)
6. 2. 2011 23:19
Re: SSSSEDUUUM
Správné (= původní) označení motoru je 35d - tedy 3 litrový bi-turbo diesel. Ale asi kvůli absenci osmiválcové nafty přešli z marketingových důvodů u 7er/X5/X6 k označení 40d.

Co se V8/V12 týče, hlavní problém je, že motor uvnitř při cestovních rychlostech nějak moc neslyšíš. Ani nemáš slyšet. Takže velký benzín si nekupuješ pro sebe, ale pro lidi okolo. Nicméně 50i je skvělý motor a 40d se mu nedokáže moc vyrovnat. 60i se s xDrivem nedělá, takže to pro mě není ani moc možnost. U A8 4.2 TDI benzíny válcuje hravě, ale u BMW bych hodně váhal.

FYI: Je zvykem uvažovat cenu paliva i náhradních dílů po dobu plánované služby auta. Říká se tomu total cost of ownership.
7. 2. 2011 03:50
Re: SSSSEDUUUM
Dicky, už jsem ti několikrát psal o tom, jak přiléhavý nick jsi si vybral...a už poněkolikáté píšu, že tvé zásluhy na rádobykapitalistickém (ale spíše socialistickém a nad krachem balancujícím systému v severní Americe) jsou nulové. Nechápu ani tvé přihlouplé mentorování ani přikyvování pro nás cizímu způsobu života.
Pár lidí, kteří střídají žití v EU s americkým životem znám, ale ani jeden se nerozplývá nad tebou glorifikovaným a přespříliš idealisticky podávaným zámořím. A jsou to lidé, kteří něco jak v Evropě, tak v USA nebo Kanadě dokázali.

Tebe tu známe jen jako plivače nízkých myšlenek a bezuzdného kopání do pro nás nejtradičnějšího způsobu myšlení.
9. 2. 2011 03:18
Re: SSSSEDUUUM
:yes:

Diky, ze si nemyslis, ze vsichni, co ziji tam, co Dickhead, jsou pitomci :-)

Pokud bych mel prispet svoji troskou do mistniho mlynku, BMW v US podle meho neni brano za znacku pro konzervativniho kupujiciho. Pozastavovat se nad tim, ze v teto kategorii nehraji prodeje velkoobjemovych dieslu v porovnani s Evropou zadnou roli spise ukazuje na neznalost nez znalost pomeru a absence elementarni schopnosti prace s fakty. Konzervativni znackou je v US spise MB, ale zajimavejsi jsou spise lokalni rozdily, jsou mista napr. s vyssi koncentraci spolecnosti zabyvajicich se pokrocilou technologii, kde na prvni pohled nejrozsirenejsim autem je Outback a z Holy Trinity Audi vsechny valcuje, prestoze celkove prodeje mluvi o opaku.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 2. 2011 18:08
dokonalost
Další důkaz vyspělosti dnešní sedmičky. Designový skvost podpořený tradičními technickým inovacemi= jasná volba třídy. Já bych sice možná volil verzi 750iL xDrive, ale provozní náklady je třeba šetřit i v nejvyšších patrech.
Co mi ale vadí na konkrétním testovaném voze je skladba barev. Nějak navíc mi tam přijde to dřevěné obložení. Vůbec se nehodí k famézním rudým sedačkám a černé kůži na přístrojové desce. Ale bez toho dřeva by to byla dokonalost. Takže snad jen tohle bychsedmičce vytknul, ale jen téhle konkrétní ;-)
Je to prostě automobilová vysoká škola :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
24
6. 2. 2011 18:24
Re: dokonalost
Souhlas, kritická zmíňka o těch barvách také sedí :yes:
Avatar - dicky
6. 2. 2011 18:53
Re: dokonalost
samozrejme s naftovym šmudlou pod kapotou je to vzdy jen druha liga a lide kteri nejsou nakazeni tim virem pokriveneho mysleni v hlave a vedi co se slusi a patri do garaze si poridit kdyz chce aby vuz mel skutecne uroven hodne majitelova postaveni je jasne ze vis testovanou verzi nezvoli..
>:D
proc si kupovat vuz a byt tercem vtipu a mit z toho polovicni radost.
neregistrovaný "Kajfik"
6. 2. 2011 19:25
Re: dokonalost
Myšlenku si díky nečitelnosti příspěvku troufám spíše odhadovat...

Však ty sám, kdybys to měl v hlavě více srovnané, či jen svému příspěvku věnoval více pozornosti, nebyl bys terčem vtipu...

Ale zpět k věci. Ten kdo vlastní V12 (a nevyhrál v loterii) má předpokládám dostatečnou inteligenci k úsudku, že zkrátka někdo může mít jiné priority než on. No a z posměšků z úst řidičů dvoulitrové atmosféry v nižší střední si majitel dieselového BMW asi hlavu nedělá...
Avatar - dicky
6. 2. 2011 20:17
Re: dokonalost
MILÝ PANE to že jste tady se zdaněním paliv díky vašemu statnímu zlodějskému zdanení s cenami v prd....li to je vaše blbost tuzemských a i evropských voliču.. evropská nouzovka s naftou pod kapotou muže mít uspěch jen zde všude jinde po celém normálním světě se ani o ni neotře človek zrakem je to nemyslitelné trapné a ponižující kupovat limuzinu v naftě pro firmu nebo občana image 0..
a že tu máte bmw s dieslem pod kapotou to je spíš duvod k smutku než nějakému optimismu..
normalni je jezdit na benzin a tak to prostě ve svobodném světě je a jestli máte benzín za 34 to je vaše blbost že si to necháte toto okrádání u volební urny líbit.....
a pak nazíváte 2turba dies z nouze pod kapotou nějakým pokrokem doby a pišete zde je třeba šetřit i v nejvyšších patrech..
Tak jen tak dál evropsky směšně premiově ale s naftou pod kapotou uz to skutečná prémie není jen zde tady u vás a ma to silnou pachut náhražky alias z nouze ctnost ...
a kdo toto necítí jen si nalhavá do kapsy
ostatní si totiž porídí v klidu benzín jako uz po několikáte a téhle zdejší situaci na tuzemském trhu nabídek modelu se zasmějí.

>:D
stejně jako já
Avatar - Johny.Rico
6. 2. 2011 20:33
Re: dokonalost
A v čem bys jezdil ty tady? Hm?
7. 2. 2011 10:41
Re: dokonalost
Jestli by jezdil :-)
9. 2. 2011 03:20
Re: dokonalost
Karosa, ale zasadne benzin.
neregistrovaný "Kajfik"
6. 2. 2011 21:25
Re: dokonalost
Tak bezva, dík žes mi otevřel oči.

Mohl bys mi prosím ještě říct, co mám příště zaškrtnout na hlasovacím lístku aby mi u čerpačky nalili za osmnáct korun litr a v showroomu dali osmiválcovou sedmu za mega a půl?
Avatar - Johny.Rico
6. 2. 2011 22:48
Re: dokonalost
Dokonalá otázka :yes: Jsem zvědav na odpověď.
Avatar - dicky
6. 2. 2011 23:02
Re: dokonalost
az příde strana co ti řekne že si na duchod naspoříš sám -žádny od statu nebude a lekaře si zaplatíš - budeš platit své soukromé pojištění nebo - máš smulu a velký problém žádne skoro zdarma new-socialismus jako zde tak jim ten lístek hod pak se normálních zdanění na paliva dočkáš..
ale to by se vam asi nelíbilo co bandičko?
starý dobrý klasický kapitalismus na vás..pak mas benzin i za 14 jako jinde>:D
a nepotřebuješ se zesměšnovat s dies pod kapotou bmw 7x drive
neregistrovaný "Kajfik"
7. 2. 2011 01:38
Re: dokonalost
A nebo počkat až příjde strana která bude mít v programu, že si to nerostné bohatství vyválčí, že?

Pro mě není Česká Republika ani ekonomickou volbou ani volbou z lásky k systému. Pro mě je to domov a pro začátek by mi stačilo aby mé daně končily tam kde mají. Najednou by se z rozpočtu pořídilo dvakrát tolik...

Nebudu zde zbytečně zabíhat do filosofických rovin kam celá obézní Amerika spěje a spíš se jenom zeptám: co rodina a přátelé, které jsi kvůli emigraci opustil, také ti stáli za ten zvuk benzínového osmiválce?
Avatar - dicky
7. 2. 2011 12:04
Re: dokonalost
ja emigrovat nikam nemusel jsem american ktery z duvodu ze rodina se pohybovala v diplomatickych sluzbach od malicka jsem jezdil a travil zde hodne casu uz za dob totality...
a reknu ti jedno moc se tady nezmenilo skutecny kapitalismus vam nevoni a proto jste tam kde jste..
a davejte si pod kapoty limuzin motory do nakladaku..... vsude a tvařte se že premiove a jak to neni skvele ze motor ma jen pouze 2 turba aby vubec jel...hruza hruza

to nic nemeni na tom a za tim si stojim ze bmw 7 s naftovym motoren pod kapotou je jen B sve tridy a chudy pribuzny jak se u vas rika
:no:
jinak pro ty co tu narazeji ze mluvim o voze bmw a nemam na tuto cenovou relaci nemam kupni silu moje f-250 stala nova v me uprave 68000 dolaru jen o 2ooo min nez stoji nove 740i ................
ale mam rad velice prakticke bezpecne a odolne vozy a to limuziny nejsou bohuzel takze se mnou bmw obchod neudela pokud nebudou delat full size pick up..
8. 2. 2011 08:53
Re: dokonalost
Musíš pochopit že tady se lidi svezou občas sportovně a mají na to klikatý okresky.A ne že jezdí za sebou rovně jak ovce v přiblblých krabicích který mají problém projet zatáčku >:-[]
8. 2. 2011 22:47
Re: dokonalost
Ad politika - pokud člen vlády a představitel nejpravicovější parlamentní strany, zároveň ministr financí, prohlásí, že nesníží daňe z PH i přesto, že tuzemští dopravci i jednotlivci jezdí tankovat za hranice, tak nám tvůj způsob řešení velmi pravděpodobně nepomůže. Ale to patří jinam.

Zeptám se jinak, jel jsi vůbec takovým autem a s moderním naftovým motorem nebo jsi naposledy řídil Avii ? Ono to nemusí být jen o tom, že máš jakože nižší náklady, ale taky strávíš u benzínky polovinu času, protože to má dvojnásobný dojezd. Díky těm dvěma turbům to jede tak svižně, že se řidiči 750 hodně orosí čelo, než tomu dieselu ujede. Ale tahle auta rozhodně nejsou na nějaké honičky po okresce, to bys jako chlapec z diplomatické rodiny přece měl vědět. Nevím jak se u vás dívají na automobily s dieselem, ale tady už se to dávno přestalo řešit a každý si může svobodně - bez ohledu na to, že by se mu někdo řehtal - vybrat motorizaci, která vyhovuje jeho potřebám... ;-)
23. 12. 2011 23:09
Re: dokonalost
GO HOME DICKU. Nastartuj svoji F25O o výkonu xy kw a šupej na ty vaše 8smi proudové rovné a ucpané dálnice, na kterých si to můžeš pálit klidně 90tkou a při tom si říkat, jak jsi s tím vydupal, neboť fotr byl už za komanče těžký kápo ve straně a ty se díky tomu můžeš mrskat v tom nejlepším státě na světě (USA), který celý svět miluje.

Ukazuješ zde pouze jenom to, jaký jsi opravdu hlup.. Kdo jezdí v 74Od je Béčko a kdo v 750 je A. To je opravdu smysluplná myšlenka, kterou můžeš rozvíjet, kdy ten, kdo jezdí v 750 je Béčko, neboť je zde řekněme Bentley xy což je Ačko.

Urovnej si to v to nejdřív v té své palici, než zde na obyčejném EVROPSKÉM SERVERU NĚCO ZASE VYSEREŠ a potom piš hlouposti.

:-! :-!
7. 2. 2011 10:42
Re: dokonalost
Zaškrtni Dickyho (ne svého) :-)
8. 2. 2011 23:43
Re: dokonalost
jj, asi bych studem zčervenal, když bych vlastnil 740d xdrive a rychle bych si běžel koupit nějakej narychlo smontovanej US křáp, kde se zpracování palubovky podobá 15 let starému renaultu.
neregistrovaný "Typek123"
7. 2. 2011 11:05
Re: dokonalost
Tady v ty diskusi se uzasne ukazuje, ze cim vetsi socka clovek je a je pro nej vlastnictvi podobnyho auta vzdaleny, tim chytrejsi komenty ohledne V8 a V12 ma >:-[] :no:

Tohle auto se da v zakladu koupit za 1.47m, coz predstavuje splatky treba 20k mesicne. Takze si to auto kupujou uplne normalni lidi, kterym proste neni jedno, ze pri projezdu 60k km rocne by dali mesicne za benzin navic 10k CZK (neboli 50% splatky auta) oproti 750i.

Takze si vy vsichni co jezdite v HTP nechte od cesty komenty jako "kupovat si vuz, abych byl tercem posmechu" - tercem posmechu jste maximalne vy...
7. 2. 2011 11:38
Re: dokonalost
To, že se tu Dicky prezentuje prazvláštním způsobem je fakt, ale tvoje cifry jsou jemně řečeno podivuhodné...nevím kde bereš podobné kupní ceny u oficiálních dealerů a nahození splátky bylo sice fajn, ale zapomněl jsi připsat, že v takovém případě by akontace byla kolem 800k.

K poslednímu odstavci se nevyjadřuji, asi zkrat v pochodech.
neregistrovaný "Typek123"
7. 2. 2011 11:59
Re: dokonalost
Pri leasingu na 5 let zaplatis 1.2m, takze akontace bude pod 300k...

Moje ceny jsou realny - viz napr. zde. [odkaz] 7er

Cesky cenikovy ceny vcetne DPH nejsou relevantni. DPH je prutokova dan a nehlede na to, ze se to vzdycky porovanava s americkou MSRP, ktera se taky BEZ lokalni sales dane...
7. 2. 2011 12:07
Re: dokonalost
Nakupuju v ČR a jen od autorizovaných, pokud připočtu pojištění atd, jsem na úplně jiných číslech. Ale v globále se dá 730d za cca 1,6 bez DPH pořídit i se slušnou výbavou.
neregistrovaný "Typek123"
7. 2. 2011 12:26
Re: dokonalost
Jo, za 1.6m uz bude hoodne pekna :yes:
Avatar - Barrichello
23. 2. 2011 13:16
Re: dokonalost
červená kůže, hm, to nabízí dneska i Ddode Avenger což je střední třída :-)

to je opravdu výraz luxusu.
Avatar - Sprint
6. 2. 2011 21:16
Super kára
Mě se nelíbí ty chromové "kočičí oči" na náraznících. Působí to tak nějak kolotočářsky. Jinak ovčem perfekt! :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 2. 2011 22:19
Re: Super kára
Musím se přiznat, že to byla první věc, které mě na M-Paketu pro sedmu zaujala. A kladné zaujetí to nebylo. Ale časem se z něj stala přednost a hlavně pomohl pohled na živo. Takže teď se záporu stal klad. Jdi se na sedmu v M-Paketu podívat live a třeba taky změníš názor ;-)
7. 2. 2011 03:52
Re: Super kára
Existuje možnost vynechat "kočkolišty" a koupit M-Paket v plném lakování, což je podle mě to nejlepší ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 2. 2011 19:40
Re: Super kára
To jsem ještě snad neviděl? Nevybavuji si, ale špatně to nemusí vypadat ;-)
neregistrovaný "Typek123"
7. 2. 2011 12:29
Prevodovka
Jeste by me zajimal trochu podrobnejsi komentar redakce k novy 8 speed ZF. Je to krome 12 valce jedinej model, kde je tenhle novej automat. (bohuzel)

Melo by to mit mnohem lepsi dynamiku. Zajimalo by me, jak je dlouha dvojka (v kolika se radi trojka) a kolik toci motor pri 130 na 8micku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Krispos
8. 2. 2011 22:55
Reklama na Kiu nelhala...
nejlepší číslo je 7 (s vrtulkou) >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Matt26
8. 2. 2011 23:18
740d vs. 4.2TDI
740d:
Typ motoru: přeplňovaný vznětový
Válce / ventily: 6 / 4
Zdvihový objem (ccm): 2993
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 225 / 4400
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 600 / 1500 - 2500
Provozní vlastnosti:
Maximální rychlost (km/h): 250
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 6
Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 8.8 / 5.9 / 7
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 2025 / 630
Cena v základní výbavě: 2 132 500,- Kč
Cena v testované výbavě: 2 693 425,- Kč

A8 4.2TDI
Typ motoru: přeplňovaný vznětový
Válce / ventily: 8 / 4
Zdvihový objem (ccm): 4134
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 258 / 4000
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 800 / 1750 - 2750
Provozní vlastnosti:
Maximální rychlost (km/h): 250
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 5.5
Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 10.2 / 6.1 / 7.6
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1995 / 665
Cena v základní výbavě: 2 448 000,- Kč
Cena v testované výbavě: 3 205 185,- Kč

Čo by bola voľba? Myslím že u väčšiny by to bolo jasné. A rozdiel v cene základu je len 300 klackov. :-) 2valce navrch - viac priestoru, menšia hmotnosť a neskutočný záťah 800Nm :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Sysoj Psojič
9. 2. 2011 01:07
Re: 740d vs. 4.2TDI
Myslím, že lidi, kteří posuzují auta s pomocí tabulek, jako Ty, musí logicky zkončit v nějakém usmoleném naftovém francouzi za 100tisíc, jako Ty. Určitě jsi běhal při nákupu auta kolem s metrem :-)
Sice V8 je V8, ale BMW je BMW.
BTW jsi typický blábolič o krouťáku. 800NM v TDI není bůhvíco.
0-200km/h za 23s je slabota (A8 4,2DI). Ňůtnmetry jsou na prd, když se postrácí v těžkých převodech...
Avatar - Matt26
9. 2. 2011 19:52
Re: 740d vs. 4.2TDI
Tabuľka bola len na ukážku, nie na výberové kritérium. Neviem, čo to má spoločné s mojím autom a už vôbec nechápem prečo reaguješ urážkami. :-| Vráť sa do garáže k svojmu GTR-ku a nechaj tu ľudí na fóre žiť. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
10. 2. 2011 22:28
Re: 740d vs. 4.2TDI
Já ti do tvých tabulkových úvah nechci kecat, ale ty rozdíly tam jsou tak minimální, že jsou až zanedbatelné. Navíc v dnešní době zvuk slova V8 nic neznamená a už vůbec ne u diesel engines. Oboje jsou 4x4, jde o čerstvé modely, BMW navíc 300K levnější, očividně má as i levnější příplatky pro mě je třeba taky volba jasná a čtyři kruhy na masce nemá... V dnešní době, kdy jsou vozy svaté trojky tak vyrovnané, že záleží na mládí daného modelu a především na sympatiích k dané značce. Takže si svoje tabulky myslím můžeš odpustit, protože de facto nemají žádnou vypovídající hodnotu ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
11. 2. 2011 17:37
Re: 740d vs. 4.2TDI
A co tím chtěl básník říct? Myslíš, že jsem nikdy neviděl, nečetl test nové A8? Já neříkám, že to je špatné auto (to snad v téhle třídě žádné není) jen se ti snažím vysvětlit, že tabulkami ani testy tady nikoho neohromíš. Tuplem ne v kategorii luxusní vozy. Jsou zde tak nějak už karty rozdány ;-)
Avatar - Matt26
12. 2. 2011 23:44
Re: 740d vs. 4.2TDI
Co furt do mna rýpes kur.va. Chod sa hrat na piesok. Clovek tu dá nieco na porovnanie z nedávneho testu A8 a pustia sa do neho ako supy. Ak si ten test nepochopil, tak si ho pusť ešte raz. A skús počúvať. Automag je jedným z najlepších testovacích týmov z redakcii nie len z Česka ale aj Slovenska. Sú to profíci a vedia o čom hovoria.
Čo ty môže vedeť o zmýšľaní milionárov.
Ja mám konkrétny príklad z môjho okolia, kde rodina v ktorej odjakživa mali len mercedesy si otec nevybral faceliftovaný S-klasse ako nástupcu ale zvolili A8 (a až sa nadivný nekonvenčný rozmer pneu) si ju nemôžu vynachváliť.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2011 10:57
Re: 740d vs. 4.2TDI
Normálně konverzujeme. Nikdo do tebe nerýpe. Takže se uklidni a mírně své výrazivo.
Očividně se tady pouze snažíš dokázat tu svou. Nejprve je A8 dle tebe jasným tabulkovým vítězem a teď tady dáváš nějaká videa. Je mi to jedno, mi se líbí zase BMW 7 a taky tady všem netlačím srovnání a neříkám předem vítěze, protože tady v téhle kategorii vítěz není. Že nějaká rodina měla MB a teď si koupila Audi, a co? Já zase znám lidi, co jsou nevyhranění a mají MB, Audi i BMW. Pro každého je vítěz někdo jiný, takže se nám tady nesnaž pořád podsouvat toho svého vítěze.
Avatar - Matt26
13. 2. 2011 18:31
Re: 740d vs. 4.2TDI
Kašlem na teba. Aj tak si myslíš svoje :-) . Mojim jediným favoritm je a vždy bol Lexus LS a nie nejaká A8. Len som chcel poukázať na pokrok, ktoré Audi spravilo a ako nebezpečne sa BWM priblížilo. (Motorizáciou ho aj predčilo)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 2. 2011 23:57
Re: 740d vs. 4.2TDI
Ale z tvých příspěvků mi vyšlo jasně najevo, že jsi fanda Audi A8 a všem se nám to snažíš podstrčit. Takže tak. Jsem rád, že ses aspoň uklidnil a tvé psaní je slušné. Takže v tom pokračuj, čau ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
18. 2. 2011 00:43
Re: 740d vs. 4.2TDI
Matt26> Jsi jen běžný chudák, který řeší blbosti.
Z celého Tvého projevu zde čiší, že řešíš cizí životy víc než svůj. Proč proboha? Navíc, proč řešíte limuzíny které jen vozí lidi bez emocí pomocí tolika emocí??? J E B E? :-!
Ano ano, vím, mám Vás nechat žít a jít masturbovat ke svému GT-R. Já ale zjistil, že číst cizí tupé výlevy je asi ještě lepší než tato navrhovaná samohana :yes:
Osobně problematice těžkých podlouhlých uniformních aut bez motoru nerozumím, ale vím, že automobilka formátu BMW má oddělění, které se tím zabývá a které řeklo, že V8 diesel netřeba, protože ho šetřiví nechtějí. Tak ho prostě nedělají. Přišli celkem o 3 zákazníky, z toho jeden je jen hypotetický, pokud by prodal výhodně 307 a vzal si leasing na 100let, rozhodně tuto jejich propracovanou studii neznevěrohodní :o)))))
8. 12. 2011 07:47
Re: 740d vs. 4.2TDI
>:D :yes: dobre ty! :-))))
Avatar - white label
9. 12. 2011 19:32
Re: 740d vs. 4.2TDI
Za to ty jsi ten pravý prémoivý marketingový odborník... >:-[]
Kde se asi velká část zákazníků Audi bere, padají z Marsu, nebo spíš přecházejí od BMW a MB? Proč BMW otevřeně přiznává, že Audi je pro ně přímějším konkurentem, než MB?
Proč má asi tahle 740d 4x4, které až do teď nepotřebovala? Že BMW k vůli absenci dieselového V8 v lux třídě přišlo jen "celkem o 3 zákazníky" si může myslet jen podobně uvažující prosťáček.
Je jasné, že jsou v této třídě zákazníci, co chtějí V8 diesel, a u Audi jej mít můžou u BMW naopak ne, nic méně, nic více. A že jsou i takoví, kterým je to jedno, nebo o tom ani neví, na tom nic nemění.
Jinak si běž projet 40d a V8 TDI, ten rozdíl pozná každý nezabedněný šofér. 40d je výborný motor, ale V8 TDI je ještě o level výš, kombinac 800Nm krouťáku od nízkých otáček a kultivovanost je prostě jinde. Tady třídní srovnávací testy rozhodně nelžou.