Test jede v exklusivních kolejích přesně, jako bavorák. A tak to má byt. Akcent dávám na poslední slovo testu. Jedno slovo, a jakou hlubokou pravdu skrývá...
snad bych jen dodal ze honit snad ego nebo buhvi jaky zamer se znacenim 740 nema bmw potreba ..
motor je 3.0 tak by snad trochu pokory a tradice neskodilo a 730 napis nevypada o nic hure.....
auto je to pekne interier je opravdu vydareny a vkusny a odpovida hodnote penez do vozu pri koupi vlozene.
Motor nekomentuji muj nazor je jasny zvuk 8valec ebo 12 je v teto tride zvukove a vjemove nenahraditelny a ti kteri se o to samy dobrovolne pripravuji -jejich vec a jejich volba.
Snad jim ta uspora tech par stovek na 100km za to stoji snad ano divne nevim........
osmiválcovej benzín 750i je o 430 tisíc dražší než testovaný model (taky se čtyřkolkou). ujetí 100 tisíc km vyjde odhadem minimálně o 200 tisíc dráž než s naftou.
docela velká cena za "zvuk osmiválce a 75 kw (necelej 30%) navíc.
dvanáctiválec (400kw) je proti testovanému modelu dražší o jeden a čtvrt milionu a to nemá pohon všech kol.
myslim, že ani bohatí lidé a bohaté firmy nemilují zvuk osmi a dvanáctiválce tak moc, aby za něj tak moc platili.
promin ja zapomnel kolik u vas ta verze stoji v americe stoji zakladni verze 750li x drive 1 570 000v prepoctu tady u vas je o rovny milion drazsi sic nevim v cem je lepsi eu verze stejneho modelu nez us aby to opodstatnovalo ten milion ale budiz.......
jinak predstava ze budu prepocitavat pri koupy rady 7 ze usetrim 200 tisic na nafte po jeti 100t. km tak to plati pro ty kteri chteri chteji byt tam ale jeste tam nejsou >:D
jinak snad vetsina majitelu si palivo dava do nakladu ne mimo soukromych kupcu ...........
ale kazdeho vec
Nuz vzhladom na to ze v tej amerike zijes by si mohol vediet podstatne rozdiely v cenach a spracovani oproti EU.
@Fahrenaufderautobahn / Ludia za to zaplatia. Nie u nas, ale napr v UK urcite. Ide o postavenie a hoci motor nikdy poriadne nepocuju stitok V12 na palubovke za to stoji. Ostatne, inak by automobilky tieto modely nepredavali. A moj osobny nazor je, ze kupovat do takehoto auta V6 je netaktne.
to mas pravdu to 730 d te cejchuje ze uz si bohaty ale jeste ne tolik >:D ne to rikam en jako humornou vlozku nic proti lidem co to chteji
osobne mimo evropsky kontinent stale panuje stara dobra moralka a nahled na tyto veci.....V8 nebo V12 jako je to po desitky let.
je vzdy zajimave cestovat mezi kontinenty a pri navratu do evropy sledovat ten zvlastni svet v pohonech aut ktery si tu evropa a evropane buduji..
Mrskaji se emisnimi normami snizuji objem motoru a davaji dve truba do motoru aby vubec nejak jel a zrikaji se starych tradic napr. v znaceni aby auto bylo pry vykonove odlisne znaceno..pro ty dve turba...a naftak v limuzine kdit je treba setriti..
Az tam za 5 let daji 2.0 se tremi turby take to budete znacit 740 d??
No myslim, ze ti z pozirani hamburgru nejak vymekl mozek, ne? U nas se da 750xi koupit za 1 713 000, coz myslim neni zas takovej rozdil ty chytroline :-!
Nikdo si ego nehoní. Nápis 730d existuje samozřejmě také. Je třeba vzít v potaz, že jinak značit dnes motory nelze. Mají totiž shodný objem, takže značení neudává objem, ale výkonovou řadu. Tak je třeba se na to dívat. Obdobně je to dnes i u Mercedesů.
myslím, že ľuďom ktorý siahnu po naftovej motorizácii v tejto triede ani tak nejde o spotrebu (či je to 10, alebo 14 l/100) ale skôr o dojazd na nádrž. Je dosť veľký rozdiel stáť na pumpe po 400-500 km alebo po 700-800 km. Tým neobhajujem diesle, len poukazujem na ich prednosť. Sám by som mal dilemu či zobrať 750Li alebo 740d (pochopiteľne obe s xdrive :-)
Správné (= původní) označení motoru je 35d - tedy 3 litrový bi-turbo diesel. Ale asi kvůli absenci osmiválcové nafty přešli z marketingových důvodů u 7er/X5/X6 k označení 40d.
Co se V8/V12 týče, hlavní problém je, že motor uvnitř při cestovních rychlostech nějak moc neslyšíš. Ani nemáš slyšet. Takže velký benzín si nekupuješ pro sebe, ale pro lidi okolo. Nicméně 50i je skvělý motor a 40d se mu nedokáže moc vyrovnat. 60i se s xDrivem nedělá, takže to pro mě není ani moc možnost. U A8 4.2 TDI benzíny válcuje hravě, ale u BMW bych hodně váhal.
FYI: Je zvykem uvažovat cenu paliva i náhradních dílů po dobu plánované služby auta. Říká se tomu total cost of ownership.
Dicky, už jsem ti několikrát psal o tom, jak přiléhavý nick jsi si vybral...a už poněkolikáté píšu, že tvé zásluhy na rádobykapitalistickém (ale spíše socialistickém a nad krachem balancujícím systému v severní Americe) jsou nulové. Nechápu ani tvé přihlouplé mentorování ani přikyvování pro nás cizímu způsobu života.
Pár lidí, kteří střídají žití v EU s americkým životem znám, ale ani jeden se nerozplývá nad tebou glorifikovaným a přespříliš idealisticky podávaným zámořím. A jsou to lidé, kteří něco jak v Evropě, tak v USA nebo Kanadě dokázali.
Tebe tu známe jen jako plivače nízkých myšlenek a bezuzdného kopání do pro nás nejtradičnějšího způsobu myšlení.
Diky, ze si nemyslis, ze vsichni, co ziji tam, co Dickhead, jsou pitomci :-)
Pokud bych mel prispet svoji troskou do mistniho mlynku, BMW v US podle meho neni brano za znacku pro konzervativniho kupujiciho. Pozastavovat se nad tim, ze v teto kategorii nehraji prodeje velkoobjemovych dieslu v porovnani s Evropou zadnou roli spise ukazuje na neznalost nez znalost pomeru a absence elementarni schopnosti prace s fakty. Konzervativni znackou je v US spise MB, ale zajimavejsi jsou spise lokalni rozdily, jsou mista napr. s vyssi koncentraci spolecnosti zabyvajicich se pokrocilou technologii, kde na prvni pohled nejrozsirenejsim autem je Outback a z Holy Trinity Audi vsechny valcuje, prestoze celkove prodeje mluvi o opaku.
Další důkaz vyspělosti dnešní sedmičky. Designový skvost podpořený tradičními technickým inovacemi= jasná volba třídy. Já bych sice možná volil verzi 750iL xDrive, ale provozní náklady je třeba šetřit i v nejvyšších patrech.
Co mi ale vadí na konkrétním testovaném voze je skladba barev. Nějak navíc mi tam přijde to dřevěné obložení. Vůbec se nehodí k famézním rudým sedačkám a černé kůži na přístrojové desce. Ale bez toho dřeva by to byla dokonalost. Takže snad jen tohle bychsedmičce vytknul, ale jen téhle konkrétní ;-)
Je to prostě automobilová vysoká škola :yes:;-)
samozrejme s naftovym šmudlou pod kapotou je to vzdy jen druha liga a lide kteri nejsou nakazeni tim virem pokriveneho mysleni v hlave a vedi co se slusi a patri do garaze si poridit kdyz chce aby vuz mel skutecne uroven hodne majitelova postaveni je jasne ze vis testovanou verzi nezvoli..
>:D
proc si kupovat vuz a byt tercem vtipu a mit z toho polovicni radost.
Myšlenku si díky nečitelnosti příspěvku troufám spíše odhadovat...
Však ty sám, kdybys to měl v hlavě více srovnané, či jen svému příspěvku věnoval více pozornosti, nebyl bys terčem vtipu...
Ale zpět k věci. Ten kdo vlastní V12 (a nevyhrál v loterii) má předpokládám dostatečnou inteligenci k úsudku, že zkrátka někdo může mít jiné priority než on. No a z posměšků z úst řidičů dvoulitrové atmosféry v nižší střední si majitel dieselového BMW asi hlavu nedělá...
MILÝ PANE to že jste tady se zdaněním paliv díky vašemu statnímu zlodějskému zdanení s cenami v prd....li to je vaše blbost tuzemských a i evropských voliču.. evropská nouzovka s naftou pod kapotou muže mít uspěch jen zde všude jinde po celém normálním světě se ani o ni neotře človek zrakem je to nemyslitelné trapné a ponižující kupovat limuzinu v naftě pro firmu nebo občana image 0..
a že tu máte bmw s dieslem pod kapotou to je spíš duvod k smutku než nějakému optimismu..
normalni je jezdit na benzin a tak to prostě ve svobodném světě je a jestli máte benzín za 34 to je vaše blbost že si to necháte toto okrádání u volební urny líbit.....
a pak nazíváte 2turba dies z nouze pod kapotou nějakým pokrokem doby a pišete zde je třeba šetřit i v nejvyšších patrech..
Tak jen tak dál evropsky směšně premiově ale s naftou pod kapotou uz to skutečná prémie není jen zde tady u vás a ma to silnou pachut náhražky alias z nouze ctnost ...
a kdo toto necítí jen si nalhavá do kapsy
ostatní si totiž porídí v klidu benzín jako uz po několikáte a téhle zdejší situaci na tuzemském trhu nabídek modelu se zasmějí.
Mohl bys mi prosím ještě říct, co mám příště zaškrtnout na hlasovacím lístku aby mi u čerpačky nalili za osmnáct korun litr a v showroomu dali osmiválcovou sedmu za mega a půl?
az příde strana co ti řekne že si na duchod naspoříš sám -žádny od statu nebude a lekaře si zaplatíš - budeš platit své soukromé pojištění nebo - máš smulu a velký problém žádne skoro zdarma new-socialismus jako zde tak jim ten lístek hod pak se normálních zdanění na paliva dočkáš..
ale to by se vam asi nelíbilo co bandičko?
starý dobrý klasický kapitalismus na vás..pak mas benzin i za 14 jako jinde>:D
a nepotřebuješ se zesměšnovat s dies pod kapotou bmw 7x drive
A nebo počkat až příjde strana která bude mít v programu, že si to nerostné bohatství vyválčí, že?
Pro mě není Česká Republika ani ekonomickou volbou ani volbou z lásky k systému. Pro mě je to domov a pro začátek by mi stačilo aby mé daně končily tam kde mají. Najednou by se z rozpočtu pořídilo dvakrát tolik...
Nebudu zde zbytečně zabíhat do filosofických rovin kam celá obézní Amerika spěje a spíš se jenom zeptám: co rodina a přátelé, které jsi kvůli emigraci opustil, také ti stáli za ten zvuk benzínového osmiválce?
ja emigrovat nikam nemusel jsem american ktery z duvodu ze rodina se pohybovala v diplomatickych sluzbach od malicka jsem jezdil a travil zde hodne casu uz za dob totality...
a reknu ti jedno moc se tady nezmenilo skutecny kapitalismus vam nevoni a proto jste tam kde jste..
a davejte si pod kapoty limuzin motory do nakladaku..... vsude a tvařte se že premiove a jak to neni skvele ze motor ma jen pouze 2 turba aby vubec jel...hruza hruza
to nic nemeni na tom a za tim si stojim ze bmw 7 s naftovym motoren pod kapotou je jen B sve tridy a chudy pribuzny jak se u vas rika :no:
jinak pro ty co tu narazeji ze mluvim o voze bmw a nemam na tuto cenovou relaci nemam kupni silu moje f-250 stala nova v me uprave 68000 dolaru jen o 2ooo min nez stoji nove 740i ................
ale mam rad velice prakticke bezpecne a odolne vozy a to limuziny nejsou bohuzel takze se mnou bmw obchod neudela pokud nebudou delat full size pick up..
Musíš pochopit že tady se lidi svezou občas sportovně a mají na to klikatý okresky.A ne že jezdí za sebou rovně jak ovce v přiblblých krabicích který mají problém projet zatáčku >:-[]
Ad politika - pokud člen vlády a představitel nejpravicovější parlamentní strany, zároveň ministr financí, prohlásí, že nesníží daňe z PH i přesto, že tuzemští dopravci i jednotlivci jezdí tankovat za hranice, tak nám tvůj způsob řešení velmi pravděpodobně nepomůže. Ale to patří jinam.
Zeptám se jinak, jel jsi vůbec takovým autem a s moderním naftovým motorem nebo jsi naposledy řídil Avii ? Ono to nemusí být jen o tom, že máš jakože nižší náklady, ale taky strávíš u benzínky polovinu času, protože to má dvojnásobný dojezd. Díky těm dvěma turbům to jede tak svižně, že se řidiči 750 hodně orosí čelo, než tomu dieselu ujede. Ale tahle auta rozhodně nejsou na nějaké honičky po okresce, to bys jako chlapec z diplomatické rodiny přece měl vědět. Nevím jak se u vás dívají na automobily s dieselem, ale tady už se to dávno přestalo řešit a každý si může svobodně - bez ohledu na to, že by se mu někdo řehtal - vybrat motorizaci, která vyhovuje jeho potřebám... ;-)
GO HOME DICKU. Nastartuj svoji F25O o výkonu xy kw a šupej na ty vaše 8smi proudové rovné a ucpané dálnice, na kterých si to můžeš pálit klidně 90tkou a při tom si říkat, jak jsi s tím vydupal, neboť fotr byl už za komanče těžký kápo ve straně a ty se díky tomu můžeš mrskat v tom nejlepším státě na světě (USA), který celý svět miluje.
Ukazuješ zde pouze jenom to, jaký jsi opravdu hlup.. Kdo jezdí v 74Od je Béčko a kdo v 750 je A. To je opravdu smysluplná myšlenka, kterou můžeš rozvíjet, kdy ten, kdo jezdí v 750 je Béčko, neboť je zde řekněme Bentley xy což je Ačko.
Urovnej si to v to nejdřív v té své palici, než zde na obyčejném EVROPSKÉM SERVERU NĚCO ZASE VYSEREŠ a potom piš hlouposti.
jj, asi bych studem zčervenal, když bych vlastnil 740d xdrive a rychle bych si běžel koupit nějakej narychlo smontovanej US křáp, kde se zpracování palubovky podobá 15 let starému renaultu.
Tady v ty diskusi se uzasne ukazuje, ze cim vetsi socka clovek je a je pro nej vlastnictvi podobnyho auta vzdaleny, tim chytrejsi komenty ohledne V8 a V12 ma >:-[]:no:
Tohle auto se da v zakladu koupit za 1.47m, coz predstavuje splatky treba 20k mesicne. Takze si to auto kupujou uplne normalni lidi, kterym proste neni jedno, ze pri projezdu 60k km rocne by dali mesicne za benzin navic 10k CZK (neboli 50% splatky auta) oproti 750i.
Takze si vy vsichni co jezdite v HTP nechte od cesty komenty jako "kupovat si vuz, abych byl tercem posmechu" - tercem posmechu jste maximalne vy...
To, že se tu Dicky prezentuje prazvláštním způsobem je fakt, ale tvoje cifry jsou jemně řečeno podivuhodné...nevím kde bereš podobné kupní ceny u oficiálních dealerů a nahození splátky bylo sice fajn, ale zapomněl jsi připsat, že v takovém případě by akontace byla kolem 800k.
K poslednímu odstavci se nevyjadřuji, asi zkrat v pochodech.
Pri leasingu na 5 let zaplatis 1.2m, takze akontace bude pod 300k...
Moje ceny jsou realny - viz napr. zde. [odkaz] 7er
Cesky cenikovy ceny vcetne DPH nejsou relevantni. DPH je prutokova dan a nehlede na to, ze se to vzdycky porovanava s americkou MSRP, ktera se taky BEZ lokalni sales dane...
Nakupuju v ČR a jen od autorizovaných, pokud připočtu pojištění atd, jsem na úplně jiných číslech. Ale v globále se dá 730d za cca 1,6 bez DPH pořídit i se slušnou výbavou.
Musím se přiznat, že to byla první věc, které mě na M-Paketu pro sedmu zaujala. A kladné zaujetí to nebylo. Ale časem se z něj stala přednost a hlavně pomohl pohled na živo. Takže teď se záporu stal klad. Jdi se na sedmu v M-Paketu podívat live a třeba taky změníš názor ;-)
740d:
Typ motoru: přeplňovaný vznětový
Válce / ventily: 6 / 4
Zdvihový objem (ccm): 2993
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 225 / 4400
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 600 / 1500 - 2500
Provozní vlastnosti:
Maximální rychlost (km/h): 250
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 6
Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 8.8 / 5.9 / 7
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 2025 / 630
Cena v základní výbavě: 2 132 500,- Kč
Cena v testované výbavě: 2 693 425,- Kč
A8 4.2TDI
Typ motoru: přeplňovaný vznětový
Válce / ventily: 8 / 4
Zdvihový objem (ccm): 4134
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 258 / 4000
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 800 / 1750 - 2750
Provozní vlastnosti:
Maximální rychlost (km/h): 250
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 5.5
Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 10.2 / 6.1 / 7.6
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1995 / 665
Cena v základní výbavě: 2 448 000,- Kč
Cena v testované výbavě: 3 205 185,- Kč
Čo by bola voľba? Myslím že u väčšiny by to bolo jasné. A rozdiel v cene základu je len 300 klackov. :-) 2valce navrch - viac priestoru, menšia hmotnosť a neskutočný záťah 800Nm :yes:
Myslím, že lidi, kteří posuzují auta s pomocí tabulek, jako Ty, musí logicky zkončit v nějakém usmoleném naftovém francouzi za 100tisíc, jako Ty. Určitě jsi běhal při nákupu auta kolem s metrem :-)
Sice V8 je V8, ale BMW je BMW.
BTW jsi typický blábolič o krouťáku. 800NM v TDI není bůhvíco.
0-200km/h za 23s je slabota (A8 4,2DI). Ňůtnmetry jsou na prd, když se postrácí v těžkých převodech...
Tabuľka bola len na ukážku, nie na výberové kritérium. Neviem, čo to má spoločné s mojím autom a už vôbec nechápem prečo reaguješ urážkami. :-| Vráť sa do garáže k svojmu GTR-ku a nechaj tu ľudí na fóre žiť. ;-)
Já ti do tvých tabulkových úvah nechci kecat, ale ty rozdíly tam jsou tak minimální, že jsou až zanedbatelné. Navíc v dnešní době zvuk slova V8 nic neznamená a už vůbec ne u diesel engines. Oboje jsou 4x4, jde o čerstvé modely, BMW navíc 300K levnější, očividně má as i levnější příplatky pro mě je třeba taky volba jasná a čtyři kruhy na masce nemá... V dnešní době, kdy jsou vozy svaté trojky tak vyrovnané, že záleží na mládí daného modelu a především na sympatiích k dané značce. Takže si svoje tabulky myslím můžeš odpustit, protože de facto nemají žádnou vypovídající hodnotu ;-)
A co tím chtěl básník říct? Myslíš, že jsem nikdy neviděl, nečetl test nové A8? Já neříkám, že to je špatné auto (to snad v téhle třídě žádné není) jen se ti snažím vysvětlit, že tabulkami ani testy tady nikoho neohromíš. Tuplem ne v kategorii luxusní vozy. Jsou zde tak nějak už karty rozdány ;-)
Co furt do mna rýpes kur.va. Chod sa hrat na piesok. Clovek tu dá nieco na porovnanie z nedávneho testu A8 a pustia sa do neho ako supy. Ak si ten test nepochopil, tak si ho pusť ešte raz. A skús počúvať. Automag je jedným z najlepších testovacích týmov z redakcii nie len z Česka ale aj Slovenska. Sú to profíci a vedia o čom hovoria.
Čo ty môže vedeť o zmýšľaní milionárov.
Ja mám konkrétny príklad z môjho okolia, kde rodina v ktorej odjakživa mali len mercedesy si otec nevybral faceliftovaný S-klasse ako nástupcu ale zvolili A8 (a až sa nadivný nekonvenčný rozmer pneu) si ju nemôžu vynachváliť.
Normálně konverzujeme. Nikdo do tebe nerýpe. Takže se uklidni a mírně své výrazivo.
Očividně se tady pouze snažíš dokázat tu svou. Nejprve je A8 dle tebe jasným tabulkovým vítězem a teď tady dáváš nějaká videa. Je mi to jedno, mi se líbí zase BMW 7 a taky tady všem netlačím srovnání a neříkám předem vítěze, protože tady v téhle kategorii vítěz není. Že nějaká rodina měla MB a teď si koupila Audi, a co? Já zase znám lidi, co jsou nevyhranění a mají MB, Audi i BMW. Pro každého je vítěz někdo jiný, takže se nám tady nesnaž pořád podsouvat toho svého vítěze.
Kašlem na teba. Aj tak si myslíš svoje :-) . Mojim jediným favoritm je a vždy bol Lexus LS a nie nejaká A8. Len som chcel poukázať na pokrok, ktoré Audi spravilo a ako nebezpečne sa BWM priblížilo. (Motorizáciou ho aj predčilo)
Ale z tvých příspěvků mi vyšlo jasně najevo, že jsi fanda Audi A8 a všem se nám to snažíš podstrčit. Takže tak. Jsem rád, že ses aspoň uklidnil a tvé psaní je slušné. Takže v tom pokračuj, čau ;-)
Matt26> Jsi jen běžný chudák, který řeší blbosti.
Z celého Tvého projevu zde čiší, že řešíš cizí životy víc než svůj. Proč proboha? Navíc, proč řešíte limuzíny které jen vozí lidi bez emocí pomocí tolika emocí??? J E B E? :-!
Ano ano, vím, mám Vás nechat žít a jít masturbovat ke svému GT-R. Já ale zjistil, že číst cizí tupé výlevy je asi ještě lepší než tato navrhovaná samohana :yes:
Osobně problematice těžkých podlouhlých uniformních aut bez motoru nerozumím, ale vím, že automobilka formátu BMW má oddělění, které se tím zabývá a které řeklo, že V8 diesel netřeba, protože ho šetřiví nechtějí. Tak ho prostě nedělají. Přišli celkem o 3 zákazníky, z toho jeden je jen hypotetický, pokud by prodal výhodně 307 a vzal si leasing na 100let, rozhodně tuto jejich propracovanou studii neznevěrohodní :o)))))
Za to ty jsi ten pravý prémoivý marketingový odborník... >:-[]
Kde se asi velká část zákazníků Audi bere, padají z Marsu, nebo spíš přecházejí od BMW a MB? Proč BMW otevřeně přiznává, že Audi je pro ně přímějším konkurentem, než MB?
Proč má asi tahle 740d 4x4, které až do teď nepotřebovala? Že BMW k vůli absenci dieselového V8 v lux třídě přišlo jen "celkem o 3 zákazníky" si může myslet jen podobně uvažující prosťáček.
Je jasné, že jsou v této třídě zákazníci, co chtějí V8 diesel, a u Audi jej mít můžou u BMW naopak ne, nic méně, nic více. A že jsou i takoví, kterým je to jedno, nebo o tom ani neví, na tom nic nemění.
Jinak si běž projet 40d a V8 TDI, ten rozdíl pozná každý nezabedněný šofér. 40d je výborný motor, ale V8 TDI je ještě o level výš, kombinac 800Nm krouťáku od nízkých otáček a kultivovanost je prostě jinde. Tady třídní srovnávací testy rozhodně nelžou.