Za doprovodu silného sněžení dnes začala na výstavišti v Praze-Holešovicích tradiční podzimní přehlídka automobilů Autoshow Praha. To nejzajímavější jsme pro vás vyfotili.
wow, bmw tu predstavilo novou generaci pětky! dokonce i jako hatchback >:D ale vlastne to neni moc k smichu - splacanina predchozi corolly sedan, infiniti M a priory je teda neco, bezpecnost asi nic moc (vzdyt uz na prvni pohled vypada jak z 90. let)...jinak Sup tu vypada moc hezky, a ten nissan NV200...ten zadek vypada nejak divne,o to u nej ale nejde...
Jsem zděšený vozidlem značky aixam, představit si za volantem 15-letého frajera který dostal od rodičů auto, která je vlastně papírově "motorka" mně naplňuje pocitem který by se dal přirovnat k implozi těla.Takový 15-letý frajer si vlastně udělal řidičák na pincka a řídí auto, je to skoro jako si udělat řidičák na auto a řídit náklaďák do 12 tun.
A jsem zvědav jaké budou mít prodeje tady v Čr, dát za takové kadítko co neumí nic, stejnou pálku jak za plně vybavené twingo nebo fábii jaksi nechápu.Holt asi se najdou lidé co chtějí takovou hračku za jakoukoliv cenu ;-\ ...
A nedesíš sa 17-ročných sopliakov na silných motorkách, na ktoré majú legálne oprávenie? Litrový objem pod nádržou a stádo aj viac ako 100 koní, a to všetko na dvoch kolesách...
Z tohto pohľadu by bolo najrozumnejšie spraviť stop aspoň do 21 rokov, potom by už ľudia mali mať aký-taký rozum. Keď tak čítam príspevky niektorých 18-ročných, desím sa myšlienky, že takého človeka stretnem na ceste...
Vyzerá to, že sme boli, sme a budeme všetci zdesení... 8-s
Pravda, to je ješte horší ;-\ .Ale jak by se to dalo nejlépe ošéfovat, aby někteří neřvali že je do omezování svobody?
Myslím že by bylo nejvhodnější zavést k řidičáku i psychotesty, tak jako to mají řidiči kamionů.Nedokážou sice nalézt všechny případy, ale blbečky kteří se vidí jenom jak předjíždí ve dvoustovce kolonu aut by to jistě dokázalo "odchytit".
Raz na to nebezpečenstvo prídu úradnícke krysy v EU a nebudeme sa stačiť diviť...obmedzovače rýchlosti, obmedzenie výkonu motorov, akcelerácie, obmedzenie spotreby...len aby to preboha bolo bezpečné a nikomu to nemohlo ublížiť... >:D >:D >:D
Ale vážne, s tým sa nič robiť veľmi nedá, ani nebude. Možno by sa mala zvýšiť veková hranica na nejakú roumnú mieru, ale definuj dnes "rozumnú mieru"...
A kým bude svetom vládnuť demokracia, nezmení sa absolútne nič, sloboda (dodajme, že často dosť pochybná) je na prvom mieste...
Neděsím se 17-ti letých na silných motorkách. Neděsím se 15-ti letých v Aixamech. Neděsím se ani padajících meteoritů. Kdybych se měl pořád něčeho děsit, tak nevyjedu na silnici, nevyjdu na ulici a nezapnu sporák, abych si uvařil oběd.
a já se děsim až jednou v budoucnu usednu na vyhřívanou automaticky dezinfikovanou veřejnou mísu, v relativním poklidu se kvalitně vykakám a pak budu chtět spláchnout a ono to nepůjde, protože odešel příslušný mikroprocesor... >:-[]
Proč myslíš, že je novopečený řidič ve čtyřkolovém autíčku s objemem 50 cm3 nebezpečnější než tentýž řidič na podstatně rychlejší (přinejmenším akcelerací) malé motorce se stejným objemem?
Mimochodem, ve Francii i jiných evropských zemích smí v těchto vozítkách s rychlostí omezenou na max. 45 km/h (tuším) jezdit od 15 let kdokoliv i BEZ jakéhokoliv ŘIDIČÁKU, nebo i ten kdo o něj přišel (třeba za alkohol). A žádné hory mrtvol převálcované podobnými vozítky jsem v Paříži neviděl... ;-)
Ale zaregistroval si aj ten rozdiel medzi tým, ako sa jazdí v paríži, a ako sa jazdí u nás? Navyše jazdiť bez akéhokoľvek vodičáku môže znamenať aj to, že dotyčný "vodič" nemá šajn o dopravných predpisoch, nepozná značky, neovláda jazdu v pruchoch, prednosť sprava, atď...neviem si to dosť dobre v našich podmienkach predstaviť, hlavne nie vo väčšom meste...
V Paříži jsem neřídil, jezdil jsem metrem. A kdykoliv jsem se pdoíval na ty ulice, děkoval jsem Bohu že tam řídit nemusím.
Podle mého nejsou naši řidiči o nic horší ani lepší než kdekoliv jinde, snad jen je u nás víc těch málo "vyježděných" co sednou za volant jednou měsíčně. Mnohem horší je to se stavem silnic, dopravního značení (!!) atd. Ale to už jsme dost OT.
To řízení vozítka bez řidičáku vypadá divoce, ale copak třeba cyklisty před vyjetím na silnici někdo z něčeho zkouší?
Tak to by si sa divil, za volantom je tam človek oveľa viac v kľude a pohode. Stačí si pamätať, že ak si niekto tesne pred tebou hodí smerovku, automaticky ho treba pustiť, a to isté môžeš vpohode očakávať od každého. A treba si dávať pozor na motorky, jazdí ich tam docela dosť, ich "pruhom" sú práve deliace čiary, takže im treba nechať miesto a dávať pozor pri zmene pruhu.
Posledná poznámka by bola na mieste, pokiaľ by tých cyklistov bolo niekoľkonásobne viac, alebo ak by sa rýchlosťou a rozmermi blížili motorkám alebo osobným autám. Takto majú najbližšie k chodcom - tým pádom ich približne takto vnímame a zvládame ich akceptovať... ;-)
Další socka, co v 15ti neměla ani na lístek MHD a závidí? >:-[] Ale můžeš být klidnej, na našem trhu to moc úspěch mít nebude, ale jinak mám tyhle autíčka rád a ve Francii, Německu, nebo Itálii to je dost populární. Bratránek v Německu takhle před několika lety začínal na Ligieru, který má s auty pro mládež bohatý zkušenosti, jezdilo to 65km/h a bylo to super autíčko do města. :yes:
Chlapče chlapče, ty řeči o sockách si nech. Jestli ti je 15 tak sis zatím s bídou vydělal na Playstation. A jestli máš dostatečně movité rodiče, co ti koupí tuhle kapotovanou sekačku, buď jim vděčný. Rozhodně si však neber do huby ostatní a koukej makat na brigádách, ať si na tu svojí první (ojetou) plečku vyděláš. Držim palce ať ti to vyjde k osmnáctinám spolu s řidičákem. :-! A jestli pokládáš Ligier za ideál do města, je jen vidět, že jsi podobné vozítko asi nikdy neřídil. Až ti mamka utře mlíko z brady a budeš mít papíry alespoň na toho fichtla, zkus se projet v Jawě Chic a pak nám o tom napiš. :-!
hele, takovýho Ligiera jsem viděl asi pred cca měsícem na Žižkově. Ti nevím, v 15-16 bych asi preferoval najít si starší známost (tak do 20 let věku) s autem :-!
No solidně vypadající, slušně zajetá yangtimerka vybavená spolehlivými airbagy, řádně kouřící a se slušným krouťákem a zrychlením, zachovalá na spodek, která ti i dnes předvede pořádnou jízdu - no hochu, kterej drzek by odolal? Myslím ža ani sám veliký dottore by na takovouhle nabídku nedokázal říci jasné NE... >:-[]
No až ma mrazí, keď sa pozerám na tie čínske plagiáty 8-s . 520 - názov, ktorý má silu a niečo znamená vo vyššej strednej triede... no a "kluci ušatí" si ho ukradnú aj s FONTOM!!! Pýtam sa sám seba, aký to má vôbec zmysel?!?!?!
Podľa mňa je vrchol drzosti prezentovať tieto ZVRATKY v EU! GTI-ho určite poteší, že sa pohrali aj so znakom koncernu.
PS: Každého, kto si kúpi jeden z týchto čínskych pokladov, by mali zvečniť na foto. No a pri koncoročných predajných štatistikách Martin Motors sa aspon pozrieme, kto to kupuje. 8-s:no::no::no:
"Kdo teď vybírá auto a má v užším hledáčku značky Dacia, Ford, Hyundai, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, PEUGEOT, Renault, SEAT, Subaru, Suzuki nebo Škoda..." - toho peugeota nějak nemůžu najít na fotkách a na výstavišti jsem o něj, bohužel, taky nezakopl :-)