JJ, GTi udělá proslov co si máš myslet o genialitě VW. Mi se líbí obě, jsou to stylovky. Z hlediska zákazníka Beetla zabíjela vysoká cena (tuším kolem 800 000) a to bude asi rozhodující.
.... no, né že by to ode mě bylo nějak překvapivé, ale volím jednoznačně F500 ;-) Co se exteriéru týče, vítězí u mě těsně VW. Určitě je zajímavější, ostřejší, prostě "baby-porsche". Jenže F500 to oproti němu má těžké v tom, že mikroauto prostě nemůže být široké a placaté (jako ten Brouk), takže mu těžko zazlívat, že vypadá jako takový ocucaný, kulatý bonbon....
Samozřejmě, příkladem, že "to jde" i u malého auta je Mini - jenže to je malý, relativně drahý sporťáček, zatímco F500 je zamýšlena jako auto pro běžný provoz (v úplně jiné cenové relaci).
Prostě F500 už svým zaměřením vylučuje svalnaté blatníky a 19"kola, kterýma nás tady okouzluje Beatle.... Čili ano, VW je působivý, ale má k tomu taky objektivně lepší podmínky....
Oběma autům se každopádně zaslouží zatleskat, protože se prostě povedla :yes:
Kde z mého pohledu VW totálně prohrává je ovšem interiér, kde snad kromě dispozičního řešení středové kapličky ani žádné retro nevidím....
Osobně když bych si kupoval retro auto, čekal bych od něj hlavně jistou atmosféru, která mi prostě v tom novém Beatlu chybí.... :*)
VW sice tak jako Fiat nabízí lakovanou přístrojovku, ovšem výsledek je dost sporný viz: [odkaz] a za naprostý výsměch u relativně drahého auta (což Beetle asi bude) považuji toto: [odkaz] >:D
Čili interiér Brouka dle mého naprosto zabíjí jakoukoliv retro-náladu, což jaksi u retro auta považuji za problémek.... ;-)
S interierem u Beetla souhlasim to je opravdu ostuda. Ja mam navic problem i s vnějšim designem a to knk. s předni maskou kde na mě Beetl pusoby jak rozplaskla žaba nebo vysmaty smajlik takže jsem zvědavy na živo. U 500 neni co vytknout takže z fotek je u mě vitěz.
Co se týče stylovky, určitě Fiat.
jenže...kdo z vás by si koupil F500 jako hlavní, jediný auto a pak byl zvědavý na pohledy kolemjdoucích, který čekají, že z retrofiátku vystoupí holka/žena a oni musí koukat na kluka...
Tohle bude podle me velka prednost brouka, od predesle generace se odprostil podivnych nemastnych a neslanych tvaru. Tohle je auto, ktere bych se nebal svym zpusobem postavit proti alfe ( priznam se, ze vubec netusim jak je brouk velký a jaké se plánují motory a nastavení, takže co do sportovního svezení nevím ) a mít to jako jedinný auto a odstranit z něj nálepku druhé auto do (dvoučlenné) rodiny.
Co se tyce designu, me se libi:) A kdyz pominu tu katastrofalni klimatizaci, kterou snad uz dnes nabizi v tomto provedeni snad jen Toyota Hiace je to asi nejodvaznejsi a nejpovedenejsi (ohledne vizáže) auto s duší, které umí dnes VW nabídnout.
Není tohle snad jediný (!) VW, který nemá podélné hranaté světla? Zajímalo by mě, jestli za pár let je tam přece jen soudruzi z Německa nenalepí :-)
Nebo....naopak, že by nový brouk udal nový směr a odteď budou všechny VW přebírat světla kulatá? >:D
To je pravda co rikas, ale vzhledem k cenove propasti "predpokladam" mezi F500 a Broukem tak v cene brouka kdyz sahnes po F500 ABARTH ci jak se to jmenuje tak jednoznacne si te nikdo nezplete s holkou, obzvlaste toho krasneho zvuky z vyfuku kdyz se pomalu odrazis od semaforu a vyfuk si krasnu brumla.
Caterham je opravdova perla jen na ty dny volna. Jinak krasna a jednoducha kara - jednou doufam, ze si najdu cas a pujcim si jej na dny volna ci na okruh.
Zvenku Beetle pěkný, ale jako stylovku bych jednoznačně bral F500 s jeho 0.9 TwinAir :-! motorem.
Osobně se mi už hnusí ta VW sterilita, kdy je vnitřek všech jejich vozů podobný a bez fantazie.
;-\
Som toho isteho nazoru.U mna jednoznacne vyhrala 500.Ten brouk nieje skaredy ale ako stylovka to absolutne nie je.Pre mna to je len facelift dookola toho isteho :no: Ale ved ine sa nedalo cakat od vw ...
Mám rád retro autíčka a tahle dvě patří vůbec k nejpovedenějším. Musím říct, že Brouk je opravdu povedé vozítko, ale F500 je na tom úplně stejně. Pokud bych se měl rozhodovat podle obrázků nahoře vzal bych F500, protože se mi na Brouku nelíbí ta kola...... Pokud bych měl ale k dispozici [odkaz]%C3%A1zvu.jpg tohle to, tak bych měl opravdu, opravdu těžké rozhodování. A proto bych si vzal oba... >:D Ova dva jsou skutečně moc povedení a nad Broukem se dá rozplývat dlouhé hodiny! Tohle se vám hoši němečtí a italští skutečně povedlo! Bravo! :yes::yes::yes:
Fiat 500 je jedním z mála opravdu povedených kroků, za který se dá Fiat v posledních 10 letech pochválit. Myslím, že v tomto srovnání neni co řešit, jednoznačně 500 :yes: Pokud by někdo na německym retru trval, tak je tu naštěstí ještě Mini (ano,vím, že Mini je původem britský, ale dnešní Mini už beru jako německý auto) od BMW a to je trošku něco jinýho, než ta obluda z vlčího hradu. >:-[]
ide o auta uplne inych rozmerov, navyse v pripade 500 ide o prvogeneracne retro, kdezto Beetle je druha generacia retra a nevyhnutne musel byt iny.
Beetle, az na sterilny interier, vsak v tomto suboji jednoznacne vedie. 500 je parodia na auto aj na original, nie pocta.
Talian je neprakticky, stiesneny, pri vyske 185 som vo verziach bez vyskovo nastavitelneho sedadla videl pri pohlade dolava dvere a strechu - musel som sa zohnut len aby som videl von. Mal som pocit, ze sedim vo vani so strechou, nie v aute.
VW skratka postavil retro pre modernu dobu a moderneho cloveka, Fiat postavil nezmyselne retro pre 50.roky, kym BMW urobilo z Mini "hype" znacku pre frikulinov (to su taki, co si MYSLIA, ze su free, cool a in....) a dal jej image, ktory odradi kazdeho s mentalnym vekom vyssim ako 15.
Nech sa na to pozeram z akehokolvek uhla... VW postavil najlepsie retro.
(zvlastne, nikdy by som si nebol pomyslel ze dam slova "najlepsie" a VW do jednej vety... but there you go... :-) )
len tak proforma, 500 si nekupi 190cm vysoky chlap na nakupi ale 150-160cm cicuska do mesta. cize to ze sa tam nezmestis prave ty nikoho nebude zaujimat, takisto ako nikoho nezaujima moj pohlad na Scaniu, lebo v nej nidky nebudem sediet a nikdy si ju nekupim.
Vyrobcovia nesegreguju cielove skupiny podla vahy a vysky.
Akurat pokladam za na hlavu padnute, aby auto, akekolvek nemalo vyskovo nastavitelne sedadlo, ktore by sa prisposobilo aj ludom s celkom beznou vyskou.
P.S. Kolkych vodicov kamionov si videl? Podla tvojej "logiky" maju vsetci tak cez dva metre.
ale segreguju podla cielovej skupiny. Napriklad taka micra ma blizsie pedale k volantu prave kvoli tomku ze je urcena pre zeny. Chlapovi sa tam naozaj trochu divne sedi. Fiat spravil 500 tiez hlavne pre zeny ktore maju ine fyzicke dispozicie. A povedzme si rovno urcite si ho nekupi pani v rokoch s vyskou 160 a 150 kg vahy. 500 je pre zeny.
Ohladne tych kamionov, nemyslel som to vzhladom na fyzicke dispozicie ale cielovu skupinu. Vyrobcu kamionov nezaujimaju nazory ludi ktori si kamion v zivote nekupia, ako ja alebo mozno aj ty. Zaujimaju ho nazory vodicov ktory ten kamion budu jazdit a mozno kupovat. Tak ako vyrobcu enduro motoriek moj nazor tiez nebude zaujimat kedze nie som jeho cielova skupina, to som tym chcel povedat.
Fiat nemusi zaujimat tvoj nazor na to ako sa v nom citis lebo nebol stvoreny pre teba ale pre nezne pohlavie, v tom sa snad zhodneme :-)
Ale to už je život. Ne všichni rozumíme slovensky a bez té interpunkce se to čte ještě hůř. Tebe omlouvá snad jen fakt, že by sis musel nainstalovat českou sadu znaků, která není tvá rodná. Ale SK sada by tě nezabila, výmluvy na čas neberu, zmáčknout jednu klávesu místo jiný, je nesmyslný argument.
Ono je to dost složité. Jako retro auto můžeš označit spoustu modelů od spousty značek, jenže...
K retro modelu prostě patří retro interiér. Navenek se na brouka podíváš při příchodu do podzemky, ale pak usedneš dovnitř a zjistíš, že... že je stejnej jako vedle stojící Polo. A rozdíl je jen v hnusný lakovaný palubce.
Tohle se prostě nenosí, retro musí být se vším všudy. Podívej se na F500, Coopera a spoustu "speciálů". Ti mohou mít interiér luxusem podobný třídě 7 (F500 samozřejmě ne), ale pořád jsi obalený pornem. To ti Beetle nedá.
Málo lidí si uvědomuje, že pokud se nekupuje zrovna auto na zábavu (což obyč F500 ani Beetle moc nejsou), je důležitý interiér, protože ten ti mimojiné dopřává to, proč to auto máš rád.
co tu mame co zrovnavat?? Exterierovo su oba naozaj vydarene, su to krasne image auticka, interier sa moze kazdemu pozdavat iny ale kazdy aj slepy musi uznat ze oba tieto vozy su dokonale zvonka a prave odtial ich vacsina z nas bude vidiet. :-)
Zde není co srovnávat, každé auto je přeneseně i doslova z jiného světa, každé auto inspiruje jiné jezdce. Porovnávat lze jen přístup k (retro)zadání.
Fiat pětset rezignoval na to všechno, čím byl F500 původní (dokonalá vertikálně uložená světla a bobek na zádi s vyčuhujícími zadními světly.) Nová pětistovka má přední světla doslova položená do předních rohů, pod nimi je umístěný klasický rybobulví blikač, záď má ostrouhaný bobeček a zadní světla splývají s karoserií. Exteriérový dojem - nula. V interiéru to fiat zvládl na jedničku, a nyní nemyslím ironicky na problémy s ergonomií, neb tyhle nešvary plakátovce přece nezajímnají. Pohledově je pětistovka uvnitř nádherná. Pokud však vezmeme do úvahy praktičnost, ergonomii a vše bez čeho se jedec za volantem neobejde, pozlátko začíná vadnout. Minimalistická sedadla, o hlavových opěrkách snad ani nehovořit, zadní sedadla pro kanáry. Pohledový dojem z vnitřku - osm z deseti bodů.
Adresátem pětistovky asi nebude chlap, jestli tedy už víš, co pojem "chlap" vlastně znamená. Není to negativum fiatky, naopak, oceňme, že i některé holky mají velmi přitažlivý objekt svých autozájmů. Tedy F500 - holčičí velmi stylové autíčko, které sice kupodivu postrádá jakoukoliv karosářskou jiskru, a to pro svou vizuální sterilitu, povýšenou vysloveně nehezkými zpětnými zrcátky až někam, kde se svět aut střetává ve fantasijní krajině s plyšovými poníky, kteří poskakují radostně na zahradách jejimž ustředním tématem jsou domečky pro... panenky.
Volkswagen těží jednak z vynikající celosvětové historie brouka původního, z výborného úspěchu, kterého dosáhl nový brouk v USA, a to vše samozřejmě VW přetavil do ikonozního modelu Brouka III. Chlapi světa jásají, konečně auto zostřelo vizáž, zahranilo a stalo se tak možnou alternativou i pro mužskou část populace. K vnějšku těžko nalézt jiná slova, než slova chvály - konečně plošší střecha, konečně hrany (zejména pod bočními okny) konečně kára jak má být. Exteriérový dojem - deset z deseti možných.
Uvnitř je znát vědomí volksvagenu o tom, jak se mají dělat kokpity aut - absolutním zákonem je ergonomie, praktičnost. K sedadlům, aniž by sme v nich seděli, lze mít i na pohled těžko výhrad, klasický volkswagenovský mistrovský ergonomický kousek. Prvky retro v podobě probarvené přístrojovky bych nepoužil, naopak, komplet to chce přístrojovku v antracitu. Vše je po ruce, vše je děláno nikoliv na povrchní dojem, nýbrž na každodenní užívání, a za to, že VW odolal vábivým svodům, udělat retropřístrojovku v níž by sis připadal jak panák z padesátých let, náleží zřetelný hold - Brouka bude každý řídit jistě s nadšením, vždyť kabina se konfiguračně nijak moc nevzdaluje Golfu. Dojem z interiéru - deset z deseti možných.
Psát o tom, jestli by si někdo raději koupil pětistovku na dvouhrnku a nemusel si z tohoto důvodu kupovat už do kuchyně mixér, či zda raději pořídit brouka na světovém dvoulitru, dvě stě koních a světové dvouspojce, je opravdu jak dilema z klubu hluchoslepých na návštěve v černém divadle.
Věc je jasná - holka, která chce autíčko do práce, ke kadeřníkovi a do cukrárny - Fiat pětset ve slonovinové barvě. Chlap, který si chce výborně, stylově zajezdit - Brouk III.
Zbývají holky řidičky, které rozumí věci, které nechtějí současně dokonalost v podobě AUDI A3, BMW1 či Volvo C30, holky, které touží po dospělém autě ovšem s vizáží, za kterou se otočí každej na chodníku i na semaforech. No... jsem hluboce přesvědčený, že tyhle holky pojedou výhradně brouka, červeného brouka.
Poslední skupina - skoromužští reprezentantní početné čeleďi plakátovců, ti jediní si mohou dovolit luxus nalepit si nad pelest barevnou pětistovku abartha a všem kámošům ze třídy s vážnou tváří vsugerovávat myšlénku, že až odmaturují, taž že právě toho abartha pořídí. Dopřejme jim sny. To fabiosní vystřízlivění do dospělého života provede s plakátovými mozečky takový veletoč, že ta pětistovka na zdi je pořád lepší než tajnej joint někde na rodné pavlači.
P.S. Slogan - Volkswagen Beetle, (retro)náskok díky (retro)náskoku...
Vseobecne jako auto "Brouk III" preji stesti, jenze kazdy moc dobre vi, ze pokud za poslednich let se v americe neprodalo cca 50 000ks rocne, tak nebyl o brouk moc zajem.
Ano kolega ma brouka v kanarkove zlute, jenze to odrazi fakt, ze je z Konga takze mu to auto sedi jinak beloch by vypadal jako de..bil, ve zlute barve. Ale o to tu nejde.
Kdyz uz tak kritizujes F500 tak je videt, ze bud si vni nikdy nesedel nemluve oto ridil, k Abarthu se ani zminovat nebudu - skoda slov.
Mimochodem kdyz uz by mel byt opravdu RETRO tak mel mit posazene svetla hloboko k zemi a blinkry meli byt umisteny nad blatniky... Brouk se opravdu prilis podoba ze predu jako Porsche a mozna je prilis uhlazeny.
Jinak zde to neukazuji, ale VW provedl krasna retro kola jako z minulosti, bohuzel je zde neprezentuji, ale v konfiguracich jsou k vyberu.
Ano, s tím 2) souhlasím. Samozřejmě vím, kam si mířil, ale pryč se zbytečnými auto/macho předsudky. Já bych se svými parametry neměl problém ani v původní pětistovce a kecy od váhově/výškově vyspělejších mě vždy nehorázně sero.. Běloch se nepíše s velkým B, to bys pak rovnou mohl napsat, že máš rád všechny lidi, ať jsou žlutí, hnědí, khaki nebo normální. >:-[] Nelson Mandela, tra la la, la la la. >:D No jistě, to je jižní afrika a tam to slunce pálí. ;-)
Zaslepenost nezná mezi,aneb mě to připomíná,když se dneska synovec na pískovišti hádal s capartama kdo má hezčí autíčko.Já já já jenom já.
Hodnotit interiér 10/10 může snad už jen fanatik.Jelikož pokud takto vypadá interier na 10 [odkaz] nechci se koukat co může být u Fiatu,když dostal jen 8/10.
Ad absurdum k té palubce (kořením mají být ony 3 budíky na vrchní straně palubky...) - v ten moment se retrem může stát spousta VW... >:-[] .
Nicméně každé je jednak v jiné třídě a celkově má v sobě toho retra více Fiátek - ne jen exteriérem, ale i atmosférou uvnitř.
Tobě dnes někdo šlápl na tlapku, micinko, že jsi tak ostrý? :no: A ano, v Brouku dnes chlapa vidět, to si pomyslím svoje. Naštěstí "2."generace New Beetla trochu zmužněla, ale i tak je to chlapské auto asi jako nosit tanga.
A Samuraj je opravdu chlapský, i dvacetiletý. Nebo ne?
Tak jinak, mě přijde úplně kravský, řešit maskulinitu auta a jeho majitele. Ano, jsou auta víc chlapský, třeba starý Charger, a jsou auta s výrazným ženským prvkem, třeba nová F500... Ale že by mělo být chlapský jezdit v terénu.. ok, pak už je na týhle planetě tak 10% "opravdových" mužů. A víš co, mě je to úplně ukradený....
Asi takhle, kdyby přede mě někdo postavil F500, Brouka a Mini, tak první škrtám Mini. Je pro mě tvrdý jako prkno a ten retrobudík prostě nemusím. No a hop, zbyly by F500 a Brouk.... a tady se mi o chlup víc líbí Brouk. Voilá, vypadl jsem z tvé škatulky, že chlap si může koupit jedině Mini. Tak jsem asi poloviční chlap... je mi to buřt, stejně jako Micince :-)
1. řešíme tady především design a styl, takže jestli je něco měkčí nebo není je celkem šumafuk ;-) Navíc nikdo neví, jestli brouk nebude taky prkenný. Celkově jsou to všechno 3 malá auta s malým rozvorem, limuzinu z nich neuděláš.
2. Nejsou tady jen retro vozítka. Jak říká Citroen, historie patří do muzea, tak proč retro? Máš tady DS3, Scirocco, Clio RS atd.
A ono je jak tobě buřt, co si myslí ostatní, tak je trhu jedno, co si třeba myslíte vy dva. Každé auto je děláno tak, že zaujme určitou cílovku, k tomu se přidá pár barev vyloženě pro konkrétní typy z profilu zájemců, do stylovek nějaké ty nálepky a je to.
Třeba pro F500 máš tady nálepky s italskou trikolorou, pro brouka bude černá střecha.
Nic to ale nemění na tom, že celkově je např. v portfoliu VW Scirocco cíleno na chlapy a Brouk na ženy. Nevím, co na tom s Micinkou nemůžete přijmout?
Možná prahnete po "ženským" autě, ale to přece neznamená, že jste tento... ne >:-[] >:D
Vy medici byste při studiu neměli ty halucinogenní látky zkoušet na sobě. Nejdřív napíšeš, že jediné nepřiteplené retro je MINI, a když někdo napíše, že je mu to jedno, napíšeš mu, že není dost chlap (tedy bejček). A nakonec napíšeš, že nejsou jenom retro auta, ikdyž o nich je článek a o nich se celou dobu bavíme... Já ti říkám, že bych Brouka klidně bral, pro mé potřeby by byl akorát. Jestli to ze mě v tvých očích dělá 50%-ního nebo dokonce 4%-ního chlapa, je mi úplně volný. Svoje komplexy si musíš vyřešit sám... sbohem
Jak jsem psal o pár řádků níže. Auto je chtě nechtě, sám to niterně nesnáším, ale s tím se bohužel nedá nic dělat, znak nějakého společenského postavení a světonázoru, takže o tobě tva volba hodně hovoří. Taky jde o to, kde a jak konkrétně nakonfigurované auto koupíš.
Př: Jinak budeš vypadat v růžovém Twingu Miss Sixty a jinak v Twingu RS. Jinak budeš vypadat v černé X5 a jinak budeš vypadat v bílé X5 se zlatými koly. Jinak (konečně) budeš vypadat jakožto Ital ve Vieste s červenou F500 s italskou trikolorou a jinak budeš vypadat jako čech v centru Mikulova s růžovým F500.
A i to, co se ti líbí, o tobě dost vypovídá. Nejde to popřít. A možná právě to studium, které ti dovolí pohlédnout do psychologie a psychiatrie, ti dá i ten druhý pohled, ne jen že víš, co dělají které halucinogeny ;-)
A jestli budeš ve svým očích slabší chlap? To možná ne, ale když budeš chodit roky v ženském spodním prádle, tak tě to taky nějak poznamená nebo už poznamenaný jsi.
To, že bys ty (a i Micinka, tedy pokud už nejezdí) neměl problém jezdit v růžovém Beetlu, nic moc neznamená, ono je to pořád jen to "bys". ;-)
Růžový Beetle ale vyznívá zcela jinak, než růžová F500. Navíc je růžová a růžová. Třeba Hot Pink na Murciélagu by mi problém nedělala, na druhou stranu mýdlově růžový TT bych asi nechtěl.
Teď z nás udělal buzíky, co chtěj jezdit růžovým Beetlem a nosí ženské spodní prádlo... to jsem zvědavej, co si ještě vymyslí.... pěkně si vymýšlí, aby měl jakože pravdu...
Tak dobře, evidentně ti to musím vysvětlit pomalinku a jednoduše.
Slovo "když" neznamená, že jsem tě označil za někoho, kdo nosí ženské prádlo, jen jsem připodobnil situaci ženského auta k ženskému oblečení. Chápeme?
Ten poslední odstavec je ořech, to není tak snadné rozlousknout pro každého diskutéra. Naznačuju v něm, že vaše úvahy se promítají jen v rovině úvah, kdyby došlo k opravdovému a ne jen diskuznímu lámání chleba, tak byste možná z těch "růžových" Beetlu za stejné peníze skončili v něčem jiném.
Ono tady byl a stále je jeden nejzarytější Fiatí fanda, který když vybíral auto,tak málem skončil ve Focusu ;-)
Evidentně si musíme probrat základy... tenhle článek je o retro stylovkách a my se bavíme o retro stylovkách. Někteří z nás vyjádřili názor, že by si dokázali představit mít doma F500 nebo Beetla, načež ty jsi je označil za lidi s jinou orientací.... a teď sem taháš JINÁ auta... ANO, za stejné prachy by si člověk možná vybral jiné auto, ale o tom tgenhle článek není... pokud to nechápeš, tak je to tvoje smůla. Prostě se ti Beetle nelíbí a kapku si to neunesl, to se stává...
Vrať se zpět, přečti znova a představ si, že nepíšu konkrétně o tobě, neb tě neznám osobně. Pokud pořád tvdíš, že se v tom vidíš, co jsem napsal, tak pouvažuj o tom tvrzení, že jsis jistý svou orientací >:-[] >:-[] >:D;-)
PS: Snad to rozluštíš. Vím, že třeba WL by to rozluštil briskně :-)
Proč bych se měl urazit nebo rozbrečet? Trapný pokus o vtip? Pořád máš svůj homofobní komplex? Nikde jsme nepsali, že bychom si vybrali pro Beetle růžovou barvu nebo že nosíme ženské spodní prádlo. Tímto směrem talčí diskusi akorát tvé buranské homofobní názory a tyhle útoky jsou ubohé. Prostě si to přibarvuješ, jak se Tobě hodí.... Bavili jsme se o stylovkách, kde ty jsi označil MINI za jediné nepřiteplené retro pro chlapy. Když jsme se ti snažili vysvětlit, že to tak není, oblíknul jsi nás do ženských šatů a děláš z nás homosexuály. Nebo budeš chlap a najdeš mi, kde jsem psal o růžovém Beetlu? Nikde, viď? Jsi lhář...
Když napíšeš na konci sbohem, tak to vyzní, že jsi se urazil.
A teď prosím vem, přečti si celý příspěvek znovu, před tím se nadechni, uklidni, protože nikde jsem nenapsal, že nosíš spodní prádlo, ale dal ti přirovnání se spodním prádlem. Když nechápeš přirovnání, tak je to pak s tebou těžké. Na jedné straně se zde divíš v diskuzi u F500, že někdo nechápe test, pak ty nechápeš můj příspěvek.
Jestli je to horečkou, tak chápu, ale v tom případě raději zalez do postele a spočívej, to neber jako urážku, i když těžko to tak dopadne, ale jako radu.
A na závěr, stejně jak jsem psal níže, když nejsi schopen pochopit na co se používájí uvozovky, tak raději nediskutuj.
Napiš mi, kde jsem uvedl, že by mi nevadilo jezdit v růžovém Beetlu.... do té doby jsi ubohý lhář a demagog. Já jsem totiž napsal, že by mi nevadilo jezdit v Beetlu, ovšem barvu bych určitě vybral jinou než růžovou. Je mi 30, mám raka a naděje na založení rodiny mizivá... klidně by mi stačila i retro stylovka typu F500 nebo Beetle. Tvoje homofobní dedukce, že jsem 4%-ní, mě dojímají, ale svou orientaci mám již dávno vyřešenou. Celé je to o tom, že tobě se Brouk nelíbí a tak se každého snažíš přesvědčit, že si ho chlap nemůže pořídit...
Tak za prvé, už ti po x-té opakuju, že tahání osobních dat do diskuze se ti může jen vymstít. Za prvé nevíš, kdo to proti tobě použije, za druhé to naprosto dehonestuje tvůj názor. Na diskuzi máš svou garáž (tím chápej i svůj soukromý život) v hodnocení aut nechat na pokoji.
To, že tvrdím, že růžový Beetle je pro holky a ne pro chlapa, neznamená, že jsem homofob. Vůbec se jich nebojím, dva mí kamarádi jsou dokonce 4% a neschovávám se před nimi. Dokonce mám občas pocit, že se mnou jeden flirtuje >:D
Ono ty si ty dedukce tvoříš nějak dost podezřele. Prvně z mého příspěvku vytvoříš dedukci, že větší auto rovná se větší chlap, pak že jsem řekl, že C30 je pro ženský. Napíšu ti dokonce, že to, že prahneš po ženským autě neznamená, že jsi gay, načež mi napíšeš, že jsem tě označil za gaye.
Tak jak to je s tebou? Čteš nebo máš rudo před očima?
Patříš do mé skupiny "Friends with benefits?" >:-[] >:-[] >:D;-)
Ono je dost podstatné si říci, kdo tady nejvíce vyšiluje a hází pojmy homofob atd. Pokud nemáš se sebou problém, pochybnosti, tak ti přece nečiní problém jak vyslovit tak pochopit pojem "přiteplený", natož v uvozovkách. Stejně tak ti nedělá problém si z toho udělat srandu nebo si udělat sám ze sebe.
Takové to "chodíme po špičkách" abychom snad nějakého dotyčného neurazili, to je jako tisícekrát omýlané téma, jestli smíš romovi říct "cikáne" nebo "rome", protože je někam škatulkuješ a tím diskriminuješ, přitom si to každý stejně myslí, v pozadí a na veřejnosti to neřekne.
Mě to příjde pokrytecké si tady na něco hrát, sorry ;-)
Pokud chce chlap malé auto, tak přece nepůjde do Brouka, i kdyby chtěl retro. Prostě i do toho brouka zapadne lépe žene, možná ještě více než do F500. Chce-li chlap malé retro auto, tak má jen jedinou "nepřiteplenou" možnost - MINI ;-)
Ale krom toho pokud chce malé auto, tak má několik chlapských možností volby. Pro nejtvrdší je tady Clio RS Cup, pro sportovce, ale malinko umírněnější je tady Polo GTI a nebo zelená Fabia RS s černou střechou... ;-) A pro ty chlapy, kteří mají hluboko do kapsy je tady Dacia Logan MCV, jen v té musí řidič jet v montérkách :yes: >:-[]
Proč bych měl mít problém jezdit v Broukovi? Jsem single, bez výhledu na založení rodiny a Brouk se mi líbí, teda až na to růžové osvětlení v interiéru... ale člověk si zvykne na ledacos. Co si o mě kdo myslí, je mi úplně buřt. Ano, současná nabídka Scirroco "20 years edition" vypadá skvěle, ale neměl bych problém ani s Broukem ani s F500... Mini je na moje záda přeci jen moc tvrdé...
Tak jinak. Ono tady je těch "kdyby kupovačů" s fantasktní garáží více než opravdových zákazníků.
Máš na výběr Scirroco a New Beetle, peníze sis sám doopravdy vydělal a chceš auto pro sebe, žádná rodina se nechystá. Postav se do reality a řekni tady a teď, že bereš, ne "bys bral", New Beetle a ne Scirocco (mimochodem díky, že jsi mi jej připomněl, geniální malé auto pro chlapa od VW).
Omg ty nedáš pokoj.... o C30 se říká, že je to auto pro ženský, a přesto je zatím na prvním místě mého žebříčku. Proč? Protože se mi líbí... a když bude mít někdo kecy, že nejsem chlap, tak vystoupím a zeptám se ho, co v životě dokázal. Pak mu řeknu, že já jsem nakopal do zádele rakovinu a že je mi absolutně volný, co si ON nebo kdokoli o mě myslí... U brouka versus scirocca by u mě rozhodovala momentální nálada, líbí se mi obě. Prošel bych si motorizace, kde u Brouka nafta prostě dává větší smysl než u Šíra, barevné kombinace, projel bych si je a pak se v klidu rozhodnul.
P.S. New Beetle je označení toho starýho retrobrouka, takže bych jistě bral Scirocco, ale asi jsi myslel toho novýho retrobrouka, který je prostě jenom Beetle...
Možná někde tam u vás je C30 auto pro ženský, tady u nás je C30 ještě pořád Volvo a Volvo vždy byla a je tvrdá severská značka.
Ale to je opět ten celý tvůj diskuzní problém, za vším vidíš svou, navíc zatím ještě potencionální, garáž. Oprosti se od toho, možná by sis měl opravdu koupit to Scirocco místo C30, protože už teď na to reaguješ jako býk na červenou vlajku.
Taky tady nikde netrojčím nad tím, že jako mladý kluk mám rodinné kombi a co je na tom dobrého/zlého.
Celý problém je v tom, že tady cpeš všem, že chlap si nemůže koupit F500 ani Brouka, protože to pak není dost bejk... už ti to nebudu vyvracet, máš na ten názor právo, Bejku...
Když někdo píše, že je to kravský řešit, které auto je více pro chlapy, tak logicky asi není žádný bejček. Chápeme? Nebo jsme nějak moc podráždění dnes? Když se tady na auto.cz po léta používá pojem Eurobejček, tak ti snad vadí?
A tvrdit, že auta nejsou od samotných výrobců vyloženě navrhováný tak aby zaujaly určité pohlaví, to je snad naivní, nemyslíš?
Znám Eurodrzka... Eurobejček bude asi něco jako Supermainstream? No Ronaulte, to sis teda vybral vzor k následování >:D Jinak jistě že automobilka může některým svým výrobkem cílit i na něžné pohlaví, ale pokud se to auto líbí i chlapům nedělá to z nich míň chlapy... když někdo píše, že je kravský řešit, který auto je víc pro chlapy, má pravdu. Jinak by byl chlap jenom ten kdo má doma 911-ku....
Supermainstream se GTI snaží prosadit jako oficiální pojem, zatímco eurodrzek s třídenním strništěm, prvnička u stohu, stodvaciášek, chlupatý volant, tygří tanga, to jsou pojmy, které tady nezavedl jen GTI, ale nějak se mezi těmi staršími de zavedly. Nejsem tady nejdéle, ale něco už pamatuju, proto když napíšu bejček, tak čekám že třeba Micinka to pochopí.
Proč nemá smysl řešit, které auto je více pro chlapy a které ne? Chceš říct, že to z čeho máš (promiň, ale tak to na mě působí ;-) ) sám mindrák není nutno řešit? Vždyť proč myslíš, že tak zbytečně reaguješ? Jen proto, že ti někdo řekl, že C30 je pro ženský a teď máš pocit, že budeš jezdit v autě pro ženská ;-) Takže buď rád, že to tady skoro anonymně probereme, zjistíš, že je to blbost a můžeš klidně spát.
A ono i když s tím nechci souhlasit někde v nitru, tak auto je společenský status a platí ona věta:
Jdi do garáže, otevři a vidíš tam sám sebe. ;-)
Ono to tak trochu ve velkém procentu může vypovídat, jen je nutno se to naučit správně vykládat.
PS: Kruci, jak to tak čtu, ten GTI mi leze na mozek >:D >:D
Jestli ono to s tím chlapáckým autem nakonec nebude tak, že to je takový auto, který si umíš sám opravit, čímž se dostáváme v zahraniční produkci max. do půlky 80.let a u nás někam k Favoritu nebo Felicii.
Kde jsem napsal, že chceš jezdit s růžovým Beetlem. Napsal jsem, že jestli nechápeš, že růžový Beetle není typické auto pro heterosexuálního chlapa, tak je něco v nepořádku. A to prosím není nic homofobního, aby tady zase ti diskuzně slabší jedinci nechápali psaný text jinak.
Napsal jsi, že mě a Micince by nevadilo jezdit růžovým Beetlem... celé to tvoje slovíčkaření a naznačování je trapné jak tvoje homofobie. Tahle diskuse byla o RETRO stylovkách a k homofobii čehokoli kromě MINI jsi to dotáhl ty. Takže komplex asi nebude na mojí straně... dobrou noc, už na ty tvoje "já jsem nic neřekl, pouze naznačil" kyxdy nemám náladu...
Lepší když ti na mozek leze GTI, který má chtě nechtě často pravdu, než když ti na mozek leze vlastní mindrák v kombinaci s horečkou.
Ale nebudu do toho tahat tvůj osobní stav, tvé vybrané auto, což nedělám celou dobu, tedy do chvíle než jsi ho ty sám zcela zbytečně vytáhl. To ale promiň fakt bije do očí.
A pokud si chceš brát vše v téhle diskuzi osobně, tak tady raději ani nechoď, neb se z toho zblázníš.
Jakej mindrák? Napsal jsem pouze, že by mi nevadilo mít doma Beetle... růžovou barvu a ženské šaty jsi mi k tomu domaloval ty svými kecy... tahle diskuse nikam nevede, když holt jediné nepřiteplené retro musí být Mini...
Tak se mrkni, kde ten tvůj mindrák začíná: "Píšeš hovadiny... i chlap může řídit C30 nebo F500 a užívat si to... klišé, klišé, klišé... přestaň škatulkovat..."
Na ten tvůj beetle, ať už je jakékoliv barvy, ti píšu, že je to pořád jen kdyby. Až uvidíš cenu, tak zjistíš, že si raději koupíš C30 než nějakou malou stylovku do města.
ANO, pravděpodobně si koupím jiné auto, ale TENHLE KONKRÉTNÍ článek je o F500 a Beetle... a o tom Beetlovi jsem ochoten vážně uvažovat. Holt mi menší auta vyhovují, asi nejsem dost bejček.... je mi to volný >:D
Já se opakuju, ale za to nemůžu, že ti to nestačí napsat jednou. Kde jsem napsal, že s velikostí auto roste velikost bejčka?
Pokud jsem zde napsal dost expresivních výrazů, které jsi nepochopil, tak se na tom zamysli. Hlavně si v těch odstavcích vyber fakta, ne jen slovní obraty, vtipy a narážky, pak víš, co říkám, jinak jsi ztracený.
Tenhle web je o autě, ale diskutujeme i pro srandu. A je to podobné jak s GTIm, on prostě sem chodí a píše spoustu těch kravin aby se bavil nad tím, jak to někdo bere vážně. Ale já jsem z toho po těch (kolik že...?) 12 000 příspěvcích vyrostl, beru si jen to, co je důležité, co je fakticky blbost a zbytek se bavím na těch, co se opět chytli. A že se někdy i ty chytneš, za to nemůžu. ;-) I když já to ani nijak nedělám záměrně, ty se vezeš zcela sám. ;-)
To si ze mě děláš srandu, ne? :-) To ti snad taková AC Cobra nepřijde dost retro a mužná? Neznám přesné rozměry, ale MkVI by měla být pod 4 metry, tedy pořád malé auto. Není to do města, ale je to "malé retro". A určitě budou další.
Asi tak, ono jak píšu níže, není retro jako retro. Ona ta Cobra a Caterham se od svých starých předloh až toliko neliší a z jejich charakteru se toho moc nezměnilo. A jak jsem přirovnal níže, když bychom vzali loni poslední vyrobené kusy Golfa I s palubkou s Fabie 1, bylo by to retro? ;-)
A proč ne? V zimě je tu 8-10, což je pro mě pořád tričko s krátkým rukávem a kraťasy. Šálu kolem krku a mohu vyrazit na vyjížďku. Kancelář mám doma, ale třeba na nákup.
Psal jsi malé retro. Nepsal jsi nic o praktičnosti nebo každodenním ježdění. Stylovka je stylovka, tam se na praktičnost nehraje. A AC MkVI bez debat je retro stylovka. Takový Cooper S také není zrovna slast řídit ve městě. Pro mě osobně je MkVI lepší retro než Mini, 500 a Beetle dohromady.
Nemůžeš jen tak říkat jediné nepřiteplené retro. Jsou chlapy, kteří mohou klidně přijet v růžové F500 a pořád budou vypadat jako chlapy. Tahle homofobie je už celkem otravná. Je to pouze otázka individuálního stylu - někomu to projde, jiný v tom vypadá jako šašek. Zkrátka z některých chlapů testosteron teče přímo proudem. A některým bačkorám by ani Mustang nepomohl.
Takže, rozumíme si, ale zkus se líp vyjadřovat. Mě prostě vyjádření, že existuje jediné malé retro pro chlapy, a to parodie na lidový vůz, odpálilo až na měsíc. A nevěděl jsem, jestli se mám smát, nebo mám brečet.
To žiješ asi v Praze někde na Bahamách, 8 - 10? To si myslel cm sněhu, nebo stupně Celsia v záporných hodnotách? :-O V tričku bych asi umrzl do 5ti minut... Jinak souhlas, až na tu parodii na lidový vůz. Mě se líbí všechny 4, i s kobrou.
Jestli je u tebe v zimě 8-10 po ránu, tak si prosím kup AC Cobru, máš-li na ní samozřejmě, a každé ráno celou zimu jezdi třeba do práce, na nákupy, den co den, pak se tady budeme spolu bavit o autech z 21. století. Nebo se pak stav, ty omrzliny ty se odřežou, zápal plic přeléčí.
Tvrzení, že přijede-li chlap v růžové F500 nebo Beetle je zcela normální, i když mu testosteron stříká z uší, to je věru podezřelé. Je totiž rozdíl tvrdit, že nemůže chlap jet v růžovém Beetlu a zamilovat si růžového Beetla.
A pokud napíšu něco do uvozovek, tak čekám, že průměrně inteligentní čtenář tohodle webu, nebo ještě lépe řečeno, i průměrně inteligentní orangutan, pochopí, že ty uvozovky tam nejsou jen tak pro legraci.
Plus je nutno rozlišovat retro a retro. Můžeme mít plnohodnotné auto 21. století s retro prvky, nebo auto, které je spíše retro proto, že se na něm nezměnilo nic po dobu x let. To se pak hodí otázka, jestli Brouk 1 ukončený s výrobou někdy před 10 lety byl Retro nebo ne, jestli Golf I, který se přestal bouchat v Jižní Africe loni byl nebo nebyl retro.
Za prvé, F 500 má aj iné motory ako 2valec - volá sa to možnosť výberu a za druhé kde vidíš v interiéri Chrobáka III nejaké retro? Ja tam vidím povestný playstation... ;-)
ach jaj.. pri fiate 500 si spomeniem na jeden tvoj zader - respektive kakanie do ust:
tu je tvoj blog ako si "zhodnotil" fiat 500: [odkaz] po absolvovani 100000km testu.
Tu je v diskusii to ako sa krutis ako uzovka pri teste na 100000km pre VW touran:[odkaz]
a tu je nejaky pokus o ospravedlnenie hlavneho lizaca tabuliek testov na 100 000 km: [odkaz]
GTI, ty sa sam pred sebou nehanbis takto si verejne (aby som nebol vulgarny, specialne pre whiticka:) protirecil? Prisposobujes si to tu ako sa ti zachce, cudujem sa ti ze sa ti vobec chce take dlhe texty pisat, ved to uz clovek nema ani chut citat take dlhe dristy...
co sa tyka tvojho zrovnania, myslim ze je zase jednostranne, novy beetle je naozaj pekny a prave s fiatom tvori urcity "retro" segment automobiliek. Skoda, ze to cloveku tak znechuti vcelku konecne pekne auto z dielne VW vdaka jednotlivcovi...
co tu trepes? bordeaux ma pravdu, GTI tu trepe 2 na 3, v tych odkazoch mas pekne zhrnute ako sa sam zacyklil do vlastnych ..... CItal si vobec tie odkazy ci si len trepol lebo na tvojho hrdinu niekto nieco zle povedal?
mozes cakat o nacka nieco ine? ukazes mu ze 1+1=2 a on ani nebude dohovarat ze je to 3 ale bude ta urazat.. ved klasika tu na fore od navtecha ci jemu podobnych..
v čem F500 paroduje původní F500? Je to tak jako ta původní F500 mikroauto. Vzhledem se té původní blíží jak jen to je možné..... Stejnětak se původní F500 blíží použitím jednoduché techniky. Navíc nabízí velmi autentický dvouválec.
Jediné, v čem se F500 od svého předchůdce liší je to, že to není "sociální" autíčko, ale stylovka (a to má společné s Beetlem).
Tak fakt nevím, v čem vidíš tu parodii, rád si to přečtu....
Zdá se, že i pánové redaktoři si potřebují odpočinout. Tento článek se mi zdá značně vycpávkový. Sovnávat totiž dvě auta různého segmentu, z nichž jedno 99% z nás a pravděpodobně ani autor článku naživo neviděl, je tak trochu jako dohadovat se, co je v tom kterém vajíčku s překvapením... Tak veselé Velikonoce!
Jenže narozdíl od duelu Golf - Focus - Astra, má velikost F500 výrazný vliv na design. Zejména fakt, že těžko mohla dostat 18" kola a jak známo, kola dělají auto. Plus fakt, že výšku kabiny nelze snižovat donekonečna, aby auto bylo "placatější". I stará pětistovka byla o něco menší než brouk.
Placatejší nerovná sa automaticky krajší. A 18" kolesá ako symbol automobilovej krásy tiež nevyznávam, naopak F500 má veľmi vydarený dizajn aj puklíc, aj diskov. A to tam pchajú maximálne 16" (?).
Máš pravdu, že s původním "zadáním" článku je jedno, co je placatější. Jenže vzhledem k vývoji zdejší diskuze do sporu Mars x Venuše se zdá celá věc postavená trochu jinak a nutno říct, že v neprospěch F500. Mě to nevadí, ale řekl bych, že když už, mohl autor přidat do srovnání i MINI, který je někde mezi.
jednoznačne že chrobák je lepší na jazdenie a techniku. proste ak si chceš fajn zajazdiť každý deň chrobák je super ak chceš ozajstné retro to je 500.
Ja volím chrobáka je to auto.
ty si v tom chrobákovi už jazdil, že vieš, ze to bude lepšie auto??:-)ono obe su to pekné kúsky a aj tu na diskusii sú evidentné zase dva tábory VW versus Fiat...500ka je už osvedčená, na trhu sa jej darí, zbiera ocenenia ... o "starom" Chrobákovi sa to povedať vôbec vôbec nedá tak zaželajme nástupcovi väčší úspech, určite si ho zaslúži...otázna je cena?
Obě auta, myslím jejich předlohy, jsem vlastnil. Obě řádně ojetá, pětistovka výrazně méně. Přestože brouk byl o hodně lepší skoro ve všem a rozbil se jenom 1x za téměř 2 roky (torzka), a jízda v pětistovce byl vlastně určitý druh masochizmu a opravoval jsem na ní brzdy, př.ložiska, svisláky, výfuk, termostat, unašeče poloos x krát, a já nevím co ještě, zanechala právě ona za 2 a půl roku v mé mysli příjemné pocity a vzpomínky jen pozitivní. Brouk nic, jen jezdil.
Stejně na mě působí i obě reinkarnace. Stephensonovi se povedla jak pětistovka tak mini. Pětistovka mi přijde charakterem daleko podobnější své předloze než brouk.
Nehodnotím kvalitu, výkony ani užitnou hodnotu nebo cenu, protože respektuji název článku, resp. zadání. I když se u brouka povedlo zlepšit celý předek až po B sloupek proti New Beetlu, myslím, že zadní část se úplně netrefila do starého brouka, připomíná mi víc Golfa 5 včetně zadních světel. Rezervy má i linka bočního profilu. A křídlo na brouku ??? Designově u mě vyhrává pětikilo a srdcem taky.
P.S. Jsem rád, že je VWšeVWědoucí opět v nebývalé formě. A to jsem si bláhově myslel, že už to horší být nemůže.
Společné mají asi jen to, že se má jednat o retro auta. Jak až jsou retro je subjektivní - mě se líbí oboje. Jestli bude brouk nastavený cenou tam, kam posledně, tak se tam vejde 500 skoro dvakrát.
Tvrdit, že z pětistovky musí vystoupit ženská mi přijde pomůcka pro slaboduchý :-) Bože a ty kydy o světový dvojspojce, to jsem skoro brečel :-)
Brouk je rozhodně dospělejší auto - vše se dle mého bude odvíjet od velikosti-platformy, na které to stojí - v tomhle je prostě pětistovko-panda hendikepovaný. Ale ... skoro se mi chce říct "a co?" - že s tím nepůjde závodit a nahánět o dvě třídy větší auta ? no ... nepůjde a koho to trápí :-!
Já bych se dokonce nebál říci, že ta platforma Pandy může být i v tomto případě lepší než platforma Beetlu. Tohle auto je stylovka, hlavně do města, případně někam na jih do úzkých uliček letovisk. A když si představím, že koupím dceři po získání řidičáku malé auto, které je prakticky použitelné jen pro dva, ale velikostně je pomalu velké jak můj Golf, tak je někde chyba. Už od pohledu F500 je menší obratnější, karoserie lépe přehledná a prostor lépe obestavěn.
Tady bych jen upozornil, ze F500 1,4 ma MIZERNY rejd - horší než teď nejnovější oktávka. Údajně 1,2 jej má ok, jen ta 1,4 jak tam potřebovali narvat motor ... >:D
V USA je cena planova nekdo kolem 20.100 $ zacinajici... takze unas v zemi velkych kufru a kombiku to nemuze byt masova zalezitost ikdyby to bylo za tyto penize jakoze nikdy nebude.
Ale jsem 100% presvedcenej, ze se prodeje v tomto novem zivotnim cca. 7 letem cyklu zdvojnasobi minimalne.
Anketa rozhodla-lide rozhodli, vw prohrava na cele care, 500 za 65%, gratulace. vw bude mit treba ctvrtej pokus za 6 let, mozna....
Na argument lidu je i snuzka gti-kecu kratka!
Ach ti Vlkohradští soudruzi, ne a ne stvořit NĚCO. Zatím tu máme jen další pokus o oživení legendy....jen další pokus. Diody, kůže, dvouspojka....hrboň, nic nepomůže. Stejně tak šíro nevstanulo z popela. Fénix se Vlkohradu opět vyhnul.
Zato pětistovka, to je jiné kafe. Ano je to jako srovnat výborné espresso Fiat s hrnkem kávy standart s mlíkem. Vlčáci místo brouka stvořili chrobáka, *.vála. Musím říci jedno: neumí. 8-s
...to by byla asi výborná barva pro tohohle Brouka, mohla by k tomu porsche-looku sedět hodně dobře. Pak už jenom lepší osvětlení interiéru než růžové a bylo by to fajn autíčko...
Nééé, hlavně né přemkova okapová zeleň, vhodná i na konve. 8-s >:D To růžové podsvícení čudlíků mi taky nevadí, ale mohlo být aspoň nastavitelné v rozsahu fialová - oranžová.
Právě jsem dostal tajné echo z redakce, že se musíme každý vrátit ke svým příspěvkům a dodatečně do nich vkládat informaci o svém autogenetickém stavu. Tedy jde o to, že musíme dopsat do diskuzního příspěvku kód -
PK - platinový kovboj
DK - diamantový kovboj
MK - mainstreamový kovboj
LK - lowendový kovboj
BB - burago kovboj
LP - lepič plakátů.
Osobně s tímhle velmi silně souhlasím. Totiž možná se fakt ukáže, že pětistovku tu nakonec tlačí výhradně diamantoví kovbojové, a le*** jedou tradičně geteerko od nissanu...
Za krátkou úvahu, která by mohla možná odhalit jistou křečovitost pětistovky, stojí to, že pětistovka je... nosným modelem fiatu, naproti tomu, BEETLE je tou pověstnou třešničkou na dortu, malým klenotem, klenotem pro znalé.
Konečně, vůbec diskuzně nejpříznačnější je asi bezuzdná plakátová adorace dvouhrnku, jako ideální motorizace pětistovky. Tenhle třasořiťní plakátový postoj je samozřejmě pochopitelný. Ovšem než v dětské rovině. Svět odezíraný z balkónu ve třetím patře jemuž zdání reality dodává vrčení setrvačníku autíčka od ježíška, ošoupanej katalog z brněnského výstaviště pod zadkem a igráček v podobě amuletu zavěšený na dětském jemně mutujícím krčku...
P.S. Mistři jezdí brouky. Já sice chápu, že názorové postoje předurčované především traumatickými zážitky z městské hromadné dopravy na rodné vsi, jsou zatím nepřekročitelnou psychologickou diskuzní bariérou, ale jedno si napsat musíme, doufám, že nyní neprozrazuji nic z redakční kuchyně, ale počínaje květnem tu budou moci přispívat jen ti, kteří vlastní auto ve velikosti 1:1. Vlastníci žákovských jízdenek na student agency si prostě budou muset počkat. Ale ty jsi přece na čekání životní kádr... Logiku to má, nebo snad bys chtěl v postavení panice rozehrávat tvrdá hodnotící story na erotických stránkách o tom, jaké to musí být v náručí Dolly Buster?
můžeš tady psát do aleluja, ale výsledek toho hlasování nahoře asi nezměníš.... 65 lidí ze sta preferuje vizualitu F500 před vizualitou Brouka.... co naděláš.... ;-)
Jinak nechápu, co "křečovitého" je na tom, že F500 je jedním z důležitých modelů Fiatu a že se výborně prodává. Naopak to ukazuje jeho kvalitu.... V křeči je tady někdo úplně jiný a je to docela zábavné :yes:
Křečovité je to, že nosným programem automobilky je retromodel, ale uznávám, že jsou jedinci, kterým zrovna tohle tak nějak životně... harmonizuje... >:D;-)
podle mě Fiat nemá pětikuly jako nosnej model, to je totiž Punto společně s Pandou, a pak hned pětikule, ale uznávám že se pětikule dobře prodává a má určitej podíl na nosnym zisku Fiatu...
Díky, já se též bavím tvými příspěvky - (Je to nádherné a ideální auto k ježdění, má kůži a kůží obšitej volat a řadičku, klimu, ABS, všechny okna v elektrice, zrcátka taky v el., el. Šíbr, 2 airbagy, kořenové dřevo kam se jenom podíváš no prostě mercedes)... >:-[]