Suhlasim s nasadenim novej techniky, to Mazde v predajoch pomoze (snad). Ale nechapem naco robili facelift, ktory je mensi nez minimalny a 99% ludi nebude ajtak vediet rozoznat novu a staru verziu.
Hlásim sa k tým 99%. Kliknem na poslednú fotku, kde je nová a stará a keďže neviem, ktorá je ktorá, musím sa vrátiť dozadu, aby som to zistil. To nie je facelift, to je (keď zostanem v kozmetike) ako natretie indulonou. ;-)
Pekne si to vystihol :yes: , ja napriklad budem vediet ze su ine, lebo jedna ma hranate hmlovky a jedna gulate. Ale ako dlho si budem pamatat ze gulate hmlovky znamenaju novsiu verziu to netusim :-!
Japonci chapou facelift jinak nez evropske automobilky. Jejich facelifty smeruji k technologicke, nikoliv designove obmene auta. Napriklad u tohoto faceliftu dojde k prehazeni vybav, sladeni barev PP a hlavne skyactiv...takze svuj smysl ma.
Jj, souhlas, zajímavá je také situace v americe, kde se spojuje evropský i japonský přístup... Každý rok vyjede nová modelvá řada roku 1234, kdy se přidá jedna chromovaná lišta na předek a pak se dolaďují výbavy, trošku technika a další drobnosti... A jednou cca za 3-5 let auto absolvuje klasický (evropský) facelift... Jinak škoda, že si víc nepohráli s tím "úsměvem" přední masky, který předek trochu kazí.
Mňa by zaujímalo ako sa facelift dotkne nižších stupňov výbavy. Sám mám Mazdu 3BL GTA-presne takú istú bielu, aká je na obrázku, takže neobjektívne za seba poviem, že táto výbava(GTA/Sport/GT...) facelift nepotrebovala a je to z môjho pohľadu mierny krok späť. No v prípade nižších výbav by zmena designu nárazníka nemusela byť márna. To za predpokladu, že pre nižšie výbavy nebude pripravený opäť ešte nárazník s iným riešením bočných otvorov a mlhoviek. O tvare nárazníka MPSky ani nehovoriac. Osobne by by som skôr privítal zakomponovanie LED denného svietenie, keď už nie do svetiel, tak aspoň do masky, alebo do spomínaných bočných otvorov v nárazníku. Za 2,2 Skyactiv-D bez DPF dávam Mazdičke :yes: