Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën DS5: Nové fotografie

Start prodeje nového luxusního MPV se přiblížil, a tak Citroën připravil novou sadu oficiálních snímků.
Zpět na článek
10. 8. 2011 10:08
10. 8. 2011 10:13
10. 8. 2011 10:25
10. 8. 2011 10:34
10. 8. 2011 10:50
10. 8. 2011 11:31
10. 8. 2011 12:46
10. 8. 2011 14:05
10. 8. 2011 14:50
10. 8. 2011 10:35
10. 8. 2011 12:21
10. 8. 2011 12:29
10. 8. 2011 14:07
10. 8. 2011 14:43
10. 8. 2011 14:44
10. 8. 2011 14:46
10. 8. 2011 21:16
12. 8. 2011 00:00
12. 8. 2011 15:35
12. 8. 2011 20:18
11. 8. 2011 13:18
11. 8. 2011 23:31
Avatar - sargis
10. 8. 2011 10:08
dobre
Dost dobre, aj pekne futuristicke na Citroen. Trosku mi nesedi ta kombinacia malych a lacne vyzerajucich tlacidel radia vs. luxusnejsie ponatie ovladania klimy.
Vidim, ze sa vratilo ovladanie okien k radiacej pake - mne sobne toto riesenie vzdy vyhovovalo viac ako klasika - ovladace vo dverach.
Celkovo pekne auto, chcelo by to aj verziu kupe...
Rozbalit vlákno
19
Avatar - .andrej.
10. 8. 2011 10:13
Re: dobre
Dizajnovo uplne premakane auto, az sa mi nechce verit, ze je to MPV. A obavam sa, ze u MPV sa 3-dverovej verzie nedockame...
10. 8. 2011 10:25
Re: dobre
Spíš než na MPV bych to viděl na podobný pokus jako je řekněme BMW 5 GT nebo v lidovějším podání Fiat Croma - prostě vyšší liftback nebo sedan.
Aby si to zasložilo název MPV tak by to muselo mít značně variabilnější interiér, vyndavací sedačky apod.
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 10:34
Re: dobre
Ano, myslím že jste to VYSTIHL - tohle auto má podobný "cíl" jako BMW 5 GT ;-)
Avatar - Dinar
10. 8. 2011 10:50
Re: dobre
Tak jen aby se nedočkalo podobně "vřelého" přijetí trhem. :-!
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 11:31
Re: dobre
To se může stát - nicméně (dle mne) je to SPRÁVNÁ "myšlenka/přístup" a to že je třeba BMW 5 GT do jisté míry NE"pochopeno", to je spíš škoda ZÁKAZNÍKŮ ;-)
Avatar - Dinar
10. 8. 2011 12:46
Re: dobre
No, mě se 5GT taky celkem líbilo, viz. [odkaz] ale jinou věcí je fakt, že obecně nezaujalo. Na rozdíl od některých si nemyslím, že by problémem byl vzhled, spíše je to ona kombinace účelů, z nichž žádný není u toho auta dominantní a zároveň existence modelů (X5,6) jejichž univerzalita je ještě větší a též zároveň image.

Co se DS5ky týká, u ní bude extrémně záležet na nastavení ceny, jakkoliv si myslím, že DS4 je zmatené auto, bezcílné, tak DS5 vypadá, že by mohla dávat větší smysl, jen se to nesmí přehnat s cenou.
Avatar - white label
10. 8. 2011 14:05
Re: dobre
Promiň, ale zrovna design zadní partie 5GT je dost "tragický" a ani časem jsem tento názor nijak nezměnil... 8-s ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 14:50
Re: dobre
(Moc) PĚKNĚ napsáno :yes: :-)
(mám na 5 GT stejný/velmi podobný názor .. nicméně zdá se, že jsme v "menšině" ;-)
Ano, na "přesné" ceny jsem také zvědavá, ale NEmyslím že by nějak "zásadněji" vybočily z cen u značky obvyklých (prostě NEpůjde to "přes" C5 V6 :yes: :-) které (prozatím?) zůstane stále VRCHOLem ...
PS: Cenově "mimo" tak zůstane jen C6, případně později DS9 ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 10:35
Re: dobre
Ano, další Avantime bych také NEočekávala.. ;-)
10. 8. 2011 12:21
Re: dobre
spíš bych to viděl na verzi "kolotoč" :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 12:29
Re: dobre
Vy jste už asi DLOUHO NEbyl na pouti, že? ;-)
Avatar - white label
10. 8. 2011 14:07
Re: dobre
To se nediv, podle toho co píše, nemá zrovna poutě příliš v oblibě, takže tam se s ním asi nepotkáš... >:-[]
10. 8. 2011 14:46
Re: dobre
C5 je nadherně pojaty koráb,hlavně sedan tedy.Ale toto je dost hruzná vize,naštěstí to bude minimálně k vidění na silnicích.Chápu citroen,že hledá nové cesty k novým zákazníkům,ale tohleto je opravdu podivuhodný paskvil,hodný tak leda čínské designové školy,a to sem ještě mírný.Za mě :no: .
Avatar - Typhoon
10. 8. 2011 21:16
Re: dobre
Co máš proti Číně?
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2011 00:00
Re: dobre
Exteriér mne moc NEoslovuje, za interier :yes: :-)
12. 8. 2011 15:35
Re: dobre
Interiér je vskutku krásný,to ano.Ale jako celek,je pro mě tato kára out.
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2011 20:18
Re: dobre
A co je (v danné třídě/kategorii) "in"? ;-)
10. 8. 2011 10:50
motory-zklamání
Design vnitřku je naprosto parádní. Když vidím detail hodin tak slintám. Dále jsou zajímavé střešní okna každé zvlášť pro řidiče a spolujezdce. No uvidíme jak to bude všechno fungovat v praxi. Kdyby tento design vyrobilo AUDI nebo BMW tak věřím, že by to byl trhák. U Citroenu nevím a nechám se překvapit. U motoru jsem zklamán, k takovému autu bych chtěl nějaký šestiválec s výkonem kolem 300 PS.
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 11:30
Re: motory-zklamání
SOUHLASím s designem vnitřku, je opravdu "famózní" :yes: :-)
Design exteriéru je "propracovaný", ale ten mne tolik NEbere (ale popravdě ani NE"zajímá" ;-)
A motory? To je BOHUŽEL "trend doby" :no: :-|
I ve vozech prémiových značek a "o třídu výš" 6tiválce MIZí = je logické že nejsou ani zde (byť SOUHLASím že je to škoda), 300 koní (resp. 295) přinese příští rok očekávaný BENZÍNový hybrid, prozatím alespoň ten naftový, případně 200 koníkový benzín, to bude autu této velikosti asi víceméně "stačit"..
10. 8. 2011 11:47
Re: motory-zklamání
Asi to bude stačit, ale pro klientelu třeba BMW nebo mercedesu jsou šestiválce standartem a když bude chtít Citroen s těmito luxusními DS řadami oslovit nebo přetáhnout človíčka od těchto automobilek tak si myslím že by tam ten šestiválec měl být. Všechny přední evropské/německé/ automobilky jej mají v nabídce. Jinak i když už Citrony nemám tak je to pořád pro mě srdcová záležitost a držím palce.
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 12:04
Re: motory-zklamání
6ti válce bohužel "(z)mizí" i u prémiových značek (a v o DOST vyšší cenové hladině než bude DS5) - to je prostě (pro fandy docela SMUTNÝ) trend doby...
PS: V té HYbrid4 verzi by ale DS5 opravdu NEmusela být špatná! :-)
10. 8. 2011 20:12
Re: motory-zklamání
6ti válce se asi nedočkáme (ten ani po Citroenu nežádám), ale uvítal bych určitě třeba dvoulitrové turbo - zde bych šel opět se spoluprací za BMW (jako v případě 1.6THP)... Nyní vznikne mírný paradox, kdy vrcholná (nejsportovnější) verze bude zároveň i ta spořivá...
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 20:27
Re: motory-zklamání
Dvoulitrové turbo bude (asi) v DS9 (a v C5 po faceliftu), tady VRCHOLem (nejspíš) zůstane HYbrid4..
... ale zatímco ten naftový opravdu JE "spořivka", tak ten benzínový (sice trochu taky ale) až tak NEee - tam je výsledný výkon už opravdu "šestiválcových" 295 koní
PS: Mně by se do DS5 líbil V6 HDi, ale popravdě NEní to překvapení že NEní (a těžko říci - při tom co se v oblasti motorů "děje" - bude-li v generaci příští...
... spíše NE - viz Peugeot 508 :-| :-|
Avatar - white label
10. 8. 2011 11:55
Re: motory-zklamání
Kylie, už jsi viděla to srovnání DS4 s Golfem GTI a Giuliettou v posledním Autocaru? DS4ka tam "pěkně" pohořela, naopak na GTIčko tam pěli pořádnou chválu (jak na aktuální G6 GTI, tak nepřímo i na G5 GTI).
Já jen, že o testech z Autocaru prvidelně referuješ, ale tento ti zřejmě "unikl"... ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 12:06
Re: motory-zklamání
To jsem asi nějak "pozapomněla" (referovat) :-)
PS: Když DS4, tak BENZÍNový HYbrid4 - a ten bude představen (prý) až PŘÍŠTí rok na podzim, tak "pak" (TO je/bude případný "soupeř".. ;-)
Avatar - white label
10. 8. 2011 13:52
Re: motory-zklamání
Velmi mírně řečeno - velmi diplomatická odpověď... :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 14:59
Re: motory-zklamání
Ani NEee - teď (prozatím) ŽÁDNÁ "ostrá" verze (postavená "proti" GTi) modelu DS4 NEní v nabídce ;-)
PS: Bude za rok, rok a něco a bude to HYbrid(ní)4(kolka) s 295ti koníky - PAK se těš(í)m(e) na srovnání "ostřejšího" vw GOLF (GTi) a Citroën DS4 (Racing) :-)
Avatar - white label
10. 8. 2011 20:06
Re: motory-zklamání
295 PS? Tak už bude spíš na srovnání s Golfem R (270PS).
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 20:29
Re: motory-zklamání
Ano 295 - ale HYbrid4(ních) = jsem na to docela ZVĚDAVÁ (MOHLO by to být zajímavé... uvidíme ;-)
PS: Ale myslím že DS4 NEbude laděna "ostře" (jako soupeř nějaké "R" verze) - myslím že to bude OPRAVDU spíše (svým způsobem) konkurent GTi.. :-)
Avatar - Ronault.
10. 8. 2011 13:46
Re: motory-zklamání
A není to trochu zvláštní srovnání srovnávat crossover s hot hatchem? 8-s Doufám, že testovali třeba i světlou výšku a i tam GTI kraloval, jestli si rozumíme ;-) Spíše bych čekal srovnání DS3 racing a Polo GTI, to by dávalo smysl.
Avatar - white label
10. 8. 2011 13:58
Re: motory-zklamání
Je to sice trochu neobvyklé srovnání, ale bylo to takové nepřímé srovnání toho, co lze za podobné prachy koupit a jestli se investicece do DS4 vyplatí. DS4 proti klasickému HH (GTI) a proti benzínovému HB (Giulietta). Chce si to přečíst.
Mimochodem tady nedávno v diskusi někdo vytáhl proti DSku, Scirroco, což je ještě mnohem méně srovnatelné a přesto to tam překvapivě hodně lidem nevadilo, tuším že včetně tebe, nebo se pletu?
Jednou to podle místních diskusí crossover vlastně není a najednou zase je, takže s čím teda DS4 srovnávat?
Avatar - Ronault.
10. 8. 2011 14:09
Re: motory-zklamání
Tak podobné srovnání by se ale potom třeba hodilo A3 proti Golfu, jestli ty peníze navíc za Audi stojí za to. Případně srovnat X5 s X6, pak zjistíme, že X6 není kupodivu tolik prostorná jako X5... atd. atd.
Spíše u DS4 jde o designové cvičení, jízdě na crossover je také na špičce, samozřejmě HH to není, také jako Golf GTI (v tomto případě) naštěstí nevypadá.
Ad Scirocco... Nebylo tady srovnání v diskuzi, ale byl tu diskutér, který mezi těmi auty uvažoval, inu proč ne, je to zákazník a kupec, není to odborný tisk.
Avatar - white label
10. 8. 2011 14:24
Re: motory-zklamání
Ale to bylo právě naopak, ta DS4 v testu byla o něco levnější, než Golf GTI v testu a přesto celkově neměla větší šanci. To jestli DS4 "naštěstí" nevypadá jako Golf GTI je dost subjektivní, třeba podle mě by zase mnohem horší bylo, kdyby Golf GTI vypadal jako DS4...
Srovnání Golf vs A3 jsou v německém tisku zcela běžná, často i ve skupinových srovnávacích testech kompaktních HB a Golf je v nich pravidelně úspěšnější, než A3. Pro mě je A3 takový dražší a méně prostorný Golf pro hezčí polovinu lidstva...
Případné srovnání 5dv. HB/crossoveru s 3dv. Scirrocem mi přijde nesrovnatrelně nesrovnatelnější... ;-)
Avatar - Ronault.
11. 8. 2011 08:29
Re: motory-zklamání
Nejde o subjektivní hodnocení, jde o to, jak sis to vyložil. To "naštěstí" platí pro Citroen, ne pro VW, jinými slovy, pokud by DS4 vypadalo podobně jako Golf, tak by se neodlišovalo nijak od C4. Tak jsem to myslel.
Pro mne to nedává smysl i proto, že se srovnává právě HH a CO... neřeknu H5, ale HH? Proč? To je jako srovnávat DS3 Racing s Polem 1,2 TSI.
Avatar - white label
11. 8. 2011 10:43
Re: motory-zklamání
Zvažoval jsem, jak to myslíš, takže za Bé bylo správně. Jak jsem psal včera ve 21:27, Autocar nesrovnával DS4 jako HH (ani ta Giulietta nebyla přímo HH) a rozhodně nevyčítal DS4, že se stejně jako HH nechová, to od ní ani přímo (logicky) nečekali, abys pochopil smysl toho srovnání, chtělo by to celé přečíst...
10. 8. 2011 20:29
Re: motory-zklamání
Chci reagovat jen na prostřední odstavec...
Citroen podle mně zvolil pro DS4 segment crossoverů jen proto, aby ji více odlišil od základní C4... Jinak na designová cvičení jsou určeny koncepty, né sériovky a i tento model má až na pár designových prvků (které nejsou ani příliš významné) vzhled celkem normální...
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 20:30
Re: motory-zklamání
Myslím že "vzhled" INTERIERu je DOST NE"obvyklý" ;-)
Avatar - Ronault.
11. 8. 2011 08:27
Re: motory-zklamání
Nemáš pravdu, pleteš si designové cvičení a designově zajimá auta. A jak by sis představoval produkční zajímavé auto? 5 kol?
13. 8. 2011 08:26
Re: motory-zklamání
Tak to jsme si asi špatně porozuměli... DS4 určitě považuji za designově zajímavé auto... Designové cvičení mi akorát přijde jako moc silný výraz pro sériové auto (a to téměř pro každé), pod designovým cvičením si představuji zkrátka jen koncepty - viz [odkaz]
10. 8. 2011 15:30
Re: motory-zklamání
V tomto testu DS4 porovnávali s Golfem a Qashqaiem. DS4 nestačila ani na jednoho.
[odkaz]
Ono celkově řada DS bude spíš o designu. Další poražená DS:
[odkaz]
10. 8. 2011 20:37
Re: motory-zklamání
Nebudem sa zastávať rady DS, ale dodám, že v AutoBilde vyhrala športová verzia DS3 v konkurencii Mini Cooperu a Clia Sport.
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2011 02:47
Re: motory-zklamání
Budu se zastávat řady DS a dodám že DS3 (Racing) zatím porazila "všechno a všude" (od Clio Godini přes Mini JCW po audi A1 ;-)
Avatar - KANKUNEN
10. 8. 2011 13:58
Re: motory-zklamání
S čím tedy DS4 porovnat.
Avatar - Ronault.
10. 8. 2011 14:11
Re: motory-zklamání
To je otázka? Pokud ano, odpověď najdeš u reakce na W-L, pokud ne, nevím, co tím chceš říci.
Avatar - white label
10. 8. 2011 14:29
Re: motory-zklamání
Co znamená odpověď na otázku: "S čím tedy DS4 provnat?", Pokud ano..., pokud ne...? Co pokud ano/ne?
Avatar - Ronault.
11. 8. 2011 08:26
Re: motory-zklamání
Jde o to, jestli to myslí jako otázku nebo jako odpověď na otázku, kterou si sám položil a sám veřejně odpověděl. Když není otazník, není otázka ;-)
Avatar - white label
11. 8. 2011 10:37
Re: motory-zklamání
O tom, že je to otázka nemůže být sporu ani s tím zapomenutý otazníkem...
Avatar - del42sa
10. 8. 2011 17:55
Re: motory-zklamání
s tímhle ;-) [odkaz]
10. 8. 2011 20:22
Re: motory-zklamání
To je pravda, ale jak už se zeptal Kankunen: Co je vlastně jeho přímím konkurentem... tady těžko říct, ale jelikož DS4 přímo vychází z C4, tak bych asi porovnával právě s auty nižší střední... Akorát bych asi zvolil běžnou verzi vozu (né GTI) a prémiovou značku, proti kterým je DSko namířené...
Avatar - white label
10. 8. 2011 21:27
Re: motory-zklamání
Taky proto Autocar DS4 (nepřímo) srovnával nejen s Golfem GTI, ale i "běžnou" benzínovou Giuliettou, ale ani toto srovnání nevyznělo ve prospěch DS4.
Ono to bylo takové srovnání, jak se stěmi auty žije, rozhodně tam nikdo nečekal, že bude DS4 rychlejší/zábavnější na okresce, než Golf GTI apod.
10. 8. 2011 20:34
Re: motory-zklamání
Šesťvalcový motor by bol rozhodne efektnou a prestížnou pohonnou jednotkou. Ale v tomto automobile by nemal opodstatnenie. V prvom rade z hľadiska rentability, ďalej by zhoršoval jazdné vlastnosti a nehodil by sa do dnešnej doby, keď sa o otázku spotreby a emisií začínajú zaujímať aj zákazníci. Naviac, motor s výkonom 300PS by v aute tohto druhu nemal opodstatnenie a šesťvalce s menším a rozumnejším výkonom sú schopné nahradiť už aj štvorvalce.
10. 8. 2011 11:33
narozdíl od DS4
se mi tohle líbí a podle mě to i víc sedí k charakteru Citroenu. Pokud to nezabijou cenou, tak by to mohla být zajímavá alternativa k 5008, C4Picasso.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 12:10
Re: narozdíl od DS4
Vzhledem k použitým materiálům cena bude MUSET být vyšší, ale NEmyslím že by třeba převyšovala C5 V6 Exclusive (určitě zůstane cenově POD ní - snad možná budoucí benzínový 300 koníkový HYbrid by se jí mohl "vyrovnat" ;-)
10. 8. 2011 17:07
Re: narozdíl od DS4
No tak s tím souhlasím, cenu bude muset být výše, tedy podkud si dají záležet na kvalitě výroby, zpracování a materiálů. Obě jmenovaná auta tedy C4GP a P5008 jsem vlastnil/vlastním, tak kvalita jde nahoru.

C4GP nebylo špatný, ale sem tam něco nebylo uplně OK, např pogumovaná madla dvěří nebo ne uplně šťastně zvolené výpně sedadel, kvalita vnitřních plastů.

P5008 je na tom od dost lépe, kabina vypadá hodnotněji i plasty a ovladače, nicméně taky jsem už našel drobnost - roletka co zakrývá schranku mezi předními sedadly je náchylná na poškrábání atd.

Takže pokud bude DS5 kvalitnější s lepšími materiály, tak fajn, proč nepřiplatit. Mě se celkem líbí, zvlášť v té bílé barvě a s HY4

;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 20:32
Re: narozdíl od DS4
Souhlasím - s tou BÍLOU a HY4 ;-)
10. 8. 2011 20:43
Re: narozdíl od DS4
Tak já myslím, že už z těch pár fotek (+ navíc z jiných modelů řady DS) je jasné, že kvalita bude vyšší než třeba u C4GP... Dál... Určitě musím pochválit designéry interieru, který se opravdu povedl :yes: . Zvlášť bych chtěl vyzdvihnout ovladače na středovém tunelu, analogové hodiny a úžasnou (nebo alespoň úžasně vypadající) kůži na sedačkách... Z exterieru bych "vyřadil" onu "chromovanou hokejku" (jak jí popisuje Lowkick), která celý předek, ale i bok, příliš ruší - to myslím, že by autu prospělo... Bohužel nám tu zbývá podobná otázka jako u DS4: Kdo je vlastně jeho konkurentem, popřípadě kdo má být zákazníkem pro toto auto?
10. 8. 2011 20:52
Re: narozdíl od DS4
Kdo je zákazníkem? No například někdo kdo nechce MPV jako "autobus" a ani klasické kombi střední třídy, prostě něco mezi a o tom to je :yes:
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2011 02:45
Re: narozdíl od DS4
Konkurent? Víceméně NIKDO ;-)
Budoucí zákazník? Průměrný metrosexuál například :-)
13. 8. 2011 08:20
Re: narozdíl od DS4
Neznám moc metrosexuálů s rodinou, kteří potřebují MPV... Průměrný metrosexuál podle mně spíš zakotví u nižších řad DS... :-)
10. 8. 2011 11:59
motory prevodovky a hybrid
vyzera to super, v plnej vybave je to fakt chutovka :-)
len skoda motorov... aspon dvojlitrovy benzin ked uz nie 6valec
a ked citam slova ako robotizovana prevodovka a hybrid v jednej vete, trocha sa bojim :-( dufam ze to bude vyrazne lepsie ako doteraz
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 12:19
Re: motory prevodovky a hybrid
BENZÍNový R4 dvoulitr NEvím (spíše NEee), ale místo něj asi (příští rok na podzim?) dorazí BENZÍNový HYbrid4 alespoň s výkonem "6ti-válcovým" (295 PS) :yes: :-)
10. 8. 2011 12:19
Chromovaná hokejka
Spousta jedinců odsuzujících např. u Audi Allroad chromové lišty se nad chromovanou hokejkou zaraženou do sloupku tohoto citróna bude jistě rozplývat...ale to je jedno...tohle auto vyjde z módy dřív než vjede první kus do prodejny. :-)
Představa, že si postavím kubistický betonový bunkr s přírodními šutry okolo...a pak po těch šutrech budu chodit v lakýrkách, abych obhlížel své nové přeplácané chromované auto...tak to je marketingový úlet jak má být.
Pochválit musím designéry ráfků...tam cítím odkaz Citroenu, ty se povedly. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 12:24
Re: Chromovaná hokejka
Já chválím TAKÉ designery kol ale též INTERIERu ;-)
PS: V podobných cenových relacích NEmající konkurenci :yes: :-)
(a já se ve "svém" voze většinou dívám právě na "interier" ;-)
Avatar - del42sa
10. 8. 2011 13:23
Re: Chromovaná hokejka
interiér vypadá skutečně prémiově, zvenku je to možná trochu moc přeplácané, hlavně ta příď, ale za interiér jednoznačně :yes:

Co se podvozku týče, je škoda že nepoužili platformu C5 , zrovna nedávno Citroen zveřejnil nový podle mě velice povedený reklamní spot na C5 a její podvozek.
[odkaz]

alespoň že ten Hybrid bude mít vzadu víceprvek a 4x4.Super je, že konečně přijde 7 stupňová DSG :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2011 20:35
Re: Chromovaná hokejka
Ano, myslím že lidé "potřebují" vidět PŘESNĚ takovouto reklamu - souhlasím že se POVEDLA ;-)
11. 8. 2011 08:41
Re: Chromovaná hokejka
Za tohle má Citroen velmi zřetelně :yes: :yes: Pohodlí a zase pohodlí. V tom já vidím největší devizu a sílu autoprodukce z Francie. V tomto kontextu si nemůžu nepošťouchnout Renault za propagační video slalomu Laguny s 4control vs. Boxsteru. Nějak si neumím představit jako hlavní motiv vstupu do autosalonu jakékoliv francouzské značky "lepší" slalom než Porsche.
Avatar - KANKUNEN
10. 8. 2011 13:28
Nedokonalá nádhera
Je škoda, že Citroen musí šetřit na podvozku. Modely DS chápu jako luxusnější.
Proč to teda nemá lichoběžník, víceprvek a hydroactive. Hybrid taky skoro fajň jestli bude plug in s možností jezdit krátké trasy bez motoru. Silný TD utáhne vybité baterky lehce i na dálnici do kopce. Zadní pohon pomůže v zimě při rozjezdech. ALE k tomu dostaneš všemi opěvovanou robotizovanou převodovku. Jak je u francouzů zvykem ta pofičí ještě 20 let.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - del42sa
10. 8. 2011 13:53
Re: Nedokonalá nádhera
Souhlasím, minimálně názvem to neodpovídá, mělo se to jmenovat třeba "DS4 sportlounge" (jako ekvivalent k C4 picasso na jehož podvozku to je postaveno)
Označení DS5 vzbuzuje asociace s řadou C5, ostatně menší DS4 a D3 mají svůj ekvivalent v běžné modelové řadě C4 a C3, ze kterých vycházejí.

U DS5 tohle rovnítko neplatí...

Proto si to dle mého názoru název DS5 nezaslouží s ohledem na dosavadní spojení menších sester DS se současnou modelovou řadou. To číslo 5 je zbytečně matoucí a neodpovídá zařazení modelu.
Na druhou stranu v samostatné modelové řadě DS představuje logickou posloupnost, protože po čísle 4 následuje 5
Avatar - jozephko
10. 8. 2011 21:17
Vidím to na ďalší prepadák
Po vcelku triezvych modeloch C4 a DS4 to francúzski inžinieri už nevydržali a zase sa poriadne odviazali. A ako to už býva, extravagancia pri autách málokedy znamená úspech. Kedy už tí žabožrúti pochopia, že ľudia milujú symetriu - čím je niečo menej symetrické, tým sa to menej páči. Prístrojovka - hrôza. A k tomu to okienko pred prednými dverami. Asi si by som musel byť poriadne mimo, aby som si takéto niečo kúpil. Citroen C6 i Peugeot 407 budú mať šikovného nasledovníka, pokiaľ sa jedná o neúspech.
Rozbalit vlákno
0
11. 8. 2011 13:18
MPV
Snáď som to prehliadol, ale môže mi niekto vysvetliť, ktoré zo špecifických vlastností typických pre triedu MPV má toto vozidlo? Ak správne chápem ,tak Multipurpose = viacúčelový. Pripúšťam určitý prienik medzi triedami, ale toto označenie pre DS 5 sa mi nezdá . Alebo sa mýlim?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2011 23:31
Re: MPV
Ono to ale NEní až tak moc MPV - je to spíš levnější verze vozu typu BMW 5 GT od CITROËNu ;-)
(trochu více prostoru - ale pro třeba DVA cestující; kvalitní materiály; maličko vyšší posaz, slušné odhlučnění ... opravdu "něco jako bmw 5 GT - "pro chudší" :-)