Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 1: První jízdní dojmy

Neublížila křehkému charizmatu „nejmenší zadokolky“ pokračující „debanglizace“? Zůstane jedničkou?
Zpět na článek
12. 8. 2011 01:19
12. 8. 2011 01:36
12. 8. 2011 06:43
12. 8. 2011 14:49
12. 8. 2011 22:27
13. 8. 2011 16:42
13. 8. 2011 17:11
12. 8. 2011 16:27
12. 8. 2011 17:37
12. 8. 2011 18:08
12. 8. 2011 22:29
12. 8. 2011 17:19
12. 8. 2011 17:46
12. 8. 2011 20:31
12. 8. 2011 22:31
13. 8. 2011 10:07
13. 8. 2011 10:38
13. 8. 2011 10:54
13. 8. 2011 20:23
15. 8. 2011 13:02
15. 8. 2011 15:06
16. 8. 2011 08:24
16. 8. 2011 12:24
17. 8. 2011 07:24
13. 8. 2011 16:45
13. 8. 2011 09:52
13. 8. 2011 09:59
13. 8. 2011 10:36
13. 8. 2011 20:30
13. 8. 2011 16:50
13. 8. 2011 20:24
12. 8. 2011 17:29
12. 8. 2011 17:43
12. 8. 2011 17:57
13. 8. 2011 09:54
12. 8. 2011 18:12
13. 8. 2011 09:54
12. 8. 2011 18:39
13. 8. 2011 09:58
13. 8. 2011 10:38
13. 8. 2011 10:42
13. 8. 2011 16:58
23. 9. 2011 09:43
13. 8. 2011 10:56
13. 8. 2011 11:05
13. 8. 2011 11:13
13. 8. 2011 16:55
13. 8. 2011 17:22
13. 8. 2011 17:27
13. 8. 2011 17:36
13. 8. 2011 16:54
13. 8. 2011 20:59
13. 8. 2011 11:58
13. 8. 2011 12:32
13. 8. 2011 17:57
13. 8. 2011 17:59
14. 8. 2011 19:42
13. 8. 2011 21:05
13. 8. 2011 22:42
14. 8. 2011 00:46
14. 8. 2011 02:01
14. 8. 2011 08:46
14. 8. 2011 10:41
14. 8. 2011 19:41
14. 8. 2011 20:41
14. 8. 2011 21:10
14. 8. 2011 19:37
13. 8. 2011 19:15
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2011 23:58
Ode mne GRATULACE
Už minulá generace byla (dle mne) "na potlesk" a nynější je jde ještě dál - evidentně NEJlepší vůz své kategorie (možná i s TAKovým náskokem, že konkurence NEmá /nejmenší/ šanci). Ode mne uznání a :yes: :-)
PS: Jsem zvědava a těším se na další motorizace.. (a popravdě i karosářské variace ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
12. 8. 2011 00:10
Nová generace, nový benchmark
BMW splnilo očekávané a s novou generací se postavilo kam patří, už se těším na nové generace MB a oooo.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2011 00:25
Re: Nová generace, nový benchmark
Budu "ošklivá" (ale ona to nejspíš bude pravda), nová generace oooo asi velkým "mezníkem" NEbude (bude to prostě dražší - otázka je jestli lepší - Golf). JINÉ je to s připravovaným "zcelanovým" MERCEDESem A - tam jsem TAKÉ zvědava, ten by MOHL být zajímavý... ;-)
12. 8. 2011 00:37
Re: Nová generace, nový benchmark
Ja som sa ťa to pýtal už viackrát, ale ty "ČO máš S tým PÍSANÍM"??? >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2011 00:41
Re: Nová generace, nový benchmark
NIC - jen z-d-ů-r-a-z-ň-u-j-i (velkými písmeny) to "důležité" (tam kde byste při čtení měl "přidat důraz/zvýšit hlasitost" ;-)
PS: Třeba kdybyste napsal: "ČO máš s tým PÍSANÍM" (bylo by to "po mém" SPRÁVNĚ :-)
12. 8. 2011 00:49
Re: Nová generace, nový benchmark
Ja chápem, že tým chceš zvýšiť dôraz u niektorých slov, len podľa fotky ťa neodhadujem na násť-ročnú blbku a tak keď to človek číta v každom tvojom príspevku, tak to trocha (aspoň mňa) začína iritovať. Inak nechcem proti tebe nič v zlom (veď nijak si mi neublížila, neurazila ani nič podobné), len si neviem pomôcť a môj vrcholný odpor k przneniu akéhokoľvek jazyka a gramatiky štýlom násťročných pubertiakov mi jednoducho nedovolil nenapísať to... ;-\
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2011 00:54
Re: Nová generace, nový benchmark
Ok - chápu že to (snad NĚKOHO) i "může rušit" (já to NEberu jako "prznění", mám tuto činost jako "odreagování" a s jazykem si spíše "hraji" ...
("předpisově" se chovám v práci - tam kde NEmusím .. ;-)

[odkaz]
Avatar - iudex
12. 8. 2011 10:21
Re: Nová generace, nový benchmark
Vidím, že aj v tom Tvojom serióznom texte sa Ti šmykne klávesnica a CAPS LOCK je tam tiež v permanencii viac, ako by sa patrilo. Obdobne tak i priveľa zátvoriek, čo v súhrne spôsobuje ťažkú čitateľnosť textu. Knihu radšej nepíš, bitte. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2011 14:41
Re: Nová generace, nový benchmark
To přece také NEní práce - to je ZÁBAVA (ta "hlavnější" ještě PŘED autíčky.. ;-)
Avatar - Loptos
12. 8. 2011 21:10
Re: Nová generace, nový benchmark
Ahoj, chapem ze sa textom hras, ale myslim si ze v hladiska jazyka a jeho skladby je lepsie sa hrat so skladbou vety, ako zdoraznovaim pismen, pride mi to netaktne.
12. 8. 2011 10:13
Re: Nová generace, nový benchmark
Ještě bych dodal že se to blbě čte a zvlášť u delších textů z takového stylu bolí oči.
Avatar - Ham.
12. 8. 2011 15:52
Re: Nová generace, nový benchmark
Buď v klidu, nová generace jak MB tak oooo se dotáhnou +- na bmw a bude jen věcí osobních preferencí co kdo zvolí. Např. ve vnějším designu ji oba mohou přebít, nová 1 je sice hezčí než stará ale pořád to není úplně ono (zadek a boční profil vylepšili, přední část je pořád nějaká divná).
12. 8. 2011 17:33
Re: Nová generace, nový benchmark
on ten dizajn je ale len subjektívna záležitosť, mne sa veľmi páčila už prvá generácia a nová dostala do vienka ešte štipku retro štýlu (aspoň ja ho tam vidím) a to je už pre mňa neodolateľný výsledok...
Avatar - Ham.
12. 8. 2011 19:25
Re: Nová generace, nový benchmark
U BMW se mi vždy líbily modely s jednoduchými linkami a čistými tvary, různé promáčkliny, vypoukliny, konkávní a konvexní a prostorové křivky mě neberou vyjma Z4 a proto se mi nelíbí třeba ani noví Korejci kteří to v tomto směru dotáhli ad absurdum. Z mého pohledu jsou krásné 5, X5, ujde 7 (i když Bangleho kreace vysekali co mohli tak něco málo tam zbylo a to musí v příští generaci pryč), hezká je nová X3, suprová je Z4. 3 ujde až na zadní lampy made in Korea (lepší je coupé které má jiné), stará 1, a současná X1 jsou největší ošklivky od BMW, něco jako rozšmajdané boty, nová 1 se snaží správným směrem ale ten předek ještě potřebuje urovnat, minimalizovat, učesat, působí trochu jako vyteklý vdolek a nepasuje mi do řady elegantních, štíhlých čumáků BMW (vím bude tam nějaká daň nárazovým testům s chodci ale stejně). Samozřejmě toto je hodnocení designu, nikoliv techniky, ta se mi zdá být absolutně OK, včetně přeplňovaných motorů na které věřím budou pět chválu za 4-5 let stejní mamlasové co nyní proklínají BMW za odstoupení od R6.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 8. 2011 21:56
Re: Nová generace, nový benchmark
S těmi mamlasy to snad nemyslíš vážně. Měl by sis uvědomit, že R6 od BMW je značka, která má váhu. To není jen tak nějaká ptákovina, na kterou se za pár let zapomene. Pokud to nevíš, tak dostuduj historii těchto motorů, prolož to nějakým videem z youtube a pak si posypej hlavu popelem za ty tvé mamlasy ;-)
Avatar - Ham.
12. 8. 2011 22:05
Re: Nová generace, nový benchmark
Myslím, to smrtelně vážně, R6 byl ve své době špičkový motor, ale brečení některých nad jejím ukončení v dnešní době nechápu, nové přeplňované motory jsou silnější, s lepším průběhem výkonu, úspornější, s nižší váhou etc. s r6 2,5 litru 141kw jsem někdy mezi lety 2000-2002 najel 180 tis. km takže ano ve své době velmi dobrý motor. Ale uběhlo více než 10 let a dnes jsou prostě lepší motory a když je bmw nasazuje tak někteří dělají jako kdyby byl konec světa takže jsou to MAMLASOVÉ.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 8. 2011 23:03
Re: Nová generace, nový benchmark
Jejich historie sahá mnohem dál, navíc se z nich urodila řada motorů S v eMkových BMW v čele s legendou z M3 E36, který se vyvíjel až do podoby v jaké byl v M3 E46 a Z4 M.
Motory se vyvíjely a v dnešní době měly špičkové verze 190-200kW. Tohle nebyly dobré motory, jak ty říkáš, tohle byly legendy. Jasně, v dnešní době nemají v nabídce místo, ale ortodoxní fans, jako jsem já, kvůli tomu, že je oplakávají nazývat mamlasy, je od tebe hloupé. Možná si s jedním z nich najel 180tis. ale nezažil si asi co vše poctivý řadový šestiválec od BMW dovede. Proto je fanoušci oplakávají. Tohle ale asi ty nikdy nepochopíš.
Avatar - Ham.
12. 8. 2011 23:17
Re: Nová generace, nový benchmark
Se vším souhlas jen bych zdůraznil tvé slovíčko byly, ano byly, dnes je to historie a technický vývoj jde dál a oplakávat staré motory no to bychom tady mohli založit klub plaček protože historických motorů které byly ve své době na špici je celá řada, Pokud někdo chce oplakávat staré motory tak nejlepší je dát se do nějakého klubu veteránů. To že někdo vzpomíná na starý motor je fajn ale nechápu proč kvůli starému železu napadat výrobce který jde dál, vyvíjí nové a nové stroje přičemž je jasné, že zrovna BMW je zárukou, že stále lepší a lepší.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 8. 2011 23:40
Re: Nová generace, nový benchmark
Volíš silná slova, jaké veterány probůh... Ještě pořád to koupíš v E9X nové. A mladých slušných ojetin je taky plno. Ono fakt nejde o jeden motor, jde o celou řadu. BMW je vyvíjelo a vyrábělo ve velkém nějakých 40 let a to by to bylo, aby fanoušci BMW jen tak přešli fakt, že je BMW přestalo dělat, to je snad jasné.
Já mám ty motory strašně rád a až začnu vydělávat, tak si s určitostí koupím novější BMW právě s atm. R6. Na druhou stranu pravdu díš, když říkáš, že vývoj jde dál a kdo jiný má určovat směr než BMW. Po svezení se v X1 s 2.0 t se 180kW místo 3.0 nikdo z novinářů pro R6 slzu neurodil, je to logické. Motor je pružnější, jede odspoda, výkon v každých otáčkách, ale už to jaksi není ono. Zde se hodí slovo charakter (místo do diskuze o Grand Číru). Ten zvuk, chuť do otáček a neobyčejný výkon dělal z BMW R6 to, proč jej lidi po celém světě milovali. A tohle fans oplakávají. Je to prostě dobou.
Avatar - Ham.
13. 8. 2011 00:05
Re: Nová generace, nový benchmark
Už to jaksi není ono..., charakter..., no to jsou přesně jenom kecy, objektivní pravda je ta, že GCh je ve srovnání s evropskou produkcí plečka první třídy a cinty o charakteru jsou opravdu jen cinty, myslím, že v diskuzi pod GCh to třeba Dinar popsal zcela pregnantně. Nikdo z novinářů pro R6 neuronil slzu.... opět trefa, slzu mohu ronit nad veteránem v kterém jsem balil holky ale v novém voze chci to nejlepší co v roce 2011 je na trhu a to je třeba v té kategorii 180KW oturbený dvoulitr. Takže když vynechám to balení holek tak nikdo kdo zkusí nový model slzu neuroní pokud disponuje alespoň špetkou objektivity. Jo a až budeš vydělávat tak vřele doporučuji kupovat pouze nová auta, pokud máš málo tak něco menšího ale nového, kupovat stará auta je blbost z které mají tak max. radost hoši s tlustými zlatými řetězi na krku ze tří A. Vůbec největší radost mají z mladých kluků kteří za "směšných" třista papíru (považte) koupí s-kládu, A8 nebo 7er v plný palbě jenom 8 let starou (považte) s 80 tis. na tachu (považte), to mají hned na nový ještě tlustější řetez a klucí za měsíc už hledají první trám kam si hodit mašli...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2011 13:38
Re: Nová generace, nový benchmark
U GCH to jsou kecy, ale BMW R6 ne. Je to fuk, nemáš k těm motorům takový vztah, tak to bereš jinak, nevadí.
No nové auto, které bych já chtěl, tzn. BMW znamená dost velkou investici. Proto asi zpočátku budu stále u ojetin. Nejsem takový asketa, abych si za 220K koupil novou thálii místo nádherné E46 330i v perfektním stavu. A E46 s R6 v benzínu, udržovaná s rozumným nájezdem není žádná kasička, to mi věř. O čem mluvíš ty, v tom kus pravdy je, ale na takové obludy jako pár let staré S-klasy či A8 nemám chuť. Zase nesmíš věřit všem báchorkám a házet všechny ojetiny a jejich prodejce do jednoho pytle. Každá ojetina neznamená nekonečnou studnu peněz. Ale musíš tomu trochu rozumět, vědět kde jít a hlavně vědět co koupit.
Avatar - Ham.
13. 8. 2011 14:12
Re: Nová generace, nový benchmark
No dělej jak myslíš ale vidím, že někdo bude mít další zlatý řetěz, E46, deset let staré auto s rozumným nájezdem, probuď se, taková nejsou, už u 3-4 letých aut je rozumný nájezd problém, notabene 330i to si nikdo nekupoval nové aby stálo v garáži ale na ježdění i ti co s takovým autem najedou 30 tis. ročně už mají více než 200 a typické je spíš u takového auta 50-60 ročně a takové auto je zralé do šmelce (motorově nikoliv, motor většinou přežije každé auto ale všechno ostatní je dobré tak akorát na šroťák). Jo najdou se co mají 80 tis., přetáčení tacho je ta nejjednodušší věc pod sluncem a neznám bazaristu co by to nedělal. Je mi do breku když vidím kolik mladých kluků vyhodí prachy oknem a nakrmí podvodníky ale každá škola holt něco stojí....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2011 17:04
Re: Nová generace, nový benchmark
Dají se najít i slušné ojetiny přece, neříkej že ne. Každý netahá ročně 30tis+ a nemrví auto každou svou jízdou. Ty to bereš moc vážně. Navíc si opravdu myslíš, že každý má na nové? A ty bys raději vzal tu Thálii nebo slušnou E46? A ještě se zeptám, tys taky začínal na novém autě?
Každopádně je to diskuze o ničem, nic ještě nekupuji, žádné love nemám. Zatím mám pořád tu svou starou dízlovou vrtulku, na kterou jsem si vydělal z brigád a studovat snad ještě budu dlouho, takže na novější auto si ještě počkám. :-)
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 17:06
Re: Nová generace, nový benchmark
Správně, makej na sobě.... a pak, když budeš mít velké srdce a nezapomeneš na to, co ti rozblýskalo oči jako klukovi, pak si koupíš to Porsche ..... ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2011 21:18
Re: Nová generace, nový benchmark
Porsche je tvým vlhkým snem, já po 911 nikdy netoužil. V dané cenové relaci bych volil jinak.
Avatar - Ham.
13. 8. 2011 19:29
Re: Nová generace, nový benchmark
Vždy bych vzal nové než jakýkoliv 10 let starý stroj, jestli by to byla Thalia , Picanto, 107, Splash nebo oholená fabka, 207 nebo jiný stroj to by záleželo na konkrétní situaci. Slovo "slušné" ať je ve spojení s E46 nebo třeba RR z té doby je něco co je virtuální realita. Podívej se co sem bazaristé tahají, dva shodné typy na podvalníku, jeden bouchlý zezadu, jeden zepředu a šikovné ručičky z toho udělají zachovalou E46 (to samé platí samozřejmě i pro všechny ostatní "žádané" značky, nejhůř jsou na tom asi audiny, ty se svařují a ohýbají jak na běžícím pásu). Jezdit jsem se naučil na tátovém W353, sám jsem si pořídil nové auto až někdy po škole v 28 a nelituji protože "chudáků" ve svém okolí co naletěli na ojetinu jsem viděl opravdu spousty a pozor, nejvíc naletěli ti co chtěli něco extra, relativně méně si naběhneš u 2-3 leté fabky/206 apod. (ne že by to nešlo ale je to méně pravděpodobné protože platí přímá úměra, čím žádanější značka/model a dražší tím víc se pajcuje) než u auta která v pořizovačce stojí 1mega a více (proto jsem ve svém příkladu dal s-kládu ale C/3er/A4 nejsou o moc jinde). Časem totiž zjistíš, že auto potřebuješ na ježdění (a to platí dvojnásob pokud nemáš love) a ne na to aby Ti stálo před domem protože nemáš na opravy, jen tak namátkou i skutečně zachovalá E46 je na výměnu xenonů (jsou slepé a k 330i se jiné šajny ani nekupují) takže si odlož dalších alespoň 20 tisíc, určitě vyměníš všechny brzdové kotouče, hadičky, obložení plus práce (nikdo není altruista aby dělal větší výměny před prodejem, tak kolik dáme, no jsme z levného kraje tak 10 určitě ale modli se aby tam nebyly nějaké performance kotouče jeden za 5 táců), 10 let rovná se způchřelá guma všude kde se používá tedy výměna hadic v chl. okruhu. Všimni si, že uvažuji skutečně zachovalou káru kde se nevysype nějaký větší celek nebo se neprojeví nejaká závada typická pro daný typ (uchycení zadní nápravy u E46 např.), no pak tu máme přední ramena, ty se mění celá nebo se alespoň musí zalisovat nové čepy, nevím co vyjde levněji ale za tisíc to nepořídíš, dtto silentbloky, u šestihrnku jsou na výměnu určitě svíčky (min 300,- /ks), často bývají vadná čidla vačky (značkový servis mění všechny najednou ale to moc neušetříš) no prostě když už si takový stroj kupuješ tak si nech min. 50 ale spíš víc tisíc bokem (to nemluvím o obutí které bude také na hraně buď s minimálním vzorkem nebo vzorek bude jak u zetoru ale 6 a více let starý takže životu nebezpečný no a 330i nejezdí na 13" takže sada gum také není za 5 tis. No dál se mi ani nechce pokračovat abych zbytečně nementoroval.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2011 21:49
Re: Nová generace, nový benchmark
Neříkám, že nemáš pravdu, ale svým postojem si mi zdá úplně vylučuješ i možnost koupě dobré ojetiny. Např. v Německu či Švýcarsku je zachovalých E46 s nájezdem do 140tis. s úplnou servisní historií poměrně dost. Je tam i zvykem prodávat ojetiny přímo u dealera, kde byl vůz prodán jako nový, takže servis a km jsou opravdu doloženy, ne jako garance původu v AAA. Podívej se na mobile.de. Mám s ojetinami nějaké zkušenosti a i plno kámošů, kteří zrovna ty E46 mají. Jeden má s 330i celkem problémy, ale to je tím, že koupil levnou. Další má 323i a nebojím se říct po 165tis.km je ve stavu auta dva roky starého. Je to kus od kusu, majitel od majitele. Ale znovu říkám, máš pravdu v tom výčtu servisu. Ojetina je prostě hazard, buď vyjde, nebo ne. Další věc je nekupovat jako tupá ovce v AAA nebo u podivných existencí, jak ty říkáš s řetězem, ale nebát se si auto dovézt. Nicméně já ten hazard raději vždy akceptuji, než si koupit nějakou holou plečku, v tomhle s tebou za jedno nejsem ani náhodou. Auta typu Thalia, Logan, neřku li Lada (!) či minivozy mě iritují a jízda v nich by mi nic nedala. A jet s nimi po dálnici? Díky nechci. To bych si raději nechal svou starou E36, 20K no ni nasypal, udělal si z ní leštěnku a zbytek peněz bych proinvestoval nebo je raději utratil jinde, než za taková pseudoauta. Tohle je prostě můj názor. Vím, že asi budeš namítat, že jsem mladý, že na to přijdu, nebo že si vymýšlím, ale tyhle auto nejsou a nikdy nebudou pro mě. To raději mít před barákem staré BMW se ctí, než Thalii s ostudou.
Jo tím RR zpočátku tvého příspěvku jsi nemyslel doufám Range Rover? Protože srovnávat poměrně ještě jednoduchý sedan, kde jsou opravy poměrně levné s obludou, kde je v servisu 50k plivnutí, je dle mého pitomost.
Avatar - Ham.
13. 8. 2011 22:36
Re: Nová generace, nový benchmark
RR byl, je a bude vždy a jenom toto [odkaz]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2011 23:28
Re: Nová generace, nový benchmark
FF, GI, RR, OI, OII, GCH.... kdo se v tom má vyznat ;-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2011 23:39
Re: Nová generace, nový benchmark
Tak to máš UPPDKV....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 8. 2011 00:00
Re: Nová generace, nový benchmark
8-s
5. 10. 2011 13:21
Re: Nová generace, nový benchmark
klasicky sedy priemer zo stada samozrejme kupi thaliu..lebo sa boji, jednoducho nema na to zobrat 10-15 tisic euro a najst si dobre auto..napr 330i..radsej na istotu vezme thaliu alebo 1,2 htp a mysli si, ze tak je to spravne, je to nove a ma to uz aj s poistkou.. nedajboh ze by sa vozil s nejakym 200 a viac konovym "srotom", ktory urcite strasne zere..

na krizovatke si potom sam sebe snazi nahovorit, ze je to fajn, ale smeje a vozi sa ten druhy..

a mladi chlapci, co kupuju stare bmw? a co maju kupovat, novu thaliu so svihadlami??
uz aby boli vsetci dosrate ovce? ale aj tie tu treba, vlastne nakoniec dobre ze su

dalej to myslim netreba komentovat
12. 8. 2011 00:44
Jednička s hviezdičkou!
Znovu sa ospravedlňujem za absolútne prvý môj (negatívny) dojem z novej 1er. Teraz so všetkou úctou s každou novou informáciou pomyselne skladám klobúk a súhlasne prikyvujem hlavou s rozžiarenými očami a vedomím, že presne takýto typ auta je pre mňa. Síce sa teraz vozím na mojej novej Astričke ST a som maximálne spokojný, ale predsa len je to úžitkovejšie auto (aj keď jazdné vlastnosti a výkon motora veľmi chválim) a v budúcnosti ako druhý doplnok pre radosť z jazdy plánujem kupovať niečo menšie a mrštnejšie. Takže len nech sa ešte MB vytiahne a potom už len budem zvedavý na porovnanie týchto dvoch kráľov triedy. O novej A3 si dovolím predbežne pochybovať. A ešte by som si v tejto triede vedel úplne krásne predstaviť auto od Infiniti a neskutočne veľmi by som si prial aj od Jaguar-a. :-)

Inak, za nové 1er dvíham bez najmenšej pochybnosti :yes: a teším sa na prvé živé stretnutie!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2011 00:50
Re: Jednička s hviezdičkou!
Vidím (vnímám) to VELMi podobně až STEJNĚ :yes: :-)
Avatar - Pekelná Micinka
12. 8. 2011 01:19
Einz
Odpověď na otázku v prvním odstavci? No rozhodně ne, konečně je pryč ten výraz vyděšeného kocourka!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2011 01:36
Re: Einz
Myslím že vaše "EinZ" (místo "Eins") většina diskutujících NE"pochopí"/NE"ocení", nicméně BMW 1 je opravdu spíše EinZ :yes: :-)
(tzn. ne jen "jednička", ale VÝJÍMEČNÁ a MIMOŘÁDNÁ a NENAPODOBITELNÁ atd atp. "jednička" ;-)
Avatar - Dinar
12. 8. 2011 06:43
Pár poznámek,
první generace jedničky i-drive samozřejmě měla, stejně jako trojka pouze v kombinaci s navi, místo přidané kapličky byl v jedničce otočný display. Co se tempomatu týká, také mám raději páčku, po té, co se tlačítka objevila v pětce, jsem se ptal, proč ta změna, bylo mi řečeno, že je to vyslyšení požadavku zákazníků, amerických a asijských. :-O

Jinak, hezky sepsáno, pro jedničku vyznívají první dojmy velmi dobře, a přestože naživo vypadá podstatně lépe než na fotkách, bude mi nějakou dobu trvat než strávím tvar předních světel. ;-)
Rozbalit vlákno
5
12. 8. 2011 09:35
Re: Pár poznámek,
Přední i zadní světlomety jsou pro mě zatím neuchopitelný, interiér naopak vypadá kouzelně ;-)
12. 8. 2011 10:02
Re: Pár poznámek,
Napisal si to tak ako by som to napisal i ja a myslim i mnohi dalsi. Tie svetla naozaj nepochopim :no: . Ale BMW mam rad, bolo to po Skode 120 moje prve auto, starucky model 525 E 28. Na tu dobu nieco nevydane, nezabudnem. Tie jazdne vlastnosti boli rozpravkove.....az na zimu >:D a tej je na Orave dost.
Avatar - iudex
12. 8. 2011 10:14
Re: Pár poznámek,
Obdobne som zatiaľ nespracoval prednú časť 1er a keďže ani s ohľadom na dobu, čo je už vonku, som tomu na chuť neprišiel, asi to už ani lepšie nebude.
Inak k motorom som čakal viac výhrad, zdá sa ale, že bavorským všetci veria aj čo do turbomotorov. Ja by som po najnovšej skúsenosti s Mondeom 1,6EcoBoost nemal absolútne žiadne predsudky voči fúkanému štvorvalcu v 1er (ako 1,6T s prehľadom zvládal veľké a ťažké Mondeo, pri 1er musí byť suverénom).
Avatar - white label
12. 8. 2011 10:45
Re: Pár poznámek,
Mně se tato nová jednička docela líbí hlavně "zásluhou" té předchozí... 8-s ;-)
S nadsázkou by se dalo říct, že designově to horší, než původní 1er (5dv.HB), snad ani být nemohlo... >:-[]
Ale vážně, proti minulé 1er je to poměrně velký krok správným směrem (nakonec i včetně těch předních světel)! :-)
Avatar - AUDIRS6
12. 8. 2011 11:34
Re: Pár poznámek,
Prvy dojem - hlavne koli tym disproporcialnym prednym svetlam - OTRAS !!!
Zvysok - OK...Ale interier 8-s ...Ano, snazili sa kvalitativne dobehnut konkurenciu, ale smola - vid vyduchy klimatizacie : su take ...Plastove!!! az moc hrackarsky ponate ako v autach z pred 20 rokov - [odkaz]
tie tlacitka na vystrazne blinkre a central - hnus az archaizmus v porovnani s tlacitkami na klime a radiu, a este celkove odsadenie tej vyduchovej skupiny od pristrojovky - medzery skoro na detsky prst!!! ved to snad fakt nie!!! ved by som to musel zagytovat aby to splyvalo ale neviem co by som musel urobit s ostatnymi detailami...
Neviem, neviem, ale ak ma prist o 3 roky Facelift - tak hlavne predok a tie plastove hratky v interiery by mohli napravit.
A co sa tyka A3 ?: niet pochyb ze bude o HOOODNE krajsia - zoberte si predok A6, FL A5 a mate pribliznu predstavu, Interier - myslim ze tam sa pochybovat ani neda - Audi je v interieroch povazovana celosvetovo za no.1, no a motoricky a podvozkovo...: motoricky to vidim OK, podvozkovo - chceli by ste pocut KO, ale to zas nie, ..ale predok je predok... :-! a k tomu nejaky ten Haldex-quattro, tak mozno-mozno...Nooo, uvidime o rok ;-)
Avatar - zdravy rozum
12. 8. 2011 09:01
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
13
12. 8. 2011 09:34
Re: Totalny srot, neda sa nastupit pre male dvere, tlaci na
Ahoj kvalifikante, tebe ještě nezabanovali? :-) To je dobře, nebylo by se komu/čemu smát :-)
Avatar - Dinar
12. 8. 2011 09:59
Re: Totalny srot, neda sa nastupit pre male dvere, tlaci na
Přemýšlím, co Mr. Rozumovi tak na ty "vajcia" může tlačit, ledaže mozek, když jsou hned vedle sebe a stejné velikosti. ;-)
12. 8. 2011 12:56
Re: Totalny srot, neda sa nastupit pre male dvere, tlaci na
>:-[] :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 8. 2011 14:05
Re: Totalny srot, neda sa nastupit pre male dvere, tlaci na
On vůbec má s těmi svými vejci asi nějaký problém, jelikož najdeš jen pár příspěvků, kde je nezmiňuje :-) A s tím mozkem máš u něj pravdu... :yes:
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 17:03
Re: Totalny srot, neda sa nastupit pre male dvere, tlaci na
A nechtěl bys mu s těma vajcama, vzhledem ke svému zaměření, pomoci? >:D >:D
Avatar - iudex
12. 8. 2011 10:19
Re: Totalny srot, neda sa nastupit pre male dvere, tlaci na
Nie a robia to zrejme úmyselne; to sú také hlášky, že ani redakcia neverí, žeby to niekto myslel/bral vážne. >:D
Avatar - zdravy rozum
12. 8. 2011 11:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
12. 8. 2011 11:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
12. 8. 2011 12:34
Re: Naozaj sa do toho neda nastupit
Haha, opäť som sa pobavil, asociácia iudex-židák mi doteraz nenapadla, keď nie je latina, pomôže nemčina. >:D >:D
12. 8. 2011 12:45
Re: Naozaj sa do toho neda nastupit
I kdyby, nevidím nic špatného být židem, muslimem, křesťanem...spíš na to být blbem :-)
12. 8. 2011 12:44
Re: Naozaj sa do toho neda nastupit
Proč, to je pro ostatní :-) . Vítej do klubu lidí co mě nenávidí :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 8. 2011 14:06
Re: Naozaj sa do toho neda nastupit
Nikoho nezajímá koho máš na hatu, moulo. Ty tady nezajímáš nikoho, jen se těm tvým plkům všichni rádi zasmějeme, ale vážně tě tu nebere vážně nikdo ;-)
Avatar - Starfighter
12. 8. 2011 13:13
Re: Naozaj sa do toho neda nastupit
S6001, Toluen nebo něco ostřejšího?
Avatar - kari.laz
12. 8. 2011 10:48
Ani po čase nic
Ani po čase, co je 1er známá jsem nepřišel tomu designu na chuť. Ta přední světla i ta zadní mi prostě připadají divná. Celkově mi pohled na předek přijde divný. Nebudu hodnotit jízdní vlastnosti, protože s tím nemám zkušenost, ale zde nevidím důvod pochybovat, že budou opět špičkové. Design interieru taky zaslouží pochvalu. Takže za mě je škoda nepovedeného vnějšího designu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
12. 8. 2011 12:35
Re: Ani po čase nic
Plný súhlas so všetkým. Je až podivné, prečo po nastolení všeobecne akceptovaného nového dizajnového jazyka (5er, 6er) zvrzali takým spôsobom predok jednotky. Nebyť to BMW a nemať vnútorné kvality, ani pes po ňom neštekne... ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
12. 8. 2011 14:23
Re: Ani po čase nic
Možná, aby 1er přitáhla i trochu "jiné" zákazníky (odjinud) a taky možná proto, že to co funguje na velkých autech, nemusí fungovat na malých. Vem si absurdní příklad, kdyby RR postavil auto o velikosti jedničky a použil na něj designový jazyk a prvky z Phantomu. V takovém případě by i zmenšená maska na autě v jedničkové velikosti působila dosti komicky.
Avatar - twistedTSD
12. 8. 2011 13:17
Re: Ani po čase nic
souhlasím ;-\
12. 8. 2011 11:19
není to špatné
Předek se mi líbí, ale nějak nemůžu zkousnout tvar zadních dveří a C-sloupku, prostě mi hrozně vadí to naklonění vzad, nicméně jinak moooc pěkné vozítko...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 8. 2011 14:15
1er- znovu na vrcholu
Měl bych se přiznat. Zprvu se mi nová 1er vůbec nelíbila a z jejího designu jsem byl mírně řečeno rozčarován. Po nějaké čase tento fakt opadl, zejména díky shlédnutí více fotek (např. v Auto Tipu) a nejen těch divných promo fotek, kde prostě nová BMW snad krom F10/F11 nevypadala nikdy dobře. Takže po designové stránce si již rozumíme, snad jen ten Polo zadek...No časem si zvyknu i na něj. Ale! Interiér je bez chyby. Sportovní obývák se skvělou ergonomií, navíc s trochou výbavy ve třídě bez konkurence. Zde má BMW :yes:
120d s parametry zrychlení hothatchů a v pružnosti je beztak už i za jejich rajónem. Navíc osmistupňový automat, tady asi není moc co řešit. Máme zde adepta na nejlepší auto třídy. Navíc konečně dynamický malý benzín, jen škoda, velká škoda odchodu atmosférických R6. Ale co naděláme. Zde i přesto má BMW další :yes:
Moc se těším na novou 1er naživo a na test zde.
Jen tak dál, BMW :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ji/Ri
12. 8. 2011 14:48
Re: 1er- znovu na vrcholu
...že nevíš, na co se tě chci zeptat? >:D ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 8. 2011 16:33
Re: 1er- znovu na vrcholu
Hle, moula přišel >:D . Ty trpíš samomluvou (samopsaním?). Žes mě nenechal odpovědět. Každopádně si opět dnes potvrdil mé zažité myšlení o tobě. Tak jen pokračuj, náramně se bavím ;-)
Avatar - Ji/Ri
12. 8. 2011 22:26
Re: 1er- znovu na vrcholu
Takže jdeš do průvodu.... a za co pudeš? >:D >:D ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 8. 2011 22:52
Re: 1er- znovu na vrcholu
Mě mezi vás bukvice netahej. Ale zasměj se to kamery, až vás budou točit do TV. Ve zprávách budeš beztak vidět nejvíc.
Ach jo, takový moula a navíc bukvice, navíc kdoví co děláš s tím chudákem psem a ještě jsi ze Severní Moravy... až se bojím říct stejně jako já... No i takové máme mezi sebou. A ještě trpíš fixní ideou, že vlastníš Porsche... Přehodnocuji svůj postoj k tobě, nesměji se ti... Je mi tě líto. Ale prosím vyřiď paní nebo slečně ošetřovatelce nebo jak jim v PL říkáte, ať tě tolik nepouští k PC... Díky.
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 17:02
Re: 1er- znovu na vrcholu
P911 CarreraS..... ssssprávně.... jestli ses byl dneska kouknout na vetoše a formulky v Kopřivnici, tak jsi ho mohl okouknout u hasičů.... stříbrný TechArt ;-) kdybys řek, sem tě moh i svíznout ... v tom Megošu teda.... >:D
Avatar - Ji/Ri
12. 8. 2011 14:51
Re: 1er- znovu na vrcholu
...už máš mávátko a kožené kalhoty? :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 8. 2011 15:19
Re: 1er- znovu na vrcholu
Vám se snad NElíbí TRACHTENMODE?? ;-)
Avatar - Ji/Ri
12. 8. 2011 22:25
Re: 1er- znovu na vrcholu
...o mě nejde....ale Pardálovi šmakuje trachtenmode.... :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 8. 2011 22:45
Re: 1er- znovu na vrcholu
O tebe tady jde v prvé řadě, ty jsi zde pacient ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 16:42
Re: 1er- znovu na vrcholu
Ty ši tak loštomiloušký :*)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2011 17:05
Re: 1er- znovu na vrcholu
Nějaký pán z ústavu tě přejel, tak máš ***skou náladu? No na mě to nezkoušej ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 17:09
Re: 1er- znovu na vrcholu
.... už vím, dneska jsi byl v průvodu za plyšáka, že jo? ;-) >:D >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2011 21:11
Re: 1er- znovu na vrcholu
Hej končím, už mě ta komedie s tebou nebaví. Vím, že vy na PL máte času hafo, ale my, normální lidi se chodíme bavit po večerech, tak bažanta k posteli a dobrou, Jiříčku... blbečku >:D ;-)
12. 8. 2011 17:41
Re: 1er- znovu na vrcholu
:yes:
Avatar - Ji/Ri
12. 8. 2011 14:49
Hm,
...žádná láce to není. Když vemu, že bude třeba ještě kapku přitlačit na výbavu, tak to máme nejlevnější verzi něco kolem třičtvrtěkoule.... ale vuzek to je fajny.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 8. 2011 16:40
Re: Hm,
Pro tebe by bylo 1er škoda i za dva míče. Ty mi tak pěkně pasuješ do megoše v akci za 250k s s bonusovými koberečky jako present ;-)
Avatar - Ji/Ri
12. 8. 2011 22:27
Re: Hm,
Ajta krajta cítím tady polizajta..... smě odhalil v přímáku ty jeden Ždímáku ;-) >:D >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 8. 2011 22:55
Re: Hm,
Ne ne, to už není pravda. Pacient PL těžko může mít řidičák, zvlášť tak těžký případ jako ty, takže nemůžeš vlastnit ani toho Megana... Chudáku... Popros ježíška alespoň o jeho model a hraj si s ním s kolegy z pokoje, ju?
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 16:42
Re: Hm,
Hm, ano jsem chudák. Zase jsi mě dokonale zaříz....stejně jako koženkové trachťáky >:D >:D >:D no ale když už se vysmíváš na jaké auto mám, tak mě napadá, že s megošem v akci za dvěpade jsem na tom líp než ty, s bávem v hodnotě 35tis. Kčs..... pardon Kč, mě zmátl ten ročník auta, to byly ještě kčs ;-) >:D >:D
Hele a v Opavě ses narodil nebo jsi tam byl jen propuštěn? >:D >:D
PS: Snad si dneska nedostal do hlavičky PETkou, páč to by pak byla teprve rána ;-) 8-s
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2011 17:09
Re: Hm,
Neřekl jsem na jaké auto máš, ale do jakého mi pasuješ ;-) A to je rozdíl. Ty přece žádné auto nemáš, Jiříčku. Vždyť nemáš ani řidičák. Vždyť o tom píšu výše. Je to blbé se smát postiženému, ale když ty jsi fakt tak hloupý... Navíc nevíš, že v roce 1995 už byly dávno Kč...Ach jo :-( Snad ty prášky časem zaberou, popros sestřičku o větší dávku.
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 17:11
Re: Hm,
Sem ji poprosil a řekla ne. Páč ať nedopadnu jako Parda Fanda BMW.... ten Jiříček se mi líbí ty šmudlišku......
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2011 21:09
Re: Hm,
Tak na blby se odjakživa musí hezky ;-)
12. 8. 2011 16:27
DOJMY
Ačkoliv všíchni už dopředu víme, že nad Golfem není v této třídě jen nebe, nýbrž BMW, přesto s dokonale nadrženým očekáváním hltáme první jízdní dijmy - :yes: abychom po celou dobu čtení jen uznale kývali, a to na poočest auta a samozřejmě též autora textu. Nevím kolikátý model obměnil autor, jak mu to sluší, ale věřím zcela přirozeně tomu, že to auto jede tak výborně, jak výborně autor píše.

Nemusíš mít vyšší střední, nemusíš mít možná ani střední, ale pokud opovrhuješ i kompaktní třídou, pak nemáš garážovou... mapu. Do předznačených vyšších tříd možná dorosteš, možná taky ne, ale do kompaktu dorostlý jsi už ve dvaceti. Tahle třída, to je zásluhou Volkswagenu jakási třída... středu. A speciálně BMW1 je pak této třídě prémiovým králem. Pro úplnost napišme, že tohle platí bez výhrad do dne velkého "A". "A", které již brzy poví o pověstném třídním nebi úplně vše... Do té doby nezbývá, než jezdit GOLF, BMW1 a VOLVO C30.

Na horního eurodrzka ovšem musíš mít nejen na kontě. Tohle auto není pro povrchní vejtahy a účelové masírky. Tohle není masturbační DeStrukce vlastních impotentních snů, tohle je auto pro chytrýho kluka, kterej umí jezdit nejen na pelesti, pro kluka s rozhledem, pro kluka, kterej nemusí směňovat vlastní životní realitu za iluzi plakátového zítřka, pro kluka kterej má srdce, duši a hlavu v tom správném bio-mixu. Neboť pro ty s kuželkou místo hlavy, mořské houby místo srdce a mokrou utěrkou místo duše je místo navždy jinde.

BMW 1, auto bez výhrad, garážový kyborg jednadvacátého století. silniční odyssea 2011.

Neboť míra konfekčnosti tvého garážového vzdoru je mírou tvé silniční... svobody.

BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
68
Avatar - escorpion
12. 8. 2011 18:08
Re: DOJMY
Súhlas, je to špička :yes:
Avatar - Ji/Ri
12. 8. 2011 22:29
Re: DOJMY
>:D >:D dyť to řykam.... >:D >:D ale jo, napsal to zajímavě, vůz je to dnes už skorolegendární.... aneb jak by řekl Miloš - POLOLEGENDáRNí.... :yes:
12. 8. 2011 17:19
Re: DOJMY
zase tie tvoje mokre sny o zaradeni golfa medzi premiovku? >:D asi velmi pecie v bibione co? Povedz fotrovcom nech daju viac nubianu na gebulku :no:
12. 8. 2011 17:46
Re: DOJMY
Přečti si to ještě jednou, možná pochopíš. I když od tebe čekat schopnost chápání, je to samé, jako naučit klokana plavat kraula... >:D :no:
12. 8. 2011 20:31
Re: DOJMY
chlapce to ty si mna nepochopil pretoze ako vzdy musis trepat golfa aj pri clankoch o premii. Ale co cakat od gumkaca ako ty. Skor sa nauci klokan plavat kraula ako ty napises nieco kde by si nespomenul tu golfovu krabicu.
Avatar - Ji/Ri
12. 8. 2011 22:31
Re: DOJMY
Mno máš pravdu, Golf je výborný, ale cpát ho jako příměr k 1čce..... to mě pobavil v časáku test, kde srovnávali pass var a mb kombi..... >:D
13. 8. 2011 10:07
Re: DOJMY
Ale na tom přece není nic divného, naopak, tyhle kontratstní testy, tedy porovnání třeba Mondea s AUDI A4 má svojí logiku, a to zejména z toho pohledu, že tak má čtenář možnost poznat rozdíli mezi kvalitativními třídami, má možnost se seznámit i s "filosofií" jedotlivých kvalitativních tříd, a samozřejmě má možnost se dozvědět i to, v čem se dané třídy stýkají. Jak jinak by se měl čtenář dozvědět například to, jak zásadně zapracoval například peugeot na vnitřku nové 407, a v této souvislosti, co mu například na prémii shcází? Právě srovnání i nekonkurujících ci modelů aut jedné velikostní třídy je jistě velmi přínosné pro každého čtenáře. Tedy s tvojí čestnou výjimkou.

Zrovna tak je dobře, když se porovná například cee´d s Focusem. Nebo tebe tohle nezajímá?
13. 8. 2011 10:38
Re: DOJMY
na rozdiel od Vas deti , my dospeli ked chceme auto kupit tak ideme do salonu a si tie auta posoferujeme. Novinarske clanky citame len preto lebo nas to bavi a zaujima, neznamena to ze su pre nas smerodajne. Ale to vy deti pochopite ked vyrastiete. A teraz sup gti do vody, v bibione je dnes pekne, navlec zachranne rukaviky a sup do mora.
13. 8. 2011 10:54
Re: DOJMY
To sis nyní popletl, my tu nepíšeme o osobních zkušenostech, nahoře kolega napsal podiv nad tím, že se testují též modely křížem. A na to reaguji, nikoliv na to, kdo je tu dospělý, či kdoje s rodiči v bibione na prázdninách.

Ti dospělí, o kterých tak hezky píšeš, tak ti dospělí, když se chtějí něco dozvědět o autech, ta ti to dělají přesně stejně, jako ty, nebo jako já - čtou testy. To o čem píšeš ty, tedy o koupi konkrétního auta, to je pak vyvrcholení zájmu o auta. Ovšem mohu tě ujistit, že neznám (mimo tebe) jediného člověka, ketrý by si chtěl koupit auto a rozhodoval se mezi lowendem a prémií. Opravdoví řidiči, ti musí především moc a moc načíst, neboť auto, to není jenom jízda, pak teprve jdou auto vyzkoušet a teprve pak auto kupují. Jak četba, tak vlastní seznámení se s vozem jsou nezastuputelné skutečnosti. Tedy... u těch, co umí číst, a co umí i jezdit.
13. 8. 2011 20:23
Re: DOJMY
netaraj blbosti, pokial nie si rachnuty do jednej znacky ako byvaju napriklad fanusikovia bmw ci audi pripadne mercedes, pred kupou auta za 30 tisic si preleziem vsetko uz len zo zvedavosti aby som vedel v com je co lepsie. Predsa ked budem mat 30 litrov asi sa uz rozhodnem doslednejsie co si kupim. A prejdem si ako A4, ci 3er, tak superb, tak mondeo a tiez lagunu ci novu 507. V danej triede vsetko co sa da nech viem co mozem u ktoreho auta cakat. A testy si precitam len ako doplnujuce info. Nidy by som nedal na slepy pohlad novinara, pokial tu ci tu chybu nevidim na vlastne oci a potom stoji za zvazenie ci mi ta chyba vadi ci nie. Ja citam clanky o autach lebo ma bavia a nie preto aby som vedel co si mam kupit. Ked budem kupovat auto tak si vsetko prejdem osobne a rozhodnem sa co kupim. Inak sa rozhoduje podnikatel ktory ma auto na podnikanie a inak zanieteny fanusik znacky a inak tatko rodiny co chce za svoje peniaze co najviac.
15. 8. 2011 13:02
Re: DOJMY
Tak to dělají možná lidé, kteří nemají na Slovensku nic na práci. Ti, kteří si váží svého času, si nejdou projet každé nové auto, které se dostane na trh, protože by nic jiného nedělali. Jdou si vyzkoušet svých pár favoritů a pak se rozhodnou. A ty favority získají i díky čtení testů.
15. 8. 2011 15:06
Re: DOJMY
Ja som nic nepisal o prejdeni kazdeho auta co vyjde na trh. Ked mam 30K tak asi nepojdem skusat fabiu. A tych favoritov si robis z testov? Ked ti v teste napisu ze najlepsia dovolenka je v pakistane pojdes to vyskusat? jednym slovom ovca... Ja si radsej skusim vsetko sam a potom sa rozhodnem. Nie na zaklade subjektivneho postoja redaktora.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 8. 2011 22:24
Re: DOJMY
Jinými slovy- redaktoři jsou paka a autům vůbec nerozumějí, takže co mají tobě co radit. Zato ty vidíš na každém autě hned vše, takže jsi nejlepší.
16. 8. 2011 08:24
Re: DOJMY
vkladas mi do ust nieco co som nepovedal. Tebe ked redaktor povie ze toto auto je zle a toto dobre hned tomu veris? Alebo ked budes chciet kupit jedno z tych dvoch aut tak si ich aj sam vyskusas?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 8. 2011 11:24
Re: DOJMY
Ty tady kolem sebe hýříš prohlášeními, že testy čteš jen pro zábavu a že tě při výběru nového auta neovlivňují. Já kdybych si vybral dvě auta, tak si o nich seženu co nejvíc info, testů, tím pádem bych pak věděl o slabinách, věděl na co se mám zaměřit při jízdě apod. Na každém autě každý novinář najde něco špatného, což je jaksi logické. Nicméně vždy bych se řídil svým rozumem a koupil si to své.
16. 8. 2011 12:24
Re: DOJMY
a podla coho si ich vyberies tie dve auta? Podla testov alebo podla dizajnu? Jedno co tu vravim je to ze ked mam 30K na auto tak si precitam testy sice ale v prvom rade dam na vlastny dojem pri testovackach a nie na to ci sa redaktorovi paci tvrdy ci makky plast alebo ci sa redaktorovi paci velkost kufra. To ci sa to jemu paci alebo nie ma nezaujima, zaujima ma moj pohlad , ci mi to bude stacit alebo nie. To iste pri motore. Ja neviem ci mas problem pochopit pisany text alebo co ale skus si este raz precitat moj prispevok lebo tvoja posledna veta je to co ja tvrdim a o com tu pisem: Nicméně vždy bych se řídil svým rozumem a koupil si to své.
to co napisal gti-trotl : "Opravdoví řidiči, ti musí především moc a moc načíst, neboť auto, to není jenom jízda, pak teprve jdou auto vyzkoušet a teprve pak auto kupují." je kravina, nebudem citat vsetky testy aby som si vybral konkretne auto ale precitam si testy a idem tie auta v reale vyskusat.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 8. 2011 22:45
Re: DOJMY
Ale ty to zase bereš moc do krve proboha... Neříkám, že se mám řídit tím, co vyhraje srovnávací test, ale na druhou stranu nějaké podněty od novinářů nejsou špatné a v lecčem poradí a napoví. Tohle ty odsuzuješ a říkáš takovým lidem ovce. Ideální stav- mám cenový strop, představu o třídě, podívám se co je k mání, počtu něco tisku, vyberu hlavní dva tři kandidáty, opět počtu něco tisku už jen o těchto vozech, projedu se, vyberu si, koupím si, tečka.
Já jsem jiné téma, já testy čtu, abych měl přehled a pro zábavu. Na nové auto nemám a jsem rozhodnut, že moje další auta budou asi vždy BMW, takže u mě je to s rozhodováním jednoduché.
17. 8. 2011 07:24
Re: DOJMY
od zaciatku hovoris o tom istom co ja, akurat ja si nevyberiem 2-3 kandidatov ale zo zaujimavosti si ich vyberiem 5-6, tak neviem o com sa tu rozpravame. Ja citam testy tiez zo zabavy a zaujmu o auta ale auto.cz je jeden mozno zo 14 serverov ktore citam. To ale neznamena ze tieto testy ovplyvnuju moj nazor na auta.
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 16:45
Re: DOJMY
Ale jo, máš pravdu. Je to zajímavé srovnání. :-)
13. 8. 2011 09:52
Re: DOJMY
Ty si stále nerozumíš, rozumbrado. Já Golfa nikam necpu, já jen píši o tom, kde GOLF je. Nebo jsem snad měl napsat, že na vrcholu kompaktního mainstramu (včetně supermainstreamu) je cee´d >:D

Tedy speciálně pro tvům malý mozek - čti pomalu a s hlubokými nádechy - vrcholem kompkatní mainstreamové třídy (včetně supermainstreamu) je VOLKSWAGEN GOLF. Nad všemi pak trůní prémie - AUDI A3, která dojíždí a čekáme na novou generaci. A3 však i přes své stáří drží žezlo designově nejčistší prémie. Dále je tu designová lahůdka - VOLVO C30 a pak aktuální král třídy - BMW1.

Co si o tom myslíš ty není vůbec důležité, důležité je to, co jsem napsal, neboť přesně tak to nyní v kompaktní třídě je. Abych tě dovzdělal, pak zmíním ještě přicházející MERCEDES-BENZ, model A. Ten trůnem krále třídy nepochybně mohutně zacloumá. Ovšem ty, ty buď klidný, žužlej korbáčiky a shánej novou hlavu, neboť tvá diskisní tma, malost a tupost tu dosahuje výšin orbitu... 8-s >:D
13. 8. 2011 09:59
Re: DOJMY
Aaaa, to tu mame zase nasho gtiho, co si vymysla supermainstream nazvy pre svoju honic karu golfa co? Vravim ti povedz rodicom nech ti daju viac nubianu na gebulu lebo ti pripaluje celo dost. Kedy uz dorasties a pochopis ze vw je len marketingova sracka? Ja viem presne co si napisal, nemusis to tu opakovat jak pripeceny dilino. A vravim ti ze golf nie je ziadny supermainstream, to si si len ty vo svojej prazdnej gebuly vymyslel nazov. CO si tu napisal nie je dolezite, si len obycajny dilinko co tu trepe a serie si do huby ako som ti tu uz nie raz ukazal a dosvedcil. A ak ti to chyba dokazem ti to aj teraz.. Staci sa pozriet do diskusie v teste mondeo-passat-superb ako si tam nariekal a vykrucal sa jak had.
13. 8. 2011 10:36
Re: DOJMY
Píšeme snad o autech, nikoliv o dioskutérech. Tedy opakuji - je vrchol kvalitativní třídy mainstream (včetně supermainstreamu), a tím je golf, nad všemi pak jsou prémiové modely, nyní je mezi nimi králem BMW1. Pokud máš jiný názor, nepiš o mně, napiš ten názor, napiš tu o tom, kdo je z kompaktního mainstreamu (včetně supermainstreamu) nyní na vrcholu, zda vůbec podle tebe existuje prémiový segment, a pokud ano, pak kdo je v prémiových kompaktech králem. Já tvrdím, že ty ovšem nemáš na to psát o autech, nevíš, neznáš, neumíš, proto tu jen kopeš do kolegů, nyní do mně. Jsi klasický diskuzní korbáčik.
13. 8. 2011 20:30
Re: DOJMY
chalan ty si sa asi dnes zle vykakal na nocniku co? odkial mas prosim ta ten supermainstream? a odkial mas ze golf je najkvalitnejsi? Golf je najpredavanejsi , co neznamena ze je najkvalitnejsi. Lebo v nizsej strednej su vsetky auta o kompromisoch. Keby bol najvalitnejsi tak sa ostatok ani nepredava. A ja tvrdim ze ty nemas co pisat sem do diskusii lebo okrem svojej znacky do vsetkeho kopes a nic neuznavas okrem koncernu, co svedci o tvojej zakomplexovanosti do jednej znacky. A do kolegov nekopem, ja tu len reagujem chlapce na tvoje bludy o com svedci aj v tvojej prazdnej hlave pometenej vymyslanie novych nazvov tried. Chlapce uvedom si jedno, o tebe sa uz pise aj na inych forach a si na smiech. Tu mas mozno par dilinkov co ta obdivuju, no viac je tych ktorym si na smiech. A koncim, nechce sa mi s takym deckom pisat.
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 16:50
Re: DOJMY
Bordó, promiň, vážím si Tě, dokonce jsi mě dostal svým vyjádřením "chytrý ako kakavičko či kakao" , ale poprosím "serieš si do huby" - tohle tu netahej. Dá se to napsat i jinak..... ;-) Díky. :yes:
13. 8. 2011 20:24
Re: DOJMY
Ji/Ri, jak napises inak ked si toto individuum (specialne pre teba slusne :-) ) takto kadi neustale do svojich ust?
12. 8. 2011 17:29
Re: DOJMY
Keby si vynechal toho Golfa, dvihnem palec hore... Ale tlačiť ho k 1er je trocha scestné. Sám to dobre vieš. 1er je podstatne iná liga. A na to "A"-čko asi čakáme s rovnakým očakávaním... ;-)
12. 8. 2011 17:43
Re: DOJMY
Nepochybně jsi mě špatně pochopil, netlačím Golfa k BMW1, naopak nahoře píši že nad vrcholem mainstreamu, tedy GOLFem není nebe, jak by se pro jeho komplexní kvality mohl leckdo domnívat, nýbrž, že tam trůní (logicky) král prémie, BMW1. Ten GOLF je tam logicky jen proto, aby bylo zřejmé, jak to ve třídě vypadá - na technickém, stylovém, jízdním vrcholu je samozřejmě prémie, pod ní (super)mainstream v podobě Golfu a na nižších patrech jednak klasický mainstream, jednak lowend. Nic nového, tohle ví každý, já to jen zopakoval.
12. 8. 2011 17:57
Re: DOJMY
Či to vie každý, alebo to vieš len ty... To je úplne jedno. Však každý máme nárok na svoj vlastný názor. Ja som pochopil, ako si to s tým nebom myslel. Mne sa jedná o to, že aj pod článkom o BMW musíš ten plech z vlkohradu za každú cenu zmieniť. A aj keď to od teba samozrejme už každý čaká a nikoho to neprekvapuje, mal by si tu podstatne lepšie meno keby si to vedel vynechať. Pretože ak vynechám tie tvoje orgazmy na VW, tak inak dokážeš mať aj docela presné a výstižné príspevky. Napríklad o tej garážovej pravde... ;-)
Avatar - escorpion
12. 8. 2011 18:12
Re: DOJMY
BMW1 je špička a kráľ triedy. Potom golf a nič ... Málokedy súhlasím s názorom GTI, ale teraz áno :yes:
12. 8. 2011 18:39
Re: DOJMY
Rozhodne mne bude zajimat tvuj postoj k Mercedesu jez by chtel taky hrat nejake ty housle v teto tride s prichodem jejich vlastniho modelu vuci zavedenym modelum jako A3 a BMW 1.
13. 8. 2011 09:58
Re: DOJMY
A3 je dodnes jednoznačně nejčistší design prémových kompaktů, o tom nemůže být sporu. Vyčkejme však na porovnání s příjezdem nové generace. Na mercedes se moc těším, podle mého to bude právě on, kdo bude definovat klasu této třídy v prémii. Brzy uvidíme...
13. 8. 2011 10:38
Re: DOJMY
Verim, Ze Audi pujde na jistotu s A3, jak jinak. Moc se tesim na testy.

Dik. ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 16:58
Re: DOJMY
No tuším, že A3 a hlavně Sportback opět praští pěstí do stolu.... :yes:
23. 9. 2011 09:43
Re: DOJMY
promiň,ale hodnocení designu pouze na základě tvého (!) úsudku je směšné. Věty typu A3 má nejčistší design mezi prémiovými kompatky je zcestná. Selsky vysvětleno: co se líbí tobě, se nemusí líbit mě. Dá se to vysvětlit i opatrněji, bez naštvání ostatních diskutérů. pokud ovšem neštveš ostatní cíleně, pak to děláš skvěle >:D taky mě baví tvé smyšlené výrazy (supermainstream) apod, jsem si jistý, že je dnes žádný novinář nepoužívá a nikdo neví co to je, ale fandím ti :yes: :-)
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2011 10:56
Re: DOJMY
Stary moj, skoda ze malo ludi vie, komu vdacime za to aky kvalitny je Golf...
Vsetci asi viete o mojich nazoroch na Audi, ze pod A4 to ani za Audi moc nepovazujem, ale Len podvozkova platforma auto nerobi - vid priklad A3. To auto bolo proste nieco fakt prelomove pre "Golf-klasse", a na tej novatorskosti sa asi tak rychlo nic nezmeni. Paradoxne tu v tejto triede musia MB a BMW dobiehat naskok vdaka technike, dobre tak teda nie technike ale vdaka dizajnu a kvalite interieru ;-) .No, ale este k tomu Golfu: Kto bol Sef Audi pred Rupertom Stadlerom?
Martin Winterkorm !!! a kto je dnes M.W.? SEF Celeho VW !!! A tu sa stala zasadna vec po jeho nastupe: dal si otazku : ake ta napadne hned auto ked sa povie Volkwagen ? - GOLF ! A tak bolo treba dat celemu svetu najavo ze Golf je novy zaciatok pre VW !!! G - VI mal jedinu ulohu - byt najlepsi ! a ked sa pozriem do interieru plne nalozeneho G VI, musim priznat - misia splnena ! Dokonca aj niektore nemecke testy, kde sa G VI a A3 stretli museli uznat, ze kvalita interieru vyskocila nad ocakavania ! o tom niet pochyb.
Ale vyckajme este ten rocik, ked pride A3: Nova MQB platforma, zakladny razvor 2,63 / ved to bola kedysi stredna trieda! / dizajn akvalita na ocakavanej urovni, a kazdemu musi byt jasne, ze skor ako urobit hrr-akciu ku predajcovi BMW, oplati sa asi este ten rok pockat.... ;-) :yes:
13. 8. 2011 11:05
Re: DOJMY
Ale jo, já beru tvé přesvědčení, nová A3 bude superdílo, to tušíme všichni. Jenomže tu holt ještě bude ten Mercedes, a jsem přesvědčený, že ten ví moc dobře s čím přijít. Odtušuji budoucnost takto - A3 klasická kompaktní prémie na světových motorech, světových převodovkách, čisté, uklidňující linie, prostě prémiová volba pro největší skupinu prémiových kompaktních jezdců- Mercedes A - fantastický esprit, luxus pohledu, jízdy a kokpitu, prémiový bonbónek. BMW1 - eurodrzek pro rychlé, sportovní jezdce, jimž visí a viset může svět u zadnice.

Pro všechny je možná volba, každý si vybere. Jen prosťáčci ducha budou skučet bolestí vlastní závistivé duše...
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2011 11:13
Re: DOJMY
Toho Meda by som sa nebal - ved sa pozri ako to ide s Medvedmi dolu-vodou:
Kvalitou interieru "nas" neohrozia, podvozkovo...HMMM, povedzme si to takto: po tom ako sa spolcili s Renaultom - najkazivejsou a najhnusnejsou znackou vyrabanou v Europe - mozeme cakat nieco dobre ?! no asi tazko ! Vonkajsi dizajn - to je podla mna jedine a to trojcipe koleso na prednej maske - iba ak tieto argumenty mozu niekoho zaujat na novom MB Acku ... :no:
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 16:55
Re: DOJMY
...trepeš... ren má v současné době nej dýzl motory.... tak netrep ty fajo..... >:D
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2011 17:22
Re: DOJMY
Tak ty si uplne mimo :-! , dokaz to ! maju novu 1,6 a co 3,0 V6 ?!
sa spamataj a tu Renault ani nemiesaj !
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 17:27
Re: DOJMY
a 110k, 130k, 150k, 180k, a ten třílitr v šestihrnku..... spamataj sa ty.... :-!
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2011 17:36
Re: DOJMY
Ale daj pokoooj, 180k z akeho objemu?
Pokial nezacne Renault ribit nejake normalne Auta - 1.Laguna, Safrane, ale miesto toho davat Samsungu ci co to je P.I.C.U na kapotu a prehlasovat to za auto vyssej strednej triedy, tak je to s nim rovnako vazne ako s tebou
>:-[]
A tu mas modlu :[odkaz]
mozes si vybrat do ktoreho vyfuku sa urobis ci do laveho alebo praveho, len neviem ci ti nebudu volne-siroke >:-[]
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 16:54
Re: DOJMY
....mno Medvíďo to napálí hooodně přesně si myslím..... a k tomu motor z renaultu.... to bude vřít ...
13. 8. 2011 20:59
Re: DOJMY
dokonale si to teraz vystihol... bez námietky absolútny súhlas! :yes:
Avatar - white label
13. 8. 2011 11:58
Re: DOJMY
Pokud chceš psát o nějakém tom novém začátku Golfu, pak je to Golf V, kdo ho po (technicky poněkud "zaspalém") Golfu IV začal. Golf VI už je "jen" jeho povedenou evolucí-zdokonalením při kterém se navíc VW podařilo snížit celkové náklady na výrobu, aniž by to bylo zřetelně na úkor "hodnoty" vozy. A ten interiér Golfu VI šel opravdu nahoru, a to zejména u základních verzí, navíc kvalita některých dílů v interiéru Golfu V, zejména z počátku výroby, nebyla nic moc, zlepšení nastalo až po "neviditelném" faceliftu v r. 2006.
A3 ve srovnávacích testech s Golfem "prohrává" docela pravidelně, technicky nemá navíc moc co nabídnout a na modely GTD/GTI/R nemá příliš navrch ani (zejména současný) interiér A3, který je (vedle prémiového loga) její nejsilnější zbraní, slabinou (proti Golfu) je naopak menší prostornost a logicky vyšší cena, celkově vnímám A3 jako mírně luxusnější "dámskou" alternativu ke Golfu.
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2011 12:32
Re: DOJMY
Takze sa zhodneme na stupajucej kvalite interieru Golfa, a kedze nepredpoklada asi nikto z nas ze u A3 by to malo byt inac, tak prave vdaka novej MQB, a razvoru 2,63 m , samozrejme aktualne najnovsich a este len pripravovanych motorov, a dufam ze este lepsim moznostiam "haldex-quattra" - mame sa na co tesit. uvidime ;-)
Avatar - white label
13. 8. 2011 17:57
Re: DOJMY
Věřím, že se máme na co těšit, a to jak u příští nové A3, tak u Golfa VII.
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2011 17:59
Re: DOJMY
ozaj, ked si tu...co je za trotla ten Ji/Ri ci ako sa vola? ved to sa ani neda byt tak debilny alebo cooo...
:-!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2011 21:15
Re: DOJMY
Taky sis toho všiml? On je totiž chovancem psychiatrické léčebny... Taky jsem na to přišel teprve nedávno, tak se mu prosím tě nesměj, nechej ho vyplkat a nevšímej si ho. Až zjistím, v které léčebně leží, tak ji tam zatelefonuji a vyhubuji jim, že pouští tak silné případy k PC.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2011 19:42
Re: DOJMY
Golf VII? Možná (opravdu ano) ;-)
A3? NEmyslím (NEvěřím :-)
13. 8. 2011 21:05
Re: DOJMY
s tou A3 súhlas... nie je tomu dávno, čo známy chcel kúpiť novú A3 a nakoniec zvolil Golfa, čo si do neho len náhodou sadol na autosálone a došiel k názoru, že v tej aktuálnej A3 sa ledva hýbal... Golf na neho zapôsobil jednoducho viac ako A3 a tak ešte aj nečakane ušetril...
Avatar - white label
13. 8. 2011 22:42
Re: DOJMY
Jo, Golf je znatelně celkově prostornější, a to dokonce i ve srovnání s A3 sportback, ale kdo osobně nevyzkoušel, obvykle neuvěří...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2011 21:16
Re: DOJMY
Tady naprostý souhlas s každým slůvkem... Divím se, že vůbec Audi nechalo A3 tak zastarat. Už je na trhu 8 let?
Avatar - Ham.
14. 8. 2011 00:46
Re: DOJMY
No on asi není hlavní problém A3 nějaké fatální zastarání (jo nová generace už by to být mohla o tom žádná) ale hlavní problém je konkurence z vlastní stáje v podobě GOLFu. Proti svým konkurentům v prémii se A3 daří nadmíru dobře jak loni tak tak letos, např. 1er v Evropě 2010 147 tis. kusů, A3 178 tis. kusů, to stejné platí v ČR letos 1. pol A3 265 kusů 1er 75. Takže A3 nemá problém s cizí konkurencí včetně třeba různých jůlinek nebo c30 atp. ale s konkurencí z vlastní stáje a samozřejmě až přijde GOLF VII a nová A3 tak se může "problém" opakovat, myslím, že jestli z něčeho mají v koncernu určitý bolehlav tak je to právě řešení této situace i když je to bolehlav dost příjemný protože Golf drtí v prodejích mainstream, A3 prémii tak co chtít víc...
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2011 02:01
Re: DOJMY
Že Golf (doslova) drtí konkurenci chápu (NEjsem třeba nadšena, ale CHÁPU to - "má" to/"dává" to smysl). Že stejně tak A3 poráží "svou" konkurenci, tomu nerozumím, to NEchápu..
(to bylo BEZ ironie ;-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2011 08:46
Re: DOJMY
No já situaci chápu asi tak, že nižší střední je o kompromisech a nějaké vyhraněné typy které jsou i technicky na výši v určité oblasti tady nemusí uspět. V této třídě má úspěch ten kdo dokáže udělat nejlepší kompromis. Auto musí mít nějaký vnitřní prostor aby něco odvezlo, auto musí vypad hezky či dokonce elegantně, musí mít slušné jízdní vlastnosti, motory musí být solidní, cena přiměřená, pohodlí, vnitřní hluk na slušné úrovni, spolehlivost, možnosti individualizace nekonečné, pohony 4x4, musí solidně brzdit ale ne za cenu keramických brzd které by okamžitě zničily cenu, musí tu být prodejní a servisní síť a protože nikdo nedokáže nabídnout všechny tyto vlastnosti na špičce v jednom voze (ono technicky prostě nelze mít super pohodlné auto a zároveň s jizdními vlastnostmi třeba porsche) tak vítězí ten kdo odladí nejlepší kompromis. No a to je moje vysvětlení proč se třeba A3 prodává lépe než 1er. A3 má horší jízdní vlastnosti ale ne o autobus, má horší motory ale o fous, má lepší vnitřní prostor taky o fous, má lepší pohodlí o dva fousy, má možnost 4x4, je uvnitř o fous větší, je asi elegantnější pro víc lidí takže výsledek je, že je to soutěž kompromisů kde o fous přebíjí 1er, ano 1er je horší kompromis než A3 to je moje vysvětlení (i když jízdně je lepší ale je to jediné kritérium pro 10 řidičů z 10?, odpověď nikoliv není, možná pro 3 ale víc nedám ani jednoho). No a v koncernu mezi A3 a Golfem je to o tom samém, současný Golf je prostě lepší kompromis než A3, má horší image, má horší možnosti idividualizace a možná o kapku hůř vypadá ale pak už jsou jen plusy také sice jen o fous ale na straně Golfa (jízda, vnitřní rozměry, kufr, pohodlí, brzdy) takže suma sumárum Golf se lépe prodává. Osobně mi v nižší střední nedává moc smysl prémie a neprémie ta podle mne funguje naplno až od střední třídy, ano jsou prémiový a neprémiový výrobci ale v nižší střední je to prostě o nejlepších kompromisech protože převážná část kupců jsou řekněme finančně průměrní lidé kteří si prostě nemohou dovolit vše a tudíž hledají co, no nejlepší kompromis. Když je člověk za vodou tak hledá a) na běžné ježdění luxus a pohodlí (A8, S-clase, 7er) když to pohodlí chce se sportem tak Panamera, když s luxusem na n-tou tak Bentley, RR etc. Když chce sportovat na silnici tak Porsche, Ferrari, když na okruhu tak něco jako Radical SR8 no a na blbnutí v terénu nějaké to G či LR a protože má love tak nedělá kompromisy a všechno si to koupí/najme. Ten kdo upřednostní jednu vlastnost a není dobrý ve všech ostatních tak v nižší střední je "pobit" leadery třídy. Tak bylo, je a bude.
Avatar - white label
14. 8. 2011 10:41
Re: DOJMY
Velký souhlas, v nižší střední se prostě na nějakou prémii nehraje zdaleka tolik, jako třeba ve vyšší střední, proto spousta lidí nemá vůbec žádný problém brát jako alternativu k A3, 1er, Ačku, C30...i toho Golfa,přesto, že se to mnoha zdejším diskutujícím vůbec nelíbí. Zrovna nedávno se tu jeden místní nick vážně rozhodoval při nákupu nového kompaktu mezi A3, C30, Golfem a Scirrocem a rozhodoval se hodně dlouho, nakonec vybral C30, hlavně k vůli vzhledu, který ho osobně oslovoval nejvíc.
Osobně bych si v této třídě 1er (myslím hlavně první generaci) nekoupil (o sendvičovém Ačku nemluvě) hlavně k vůli vzhledu! a prostornosti, což jsou věci, které "spolehlivě" odradí největší část případných zájemců a můžou smáznout sympatie ke značce, tak jako v mém případě..., navíc je v této třídě pro většinu uživatelů přední náhon uživatelsky přívětivější, než zadek, který navíc logicky snižuje prostornost zejména v zadní části vozu...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 8. 2011 10:58
Re: DOJMY
Jo jo pravda. Ostatně jednička je spíš než racionální volbou spíš často volbou vozíku na nákupy pro paničky či bohaté synáčky, nebo naopak ve vyšších verzích, jako 130i, volba pro sportovní fajnšmekry. To je fakt, Kdežto A3 si často koupí lidé prostě jen tak, jako auto do rodiny (zejména v západní Evropě, u nás i ta A3 je vozítko pro paničky). V tom je ten hlavní rozdíl.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2011 19:41
Re: DOJMY
Asi NEdoceněné (dle mne) VÝBORNÉ auto (i pro paničky? :-) ) je LEXUS CT 200h (tak POVEDENÉ, že by si ZASLOUŽILO další motorizaci/-e :yes: :-)
PS: A jsem zvědava s čím v třídě příjde Infiniti - prostě "soupeřů" A3 je MNOHO a myslím že A3 je opravdu NEpřevyšuje (ani při SPORTtovních požadavcích ani při "normální/běžné" jízdě ani v "originalitě" či designu.. ;-)
Avatar - AUDIRS6
14. 8. 2011 20:41
Re: DOJMY
asi by si fakt mohla zaist k ocnemu :-! ved to uz sa fakt neda : Golf - ano, A3 - neverim... 8-s to akoze Golf je dizajnersky lepsi nez A3, alebo co ?! a lexus CT200 a ini hypoteticky superi :no: , Sa uz s tym zmier ze A3 bola no-1. a v dalsej gen. bude znovu ! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2011 21:10
Re: DOJMY
Děkuji za péči, zatím stále ještě vidím "i za roh" ;-)
PS: Pokud auta hodnotíte JEN a POUZE dle designu, tak má váš příspěvek možná smysl - já mluvila o AUTECH :-)
(a audi A3 proti GOLFu nenabízí NIC, snad jen vyšší cenu a servisněpojistné náklady ;-)
PPS: A ano, Lexus CT 200 je konstrukčně i výsledkem POVEDENÉ auto - když už se tak povedlo ZASLOUŽILO by si asi další motorizace..
Docela HODNĚ se mi líbí i nové BMW1 (8mi-stupňová převodovka v této třídě je :yes: stejně jako celá koncepce vozu :-) :yes: ) a samozřejmě "uvidíme", ale nějak NEvěřím, že TOTO audi A3 "trumfne" ;-)
(a jestli jste myslel "komeční TRUMFnutí", tak to nevím - vkus lidí je NEvyzpytatelný, ale to je jako byste mi "vyhrožoval", že příští Britney Spears bude prodejně úspěšnější než /můj oblíbenec/ Brad Mehldau :-)

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2011 19:37
Re: DOJMY
Děkuji za "hloubkovou" analýzu :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 8. 2011 10:59
Re: DOJMY
Tak zastarání a konkurence od Golfu jde spolu ruku v ruce, že. Kdyby byla na trhu nová A3 už dva roky např., tak by pro ni byla přeci jen konkurence z vlastní stáje méně citelná. Ale jinak máš pravdu ;-)
Avatar - zdravy rozum
13. 8. 2011 08:12
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - escorpion
13. 8. 2011 14:25
Re: Auto pro eunuchy a paka? bmw nebo audi
Daj sa liečiť, hlavne s Tvojimi zaparenými vajciami. Rád budem za paka, pokiaľ v mojej garáži sa zaskvie skvost typu BMW. Jednotka je super, počkám na novú 3-ku a 5-ka ? Tá je dokonalá. Žiadna imitácia auta, typu kia či podobne, ale skutočne exkluzívne auto. :yes:
13. 8. 2011 21:11
Re: Auto pro eunuchy a paka? bmw nebo audi
Áno, ale len pokiaľ kúpiš ročník 1998 z bazáru a pred mladými pipkami si budeš honiť ego s klúčmi od nemeckej "prémie". Ale dnes má na trojkové "bávo" z AAA za 3000 € hocikto. Potom povedzme, budiš pako... Ale ak kúpiš novú 335i, alebo novú 5-ku a kľudne aj tú novú 1er, ono vlastne tiež hrozí, že budeš pako. Len s tým rozdieľom, že ťa takto budú označovať len tí, ktorí majú možno tak na Daciu Hňogan a idú puknúť od závisti... To je ten rozdiel. Kam patríš ty? :yes:
13. 8. 2011 19:15
1er
Napoprvé jsem to designově nedal, napodruhé už to začíná být z některých úhlů lepší (i když na ten tvar předních světel si budu muset chvíli zvykat).

Ale říkám si, že až bude v Mpaketu, na 18kách nebo 19kách a s pěkným zadním difuzorem, bude vše odpuštěno. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 8. 2011 11:01
Re: 1er
Jsem na tom stejně ;-) [odkaz] Zde je 1er BMW Performance, pokud máš facebook ;-)