Je to špatné s tou Alfou. Opět jsme svědky konců velkohubých prohlášení, které se časem ukazují jako nesplnitelné.
Osobně odhaduji, že Alfa bude dva roky živořit jen s Mitem a Giuliettou. Dva modely, z nichž se dá za Alfu považovat jen jeden, to je zatraceně málo...
Alebo "čím vzdialenejšia budúcnosť, tým ružovejšie vyzerá"... v očiach Alfy. Toľkokrát sme už od Talianov počuli, čo všetko bude v budúcnosti...
Pre nás ostatných to je len potvrdenie typického prístupu Alfy (ak nechcem zovšeobecňovať na Taliansko) k vývoju/výrobe/práci. ;-\
Tohle auto už vyjede v druhém exempláři konceptu (sand to nebdue jen přelakovaný původní koncept), tedy je naděje, že se na tom fakt dělá...
Takže já věřím, že tohle auto dojede.. a myslím, že není už tak zásadní, jestli to bude na konci roku 2012 a nebo začátkem roku 2013. Panda se taky předsatvuje o 3/4 roku později a je vidět, že ku prospěchu věci. Ten necelý rok už nehraje zásadní roli, pokud to auto skutečně přijde. U Pandy je vidět, že když se chce tak to de.
Jinak i ten přístup ke stávajícím modelům se mění... viz modernizace Mita a instalace aktivního podvozku do čtyřlístku. To je dobré znamení... Mito je plnohodnotná AR.
nie je to tak dávno čo sme tu čítali, že nová Panda a Lancia Y budú predstavené až v priebehu roku 2012...čiže treba brať tie údajné "sluby" s rezervou, kedže sa často nejedná o oficiálne informácie koncernu Fiat ale o rôzne novinárske špekulácie...ale samozrejme zredukovať portfólio značky na dva predajné modely je zvláštné, hádam Sergio vie čo robí...
Tvůj názor je velmi složité odhadnout >:D , "je to Fiat,Alfa,Mase... a je to dobré", jsi prostě kazatel fiatí víry. Jestli něco jezdí hůř nebo lépe, to je pro vytvoření tvého názoru zcela jedno, protože tomu ty rozumíš jako koza petrželi... takže, Fiat je nejlepší. :-);-)
No vidíš to.. a pak že to nejde... Objednáva na C4 zde avizovaná (a nemyslím tím citroen), pozitivní přijetí Pandy a na závěr citace.. Fiat je nejlepší... No, ono to s tebou nakonec půjde.. a tvá láska ke mě neutuchne ani v budoucnu...Dyť já...., já tě mám taky rád...
>:-[]
P.S. O tom kdo čemu a jak rozumí (předpokádám, že i ty máš nějaký obor, ve kterém se orientuješ a který tě živí).... můžeme někdy podebatovat... ,ale nemyslím si, že by na to tady byl vhodný prostor... Zakončil bych to slovy... To co ty si myslíš o mě, je zhruba na stejné úrovni jako to co si myslím já o tobě... A tím bych to uzavřel. Tvé ventilování názorů na mě si myslím, že ostatní chtějí být ušetřeni. ;-)
Mě je úplně jedno, čím se živíš, píšu o tom, že nerozumíš autům, to je celé, tvým koníčkem, na rozdíl od většiny diskutujících na auto.cz, nejsou auta, tvým koníčkem hraničícím s posedlostí je Fiat. ;-)
Mě se 4C líbí velmi, a pokud se potvrdí informace o tom, že seriové auto bude v intencích konceptu, tedy dvěstě koní na zadku a váha 850kg s cenou kolem milionu, tak klidně hned složím zálohu, abych si do začátku roku 2013 počkal na auto. Jenže jak po sobě čtu na jednom řádku ty údaje, mám docela dojem, že je to ze strany alfy mission impossible, a směrem k trhu plácnutí do vody. Ale pokud se pletu, jen dobře.
Ja uz jsem to psal jinde: KTM X-BOW, ze ktereho ma udajne 4C vychazet vazi v nejlehci verzi Superlight 725 kg. V normalnejsich verzich to bude vic. Musej pridat strechu, ram, okna, sterace, klimu, nejakou aspon naznakovou palubni desku + aspon 2x airbag, povinnou vybavu, smysluplnou nadrz, ABS (alespon) = 850 kg? A cena zakladni X-BOW je 1 300 000,- coz neni "kolem mega" ale mega + 30% navrch. A to je cena KTM, ne Alfy.
Aby bylo jasno - osobne jsem nadseny z myslenky na male kupe od Alfy ve stylu Toyoty MR2, nebo trosku vetsiho (max jako Boxster), ale tohle je fakt mission impossible.
Muj tip: Bude vazit asi 1200 kg a cena +- 1 400 000,-
První koncept VW Up! byl prezentován v roce 2007, načež se zjistilo, že koncepce není zrovna to ono, druhý koncept byl prezentován v roce 2009, a na konečnou verzi jste si museli počkat do letoška, tedy summa summárum, pokud umím trošku počítat, 5letý vývoj. Ale kritizovat VW není zrovna moc v kurzu...
Fuj, hanba volkswagenu, stáhnout trenýrky a na holou... jo, a up si nekoupím, když nás tak natahovali. :-);-)
Jinak, srdcaři, hlavní problém je v tom, že kdyby vw vůbec up neudělal, nic se nestane, má x modelových řad, to alfa tu bojuje o přežití, živoří prakticky na dvou modelech, každý nový, i takto okrajový, může znamenat rozdíl mezi životem a smrtí, C4 může být krásný imagemaker, když by po něm přijela velká julča, mohla by jí C4 velmi pomoct, pozitivní vnímání značky, která uvede technologicky "nabité" kupátko za trhrvoucí cenu, musí nutně posílit, místo toho je tu informace, že zpoždění... což u alfy často znamená, že nikdy. :-!
.... jestli to právě není tak, že spoždění velké Julči je právě tím důvodem, proč se nespěchá se 4C.... Na co teď přijít s image-novinkou, když se lidi zvědavě přicházející do showroomu nebudou moci podívat i na jiné modely? (Mito a Jůlinka už jsou etablované, těm 4C moc nepomůže). Je logičtější na 4C netlačit a představit ho až v době, kdy se bude vědět, kdy bude velká Julča a nějaké ty SUV.... Pro tyhle novinky je platný termín přelom 2012/2013 (SUV dřív, sedan později), takže okrajové 4C má čas. Navíc o tom, že to auto opravdu bude až v druhé půlce roku 2012 se píše podle mě už tak půl roku. Akorát někteří pisálci furt víří vodu, že "bude snad" už letos atd. atd.
Jinak je ale pravda, že je nesmysl představit tak žádoucí koncept, jakým je 4C, dva roky před tím, než dorazí do showroomů.....