No vypada moc nadejne. :yes: Konecne vybava, jak se patri: startovaci tlacitko, dvouzonovka (snad i s vyvodama na zadni), asfericke vnitrni zrcatko, parkovaci asistant v zadu a dokonce i ve predu (fotka te tmave-stribrne verze) atd. :yes: a to vse jiz od vyroby a nikoliv nejaka "supacka" dodelavka (nekterych pozadovanych komponent) tady na dilnach, jak to bylo donedavna zvykem napr. u CX-7 a pak si to treba zilo svym "vlastnim" zivotem... 8-s Tak drzim moc moc pesti, at to cesky importer s tim nakonfigurovanim vybav pro CR jeste treba nejak nepo.ela a tesim se na svezeni. :yes:
šéfredaktor: Ty Lukáši, ještě bys měl dnes napsat alepsoň jeden článek
LV: Ale o čem?
šr: třeba něco o frankfurtu, hlavně ať zaplníme místo. Třeba mazda a cx5.
LV: o tý jsme už ale psali všechno co víme?
šr: tak to nějak opiš, splácej dohromady a přidej obrázky.
LV: ok.
Jinak nic ve zlým, samozřejmě jsem rád, že mám kde denně číst nové info o autech:)
Asi tak to je. Ale na obranu redakce: Mazda asi moc informací neuvolnila. Trochu se divím, že např. v Austrálii je již možné auto objednávat. Bez znalosti tolika informací se mi to zdá dost riskantní. Zajímavé jsou údaje o skutečné spotřebě, kdy po jízdách na Islandu odhadli skutečnou spotřebu u benzínového dvoulitru přes 9 litrů na sto km ( u dieslu 2,2 to bylo přes 7 l). To jsou ale asi jediné jízdy Mazdy, kdy u toho byl někdo jiný, než samotní její zaměstnanci. Dále: v Austrálii se bude benzínový motor prodávat se sníženým kompresním poměrem 13:1 (kvůli 91 okt. benzínu), nevím, jak v USA. V USA očekávají diesel až v roce 2013 kvůli schvalování motoru. Jinak autíčko zvenku moc hezké, přístrojovka taktéž, tak uvidíme naživo a při jízdách...
Nu ja nasel toto, ale St. moc neverim jelikoz udahjne cx-5 ma jak se vsude pise utvorit novou latku v emisich a zpusobem jejich redukci:
The Australian tune of the engine – expected to be the higher output 129kW/420Nm unit – will use slightly more fuel than the quoted 110kW/380Nm tune. The figure will also creep up slightly under Australian standards, but is still likely be around 5.0 litres/100km when it hits local showrooms. All-wheel drive and six-speed automatic variants will also use marginally more fuel.
At that rate, the CX-5 should eclipse all current diesel-powered SUV competitors, including the Hyundai ix35/Kia Sportage (7.5 litres/100km), Mitsubishi ASX (5.9 litres/100km) and the Peugeot 3008 (5.1 litres/100km). The quirky MINI Countryman D achieves combined cycle fuel consumption of 4.4 litres/100km, but arguably occupies a different section of the market.
trochu znekllidnujici udaje z prvni recenze. hosi z australie s tim jeli na islandu. pravda, byl to maskovany kousek, mozna nebyl uplne doreseny k prodeji a pod:
During our admittedly short drives of the prototypes (in a flying trip to Europe we logged up around 74 hours in planes but only around three in the cars!) we noted trip computer average consumptions of 8.6L/100km in the diesels and 10.7L/100km in the petrols. It should be noted that the loop we drove was not picked for its likely effect on economy – nor were we driving like saints. Normal driving could easily knock 2.0L/100km off these marks.
To, co uvadis je holej blabol... To by japoncici nemuseli dumat deset let nad necim, co by melo priblizne stejnou spotrebu, jako jejich stavajici motory. ;-\ Muj odhad je, ze diesel bude ve slabsi specifikaci na 4,5L s manualem a na 5L s automatem. V silnejsi specifikaci na 5,0L s manualem a na 5,5L s automatem. Verze 4x4 muze neco malo jeste pridat. Benzin atmosfera bude na 6,0L s manualem a na 6,5L s automatem, to same verze 4x4 muze jeste neco malo pridat. Pokud bych se nemylil, tak to by bylo skutecne "revolucni". :yes: