Myslím, že to je silvestrovské porovnanie od AUTO CZ. To by sa predsa nikdo neodvážil normálne porovnávať to čudo s x6-kou. A Ty ešte napíšeš, že je originálne a praktické....... Ja mám iný názor. Ten rozdiel v kvalite je do očí bijúci. Inak všetkým prajem Šťastný Nový rok 2012.
A ja ze kde brali v BMW inspiraciu. Tak uz viem.
Inac X6 nie je auto, to je diagnoza. Ked sa niekto nevie rozhodnut, ci chce SUV, alebo sportiak.
Takze chce byt vysoko, a este aj vzdy prvy. Teda aspon na Slovensku s tym jazdia chrapuni a uchylaci. X6 je jednotka agresivity. Ale nechcem zovseobecnovat, v Rakusku a Nemecku som v tom cude videl normalnych ludi, takze u nas je to len taky miestny folklor.
tak toto je porovnání nejvějtších oblud které se dají na tuzemských silnicích potkat...ten ssangyong se naštěstí moc nepotkává...X6 bohužel už víc...nic tak odpornýho jsem dost dlouho neviděl...(zdatně jim sekunduje snad jen fiat multipla I) a kdo za toto vyplázne ty peníze tak je pro mě estetický sadomasochista...u X6 se dá alespoň polemizovat o špičkových motorech, podvozku a interiéru...u korejce mě žádný pádný důvod krom nízké ceny nenapadá...jeden pohled do interiéru bohatě postačil... :no::no:
Mno, Ssangyong má motor od Mercedesu, takže s těmi motory to není tak zlé. A podvozek rámové konstrukce dokáže na rozdíl od BMW vjet i do terénu. Ssangyong :yes:
obojí je ohavné... :yes: a mezi náma proti čemu bys chtěl X6 postavit...tenhle ohavný korejec je zakladatelem tohoto pseudosegmentu...a za druhé..nic tak podobně obludného jako X6 nikdo další neprodává
Tak ja to vidim jinak a nic moc s tim nenadělaš. Mě se prostě X6 libi a budi ve mě respekt a to nejen diky svym rozměrum. Samozřejmě chapu že se někomu X6 nelibi ale oproti te korejske stvuře je to přecejen designově na podstatně vyšši urovni.
Jinak ještě k otazce ktere z těchto aut mě vic zaujalo. No ač mě X6 velmi pozitivně zaujala tak vic mě určitě zaujala ta korejska ohava ale opačně. Nic přišernějšiho snad už ani neexistuje snad ještě Aztek.
tak je jasný že X6 která má předek z X5 vypadá vedle tohoto korejce krásně...když přídáš dobrý podvozek a špičkový interiér není to tak zlé...ale když mám možnost si vzít opravdu pěknou a podobně schopnou X5 nevím proč bych si měl brát tuto obludku...
PS. s tím autem bych neměl tak velký problém...kdyby nemělo tak obludný zadek...M paket a velká kola to opticky zmenší(ten zadek) a výsledný efekt už docela ujde... >:D ale pořád je to vedle většiny německé produkce prostě obluda... :no::no:
Základní proporce jsou podobné, ale výsledek naprosto opačný. X6 se třeba někomu nemusí líbit, ale tu majestátnost a suverenitu co z ní čiší musí cítit každý, kdo se dokáže aspoň trochu reálně dívat. I ti největší posměváčci by X6 měnili okamžitě za svou současnou káru nebo by tomu dali přednost před vrcholem jejich oblíbené značky.
Naprosty souhlas. Když vidim to hlasovani tak je mi jasne jakou ma vypovidajici hodnotu. Zakomplexovanost z toho že v životě nebudou mit na auto od BMW ?
Tady tyhle kecy jsou tady populární. Když na něco nemám ,musí se mi to líbit a musím to chtít. Auto naprosto nevypovídá o člověku a už vůbec ne o jeho příjmu. Znám spoustu lidí co jezdí obyčejnými auty a po lepším netouží ... Přitom třeba radši utrácí své peníze jinak. A naopak znám spoustu lidí co mají auto lízlé na 7 let se splátkou 30 měsíčně a vydělávají 50 tisíc.
Populární a pro jistou skupinu diskutérů jsou tu především kecy o nahodilostech, kterým přiznávají status obecného. Jistě, že známe každý nějakého člověka, kterého nezajímají auta a jezdí tramvají, zrovna tak, jako někoho, koho zajímají a horko těžko dává dohromady splátky na auto, které si koupil proto, že je to jeho láska.
A co takhle někdo, kdo má vatu a auta si kupuje zcela přirozeně na své životní úrovni, třeba to horní BMW X6? znáš někoho, nebo nemáš tu šanci?
Pamatuj - vše čím se obklopuješ, tedy dům, byt, auto, knihy, nábytek, boty, kalhoty, empétrojka, video, muzika, hodinky... o tobě vypovídají takřka vše. Koneckonců, o tobě snad vypovídá auto tvého souseda? Ty snad máš v knihovně knihy svého souseda? Nikoliv, všechno co vlastníš je věrným obrazem tvého nitra, neboť dnes si může člověk koupit přesně to, co se mu líbí, co mu harmonizuje, co je jeho pravé estetické já. Nebo ne, esenbe? Nebo je to tak, že ty si pořizuješ zásadně věci, které se ti nelíbí, které neodráží tvojí estiku, tvůj vkus, tvůj rozhled, tvoje vědomí?
Je v tom kus pravdy někdo má v garáži novou Fabku HTP, někdo Octávku 3 roky starou a někdo 6 let staré Bávo. Vše za stejné prachy, ale rozdíl obrovský.
Něco na tom je ale neplatí to vždy. Když se ti něco líbí, odráží to tvůj vkus, tvůj rozhled, tvoje vědomí,... ale nemáš na to peníze, pak si koupíš něco, co tohle všechno nesplňuje ale alespoň ti to postačí pro život, zatímco si můžeš snít o tom, co by se ti líbilo. Když jezdím v dieselové astře, rozhodně to neznamená, že se mi to auto líbí. Ne, líbí se mi corvetta nebo snad i nějaký pěkný benzínový sedánek... Bohužel to zatím není pro mě aktuální protože je pro mě přednější bydlení.
Tvoje teorie by platila pouze na někoho, kdo není omezován. Pak by to skutečně mohlo odrážet jeho nitro.
Já na to musel takhle zareragovat, neboť těch primitivností, co tu esenbe předvádí je už "privela." Samozřejmě, že v životě to není tak vyostřené, ale co je důležité - každý, nebo lépe řečeno témeř každý usiluje o to být šťastným, spokojeným, a tohle se odráží i ve věcech které ho obklopují. Problémem "esenbáků" je faleš domněnky, že drahá auta si kupují zoufalci. Je to v podstatě bahno diskuse, projev lidí, keří si nevidí ani na špičku... kopyt.
Všimni zajímavého jevu, kdykoliv tu napíšu větu - "jsi než to, co tvůj vůz" snese se na diskusi odpor těch, kteří nejezdí prémiovým segmentem. Proč jako? Tomuhle vůbec nerozumím, avšak velmi rozumím těm pokřiveným, falešným mozečkům, vyšokovaným z horních ixšestek. Vidím do nich jako do hubenejch koz. Intelektuální bahno. Rozumný člověk přece ví moc dobře, co předmětná větička znamená... neboť ví, co je život...
I ty by jsi však měl pochopit, že tvůj pohled je jen pohledem člověka s mainstreamovým konzumním životním stylem. Pohybuješ se asi jen v okruhu podobně žijících lidí a snažíš se dle tvého životního stylu hodnotit celou společnost. Chtělo by trochu víc pokory a možná i víc otevřené oči. Pak si možná všimneš, že ne všichni žijí tvůj život. Alternativ je dost a já sám vidím ve svém okolí změny chování. Na tyto lidi pak ten tvůj vzoreček těžko nasadíš. Nasadit jde, ale jde o to jak pak výsledky interpretovat.
Svůj život na diskuse zásadně netahám, tohle ti nevyšlo. Nejde o žádný životní styl, jde o realitu. Žádné změny se v lidské společnosti ve vztahu k předmětu diskuse za posledních deset tisíc let neudály, je to stále stejné. A stále stejné to bude. Možná se jen proměňují kulisy...
Zaměř se na první větu GTIho. Já to chápu a píšu to sem odjakživa.
Tady je velmi populární diskutovat o extrémech. Ty ovšem nemají na vlastnosti celku vůbec žádný vliv.
Jistě, že ty ve svém oklolí znáš lidi, co se podle vzorce nechovají, já ostatně taky, ale těch je zatraceně méně, než těch, co přesně sedí na definici GTIho. ;-)
Skvělé napsáno, hlavně ta pasáž o pokoře a otevřených očích, člověka přece nedělá to co vlastní ale to co je takže i mainstreamový kovboj který se dívá na ty ostatní skrz prsty se odhaluje dokonale a vypovídá o svém pohledu na svět a na hodnoty které tento svět má a těmi hodnotami rozhodně nemyslím předměty které nás obklopují. Kdo chce pochopí kdo ne bude vykřikovat do aleluja že tě determinují ty předměty, ne tvá duše. ;-)
"Kdykoliv tu napíšu větu - "jsi než to, co tvůj vůz" snese se na diskusi odpor těch, kteří nejezdí prémiovým segmentem. Proč jako? Tomuhle vůbec nerozumím"
Protože tahle skupina buď stále sní o něčem, co by odráželo jejich nitro a nebo (a to je daleko horší) se snaží lidem vnutit, že to, co mají, je vlastně super ale sami tomu nevěří.
Ta skupina lidí, co tu X6 případně mají, nepotřebuje něco takového zpochybňovat, protože již mají, to co chtějí a tudíž to jejich nitro odráží :-)
Mě osobně vůbec neuráží, když si někdo koupí pěkné a drahé auto. Naopak. Mě to potěší. Vydělal si na to (je mi celkem jedno jak - stejně tak si za ty peníze mohl koupit barák... a nikdo by si toho nevšiml) tak proč by si neudělal radost. A když pak třeba potkám nějaké Ferrari, Lambo, Astona nebo mou oblíbenou Corvette, usmívám se od ucha k uchu a jsem rád, že jsem byl poctěn být alespoň v blízkosti takových aut "naživo" :-) Zážitky jako rozjezd Gallarda na plnej plyn... to se vreje do mozku jak břitva :-) A tankovat vedle Ferrari se taky nestává každej den :-)
Ty by jsi měl přestat fetovat. Ano každý je jako jeho vlastní auto. Takže když jsem jako gallardo jsem krásný ,nepraktický a hodně toho sežeru. Když jsem X6ka tak její řidič je nepraktický , hnusný a uplně zbytečný . Tohle prostě neplatí ,protože lidé jezdí různými auty kvůli X - milionům důvodů . Já jejich důvody neznám a nezajímají mě. A to ,že někdo řekne : ,, říkaš ,že je to hnusný ,ale kdyby ti to někdo dal tak by jsi tím jezdil ,, je největší blbost co znám. To už se pak nemusíme bavit o ničem. Líbí se ti ten film na základě traileru ( tedy vizuální stránky věci)- NE ,kdyby ti někdo dal zadarmo vstupenku do kina půjdeš tam - ANO . Chápeš ???
Tak jsem se tam byl podívat já (k esenbe do garáže) a fakt "bomba". Tenhle člověk by o autech psát neměl a pokud jo, tak leda do Vlasty :-!
Podle jeho garáže a příspěvků zde má pravděpodobně klasickou českou duševní poruchu :no:
Vsadím se ,že ty jsi měl ve 23 letech v garáži přesně to co ti srdce dovolilo. Prostě se mi nelíbí názor ,že když se mi něco nelíbí a považuju to za hovadinu ,tak je to nutně proto ,že jsem ušmudlanej čecháček co závidí někomu nějakou pitomost jako je třeba auto.
Ano svou "mohutnosti" a designem ve mě X6 budi jisty respekt. Naopak Actyon ktery už jsem bohužel několikrat spatřil ve mě vyvola nejdřiv smich a pak je mi teměř do breku.
Ja mam pro strach udělano. >:D No mit bouchačku namiřenou nejen na hrudi tak nevim jestli by se dalo hovořit o respektu ale jedno vim zřejmě jistě a to že by došlo k povoleni svěraču.
x6 je výrobek plný špičkových technologií o tom žádná, přesto ve mně respekt nebudí , naopak mé emoce jsou nevkus a arogantní dyzajn, a to mám rád vozy budící rozpory. x1 to taky tvrdě na diskuzi schytává pro svůj dyzajn, tak už to prostě je. Ta druhá potvora z Koreje, to už je jen nenázvuhodná prasečina, nevěřim, že by si tohle někdo v čr koupil, to prostě neni možný. >:D
Je zajímavé jak velkou inspiraci si BMW vzalo od Ssangyongu.. při pohledu z boku by to mohlo být označeno spíše jako facelift než jako model jiné značky... zajímavé
Já tě chápu, nějakou dobu jsem jí dokonce měl za nejhezčí auto vůbec. Bohužel se z X6 stalo "auto pro manželky", takže jí člověk v Praze vidí pomalu častěji než fábku. A když se ze skvostu stane tuctovka, to auto v mých očích většinou dost klesne. Bohužel..
Spíš kolik lidí s ním jezdí. Já vždycky chodil proti proudu. Možná se ti to bude zdát divné, ale za tuctovku bych tolik peněz nedal, i když technicky bude jednička.
Aha, takže při použití tvé logiky by se ti přestalo líbit jm. Ferrari 599, kdyby jich jezdila kupa po Praze? I třeba, kdyby to bylo auto pro manželky. Zkrátka by bylo tuctové. Pak by se ti nelíbilo, nekoupil sis ho? Tvůj názor, tvá logika, ale nezlob se na mě je dosti úsměvná...
Neboj, nezlobím se, holt každý jsme jiný a já názory ostatních respektuju.. a doufám, že ostatní budou respektovat ty moje. A k tvé otázce.. asi mě budeš mít za úplného idiota, ale kdyby v mém okolí parkovala kupa Ferrari 599, tak bych si ho skutečně nekoupil. Jedinečnost je jedna z věcí, které bych od tak drahého auta očekával, tak proč si za ty peníze koupit něco, co jedinečné není, když je pořád z čeho vybírat...
Dobře, takže by sis záměrně vybral horší produkt jen protože je toho lepšího všude více? Ty nechodíš ve značkovém oblečení? Chápu tě, chceš se odlišovat od davu, ale zrovna u kvalitních a dobře prodávaných aut je to kálení si do vlastního hnízda.
Dělení věcí na lepší a horší je dost subjektivní. V supersportech se nevyznám, ale věřím tomu, že v ceně toho auta by se nějaká smysluplná alternativa našla. A i kdyby ne.. kdyby na parkovišti vedle sebe stálo 10 Ferrari a 1 Aston Martin. Kdo myslíš, že by komu záviděl.. Jedinečnost je to, co dodává autu tu zvláštní auru, která umí podlomit kolena. To, že jedno z nich je o něco lepší a na okruhu dá kolo o vteřinu rychleji je věc hezká, ale v mých očích druhořadá..
V tomhle příspěvku jsem se od příkladu 599 odklonil, ale to jsem měl asi napsat. Jde celkově o nějaký produkt. Je lepší, tak si jej koupím a je mi jedno, že ho má i Pepa od vedle. To samé s auty. Německé prémie je taky všude hodně a svou exkluzivitu dávno ztratily, ale protože to je to nejlepší, co jde koupit, tak to lidé kupují.
Já ne. Nestojím o to, abych šel s kamarády do hospody, a všichni jsme na stůl vyndali ten samý telefon ;-) S auty to mám podobné.. pokud si nějaký blízký kamarád koupí nějaké auto, pro mě se stává zapovězené. Možná se ti to zdá úsměvné, ale takový jsem prostě já..
To chápu, v dobách největší slávy kobry 11 jsem o ní také snil :-) Já teď sním o E92, které naštěstí v okolí nikdo nemá, ale z důvodů popsaných výše si ještě budu muset nějakou dobu počkat. Sice tou dobou už zase budu snít o něčem úplně jiném, ale co... každopádně držím palce s tou E46 ;-)
Maximálně můžu zakroutit hlavou a myslet si o tobě svý. Kup si trabanta s tím rozhodně tuctovej nebudeš a tím se rapidně zvednou i jeho vlastnosti. >:D nebo spíš :'-( ani sám nevím.
Nic jsi nepochopil. Ostatně jako vždy. Naštěstí nemám čas se tu dnes hádat, takže šťastný nový rok.. A trabanta si klidně kup ty, hodil by se k tobě ;-)
Ne, tenhle problém s tebou má víc lidí, jen nemaj nervy na to se s tebou hádat, protože jsi ten typ člověka, který je přesvědčen, že má vždy pravdu.. a je tu spousta rektálních alpinistů, kteří tě vždy rádi podpoří, což tě v tvých názorech ještě utvrzuje a pouštět se do diskusí s tebou se pak rovná sebevraždě. Ale kdo se bojí, nesmí do lesa..
No, tak si z nás na závěr roku Jakub vystřelil. Ovšem ten vůbec největší výstřel zazněl od BMW. Smetl jím všechny ty autobusové kovboje co na zástávkách okopávají patníky s nudlí spuštěnou nízko u... pasu.
Jaká je BMW X6? No přece božská. Technicky je to vrchol světa, a design? Design je taktéž dokonalý, je to koncentrát dokonalé silniční síly, moci a arogance, auto pro silnou osobnost, auto, které nebere ohledy, současně ovšem auto, které nastoluje ty správné silniční pořádky. V picantu se třeseš na semaforech jako čivava v průjezdu. Jistě, ty bys to snad chtěl obráceně? To by sis holt, hochu, musel přesednout do X6. Sázím se, že by se ti v ní ovšem rozklepala kolena též. Svůj k svému, však to znáš...
Tak Loganů nejezdí zrovna málo, to je taky nuda.. Ale ta Kia, to je jiná. A myslím si, že za ní se otočí víc lidí než za X6.. Tedy v civilizaci. Na vesnici a na malých městech udělá rozhodně víc parády BMW.
Jsem z vesnice a věř, že za Opirusem by se tady nikdo neohlídl. Máš fakt odst zvláštní logiku, navíc čtu, že máš Ka, které jednu dobu taky nebylo zrovna vyjímkou na cestách a auto snů 330d? Trojek jezdí u nás, nedejbože v DE více než dost, tak kde je ta tvá logika?
Ka už bohužel nemám. Měl jsem ho jako student a doteď na něj rád vzpomínám. Tuctovka to je, ale jako student jsem si nemohl vybírat. Za to auto se ale rozhodně nestydím a recenzi schovávat nebudu. Někomu třeba jednou pomůže a já nemám zapotřebí si hrát na něco, co nejsem. Obecně bych nesoudil člověka podle toho, jak začne, ale čeho v životě dosáhne.. A soudit letošního absolventa na základě studentského auta mi nepřijde úplně adekvátní. Jinak auto, které si budu příště vybírat, tuctovka určitě nebude, ale na to si bohužel budu muset počkat. Za rok až dva chceme s přítelkyní stavět domek, takže momentálně všechny finance půjdou tímto směrem.. Což je důvod, proč mým autem snů je momentálně 330d. Sny se mají plnit a v nejbližší době kvůli stavbě nebudou finance na nic lepšího, na to si budu muset bohužel ještě pár let počkat :-( Dává to smysl?
Já jsem taky student a že jsi měl Ka je v pořádku, jen stále upozorňuji na tvou logiku, že by sis tuctové auto nekoupil, přitom 330d je taky tuctovka, jelikož trojek jezdí hodně.
Neberu ti tvůj názor a ani tě nesoudím, což mi přisuzuješ, ale jen stále nechápu tvou logiku, kterou jak vidno ne úplně dodržuješ, spíše tě irituje konkrétně X6 a kvůli ní si tohle vyplodil.
Já si hlavně vůbec nepamatuju, že bych někde psal, že bych si tuctové auto nikdy nekoupil.. to, co řešíme výše, se týká aut v řádech několika milionů, kde bych si tuctovku skutečně nekoupil. To ale pouhá hypotéza, protože v takové cenové hladině se tuctovka snad ani koupit nedá.. Ale tohle vlákno je úplně o něčem jiném.. ne o tom, jestli bych si X6 koupil nebo ne. Je o tom, jestli je to tuctovka nebo ne.. a podle mě je. A stejně tak je to dobré auto, které bych jednou manželce bez obav koupil..
Tak vidíš, de facto si sám odporuješ. Tvrdíš, že by sis ji nekoupil, protože to je tuctovka, pak ale filozofuješ, jestli je vůbec tak drahé auto tuctovka, myslím, že v tom máš trošku zmatek a to nemyslím vůbec zle.
I s tím velkým výskytem X6 v tvém okolí to asi nebude tak horké. Zas tolik nových X6 se neprodá na to, aby mohly stát "na každém rohu". Je to spíš tím, že to auto u tebe vyvolává nějaké emoce, tak si ho prostě víc všímáš a proto ti připadá tuctové. Když vidíš 10x za den Mondeo, tak si ho ani nevšimneš, když vidíš 10x za den X6 tak si ji 10x všimneš. U nás jezdí asi jen dvě tři X6, ale já se za nimi pokaždé ohlédnu a taky mi přijde, že je vídám často. Abych to zkrátil, tak tenhle problém tuctovosti nebude ani tak v autě jako spíš v tobě.
Já bych si jí nekoupil hlavně proto, že se mi nelíbí a že za stejné peníze můžu mít od stejné automobilky lepší auto. To slůvko "lepší" je čistě subjektivní názor, ale od toho diskuse jsou ne ;-) Drahé auto zatím tuctovka být nemůže, ale to jsem filozofoval o autě v hodnotě cca 5 mil. Ekonomická situace se dost změnila, takže BMW za 1,5 mil, které bylo ještě před 15 lety ikona, dnes už rozhodně není žádné nedostupné auto pro vyvolené.Tuctovka je to samozřejmě relativně.. celé toto vlákno se točí kolem toho, že X6 vídám mnohem častěji než X5. Mondeo bych sem z tohoto důvodu netahal, to je úplně jiná kategorie.
Jinak máš pravdu, problém ve mě bude. SUV nemám rád a nikdy mít nebudu. Ale na to mám snad v "demokratické" zemi právo >:D
To s tím Mondeem byl jen příklad...
Já taky SUV nemusím, ale X6 má nesporné kvality.
Dobře, ukončeme to s tím, že nemáš rád SUV, X6 vídáš častěji než X5, tak ti přijde tuctovější ;-)
Ahoj
nemusí mít každý stejný vkus...mě se X6 nelíbí...vypadá dle mého názoru jako obluda...ale jak jsem psal výše...M paket to vylepší dost...pak už to vypadá docela k světu v bíle barvě obzvlášť...kdyby mělo být po mém: X5 :yes::yes: ale vzhledem k tomu že nemám ani na jedno z nich...mám lehčí spaní >:D >:D
aneb Když dva dělají totéž není to totéž.... Nápad je to dobrý - a první ho realizovali soudruzi z kapitalističtější části toho poloostrova, kde nyní kvílí na Severu pro obrovského muže.....Ale také je jejich snaha důkazem toho, že dobrý nápad nestačí. K dobrému nápadu je třeba i dobrá realizace. A tady BMW dokazuje, proč je na piedestalu.... Můžeme se tisíckrát bavit o tom, že tenhle "hybrid" je na pytel, nepraktický, extravagantní, prostě k ničemu... Ale jakmile se objeví v ulici - v obratlích poputelně cukne....X6 je pro individualisty. Proto je vidíte hlavně obsazené řidičem či řidičkou plus nějaký ten doprovod. Přesně sedí svému světu a tomu ostatnímu ukazuje přesně to, co chce - "Jsem tady......."
Dovolím si tvrdit, že až na pár světlých vyjímek by většina kritiků X6, kdyby jim jí někdo dal zadáčo v tom autě i spala............ ;-)
Do Nového roku - ať se Vám splní Vaše sny........... I ty automobilové..........
Dá se to říci i opačně, nápad stojí za starou bačkoru, z SUV sporťák neuděláš i kdyby jsi se na hlavu postavil, ale protože X5 je skvělé SUV tak X6 je "jenom" o dost nevzhlednější, méně praktická ale protože základ je X5 tak pořád lepší než drátem do oka. O Actyonu se nemá cenu vůbec bavit, to je prostě špatný nápad navíc ještě technicky pochybně realizovaný, který se ani neodváží k nárazovým zkouškám ncap.
je to prostě individualizace a navíc - nutno podotknouti - Vrtule si tento experiment může dovolit - vzhledem k renomé. Praktičtější, je bez diskuze X5, kdo by chtěl tvrdit opak, trošku by ze sebe dělal myšku v teráriu...
Actyon - jak to říci - - byl jsem se na něj podívat, protože mne to auto po uvedení na trh zajímalo - ta koncepce, terénního kupé.... jak to říci - buď je SS tak daleko, že ho nikdo nechápe, nebo někde tak hluboko, že tam nikdo nedohlédne. Navíc kufr v tomhle autě je fakt snad pouze na kreditky - či golfový bag - ale kdo by s tímhle jezdil před klub, že ;-)
X6 je skvost. Pri vybere auta si davam pozor a tentokrat to trvalo pol roka. Ty co tvrdia, ze X5 je lepsia tak tvrdia to co vidia z vonku. Vo vnutri v podstate neviete ci sedite(riadite) v X5, alebo X6 (neviem ako zaklad, tam ma predajca ani neposadil, ked som mu povedal co chcem). Ten kto si kupuje X6 na prakticke veci nehladi a preto som si nakoniec vybral nove ML. Aj ked pride az v maji X6(5) na to nechyta komfortom a kludom. Ak hlade "Radost" ano, mozete ist cestou BMW. Ja v tejto kategorii hladam pohodlny, komfortny, tichy, ladny presun na dlhsie cesty co takmer dokonale robi ML (viem, S klasse to nie je, ale proti predchadzajucej generacii nastal vyrazny pokrok) Ecko ako moznu volbu koli kvalite ciest v SR a CR neriesim. Mam rad vyssie posadenie za volantom. Samozrejme, ze tu neriesim off-road. Ani by som to tu netahal, ale niekto vyssie tvrdi, ze Sang-Yong dokaze ist aj OFF:-) To co dokaze korea dokaze aj BMW aj ML a to nie je offroad, to su polne cesticky co zmakne aj Scout. Ano ML mam bez offroad packet-u, na to mam ine hracky. A kedze na dlhsie vzdialenosti sem tam riesim aj rodinu, X6 nepripada do uvahy uz vobec, pretoze X6 je v podstate relativne pohodlne 2miestene auto, alebo pre rodiny s detmi do cca8 rokov. Nejako sa necitim na kupu auta za tolko penazi v podstate iba na image. Idete na okruh s X6, to je iba na srandu. Idete po ceste - citite viac, ako by ste chceli. Do terenu? to uz vobec nie. Niekto tu tvrdi, ze v zadu je miesta OK, ja nie. Mozno po presadnuti z fabie, alebo tak sa to moze zdat. to neviem posudit.
Teraz nechcem riesit kto na co ma a na co nadava. Podla mna je X6 velmi podareny kus auta s image, ktory moze nove MLko len tisko zavidiet. X6 je kus drzeho az namysleneho plechu, ktore ti jasne povie, ze mna si kup iba ak na mna mas. V podstate velmi pekny kus exkluzivnej prostitutky. Jasne ti vravi: "Chces ma? Zaplat! "Verim, ze nie kazdemu sa paci, ale aj tak si myslim, ze ty co na X6 kydaju, tak iba zavidia.Konieckoncov po usadnuti za volant je jasny a bezpodmienecny vitaz ML.
No a na zaver tu srandu z korejskeho poloostrova beriem ako zart redakcie auto.cz. nech mame veselsi silvester :yes:
:yes:
Upřímně Ti toho Medvěda přeji a zároveň, budiž mi odpuštěno, také trošku závidím.
Příjemný vstup do Nového roku a vše nej v celém následujícím
Honza
ač jsem jezdil už ve všem možném každý kdo kdy jezdil BMW ať už to bylo jakékoliv ví že tohle auto Řidiče chytne za srdce a nepustí a ať mne klidně ukamenujete tohle neumí ani Mercedes, o ostatních se vyjadřovat ani nechci. Jenže taky říkám že kreace pana Bangla a X6 patří spíš do Bangladéše. Než hodíte první kámen zamyslete se nad tím co tady občas neobratně nahodí i GTI v roce 89 jsme ze všeho nejvíce chtěli svobodu, právo volby, demokracii a proto zde demokraticky vyjadřují svůj názor a ostatním jejich neberu, a tudíž jsem zastáncem i toho názoru že pokud je někdo spokojen i se svým Picantem má na tento názor právo a vždy budu bojovat za to aby měl právo se svobodně vyjádřit, i proti snobům a lidem jednoduššího myšlení kteří ty ostatní budou vždy posuzovat jen podle toho co mají a ne co jsou za lidé. A proto přeji všem krásný nový rok plný lásky, štěstí, pokory a porozumění a nezapomínejme na to že jsme všichni rodu Homo Sapiens Sapiens i když to tak vždy nevypadá. ;-)
P.S. Možná bych tento článek nenazval designový duel, ale designový průser. ;-)
Obě auta jsou zbytečné krámy, které si může koupit jen idiot (a zhusta tak u X6 činí). Ale srovnávat Sssssngjong s jakýmkoliv BMW je hrubě nefér. Existence kategorie velké, těžké pseudoterénní auto, které nemůže do terénu,do kufru se vejdou maximálně golfové hole a na zadní sedadla děti do 12 let (pokud nemají rodiče baskeťáky), je vítězstvím marketingu nad zdravým rozumem.
Hlavní je, že ta nafrněná panička sedí táááklhle vysoko a má kolem sebe dvěapůl tuny plechů. To pak v klídku zapomíná, že i X6 musí občas někomu dávat přednost. Už jsem to párkrát zažil na vlastní kůži a měl jsem plné ruce-nohy práce. On takovej Passat v kombíku není žádná ještěrka >:D .
Ono takhle řídí každá ženská, co si na auto nevydělala, takže to bych na SUV nesváděl. Mně spíš vadí, že kvůli podobným exotům věčně vystávám na dálnici v zácpě. Rychle to sice jede, nebrzdí to však vůbec. Kdybych za každou hodinu, co jsem prostál kvůli nehodě SUV, dostal tisícovku, tak už nemusím v životě pracovat >:D
Ale jo...primitivní části národa skutečně pomáhá naplivat okolo a aspoň si říct že ten kdo má víc než já krade, šlape a nebo prostě prachy získává podobnou levárnou. Vyndej si hlavu z * a projeď se v nenáviděném luxusním SUV...aspoň tu nebudeš psát ty nesmysly o tom jak to nebrzdí.
Tak teď nevím.. buď sis spletl příspěvek a nebo už si zase vymýšlíš. V tom případě bychom byli tam, kde jsme již před časem byli, a tam nemám v úmyslu se vracet. Takže primitivem si nazývej koho chceš, však je demokracie a právo soudit něčí intelekt ti odepřít nemohu. S nějakýma kecama typu kradení na mě ale, prosím, nechoď. Nemám rád, když mi někdo podsouvá něco, co jsem neřekl. Což se naštěstí na internetových diskusích nechá snadno ověřit. Za tím, že se ženský k cizím autům chovaj hrozně, si ale stojím. Mám exemplářů kolem sebe dost a ať už je to od manžela koupená fábka či luxusní SUV, nebo i služební auto, omlácená jsou až hrůza. A abych přišel na to, že SUV brzdí pomaleji než třeba lehké coupé, si nemusím hlavu z ničeho vyndavat, na to mi stačí základní znalosti fyziky ze základní školy.
P.S. Neber mě, prosím, za nějakého vidláka. Známí mají poměrně zajímavá auta, takže jsem jel ML a Q7. Nevím, zda to jsou dostatečně luxusní SUV, ale už nikdy více, zlaté sedany či coupé. Možná je na tom BMW jinak, ale já se vždycky radši svezu s kámošem v 911 nebo Gallardu. A ubral bych trochu s tou závistí atd. Zase bych z toho auta nedělal něco pro vyvolené. Když má někdo alespoň trochu dobrou práci a má auta rád, na leasing si ho koupit fakt není problém..
Ty jsi teoretik par excellence. Skutečně máš pocit že těžké BMW X6/X5 brzdí hůř než třeba lehká fábia? Snad záleží na brzdách ty fyziko. Že se X6 více v zatáčkách naklání než třeba mondeo? Máme tu přece fyziku a jedná se o vysoké těžké auto. Ale opak je pravdou díky použité technice se naklání méně....a tak bych mohl pokračovat. Teorie a tabulky nenahradí realitu.
Pokud proti sobě postavím dvě auta se stejnými brzdami, tak lehčí auto bude mít kratší brzdnou dráhu, to mi bohužel nevymluvíš. Jo, X6 zastaví dřív než fábka. Stejně tak lambo zastaví dřív než X6. No a? Jaký má smysl porovnávat neporovnatelné? Jen říkám, že obecně koncepce SUV celkově snižuje potenciál auta.. horší dynamika, brzdná dráha, pomalejší průjezdy v zatáčkách, vysoká spotřeba. Jediná výhoda je vyšší posed, který je samozřejmě pro kloboukáře důležitější než dříve zmíněné vlastnosti. Většina lidí však ve stejné cenové kategorii zvolí sedan/combi/coupé. A fakt pochybuju, že někdo vybírá mezi fábkou a X6 ty naivo >:D
Jo, jenomže těžší auta mívají brzdy dimenzované na velikost a výkon auta, takže menší auto nemusí mít ty brzdy tak brutální, jako větší kára.
A do té doby, než se dostaneš na hranu adheze, elektronika ti u toho BMW uhlídá všechno potřebné. Jo a u auta za cca 1,5 miliónu bych moc úzkostlivě nehlídal, jestli si na dálnici vezme 9 nebo 11 litrů na 100 kiláků. A věř tomu, že BMW má podvozek vyladěný velice dobře, byť jasně - výška těžiště a tíha spolu s velikostí dělá svoje - při běžném jízdním sylu to fakt řešit nemusíme.
A to podotýkám, že já mám taky radši nižší káry.
Jsem rád, že se tu našel někdo, kdo umí objektivně argumentovat. Díky! Dost možná máš pravdu, bohužel se mi teď nechce googlit nějaké porovnání brzdných drah třeba X6 vs M3, tak kdyby se do toho někomu chtělo, ať hodí link ;-) Co se týče spotřeby, tak jsem přemýšlel, jestli jí do toho seznamu uvádět.. nejsem žádný ekolog, přesto se z principu nesnažím planetu drancovat víc, než je nutné, takže jsem to myslel spíš z morálního hlediska než z finančního.. protože jestli auto žere o 2 litry víc nebo míň nemusí v podstatě řešit skoro nikdo, ne pouze řidiči aut za 1,5 mil.
dnes asi internet okupuje partička závistivých demagogů. Je zábavné jak se nažíte vymyslet v čem všem je sang lepší než x6 a protože nic takového není ( kromě vzhledu - posuzování je zcela subjektivní ) spokojíte se pouze s konstatováním že prostě lepší je a nikdo by tu hroznou x6 nechtěl. X6 je pro někoho hnusná, ale její jízdní vlastnosti, motory a technika jsou bez diskuze...tedy pro toho kdo si nechce nic nalhávat. Tak hezký příští rok. >:D;-)
Není nad to když se teoretici sejdou a uvažují o tom co by oni brali kdyby nebyli jsen slintajícími teoretiky..... Líbit se může každému cokoliv, ale srovnávat x6 se Sangyongem po stránce techniky může asi jen hovado. :-)
Myslim, ze clanek vyvolava u nekterych diskutujicich zbytecne emoce. Oba vozy jsou predstaviteli kategorie aut, do kterych chlap, co ma koule nemuze jit. U kazdeho vozu je tomu tak z rozdilnych duvodu.
U Actyonu, jakozto zakladatele teto kategorie, je to preci jenom ponekud nedotazeny design (a to se ve vyjadreni drzim hodne pri zdi). Naproti tomu X6 jasne ukazuje, ze BMW design umi. I presto povazuji ja osobne X6 za ponekud obludoidni a nelibi se mi.
Diskuse o technice jsou uplne zbytecne, tady Ssangyong ve srovnani s BMW nema moc co nabidnout - k dobru mu budiz fakt, ze jde prece jen o starsi vuz.
X6 je typicke zenske auto, chceme -li, auto mamin - jejich potreby splnuje - do zadu se dve decka nejak vejdou, mensi nakup do kufru taky, vyssi posez a velka masa plechu pridavaji na pocitu bezpeci.
Takze pokud za volantem X6 vidis tvora pohlavi muzskeho, nejspis jede s manzelky autem do servisu, ci ho natakovat, nebo se jedna o predtavitele zzenstele casti muzske populace.
Nekdo nahore podotkl, ze X6 na silnici budi respekt - ja bych to videl spis na pud sebezachovy - "ridicky" (at uz pohlavi zenskeho, nebo muzskeho) techto vozu to s volantem povetsinou moc neumi, takze lepsi je vyhnout se jim obloukem a udelat jim prostor.
Neodsuzujme proto ani jeden z techto vozu - Actyon ukazal jinym diru na trhu, BMW ji dokonale vyuzilo a obsadilo - prodeje X6 to jasne dokazuji. Kdo tvrdi opak lze sam sobe.
Jen pár detailů. Kufr je tak velký že hovořit o menším nákupu je holý nesmysl. X6 nabízí podstatně lepší jízdní vlastnosti než x5. Nevidím jediný důvod proč by x6 mělo vystupovat jako ženské a x5 jako mužské. X5 je pouze orientováno na řidiče kteří od auta očekávají větší praktičnost.
Ad velikost kufru - to zalezi na vnimani velikosti toho nakupu - co jeden povazuje za velky nakup, pro jineho muze byt nakupem mensim. Spis jsem ale mel namysli prakticnost kufru jako takoveho - plytky dlouhy s vysokou hranou - tezko ho drobna zena nalozi plny, spis vyuzije jenom cast nejbliz zadi kufru.
To ze ty nevidis jediny duvod, proc by X6 mela vystupovat jako zenske auto nic nemeni na faktu, ze X6 jako zenske auto vnimana je. Ja na tom nevidim nic spatneho a nijak to nesnizuje kvality techniky BMW jako takove - je dobre, ze i ta neznejsi cast populace ma "sva" auta a dobra auta. ;-)
Ad jizdni vlastnosti - to je ponekud odvazne tvrzeni z tve strany, spis bude asi zalezet na tom, co mas zrovna pod koly.
Řeč byla o menším nákupu. Takže proto má reakce. Pokud nazýváš obrovský nákup menším nákupem tak prosím, ale nemá to logiku. To že je x6 ženské auto jsem četl poprvé od tebe...pokud je to fakt jistě existuje nějaký nezávislý průzkum či vyjádření automobilky že je to ženské auto. Jistě bys nenapsal že je to fakt jen proto, že si to prostě myslíš. Ohledně jízdních vlastností, pokud bys měl možnost testovat alespoň pár tisíc km x5 a x6 se stejnou motorizací ( v mém případě 50i ) tak bys o jízdních vlastnostech nediskutoval. Je to vždycky těžké...diskuze s jiným majitelem většinou přináší zajímavé porovnání i když názory mohou být přirozeně odlišné. Ale ta zkušenost s daným vozem je to co je podmínkou aby ta diskuze vůbec zajímavá mohla být.
Cti poradne, zameril jsi se na jedno slovo a to ti ponekud zamlzilo vnimani - rec byla hlavne o te prakticnosti - dozadu proste nedosahne.
Ad zenske auto - to zes to cetl poprve ode mne poukazuje pouze na jedno - zrejme malo ctes. Projdi si treba tuto diskusi a pripadne se rozhlidni po silnicich, jak vypada realita.
Ad jizdni vlastnosti - jeste jednou - zalezi, co mas pod koly. Na hladke asfaltce bude zrejme X6 lepsi, to uznavam.
Nevím jestli to stojí za reakci. 1. V prvním příspěvku na který jsem reagoval nebylo o praktičnosti ani slovo. Psal si pouze o menším nákupu který se posléze ukázal jako větší. 2. Ohledně ženského auta....To jak se věci mají je určováno diskuzí? Jistě máš přesnou statistiku kolik žen v jakém typu auta jezdí, já tedy ne. 3. Na čem by se asi měli posuzovat jízdní vlastnosti silničního auta?
Ale ty jsi reagoval stejne i po doplneni- proto pisu, ze ses zameril na jedno slovo a zbytek ti uplne unikal.
Jeste jednou - podivej se na silnice, kdo v tech autech jezdi. A ano, diskuse odrazi realitu - doctes se v nich, co a jak vidi jini.
X5 je auto, s kterym se nemusis bat z te asfaltky sjet, coz o X6 nelze tak uplne rict, ze ano, i kdyz jeji vzezreni muze naznacovat neco jineho.
Autori maju chybne udaje k vyske Actyon. Mala by byt 1745, cize Actyon je cca o 5 cm vyssi od BMW X6. Podla porovnania z clanku je Actyon o 25 cm nizsi ako BMW co je nezmysel, vysku okolo 1400 maju sportovejsie limuziny, nie SUV..
1. Ti co zavidia a riesia kto si tak auto kupuje ci zlodeji, *, zakolexovani jedinci atd..... co s tym ma spolocne to auto?????? Asi ho kupuju lebo sa im paci.
2. To ze je ich vela a ze sa tam vozia manzelky a co?? Co s tym ma auto??
3. To ze je menej prakticke ako napr. X5 tak co?? Ale zase je mozno krajsie! Kolko veci si ludia kupuju len preto, ze sa im pacia. Preco chce kazdy sukat peknu zenu ked suka rovnako ako skareda????? LEBO SA MU PACI! Ked sa niekomu paci moze * kolko je miesta. vzadu nad hlavou, ako ma kufor, ci vzadu sedia len dvaja ...... Naco sa potom predavaju veyrony? naco sa predavaju supersporty??? Nacio sa perdavaju ferrari porsche - kolko ich beha v SK, CZ?? Co majitelia chodia pravidelne na okruhy?? Ho.. chodia po meste 60, stoja v zapche a sem ta si vychutnaju akceleracia a musia hned brzdit.
NACO ICH KUPUJU?? lebo sa im pacia. Kua tak ked sa niekomu paci asi preto je je pekne a samozrejme chce prezentovat svoj majetok, postavenei a spol....
Na toto BOLO TO AUTO POSTAVENE. Nebolo na nakupy do lidla ani na rodinne vylety s 3 detmi. Tak si komentare laskavo odpustite - robite zo seba debilov.
4. Ohaldom dizajnu ho povazujem na jedno z najkrajsich aut historie a nic na tom nemeni ze ich je vela, vzdy ked ho vidim poviem si ake je krasne dokonale a originalne.
Že by první normální názor v diskusi? :-)
Já na X6 nedám dopustit. Jezdí (400PS), sedí a je pohodlná (Adaptive drive) a hlavně, jak píšeš, je pěkná.
Většina frajerů zde asi má spojené chlapské auto se skříní nebo dodávkou, to ale nechápu.
U nás sice jezdí X6kou choť, ale někdy si zařídím i já a jako baba si nepřipadám >:D
Hlavně mi to připadne, že X6 spoustu lidí z principu ***. Kecy o zbytečnosti a nepoužitelnosti jsou směšné. X6 je prostorná dost. Dost pro běžné použití, které není o stěhování nebo nákupech v diskonetech na měsíc dopředu :-)
Nejhorší je, že tu padají skoro vždy argumenty, které jsou hloupé nebo nepravdivé. Např. X6 má oproti X5 podvozek pouze obohacený o aktivní zadní diferenciál a to už teď po faceliftu navíc taky neplatí.
Fakt je, že z pozice majitele (vlastně manžela majitelky) můžu podotknout, že názory lidí v klasických "pravých autech" (tady to vidím na Oktávky, Passaty, Mondea a občas nějaké to korejské SUV nebo mini) jsou naprosto nedůležité. Pokud se jim ten svět za volantem vepřového mainstreamu opravdu líbí, proč ne? ;-)
První normální názor? No dovol! >:D;-)
Absolutně s tebou souhlasím ve všem co píšeš. X6 je absolutní špička ve světě aut a kdo říká je opak neví o autech nic nebo jen prostě závidí.
Sorry! Tebe tam samozřejmě taky počítám ;-)
Šlo o to, že se přímo vyslovil, tys jen reagoval ;-)
Každopádně tu mám ještě jednu pro mně důležitou výhodu X6 oproti zbytku SUVček.
Splývavá zaď = nižší hlučnost oproti kombi (potažmo všem ostatním SUV) a také postatně nižší spotřeba při přesunech vyššími rychlostmi.
Tato X6 jede 260 i do kopce a na sportovní mód adaptivního podvozku je při tom velmi příjemná, což se o ostatních nejen SUV říct rozhodně při takové rychlosti nedá :-!
Závěrem zmíním bonus majitele X6, ona tak krásně čistí levý pruh dálnice, to ani mé GT-R neumí :-!
V pořádku :-)
No určitě, aerodynamika musí být cítit.
Jo pokud ji máš v černé barvě, tak určitě z ní respekt jde. Když tě tak čtu, tak tipuju X6 50i? Dobré auto pro manželku, na chvíli bych chtěl být tvá manželka >:D