Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Up!: Pět dveří oficiálně

Příplatek za pětidveřové provedení byl pro německý trh stanoven na 475 Eur, tedy asi 12 tisíc Kč.
Zpět na článek
23. 1. 2012 13:24
23. 1. 2012 13:29
23. 1. 2012 13:26
23. 1. 2012 13:37
23. 1. 2012 14:33
23. 1. 2012 13:47
23. 1. 2012 14:00
23. 1. 2012 14:12
23. 1. 2012 14:21
23. 1. 2012 14:25
23. 1. 2012 14:51
23. 1. 2012 14:33
23. 1. 2012 15:28
23. 1. 2012 15:44
23. 1. 2012 15:46
23. 1. 2012 15:56
23. 1. 2012 16:01
23. 1. 2012 17:22
23. 1. 2012 14:38
23. 1. 2012 15:43
23. 1. 2012 17:34
23. 1. 2012 18:17
23. 1. 2012 18:26
23. 1. 2012 18:13
23. 1. 2012 14:04
23. 1. 2012 14:10
23. 1. 2012 15:43
23. 1. 2012 14:59
23. 1. 2012 15:16
23. 1. 2012 15:40
23. 1. 2012 17:37
23. 1. 2012 17:55
23. 1. 2012 18:06
23. 1. 2012 18:41
23. 1. 2012 16:37
23. 1. 2012 17:30
23. 1. 2012 18:52
23. 1. 2012 13:24
5 dveř se
povedl, jen to vnitřní čalounění mne ještě nebere .
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bristol
23. 1. 2012 13:29
Re: 5 dveř se
no mě bude spíš zajímat jak se rozroste nabídka motorů... ;-)
23. 1. 2012 16:40
Re: 5 dveř se
Kde nic není, ani smrt nebere.
Avatar - GeorgeWWW
23. 1. 2012 13:26
Okna
Tak a teď se tu korejští fandové mohou rozplývat nad tím, že Hyundai a Kia má zadní okna stahovatelné >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
23. 1. 2012 13:37
Hrana okna
Jediným otazníkem pro mě bylo, zda si pětidveřová varianta ponechá "efektně" zdviženou linku zadního okna či ne (jak naznačovala cross verze)... a jsem potěšen tím, že odpověď je ne. Jinak se žádné překvapení nekoná a výsledek vypadá přiměřeně dobře.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
23. 1. 2012 14:33
Re: Hrana okna
Presne tak, žiadne prekvapenie sa nekoná a trochu mi uniká zmysel hodnotiť dizajn 5-dv. verzie.
Avatar - kari.laz
23. 1. 2012 13:47
ok
Vypadá to dobře. Dva páry dveří tomu sedí víc. A kratší přední dveře jsou při kolmém prakování výhoda. Výklopné zadní okýnko nevidím jako žádný velký handicap. Na vyvětrání stačí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
23. 1. 2012 14:00
úspora
Zajímalo by mně na kolik si VW vyčíslilo úsporu když vzadu použijí vyklápěčky.Ovšem v celkové ceně se to nepromítne.Vrací se stejně jako TPCA do doby Škodovek 100/105 kde taky nebyla stahovací zadní okna.
Potom mně teda zaráží proč nejsou vyklápěčky i u 3dv. verze jako to má většina malých 3dv aut. Něco podobného jsem viděl myslím u Suzuki Splash,ale kupodivu jen na evropských trzích....jinde bylo stahování možné,takže tam se nemohli vymlouvat na tvar dveří a nemožnost instalace stahování.
Nechápu jak si král ergonomie (VW) může tohle dovolit...když k tomu přičtu i ovládání stahování oken.
VW mi přijde jako Nokia....nedělá špičkové telefony...ale umí je prodat (nebo alespoň uměla)
Rozbalit vlákno
20
23. 1. 2012 14:12
Re: úspora
105ka měla stahovatelné okna a to od výbavy L.Bylo to sice na švihadla.Byl to model M.
23. 1. 2012 16:20
Re: úspora
Stahovací okna byly i před modelem M (tuším od 1984), já je měl už v 1982.
23. 1. 2012 14:21
Re: úspora
Souhlas....když u DS4 dali zadní okna na pevno tak se "odborní" novináři pohoršovali jak si to v dnešní době můžou dovolit, ale u VW je to najednou v pořádku
Avatar - kari.laz
23. 1. 2012 14:25
Re: úspora
Ty chceš porovnávat stylovku nižší střední třídy za bezmála půl milionu s miniautem segmentu A?
To je horší jak porvnání Superbu s MB E >:D
Avatar - iudex
23. 1. 2012 14:51
Re: úspora
Z čisto priestorového/veľkostného hľadiska to porovnanie MB E a Supa nie je nijak mimo. S prvou vetou samozrejme súhlas.
Avatar - Slavek-TDM
23. 1. 2012 14:33
Re: úspora
Jde primarne o problem v konstrukci. Velky okno vzadu stahnout nejde, muselo by se pulit prickou. A u malych dveri je ta stahovaci cast stejne velka jako ta pevna, coz by asi vypadalo divne, takze zrejme ustupek designu.
23. 1. 2012 15:28
Re: úspora
:yes:
Někdy fakt stačí použít hlavu.

Jinak se zase podivuji nad tím, jak někdo v miniautě, které je primárně pro jednoho až dva lidi, potřebuje i stahovací zadní okna. >:D
Avatar - KubikCv
23. 1. 2012 15:44
Re: úspora
kdo teda v miniautě,které je primárně pro jednoho až dva lidi, potřebuje i druhý pár dveří?

O to víc bych u třídvířka bral ty zadní vyklápěčky...dokonce i Trabant je měl...

U Splashe to šlo...v Evropě vyklápěčky a na ostatních trzích příčka a stahování.
23. 1. 2012 15:46
Re: úspora
Trebant je neměl. ;-) Limuzína určitě ne.
Avatar - KubikCv
23. 1. 2012 15:56
Re: úspora
ale měl

[odkaz]

de-luxe výbava od tý doby co byl ve výrobě širší B sloupek
23. 1. 2012 16:01
Re: úspora
>:D :yes:
Já měl toho bez. A stejnou barvu. >:-[]
23. 1. 2012 17:22
Re: úspora
Hm, zatim vsechny konkurencni auta teto tridy co jsem videl meli nejakou moznost otevirani zadnich okynek ...i spark! ;-)
23. 1. 2012 16:22
Re: úspora
To nic nemění na tom, že mohli udělat posuvnou špehýrku jako u spoutěžáku. >:D
Avatar - Choochoo
23. 1. 2012 14:38
Re: úspora
Ten kral ergonomie me teda dostal >:D S tim srovnani s Nokii bych uz nemel takovy problem ;-) >:D
Avatar - KubikCv
23. 1. 2012 15:43
Re: úspora
VW už delší dobu má minimální prohřešky v ergonomii a ostatní se od nich můžou jen učit...viz. umístění spínače světel...
Avatar - Choochoo
23. 1. 2012 17:34
Re: úspora
Tim spinacem myslis ten sporakovy kolik nekde na pristrojovce? >:D Jeste ze ty japonci to maj na pacce prepinani svetel, tomu rikam ergonomie kdy mas vsechno po ruce ;-)
Avatar - KubikCv
23. 1. 2012 18:17
Re: úspora
no nevím..na světla na páčce blinkrů si nezvyknu.
Ale celkově je na tom s ergonomií koncern dobře (nejsem žádnej koncernovej fanda,ale některý výhody umím uznat) :yes:
Avatar - Choochoo
23. 1. 2012 18:26
Re: úspora
Intuitivni ovladani na pacce pochopi kazdy. Pokud se nesetkal nekdo z vytahovacim sporakovym kolikem tak mu bude chvilku trvat nez to pochopi, ze ho ma taky nekdy vatahnout >:D :no: Takze tuhle vyhodu teda fakt neberu. Nebo najit nulovaci cudl pocitace na prave pacce, to bylo sluzebek, nez jsem si toho vsiml u kolegy >:D :no:
23. 1. 2012 16:09
Re: úspora
Splash ma klasicky stahovatelne okna.
Avatar - KubikCv
23. 1. 2012 18:13
Re: úspora
tak jsem si to spletl s Altem asi :yes:
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2012 14:02
este urobit novu palubovku
ocalunit dvere a kufor, hodit nove budiky, spravit normalnu masku chladica , dat tam vzadu stahovatelne okna ako ma kazde auto v 21 storoci aj to cinske, vyhodit zadne smiesne sklenene 5te dvere a moze sa to postavit smelo picantu a pande :yes:

lebo takto je to smiesne a cela ta gycovost je este zvyraznena tymi diskami a bielou farbou , bravo vw :yes: vacsi gyc som uz dlho nevidel, naposledy ten nepodareny beetle s kvietkom pri volante
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
23. 1. 2012 14:38
Re: este urobit novu palubovku
S tvým popisem by stačilo předsadit přední nárazník o půl metru a přihodit všudypřítomné stříbrné plasy (i na volant) a máš z toho picanto >:D

[odkaz]
[odkaz]
23. 1. 2012 14:04
Citigo 5 dveří
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2012 14:10
král segmentu
Já jen pro připomenutí, pokud by někdo zapoměl, kdo je leaderem segmentu dávám odkaz na zdejší stránky, kde se píše o nejlepším autě segmentu, kde je vše tak jak má být, kde nemusíš dělat a hledat kompromisy.

Pro připomenutí jedna fotka:
[odkaz]

[odkaz]

Není třeba víc dodávat. Na tuto, zde prezentovanou věc, můžete v klidu zapomenout.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2012 14:13
Re: král segmentu
na co tam mas dvakrat jednu a tu istu fotku dvakrat?

kral segmentu je picanto s pandou, auto s trojvalcom a plechovymi dverami s necalunenym kufrom moze byt kralom segmentu jedine v tvojej makovici.

vacsi gyc ako UP sme tu uz dlho nemali ;-)
Avatar - kari.laz
23. 1. 2012 14:42
Re: král segmentu
Tak to by mě zajímalo, co je potom Panda s DVOUVÁLCEM >:D
23. 1. 2012 15:01
Re: král segmentu
Velmi svižné vozítko do města s motorem roku. S motorem, co zrychlí Pandu až na 180 km/h se zrychlením za 11 vteřin.
Nic podobného zastaralý UP bohužel nemá. :-(
Avatar - kari.laz
23. 1. 2012 15:06
Re: král segmentu
A co varianta dvouválce bez turba, která v Pandě bude. Tu nám obhájíš jak?
23. 1. 2012 15:23
Re: král segmentu
Ta má podobné parametry jako nejslabší tříválec v Citigo s tím, že má o litr nižší spotřebu. Nemusím obhajovat všechno. 48 kW motor v takovém amlém autě si jistě kupce najde. nemám však zkušenost, parametry to asi nebude horší než dlouhodobý etalon 1,2 HTP 40 kW. A to je Fabie první generace nepoměrně těžší a větší auto než Panda.
Avatar - kari.laz
23. 1. 2012 15:39
Re: král segmentu
Já jsem hlavně reagoval na toppera a jeho kydy na tříválec. Proto jsem vytáhnul dvouválec v pandě.
23. 1. 2012 15:50
Re: král segmentu
No...kdyby sis někdy všiml, tak já nemám problém s jakýmkoliv motorem, má-li požadované parametry a odpovídající životnost a spolehlivost. Ostatně Panda má asi nejširší motorovou paletu, takže cokoliv v tomto porovnávat s Pandou je předem prohraný a nerozumný boj...
Každopádně... VW patří :yes: za to, že už nás nebude těšit Foxy a podobnými zrůdami (dnes sem měl tu čest za jedním tímto exotem jet a myslím, že si i týpek všiml mé rozesmátosti od ucha k uchu, to auto je prostě hrůza, takže cokoliv je lepší než to). Nicméně, segment trhu pro týhle prcky je prostě malý a VW s tím narazí. Tohle auto není konkuentem Pandy nebo Picanta, dokonce ani Twinga... podobně jednoduchá (technickým řešením), levná (technickým řešením) jsou opravdu jen ty kolíňata (a ty drží nad vodou franc. trh)...
Avatar - kari.laz
23. 1. 2012 16:24
Re: král segmentu
Naopak si myslím, že Tahle VW trojčata budou bojovat v segmentech vždy o stupně nejvyšší. Ať se to někomu líbí nebo ne. O to se nebojím.
Avatar - white label
23. 1. 2012 14:18
Re: král segmentu
Nemáš strach z toho Upu až zbytečně dopředu... :-O :*) >:D
23. 1. 2012 15:33
Re: král segmentu
Nic než strach zde Vlček nepředvádí.

Jak psal kdysi Dinár, tihle mravenci nesou smrt! >:-[]
23. 1. 2012 15:00
Re: král segmentu
Dneska souhlas, az se nezda, ze by Up a Panda byla stejna trida, Panda prejizdi Up snad ve vsem. Pokud male auto, ktere je prakticke, pak jedine Pandu, pokud ale dostupnou kabelku pro pritelkyni, pak Up, coz neni v teto tride spravny marketingovy smer, kovboju kupujicich prditko pro zenskou je znatelne mene nez skromnych rodin nebo dvojic
23. 1. 2012 15:07
Re: král segmentu
Up s jeho deriváty svým provedením skutečně cílí na kolínské trio. Myslím, že tam je jeho cíl, který ale v dnešní době podle mne není úpně perspektivní.Na druhou stranu se kolíňat dohromady taky prodá dost, takže možná si VW vybral prostě jen nejsnažší způsob a cíl. Já to chápu.

Pro většinu kupujicích zejména v naší oblasti (rozuměj ne tak ekonomicky silné) je samozřejmě dospělejší Panda jednoznačně lepší volbou a myslím, že není o čem.

I současné prodeje Citigo po tom co odezní objednávky dealerů půjdou k nule. Další využití je snad už jen u rozvážek Pizzi, ale tady si dovolím myslet, že zde bude vítězit levnější francouzská konkurence (s lepším motorem původem od Toyoty).

Co je však asi pro VW nejvíc smutné, že čím víc o tom autě vím, tím je nad míru jasnější, že i to Picanto je opravdu dál.
23. 1. 2012 15:34
Re: král segmentu
Presne, je to mireno na jine zakazniky nez panda, proto si nemyslim, ze by prodeje pandy mely byt ohrozene, budou naopak jeste vyssi nez ted, novy model dobre mete :-) Zaimave bude sledovat prodeje kolinat tento rok kontra soucet prodeju kolinat a nfs rok pristi, jestli doslo k prelevani atd
23. 1. 2012 15:43
Re: král segmentu
Jojo, vidím to přesně tak. Panda je prostě jinde.
23. 1. 2012 15:35
Re: král segmentu
Ty tvoje směšné prognózy ti velmi brzy připomenu. >:D
Avatar - kari.laz
23. 1. 2012 15:41
Re: král segmentu
že by byla na obzoru další sázka, jako psal WL pod článkem o Evropských prodejích?
23. 1. 2012 21:11
Re: král segmentu
Ten lepší motor od Toyoty se mi moc nezdá...většinou je hodnocen velmi kladně, ale nový trojválec od VW je hodnocen zpravidla ještě o něco lépe...
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2012 14:16
tesim sa na komentar GTIho
ako nam vsetkym prostackom vysvetli ake super vyhody maju tie vyklapacie zadne okienka na tom gycovom UPe >:D

to bude naloz ;-) pockajme si
Rozbalit vlákno
7
Avatar - pumpkin
23. 1. 2012 14:36
Re: tesim sa na komentar GTIho
Čo môže byť preboha na tomto aute gýčové?
Avatar - kari.laz
23. 1. 2012 14:46
Re: tesim sa na komentar GTIho
Jediný kýč, který v segmentu kraluje je tupý úsměv z všudypřítomného stříbrného tvrdého plastu v picantu:

[odkaz]

a zdatně mu sekunduje i10
[odkaz]

A jinak co je super výhodného na vyklápěných zadních oknec?
VŮBEC NIC. Ale trápí to tady jen tebe
23. 1. 2012 17:00
Re: tesim sa na komentar GTIho
Nedávno jsem se u piva bavil s kamarádem co dělá do umění jak přesněji vymezit pojem kýč. Byla to docela zajímavá debata..

Zajímalo by mě co si představuješ pod pojmem kýč ty? Docela často tady s tím termínem šermuješ, tak by mě zajímalo co si pod tím vlastně představuješ. Na tom picantu bych chápal ten volant, je to jak pěst na oko. Ale v té i10? Tam je to všelico ale kýč? Přijde mi to takový hodně usedlý, nudný ale to je tak vše.

Jinak nedá se to picanto koupit s jednobarevným volantem? Myslím že by to pak byl celkem OK interiér.
23. 1. 2012 15:36
Re: tesim sa na komentar GTIho
Jestli kýč, tak Picanto. ;-)
23. 1. 2012 15:37
Re: tesim sa na komentar GTIho
Mám Berlingo a výklopná okénka vzadu jsou pro větrání při parkování v letních měsících jedno z nejlepších řešení. U třidveřáku Citigo jsem právě absencí výklopných okýnek zklamán víc než ne-čalouněným kufrem.
Avatar - pumpkin
23. 1. 2012 15:49
Re: tesim sa na komentar GTIho
Tiež si pochvaľujem výklopné okienka na Kangu. Stačí ich otvoriť, pustiť fúkanie a hneď je vyvetrané aj bez sťahovacích okien.
23. 1. 2012 16:31
Re: tesim sa na komentar GTIho
Vyklápěcí okýnka se můžou používat jako brzdící klapky. >:D
23. 1. 2012 14:35
Zadní posuvná lavice
Musím říct, že jsem trochu zklamáný. Doufal jsem v zadní posuvnou lavici.
A to alespoň u 5-ti dvéřové varianty. Každý chválí vnitřní rozměry Citiga, ale sedli jste si někdo za sebe? Asi ne, protože byste mluvili jinak. Je sice pravda, že u třídveřáku s nexistencí aretace nastavení sedačky je to trochu těžší provést. Ale pro ty, co si nastavili sedadlo řidiče a pok si od spolujezdce posunuli dozadu za řidiče není co dodat.
Tří dveřák beru, tam jsou zadní sedadla jen nouzovka, ale pětidveřák si žádá právě tu posuvnou lavici, abych si mohl vybrat zda kufr nebo prostor pro nohy ve druhé řadě. Obojí nelze, to je jasný. Pandí čtverečkový interiér se mi nelíbí, ale jinak Italové malá auta umí lépe. Škoda!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - igor77
23. 1. 2012 14:43
pomalu ale jistě
se souká vw na pozici světové 1
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
23. 1. 2012 14:49
3-dv. vs. 5-dv.
Bude mať ešte 3-dv. Citigo zmysel? Podľa mňa to stiahnu ako 3dv. A1-ku.

Inak bolo by zaujímavé keby sa druhý pár dverí otváral opačne. Bolo by to zrejme drahšie riešenie, ale lepšie by sa nastupovalo a kľučky mohli byť skryté.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - iudex
23. 1. 2012 14:55
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
Pre obyvateľov miest na západe, teda ako druhé/tretie auto v rodine do mesta nie je druhý pár dverí potrebný. Priemerná vyťaženosť auta je asi tak 1,05 človeka. Plus mierny vplyv na tuhosť karosérie a možno pre niekoho menej utilitaristický dizajn (linka zadného okna). Inak z čisto praktického a cenového hľadiska iste nebude mať 3d veľmi zmysel.
Avatar - pumpkin
23. 1. 2012 15:21
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
Preto som spomenul 3-dv. Citigo, ktorého sa na západe predá asi naozaj len pár kusov. Kto bude chcieť 3-dv., tak najskôr siahne po VW, prípadne Seate. A u nás si každý doplatí za 5-dv. verziu.
Avatar - kari.laz
23. 1. 2012 15:00
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
3d A1 je stále v nabídce. Pokud ji zákazník bude chtít, tak mu jí objednají.
Já by jsem spíše viděl scénář tak, že se prohloubí cenový odstup 3d citiga od 5d citiga, respektive 3d varianta půjde cenou ještě o něco níž.
23. 1. 2012 15:38
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
Když si nakousl tu cenu, tak tedy, odhaduji, že i 5d CitiGo se s rezervou vleze pod 200 tis. Kč.
Avatar - kari.laz
23. 1. 2012 15:45
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
Příplatek za 5d UP je v přepočtu 12000 Kč. Odhaduji tedy příplattek za 5d Citigo cca 10000. Pokud budou zachovány výbavové stupně, tak bude cena necelých 190000 za 5d Citigo.
23. 1. 2012 15:49
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
Tipuju 195! ;-) >:-[]
23. 1. 2012 15:43
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
pro mne je pořadí UP, Citigo a pak Mii co designu. Ale o tom jsem nechtěl psát. Právě při představení 3dv. verze, kdy někteří preferovali 5dv. jako jediný smysluplný model, jsem se pár dní zaměřil na okolí a sledoval, kolik že aut je 3dv. a docela jsem se divil, že jich je okolo mne poměrně dost a to nejen u mladých singlů či starších párů, dokonce nejvíc jich mají manželky jako druhé auto v rodině.
Avatar - KubikCv
23. 1. 2012 18:32
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
na co 5? Nevýhoda 3dvířka je možná jen na parkovišti...ale má širší dveře...k čemu úzké dveře vzadu,když si člověk musí zkroutit nohy aby vůbec vylezl...oproti tomu je vystupování ze zadních sedaček 3dvířka pohoda.
Třídvéř bude lepší volba i pro seniory (velké dveře) a i pro maminy (prcek vzadu si neotevře dveře.
Avatar - white label
23. 1. 2012 18:54
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
Od toho aby si prcek neotevřel dveře je dětská pojistka a těžko bude chtít mamina ládovat a vyndávat mimina přes přední dveře dozadu...
Avatar - KubikCv
23. 1. 2012 20:02
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
přiznám se že netuším jestli se u 3dv cíga sedačka odklopí až k přednímu oknu.Ale většinou se sedadlo sklopí a odjede dopředu a tím vzniká celkem slušnej manévrovací prostor....nehledě na to,že je to lepší pro starší neposedný prcky,co už autosedačku přerostli.
I když mám 185 tak se mi líp leze zezadu ze třídvířka než z pětidvířka s úzkejma dveřma.
Navíc se u 5dv. neměnil rozvor..tak je skoro jedno kolik dveří má
Avatar - white label
23. 1. 2012 20:08
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
Ale v pětidvířku nemusíš žádnou sedačku posunovat, šoupneš tam dítě přes zadní dveře a je to...
Avatar - KubikCv
23. 1. 2012 20:13
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
Při stejným rozvoru je 5 dveří luxus :-) je škoda,že ty vyklápěčky nedají i do 3dv
Avatar - white label
23. 1. 2012 20:36
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
Co jiného čekat zrovna od Trabimakera... >:-[]
Avatar - KubikCv
23. 1. 2012 20:59
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
je fakt že mi třídvířka nejvíc vyhovujou >:D
Avatar - white label
23. 1. 2012 21:15
Re: 3-dv. vs. 5-dv.
Mně (u menších aut) taky, ale ženám, včetně mé ženy, rozhodně ne... ;-)
Avatar - Stenly77
23. 1. 2012 14:59
Citygo
Já osobně bych si pár měsícu počkal než bude 5D citygo. Bude to levnější a možná li hezčí :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - pumpkin
23. 1. 2012 15:16
Re: Citygo
neviem čo čakáš, ale bude to vyzerať presne takto
[odkaz]
23. 1. 2012 15:40
Re: Citygo
Citigo, Stenly, CITIGO.
23. 1. 2012 17:37
Re: Citygo
Byl jsem si osobne prohlednout Citigo, ve skutecnosti to nevypada az tak spatne, ale nektere fatalni chyby vuz ma:
Nevadi mi sedadlo s operkou v jednom kuse, nevadi ten plast v barve karoserie v interieru, interier je proveden vcelku solidne, misto za volantem diky reseni stredoveho sloupku prevzateho ze S105 taky dobre. Ovsem je zde jedna vec ktera Citigo odsouva az na okraj zajmu a to je bohuzel naprosto zoufale hrozne reseni sklapeni sedacek bez aretace, ona se totiz vubec nevrati na predtim nastavene misto, bohuzel se nevraci ani operadlo do puvodniho sklonu!
Prodejce mi potvrdil, ze diky tomuto reseni je zajem o auto naprosto mizerny, coz mne potvrdili i v dalsim Skoda salonu :-(
Jinak cena dobra za miniauto, solidne vybavene vcetne klimy cca 210tis. je absolutne v pohode.
Takze pokud chce koncern vubec uspet na trhu miniaut musi nasadit 5 dverovy model co nejdrive.
Dalsi prohresek proti desingu co jsem si vsimnul, tak je reseni predni kapoty,
kdy na rozdil od ostatnich skodovek chybi prolisy a znak vypada jak nalepena nalepka z Tesca. Zas az tak se setrit nemuselo!

Jinak na foto s tema lizinama to UPu slusi! ;-)
23. 1. 2012 17:55
Re: Citygo
Že by o koupi či nekoupi malého třídvéřového vozu rozhodovala taková maličkost, jako je aretace sedadla se mi nechce vůbec věřit. ;-)

Jinak k těm prodejům. Aby se stalo CitiGo prodejním leadrem segmentu u nás, stačí, aby každý z prodejců v ČR prodal za rok 3 kusy. Což asi nebude takový problém, ne? ;-)
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2012 18:06
Re: Citygo
s aretaciou by to citigo stuplo na cene o 30 percent preto ju tam nedali >:D uz by to bolo fakt drahe a okateeeeeeeee :yes:
Avatar - deliqent4
23. 1. 2012 18:41
Re: Citygo
citigo je hnusné už teď a těch 5 dveří to nezachrání >:D ale Up vypadá hodně dobře :-) a v té verzi cross úplně luxusně. To jediné pomůže CitiGo když bude ve verzi Scout jinak se mi to auto vůbec nelíbí
Avatar - Ji/Ri
23. 1. 2012 16:37
Realita
Tak jako každý vw je na obrázku hezký. V reálu jsou to, až na výjimky, ne zcela potentni designove lahudky. Up je zvenku na obrazku hezky, líbí se mi. Ale interier a zejmena palubka je vrchol žebračismu a v REALU vypada v porovnani s konkurenci opravdu levne, zebracky. A vzhledem k tomu, ze az na vyjimky, se jezdi vevnitr v aute, tak bych pri koupi mini velmi vazil prostredi, ve kterem budu travit cast zivota. Tou vyjimkou jsou bratri Slovaci, kteri interier az tak neresi, protoze oni chodi na motote. Tedy za exterier 1, za interier 5. Prumer 3 a to je malo, takze ma preference se bude posouvat jinym smerem.
Ale jeste si pockam na odborny vyklad mistniho neodbornika, ktery nam tuto problematiku radne osvetli a nadchne a zacili nase touzebne zraky k Vlcimu hradku. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - avatas
23. 1. 2012 17:30
Král holobytu
Král holobytu..........snad jen v "nejvyšší" výbavě se dá přimhouřit oko. Ale u pokladny vracím zpět do regálu a kupuji za tu samou cenu větší,hezčí a kvalitnější. Těm co to hlava nebere říkám: mě také ne,ale o co jde,že? Vždyť komu se líbí ať koupí.Byl tu jeden jasnovidec a věštil plné ulice.............ale nějak se mu zamlžila koule a ulice jsou plné lidí a aut s rozumem i peněženkou.......... :-!
Rozbalit vlákno
2
23. 1. 2012 17:39
Re: Král holobytu
>:D >:D >:D
23. 1. 2012 17:56
Re: Král holobytu
Ta poslední věta se ti moc nepovedla. >:D
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2012 18:02
pozrime sa na to z praktickej stranky
pride mladucka rodinka do autosalonu VW a ponuknu jej UP, mlady otecko cely bez seba zisti az priamo pri nastupeni do interieru ake su studene tie plechove dvere aky je ten otackomer vo vw neviditelny a necitatatelny, az pri pohlade do kufra zisti ze akokolvek sa bude snazit urcite tie hole plechy v kufri poskriabe pri nakladani kocika a zadne okienko s vyklapanim mu isto padne vhod hlavne ak vzadu ma male dieta. Litrovy motor mu takisto dodoa sebadoveru a vsetko to specati zadnymi sklenenymi dvermi ktore vyzeraju ako z auta z papiera. Bravo.

Podme do kie: Kia mu ponukne picanto: uz pri pohlade do interieru je jasne ze sa moze porovnavat s autami o triedu vyssimi, o strohosti a la VW nemoze byt ani reci a interier ani v zaklade neposobi ako vw holatko , ziadne studene hole plechy, pekne caluneny kufor, krasne budiky citatelne prehladne imidzove, radost si sadnut do takeho auta, samozrejmostou je ovela bohatsia vybava uz v zaklade, poriadne sedadla nie tie nudzovky v holatku od vw. O motore sa nema vllastne zmysel ani bavit tu je kia o 2 triedy vysse oproti holatku vw a stvorvalec s vykonom 63 kw a 121Nm hrav porazi tie nekulturne chrochtajuce litrove prditka u holatka vw.

Panda je na tom podobne ako picanto takze nema zmysel sa opakovat.

holatko vw ma co dohanat, v tejto triede je slabee jak caj, o predchodcovi foxovi by sme vedeli rozpravat, to auto bola legenda

>:D
Rozbalit vlákno
8
23. 1. 2012 18:07
Re: pozrime sa na to z praktickej stranky
Pozrime sa na to z praktickej stranky.
pride mladucka rodinka do autosalonu VW a ... otočí se na podpadku a zapadne do prvního autobazaru.

Toliko realita ty experte. Není nutné psát tolik písmenek. :-!
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2012 18:25
Re: pozrime sa na to z praktickej stranky
nie kazda rodina kupuje z autobazaru navyse kto si vazi sam seba a chce istotu a bezpecnost kupi si nove auto nie bazarovku, ja vidavam dost mladych rodin jazdiacich v yarisoch, aygo, pandach a pod... tak preto som si pomohol touto kategoriou ludi. Su aj taki, len kseftari potrebuju menit kazde tri roky auto a kupovat cim vacsie z bazarov aby posobili bohatsie. Normalny clovek ktory planuje auto na viac ako tri styri roky si s radostou kupi aj ked male ale novucicke auto.

;-)
23. 1. 2012 18:30
Re: pozrime sa na to z praktickej stranky
Ty píšeš uplně z cesty, ale úplně.

Mladá rodina potřebuje např. přemisťovat kočár, do žádného malého auta ho nedostane a pokud jo, tak se tam nevleze už nic jiného.

Je mi zcela jasné, že ty žádné děcka nemáš, tak tu píšeš takový nesmyslný konstrukce jako vejš a jako vždy.

Koukni se kolem sebe, kolik mladých rodin má ojetý kombajn a kolik mladých si pro rodinu koupilo minivůz. Tipuju tak 98:2 pro ojetinu.

PS: Drtivá většina mladých rodin nemá peníze na nové auto a když už ano, tak si jako jediný vůz nekoupí městskou blechu.
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2012 19:43
Re: pozrime sa na to z praktickej stranky
pisem ako to je a ako to vidim, nemam dovod si vymyslat, ano su mlade rodiny co peniaze nemaju ale su aj take co maju bmw , takze urcite su aj take co maju na up ;-)

ja nepisem o vacsine alebo mensine pisem o tom ze ak chce mlada rodina nove male auto tak si urcite radsej kupi nove a male ako velky crep z bazaru ktory sa im za 3 roky predrazi 4nasobne,
23. 1. 2012 19:52
Re: pozrime sa na to z praktickej stranky
Ty píšeš, a to nejen teď a tady, naprosto z cesty. :-! :no:

PS: Jestli "pisem ako to je a ako to vidim, nemam dovod si vymyslat", jdi ty svoje rozumy zpeněžit jako špičkový marketingový odborník. >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2012 19:56
Re: pozrime sa na to z praktickej stranky
ja nikoho nepresviedcam, pisem ake su fakty a realita a na odbornika sa nehram, to tvrdis ty ;-)

tvoj nazor ma nezaujima :-)
23. 1. 2012 20:05
Re: pozrime sa na to z praktickej stranky
Ano, ty si na odborníka nehráš, ale na co si hrát tedy fakt nemusíš, tak to je na prostoduchého trumbelína.

Člověče, zační používat hlavu, neb to je zoufalost, co zde produkuješ. Pokud to nejsi schopen rozeznat, zeptej se někoho jiného na názor.
23. 1. 2012 21:05
Re: pozrime sa na to z praktickej stranky
Tak, tak. Už od dob Daewoo Matiz jsou typickými kupci miniaut důchodci nebo starší bezdětné páry, zatímco rodiny míří do bazarů. A myslím, že na Slovensku to bude stejné.
23. 1. 2012 18:41
ELITNÍ (MINI)ELITA
Poměrně parádní začátek roku, co? Někdo holt má rád vdolky - [odkaz] a jinej zas neuvěřitelně pěkný holky - [odkaz]

Upřímně a velmi zřetelně musíme přitakat Volkswagenu, jo, je to tam, mistři to opět střihli podle potřeb a podle tužeb eurojezdců a především eurojezdkyň. Co je však nejdůležitější - při prohlížení snímů člověku pomalu dochází, jak dokonale to VW designoval. Up! se po snad měsíční článkové odmlce připomněl s takovou estetickou razancí, že nemít ho od zítřka jako tapetu na ploše, musíš si připadat jak slepej garážovej Hurvínek. Ano, toto je design miniauta pro druhé desetiletí tohoto století. Ta čistota, jiskra, styl... no srdce plesá.

Tedy rozlišuj - selky a vdolky, ve zkratce garážové (mini)baroko (však ty víš) a tyhle horní jiskřivě velkooké překrásné holky. A v té bílé... nádhera. Prostě nádhera.

Dnes velmi zřetelně - BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - dr.biker
23. 1. 2012 19:41
Re: ELITNÍ (MINI)ELITA
A kam bys zařadil další oblíbená auta v tomto segmentu, také patří Twingo, Picanto, kolínská trojčata nebo Fiat 500 do garážového baroka? Asi jo, protože nejsou tak strohá, jako Up!, ten bych naopak nazval výrobkem automobilního funkcionalismu.
Pro toho, kdo neví co je funkcionalismus, tak je to architektonický sloh, který lze shrnout asi takto: „forma následuje funkci.“ Tato definice mi přesně pasuje na Up! Toto auto je stejně jako funkcionalistické budovy velice strohé, avšak ne neumělecké. Tak vidím design Upu! já.
23. 1. 2012 21:28
Re: ELITNÍ (MINI)ELITA
Vidíš to velmi dobře. Čistá silniční krása pro chytrého člověka se vkusem. Vyspělá estetika. Žádné načinčané garážové baroko.
Avatar - deliqent4
23. 1. 2012 18:52
vzhled
já osobně bych si raději připlatil a koupil si třeba Mazdu 2 nebo Fiat Punto nebo Alfu Romeo MiTo ty alespoň dobře vypadají a Alfina už chybky vychytala takže nemůže být řeč o tom že bych šlápl vedle :))
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2012 19:51
pri tej cene aku ma mat to bude nepredajne, snad len v nemec
si to domaci vw fanatici kupia.

Na slovensku za 5dverovy UP 10 000 eur da len blazon, za tu cenu mozem mat rio 1.4ku alebo este aj terajsieho ceeda v akcii ;-)

Len pre porovnanie 5 dverovy colt stoji u nas 8 900 eur s trojvalcom 1.1 55kw, ten colt ma ale razvor 2,5 metra co sa blizi k starej octavke.

Dat za 44kw UP v zaklade 10 000 eur moze len blazon neznaly situacie na trhu
Rozbalit vlákno
6
23. 1. 2012 19:54
Re: pri tej cene aku ma mat to bude nepredajne, snad len v n
Ano, tak si nám napsal znovu, jak jsi na tom finančně bledě a co jako? Tak s tím něco dělej, ne? Skuhrání na zahraničním webu ti nepomůže. :-!
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2012 19:57
Re: pri tej cene aku ma mat to bude nepredajne, snad len v n
no na take ludove auto fakt nemam, radsej zvolim rio , budem sice vyzerat ako uboziak v tom riu ale aspon sa budem vozit >:D

co znamena slovo skuhrani? pocujem prvykrat
23. 1. 2012 20:02
Re: pri tej cene aku ma mat to bude nepredajne, snad len v n
Tak si už konečně něco kup. Zatím tady akorát bychaříš a si tímto všem k smíchu. :-!
Avatar - deliqent4
23. 1. 2012 21:47
Re: pri tej cene aku ma mat to bude nepredajne, snad len v n
Nejde o to jestli na to má nebo ne ale o to že za tak malé nic chcou tolik peněz. A je pravda co říká stačí se podívat trošku kolem sebe a člověk zjistí že je na výběr víc aut a ne jenom slepě pořád dokola preferovat škodu a VW. Já osobně bych si to nekoupil. Mám na to sice ale raději trochu došetřím a koupím si kvalitní ojetinu s malým počtem km a slušnou výbavou a ne takové malé drahé nic.
Avatar - Stefič
23. 1. 2012 23:19
Re: pri tej cene aku ma mat to bude nepredajne, snad len v n
ty raději mlč. V tvém profilu jsem si toho taky zrovna moc nepočetl :no:
Avatar - Katikakus
24. 1. 2012 05:22
Re: pri tej cene aku ma mat to bude nepredajne, snad len v n
Jo, zato ty kupujes auto kazdy tyden, vid? Kolik novych aut jsi koupil, rekneme za poslednich pet let?