Už to bylo zmíněno snad tisíckrát, prý se jim tam manuál nevešel. Nicméně já bych spíš řekl, že za tím jsou i jiné důvody. Třeba "naučení" zákazníků na automaty v těchto autech nebo marketingový tah, kdy podobnou převodovku žádné podobné auto nemá. Navíc asi také snížení nákladů na výrobu, kdy tahle převodovka má celkem omezené možnosti, protože je dělána na vozy s maximem 250 Nm (navíc je za celkem mastný příplatek, v řádech desítek % vzhledem k PC ceně auta), takže se těch několik desítek tisíc prodaných aut ročně navíc vždy hodí.
Jinak bych neřekl, že zrovna tahle převodovka nějak kazí charakter, ony všechny tři koncernové HH nejsou nijak zvlášť "hot", takže automat rozhodně to auto nezabije (a dvojspojka je pro "sportovní" ježdění docela dost vhodná).
nevím, ale mě osobně se FL líbí víc na sérii, Cupru co do designu mam radši před FL a co se týče designu FRka před a po FL tam je to tak plus mínus nastejno...