Vím, že to jsou jen první dojmy, ale zase německé silnice a "nadupaný" HH...v momentě, kdy jsi text ukončil, jsem čekal za fotogalerii druhou polovinu.... :-|
Třeba bude druhý článek, myslím, že tohle o tohle auto je tu upřímný zájem.
Mě by zajímaly dvě věci:
Brzdy - konkurence nejen z ČR píše, že při agersivní jízdě vadnou.
Akcelerace - koukám na videa a zdá se mi, že i nad 210 to zrychluje moc pěkně, zlom přichází až později.
Ne, že bych si to mohl v dohledný době pořídít, ale nesmím ztratit přehled. :-)
Tak jsou to jen "První jízdní dojmy", ale z druhé strany je to už minimálně podruhé (Jaguary na okruhu"), kdy Lukáš trochu ošidí (oje**) čtenáře o lákavé čtení... no kdo by es nezačetl do článku, který začíná "mám hot hatch s téměř třemi sty koníky a jezdím s ním v Německu v horách"... kudla, z toho by se dalo vytřískat více než z normálního testu na našem tankodromu... :-|
toz recenze jako od Clarksona v jeho nejlepsim obdobi to neni.
Ale kdyby to bylo od neho, tak by to zhodnotil nejak jako: je to levny, je to rychly, bylo by to celkem zajimave auto, ale bohuzel to je jenom Vauxhall.
A tim by to haslo 8-s
Tusim takhle spr*al i speedster, natoz nejake OPCcko.
Když ještě budu štourat, tak i ten dvoulitr není silnější jen v EVu, ale i u druhého z mokré čtvrti, byť ne v US a EU specifikaci.
A ano, taky jsem čekal po slibném začátku něco víc. ;-\
Nikdy jsme neměl Oply moc v lásce, protože se kazily a docela hnily. Můj vztah k této automobilce se změnil s přichodem nové Astry. opel Astra OPC je můj sen, vím že je zde spousty sprťáků jako Toyota GT86, Hyundai Genesis coupe nebo Mazda MX5. Ale Opel mne zaujal víc. Jeho desing je nádherný, jízdní vlastnosti famozní a v té modre barvě je úžasný.