Jednoducha ramena v kufru, tenhle argument fakt pobavil. Myslis, ze takove Audi A4 to ma reseno jinak? Jediny rozdil je, ze v Audi jsou ta ramena schovana pod polstrovanim kufru, coz znamena, ze je kufr zmenseny na polovinu. No ja bych dal prednost vetsimu zavazadlovemu prostoru s tim, ze budu muset zapojit hlavu pri nakladani veci do kufru, nez sice elegantnejsimu reseni z Audi, ktere vsak omezuje vyuzitelnost kufru. Ale proti gustu...
To co je v Lexu je standard v prémii, liší se jen mírou "kamufláže".
A4
[odkaz]
3er
[odkaz]
Cčko
[odkaz]
A je to standard nejen ve střední třídě, viz třeba S-kláda
[odkaz]
Zavěšení "mimo kufr" prémie dávno opustila kvůli zmenšování vstupního otvoru do kufru, který je dost kritickou částí u sedanů a snižuje jeho využitelnost.
[odkaz]
Dalším důvodem je, že v případě implementace plně elektrického ovládání víka kufru by realizace při uložení mimo kufr byla velmi problematická.
Ramena mají celkem stranou. Má to tak i A8, nebo S-klasse. Vzhledem k tomu, jak organizují kufr, bys moc navíc nezískal (nesmíš zapomínat na zadní nápravu) a zaplatil bys za to menším vstupním otvorem.
A přitom pokud máš fantazii a odmyslíš si to pokračování masky až k nárazníku, tak by to vypadalo celkem hezky, ale takhle? To je ještě větší úlet než pežoťácké tlamy 8-s
...tahle značka je mi sympatická,ale... ...palubní deska jak z osumdesátých let a bez dieselu v evropě??? Na tomto kontinentu bude dál jen paběrkovat...
Ako pise 4bytelnýkola dole, tak "...kdo chce spořit bere hybrid a nikoliv naftu..." a asi to bude pravda, lebo v testoch autotipu ma Prius nizsiu spotrebu, ak nie zo vsetkych dieslov, tak z vacsiny a to tam nie je ziadne papierove testovanie v laboratoriu.
Mne skor vadi, ze to je iba sedan, takze aj preto budu predaje v EU slabe.
Kto chce sporiť, pozerá nielen na spotrebu, ale aj na cenu auta pri nákupe, cenu servisu a cenu jazdenky pri zbavovaní sa auta. Alebo inak: máš v bazáre dve autá: BMW 320d a Lexus IS250. O ktoré budú mať kupujúci záujem? ;-)
Tak BMW je drahsie nez VW a to je uz co povedat :-) takze ak by v bazare stalo 3d a ISd tak to BMW by bolo drahsie uz len pre to, ze to je BMW z Raichu a nie nejaky Japonec az na konec.
takhle nějak si představuji design dle šikmoočka, kia a spol by měli stáhnout ocas a tiše naslouchat, výběr motorů ideální, kdo chce spořit bere hybrid a nikoliv naftu, je to přece jenom lexus, je fain že ten diesel zrušili a poslali do oblak, kabina samozřejmě vynikající, o materiálech nepochybuj, navigace přesně tam kde má být, ještě by mohli nabídnout kombi, ale od toho je tu zřejmě avensis, nu a pohon 4x4 by jistě potěšil, stejně jako vrcholná verze 350, mám rád vozidla d3, ale jejich alternativy ještě raději :yes:
4x4 asi nebude... mozno ani diesel..... a ten by si v eu kupilo rozhodne viac ludi ako hybrida.... smola.... a takisto nebude asi ani kombik.... a motorizacia IS350 veru pre eu asi tiez nema vyznam.......
takze ostava jediny motor IS250 .... ale vcelku idealna volba.... :yes:
musime sa ale v eu zmierit ze tu to bude kusovka... to auto ma prioritu v USA :yes:
pan kankunen dufam ze uz viete ze hyundai sa cita hjonde :yes:
[odkaz] a nebudete tu obtazovat svojimi nezmyslami tupu hnujdaj a podobne :yes:;-)
nikdy som s vami nedebatoval... vy obtazujete vzdy ako prvy a nielen mna ... poprosim nechajte si tieto blbe prispevky mimo temy pre niekoho ineho.... mna nezaujimate :yes:;-)
zelam pekny den a nech vase myslienky smeruju k autam :yes:
No kdybych své usílí ještě tak 5x zvýšil, tak se dostanu na tvou úroveň jak obtěžuješ své okolí ty. Vysvětlovat ti něco je zbytečné, to se shodneme, že.
ja nikoho neobtazujem.... na nikoho neutocim a nemam na nikoho priblbe poznamky... pisem vzdy k teme a diskutujem slusne..... ak s tym mate nejaky problem tak to Vam nepomozem... ono totiz diskusia sa zaklada prave na pisani a vzajomnom diskutovani pochopeni a vymienani si nazorov a skusenosti..... ak nemate potrebu nejako sa v diskusii takto prejavit tak aspon nechajte inych ktori seriozne diskutuju na pokoji. dakujem :yes:
To co nazýváš, že seriózně diskutuješ je pomatené nadšení s úspěchu cizí automobilky a krizí našich evropských automobilek. Jenže pamatuj, pýcha předchází pád. Stačí pár povedených evropských modelů a korejci jako cizí půjdou dolů.
razvor 2,8m?..... a to sme hosi stale v strednej triede :yes: dufam ze ti ktori sa snazili octaviu radit do strednej triedy uz v tom maju teraz jasno.... :yes: lexus je uplne inde a samozrejme nielen razvorom
IS250 - idealna motorizacia :yes: - vyse 200K, 6st automat, zadny nahon.... a zase nezozerie to majitelovi penazenku na benzinke... chcelo by to ale aj nejaky diesel cim skor
vidim to na zaujimave porovnanie: lexus IS vs infiniti Q50 :yes:
Páčiť sa Ti teoreticky môže, som si ale istý, že ak by si si išiel kúpiť auto tejto kategórie, Lexus to nebude. ;-)
Pozri si najbližšieho konkurenta (ako ho vidí samotný Lexus) BMW, fanúšikovia od stola a teoretici spoza klávesnice sa nadchýňajú radovými šesťvalcami, v realite kúpy ale uprednostnia štvorvalcovú naftu. Hoci sa to ani mne nepáči, atmo šesťvalce (a benzíny všeobecne) sú vymierajúci druh a samotní zákazníci si ich nechcú kupovať, ani keď ich výrobca ešte má v ponuke.
Naviac IS bude výrazne limitovať absencia dízla, čo som videl ISká súčasnej generácie, boli to vždy nafťáky (s výnimkou jedného IS-F) a aj pri benzíne mnohých odradí absencia menších motorizácií. Hybrid si kúpi dnes len veľmi málo bohatých, ktorým stojí príplatok za hybrid za pocit vykonania niečoho pre planétu a ostatných odradí exotickosť tejto verzie (o servise nehovoriac). Absencia kombi odradí zvyšných potenciálnych záujemcov a všetko to zaklincuje nepredajnosť ojazdeného auta.
Môj tip na ročný predaj na SK: 2 ks. ;-)
suhlasim.... ak by som si volil auto tejto triedy beriem C 250 CDI 4matic :yes: ale nejde o to teraz.... kazdy sme iny a niekomu sa lexus paci .... a paci sa mu prave pre tie jeho interiery motory charizmu aj dizajn... na slovensku to bude kusovka to mas pravdu ale tak to bude v celej europe... co narobime... priorita bude pre lexus severna amerika.... kazde spestenie v europe je pre nas plus.... a ja som rad ze je co najviac roznych aut ktore su na trhu... ,mam rad pestrost :yes: IS je super auticko a mozno by som siel aj do neho ktovie..... chcelo by to realne vyskusat.... no zatial mam favorita mercedes.... kazdy mame svju oblubenu znacku alebo iste modely aut a lexus IS je tiez isto pre mnohych snom a krasnym autom.. a mne sa paci tiez.... ano v eu to chce diesel.... ten zrejme nebude no co na to povedat... bude to kusovka... ale nevadi.. som rad za kazde spestrenie :yes: trhu
bohuzial je to chyba japoncov a lexusu ze naftak ignoruju..... to je ako keby mercedes prisiel do USA len s naftakmi a bez benzinov.... to by asi tiez moc nepochodil 8-s
Lexus sa sustreduje na trhy, kde socialisti neokradaju ludi nezmyselnymi danami. To iba Europa ma ceny benzinu tak vysoke, ze ludia radsej budu dychat vypary z nafty. A este sa tym chvalit. Uz len porovnanie zvuku dizla a sestvalca od lexusu je dost absurdna predstava. A luxusny bavorak ci mercedes v nafte- hotova lahodka, fakt. Nechapem ludi co si dovolia drahe auto a potom nemaju prachy na benzin. Co si myslite, kolko je priemerna spotreba takeho lexusu ?
Ja som majitelom IS 250 (rv 2007) a mame v rodine aj LS 600h (2008). Som s nim(i) maximalne spokojny a az zacnem premyslat, za co ho vymenit, moja volba je jasna - nova generacia, v podobe 300h.
Diesel som nikdy nechcel a ani som nad nim nepremyslal. Co viem, tak kombi sa chysta. To bolo jasne uz z vysledkov Lexus Idea Engine.
Predajnost ma nikdy nezaujimala. Je nas na ceste malo a o to je to zaujimavejsie.
Mimochodom - rozved mi tu myslienku o servise hybridu. Mame na LSku 150 000 km a na HSD sa v ziadnej garancke nesahalo a baterky su ako nove.
Když pominu IS-F, tak všechny IS, která jsem v Praze potkal (tři, jestli se nepletu), byly 250. :-) Asi štěstí. Nevím, jak na tom byly prodejně, ale naftové IS byla podle mne horší volba. Když chtěl člověk naftovou prémii, našla se na trhu podle mne lepší koupě.
Designově nemá chybu, ta přední maska, úplně dravec ( připomíná mi to toršku Mitsubishi), rozhodně dobrá alternativa k A4 a BMW 3, ale bez dieselu (ikdyž mě by to třeba nevadilo) si moc majitelů v Evropě nenajde...
Mal som možnosť niekoľkokrát šoférovať verziu is250 a ten motor je k tomu autu šitý dokonale. Priestorové možnosti vnútry síce veľmi stiesnené, ale pri mojej výške 172 cm nemám prakticky problém v žiadnom aute. Otázkou je vynechanie naftových motorov. Za seba tvrdím, že do strednej triedy akokoľvek špičkový naftový motor jednoducho nepatrí, pohľad napr. na 90% Audín, ktorých majitelia potrebujú ušetriť 2l/100 km pri cenníkovej cene auta cca 70 000€ však hovorí o opaku. Hodinky Breitling si tiež nekúpim s plastovým náramkom, že?
bohuzial mylis sa.... bez dobreho diesla si dnes v strednej triede ani nepipnes ;-) ... ved predaje IS ti to neskor sami ukazu.... bude to bieda tu v eu.... a prave kvoli chybajucemu dieslu.....
ani nemusime zachadzat daleko pozri si taky model kizashi od suzuki..... nadherne velke a kvalitne auto ale nema diesel a ma tiez fakticky len jeden benzin v ponuke.... no a vysledok? mizerne predaje v celej eu ....
Bez nafty nemá šanci, a co se týče Kizashi,,, KDyž vidím značku Suzuki, představuji si malé vozy s náhonem 4x4, které jsou neskutečné v brodivosti terénu, a nebo menší vozítka do města... Já mám názor takový, že když člověk kupuje auto za 700tis, tak chce i prestižní značku, a co si budem povídat Suzuki má prestiž mezi menšími vozy a ne ve střední,vyšší třídě... Ikdyž to Kizashi se mi líbí, ale už z tohohle důvodu bych si ho nekoupil...
Jané, s tým plne súhlasím a v tomto prípade to nebude inak. EU sa zbláznila do nafty a úprimne, vôbec tomu nerozumiem. Nechcem tu rozoberať výhody a nevýhody naftových motrov, každý nech si to preberie sám. Hlavná (ak nie jediná) výhoda je však spotreba a práve tu mi nie je dosť jasné, prečo má majiteľ auta za 70 000 € potrebu šetriť 1,5 l/100km. Dnešné benzíny s výkonom okolo 200 koní nemjaú problém jazdiť do 10 litrov bez nejakého extra obmedzovania. Bavíme sa samozrejme o normálnej jazde vrámci bežných limitov. Sám mám diesel a som maximálne spokojný, ale nie som v pozícii človeka, ktorý kupuje každé 3 roky nové auto cash za spomínanú cenu. Ak by som ním bol, po nafte sa ani nepozriem.
ono ani ti ktori si kupuju BMW medaky Lexusy tiez asi nie vsetci su v pozicii ze si mozu kazdy rok dovolit menit auta a kupovat nove.... takze aj im asi diesel vyjde vyhodnejsie hlavne ak jazdia na dlhe trasy. rozne sluzobne cesty, dovolenky a pod...... diesel mi pride zbytocny v miniautach , malych autach a v nizsej strednej triede kde su spotreby benzinov skutocne nie velmi vzdialene od spotreby dieslov pricom ale cenovy rozdiel medzi dieslami a benzinakmi je v tychto mensich autach dost velky takze sa to na usetrenej spotrebe asi malokomu vrati.... jedine taxikarom a autoskolam... ale bavim sa o beznych uzivateloch nie firmach... takze je jasne ze zmysel dieslu fakticky zacina realne v strednej triede..... tu sa uz rata s tym ze kto si kupuje velke auto planuje aj jazdit na dlhe vzdialenosti a cenovy rozdiel tu nie je tak velky ( vzhladom k nakupnej cene auta ) takze si za diesel rad priplati... navyse aj rozdiel v spotrebe je tu uz vacsi medzi benzinmi a dieslami ako v mensich autach.... kde je rozdiel jeden dva litre tu v strednej triede je rozdiel aj 4litre aj viac......
ono je to cele diskutabilne.... najdu sa totiz ludia ktori na spotrebu skutocne az tak nehladia ... a zase sam poznam ludi ktori si kvoli pol litra usetrenych pohonnych hmot nechaju vrtat aj koleno.... kazdy sme iny... ja osobne diesle tiez nemusim ale vstrednej triede by som uz do nafty asi siel tiez... teda urcite.... v aute ako focus ceed alebo golfik tak tam by som diesel urcite nechcel. - tam aj benziny zeru malo a su podstatne lacnejsie .. to je jasne ale v takom Cecku to je uz ine..... tam mi zacinaju diesle davat zmysel :yes:
Sice si nemozem dovolit kazdy rok novy Lexus, ale i napriek tomu som siel do benzinu.
Diesel vo vseobecnosti vyjde lacnejsie, ale spolahlivost je zla. IS 2x0d su najservisovanejsie modely Lexusu a samotnemu Lexusu uz s tym dosla trpezlivost. Aj z tohoto dovodu uz s dieselom skoncil.
Co som pocul od servisnych technikov, BMW so svojimi dieselmi na tom nie su lepsie. Netusim, ci je to "kvalitnym" palivom, alebo niecim inym, ale skutocne tie problemy su.
Aj prave preto mam, nielen pre klud svedomia, radsej atmo benzin, nez cokolvek ine. Detto RWD. V zime je to obcas adrenalin, ale za iny pohon by som ho nevymenil.
A není to spíše zrácené myšlení majitelů. Sdílím názor s st.paulem. Nebo vy si budete kupovat kvalitní hodinky s plastovým náramkem? Stačilo by, aby se v EU nesmyslně nenadržovalo naftě (co se týče emisních norem aj.).
Je to prostě spíše trend, nebo co v evropě, a můj minulý vůz bylo TDíčko 66KW, jako spokojenost, nemůžu nic říct proti tomuto motoru, teĎ mám 1,8T benzín na LPG a je to jiné svezení za stejné náklady.... osobně bych už do nafty nešel, popř. do nějakého Biturba nafty, to by mě lákalo...
K hodinkám: ano. To není o šetření (nemohu mluvit za všechny případy, ale třeba u zmíněného Breitlingu je cena i prakticky stejná - rozdíl 300 € u hodinek za 10 tisíc €). Ale tebe to nemusí trápit, očividně pro takové hodinky nemáš upotřebení.
Jinak rozdílnému zdanění nafty a benzínu rozhodně nefandím. Ono to mělo svůj účel, vedlejším důsledkem je slušná deformace trhu s osobními automobily.
Průměrná cena prodané A4 nebude 70 tisíc €. Podle mne tomu tak nebude ani u A6. K tomu velký podíl mají firmy. Dál to rozebírat nebudu, omílá se to tu neustále.
Možná tě to překvapí, ale Breitling skutečně prodává hodinky s "plastovými" pásky (například pásky Diver Pro a Ocean Racer). Ne každý má hodinky jen na parádu. A kov, nebo kůže nejsou ideální materiály pro všechny situace.
Pokud by si každej s bychařů koupil jedno benzinový nebo hybridní IS, pomalu by přes ně nebyl vidět asfalt...
Domněnky o tom, co si má kdo kupovat nechť si každej aplikuje na sebe. Až k tomu dojde, dejte vědět...
Souhlas, i když při vývoji, který tu poslední roky máme, nutno IS ocenit za to, že je jediným autem střední třídy, co nabízí atmo šestiválec ve výkonostní kategorii turbených dvoulitrových a menších čtyřválců. Je mi to sympatické, tím víc škoda, že je nové IS mimořádně nehezké auto. ;-)
Já tohle všechno beru...beru na papíře. Svezl jsem se nedávno s Toyobaru a byl jsem nadšenej...vším kromě motoru. Prostě ta síla tam není, je to obrovská škoda, auto se krásně řídí, je akorát do ruky, ale...
I přes úzký pneumatiky se chce za pomocí motoru trhat až příliš násilně, prostě krouťák chybí. Sametovej šestiválec bez trafostanice bude mít ten samej problém...pro defenzivní jízdu ok, ale ve chvíli, kdy chceš zatáhnout za vocas, musíš se zapotit...nepřirozeně.
Já s tím problém nemám, ale většina kupců ano. Vysedne z jakýkoliv dvoulitrový nafty a bude se divit, že to nejede o moc líp.
Vzhled je jak povopiční stav po probuzení... Někde jsem tu psal...Nolanův čtvrtej díl Batmana má zajištěný vozítko pro Robina...
S toyobaru souhlas, já bych byl ještě kritičtější, po svezení tu jeho adoraci úplně nechápu, tedy principielně výborné kupátko na blbnutí, ale trpí spoustou kompromisů, motor je jedním z nich. Stát půl mega, o.k., za 800 je to prostě nedotažené.
Co se 2,5 litru u lexe týká, GS jsme spolu řešili, tam je to prostě nedůstojné. V IS je to jiná, jestli to auto bude vážit kolem 1,5 tuny, pak je to naprosto suverénní motorizace, navíc s nádechem exkluzivity v záplavě fénovaných čtyřhrnků. V IS tomu motoru tleskám, v GS je to obrovský kompromis.
Já jsem naopak nahlodlej znova na 530i, jakkoliv F10 je už poměrně velké auto... Od 2009 jsem neseděl v E60, teď zcela náhodou jsem tři dny jezdil s 525i E60, manuál po fl. Neuvěřitelný, jak mi to auto po pár letech přišlo subtilní a mrštné, a ten motor tomu naprosto stačil, ono totiž váží jen nějakých 1570 kilo, to je astra v dýzlu, dneska. Tak jsem si s obrovskou chutí zase zakvedlal, a výkon mi vůbec nechyběl, naopak skvělá reakce na plyn, tenkej volant, kde cítíš alles, jinými slovy, člověk hrozně rychle zapomíná a jak stárne pohodlní, turbí se a automatí. :-);-)
Nakonec asi ne, mě ten manuál baví do první zácpy, ale ta 3,0i atmo mi stačit bude, ono to ani v těžké F10 zas tak špatně nejede. Navíc, kolik takových motorů se bude vůbec ještě dát za pár let koupit?! ;-)
Jo ty myslíš IS? OK, tam jde spíš o to, že nabízí jen dvě verze...základ, kterej bude podle mě na hranici důstojnýho pohybu prestižního japonskýho sedanu a pak výkonnej a řádně drahej hybrid.
Jinak nic proti...
myslel jsem to vaše "toyobaru" , váží to 1,6 tuny a 200 koní není žádná extra porce na velký dovádění, třeba s genesisem v6 zažiješ víc srandy, ale to bych plkal
Je pravda, ze toyota to uvadi na ceskych i na nemeckych strankach, Na druhou stranu Subaru uvadi temre o 400 kg mene, coz mi prijde jako prilis velky rozdil mezi tak pribuznymi modely. Klonim se spis k hmotnosti uvadene by Subaru.
S genesisem V6 jsem jezdil, a po zkušenosti s toyobaru s tebou můžu jen souhlasit, měl-li bych dát 800 za auto tohoto typu, pak je genesis lepší volba. S výjimkou podstatně lepší převodovky v toyotě jsou všechny trumfy na straně korejce. ;-)
To já bych dal přednost Toyotě. Jediné, co by mi na běžné jezdění vadilo, je motor. Nemáš na výběr, musíš makat, pokud chceš jet svižně. A to já rád někdy lenoším. Mluvilo se o 2,5 litru, možná to bude stačit. Otázka také je, kolik si za něj Toyota naúčtuje. Na druhou stranu, kdybych do něčeho takového šel, nebál bych se na motor připásat kompresor. A bylo by po problému. Kit, samozřejmě, žádné experimenty.
Pro jistotu jsem tedy koukl i do "Čech" a nevím, kam jsi koukal ty, ale upři svůj zrak na [odkaz] strana 23. Od Německé výbavy se trošku liší, pohotovostní je 1314 (v Německu je udaný rozsah, který pokryje různě vybavené vozy).
Určitě? Většina dřívějších motorů jela jako pila. Ale přidej pár proekologickejch řešení a výsledek je neodpovídající papírovýmu výkonu, tak jak ho známe z před 10-ti let.
Je to možný, jediné atmosférické V6/R6, které znám, jsou BMW M54 a pak Alfí Busso. A tam si na nedostatek výkonu a radosti nemůže stěžovat nikdo. Jak to je tady, nevím, IS znám jen v naftě.
Uvidíme, asi se na to koukám špatným prizmatem, ona se M54B30 do mysli zažere. :-) Holt já beru vůz z roku 2004 jako relativně nové auto, přitom je to už pomalu veterán.
328i R6 nebyla udušená kvůlivá emisím, je jiná doba, a taky vážila o sto kilo míň, ale souhlas, nepůjde-li IS moc přes 1,5 tuny, nebude s tím mít ani tato nijak extra točivá V6ka problém. V této třídě důstojné, žádný trhač, ale stačí, o třídu výše už je to málo, z hlediska reálné dynamiky.
Chudá nabídka motorů, diesel nikde, plastový interiér jak v nějakém Citroenu s o půl melounu nižší cenou,... V USA ano, v Evropě bude ocasem německé trojky.