Necelý rok od své záchrany neznámým investorem se malosériový výrobce Gumpert opět řítí do propasti a insolvenční správce oznámil nepříjemnou zprávu pro příznivce této značky.
Nejsem si jistý, že je to krizí. Ta je "jen" v Evropě, zbytek světa jede... Spíš se divím, že Gumpert přežil tak dlouho vzhledem k jeho vzhledu neodpovídající ceně. V dnešní konkurenci značkových supersportů jen výjimečný výkon nestačí.
zvyšuje marže ale prodeje nezvyšuje, VW Ferrari přežije, takže přežije i Porsche
F1 je čím dál tím míň zajímavější a podle mě za pár let skončí , Ferrari je F1 , nebude F1 nebude Ferrari, stejně si raději koupím Japonský,nebo německý supersport,který
je dle mě kvalitnější, taliánům nevěřím co se týká kvality
"Zvyšuje marže ale prodeje nezvyšuje." -- To je právě úmyslné! U Ferrari je stálý nižší prodej plánován i do budoucna(samozřejmě při zvyšování zisku) , je to strategie ,jak si zachovat velkou exkluzivitu .
Cílem Ferrari pro letošní rok je prodat do 7000 aut a s takovým číslem se maloseriovky jako Gumpert a Wiesman nemůžou se svými několika desítkami kusů ročně vůbec srovnávat . V případě Gumpertu to byly poslední dobou prodeje dokonce jen v několika kusech. Ferrari si chce ještě pomáhat limitovanými edicemi modelů ,na kterých samozřejmě vydělá víc než na běžných autech.
ještě tu jeden faktor a tím je průměrný věk majitélů Ferrari, dejme tomu že průměr je 60 let a mladší lidi budou dávat přednost jiným znáčkám a typům vozidel než má Ferrari, tak za 20 má Ferrari obrovský problém - navíc možná přestane existovat F1, protože ji EU zakáže a bude vymalováno
Možná v Evropě to s Ferrari za těch 20 let dolů půjde ,ale je tu třeba ještě Čína ,kde je průměrný věk majitelů Ferrari lehce přes 30 let ,když už to bereme podle věku. Další věc je Mexiko ,kde rok od roku rapidně vzrůstá prodej supersportů a pokles je prozatím v nedohlednu.
Kolik máš doma těch sporťáků, že "nemáš problém si koupit japonské nebo německé"? Ono je to o bohatství a čím víc máš, tím více roste chuť po exklusivním zboží. Porsche exkluzivity rozhodně nemá tolik, co Ferrari a nějaký japonec mu nesahá ani po kotníky. A to vědí i v VW a proto mají Lambo a Bugatti.
Válku prohraje ten kdo podcení nepřítele, osobně mám raději německé supersporty, od Porsche, Audi, Lamborghini, Gumpert, nicméně nové NSX a Infinity [odkaz] bych nepodceňoval
Tak ještě jednou, kolik jich máš? Až budeš bohatej, tak budeš přemýšlet jinak. Já jsem nikdy nechtěl méďáka ( Oktávka a oooo dokonce superb přece stačí...) no a už mám 2. A kdybych měl ještě víc peněz, koupím si Bentley. Tak to prostě je. Nebude to nějaké Audi, nebo Lexus.