Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Magister
Škoda...
Magister
| 30. 8. 2013 11:43
Ta krize tyhle malé továrničky s ruční prací fakt ničí. Nedávno skončil i Wiesmann.
Avatar - stene
Škoda...
stene
| 31. 8. 2013 23:57
Nejsem si jistý, že je to krizí. Ta je "jen" v Evropě, zbytek světa jede... Spíš se divím, že Gumpert přežil tak dlouho vzhledem k jeho vzhledu neodpovídající ceně. V dnešní konkurenci značkových supersportů jen výjimečný výkon nestačí.
Avatar - flyboyeda
Gumperta mi je líto
flyboyeda
| 30. 8. 2013 12:46
je to škoda, nebo raději smůla, apollo jsem měl rád
Avatar - flyboyeda
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
flyboyeda
| 30. 8. 2013 12:48
a zůstane tu jenom VW, takže o své oblíbené auta jako je Audi A6, R8 a Cayman se bát nemusím :-)
Avatar - Otrava
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
Otrava
| 30. 8. 2013 18:31
S tím Ferrari to asi nebude tak špatné, když se mi loni zvyšoval zisk. ;-)
Avatar - flyboyeda
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
flyboyeda
| 30. 8. 2013 18:58
zvyšuje marže ale prodeje nezvyšuje, VW Ferrari přežije, takže přežije i Porsche

F1 je čím dál tím míň zajímavější a podle mě za pár let skončí , Ferrari je F1 , nebude F1 nebude Ferrari, stejně si raději koupím Japonský,nebo německý supersport,který
je dle mě kvalitnější, taliánům nevěřím co se týká kvality
Avatar - eliot
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
eliot
| 30. 8. 2013 19:17
"Zvyšuje marže ale prodeje nezvyšuje." -- To je právě úmyslné! U Ferrari je stálý nižší prodej plánován i do budoucna(samozřejmě při zvyšování zisku) , je to strategie ,jak si zachovat velkou exkluzivitu .
Avatar - flyboyeda
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
flyboyeda
| 30. 8. 2013 19:31
Gumpert a Wiesman byli taky exklusivní a jak dopadli
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
Johnnn
| 30. 8. 2013 22:45
Byly to malosériovky a to je dost podstatné.
Avatar - flyboyeda
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
flyboyeda
| 30. 8. 2013 23:39
Z toho co tu říká Eliot, se z Ferrari taky stane malosérivka s marží milión procent

a to nemůže fungovat dlouho
Avatar - eliot
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
eliot
| 31. 8. 2013 10:49
Cílem Ferrari pro letošní rok je prodat do 7000 aut a s takovým číslem se maloseriovky jako Gumpert a Wiesman nemůžou se svými několika desítkami kusů ročně vůbec srovnávat . V případě Gumpertu to byly poslední dobou prodeje dokonce jen v několika kusech. Ferrari si chce ještě pomáhat limitovanými edicemi modelů ,na kterých samozřejmě vydělá víc než na běžných autech.
Avatar - flyboyeda
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
flyboyeda
| 31. 8. 2013 11:37
ještě tu jeden faktor a tím je průměrný věk majitélů Ferrari, dejme tomu že průměr je 60 let a mladší lidi budou dávat přednost jiným znáčkám a typům vozidel než má Ferrari, tak za 20 má Ferrari obrovský problém - navíc možná přestane existovat F1, protože ji EU zakáže a bude vymalováno
Avatar - eliot
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
eliot
| 31. 8. 2013 11:51
Možná v Evropě to s Ferrari za těch 20 let dolů půjde ,ale je tu třeba ještě Čína ,kde je průměrný věk majitelů Ferrari lehce přes 30 let ,když už to bereme podle věku. Další věc je Mexiko ,kde rok od roku rapidně vzrůstá prodej supersportů a pokles je prozatím v nedohlednu.
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
Johnnn
| 30. 8. 2013 22:45
Kolik máš doma těch sporťáků, že "nemáš problém si koupit japonské nebo německé"? Ono je to o bohatství a čím víc máš, tím více roste chuť po exklusivním zboží. Porsche exkluzivity rozhodně nemá tolik, co Ferrari a nějaký japonec mu nesahá ani po kotníky. A to vědí i v VW a proto mají Lambo a Bugatti.
Avatar - flyboyeda
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
flyboyeda
| 30. 8. 2013 23:50
Válku prohraje ten kdo podcení nepřítele, osobně mám raději německé supersporty, od Porsche, Audi, Lamborghini, Gumpert, nicméně nové NSX a Infinity [odkaz] bych nepodceňoval

Krize časem doběhne i slavné Ferrari
Johnnn
| 31. 8. 2013 00:22
Tak ještě jednou, kolik jich máš? Až budeš bohatej, tak budeš přemýšlet jinak. Já jsem nikdy nechtěl méďáka ( Oktávka a oooo dokonce superb přece stačí...) no a už mám 2. A kdybych měl ještě víc peněz, koupím si Bentley. Tak to prostě je. Nebude to nějaké Audi, nebo Lexus.
Avatar - Hammunasakra
Krize časem doběhne i slavné Ferrari
Hammunasakra
| 31. 8. 2013 13:30
>:D >:D >:D >:-[]