vyzera na fotke aspon z tohto pohladu [odkaz] ako obycajny prerasteny hatch - smahnuty nejakym cinanom dizajnerom .... s obrovskym prednym previsom .. tazky na predok.. totalny hnus... ( a to mam medaky rad ) , nemozem si pomoct ale toto ked je SUV tak duster je cistokrvny offroad najtazsieho kalibru
bohuzial skutocnym normalnym autam ( aj hodnotam ) dnesny svet nepraje ;-\
kto chce byt uspesny musi byt iny... a u ludi to plati tiez... dieru do sveta normalnostou nespravis a nikoho nezaujmes .... ale ak si *** tak mas vsade dvere otvorene a si hviezda
Kategorie SUV, to je svět mocných. A to jak v absolutním, tak v důsledně velikostně třídním pojetí. Oční rovina posazu za volantem je totiž přesně to, co obecně tvoří v mezilidských vztazích oční rovina při postoji. Spontánním vítězem je prakticky vždy výhradně ten, kdo shlíží shůry. Je to dáno geneticky, sta tisíci roky našeho tvrdého boje o přežití. Samozřejmě jsou výjimky, například Herec Lino Ventura ukázal všem, že i pohled "zdola" může mít razanci odjištěné bazuky. No, ještě než začneš jásat na špičkách, vyzkoušej si to před zrcadlem. Já jen, abys zejtra na semaforech kolem sebe zbytečně a trapně nedštil síru zpoza kanálového poklopu...
Ovšem vyšší stavba karoserie v daných souvislostech je pouhou jednou výhodou segmentu SUV. Vedle toho jde samozřejmě o příkladnou bezpečnost posádky, a to jak pasivní tak aktivní, jde i o praktičnost užívání a v neposlední řadě i o "trvanlivost", neboť tato auta musí umět přežít i občasný přírodní šrám, a samozřejmě o schopnost jezdit takřka všude...
Nahoře nejde o srovnání, nýbrž o informaci o jednotlivých modelech. Ano, těžce natravuji novou X5, nepřijímám do svého garážového diskusního hájemství nissana a samozřejmě podklesávám v kolenou z krásy modernizovaného Yetiho. Na GLA jsem si zatím nesáhl. Sáhnu si určitě, neboť na snímcích se mi tak nějak zadírá více než standardní kompakt...
a o tom to je, dávam :yes: , ( neuveriteľné pre mňa ). A ešte o slobode, SUV ti umožní zájsť ďalej ako bežné auto ( aby ťa mohli odtiaľ vytiahnuť >:D ), ale v zime ten rozdiel poznať je, a takisto pri parkovaní v meste cez vysoký obrubník vtipne narafičený magistrátom, alebo len na lúke, u nás aj pri nemocnici ( vždy mám kde zaparkovať, aj keď osobáky otáčajú ). Svetlá výška pod 18 cm už je tak nejak k ničomu, to už má navrch Ečko s pneumatickým podvozkom ( dvíhacím ).